Hoşgeldiniz!

Çevir Videoları

istanbul attack 03:50
istanbul attack 30.297 izlenme - 9 yıl önce
muhteşem tırlar 03:14
muhteşem tırlar 28.497 izlenme - 9 yıl önce yorumlarınızı bekliyorum
Çarkı Çevir! - Son Whatsapp Mesajını Göster 05:03
Çarkı Çevir! - Son Whatsapp Mesajını Göster 2.831 izlenme - 6 ay önce Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın: Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv Bizi Facebook'ta takip edin: http://facebook.com/MediakraftTurk
nfs underground 2 sifir çİzme İŞte hİdrolİkle yapi 01:51
nfs underground 2 sifir çİzme İŞte hİdrolİkle yapi 30.793 izlenme - 8 yıl önce nfs undergorund 2 need for speed hiz araba subaru 4x4 hizli İstanbul attack kontaĞi çevİr sifir çİzme modİfİye yariŞ hİdrolİk tangotilki
Nihat Hatipoğlu - Çevirgel Duasını Okumak Doğru Mu? 00:55
Nihat Hatipoğlu - Çevirgel Duasını Okumak Doğru Mu? 12.662 izlenme - 3 yıl önce Nihat Hatipoğlu bu sohbetinde şöyle diyor: Döngel duası, çevirgel duası bu duaların aslı esası yoktur. Böyle bir dua yoktur.. Biz bir duanın varlığını ancak kuranı kerimdeki peygamber dualarıyla, yakarışlarıyla ve Ashab-ı Kiram'ın dualarıyla bilebiliriz. Yok çevirgel duası, gitme gel duası, döngel duası, geç kalma gel duası bu dualar yüzlerce var kitaplarda ama bunların yüzde 99'unun aslı esası yok. Dua olabilmesi için ya Resulullah'ın sözlerinde olacak veyahut da Kuran-ı Kerim'de ayetlerde olacak. Bir çoğunun aslı esası yoktur. Ancak Çevirgel duası Türkiye'de yaygın bir şekilde okunmakta ve kullanılmaktadır. Çevirgel duası: Bismillahirrahmanirrahîm Elhamdülillâhi leke ya Allahü Filanca'nın gönlünü bana dost kıl. Elhamdülillâhi ya Allahü yine Filanca'nın gönlünü çevirgel. Bihakkı Lâilâhe illallahü Muhammedin Resulullahi Ya Rab, sen ol Şan'ı büyük Allah, sen ki yedi kat yerleri ve gökleri yarattın: Ya Rab senin izzetin hürmeti için Filanca'nın gönlünü ve canını ve yedi kat endamını ve iradesini ve kararını bana çevirgel, gayrilerinden gönlünü ayırgil. Ahiyyen şerahiyyen asbavüsin bihürmeti Hızır Aleyhisselâm Filanca'nın gönlünü bana dost kılıvergil. Eğer uyur ise uyandır. Eğer durur ise doğru getürgel. Benim aşkımdan bikarar kılıvergil. İlahi bihürmeti hüvelhayyü kayyum Lâilâhe illâ hüve bikarar kılıvergil. İlâhî senin bin bir adın hürmeti için doksandokuz esmaül-hüsna hürmeti için bizi sevindirgil. Bihürmeti Tevrat ve bihürmeti Zebur ve bihürmeti İncil ve bîhürmeti fürkanil azimi ve Kur'ân-ı Kerim. Ve bihürmeti suhufi İdris Aleyhisselâm. Ve bihürmeti Âdem Aleyhisselâm. Ve bihürmeti İmanil mü'minin velmüslimin ve bihürmeti Cemiil enbiyai vel mürselin. İlâhi senin lûtfun için ve senin in'amın için ve senin ihsanın için. İlâhi nuriyyet sözleri ve kelimeleri harfleri hürmeti için ve rukûda ve sucûdda evkati hamsede ve Ramazan ayında çekilen tesbihler hürmeti için. Ve sübhanekallahümme ve bihamdike ve ebced harfleri hürmeti için ve duai Kunut ve duai Teşehhüd hürmeti için Filanca'nın gönlünü canını ve aşkını ve muhabbetini bana çevirgel, sen rest getirgil. Bihürmeti Âdem Safiyullah, ve bihürmeti Nuh Neciyyullah, ve bihürmeti İbrahim Halilullah, ve bihürmeti Musa Kelîmullah, ve bihürmeti İsa Ruhullah, ve bihürmeti Yusuf Sıddîkullah, ve bihürmeti Muhammed Mustafa Sallâllahü