Hoşgeldiniz!

etkinlikler

Elişi Kağıdından Kelebek Yapımı 04:17
Elişi Kağıdından Kelebek Yapımı 12.460 izlenme - 1 yıl önce Videomuz da elişi kağıdı ile kelebek yapımı gösterilmektedir.
Harlem Shake Bilkent 00:29
Harlem Shake Bilkent 7.103 izlenme - 4 yıl önce Set Ve Radyo Bilkent'in Katkılarıyla: Harlem Shake Bilkent.
Mustafa Ceceli Sensiz Olmaz Ki 03:29
Mustafa Ceceli Sensiz Olmaz Ki 7.465 izlenme - 5 yıl önce mustafa ceceli sensiz olmaz ki
Halk Oyunları Üsküp Halayı 02:00
Halk Oyunları Üsküp Halayı 5.929 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Halk Oyunları Çift Jandarma 02:00
Halk Oyunları Çift Jandarma 5.675 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Düm Tek Tek 02:00
Düm Tek Tek 3.266 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Sibel Can & Soner Sarıkabadayı Son Vapur 05:18
Sibel Can & Soner Sarıkabadayı Son Vapur 1.497 izlenme - 5 yıl önce sibel can & soner sarıkabadayı son vapur
Batudan 23 Nisan Skecı 04:04
Batudan 23 Nisan Skecı 1.713 izlenme - 7 yıl önce batu
Deli Kiz Yeni 02:00
Deli Kiz Yeni 2.630 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Tatlı Dillim Güler Yüzlüm Neredesin Sen Gönlüm Hep Seni Arıyor Bağlama Saz Türkü Piyano Vokal Sesler 07:04
Tatlı Dillim Güler Yüzlüm Neredesin Sen Gönlüm Hep Seni Arıyor Bağlama Saz Türkü Piyano Vokal Sesler 1.149 izlenme - 2 yıl önce Kırşehir Türkülerini Piyano Sesleri İle Dinlediniz mi?. . Genç Piyanist Güneş Yakartepe, " Tatlı Diilim Nerdesin Sen " türküsünün Piyano Armoni Notalarını Yazdı, Kuyruklu Piyano Çaldı ve Söyledi. Vokalist Burcu Ona Sesiyle Eşlik Etti. Sevgi ve Saygılar... Çok Sevilen Türküleri Piyano İle Dinleyince ümit ederiz Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider.. Değerli Eleştirileri Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz. Şu garip halimden bilen işveli nazlı Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Datlı dillim güler yüzlüm ey ceylan gözlüm Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Ben ağlarsam ağlayıp gülersem gülen Bütün dertlerim anlayıp gönlümü bilen Sanki kalbimi bilerek yüzüme gülen Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Sinemde gizli yaramı kimse bilmiyo Hiç bir tabip bu yarama melhem olmuyo Boynu bükük bir Garibim yüzüm gülmüyo Gönlüm hep seni arıyor neredesin sen Neşet Ertaş Tatlı tadı tat Dilim Dil dili nerde Nerede NEREDESİN seni ben neset ertas neşed er taş Nerdesin Sen Bağlama Saz Neşet Ertaş Kırşehir Türküsü Piyano Vokal Seslendirme neşet ertaş dinle neşet ertaş hayatı neşet ertaş zahidem neşet ertaş şarkı sözleri neşet ertaş indir neşet ertaş video neşet ertaş yalan dünya neşet ertaş gönül dağı şte Neşet Ertaş, babası Muharrem Usta ile adeta Anadolu'daki en olgun seviyesine erişen bu Türkmen/Abdal müzik birikiminin yeni bir yorumcusudur. Yoğun yöresel özellikleri ve baskın mahallilik unsurları ile donanmış bu müziği yöresinin dışına çıkarmış, ülke genelinde ve hatta yurt dışında bilinmesini ve tanınmasım sağlamıştır. 