Hoşgeldiniz!

broadcast

Kadın ve Erkek Askerler Aynı Koğuşta 01:11
Kadın ve Erkek Askerler Aynı Koğuşta 8.441 izlenme - 2 yıl önce Aynı kışla içinde ve koğuşta ortak askerlik yapan kadın ve erkeklerin ilginç görüntüleri. Yer: Norveç Ordusu
Hardwell Live At Ultra Music Festival - Broadcast By Umf. Tv 56:52
Hardwell Live At Ultra Music Festival - Broadcast By Umf. Tv 1.436 izlenme - 4 yıl önce YouTube Live Stream of "Hardwell Presents Revealed - ADE Edition" on Friday, October 18th 00:00 - 04:00 CEST / 0600 - 1000pm EST more info: http://bit.ly/REV...
T.I. - Broadcast Live 03:53
T.I. - Broadcast Live 420 izlenme - 2 yıl önce T.I. - Broadcast Live (Audio) 2015 Şarkı Sözleri (Lyrics): [Intro] Broadcast live [Hook] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live [Verse 1] From a hellhole You sell blow, better get enough to get an elbow Or you ain't shit You be the man when you seen bricks And not before that It ain't gon be no sucker shit, you better know that Prepare for the gunplay, and I count every one day Happen that kept me with it and I'm back on the frontpage Just play this shit how it go, I follow the g-code They so far up on niggas they think u got a cheatcode All I ever wanted was a widebody Benz And a bad bitch, you ain't got no widebody friends Ain't never got a little hand 'em out Long as I can keep the cheetah on me at the gambling house [Hook] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live [Verse 2] From the mother, nigga get high with they mother To take they mind off they father go do some time for they brother Boy you get caught with that bundle better not point at another 'Fore you get hit with a tidal from which you never recover My uncle mad tell me boy you better be the man You better fight, they whoop your ass then you fight again (damn) Coming live from the trap spot Get everything from a slab to a laptop (cocaine) DIvide the have from the havenots Should twelve get on your ass, give them nothing but gas Expecting nothing but dough money, spend it fast as it coming In God we trust, for everyone else the cash all [Hook] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live [Verse 3] Nigga we live and direct from the project Where niggas ain't got shit to lose, they ain't got shit So when they get a little cheque, think they hot shit A pyrex and nine out of ten apartment And hot shit half price, nigga hard shit And thot shit'll turn around every week, but it did so you keep If the neck game ain't good if a lame nigga peep Ayy we'll turn up through the week but on the weekend! [Hook] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! T.I. - Broadcast Live (Audio) Official Music Video
Halil Söyletmez Abaza Telefon Şakası (2016 ) 10:49
Halil Söyletmez Abaza Telefon Şakası (2016 ) 447 izlenme - 2 yıl önce Birbirinden Güzel Videoları Sizlerde Takip Etmek İstiyorsanız Aşağıdaki Linklerle Ulaşabilirsiniz. İlk Önce Abone Ol https://goo.gl/AdBufb Google+https://goo.gl/a6bjah instagramhttps://goo.gl/n064zy Facebookhttps://goo.gl/i4mlbi Twitter http://goo.gl/7h5Ug1 Diğer https://goo.gl/ej3G9j abaza, atv canlı, atv canlı yayın, dizi izle, en iyi komedi filmleri, halil söyletmez, halil söyletmez kimdir, halil söyletmez vine, hayrettin, hayrettin şakaları, justin tv, kamera şakası, kanal d, komedi, live chat, live stream broadcast, ntv canlı yayın, show tv, star tv, telefon şakası, tv, tv izle, younow,
Blur - I Broadcast 03:05
Blur - I Broadcast 222 izlenme - 2 yıl önce Blur - I Broadcast (Official Music Video) 2015 Blur - I Broadcast Şarkı Sözleri (Lyrics)_____: I love the aspects of another city The representatives are alright In circulation the snake and the tiger Waking up and shaving in industrial life I broadcast Buzzing on another day now All for a cold sore Something out of nothing I love the airspace of another city It's got your number and your blood type They've been in cages I need some focus The apparitions of another prodigal night Right? I broadcast Buzzing on another day now All for a high score Something out of nothing I'm running I'm running I'm running I broadcast Buzzing on another day now All for a cold sore Something out of nothing I broadcast Buzzing on another day now All for a cold sore Something out of nothing 09.09.2015 günü gagarino kanalına yüklediğim 'Blur - I Broadcast ' başlıklı videoyu izleyin. Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/gagarino kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler...
Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast 21:29
Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast 223 izlenme - 3 yıl önce Vine fenomen Murat Sakaoğlu Periscope Yayını Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Çerez gibi 3 Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast
broadcast news 02:06
broadcast news 322 izlenme - 7 yıl önce
Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast 37:07
Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast 182 izlenme - 3 yıl önce Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Yayını Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast Şu anda ne görüyorsunuz? | Murat Sakaoğlu Periscope Broadcast
T.I. - Broadcast Live (Official Video) 06:58
T.I. - Broadcast Live (Official Video) 103 izlenme - 2 yıl önce T.I. - Broadcast Live (Official Video) Şarkı Sözleri (Lyrics): Broadcast live [Hook:] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face card good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live From a hellhole You sell blow, better get enough to get an elbow Or you ain't shit You be the man when you seen bricks And not before that It ain't gon be no sucker shit, you better know that Prepare for the gunplay, and I count every one day Happen that kept me with it and I'm back on the frontpage Just play this shit how it go, I follow the g-code They so far up on niggas they think u got a cheatcode All I ever wanted was a widebody Benz And a bad bitch, you ain't got no widebody friends Ain't never got a little hand 'em out Long as I can keep the cheetah on me at the gambling house [Hook:] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live From the gutter, nigga get high with they mother To take they mind off they father go do some time for they brother Boy you get caught with that bundle better not point at another 'Fore you get hit with a title from which you never recover My uncle mad tell me boy you better be the man You better fight, they whoop your ass then you fight again (damn) Coming live from the trap spot Get everything from a slab to a laptop (cocaine) DIvide the have from the havenots Should twelve get on your ass, give them nothing but gas Expecting nothing but dough money, spend it fast as it coming In God we trust, for everyone else the cash all [Hook:] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us Nigga we live and direct from the project Where niggas ain't got shit to lose, they ain't got shit So when they get a little cheque, think they hot shit A pyrex and nine out of ten apartment And hot shit half price, nigga hard shit And thot shit'll turn around every week, but it did so you keep If the neck game ain't good if a lame nigga peep Ayy we'll turn up through the week but on the weekend! [Hook:] OK we broadcast live from the west side Where the real nigga ride and the rest die Ayy don't be out here talking bout shit that you don't know about You catch a lick and do your time, you don't testify You keep your face cut good and your nose clean Never trust the word of a dope fiend Keep a strap at all times run them numbers up If that ain't what you want you ain't one of us We broadcast live Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! En Yeni Şarkılar ve Klipler İçin Lütfen Abone Olunuz : www.izlesene.com/nefer26medya
Out Now Markus Schulz - Global Dj Broadcast Top 20 - February 2012 03:45
Out Now Markus Schulz - Global Dj Broadcast Top 20 - February 2012 96 izlenme - 6 yıl önce
Markus Schulz - Global Dj Broadcast Top 15 - July 2011 03:10
Markus Schulz - Global Dj Broadcast Top 15 - July 2011 100 izlenme - 7 yıl önce
#Younow Bars & Coins Hilesi YENİ!!! 2016 01:33
#Younow Bars & Coins Hilesi YENİ!!! 2016 109 izlenme - 2 yıl önce Birbirinden Güzel Videoları Sizlerde Takip Etmek İstiyorsanız Aşağıdaki Linklerle Ulaşabilirsiniz. İlk Önce Abone Ol https://goo.gl/AdBufb Google https://goo.gl/a6bjah instagramhttps://goo.gl/n064zy Facebookhttps://goo.gl/i4mlbi Twitter http://goo.gl/7h5Ug1 Diğer https://goo.gl/ej3G9j
Out Now Global Dj Broadcast Top 15 - September 2011 04:48
Out Now Global Dj Broadcast Top 15 - September 2011 76 izlenme - 6 yıl önce
out now markus schulz - global dj broadcast top 20 - march 2012 03:14
out now markus schulz - global dj broadcast top 20 - march 2012 61 izlenme - 6 yıl önce
Speedart #5 - Torx Arts Youtube banner 03:49
