Hoşgeldiniz!

devinim

İlkay Akkaya Ağla Sevgili Yurdum 04:22
İlkay Akkaya Ağla Sevgili Yurdum 61.233 izlenme - 9 yıl önce ilkay akkaya
Yaşar - Devinim - 2010 04:48
Yaşar - Devinim - 2010 8.774 izlenme - 7 yıl önce yaşar - devinim - 2010 eski yazlar albümünden .- devinim - söz & müzik alper arundar
İlkay Akkaya 04:21
İlkay Akkaya 6.776 izlenme - 9 yıl önce yitip gidemn
Yaşar - Devinim 04:47
Yaşar - Devinim 973 izlenme - 7 yıl önce yaşar - devinim izle yaşar - devinim dinle yaşar - devinim indir
grup yorum 03:31
grup yorum 1.096 izlenme - 8 yıl önce grup yorum
Klasik Batı Müziği Konseri Devinim Siyah Beyaz Albümü Akustik Kuyruklu Dinleti Söyleşi Sunumu Sunu 01:36
Klasik Batı Müziği Konseri Devinim Siyah Beyaz Albümü Akustik Kuyruklu Dinleti Söyleşi Sunumu Sunu 1.197 izlenme - 3 yıl önce Genç Piyanist GÜNEŞ YAKARTEPE “Siyah Beyaz Söyleşi” Devinim parçasını Piyano ile Çaldı. Türk bestecisi Babasının askerî yargıç olması nedeniyle ilköğrenimini değişik yerlerde gören İlhan Baran, on altı yaşında Ankara Devlet Konservatuvan Kompozisyon Bölümü’ne başvurdu; ama Yaylı Çalgılar Bölümü’ ne alınarak, Fromme’nin kontrbas öğrencisi oldu. Bir yıl sonra Kompozisyon Bölümü’ne geçerek, Adnan Saygun’la çalışmaya başladı; ayrıca, Selçuk Gündemir’den piyano, Ruşen Ferit Kam’dan divan müziği, Muzaffer Sarısözen’den halk müziği dersleri aldı. Okul dışında, Kemal İlerici’yle Türk müziği armonisi çalıştı. 1960 yılında Ankara Devlet Konservatuvarı’nın İleri Devre Kompozisyon Bölümü’nü bitiren İlhan Baran, 1962 yılında devlet sınavını kazanarak Paris’e gitti. Ecole Normale de Musique’de Henri Dutilleux ve Maurice Ohana’yla beste çalıştı. Bu okulu bitirdikten (1964) sonra, bir süre Paris Radyo ve Televizyonu’ nun somut müzik kurslarına katıldı. SANAT ANLAYIŞI VE YAPITLARININ ÖZELLİKLERİ İlhan Baran, divan müziği ile halk müziği tekniklerinin geliştirilerek, evrensel çoksesli sistemler içinde eritilmesi gerektiğine ve yeni Türk müziğinin ancak böyle bir bireşimden doğabileceğine inanır. 1963-1964 yıllarında Paris’te öğrenciyken yazdığı ve gene ilk kez Paris’te seslendirilen piyano için Üç Bagatel adlı yapıtı, temelde divan ve halk müziklerinin bir soyutlamasıdır (son bagatel, horon biçiminde yazılmıştır). 1966-1967 yıllarında, yedeksubaylığı sırasında bestelediği üfleme çalgılar beşlisi için Demet’se gene halk müziği esinli, hafif, eğlenceli bir havadadır. Besteci bu parçanın akor yapısında, Kemal İlerici’nin dörtlülüğe dayanan armoni yönteminden yararlanmıştır (aynı yöntemi kullandığı yapıtlarından biri de piyano için Küçük Süit’tir). 1975te yazdığı, ilk kez 1982de seslendirilen Dönüşümler adlı, keman, piyano ve viyolonsel için oda müziği bir “fantazi”yle başlar (bu bölümde bazı beştonlu çekirdekler ve makam renkleri, buğulu bir ortamda dolaşır), sonra, bestecinin “dönüşüm” adını verdiği, yeni bir biçim gelir. Partisyonu Ankara Devlet Konservatuvarı tarafından yayımlanan Dönüşümler’i, besteci “bir çeşit psikolojik atmosfer” diye nitelemiştir. 