1960'lardan itibaren binlerce yıllık sazımız bağlama ile birlikte anılan; sadece geniş halk kesimlerinde değil, ciddi musiki çevreleninin ve gerçek türkü dostlarının da gündeminden hiç düşmeyen Neşet Ertaş'ı farklı bir bağlamda değerlendirmek gerekiyor- Çünkü o aslında bir anlamda tam bir yöre sanatçısı olmasına rağmen yaygın şöhreti ve söylediği türkülerin popülaritesi ile ülke genelinde tanınan biri olarak, hem babası Muharrem Ertaş'tan, hem de bu geleneğin diğer usta isimleri olan Hacı Taşan ve Çekiç Ali'den de ayrılır. Bir başka söyleyişle onun sanatı için, başta Muharrem Usta olmak üzere. Hacı Taşan, Çekiç Ali ve Abdal/Türkmen Müziği geleneğinin çeşitli yörelerde farklı tavır ve üsluplarda karşımıza çıkan diğer ustaları da dahil olmak üzere hepsinin üst seviyede bir sentezi ve esrarlı bir bileşkesi denilebilir. Neşet Ertaş'ın sanatı hayatı ile hayatı sanatı ile o kadar içice ki, çalıp çığırdığı türkü ve bozlaklarında bütün bir hayat hikayesini bulmak mümkün olduğu gibi, hayatına yakından baktığımızda da o içli türkülerin, acılı bozlakların nelerden nasıl doğduğunun ipuçlarını elde ederiz hemen. Onun yokluk, yoksulluk ve acılarla dolu hayatım "Garip" mahlasıyla yazdığı koşma tarzında usta işi şiirlerle anlattığı ozan yönünü yıllarca kimse farketmedi bile. Babasından tevarüs ettiği geleneksel ve anonim türkülerin, bozlakların dışında, sözleri kendisine ait türküler, bozlaklar söylediğini de farkeden olmadı yıllarca. Sözü ve müziği ile, anonim türkülerdeki erişilmez sadeliği ve estetik seviyeyi yakalayan sayısız türkünün, bozlağın altına attığı mütevazı imzasını kimselere söylemedi bile. Neşet Ertaş o büyük yaratıcı yeteneği ile okuduğu her eseri yeni baştan öyle bir yorumlar, ona öyle bir ruh ve hava verir ki, adeta yeni bir beste ile karşı karşıya olduğunuzu dahi sanabilirsiniz. Bu durumu, yeteneği, kültürü ve birikimi oldukça sınırlı sığ ve sıradan sanatçıların yorum adına yaptıkları "dejenerasyon" ile karıştırmamak gerekir. Çünkü Neşet Ertaş kendisine ait olmayan bir türküyü bile öyle bir okur ve yorumlar ki, o türkü o şekliyle yıllar öncesine ait bir Neşet Ertaş türküsü gibidir artık. Olağanüstü denilebilecek yeteneği, geleneğe hakimiyeti, gelenekten kopmadan yeniye bağlılığı, yeni zamanların modern zevk ve eğilimlerini gözeten diri ve uyanık tecessüsü ile Neşet Ertaş, hep gündemde kalmış bir sanatçıdır. O, ismi bağlama ile özdeşmiş ve adeta bu dünyaya türkü söylemek için gelmiş gerçek bir türkü ustası... Türküyü bağlamaya, bağlamayı türküye bu kadar yakınlaştıran ve yaklaştıran, adeta birbirlerinin içinde -kendisi ile birlikte- eritip yok eden ikinci bir sanatçı bulmak öyle sanıldığı kadar kolay olmasa gerek. NEDEN BOZKIR’IN TEZENESİDİR O? Piyano Yeni Türküler Neredesin Kara Gözlüm Nerdesin 2014 2013 2015 Müzikleri