Hoşgeldiniz!

ener

Yüzyılın Kar Yağışı Geliyor! 01:17
Yüzyılın Kar Yağışı Geliyor! 291.531 izlenme - 4 yıl önce 24 Şubat'ta yüzyılın en etkili kar yağışı geliyor! Hem de daha önce görülmemiş bir şekilde, İstanbul'un belli bir bölgesine, sadece santralistanbul'a yağacak.
Sahte Kabadayı - Kemal Sunal (1986 - 75 Dk) 01:14:19
Sahte Kabadayı - Kemal Sunal (1986 - 75 Dk) 11.992 izlenme - 1 yıl önce Mafya babasının oğlu olan Kemal babasından habersiz tren garlarında pişmaniye satmaktadır. Saf ve gözü fazla açık olmayan Kemal aynı zamanda önüne gelen herkese kafa tutmaktadır. Babasının bir iş görüşmesi sırasında Muhtar isimli adamı tarafından öldürülmesi üzerine Babanın mirası bölünür. Babanın sağ kolu olan Avukat babanın oğlu Kemala ulaşarak durumu anlatır. Avukat sayesinde babasının mirasını geri almak için İstanbulun en namlı kabadayılarının mekanını tek tek ziyaret eder ve babanın oğlu Kemal niye nam salmaya başlar. Muhtar'ın babasının öldürdüğünden habersiz yanında gezdirir. Muhtar her seferinde onu tuzağa düşürmek için planlar kurmaya başlar ama babanın oğlu kemal saflığı şapşallığı yüzünden her zaman planlarından kurtulmayı başarır ve olaylar gelişir...
Türkan Şoray - Açlık Filmi Final Sahnesi (1974) 08:16
Türkan Şoray - Açlık Filmi Final Sahnesi (1974) 4.000 izlenme - 1 yıl önce Başrollerinde türkan şoray ve mümtaz enerin oynadığı 1974 yapımı bu film tvde birçok kez gösterilmiştir. Şimdiye kadar izlediğim filmlerde en çok etkilendiğim ve duygulandığım sahnedir. Ne kadar kurgu da olsa insanın aklına acaba gerçekten türkiyede ya da dünyanın herhangi bir yerinde böyle bir kıtlığın ve bu kadar ilkel, vahşi insanların olup olmadığını sorgulatır.
Kan - Kadir İnanır (1977 - 77 dk) 01:17:27
Kan - Kadir İnanır (1977 - 77 dk) 6.071 izlenme - 1 yıl önce Kurgu'su dışında başarılı bir Kadir İnanır filmi acımasız bir hayat zorluklar içinde geçen bir çocukluk ve sonuçları. Bunun neticesinde meşhur bir tetikçi oluyor ve önüne geleni öldürüyor hatta bilmeden öz babasına bile, deli kadir replğinin sık sık geçen bir film.. Yönetmen Remzi Jöntürk Senaryo Mehmet Aydın Yapımcı Deniz Kalkavan Görüntü Yönetmeni Orhan Kapkı Eser Nurettin İrişen Vizyona Giriş Tarihi 01 Nisan 1977 Tür Dram, Duygusal Özellikler Renkli Ülke Türkiye Etiketler Çaresizlik, Deli Kadir, Disko, İntikam, Kan, Kavga, Kİralık Katil, Tabanca, Telefon, Ulan, Yoksulluk Kadir İnanır, Necla Nazır, Yıldırım Gencer, Suna Yıldızoğlu, Mümtaz Ener, Yaşar Güçlü, İhsan Yüc, Baykal Kent, Aysel Gürel
Mercedes Ener-G-Force 01:17
Mercedes Ener-G-Force 6.968 izlenme - 4 yıl önce Mercedes-Benz 28.11.2012 Los Angeles Design Challenge 2012 and more: Ener-G-Force -- off-road for tomorrow Stuttgart
Alın Yazısı - Cüneyt Arkın (1972 - 90 Dakika) 01:30:20
Alın Yazısı - Cüneyt Arkın (1972 - 90 Dakika) 4.969 izlenme - 1 yıl önce Mutlaka izlenmesi gereken Cüneyt Arkın filmlerinin listesini yapsak, Alın Yazısı gerek müzikleri gerekse basit ama akıcı konusuyla üst sıralarda yer alacaktır. Filmimizi Sinematurk bizim için detaylı bir biçimde tanımlamıştır. Yazısı geçmiş zaman İstanbul'unun kabadayılarına yakılmış bir ağıt, Baba Ökkeş'in iki yiğit oğlu Osman ve Haydar'ın son kuşak temsilcileri oldukları bu insanların hayatlarının inandıkları o güne kadar