Hoşgeldiniz!

Eric Bellinger

Eric Bellinger ft. 2 Chainz - Focused On You 03:29
Eric Bellinger ft. 2 Chainz - Focused On You 5.328 izlenme - 3 yıl önce Eric Bellinger feat. 2 Chainz - Focused On You (Video Klip 2015) Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro: Eric Bellinger] This gon' be your favorite song [Verse 1: Eric Bellinger] It's a whole 'lotta chicks in the living room, gettin' it on They ain't leaving till 6 in the mornin' I've been tryin to tell em, "leave me alone" They've been twerkin', it ain't workin' I've been curvin' cause I'm focused on you I'm tryin' to get you back to the telle Tryna be your man if you let me Baby girl your so thick and your love's so sweet I just wanna taste your peanut butter jelly [Hook 1: Eric Bellinger] While I'm feeling on your body-ody-ody Uh, on your body-ody-ody While I'm feeling on your body-ody-ody Uh, oochie wally, wally, wally You lookin' dangerous I want you and it's obvious We could be makin' crazy love Whole world gon' be hatin' us (Why they hatin?) While I'm feeling on your body-ody-ody Uhh, on your body-ody-ody While I'm feeling on your body-ody-ody Uhh, oochie wally, wally, wally [Verse 2: 2 Chainz] Oochie wally, let me gon' and get it started Lookin' like a molly dressed in Cavalli Everything I do, it got gold on it I just ate a 300 dollar hamburger Change over to the lane that the game over At the shoe range, paper rain, costs a Range Rover Do my thang for the pooty tang, and the suit matches Superman grabbin' Lois Lane on the booty Told you from the jump, don't jump to conclusions If you want a tan put some sand on your booty Used to have a tat of a man on the booty I covered it up, with my hand on her booty [Hook 2: Eric Bellinger] Let me feel up on your body-ody-ody Uhh, on your body-ody-ody Let me feel up on your body-ody-ody Uhh, oochie wally, wally, wally You lookin' dangerous I want you and it's obvious We could me makin' crazy love Whole world gon' be hatin' us (Why they hatin?) Cause I'm feeling on your body-ody-ody Uhh, on your body-ody-ody Cause I'm feeling on your body-ody-ody Uhh, oochie wally, wally, wally [Bridge: Eric Bellinger] I really really really wanna work your body I really wanna make you scream and shout I really really wanna give it to you I really really wanna turn you out I really really wanna work your body I really wanna make you scream and shout I really wanna hear you call me papi I really really wanna turn you out [Hook 2] Eric Bellinger Ft. 2 Chainz - Focused On You (Official Video)
Eric Bellinger - Asap 03:43
Eric Bellinger - Asap 1.114 izlenme - 3 yıl önce Eric Bellinger - Asap (Official Video)
Mase - Nothing Ft. Eric Bellinger 04:32
Mase - Nothing Ft. Eric Bellinger 540 izlenme - 3 yıl önce Şarkı Sözleri (Lyrics) All my ladies in the club with their own money Now grab your girls and tell 'em he ain't getting shit from me Say oh, if you don't need a nigga for nothin' Then say oh, if you don't need a nigga for nothin' I don't need a nigga for nothin' If you don't need a nigga for nothin' (2x) Then say oh If you don't need a nigga for nothin' [Verse 1] She spin on the tip like she cursed the cock She wasn't a freak, least at first she not She got at thing for thigh highs and Birkin crocs She pick up strands of long hair, she search the drop She don't do burger spots, she like to splurge a lot And if the twerkin' stop, it's cuz the merchant drop And you don't ever catch my chick in a thirsty spot Though she ain't king of diamonds that don't mean that she ain't worth a lot [Hook] [Verse 2] He don't love it like I love it He don't treat it like I treat it He don't touch it like I touch it He don't beat it like I beat it He don't see it like I see it Eat it like I eat it, leave it like I leave it Cause really he don't need it like I need it A chick that bad, she need her own bottle She need her own space, she need her own ace She need her own rave, she need her own place She can't keep sharin' me, she need to own Ma$e 'come on [Hook] [Verse 3] It's unbelievable how your body is calling for me, yeah It's calling for me, yeah It's unbelievable how your body is calling for me, yeah It's probably cause you got your own money, girl [Hook] I don't need a nigga for nothin' If you don't need a nigga for nothin' Produced by Nic Nac
Eric Bellinger X Vivian Kindle - Bed Medicine 01:39
Eric Bellinger X Vivian Kindle - Bed Medicine 824 izlenme - 3 yıl önce Eric Bellinger x Vivian Kindle - Bed Medicine