Son Versiyon Şekli Solo Resitali Konser Teknik Dinle Seyret Söz Müzik Anonim Konuk Biyografisi Kuzey Oğlu Lakabı Tanınan Türk Halk Müziği Sanatçısı Besteci Müzisyen Söz Yazarı İlk Albümü Sular Yeri nerde nerede nere Son Yılı Trabzon Maçka İlçesi Doğdu İlk Orta Lise Eğitimi Tamam Sonra Yılları Arası İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Girdi İtü ITÜ ITU Tmdk Er Başı Nerdesin Sen Bağlama Saz Neşet Ertaş Kırşehir Türküsü Piyano Vokal Ses Şan Ses Solist MP3 DİNLE AKSESUAR ÇAL ÖĞREN Piyano Kırşehir Türküsü Nerdesin Sen Şan ECE Neşet Ertaş TATLI DİLLİM Güler Yüzlüm Türk Bağlama Saz Piyanist Yüz Vokal Ses Solist Dil MP3 DİNLE AKSESUAR ÇAL ÖĞREN Hızlı Paylaş Konularına Göre Şiirler Aile Barış Kadın Allah Bebek Mutluluk Ankara Doğum Günü Ölüm Anne dostluk Özlem Asker Gurbet Savaş Aşk Hasret Sevgi Atatürk Hayat sitema Ayrılık İhanet Vatan Baba İstanbul Zaman kategori altın toplam Hayat hikayesi bul hikayeleri defa oku yorum yaz sayfayı tweet facebook paylaş Sayfayı Yazdır jenerik Kaç Marka Metod alevi cem cemevi hz ali ezik sol iç anadolu bölge yöre öYKÜ Dini Hikayeler Dostluk Ilginc Hikaye Kahramanlık Komik Korku Sevgi Tarihi Türkü ibretli HikayeSİ PAYLAŞ Gezinti Anasayfa Forum Anketler Biyografi Kaynak Kitaplar Siteler Son gönderi Kullanıcı girişi Bağlama Piyano Anasayfa Aktif Konular Başarı Öyküleri Kategori Sizin Hikayeniz Hemen Üye Ol Üyelik İşlemleri Aşk Bilim Kurgu Düeti Çok güzel Türk derviş Saz Aşık grup Piyanist Ders eğitimi ÖYKÜSÜ sayfayı tweet facebook paylaş Sayfayı Yazdır jenerik Kaç Marka Metod alevi cem cemevi hz ali ezik sol iç anadolu bölge yöre öYKÜ Dini Hikayeler Dostluk Ilginc Hikaye Kahramanlık Komik Korku Sevgi Tarihi Türkü ibretli HikayeSİ PAYLAŞ Gezinti Anasayfa Forum Anketler Biyografi Kaynak Kitaplar Siteler Son gönderi Kullanıcı girişi Bağlama Piyano Anasayfa Aktif Konular Başarı Öyküleri Kategori Sizin Hikayeniz Hemen Üye Ol Üyelik İşlemleri Aşk Bilim Kurgu Düeti Çok güzel Türk derviş Saz Aşık grup Piyanist Ders eğitimi ÖYKÜSÜ BOZKIRIN TEZENESİ Ertaş, Kırşehir'in Kırtıllar köyünden. Doğduğunda sazı göbeğine koymuşlar, türkü ustası Muharrem Ertaş'a haber salmışlar: ''Bir oğlun oldu gel ona saz çal.'' Neşet Ertaş'ın okulu, ustası babası. ''Dünyaya geldiğim günden itibaren sazı kulağımdan kalbime girmiştir'' diyor. Ertaş okulunun özelliği saz ile sözün ''aşkla'' çalınıp söylenmesi. Kendisi bozlağı "Bozkırın sınırsız feryadı" olarak tanımlıyor, "Ozan da bozkıra aittir. Dolayısıyla ozanın feryadı, bozkırın feryadı demektir. Ölçüsü yok." Başkaları ona "Bozkırın tezenesi" yani mızrabı diyor. Neşet'in çocukluğu baba mesleğini öğrenmekle geçer. Köy köy dolaşarak bir öğün yemek, un ya da buğday karşılığında düğünlerde çalıp söyler. 