1980lerde tamamlanan Töresel Çeşitlemeler, büyük orkestra için on bölümlük senfonik bir yapıttır. Geleneksel anlamda bir çeşitleme olmayan bu yapıtın bütünü, üç notalık (re; do diyez; si bemol) bir çekirdek üstüne kurulmuştur. Uzun yapıt boyunca bu çekirdek çok değişik açılımlara girer; zaman zaman atonal ya da amodal paleti içerir. Orkestra grupları daha çok birer renk ve atmosfer öğesi olarak kalır; dirençli bir ritim yapısı parçanın belkemiği gibidir.Bestecinin son çalışmalarından biri, müzik eğitimi görmemiş çocuklar için, mandolin ya da bağlama eşliğinde söylenebilen, yüz yirmi ezgilik müzik demetidir. , İlhan Baran Eserleri Yalnız solo için: Çocuk Parçaları (piyano ya da çembalo için); Küçük Süit (piyano için); Üç Soyut Dans (piyano için); Üç Bagatel (piyano için); İki Sesli Sonatına (piyano için); Bir Bölümlü Sonatına (keman için); Siyah Beyaz (piyano için); Mavi Anadolu (piyano için). İkililer: Uygulamalar, Birinci Defter (bas ve piyano için); Uygulamalar, İkinci Defter (bas ve piyano için); Dört Zeybek (bas ve piyano için); Dört Parça (iki flüt için). Oda orkestrası için: Yaylı Çalgılar Dördülü (iki keman, viyola, viyolonsel); Demet (flüt, obua, klarnet, korno, fagot); Dönüşümler (keman, piyano, viyolonsel). Büyük orkestra için: Töresel Çeşitlemeler. Koro için: Eylül Sonu; Ezgi Demeti; Şarkılar.Tuşlu çalgılar sınıfına giren piyano, ilk olarak 1711 yılında Bartolomeo Cristofori tarafından Floransa kentinde yapıldı. Çalgının adı italyanca "hafif ve güçlü" anlamlarına gelen "piano e forte" nin önce birleştirilmesinden (pianoforte) sonra da kısaltılmasından (piano) ortaya çıktı. Çalgıya bu adın verilmesinin nedeni, daha önce kullanılan tuşlu çalgıların gürlük değişimlerine olanak sağlamaması, piyanoda ise bu değişimlerin gerçekleştirilebilmesiydi. Piyanonun atası, mekanizmasıyla ve ses özellikleriyle çalgının ilkeli sayılabilecek klavikord'dur. Piyano için ilk kez 1770 yılında Muzio Clementi eser yazdı. Besteci aynı zamanda piyanonun teknik olanaklarını inceleyerek çalma ve yorumlama üzerine çalışmalar yaptı. Eğitim amaçlı alıştırmalar yazarak piyanonun çalma tekniğini ilerletti. Clementi'den sonra birçok besteci piyanonun olanaklarını geliştirici çalışmalar yapmaya devam etti. Yedi buçuk oktava yakın ses aralığı ile teknik ve yorum açısından tek kişilik bir orkestrayı andıran çalgının icadı müziğe önemli bir katkı sağlamıştır Klavsenin gelişmişi, dokunaklı bir çalgıdır. Yapım biçimi ile duvar ve kuyruklu (salon) adı verilen çeşitleri vardır. İlk Pianoforte İtalyan Cristofori' nin elinden çıktı (1711). Fransız Marius'un bu çalgıya katkısı, tokmaklı klavseni bulmak oldu. Saksonyan G. Silbermann ise, Schröter' in çekiç sistemini geliştirdi ve J.S. Bach'ın da değerli öğütlerinden yararlanarak, klavyenin tüm ses genişliğinde eşit bir otum elde etmeyi başardı. Augsburg' da org yapımcısı Johann Anderas Stein (1728-1792) "Alman" veya "Viyana" usulü denen mekanizmalı piyanolar meydana getirdi. 