öğrendikleri mertlik kurallarına karşı artık ait olmadıklarını düşündükleri bir dünyaya kanlarıyla ödedikleri bedelin hikayesidir. Film genç bir kızın intiharı ile açılır, ilerleyen dakikalarda böyle bir işe kalkışması için hiçbir sebebin olmadığını düşünen ailesi genç kızın göğsünde taşıdığı mektubun ortaya çıkmasıyla beraber kızın iğfal edildiği gerçeğini öğrenirler. Geçmiş zaman İstanbulunda sokağa çıktımı bir bakanın tekrar dönüp baktığı, saygı ile kendinde imrenme yaratan sigarasından elinde tuttuğu tespihe çakısından yumurta topuklu ayakkabısına, jilet gibi kendisini giyen elbiselerinden belindeki çakısına yedi mahalleye namını duyuran kabadayılar vardır. Toplumun içindeki yazılı olmayan ahlak,namus ve saygı kurallarının temsilcileri bu coğrafyanın geçmişten gelen soylu adetlerinin bir vücut içerisinde can bulmuş şekilleridir. Kendini öldüren kız bu insanlardan Osman ve Ökkeş in kardeşidir. Kardeşlerin en büyüğü Osman tövbekar olmuş artık kasaplık yapmakta olan bir insandır. Gerçeğin ortaya çıkmasıyla beraber yemini bozar ve bıçağını tekrar kınına takar. İntikamını elleriyle alacağı;babasından, amcasından öğrendiği gibi ölen kız kardeşinin kanını yerde bırakmayacağı; lekelenmiş namusunu temizleyeceği için bir an tereddüt etmez. Vaktinde bileğinin gücüyle namını saldığı mertliğiyle insanların saygısını kazandığı bu dünyada artık geçmiş zamandan kalma bir yabancıdır. Ölürken bu gerçeğin gözlerine vurmuş şaşkınlığı vardır, sırtından bıçaklanırken son ümidi olan kardeşi Haydarın adını haykırır. İstanbul dışında olan Haydar geri döndüğünde küçük mahallesi, tüm temiz dünyasının kendisini gözleri yaşlı annesi, amcası, nişanlısı ve iki tane ölüyle karşıladığını görür. Artık yapılacak tek bir iş vardır. Aslında üç ayrı iş; Şeyhmuz, Beşir ve Binali? Hamam ve mezbaha olarak seçilen iki ayrı intikam mekanı ve ölüm sahnelerinin altının çizilerek verilmesi filmi farklı kılan özelliklerden birisidir. Yaşlı anasını kaybettiği gün başka bir anayı sevindirir. İntikamın kendine dönen bir silah olduğunu anlamakta gecikmez, öldürdüğü insanların ona verdiği bedel annesini kaybetmektir. Polis tarafından arandığı için annesinin cenazesine uzaktan bakmak zorunda kalır toprağını kendi atamaz son görevini yerine getiremez. Şeyhmuz'un yerini öğrendiği konsumatrisin ne düşünüyorsun sorusuna verdiği cevap filmin bir özetidir: Yarın. Konusunun temel özellikleriyle diğer Yeşilçam filmleriyle benzerlikleri olan Alın Yazısı'nı diğerleri arasından sıyırıp özel bir noktaya getiren karakterlerin seçimi ve işleyişteki akıcılık ve filmin her sahnesinde varolan özendir.(Cüneyt Arkın bir sahnede helanın yerini sorar. Tuvaletin bugünde Anadoludaki adı Heladır. Bu söz filmdeki Anadolu kökenli yaratılan karaktere verilen özenin basit bir örneğidir) Haydar karakteri tesbihinden basık topuklu ayakkabılarına kıyafetinden yürüyüşüne tam bir delikanlı imajı çizmektedir . Cüneyt Arkının ayakkabılarının koncunu çekmesi,kahve fincanın üstünden tutuşu, sigarasını ağızlıkla kullanması? Erol Taş'ın kısa fakat mükemmel performansı;ilerleyen yıllarda seslendirme sanatçıları olarak tüm Türkiyenin gönlünde taht kuracak Kamuran Usluer ve Istemi Betil'in bu film için seçilmiş olmaları; Türk Sinemasının isimsiz kahramanlarından İhsan