1957'de İstanbul'a gelir. Yolu Şençalar Plak'a düşer. Şirketin sahipleri İsmail ve Kadri Şençalar, ''Neden Garip Garip Ötersin'' bozlağını duyar duymaz mukavele imzalarlar. İlk plağı da "Garip Bülbül" olur. "Garip" onun mahlası olduğu kadar, aynı zamanda bir mertebe. Önceleri türkü söylerken "bu benimdir" demez. Babası bir gün uyarır oğlunu ''Kendi türkülerini söylüyorsun ama sonunda bir şey demiyorsun'' diyerek. "Sonuna birşey ekleyeyim mi" sorusunu da şöyle cevaplar: "Bizler garibiz oğlum, bize garipler derler, gönül de gariptir". Ondan sonra Neşet Ertaş'ın türkülerinin içinde "garip" adı geçer. 1958'de Ankara'da Kazablanka Gazinosu'nda çalışmaya başlar. Ünü ise Ankara Radyosu'nun "Yurttan Sesler" programında yer almasıyla yayılır. "Kırşehirli mahalli sanatçı Neşet Ertaş" ibaresi, ayda iki kez yayınlanan solo programında tam 23 yıl anons edilir. Yıllarca turnelerle Anadolu'yu dolaşır, kendini duyurur. Bu "duyuş" un bir sırrı da, Ertaş'ın karşısında hiç kimse yokmuş gibi türkü söylemesidir. Ertaş, "Türkü söylerken ben bende olmuyorum. Söylediğim türkü neyi anlatıyorsa, ben de onunla beraber oluyorum. Neredeyim, onu da bilemem" diyor. Şu sözleri vardığı yerin aşk olduğunu o kadar iyi anlatıyor ki: "Türkü aşkın icabıdır, ifadesidir. Yüreğinde aşkı biten, türkü söylemesin. Aşkı biten saz çalmasın". Tatlı Dillim Güler Yüzlüm Neredesin Sen Gönlüm Hep Seni Arıyor Bağlama Saz Türkü Piyano Vokal Seslendiren Şan Ses Solist Grand Kuyruklu Dijital Piyano Konser Kitap Etkinlikler Şarkılar Resim Forum Nedir Kimdir Üyeler Gruplar Gazinosu Çalışma Başlar Ünü İse Ankara Radyosu Yurttan Sesler Programı Yer Alması Mesajları Tatlı Dillim, Neredesin Sen, Piyano, Kırşehir Türküsü, Bozkır'ın Tezenesi, Gönlüm Hep Seni Arıyor dil dilli gül güleryüz güleryüzlü Bağlama Saz Türkü Vokal Seslendiren Şan Ses Solist Grand Kuyruklu Dijital Piyano Konser Kitap Etkinlikler Şarkılar Resim Forum Nedir Kimdir Üyeler Gruplar Güler Yüzlüm Yiz Dil Dili Türkçe Gazinosu Çalışma Başlar Ünü İse Ankara Radyosu Yurttan Sesler Programı Yer Alması Mesajları Neredesin Sen PİYANO GENÇ PİYANİST Tatlı Dillim Piyano Saz Neşet Ertaş Kırşehir Türküsü İç Anadolu Kır Şehirli Mahalli Sanatçı İbaresi Ayda İki Kez Yayınlanan Solo Program Tam Yıl Anons Edilir Yıllarca Turne Anadolu Dolaşır Kendini Duyurur Duyuş Sırrı Şiirler Top 100 Listesi Yeni Günün Şiiri Sanatçılar Sanat Dalları Spor Tarihi Yapılar Tarihi Olaylar Bilim Adamları Devletler Kavimler İş Adamları Şehirler Köyler İcatlar Buluşlar Birlikler Topluluklar Bağlama Toplam Hayat Hikayesi Bul Jenerik Kaç Marka Metod Alevi Cem Cemevi Hz Ali Ezik Sol İç
Kol Basti 02:00
Kol Basti 2.588 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Piyes Millet Mali 01:55
Piyes Millet Mali 2.341 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
2 Abdulhamid' in Bilinmeyen Gerçekleri (Yaptığı Sosyal Yenilikler) 02:33
2 Abdulhamid' in Bilinmeyen Gerçekleri (Yaptığı Sosyal Yenilikler) 235 izlenme - 9 ay önce Bizi Sosyal Medyada Takip Etmeyi Unutmayın... Youtube: /bilgininotesi Facebook: /bilgininotesi Twitter: /bilgininotesi