Eric Bellinger - The 1st Lady (Official Video) 03:42
Eric Bellinger - The 1st Lady (Official Video) 547 izlenme - 3 yıl önce Eric Bellinger - The 1st Lady (Official Video) Şarkı Sözü; Some niggas don't wanna hold hands Some niggas don't wanna wanna know Some don't wanna claim to be your man Some would rather keep it on the low With a face like that, and a body like that And a smile like that, with an ass so fat Beauty like that with some brains to match Why wouldn't I wanna tell the world about you, about you, about you? Why wouldn't I wanna tell the world about you, about you, about you? Why wouldn't I wanna tell the world about What I got at the crib, holdin' me down Havin' my back when no one is around Baby girl, you're my queen, come get your crown All I wanna do is tell the world: That's my baaaaaby! Something like the same way Jay be reppin' for Beyoncé That's my baaaaaby! Something like the same way Barack be reppin' for Michelle tho' You my girl tho', Imma tell the world tho' This love is presidential You're my first laaaaaady! My first laaaaaady! Baby, you're my number one I'll put you seconds to none Girl, I worship the rain That waters the grass That grows on the ground, you are gone Baby, you're my number one I'll put you seconds to none You make me so ashamed of the girls in my past (and) Why wouldn't I wanna tell the world about you, about you, about you? Why wouldn't I wanna tell the world about you, about you, about you? Why wouldn't I wanna tell the world about What I got at the crib, holdin' me down Havin' my back when no one is around Baby girl, you're my queen, come get your crown All I wanna do is tell the world: That's my baaaaaaby! Something like the same way Jay be reppin' for Beyoncé That's my baaaaaaby! Something like the same way Barack be reppin' for Michelle tho' You my girl tho', Imma tell the world tho' This love is presidential You're my first laaaaaady! My first laaaaaady!
Kid Ink Ft. Eric Bellinger - Just Do It  (Official Video) 03:41
Kid Ink Ft. Eric Bellinger - Just Do It (Official Video) 568 izlenme - 3 yıl önce Kid Ink Ft. Eric Bellinger - Just Do It (Official Video)
Verse Simmonds - Sexy Body Remix Ft. Kid Ink, Eric Bellinger 03:29
Verse Simmonds - Sexy Body Remix Ft. Kid Ink, Eric Bellinger 330 izlenme - 3 yıl önce Verse Simmonds - Sexy Body Remix (Lyric Video 2014) ft. Kid Ink, Eric Bellinger Lyrics Şarkı Sözleri: Can't nobody party? Can you turn the party up? Can't nobody party? Can you turn the party up? Can't nobody party? Can you turn the party up? He acts like he don't want you I just can't believe he's such a fool You are irreplaceable For me you're the exception to the rule You know you deserve better Baby you should let me love you all the way She won't hold out forever She just might give it to me tonight She just wanna be sexy to somebody And that somebody could be me tonight She just wanna be sexy to somebody And that somebody could be me tonight Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Sexy body You don't know what you are Beautiful, maybe this could be more than just the typical You're looking right at me You gonna wish that I never let you go I see you looking right at me We gonna be doing all night long She just wanna be sexy to somebody And that somebody could be me tonight She just wanna be sexy for somebody And that somebody could be me tonight Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Sexy body Dressed to impress Better than your ex man's latest interest Like H jay but I came up at the projects Fly nigga, yeah I'm a fly nigga And I don't need nobody to testify nigga I'm the man in the city I don't need a close sign You know she coming with me She has seen all the signs Fuck yo girl right You thinking that she won't But you know she will right But it's ok if you don't really wanna Cause I hid it from the back You'll never get it back She just wanna be sexy to somebody And that somebody could be me tonight She just wanna be sexy for somebody And that somebody could be me tonight Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Gimme that gimme that gimme that sexy body Sexy body
DaBoyDame ft. Ty Dolla $ign, Adrian Marcel & Eric Bellinger - Do Ya 03:56