Speedart #5 - Torx Arts Youtube banner 40 izlenme - 2 yıl önce Arkadaşlar Yeni klanımızın Kanal linki aşağıda. Destek olursanız sevinirim. -https://www.youtube.com/channel/UCtbvQbgj8rCNFaLDZbd_QHg?app=desktop _______________________________________________________ Web Sitemize üye olmayı unutmayın arkadaşlar. burada birçok konu anlatımlı derslere ulaşabilir ve yakında gelicek olan birçok derside buradan takip edebilirsiniz :D Sitemiz - http://www.hganimation.com/blog/ Facebook - https://www.facebook.com/pages/HG-Animations/240288226138144?fref=ts Animation by - Hüseyin Gümüşçü JOIN QUIZGROUP PARTNER PROGRAM: http://join.quizgroup.com/?ref=366790
the last broadcast 02:26
the last broadcast 56 izlenme - 7 yıl önce
Out Now Markus Schulz - Global Dj Broadcast Top 15 - November 2011 03:29
Out Now Markus Schulz - Global Dj Broadcast Top 15 - November 2011 46 izlenme - 6 yıl önce
markus schulz presents global dj broadcast top 15 - june 2011 03:10
markus schulz presents global dj broadcast top 15 - june 2011 46 izlenme - 7 yıl önce
kWhane Facebook PP Speed ART Bölüm 2 Teşekkürler Emre :) 04:26
kWhane Facebook PP Speed ART Bölüm 2 Teşekkürler Emre :) 45 izlenme - 2 yıl önce Emre Facebook : www.facebook.com/aelwhinz.emre Emre Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCQQGqXxLWdAk0WCuFXPPK9w YOUTUBE : http://bit.ly/1AKcOMs TWITCH.TV : http://www.twitch.tv/kwhane FACEBOOK : https://www.facebook.com/kwhane GOOGLE + : http://bit.ly/1p58nsO Yeniliklerden en kısa sürede siz haberdar olun : http://myapp.wips.com/kwhane-gaming-burada Yorumlarınızda saygıyı eksik etmeyin :) Your comments , do not skimp respect :) Spam yapanlar banlanırlar! Spammers are banned ! Beğenin ve yorum yapın! Tabi ki de ABONE olmayı unutmayın! Appreciation and comment ! Of course, do not forget to subscribe ! LIKE IT! And SUB PLZ ! :)
out now markus schulz - global dj broadcast top 15 - december 2011 04:48
out now markus schulz - global dj broadcast top 15 - december 2011 40 izlenme - 6 yıl önce
Out Now Global Dj Broadcast Top 20 - May 2012 04:49
Out Now Global Dj Broadcast Top 20 - May 2012 36 izlenme - 6 yıl önce
out now global dj broadcast top 20 - june 2012 05:11
out now global dj broadcast top 20 - june 2012 27 izlenme - 6 yıl önce
Sasha - Broadcast 02:35
Sasha - Broadcast 8 izlenme - 1 yıl önce Sasha - Broadcast (Audio) 2016 – Official Music Video Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! 21 new and exclusive tracks inspired by Frahm, Richter and Steve Reich but made by one of the UK’s leading house and techno DJs. ‘Scene Delete’ is a side of Sasha you’ve never heard before. Sasha – "Late Night Tales Presents Sasha: Scene Delete" Album Tracklist: 01. Channel deq – (02:14) 02. View2 – (05:50) 03. Baracus – (06:47) 04. Linepulse – (06:16) 05. Time After Time – (04:53) 06. Detour – (06:11) 07. Pontiac – (06:06) 08. Cassette Sessions D – (03:32) 09. Cassette Sessions E – (03:41) 10. Healer – (02:44) 11. Modcon – (04:00) 12. Scarpa Falls – (04:51) 13. Warewolf – (06:03) 14. Bring on the Night-time – (06:31) 15. Corvette – (01:49) 16. Shelter – (04:17) 17. Untitled 3 – (01:54) 18. Abacus – (01:56) 19. Rooms – (05:57) 20. Broadcast – (02:42) 21. Vapour Trails – (03:09) 22. Late Night Tales presents Sasha : Scene Delete (Continuous Mix) – (01:15:01) Şarkı Sözleri (lyrics): [Instrumental]
the last broadcast fragmanı 1 02:26
the last broadcast fragmanı 1 17 izlenme - 6 yıl önce
Broadcast - Come On Let's Go 03:12
Broadcast - Come On Let's Go 4 izlenme - 1 yıl önce Şarkı Sözleri: You won't find it by yourself You're gonna need some help And you won't fail with me around Come on let's go I will tell you if you change And who's been saying things It's hard to tell who is real in here Come on let's go You know who to turn to Now everything's changed Come on, lets go Stop looking for answers In everyone's face Come on let's go What's the point in wasting time On people that you'll never know Come on let's go When you're looking for a friend But it's empty at the end When everybody's disappeared You won't be alone If you want I'll compensate If you overestimate So there's nothing left to fear You won't be alone You know who to turn to Now everything's changed Come on let's go Stop looking for answers In everyone's face Come on let's go What's the point in wasting time On people that you'll never know Come on let's go
the barnyard broadcast fragmanı 4 01:05
the barnyard broadcast fragmanı 4 14 izlenme - 7 yıl önce
Gopro: Secret Broadcast Gets Pulled Over 02:43
Gopro: Secret Broadcast Gets Pulled Over 6 izlenme - 3 yıl önce GoPro: Secret Broadcast Gets Pulled Over