Halk Oyunlari 01:56
Halk Oyunlari 1.955 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Hicaz Peşrev Refik Fersan Enstrümantal Piyano Tanbur  Saz Semaisi Eseri Semaisi Armoni Armonik Kürdi 03:55
Hicaz Peşrev Refik Fersan Enstrümantal Piyano Tanbur Saz Semaisi Eseri Semaisi Armoni Armonik Kürdi 786 izlenme - 2 yıl önce Saz Eserlerimizi Piyano Tuş ve Tambur Sesleri ile Dinlediniz mi?. Eserleri Çok Sesli Armoni ile Acaba Sevecek misiniz? Piyanist Güneş Yakartepe, " Hicaz Peşrev Refik Fersan " Eserini Piyano Notalarını yazdı, Armonik Şekil ile Piyano çaldı ve Yaylı Tanbur ona Eşlik Etti. TÜRK MÜZİĞİ SAZLARI ile Enstrümantal Türk Müsikileri Piyano Serisi: 5 Çok sevilen Musikilerimizi Piyano - Yaylı Tambur ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. Sevgi ve Saygılar.. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum.. REFİK FERSAN Refik Şemseddi Fersan 1893 yılında, İstanbul’da Şehzadebaşı’nda doğdu. Babası Siyavuş soyundan “Duyun-i Müteferrika Kalemi” müdürü, musikişinas ve bestekar hafız Mehmed Şemseddin Bey, annesi Makbule Hanım’dır. Mehmed Şemseddin Bey’in sesi güzeldi. Yirminci yüzyılın Türk Musikisi bestekarlarının en önemlilerinden biri olan Refik Fersan, özellikle saz musikimiz açısından kudretli bir bestekardır. Kendisi ilk beste denemesini, Mısır’da bulunduğu sırada bestelediği bir dans parçası olsuğunu söylemiş. İlk söz eseri bestesi, sözleri Fuzuli’ye ait olan “Beni candan usandırdı cefadan yar usanmaz mı?” güfteli kürdilihicazkar makamındaki şarkısıdır. İlk saz eseri ise şehnaz-buselik makamı peşrevidir. Çankaya Köşkü’nde bulunduğu yıllarda Rahmetli Atatürk’ün arzusu üzerine aynı gece nikriz makamı saz semaisini bestelediği ve yine aynı gece icra edildiği söylenir. Bundan sonra saz eserleri repertuar birbirinden güzel eserler hediye etmiştir. Hicaz Peşrev Refik Fersan SENFONİK ÇOK SESLİ ARMONİ Notalar Sarayı Klasik ilahileri Notalar Yaylılar Tanbur Yay Tambur Çümbüş Mızraplı Mızrap Piyano Klasik ilahiler İlahisi senfonisi senfonik senfoniler Polifoni çoksesli Mono tek akis yankı Viyolansel Yaylı Sazı en sevilen KEMAN Makam Ud Facebook Video Mp4 Sesleri Şarkıları Sözü Ümit Besen TRT Müzik Feating Karaoke Ezgisi Slow Sözsüz Müzik Enstrümantal Slow Fon Müzikleri Karaoke Ezgi Slov Sözsüz Melodi Ezgisel Melodik Melodisel Rahatlatıcı En Güzel Yavaş Huzurlu Rahat Tarihi hakkında dökümanlar notaları arşivi 66$Hicaz Peşrev TÜRK MÜZİĞİ SAZLARI Peşrevleri Refik Fersan Notalar Sözleri Yaylı Tanbur Yay Tambur Mızraplı Mızrap Piyano Klasik ilahiler İlahisi Piyanist Klasik ilahileri Etkinlikler Şarkılar Resim Forum Nedir Üyeler Gruplar Mesajlar Şiirler Top100 A Listesi Yeni bestem bestesi Bestekar güfte güftesi Şiirler Günün Şiiri Resimli Şairler E-kitap Şiirlerim Şairlerim Ekle Yetkili Şair Girişi Hikayeleri Günler Arşivi facebook notes dini milli