Gedik in hemen hemen çevirdiği tüm filmlerdeki gibi Alın Yazısı'nda da sinemadaki sonuna sadık kalarak filmin sonunu getirememesi ve aranjör-besteci Noray Demircinin mükemmel müzik seçimiyle Alın Yazısı özlem duyulan insanlarda nostalji denildiğinde çağrışım yapacak ilk adreslerden biri olan, aynı zamanda Cüneyt Arkın filmografisininde kilometre taşı çalışmalarından birisidir. Alın Yazısı, 1972 Tür: Polisiye, Macera, Duygusal, Dram Yönetmen: Orhan Aksoy Senaryo Yazarı: Orhan Aksoy, Safa Önal Yapımcı: Hürrem Erman Görüntü Yönetmeni: Gani Turanlı Oyuncular: Cüneyt Arkın, Erol Taş, Fatma Belgen, Hülya Şengül, Ülkü Ülker, İstemi Betil, İhsan Gedik, Kamran Usluer, Şükriye Atay, Turgut Savaş, Mümtaz Ener, Yaşar Şener, Erdoğan Sener, Ali Demir, Muzaffer Cıvan, Muammer Gözalan, Nimet Tezel, Kamer Baba, Niyazi Gökdere, İhsan Bayraktar, Mustafa Yavuz
Namus - Fatma Girik (1972 - 86 dk) 01:25:22
Namus - Fatma Girik (1972 - 86 dk) 2.699 izlenme - 1 yıl önce Oyuncular: Fatma Girik, Önder Somer, Reha Yurdakul, Perihan Savaş, Atıf Kaptan, Tanju Şarman, Mine Soley, Ahmet Turgutlu, Renan Fosforoğlu, İlknur Taçbaş, Faik Coşkun, Kenan Karagöz, Abdurrahman Palay, Nevin Akkaya, Gülen Kıpçak, Mümtaz Ener, Agah Hün, Toron Karacaoğlu Kötü rollerin yakışıklı adamı Önder Somer 'Orhan' yine yapacağını yapıyor ve bir genç kızın hayatını karartıyor. Aldatıp evlilik vaadiyle hem sahip olup hemde alay ediyor. Fatma Girik rolünde yine çok başarılı.perihan savaş'ın sinemadaki ilk yılları dır. Ve Reha Yurdakul baba rolünde çok iyi. Mutlaka izlenmeli 'Namus' Kelimesinin anlamını çok iyi derecede yansıtan bir eser...
Deli Yusuf - Cüneyt Arkın (1975 - 90 dk) 01:29:07
Deli Yusuf - Cüneyt Arkın (1975 - 90 dk) 2.715 izlenme - 1 yıl önce Yönetmen: Atıf Yılmaz Senaryo: Atıf Yılmaz, Berrin Giz, Bülent Oran, Umur Bugay Yapımcı: Hürrem Erman Yapım Yılı: 1975 Müzik: Cahit Berkay Görüntü Yönetmeni: Cahit Engin Tür: Aksiyon, Macera, Komedi Oyuncular: Cüneyt Arkın, Zerrin Arbaş, Kadir Savun, Ali Şen, Erol Keskin, Muadelet Tibet, Osman Alyanak, Kudret Karadağ, Mümtaz Ener, Orhan Aydınbaş, Feridun Çölgeçen, Tarık Şimşek, İhsan Gedik, Yılmaz Kurt, Aydın Haberdar, Tevfik Şen, Ata Saka, Niyazi Gökdere, İbrahim Kurt, İbrahim Uğurlu, Sönmez Yıkılmaz, Süheyl Eğriboz, Giray Alpan, Mehmet Uğur, Hamit Haskabal, Gülten Kaya, Günay Güner, Ajlan Aktuğ, Rukiye Göreç, Fadıl Garan, Mustafa Yavuz, Ahmet Turgutlu, Hüseyin Salıcı, Ali Demir, Yaşar Şener, Ali Karagöz, Engin İşsever, Işın İşsever, Abdurrahman Palay, Haldun Ergüvenç, Gülen Kıpçak, Kamran Usluer, Timuçin Caymaz, Zafer Önen, Şener Şen, Orhan Alkan, Mustafa Alabora, Ünal Gürel, İhsan Yüce, Erol Günaydın Konusu: Bolu Beyi Abbas adındaki zengin bir adam uzun yıllar boyunca yaşadığı yöredeki yoksul halkı sömürmüştür. Halk Deli Yusuf adındaki yürekli genç önderliğinde ona karşı ayaklanır. Bey, yıllardır kendisi adına çalışan ama hiçbir zaman haktan hakikatten ayrılmayan dürüst bir demirci ustasından kendisi için bir araba yapmasını ister. Yaşlı adam ve oğlu araba için uzun süre emek verirler. Ancak zalim bey, aracı kendisine karşı gelen yoksul halka karşı silah olarak kullanacağını öğrenince işler değişir. Yusuf tüm güçlüklere rağmen beye karşı halkın yanında yer alıp mücadele başlatır.