Aleyhi Vesellem Habibullah, İlâhî yüz yirmi dört bin Peygamberler hürmeti için Filanca'nın gönlünü ve canını ve aklını ve fikrini bana dost ve benim aşkımdan bikarar kılıvergil. Muhammed Mustafa ve Habibilmürteza velmücteba ya mabud ya Mahmud ya Mennanü ya Hannanü ya Deyyanü ya Hayyü ya Kayyümü ya Cebarrü İlâhi yüz yirmi dört bin enbiyai velmürselin ve evliyalar hürmeti için Filanca'nın gönlünü bana çevirgil. İlâhi Musa Aleyhisselâm'ın iki gözü ve yüzü hürmeti için, esrarı Muhammed ve Muhammedin gövdesi ve savmı ravzası ve hilyesi ve beratı ve miracı ve kıyamı ve kuûdi ve sucûdi ve gaziler hakkı için, İlâhi mü’minin velmü’minat velmüslimine velmüslimati hürmeti için, İlâhi müşfik gönüller hürmeti için, Filanca'nın aklına, Filanca'nın gönlüne ve gözüne beni şirin ve mahmud kılıvergil. Ya gani ya mugnî bihürmeti kitabı malûm zemekanide ise bikarar kılıvergil. İlâhi senin sırrın için, ve sübhani devrani hürmeti için, İlâhi zinnuni dısrî ve fethi Mehdi Musallî ve Ahmed Tugranî ve meşari selem hürmeti için, İlâhi Ma’ruf Kerhi ve Cüneydi Bağdadi hürmeti için, İlâhi Şeyh Şibli ve İmamı Gazalî hürmeti için, İlâhî Abdülmutasıl, İlâhi ibni Hallaç Mansur ve Hace Ebulleys ve Veyselkaranî ve Şeyh Muhammed hürmeti için, İlâhi Hasan Basri ve Hadibi Acemi hürmeti için. İlâhi imanlı kullar âbidler ve sadıklar ve mü’minler hürmeti için sen bendenin hacetini reva eyle bihürmeti innema emruhu iza erade şeyen en yekule lehu künfeyekünu. Fesubhanellezi biyedihi melekütü külli şeyin ve ileyhi türceun. İlâhi yevme leyenfa malûm velâ benune illâ men etellahe bikalbin selîmi. Bihürmeti hazihil, âyetil kerim. Filanca'nın gönlünü ve canını bana çevirgil ve kalbini gayrilerden ayırgil. İlâhi cümle hâlâik arasında ve has ve âm arasında sözüm makbul ve âlem halkını bana müsehhar eyleyüp ve beni şirin ve halîm kuvvetli ve hürmetli ve cemi mü’minler arasında hub eyle. Bihürmeti Ebû Bekir, Ömer, Osman, Ali rıdvanullahi teâlâ aleyhim ecmain. İlâhi bihürmeti Hızır, İlyas, Hamza ve Abbas ya müsebbibel esbab ya müfetti halevbab ya kadiyelhâcati ya mukilel’aserati ya mukallibelkülibi vel ebsar, Filanca'nın gönlünü bana dost kılıvergil. Ya ilâhel’evveline velâhirine. İyyake na’budu ve iyyake nestein. Ve bihürmeti Sübhühun Kuddusün rabbüna ve rabbülmelâiketi verruha. Ve bihürmeti Cebraile ve Mikâile ve İsrafile ve Azraile aleyhimüsselâmü ve bi hürmeti Mekkete ve Medinete şerrefehummellahü teâla ve bihürmeti kâf ha ya ayın sad ve ha mim ayin sin kaf ve bihürmeti Yasin ve Kur’anil Hakim inneke leminelmürselîne. Âlâ, sıratin müstekimin. Ve bihürmeti sümmün hükmün ümyün fehüm lâ ya’lemune. Sümmün hükmün ümyün fehüm lâ yesmeune. Sümmün hükmün üymün fehüm lâ yübsirune. Ve bihürmeti femen kâne minkum maridan evbihi ezen min re’sihi fefidyetün min siyamin ve sadakatin evnüsü kin fe’iza emintüm femen temettea bil’umreti ilelhacci. Bismillâhirrahmanirrahîm. Rabbiğfirli ve hebli min ledünke rahmeten inneke entel vehhabu. Birahmetike ya erhamerrahimine. Vel’hamdülillâhi rabbil’âlemine. Duanın okunuşunda şu yöntemlerin izlenmesi tavsiye edilmektedir: 1: 7 kere okumak şarttır ancak o zaman etkisi görülür denilmektedir. 