DaBoyDame ft. Ty Dolla $ign, Adrian Marcel & Eric Bellinger - Do Ya 43 izlenme - 1 yıl önce DaBoyDame - Do Ya ft. Ty Dolla $ign, Adrian Marcel & Eric Bellinger (Video Klip 2016) Şarkı Sözleri (lyrics): Intro [Ty Dolla $ign] (Eric Bellinger) Dolla $ign (This gon be your favorite song) Hook [Ty Dolla $ign] Even though I can't come home to you (Even though I can't go home) Girl you know that I'll do ya (You know I'll do ya) Oh, irl you know that I I'll do ya, I-I'll do ya (x4) Verse 1 [Ty Dolla $ign] Dolla, Dolla $ign (x2) I'll do you Put you on yo back and give it to you I like my sprite real muddy I like it when my asian girl sucky sucky I used to fuck my ex-bitch without a condom Glad I left that bitch before I caught sum'n All my bitches bad, all my bitches ratchet Industry hoes, fuck 'em when we pass 'em All she want is Dolla $ign And I don't eat it if she not a dime She do it 4 a young and that's not a lie And we be fuckin' on some spotify Hook Verse 2 [Adrian Marcel] It's obvious I can't lie Girl you superthick and know you hella fine Imma beat it one time (yea, yea) But we ain't catching feelings cause you ain't mine Don't you like And I'll do ya (I-I'll do ya) Lickin on your body have you screamin hallelujah Panties? all soaked and now you turnt up Baby, surf's up No need for questions, you know why you here Girl let that body talk, just tell me how you feel Say I got that fou-fou well I got that real You know you wit it, so you know the deal Hook Verse 3 [Eric Bellinger] You ain't lookin' for the love (girl if you ain't lookin) You just tryna have a good time (girl if you ain't lookin) And you promise to delete all your messages Leaving no evidence behind (baby we could do it) You could come with me, yea We could do it at the same (baby we could do it) No, I can't be your man, but we'll do it again if you act right Hook __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! DaBoyDame Ft. Ty Dolla $ign, Adrian Marcel & Eric Bellinger - Do Ya (Official Video) Official Music Video Official music video by DaBoyDame ft. Ty Dolla $ign, Adrian Marcel & Eric Bellinger performing Do Ya. 2016 Dame Music
Eric Bellinger - Make You Mine 03:42
Eric Bellinger - Make You Mine 2 izlenme - 5 ay önce Eric Bellinger - Make You Mine (Audio) 2017 Şarkı Sözleri (Lyrics) "Make You Mine" This gon' be your favorite song Yeah, they say you no good for me, baby Your love too wicked and bad The way you drop, whine it, wiggle it Girl, it might break my back So gimme, gimme, gimme, gimme that good thing, oh Sit down pon my lap And we could start a conversation Girl, I wanna kiss and caress, say yes Put down all my loving, no one contest When I need a freak, if you freak, say yes One wicked and bad, bad girl Tell me, does your mother know? You're a bad, bad, bad girl Tell me, does your father know? You're a bad, bad, bad girl If you give me the wickedest whine I might take you out sometime Get back, I won't get behind Girl, I'm a make you mine Girl, I might make you mine Girl, I'm a make you mine Girl, I might make you mine Girl, I'm a make you mine, it's Eazy She say she don't do it for the money She do it 'cause she want my love If you want it, you gotta work for it Show me you can play rough If I give her the jiggy, jiggy She comin' back with me, can't get enough There won't be no hesitation Girl, I wanna kiss and caress, say yes Put down all my loving, no one contest When I need a freak, if you freak, say yes One wicked and bad, bad girl Tell me, does your mother know? You're a bad, bad, bad girl Tell me, does your father know? You're a bad, bad, bad girl If you give me the wickedest whine I might take you out sometime Get back, I won't get behind Girl, I'm a make you mine Girl, I might make you mine Girl, I'm a make you mine Girl, I might make you mine Girl, I'm a make you mine I wanna make you fall in love I wanna make you be my ting You're my favorite, you're the one The way you shake it is everything I wanna make you fall in love I see you naked in my dreams Girl, I wanna kiss and caress, say yes Put down all my loving, no one contest When I need a freak, if you freak, say yes One wicked and bad, bad girl Tell me, does your mother know? You're a bad, bad, bad girl Tell me, does your father know? You're a bad, bad, bad girl If you give me the wickedest whine I might take you out sometime Get back, I won't get behind Girl, I'm a make you mine Girl, I might make you mine Girl, I'm a make you mine Girl, I might make you mine Girl, I'm a make you mine, it's Eazy Wanna make you, make you, make you mine Wanna make you, make you, make you mine