günler ait eserleri arşivi Solistler Kutlu TRT Müzik Kanalı Beğeni Beğen Paylaş kişi bunu beğendi eski Notalar Dernekler Etkinlikler Videolar Basında Duyurular İletişim Müzik Bilgileri Fasıllar Bestecisi Makamlar Müzik Teorisi Türk Müziği Makaleler Dış Duyurular ses eğitimi alan öğrenci beste Fasıl Faslı faz derleme derlenmiş bilgilere Klasik Ana sayfa es sol 66 Hicaz Peşrev TÜRK MÜZİĞİ SAZLARI Peşrevleri Refik Fersan Notalar Sözleri Yaylı Tanbur Yay Tamb HİCAZ PEŞREV Refik Fersan Enstrümantal Piyano Tanbur Saz Semaisi Eseri Semaisi ARMONİ Armonik Kürdi Nihavend Hicazkar Uşşak Hüseyni Etkinlik Resim Forum Nedir Üyeler Grup Mesaj Top 10 20 100 Listesi Nedir Kimdir Bilgi Özel Dersi Osmanlı Eski Derleme Komalı Koma Yeni Beste Günün Şiiri Resim Sarayı Klasik Yaylılar Tanburu Yay Tambur Çümbüş Mızraplı Mızrap Piyano Klasik İlahiler İlahisi SENFONİK ÇOK SESLİ HİCAZ PEŞREV, Refik Fersan, Enstrümantal Piyano, Tanbur, klasik türk müziği, Saray Hanedan soylu Saz Semaisi Eseri Semaisi SENFONİK ÇOK SESLİ ARMONİ Kürdi Nihavend Hicazkar Uşşak Hüseyni Etkinlikler Şarkılar Resim Forum Nedir Üyeler Grup Mesaj Top 10 20 100 Listesi Nedir Kimdir Bilgi Özel Dersi Osmanlı Eski Derleme Komalı Koma Yeni Beste Günün Şiiri Resim Sarayı Klasik Yaylılar Tanburu Yay Tambur Çümbüş Mızraplı Mızrap Piyano Klasik İlahiler İlahisi Senfonisi Senfonik Senfoniler Polifoni Çoksesli Mono Tek Akis Yankı Viyolansel Yaylı Sazı En Sevilen KEMAN Makam Ud Facebook Video Mp4 Sesleri Şarkıları Sözü Ümit Besen TRT Müzik Feating Karaoke Ezgisi Slow Sözsüz Müzik Slow Fon Müzikleri Karaoke Ezgi Slov Sözsüz Melodi Ezgisel Melodik Melodisel Rahatlatıcı En Güzel Yavaş Huzurlu Rahat Tarihi Hakkında video Css Cascading Style Sheets Stil Şablonu kaynaklar javascript sıkıştırma web 2.0 html js obfuscator seni seviyorum rafet el roman video seni özlemek özgürb sevgi video youtube hip hop rap session timeout zaman aşımı admin paneli blog nefret gittigidiyor ebay hoşgeldin ortak e ticaret alışveriş bunalım can sıkıntısı blog günlük hakan şen kötü görmez olsun grup anılar klip video mp3 youtube slurl slturkiye git map lsl linden second life lsl url link verme Linden Scripting Language billythe Kit Ogan Aydın Gittin Sanma mp3 video youtube Kurtlar Vadisi Kv Pusu Video youtube 2. Bölüm Polat Alemdar google bize logo yapsana doodle 23 nisan antalya telpa silence beach resort samsung d900 tarkan video request source in use mvp iis sorun hata vbscript youtube video deleted izlemek silinmek delutube yalan mp3 yeliz abluka alarm ne fark eder mp3 dinle firewall cevşen güvenlik guvenlik ateş duvarı Kurtlar Vadisi Pusu 1. bölüm dizi elnino çekinme selam ver rap hiphop klip yout yalnızım çok yalnızım klip video amatör youtube hkn blog merhaba test yayını Enstrumantal Fon Müzikleri Karaoke Slow Sözsüz Melodik Rahatlatıcı En Güzel Yavaş Huzurlu Rahat Yemek Fan Müziği HAFİF MÜZİK Piyanist