7 sabah imsakta okuyun ve arkasından çevirgelin tamamlayıcısı olan Surhubad duasını da okuyup 2 rekat namaz kılın ve Allahtan kimin gelmesini istiyorsanız dua edin. Ya kendi gelir ya da haberi. 2:Abdestli olarak (ve başta istenirse niyet ederek, filanca kişinin adı, anne adı ile beraber "...'dan doğma ..." olarak daha iyidir, tabi metindeki filanca geçen yerde de anne adı ile denmesi iyi olur) yedi kez okunur. Ya yedi gün (erkekler için gece) üstüste, ya da yedi Cuma peşpeşe okunur. Okumaya başlamadan 2 rekat namaz kılmanın etkiyi arttıracağını duydum. Bu dua sabah namazından 1 saat önce okunur ve daha sonra haza duai Surhubad duası (çevirgelin tamamlayıcısı) da okunur ve 2 rekat namaz kılınır ve namaz sonunda kimin geri gelmesi isteniyorsa ALLAH'a öyle dua edilir. 3:Cuma sela vakti 7 veya 3 defa ilk baş namaz kılınıyor. 2 rekat 10tövbe 10salavat 10 kelime i tevhid daha sonra dua çevirgel bittikten sonrada 3 ihlas 1 fatiha okunuyor. Duanın bir başka söylenişi ise şu şekilde: 21 kez Bismillahirrahmanirrahim Yarabbim falanın uykusunu bağladım rüyaları benimle olsun sen bu duamı kabul et .Gönlü benim olsun sana el açıp yalvarıyorum benim güzel rabbim sağ yanımda can peygamberim Muhammet mustafa sol yanımda Allah aslanı Hz.ali kuvveti beni falan sevsin ve aklını ve fikrini ve zikrini ve cemii endamını ve efkarını benden yana çevirgelbenden tarafa dönsün aşkından yansın beni düşünsün ay doğar yemenden gün doğar gülşandan gül elimde mühür dilimde bekle yanımda falanın gönlü kalsın hemen bende uzaktan gel gör beni ay ile gün bil gel beni sen koyun ben kuzuyum gel bel gel beri karşıdan gördüm seni 3 kere(yahü ya hü ya hü) yemlifa mekselina mislina mernuş debernuş sazenuş keffeş tatayuş kitmırvela havle vela kuvvete illa billahil aleyyül azim.Allahümme sıkkıslı kalbi falan ve ben filan ala muhabbeti ki ve celbil aşkı atiki hamilel mektubelil esmai ve behurimdil kelamil kadim ve habibikel keramya rahmanü yarahim kema el leyte beyne yusuf ve zaliha ve bi hakkı ismikel azimve bi hürmetil fatiha ve surei yasin vetasin ya erhamerrahimin ya eksamel ekvemin veya şafial müşafin veya giyasel müstagısin bismillahirrahmanirrahim elhamdülillahirabbil alemin ve sallatu vessalamüala hayri halgihi ve alihi ecmainilahi falanın gönlünü benden yana çevirgel bana dost kılıvergel aklını fikrini ve aşkını benden yana çevirgel o rabbimki 7 kat yerleri ve 7 kat gökleri yarattın o izzetin hakkı için falanın gönlünü ve aşkını benden yana çevirgel bi hakkı ahiyyen şerakiyyen ezunu esbalüs ilahi bu evsatlar hakkı için falanın gönlünü aşkını sabrını fikrini zikrini benden yana çevirgel hızır ilyas aleyhisselamın yüzü hürmeti için falanın gönlünü ve hükmünü benden yana çevirgel eğer uyur ise uyandır oturursa tarafıma getir gelaşkını ve muhabbetini benden yana çevirgel aşkı artsın.Bi hakkı Allahüla ilahe illa hüvel Hayyül KAyyüm la te huzühü sinetüv vela nevm lehu ma fissemavati ve ma fil ard Men zellezi yeşfeu indehu illa bi iznih ya lemü ma beyne eydihim vema halfehum vela yühitüne bi şeyim min ilmihi illa bima şae vesia kürsiyyühüssemavati vel ard vela yeudühü hıfzuhüma ve hüvel aliyyül aziym.