Kanlı Deniz - Tarık Akan (1974 - 76 dk) 01:16:20
Kanlı Deniz - Tarık Akan (1974 - 76 dk) 1.769 izlenme - 1 yıl önce Yönetmen: Orhan Elmas Senaryo: Sadık Şendil, Erdoğan Tünaş Yapımcı: Ertem Eğilmez, Oktay Barkan Eser:Yaman Koray Vizyona Gir. Tarihi: 01 Kasım 1974 Tür:Dram Konu: Yaman Koray'ın "Deniz Ağaçı"romanından uyarlanmıştır.Balıkçı bir gençle köylü bir kızın aşk öyküsüdür. Ayrıca filmde Aralık ayında ve Şubat ayında kaybettiğimiz Tekin Akmansoy ve Leman Çidamlı oynamaktadır. Yapım şirketi Arzu Filmdir Oyuncular: Tarık Akan,Hale Soygazi,Orçun Sonat,Halit Akçatepe,İhsan Yüce,Mümtaz Ener,Tekin Akmansoy,Necdet Yakın,Leman Çidamlı,Sırrı Elitaş,Leman Akçatepe,Altan Bozkurt,Ahmet Turgutlu(Kostarika),Nezihe Güler,Hayri Esen(Tarık Akan Seslendirmesi)Jeyan Mahfi Tözüm(Hale Soygazi seslendirme)Rıza Tüzün(İhsan Yüce seslendirme)Saadettin Erbil(Orçun Sonat seslendirme)
İnce İnce Yasemince - 1. Bölüm (2002 - 2003 - Star TV) 01:05:04
İnce İnce Yasemince - 1. Bölüm (2002 - 2003 - Star TV) 1.283 izlenme - 1 yıl önce Veee işte İnce İnce Yasemince'nin eski sezonlarından 2002 - 2003 1.bölümü. Bundan sonrasını yükleyemicem ama her cumartesi - pazar 20.40'da Kanal 7'de izleyebilirsiniz. Kemal Toprak'a ve Mehmet Karakaş'a çok teşekkürler. https://www.facebook.com/dizilerinkurdu
Sahipsizler - Kadir İnanır & Selma Güneri (1974 - 72 dk) 01:11:21
Sahipsizler - Kadir İnanır & Selma Güneri (1974 - 72 dk) 1.470 izlenme - 1 yıl önce ‘Nous Irons Á Verone’ (1973) (Müzik; Charles Aznavour / Sözler; Georges Garvarentz). Fon müziği olarak Raymond Lefevre ve Orkestrası’nın 17 numaralı (1974) uzunçalarındaki melodinin kullanıldığı filmde Sarıyer Jandarma Komutanlığı. Kıdemli Üstçavuş; “Hayrola Namık, arkandan kurşun mu sıktılar?” Şoför Namık; “İçim tez Çavuşum. Haberi hemen vereyim dedim.” Çavuş; “De bakalım neymiş.” Namık; “Sinop’a yük götürmüştüm. Ben dönerken Gaddar tahliye oluyordu. 1–2 güne kadar damlar.” Çavuş; “İyi oldu haber verdiğin. Gaddar gelmeden tedbir almak gerek. Nasrettin Hoca misali, adamın kulağını önceden bükmeli ki testi kırılmasın.” Rumeli Kavağı. Boğaz’ın yukarısında sakin bir balıkçı köyü. Ömer, yıll ar sonra sevdiği kıza sokaklarındaki Berber Nazif Amca’yı, Bakkal Bican Efendi’yi anlatacak. Bir kişiyi ‘amca’ demeden anması onun pek de iyi olmadığını düşündürdü. Cüneyt Türel’in sesi ile “Kasap Celal’i daha ilk görüşümde sevmedim. İyileri anarken yüreğin sıcacık oluyor da kötüleri ne yapsan atamıyorsun hatıralarından.” Gaddar’ın gelişi ortalığı hareketlendirir. Sonradan öğreneceğimiz bir nedenle Bilal ve Hüsam’ın dayılarını öldürmüş. Üstçavuş, Kahve’de “Artık aranızdaki kavga bitsin. Kanı kanla yıkamazlar, sönmüş ateşi körüklemezler” diye ‘tedbir’ almaya çalışıyor ama iki kardeşteki ‘ateş’ kan dökülmeden sönecek gibi değil. Okulların yeni açıldığı günlerde köye bir ana