Hoşgeldiniz!

cigara

Cigaraya Vurda Dönsün Kanka 02:05
Cigaraya Vurda Dönsün Kanka 98.581 izlenme - 8 yıl önce
Adana Merkez Patlıyo Herkez 2 02:33
Adana Merkez Patlıyo Herkez 2 48.358 izlenme - 3 yıl önce Kendisini daha önce "Adana Merkez" parçasıyla tanıdığımız arkadaşımız yeterli ilgiyi toplamış olacak ki ikinci parçası ile karşımıza çıkıyor. Bir Adana'lı olarak gurur duyuyoruz kendisiyle
Cigara Nasıl Sarılır Agam -  Dinle Be Reis 02:53
Cigara Nasıl Sarılır Agam - Dinle Be Reis 35.680 izlenme - 6 yıl önce
İftardan Sahura Kadar Üflesek Caiz midir? 00:24
İftardan Sahura Kadar Üflesek Caiz midir? 6.771 izlenme - 2 yıl önce Ramazan programlarının birinde hocaya sorulan troll soru ve hocanın rejiden gelen uyarı ile kekelemesini izliyorum
Sana Ne Lazım Abi - Afyon 00:37
Sana Ne Lazım Abi - Afyon 18.821 izlenme - 4 yıl önce Afyon'da yapılmış bir röportaj. Müziksiz olsaydı daha iyiydi bence. Onun dışında ben bu arkadaşa hiç bir şey demiyorum. Yorumsuz..
Kimliksiz Düşler Esrar Rap 02:36
Kimliksiz Düşler Esrar Rap 14.591 izlenme - 8 yıl önce esrar rap
Aşık Ali Nurşani - Bir Cigara Ver Hemşerim 06:33
Aşık Ali Nurşani - Bir Cigara Ver Hemşerim 10.467 izlenme - 6 yıl önce
asik ali nursani bir cigara ver hemserim 04:20
asik ali nursani bir cigara ver hemserim 9.319 izlenme - 7 yıl önce türkü hayattır yılmaz
Ağzının Tadını Bilen Ala Karga 00:18
Ağzının Tadını Bilen Ala Karga 4.471 izlenme - 3 yıl önce Karganın böylesi diyoruz başka da açıklama yapamıyoruz. Şerefsiz gafil avlıyor.
Basss Manyak Dükkanların Camları Sallanıyo 01:00
Basss Manyak Dükkanların Camları Sallanıyo 8.568 izlenme - 10 yıl önce evet yine karsınız da bass woofer keyfi arkadaslar( for_x_-@hotmail.com
Biz 4 Kişiyiz Gardaş - Arabesk Rap 02:35
Biz 4 Kişiyiz Gardaş - Arabesk Rap 5.983 izlenme - 3 yıl önce Aslında trajedik bir klip çok arabes,çok rap.dediği gibi onlar dört kişi ve keşler ama bu durumdan şikayetciler şikayetlerini isyana cevirip bu fevkalede klibi hazırlamışlar.
Akkuşlu Metin - Bir Cigara Ver Bana 03:43
Akkuşlu Metin - Bir Cigara Ver Bana 4.116 izlenme - 7 yıl önce bir cigara ver bana akkuşlu metin
yak  bi  sigara. 03:37
yak bi sigara. 3.989 izlenme - 8 yıl önce yak bi sigara
bir cigara ver hemşerim 02:57
bir cigara ver hemşerim 8.741 izlenme - 9 yıl önce bir türkü bu kdarmı içten söylenir
Sosyete Cocugu 04:16
Sosyete Cocugu 5.585 izlenme - 10 yıl önce gzl
Ağır Roman - Ruhum Çalkalanıyor 00:34
Ağır Roman - Ruhum Çalkalanıyor 1.853 izlenme - 3 yıl önce Alemin hızlı bitirimi Salih ölümüne tav olmuştur kevaşeye.Duyguları birbirine vuran Salih yüksek miktarda şarap, tribin dibine vuracak kadarda cigara harlamıştır. Üstüne de üç beş haplandıktan sonra bile gönül acısı dinmemiş, ruhu fena halde çalkanmıştır. Değer mi ulan bi orospuya, değer mi ?