İlahi beyti ezanlar hürmeti için bi hakkı incili isa ve bi hakkı tevradı musa ve bi hakkı zeburu davut ve bi hürmedil kuran Muhammedinül mustafa Aleyhivesellim alane biyyuna ve aleyhim ecmain ve bi hakkı sonfelrahim ve hakkı suffu adem ve hakkı souffu idris ve hakkı souffu sit ve bi hakkı imamil müslimin ehliman ilahi senin yüceliğin için ilahi senin lütfü ihsanın için ilahi senin kudretin için falanın gönlünü aşkını sevğisini benden yana çevirgel ilahi musanın tevradı ve ayetleri ve kelimeleri ve harfleri hürmeti için ilahi isanın incil sureleri kelimeleri ayetleri ve harfleri için ilahi davudun zeburu ayetleri kelimeleri harfleri duaları hürmeti için ilahi 4 kitap hürmeti için falanın gönlünü aşkını ve canını benden yana çevirgel askını aklını zikrini kararını ve hulğunu benden yana çevirgel ve bi hakkı adem safiyulllah ve bi hakkı ibrahim halilullah ve bi hakkı musa kelimullah ve bi hakkı isa ruhullah ve bi hakkı davut hak fatullah ve bi hakkı süleyman eminullah ve bi hakkı muhammet resulullah hürmeti için ilahi falanın gönlünü benden yana çevirgel peygamberlerin hürmeti için gelsin muhabetini ve sevgisini gayrı şeylerden ayırsın benden yana gelsin yarabbi yarabbi yarabbi ya hannan ya hannan ya hannan ya mennan ya deyyan ya deyyan ya deyyan albar ya kahhar ya kayyu ya kayyum ya zelellahi vel ikram ilahi 124 bin peygamberler yüzü hürmeti için ilahi musanın turda müracatı hürmeti için ilahi Muhammedin müracaatı hürmeti için ilahi Muhammedin varliği hürmeti için ilahi Muhammedin namazı ve niyazı hürmeti için ilahi Muhammedin şefaatı hürmeti için ilahi muhammedi selamü ve kelame hürmeti için ilahi Muhammedi cümle işleri hürmeti için makamı hürmeti için cihatları hürmeti içinilahi Muhammedin cümle ashapları hürmeti için ilahi muhammedi mümminin ve mümbiat hürmeti için falanın gönlünü benden yana çevirgel aşkını aklını fikrini ve zikrini benden yana çevirgel sözümden taşna bi iş etmesinbi avni züafi ankü ya erhamar fukarai ilahi ne yerde ise beni arasın beni bulsun gönlünü muhabbetini benden yana çevirgel üzerime bırakgel ve muhabbetine doldur gel ziyade kılıvergel ya cemiu ya Allah ilahi hasani basri ve habibi alemi ve serir sekati ve davudu tahiri ve cüneydi bağdadi evliyayı izan ve evliyayı kuran sedvanı ilahi aleyhim ecmain ilahi bu canlar hürmeti için falanın gönlünü aşkını benden yana çevirgel ilahi havvacai mensun ve havvacai veysel karani ve hacı bektaşi veli ve beyazıtı lestane bu evliyalar hürmeti için hacetimi kabul kılıvergel ve bahtımı açık kılıvergel amin yarabbel alemin bi hürmeti yevmela yenfau mabin vela benune illamen ettalahebi kalbin selim ilahi falanın aklını fikrini kararını sevğisini benden yana çevirgel gayrı şeylerden ayırıp benim hükmümde kılıvergel ya ilahel alemin ve hayren nasirin birahmetike ya erhamerrahimin yarahmanil ya rahim ilahi falanın aşkını sevğisini benden yana çevirgel subbuhun kuddüsün rabbuna rabbul melaiketihi tuk veruh Hz.Mikail Hz.İsrafil Hz.Cebrail Hz. Azrail aleyhisselam ların ve meleklerinin yüzü suyu hürmetine falanın aklını fikrini muhabbetini benden yana çevirgelbana bırakgel ya hü yahü yahü ve sallallahü ala seyyidina Muhammedin ve alihi ve sahbihi ecmain velhamdülillahilrabbil alemin. Bismillahirrahmanirrahim Vein yekadüllezine keferu le yuzlikuneke bi ebsarihimlemma semi uzzikra ve yekulune innehu le mecnun Ve ma hüve illa zikrul lil alemiyn.