oğul taşınır. Fatma ve Ömer de Gaddar gibi kimsesiz. (Zorluklar, üçünü birbirlerine yaklaştıracaktır.) ‘Bekârı, dulu pek sevmeyen’ Hacı Emin, nasıl olduysa evi onlara kiralamış. Fatma [‘Anadolu Ekspresi’nde (1973) adı ‘Çağlar’ olan] ‘Gül Saz’da şarkıcı. Birçok filmdekine benzer şekilde güzelliği başına bela. Bilal, Celal ve Hüsam “Bu karı işliyor be… Burada namuslu poz atıp dışarıda oynaşıyor… Olur mu be, bizim çöplükte otlayıp başka yerde yumurtlamak olur mu” diyerek çoktan göz koymuşlar bile. Saz’dan dönüşü Gaddar’ın ‘lüx lambası’ ile balığa çıktığı saatlere denk düşüyor. Tek amacı oğlunu okutabilmek. Paul Mauriat’nın ‘Forever And Ever’ (1973/74) albümünden ‘Le Peintre Des Etoiles’ (1972) (Stelios Vlavianos / Cécile Aubry / Boris Bergman) ile uyuyan Ömer annesinin kazağını sıkı sıkı tutuyordu. Kasap Celal “Bir kadın hem dul hem de çok güzel olursa erkekler ona başka türlü bakarlar” sözleriyle şansını denediğinde ağzının payını almıştı; “Sadece bakarlar Celal Efendi. Bakılan kadın namusluysa onları görmez bile. Baktıklarıyla kalırlar.” Gaddar’ın İskele’de teknesi, Ömer’in okul masrafları için satacağı bir tarlası ve belki bunlardan da önemli Kaptan ve Balıkçı Hasan Ceylan gibi arkadaşları var. ‘La Course Du Lievre A Travers Les Champs’ (1972) filmindeki ‘Theme Pepper (Guitar)’ (Francis Lai) ile kulübesine gidişi ne kadar huzur vericiydi. Hasta kuşu öldürdüğü için Ömer’le ilişkisi gergin başlıyor. Sonradan bir kuş armağan edecek ve ‘hep iyi şeyler öğretecektir’. Mıstık’a kafes yaptıkları sahnede Paul Mauriat’nın ‘Les Grandes Musiques De Films’ (1974) 33’lüğündeki ‘Les Volets Clos’ (1972) (Paul Misraki / Raymond Forlani) neşelerine neşe katıyor. Kasap Celal genç kadından vazgeçmemiş. ‘Meyhaneci Sırdaşım’ (1967) (Orhan Gencebay) şarkısını dinlediğimiz ‘Gül Saz’da ‘dost oturmalarını’ istediğinde yanıt bu kez bir tokat olur. Sonrasında dükkânı bir dedikodu fırtınası gibi. Esnaf kadınları, biraz kıskançlık biraz da kocalarının etkisiyle Ömer’i okuldan, aileyi evden attırmaya çalışıyorlar. Annesi ile ilgili sözlere kızan küçük çocuk okul çantasını “Papa was a Rollin’ Stone” (1971/72) (Norman Whitfield / Barret Strong) ile uçurumdan atmıştı. Ama tek kurtuluşu okumak. Gaddar da Gül Saz’a gider. Kadınlar Korosu’ndan Selahattin Pınar’ın kürdîli hicazkâr şarkısını dinliyoruz (Sözler; Zekai Cankardeş); “Ne gelen var, ne haber var//Gün uzun yollar uzak.” Sonra Fatma, Gönül Akkor’un sesi ile ‘Tanrım Beni Baştan Yarat’ı (1974) (Muzaffer Özpınar / Ali Tekintüre) söylerken ikisi de ağlıyordu. Kahramanımız rahatlatıcı sözleri Garson’dan duyar; “İmkânsız Beyim, Fatma müşteriyle çıkmaz. Tonla para verdiler çıkmadı şimdiye kadar. Tabanca dayasan götüremezsin dışarıya.” Bir gün yine Saz’da genç kadını Bilal, Hüsam ve Celal’in saldırısından korur. Artık oralarda çalışmamalıymış. Hayatı