Ezgisi Eser Çalgısal Şarkı Türkü Eser Sözleri Slov Ezgisel Melodi Melodisel Melodiler Yumuşak Karoke Armoni Armonik Armonileri Armonisi Senfoni Senfonik Senfonisi Senfoniler Senfonileri Senfoni Orkestra Topluluk Koro Piyanistik Piyanocu Türkü Beni Akor Anonim Piyanist Genç Senfonik Fan Poli Orkestra Soprano Tenor Şarkıcı ŞAN TENOR SOPRANO MAZO ALTO DEVLET kaynak han Türk Piyano Performansı Program İzle Piyanom Performans Programı İzlesen Dijital Piyanolar Hepsi Burada Hep Bura Liste Piyanolar Saat Tuşlu Çalgılar Jwin Casio Suzuki Kawai Roland Medeli Yamaha Steinbeck Dominguez Piyano Teknik Akort Onarım Satış Piyano Tekno Akustik Armoni Akustiği Salon Kuyruklu Kuyruksuz Duvar Piyano Teknik Akustik Piyano Dijital Piyano World Digital Digi Sayısal Piyano Satış Akort Bakım Ekspertiz İkinci El Piyano Piyano Kılıfı Yavuz Berber Medeli Digital Dante Müzik En Kaliteli En Ucuz Digital Piyanolar Digital Davul Müzik Malzemeleri Medeli Markası Türkiye Distürbütörü Ucuz Piyano Amfi Org Müzik Aryalar Klasik Müzik Konseri Duyurular Göster Arya Üniversitesi Güneş Yakartepe Dijital Piyanoları Hepsi Burada Hep Bura Liste Piyanosu Saat Tuş Tuşlu Çalgılar Jwin Casio Suzuki Kawai Roland Medeli Yamaha Steinbeck Dominguez Piyano Teknik Akort Onarım Satış Piyano Tekno Akustik Armoni Akustiği Salon Kuyruklu Kuyruksuz Duvar Piyano Teknik Akustik Piyano Dijital Piyano World Digital Digi Sayısal Piyano Satış Akort Bakım Ekspertiz İkinci El Piyano Piyano Kılıfı Medeli Digital Dante Müzik En Kaliteli En Ucuz Digital Piyanolar Digital Davul Müzik Malzemeleri Medeli Markası Türkiye Distürbütörü Ucuz Piyano Amfi Org Müzik Aryalar Klasik Müzik Konseri Duyurular Göster Üniversitesi Klasiği Klasikleri Batı Müzikleri Pianist Piano Pıyano Pıanıst Piyona Piyonam GUNES Günes Guneş Yakar Tepe Müzisyen Güzel Sade Daha Fazla Online Video İzlemek İçin Hemen Tıkla En Çok İzlenen My Net Sahne Tv Çocuk Çocuklar Çocuğu Ufak Minik Mini Küçük Genç Piyanist Besteleri Şair Şiir Kaval Mey Büyülü Şiirleri Duygusal Anlam Kargaşa Önem Veren Sanatçı PIANO PIANIST
Süloğlu İlköğretim Okulu 01:33
Süloğlu İlköğretim Okulu 555 izlenme - 6 yıl önce mutfak atölyesi
Halk Oyunlari 01:51
Halk Oyunlari 1.319 izlenme - 7 yıl önce karatay İzzet bezİrcİ İ.ö.o 2008-2009 öĞretİm yili 1-d sinifi okuma bayrami etkİnlİklerİ
Firescience Show 04:32
Firescience Show 965 izlenme - 7 yıl önce fıre scıence grup gösteri programı bilimsel tiyatral müzikal grup gösteri programımız karşılıklı belirlenen tarih ve saatte 1 fıre science eğitmeni tarafından verilir100-500 öğrenci grubunda ilave 1 yardımcı fs eğitmeni görev alır grup gösterimlerimiz 3-12 yaş grubu çocuklar için avm ortamında günde asgari 2 en fazla 4 gösteri ve 40 dk sürmektedir
Genç Piyanist Mümkünmü Unutmak Güzelim Piyano Söyle Türk Sanat Müziği Şarkılar Solistli Piano Geçidi 06:02