Çarkı Çevir - Gelen Hareketi Yap! - Parende, Köprü, Ters Takla - Oha Diyorum 04:48
Çarkı Çevir - Gelen Hareketi Yap! - Parende, Köprü, Ters Takla - Oha Diyorum 3.889 izlenme - 10 ay önce
Çarkı Çevir - Gelen Sebzelerin Suyunu İç! - Oha diyorum 13:20
Çarkı Çevir - Gelen Sebzelerin Suyunu İç! - Oha diyorum 1.478 izlenme - 7 ay önce Yeni bir çarklı video daha çektik. Bu kez arkadaşlarımızın önünde çeşitli sebzeler var. Çarkı çeviriyorlar, gelen sebzeyi blender'a atıyorlar ve tabii sonra da suyunu içiyorlar. Çarkı Çevir serimizdeki tüm videolar tam şurada: https://goo.gl/9L94Ty Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın: Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv Bizi Facebook'ta takip edin: http://facebook.com/MediakraftTurk
Çarkı Çevir - Gelen Survivor Repliğini Sesli Mesaj At - Oha Diyorum 06:14
Çarkı Çevir - Gelen Survivor Repliğini Sesli Mesaj At - Oha Diyorum 3.326 izlenme - 1 yıl önce Yeni bir çarklı telefon kapışması çektik. Bu kez ünlü Survivor repliklerini olmadık kişilere sesli mesaj olarak gönderiyoruz. Yapyap kanalımızdakileri telefon şakalarını izlemek ister misiniz?
Çarkı Çevir - Marangoza, Elektrikçiye Komik Selfie Gönder - Oha Diyorum 06:34
Çarkı Çevir - Marangoza, Elektrikçiye Komik Selfie Gönder - Oha Diyorum 2.109 izlenme - 11 ay önce
Oğuzhan Uğur - Tarihi Çevir feat. İstanbul Mehteran 03:20
Oğuzhan Uğur - Tarihi Çevir feat. İstanbul Mehteran 384 izlenme - 2 ay önce Oğuzhan Uğur - Tarihi Çevir ft. İstanbul Mehteran (Yeni Klip) 2017 Tarihi çevir nal sesi kısrak sesi bunlar Delmiş Romanın kalbini mızrak gibi Hunlar Göktürkler, Uygurlar,Oğuzlar, Peçenekler Türkün yüce tarihine binbir zafer ekler Dünya atının nalları altında ezildi Kaç Haçlı sefer göğsüne çarpınca kesildi Bir gün gemiler dağlara tırmandı denizden Kudret ve zafer bizlere miras dedemizden
Çarkı Çevir SMS'i At - Stresli Telefon Şakası - Oha Diyorum 06:58
Çarkı Çevir SMS'i At - Stresli Telefon Şakası - Oha Diyorum 2.106 izlenme - 1 yıl önce Biliyorsunuz YapYap kanalımızda eğlenceli telefon şakaları yapıyoruz. Buysa yepyeni bir format. Çarkı çevirip olmadık kişilere SMS yolluyoruz. Diğer kanallarımızdaki birbirinden ilginç ve eğlenceli videoları izlemek için lütfen tıklayın: Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv OHA Diyorum kanalında ilginç, komik, faydalı, eğlenceli videolar yayınlıyoruz. İlginç bilgiler veriyoruz, eğlenceli oyunlar oynuyoruz, rekor denemeleri yapıyoruz, komik fotoğrafları derliyoruz, enteresan sorulara cevap veriyoruz, göz yanılmaları ile şaşırtıyoruz, oha diyeceğiniz deneyler yapıyoruz. Videolarımızı çekerken önce biz eğleniyoruz, ardından elbette sizi eğlendirmeyi amaçlıyoruz.