zorlukla geçen Fatma, kimsenin kimseye karşılıksız ekmek vermediğini, verse bile ‘etini istediklerini’ çok iyi biliyor. “Ne verirlerse fazlasını isterler.” Gaddar’ın böyle olmadığını kısa zamanda anlaşılır. Haliç’te, delikanlının sırrını öğreniyoruz; “Ömer’in yaşındaydım bir zamanlar. Babam ölmüş üvey anamın eline kalmıştım. Kadın oynaşırmış meğer. Rahat oynaşsın diye bana para verir ‘şeker al’ derdi. Şeker yerken, küçüğünden büyüğüne herkes alay ederdi benle. Bin yıl yaşasam o acı silinmez içimden. Tam Ömer’in yaşındaydım analığımla dostunu bıçakladığım zaman. Bir elimde bıçak bir elimde hâlâ şeker vardı. (Şeker lafı eden kahveci çırağına neden kızdığı şimdi anlaşılıyor.)” Sevgilerini bir kez olsun söyleyemediler, beraber olamadılar ama mutlukları nasıl da belli. ‘La Dolce’ (1973) (Milton Di Sao Paulo) melodisinin olduğu sahnede elle çalışan dikiş makinesiyle delikanlının perdelerini dikiyordu. Fatma, en olmadık zamanda, Gaddar gelinlik almak için şehre gittiğinde saldırıya uğrar. Hüsam ve Bilal’den sonra Celal de sıradaymış. Talihsiz kadın Raymond Lefevre’in 16 numaralı albümündeki (1974) ‘Sans Toi Je Suis Seul’ (1972) (Patricia Carli / Franck Gérard) ile uçurumdan atlıyor. Gaddar’ın kendi yaşamını da yitireceği intikamı acımasız. ‘Lipstick’deki (1976) Chris McCormick’in tecavüzcü Gordon Stuart’a tüfek kurşunu ile verdiği acıyı Hüsam’a bıçağı ile tattırır. ‘Viens Viens’ (1973) (Ralph Bernet / Her Barnes / Sven Linus) ile Mıstık’ı kafesinden uçurdukları sahne. Gaddar; “Keşke seni daha önce tanısaydım. Belki de ömrüm hapislerde geçmezdi.” (Cinayet işlediğinde 6–7 yaşındaymış. Bu söyledikleri biraz anlamsız kalıyor.) Ömer; “Niçin hapse girdin? İyiliği çok seviyorsun. Kötülük yapamazsın ki sen.” Gaddar; “Yaptırırlar Ömer, zorla yaptırırlar. Sonra da adamı bir demir kafesin içine kapatırlar.” Ömer; “Çok fena. Biz de Mıstık’ı kapattık. Konuşabilse ‘beni bırakın’ der değil mi?” Gaddar; “Der Ömer. Kuşlar uçtukları zaman yaşarlar.” (Yazan: Murat Çelenligil) Oyuncular: Kadir İnanır, Selma Güneri, Murat Erton, Yaşar Yağmur, Ali Şen, Hayati Hamzaoğlu, İhsan Baysal , Nubar Terziyan, Mümtaz Ener, Renan Fosforoğlu, Mualla Sürer, Müşerref Çapın, Garibe Gündem, Zeki Alpan, Ekrem Dümer, Hasan Ceylan, Faik Coşkun, Diler Saraç, Nermin Özses, Sabahat İzgü, Mustafa Yavuz, Orhan Çoban, Ali Ekdal, Bahri Ateş, Abdurrahman Palay, Jeyan Mahfi Tözüm, Nilgün Kasapbaşoğlu, Cüneyt Türel, Timuçin Caymaz, Doğan Bavli, Rıza Tüzün, Kamran Usluer, Aliye Rona, Sacide Keskin
şener şen ilyas salman kürtçe 01:18
şener şen ilyas salman kürtçe 1.843 izlenme - 5 yıl önce şener şen ilyas salman kürtçe
Sahte Kabadayı - Kalksana Ulan Babamın Koltuğundan! 03:26