1789'da Stein, ayrıntıları belirtmek için kullanılmakta olan dizliklerin yerine pedal koydu. Andreas ve torunu Johann Baptist Streicher (1796-1871), piyanonun yapısını (Beethoven'in arzusu üzerine) daha sağlamlaştırdı ve ikinci bir otum kapağı ekleyerek daha dolgun bir ses sağladı. Piyano sanayinin gerçek kurucusu Alman Zumpe' dir, "kılavuzlu" denen mekanik piyanoyu gerçekleştirdi. İlk düz piyanoyu, 1789' da Piyano pedallarının kullanılması hakkında, Marmontel şöyle diyor: "Pedalları kullanmağa müsaade olunan öğrencilerin büyük bir kısmı onları usulleri saymak için kullanırlar yahut da ayaklarını pedalın üzerine basarlar ve bir daha çekmezler." Şüphesiz ki, her ikisi kusur olan bu alışkan sahip olmamak gerekir. Lavignac: "Pedal sanatı ayağın nasıl konulacağını değil, nasıl çekileceğini bilmektir" diyerek, gerekli öğüdü vermiş oluyor. İLHAN BARAN Siyah Beyaz Söyleşi Devinim GÜNEŞ YAKARTEPE Solo Piyano Türk Beste Besteci-Türk Piyano Ezgileri Ezgi Üniversitesi Devlet Konservatuarı Konser Salonu canlı Classic Kuyruklu Stand Piano alıştırma özel ders Klasik müzik,piyano çalmak,piyano solo,piyanist resitali,devinim iLHAN Baran Siyah Beyaz Albümü 1 hd 70 x Czerny Etüd no 21 op 299 Bach İki Sesli Envansiyon minör Piyano piano konser piyanist klasik müzik GÜNEŞ YAKARTEPE bach, İki sesli envansiyon ,Klasik müzik,piyano çalmak,piyano solo,piyanist resitali fa minör piyano piano konser piyanist klasik müzik hd mp4 yeni avid Klasik Batı Müziği Konseri SİYAH BEYAZ SÖYLEŞİ Akustik Kuyruklu Dinleti Sunumu Sunu Piyano Genç Piyanist Klasikler Müzikler Türk Besteciler Besteci SINAV Grand ana Piano Bestekar İlhan Baran Eser Kuyruk Konseri Büyük özel Oyun Türkçe Eseri Solo Piyano Resitali Piyanist hdPiyanosu piyanoları piano duvar konsol piyano piano piona Bethoven sonatin konçerto oratoryo senfoni konçertino mazurka polonez müzik scherzo Etki eden Bestekar ballad rondo stil asil icra etti bethoven Piyano Ünlü Besteciler Klasik dönem Mozart Beethoven’ı Baba Haydn En Güzel
Siyah Beyaz Söyleşi Devinim Solo Piyano İlhan Baran Küçük Çocuk Piano Solo Piyanist Mini Minik Ufak 01:02
Siyah Beyaz Söyleşi Devinim Solo Piyano İlhan Baran Küçük Çocuk Piano Solo Piyanist Mini Minik Ufak 592 izlenme - 3 yıl önce Piyanist GÜNEŞ YAKARTEPE “Siyah Beyaz Söyleşi” Devinim parçasını Piyano ile Çaldı. Tuşlu çalgılar sınıfına giren piyano, ilk olarak 1711 yılında Bartolomeo Cristofori tarafından Floransa kentinde yapıldı. Çalgının adı italyanca "hafif ve güçlü" anlamlarına gelen "piano e forte" nin önce birleştirilmesinden (pianoforte) sonra da kısaltılmasından (piano) ortaya çıktı. Çalgıya bu adın verilmesinin nedeni, daha önce kullanılan tuşlu çalgıların gürlük değişimlerine olanak sağlamaması, piyanoda ise bu değişimlerin gerçekleştirilebilmesiydi. Piyanonun atası, mekanizmasıyla ve ses özellikleriyle çalgının ilkeli sayılabilecek klavikord'dur. Piyano için ilk kez 1770 yılında Muzio Clementi eser yazdı. Besteci aynı zamanda piyanonun teknik olanaklarını inceleyerek çalma ve yorumlama üzerine çalışmalar yaptı. Eğitim amaçlı alıştırmalar yazarak piyanonun çalma tekniğini ilerletti. Clementi'den sonra birçok besteci piyanonun olanaklarını geliştirici çalışmalar yapmaya devam etti. Yedi buçuk oktava yakın ses aralığı ile teknik ve yorum açısından tek kişilik bir orkestrayı andıran çalgının icadı müziğe önemli bir katkı sağlamıştır Klavsenin gelişmişi, dokunaklı bir çalgıdır. Yapım biçimi ile duvar ve kuyruklu (salon) adı verilen çeşitleri vardır. İlk Pianoforte İtalyan Cristofori' nin elinden çıktı (1711). Fransız Marius'un bu çalgıya katkısı, tokmaklı klavseni bulmak oldu. Saksonyan G. Silbermann ise, Schröter' in çekiç sistemini geliştirdi ve J.S. Bach'ın da değerli öğütlerinden yararlanarak, klavyenin tüm ses genişliğinde eşit bir otum elde etmeyi başardı. Augsburg' da org yapımcısı Johann Anderas Stein (1728-1792) "Alman" veya "Viyana" usulü denen mekanizmalı piyanolar meydana getirdi. 