Çarkı Çevir - Gelen Cezayı Çek - Oha Diyorum 07:35
Çarkı Çevir - Gelen Cezayı Çek - Oha Diyorum 1.294 izlenme - 8 ay önce Bu videoda yeni bir şey yapıyoruz. Önce cezayı söylüyoruz. Sonra da cezayı kimin çekeceğini çarkı çevirerek belirliyoruz. Bakalım kime, ne ceza gelecek? Çarkı Çevir serimizdeki tüm videolar tam şurada: https://goo.gl/9L94Ty Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın: Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv Bizi Facebook'ta takip edin: http://facebook.com/MediakraftTurk
Demi Lovato-Cool For Summer Türkçe Çeviri(Lyrics turskısh Translation) 01:33
Demi Lovato-Cool For Summer Türkçe Çeviri(Lyrics turskısh Translation) 2.009 izlenme - 2 yıl önce [Demi Lovato] Tell me what you want What you like It's okay I'mma little curious too Tell me if it's wrong If it's right I don't care I can keep a secret could, you? Got my mind on your body And your body on my mind Got a taste for the cherry I just need to take a bite Don't tell your mother Kiss one another Die for each other We're cool for the summer (Ha) Ooh, Ooh Take me down into your paradise Don't be scared cause I'm your body type Just something that we wanna try Cause you and I We're cool for the summer Tell me if I won If I did What's my prize? I just wanna play with you, too Even if they judge Fuck it all Do the time I just wanna have some fun with you Got my mind on your body And your body on my mind Got a taste for the cherry I just need to take a bite Don't tell your mother Kiss one another Die for each other We're cool for the summer (Ha) Ooh, Ooh Take me down into your paradise Don't be scared cause I'm your body type Just something that we wanna try Cause you and I We're cool for the summer (Ha) We're cool for the summer We're cool for the summer Shhhh...don't tell your mother Got my mind on your body And your body on my mind Got a taste for the cherry I just need to take a bite Take me down into your paradise Don't be scared cause I'm your body type Just something that we wanna try Cause you and I We're cool for the summer (Take me down) We're cool for the summer (Don't be scared) Cause I'm your body type Just something that we wanna try Cause you and I We're cool for the summer (Ha) Ooh We're cool for the summer
Çarkı Çevir - Bu Mesajı Eski Sevgiline Yolla! - Oha Diyorum 10:02
Çarkı Çevir - Bu Mesajı Eski Sevgiline Yolla! - Oha Diyorum 1.462 izlenme - 12 ay önce Yeni bir çark videosu ile daha karşınızdayız. Çarkı çeviriyoruz ve gelen kişiye olmadık bir mesaj gönderiyoruz.
Çarkı Çevir - Pokemon Sesini Babana Yolla! | Oha Diyorum 05:04
Çarkı Çevir - Pokemon Sesini Babana Yolla! | Oha Diyorum 1.315 izlenme - 9 ay önce Yeni bir çark döndürme ve geleni yapma videosu daha çektik. Bu sefer arkadaşlarımız babalarına Pokemon karakterlerinin seslerini gönderecek. Bakalım onlardan ne tür tepkiler gelecek? Çarkı Çevir serimizdeki tüm videolar tam şurada: https://goo.gl/9L94Ty Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın: Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv Bizi Facebook'ta takip edin: http://facebook.com/MediakraftTurk
Çarkı Çevir - Son Whatsapp Mesajını, Google Aramanı Göster! - Oha Diyorum 04:48
Çarkı Çevir - Son Whatsapp Mesajını, Google Aramanı Göster! - Oha Diyorum 1.646 izlenme - 12 ay önce Yeni bir çark çevirme videosu ile karşınızdayız. Bu kez çarkta sosyal medya uygulamaları var. Çark ne isterse onu yapmak durumundayız.
çevir pilici yanmasın 00:42
çevir pilici yanmasın 5.587 izlenme - 7 yıl önce piliç çevirme konusunda uzmanlaşmış türk erkeğinin gurur kaynağı aydemir akbaş filminden bir kesit...