Sahte Kabadayı - Kalksana Ulan Babamın Koltuğundan! 1.073 izlenme - 2 yıl önce Avukat ve oğlu Hamdi taa İzmit'te giderler ve babanın oğlu Kemal'i bulup Muhtar'ın karşısına dikerler. İlk karşılaşmada babanın oğlu Kemal oldukça fiyakalı bir giriş yapar. Öncesi için; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/34760/yurru-yengec-kemal---sahte-kabadayi
Battal Gazi Geliyor - Fikret Hakan & Sadri Alışık (1955 - 84 dk) 01:24:03
Battal Gazi Geliyor - Fikret Hakan & Sadri Alışık (1955 - 84 dk) 786 izlenme - 1 yıl önce Battal Gazi Galiyor Yapım Yılı: 1955 Süre: Tür: Macera, Aksiyon Yönetmen: Sami Ayanoglu Senarist: Sami Ayanoglu Oyuncular: Sami Ayanoğlu, Neriman Köksal, Mümtaz Ener, Fikret Hakan, Atif Kaptan, Sadri Alışık, Gül Gülgün Konu: Büyük Türk kahramanı Battal Gazi'nin yaşam öyküsünün ve bizans entrrikalarının döndüğü bir filmdir
Mazi Kalbimde Yaradır - Türkan Soray & Ekrem Bora (1970 - 77 dk) 01:23:21
Mazi Kalbimde Yaradır - Türkan Soray & Ekrem Bora (1970 - 77 dk) 881 izlenme - 1 yıl önce Şükran korkunç bir şantaja boyun eğerek çok sevdiği kocasını ve beş yaşındaki kızı Türkan’ı terk etmek zorunda kalır... Bunu kabullenemeyen babası Türkan’ı annesinden ve bütün hatıralarından uzaklaştırır. Küçük kızın annesiyle ilgili tüm soruları cevapsız kalır. Almanya’ya yatılı okula gönderilen Türkan, yıllar sonra genç bir kız olarak evine döner. Artık annesiyle ilgili tüm gerçekleri öğrenmeye kararlıdır. Ancak evdeki ilk gününde korkunç bir düşmanla karşılaşır: Üvey annesi Sezer... Genç kız kendisini babasının fabrikasında çalışmaya verir. Ve orada tanıştığı mühendis Murat sayesinde hayatında yeni bir sayfa açılır. Yönetmen Osman F. Seden Senaryo : Osman F. Seden Yapımcı : Osman F. Seden Müzik : Metin Bükey Görüntü Yönetmeni : Necati İlktaç Süre : 77 dk Tür : Dram, Duygusal Oyuncular: Türkan Şoray, Ekrem Bora, Tanju Gürsu, Önder Somer, Serpil Gül, Figen Han, Kazım Kartal, Sadettin Düzgün, Kayhan Yıldızoğlu, Filiz Güler, Funda Gürçen, Feridun Çölgeçen, Sadettin Erbil, Handan Kadıoğlu, Mümtaz Ener, Alev Koral, Esen Günay, Nilgün Kasapbaşoğlu, Zafer Önen, Fuat İşhan, Erdoğan Esenboğa
Cafer Bey - Nejat Uygur (1970 - 60 dk) 59:46
Cafer Bey - Nejat Uygur (1970 - 60 dk) 752 izlenme - 1 yıl önce Cafer Bey, Nejat Uygur'un başrolünde oynadığı 1970 yapımı siyah beyaz bir Tunç Başaran filmidir. Charlie Chaplin'in City Lights (1931) adlı filminden uyarlanmıştır. Tunç Başaran filmin içinde rol alarak yönetmen oyuncu türünde bir selam çakmıştır. Yönetmen: Tunç Başaran Senaryo yazarları: Tunç Başaran, Bülent Oran, Burhan Bolan Oyuncular: Nejat Uygur, Ülkü Özen, Avni Dilligil, Mümtaz Ener, Cevat Kurtuluş, Şaziye Moral, Mürüvvet Sim, Müjdat Gezen, Tunç Başaran Kamera: Mike Rafaelyan Yapım: Erman Film Yıl: 1970 Süre: Komedi, Macera
Şafak Bekçileri - Göksel Arsoy (1963 - 118 dk) 01:58:21