Adana Merkez Patlıyo Herkes - Top 10 02:55
Adana Merkez Patlıyo Herkes - Top 10 1.505 izlenme - 3 yıl önce İnternetin fenomeni haline gelen parça Adana Merkez patlıyor herkes merak uyandıran dans figürleri ve en iyi 10 hareketi ile karşımıza çıkıyor.
Aşırı Uçuk Doğum Günü Partisi 01:10
Aşırı Uçuk Doğum Günü Partisi 2.285 izlenme - 3 yıl önce Kiara bacımızın 15. yaş günü partisinden görüntüler. Sosyolojik tespitleri siz değerli kardeşlerime bırakıyorum.
Bir Cigara Sarsam Kendime, Şöyle İnceden.. 05:40
Bir Cigara Sarsam Kendime, Şöyle İnceden.. 6.935 izlenme - 9 yıl önce
23 Kabus Dertkopıch-Mc   Cektık Esrarı 02:11
23 Kabus Dertkopıch-Mc Cektık Esrarı 4.425 izlenme - 8 yıl önce cektik esrari gozler kanli,yapistir kanka alda carsafi,o birakti beni hayali kaldi,yuregim desen zaten ayrali..
Damla Yıldırım - Bir Cigara Ver Bana 04:10
Damla Yıldırım - Bir Cigara Ver Bana 2.127 izlenme - 6 yıl önce
Akkuşlu Metin - Bir Cigara Ver Bana 03:44
Akkuşlu Metin - Bir Cigara Ver Bana 1.890 izlenme - 4 yıl önce Albüm: Hatipoğlu Şarkı Sözleri(lyrics): Şarkı Sözleri (lyrics): Bir cigara ver bana Bak dumana dumana Ne ben öldüm kurtuldum Ne sen geldin imana Aman aman gelişan Mendilim sana nişan Alacaksan al beni Sonra olursun pişman Cigarayı yandırdım Gül dalına kondurdum Yari koynumda sandım Öptüm de uyandırdım Aman aman gül fidan Uyan da gel uykudan Uykuya doyum olmaz Gel sarılalım gül fidan
Ukrayna'da Yaşayan Dayının Uyuşturucu Sohbetleri 03:33
Ukrayna'da Yaşayan Dayının Uyuşturucu Sohbetleri 1.427 izlenme - 3 yıl önce Ukranya'da ikamet eden dayımıza neden sigara içtiğiyle ilgili bir soru soruluyor ve ardından gelen bonzai,kubar,oroyin tavsiyeleri.Illegal sohbetler dönüyor izliyoruz.
O Şimdi Mahkum - Cigara Kağıdı 00:38
O Şimdi Mahkum - Cigara Kağıdı 1.224 izlenme - 3 yıl önce Erkan Can’ı her daim baş tacı edenler olarak O Şimdi Mahkum filmini de oldukça severiz ki zaten kendisi peryodik aralıklarla izlenmesi gereken filmlerden biridir. Senaristliğini Levent Kazak, yönetmenliğini Abdullah Oğuz’un yaptığı filmde birbirinden farklı, akıllarda yer eden bir çok replik olmasına karşın bu sahne ayrı bir yer taşır. Not: Partisini kursan iktidarı sallar.
cigaracı arap osman 00:36
cigaracı arap osman 1.952 izlenme - 10 yıl önce komik ; bebek sigara tüttürüyo
Sıvı Sigara Dumanı 00:50
Sıvı Sigara Dumanı 1.067 izlenme - 4 yıl önce Dolaşırken dikkatimi cekti ve paylaşmak istedim. Yalnız elinde ki sanırım sigara değil esrar dumanı daha kalın ve yeşilimsi görünüyor.
cigara 00:47
cigara 1.656 izlenme - 9 yıl önce kac cigara kaldı
Sigarayı Yiyen Adam - Letterman Show 04:37
Sigarayı Yiyen Adam - Letterman Show 1.077 izlenme - 3 yıl önce Zamanında oldukça meşhur olan "cigarette eating guy" ın sitemiz arşivinde olmadığını görünce eklemeden olmaz dedim, david letterman ın tipine bakarsak oldukça eski bi video
apache dayı show dd 00:39
apache dayı show dd 1.119 izlenme - 7 yıl önce dayı apache oynamak senin neyine d
Cigaracılar 00:36
Cigaracılar 811 izlenme - 11 yıl önce