Çarkı Çevir - Rastgele Numaraya Acayip Mesaj Gönder - Oha Diyorum 05:49
Çarkı Çevir - Rastgele Numaraya Acayip Mesaj Gönder - Oha Diyorum 1.096 izlenme - 11 ay önce
Çarkı Çevirip Dans Ettik! - Oryantal, Breakdance, Kolbastı - Oha Diyorum 05:13
Çarkı Çevirip Dans Ettik! - Oryantal, Breakdance, Kolbastı - Oha Diyorum 977 izlenme - 11 ay önce
Fildişi Sahilleri Paslaştı Kamerun İzledi 02:16
Fildişi Sahilleri Paslaştı Kamerun İzledi 2.051 izlenme - 3 yıl önce Afrika Uluslar Kupası'nda 0-0 giden maçla birlikte Kamerun 14, Fildişi Sahilleri ise 10 puanla ikinci sıradaki yerlerini koruyacak gibi görünce iki takım da riske girmemiş Kamerun da 'bana dokunmayan yılan bin yaşasın' der gibi 'ben puanıma bakarım' diyerek top çeviren oyuncuların üstüne gitmemiş.
Baba Yarısı Bülent Ersoy 01:25
Baba Yarısı Bülent Ersoy 821 izlenme - 2 yıl önce Yıllarca aşkı arıyan, huzurlu bir yuva hayali kuran Bülent kimi sevdiyse, kime güvendiyse hep kalbi kırılmış, itilmiş hatta kendisine sapık muamelesi yapılmıştır. En sonunda canına tak eder ve ''ulan erkek değil misiniz, ben hariç hepinizin köküne kibrit suyu'' der ve kendi işini kendi görür. Ne biliyim ben nasıl görür, bende sizin gibi seyrediyorum işte. Ha iyi tamam ben yaptım. Admin kardeşim eğer yayınlanır dersen şu başlığa bi bakıver. espri fazla ince kaçtı, kafa karıştırabilir. nuri alçoya gider belki milletin aklı. sonra ne umduk ne bulduk durumları olmasın. ''bülent ersoy hamile kalırsa'' gibi bir başlık zaten sen atmassın dimi. kesin esprili bişey bulursun. seen, seeeeeen.
Laura Marano - Boombox (Türkçe Çeviri) 03:16
Laura Marano - Boombox (Türkçe Çeviri) 409 izlenme - 1 yıl önce Laura Marano - Boombox Türkçe Çeviri Sayfamı beğenebilirsiniz. https://www.facebook.com/DisneySarkiCevirileriTR/
Adnan Varveren - Evir Çevir Oku Beni 05:09
Adnan Varveren - Evir Çevir Oku Beni 979 izlenme - 5 yıl önce
istanbul attack kontağı çevir sizanjhe 03:47
istanbul attack kontağı çevir sizanjhe 776 izlenme - 6 yıl önce www.sizanjhe.tr.gg
süper   arabalar burda ..2009***** 03:50
süper arabalar burda ..2009***** 2.107 izlenme - 8 yıl önce en güzel arabalar mutlaka izleyin
Mehter Takımı - Tarihi Çevir 03:17
Mehter Takımı - Tarihi Çevir 759 izlenme - 5 yıl önce
kill bill 02:32
kill bill 940 izlenme - 8 yıl önce kadın ortalığı sakadathaneye çeviriyor.
Uçan Bebe 03:41
Uçan Bebe 1.045 izlenme - 8 yıl önce bu adam şaşırmış bebeğe yaptığına bak
Bazuka - Bana Bir Masal Anlat Baba Cover 04:00
Bazuka - Bana Bir Masal Anlat Baba Cover 1.392 izlenme - 7 yıl önce vokal gitar mahmut pullugitar gökhan çevirbass fatih balcıoğludavul demir alper hastürkbiraz daha kaliteli halini dinlemek için ; http//www.myspace.com/bazukaband
Son Toma Bükücü 03:11
Son Toma Bükücü 281 izlenme - 2 yıl önce Adana'da Gezi direnişinin yıl dönümünde yapılan yürüyüşe saldıran TOMA'nın üzerine çıkarak suyu polise yönelten Onurcan Taşdemir televizyonumuza konuştu. Onurcan artık Adana'da, "Diren TOMA Onurcan geliyor" sloganlarıyla karşılanıyor...