Şafak Bekçileri - Göksel Arsoy (1963 - 118 dk) 392 izlenme - 1 yıl önce Halit Refiğ imzalı 1963 yapımı film. Türk Hava Kuvvetleri'nin destek verdiği filmin çekimleri, Eskişehir'de 1. Ana Jet Üssü'nde gerçekleşti. Film çekildiği dönemdeki ortamı, Dp-Chp-Ordu ilişkilerini tarafsız olmasa da (darbeden 3 yıl sonra çekildiği düşünülecek olursa) yansıtmaktadır. Filmde dönemin Amerikan filmlerinin de etkisinde kalınarak çekildiği dönemde yadırganacak tarzda diyaloglar bulunmaktadır ayrıca subay kıyafeti ile öpüşme sahnesi ve düşen uçakların gençleri pilotluk mesleğinden soğuyacağı düşüncesi sebebi ile film sansür kuruluna takılsa da dönemin Hava Kuvvetleri Komutanı İrfan Tansel'in araya girmesi ile film gösterime girmiş ve beklenmedik bir şekilde çok büyük bir başarı sağlamıştır. 2006 yılında başrol oyuncusu ve aynı zamanda filmin yapımcısı olan Göksel ARSOY'dan bizzat dinlediğim kadarıyla renkli Amerikan havacılık filmlerinin bile gişede başarı sağlayamadığı bir dönemde siyah-beyaz bir havacılık filmi projesi büyük riskmiş ve (iddaada 1den 2 oynamak gibi birşey :)) bu yüzden gerek proje gerekse çekimler sırasında çok eleştiri almış.Gişedeki başarının kendisini bile şaşırttığını ifade eden Göksel Bey filmin çekimlerinde katkılarını esirgemeyen Hava Kuvvetlerine minnettar idi. Bu filmi seyrederken Final Fantasy VIII'de kendisini seven, nizami ve marifetli sarışın Quistis karşısındaki anlayışsızlığı ile tam bir kalas görünümünde olan Squall'ın başkası ile çıkan şımarık, kumral Rinoa karşısında tam bir Romeo oluşuna şahit oluşum aklıma gelir. Filmde kullanılan bu temanın izleyenler arasında ikilik ve tartışma zemini oluşmasını sağladığını ve günümüz Hollywood sinemasında örnekleri görülen türde başarılı bir mahalle reklamı oluşturduğunu söyleyebiliriz. Filmin dikkat çekici bir yönü de filmin çekildiği sırada askerlik vazifesini yedek subay olarak yapan Fahrettin Cüreklibatur'un yönetmen Halit REFİĞ'in dikkatini çekmesi ile Yeşilçam'ın unutulmaz bir jön kazanmasına vesile olmasıdır. Yakın zamanda kaybettiğimiz Pilot Üsteğmen Hamza Gümüşsoy'u ve tüm havacılık şehitlerini saygı ile anıyor, iyi seyirler diliyorum efendim..
Joey Moe - Du' En Ener 03:20
Joey Moe - Du' En Ener 270 izlenme - 3 yıl önce Joey Moe - Du' En Éner (Officiel Video)
Birsen Ener - Sevmekten Kim Usanır 06:34
Birsen Ener - Sevmekten Kim Usanır 226 izlenme - 4 yıl önce BİGA BELEDİYESİ TSM KOROSU BESTEKAR TEOMAN ALPAYI ANMA GECESİ ÇANAKKALE KONSERİ 25.02.2013 ŞEF:NİYAZİ SEVİNÇ
Adam Olmak İnsanın Yüreğindedir 03:20
Adam Olmak İnsanın Yüreğindedir 43 izlenme - 1 yıl önce 1961 yapımı Avare Mustafa filminin en can alıcı sahnesi. Mustafa ailesini sefaletten kurtarmak için sevdiği kızı bırakıp, mahallelerine apartman yaptıran zengin adamın kızı ile evlenmiştir. Ama Mustafa'ya yanında bir de iş veren adam, ona köle muamelesi yapmakta, hor görmektedir. Ailesinin mutluluğu için bütün bunlara katlanan Mustafa sonunda dayanamaz patlar. Olaylar gelişir.