Hoşgeldiniz!

cem işçiler

Bir Komedyenin Hayalleri vs Gerçekler 02:35
Bir Komedyenin Hayalleri vs Gerçekler 1.884 izlenme - 1 yıl önce Profilo'da 24 ekim'de gerçekleşecek olan stand up gösterimin tanıtım videosudur. İyi seyirler..
Stand up - Akbil Sesi - Cem İşçiler 02:04
Stand up - Akbil Sesi - Cem İşçiler 524 izlenme - 2 yıl önce Hep insan kendi yaşadıklarını anlatır da stand up'ında, bazen bakıyorum da arkadaş artık nasıl fakirsem her anlattığımın ucu parasızlığa gidiyo. Zengin olucam diye ödüm patlıyo, Allah göstermesin bi olsam anlatacak bir şey kalmayacak. Bu videoda da arkadaşlar bir türlü kurtulamadığim akbil illetinden bir kesit paylaşıyorum sizlerle, umarım hoşlanırsınız. Teşekkürler
Taksi - Cem İşçiler Stand up 02:08
Taksi - Cem İşçiler Stand up 239 izlenme - 1 yıl önce Taksi ile alakalı anılarım yok denecek kadar az çünkü pek sık binme şansım olmuyor. Ancak şirket vasıtasıyla bir yere gidersem, onda da biriktirebildiğim kadar anı biriktirip iniyorum. Yüzüm mesih gibi parlıyor ne yazık ki çeken kameranın kalitesinden kaynaklanıyor. Umarım keyif alırsınız, sevgiler.
Amatör Stand Up'çıya Laf Sokmak 00:50
Amatör Stand Up'çıya Laf Sokmak 596 izlenme - 2 yıl önce Sahnelere çıkmak zor iş mirim. Hele ki amatörce.. Allah vermesin. Seyirciler de hafif aklı başında olunca abim gibi böyle göt olup kalıveriyorsunuz :)
Süper Amatör Stand Up - Cem İşçiler 15:16
Süper Amatör Stand Up - Cem İşçiler 417 izlenme - 2 yıl önce Amatör stand-up yapmaya çalışmaya çalışan M.B.B.'nin, Mayıs ayının ilk haftasında kaydettiği ucuz stand-up gösterisi. Komedi camiasina bomba gibi düşmek isteyen vatandaşımız, yaşıtlarına nazaran yeteri kadar kabiliyetli ve komik olduğunu da iddia ediyor.
Karizmatik Evlenme Teklifi - Stand Up - Cem İşçiler 04:12
Karizmatik Evlenme Teklifi - Stand Up - Cem İşçiler 304 izlenme - 1 yıl önce Eşimle 2. evlilik yıl dönümümüzün yaklaştığı şu günlerde kendisine, yine o ağlayarak hatırladığımız günleri yâd etmek amacıyla sahnede anlattığım ana artık hepimiz tanıklık edebiliriz arkadaşlar...
Cine 5 - Bir Neslin Sorunu - Cem İşçiler Stand up 01:52
Cine 5 - Bir Neslin Sorunu - Cem İşçiler Stand up 225 izlenme - 2 yıl önce Sizi bilmiyorum ama benim için hep sorun oldu cine-5'in varlığı. Bu videod da bunu paylaştığım bir sahneden kesit. Umarım hoşlanırsınız arkadaşlar
Maç Sonrası Metrobüs Deneyimi - Cem İşçiler - Stand Up 01:33
Maç Sonrası Metrobüs Deneyimi - Cem İşçiler - Stand Up 170 izlenme - 2 yıl önce Futbolu seviyorum, maçlara da ara ara gidiyorum ama kardeşim maç çıkışı neler çektiğimi bir ben bilirim bir de metrobüste sırtıma çıkan abi bilir. Umarım keyif alırsınız. Bu arada gösteri programımızı merak edenler için; www.cemisciler.net Sevgiler...
Kazı Kazanda Kazanamamak - Stand Up 01:09
Kazı Kazanda Kazanamamak - Stand Up 168 izlenme - 2 yıl önce Belki de hayatımın bir özeti olan bir video parçası. Yıllardır oynadığım her kazı kazanı oynamayıp 1, 1 kenara atsaydım yemin ediyorum en azından bi ne bileyim bi tatile giderdim. O kadar bel bağlamışım ki ne zaman kazı kazancının yanından geçsem yine dayanamayıp oynuyorum. Bu video da buna benzer bir anımı paylaştığım bir video, umarım keyif alırısınız.
Babayla Şaka Olmaz 01:20
Babayla Şaka Olmaz 58 izlenme - 2 yıl önce Yine abimin yaptığı gösterilerden birisinde vuku bulmuş bir olaydır. Hemen her gösterisinde olduğu gibi babam yine abimi izlemeye gelmişti, normalde sessiz sakin oturan adam bu sefer dayanamayıp çok ince geçirdi tabiri caiz ise, izleyelim efendim.
Cem İşçiler - Karizmatik Evlenme Teklifi  04:12
Cem İşçiler - Karizmatik Evlenme Teklifi 22 izlenme - 1 yıl önce Eşimle 2. evlilik yıl dönümümüzün yaklaştığı şu günlerde kendisine, yine o ağlayarak hatırladığımız günleri yâd etmek amacıyla sahnede anlattığım ana artık hepimiz tanıklık edebiliriz arkadaşlar
Cem İşçiler - Akbil Sesi (Stand Up) 02:04
Cem İşçiler - Akbil Sesi (Stand Up) 28 izlenme - 2 yıl önce Hep insan kendi yaşadıklarını anlatır da stand up'ında, bazen bakıyorum da arkadaş artık nasıl fakirsem her anlattığımın ucu parasızlığa gidiyo. Zengin olucam diye ödüm patlıyo, Allah göstermesin bi olsam anlatacak bir şey kalmayacak. Bu videoda da arkadaşlar bir türlü kurtulamadığim akbil illetinden bir kesit paylaşıyorum sizlerle, umarım hoşlanırsınız. Teşekkürler