1789'da Stein, ayrıntıları belirtmek için kullanılmakta olan dizliklerin yerine pedal koydu. Andreas ve torunu Johann Baptist Streicher (1796-1871), piyanonun yapısını (Beethoven'in arzusu üzerine) daha sağlamlaştırdı ve ikinci bir otum kapağı ekleyerek daha dolgun bir ses sağladı. Piyano sanayinin gerçek kurucusu Alman Zumpe' dir, "kılavuzlu" denen mekanik piyanoyu gerçekleştirdi. İlk düz piyanoyu, 1789' da İrlandalı Southvvell yaptı. Erard 1822' de piyano yapım tekniğini geniş ölçüde etkileyen bir yenilik getirdi (ikili itme dilleri). Henri Pape, çapraz tel ve keçeli çekici buldu. James Thom, ekleme demir çatıyı kurdu. Bu bilgi www.melodik.net ten alınmıştır. Bu çalgı, büyük bestecilerin en yakını olmuştur, dolayısıyla bu çalgı için verilen bestelerin sayısı ciltler tutar. "Piyanistler diğer çalgıları çalanlara nazaran, çıkaracakları sesleri Piyano üzerinde hazır bulurlar" gerekçesiyle, en küçük yaştan (altı-on) başlayarak, öğrenebilecek çalgılardan birisi, hatta birincisi Piyanodur. Ünlü Piyanist Thalberg: "Çalarken, sesleri uzatmayı, iyi bir ses çıkarmayı ve ses çıkarırken gerekli olan değişiklikleri yapabilmek için, zorunlu olan ilk şartlardan biri her türlü sertliklerden uzak bulunmaktır. Kolda, elde ve parmaklarda mahir bir şantörün sesinde malik olduğu incelik ve bükülmeler bulunmalıdır" diyor ve şöyle devam ediyor: "ihmal edemeyeceğimiz bir tavsiye varsa, o da vücudun hareketlerinde çalarken, büyük bir ölçü olmalı, kolları, elleri büyük bir sükunetle yönetmeli, Piyanoya çok yüksekten vurmamalı, çalarken kendi kendini dinlemeli, kendi hakkında sert bulunmalı ve kendi kendine hüküm verebilmelidir. Genellikle, parmaklarla fazla çalışıyor, fakat kafa ile yeter derecede çalışılmıyor." Piyano pedallarının kullanılması hakkında, Marmontel şöyle diyor: "Pedalları kullanmağa müsaade olunan öğrencilerin büyük bir kısmı onları usulleri saymak için kullanırlar yahut da ayaklarını pedalın üzerine basarlar ve bir daha çekmezler." Şüphesiz ki, her ikisi kusur olan bu alışkan sahip olmamak gerekir. Lavignac: "Pedal sanatı ayağın nasıl konulacağını değil, nasıl çekileceğini bilmektir" diyerek, gerekli öğüdü vermiş oluyor. İLHAN BARAN Siyah Beyaz Söyleşi Devinim GÜNEŞ YAKARTEPE Solo Piyano Türk Beste Besteci-Türk Piyano Ezgileri Ezgi Üniversitesi Devlet Konservatuarı Konser Salonu canlı Classic Kuyruklu Stand Piano alıştırma özel dersİLHAN BARAN Siyah Beyaz Söyleşi Devinim GÜNEŞ YAKARTEPE Solo Piyano Türk Beste Besteci-Türk Piyano Ezgileri Ezgi Üniversitesi Devlet Konservatuarı Konser Salonu canlı Classic Kuyruklu Stand Piano alıştırma özel ders 4 İLHAN BARAN Siyah beyaz söylesi türk klasik bestesi master hd pıyano usta pıyanıst Piyano Çalmak, Müzik Konseri, Klasik Müzik,Müzik Videoları, mp3 Konserleri classic yetenek videoları , Piyanist Resitali, Çocuk Videoları, Küçük Yetenekler, klasik türk müziği, Küçük Yetenekler, küçük çocuk, Yetenek Videoları,piyano resital,Piyanist Resitali, enstrumantel müzik,fon müzikleri, Türk Sanat Müziği, piyanist resitali Çocuk Piyanist ile 4 Piyano Çalmak, Müzik Konseri, Klasik Müzik,Müzik Videoları, mp3 Konserleri classic İLHAN BARAN Siyah beyaz söylesi türk klasik bestesi master hd pıyano usta pıyanıst dinleti SİYAH BEYAZ SÖYLEŞİ DEVİNİM Solo Piyano İLHAN BARAN Küçük Çocuk Piano Solo Piyanist Mini Minik Ufak Müzisyen Yetenek Çocuğu Çocuklar yetenekler Yeteneği Yeti Usta Master Virtüöz Türk Beste Besteci Türk Piano Ezgileri Ezgi Üniversitesi Devlet Konservatuarı Konser Salonu canlı Classic Kuyruklu Stand Piano alıştırma özel ders İLHAN BARAN Siyah Beyaz Söyleşi Devinim GÜNEŞ YAKARTEPE Solo Piyano Türk Beste Besteci-Türk Piyano Ezgileri Ezgi Üniversitesi Devlet Konservatuarı Konser Salonu canlı Classic Kuyruklu Stand Piano alıştırma özel ders sohbet
Yaşar - Devinim 04:46
Yaşar - Devinim 232 izlenme - 3 yıl önce Albüm Adı: Eski Yazlar Çıkış Tarihi: 27.04.2010 Türkçe Pop Şarkı Sözleri: Gel zaman git zaman Herşeyi sildin zaman Dur artık geçme böyle&zaman Bak bitiyor aşklarım Bak yine gözlerim Dolu dolu oldu birden Şu evde ben üşürken Tam seni düşünürken Yalnızlığım geldi yine aklıma Yüreğimde döner bir şey Hani bazen olur ya birden Aklıma gelirsin diye&yine Aklım başımdan gider Çırpınır kalbimde devinim
Grup Yorum 03:15
Grup Yorum 366 izlenme - 8 yıl önce kurtuluş
İçtikçe Güzelleşmek 01:11
İçtikçe Güzelleşmek 136 izlenme - 2 yıl önce Alkolün faydalarını anlatmakla bitiremeyiz. Özellikle ağzıyla içmeyi bilen insanın ruhunu dezenfekte etmesi en önemli özelliğidir. Sizde de Erol Günaydın etkisini yaptığında hayata bakışınızı daha da güzel hale getirecektir. Buradan karaciğerimize ve safra kesemize de ayrıca selam olsun.
Mahir-Gursoy Yasar Devinim 2010 Hq 04:46
Mahir-Gursoy Yasar Devinim 2010 Hq 198 izlenme - 7 yıl önce
Yaşar-Devinim 2010 Yaşarcıyız Made By Arfa 06:25
Yaşar-Devinim 2010 Yaşarcıyız Made By Arfa 133 izlenme - 7 yıl önce yaşar arfa
Devinim Oya Karaege Sami Bekmez
Devinim Oya Karaege Sami Bekmez 94 izlenme - 5 yıl önce
Yaşar - Devinim 04:45
Yaşar - Devinim 74 izlenme - 3 yıl önce Albüm Adı: Eski Yazlar Çıkış Tarihi: 22.12.2010 Türkçe Pop Şarkı Sözleri: Gel zaman git zaman Herşeyi sildin zaman Dur artık geçme böyle&zaman Bak bitiyor aşklarım Bak yine gözlerim Dolu dolu oldu birden Şu evde ben üşürken Tam seni düşünürken Yalnızlığım geldi yine aklıma Yüreğimde döner bir şey Hani bazen olur ya birden Aklıma gelirsin diye&yine Aklım başımdan gider Çırpınır kalbimde devinim
Yaşar - Devinim ( Hip Hop Alaturka Mix ) 04:04
Yaşar - Devinim ( Hip Hop Alaturka Mix ) 66 izlenme - 3 yıl önce Albüm Adı: Eski Yazlar Çıkış Tarihi: 22.12.2010 Türkçe Pop Şarkı Sözleri (lyrics): Gel zaman git zaman Herşeyi sildin zaman Dur artık geçme böyle&zaman Bak bitiyor aşklarım Bak yine gözlerim Dolu dolu oldu birden Şu evde ben üşürken Tam seni düşünürken Yalnızlığım geldi yine aklıma Yüreğimde döner bir şey Hani bazen olur ya birden Aklıma gelirsin diye&yine Aklım başımdan gider Çırpınır kalbimde devinim