Genç Piyanist Mümkünmü Unutmak Güzelim Piyano Söyle Türk Sanat Müziği Şarkılar Solistli Piano Geçidi 448 izlenme - 2 yıl önce Şarkıları Kuyruklu Piyano Tuşları Sesleri ile Hiç Dinlediniz mi?. Piyanist Güneş Yakartepe, " Mümkün mü Unutmak Güzelim Neydi O Akşam " Şarkısını Kuyruklu Piyano çaldı. Usta Solist ; Ragıp YANİÇUN Sesi İle Ona Vokal yaptı. Türk Sanat Müziği Solo Vokal Piyano Serisi: 7 Çok sevilen Şarkılarımızı Piyano ile Dinleyince Ümit ederim hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum. Mümkün mü unutmak güzelim neydi o akşam Hülya gibi rüya gibi bir şeydi o akşam İçtik kanarak bir ezeli meydi o akşam Hülya gibi rüya gibi bir şeydi o akşam Beste: Râkım Elkutlu Güfte: Rifat Ahmet Moralı Makam: Nihâvend Usûl: Aksak - Semâî Seslendiren: Perihan Altındağ Sözeri 40 Mümkünmü Unutmak Güzel Neydi O Akşamı Güzeli Solo Piyano Vokali Solisti Misafiri Sanatçı Müzisyeni Piyanisti şarkı Söyle Türk Sanat Müziği Şarkıları Solistleri Nesrin Sipahi Güzel Solo Piyano Vokal Solist Misafir Sanatçı Müzisyen Repertuar No: Eserin İlk Dizesi: Mümkün mü unutmak güzelim neydi o akşam Söz Yazarı: Rifat Ahmet Moralı Makam: Nihâvend Form: Şarkı Usul: Aksak-Semâî Bestekar: Râkım Elkutlu Notayı Gönderen: EKREM ZAMAN NOTALAR: Nota Hayat notlarını yazacağım. Kendisini hatırlatmak isteyen bir ses duyuyorum aniden sanki. Masamın üzerindeki dağınık kitapları karıştırıyorum kendiliğimden. Uzun süredir orada bekleyen, güzel bir kitap sessizce kucaklıyor beni. Adı; "Mümkün mü Unutmak" Birden buğulu bir nihavend şarkıya uzanıyor zihnim.İzmirli Rakım Elkutlu'nun (1869-1948) incelikli bestesiyle söylenen. *** "Mümkün mü unutmak güzelim, neydi o akşam Rüya gibi, hülya gibi bir şeydi o akşam İçtik kanarak bir ezeli meydi o akşam Rüya gibi, hülya gibi bir şeydi o akşam." *** İşte bu güzelim dizelerin sahibi, değerli İzmirli şair, yazar, rahmetli Rifat Ahmet Moralı'nın hayatı ve sanatı anlatılmış "Mümkün mü Unutmak" adlı kitapta. İzmir'in kültür hamallarından, sevgili Tufan Atakişi yayına hazırlamış kitabı. Yazarı ise değerli edebiyat öğretmeni Muammer Öztürk. Yüksek lisans eseri olarak hazırlanan, çok güzel bir çalışma. Benzerlerinin çoğalmasını diliyor insan. *** İzmirli köklü bir ailenin evladı Rifat Ahmet Moralı (1900-1977). Yaşamına baktım da; kentin şenlikli, ilginç dönemlerinde yaşamış. Günümüzde tanınmasa da, yaşadığı dönemin İzmir'inde, çok tanınan bir şair. Hayatıyla İzmir'e anlamlı izler bırakmış, yazının mütevazı yolcusu. İlk gençlik yılları, heyecanlar, tükenmeyen derin dostluklar, bir dönem işgal günlerinin genç acıları, bazen yorgunluklar ile kucaklaşan hayal kırıklıkları süslemiş Rifat Moralı'nın hayatını. Nur içinde yatsın, şiir hep hayatında varmış; ama önemlisi şiir gibi yaşamış, ne çok güzel. *** Ömer Hayyam'dan başarılı çeviriler de yapmış Rifat Ahmet Moralı. Hayyam'dan rubaileri çevirmiş. Hatta ağabeyinin 'Mümkün mü Unutmak' adlı kitaptaki farklı kaynaklardan anlatımlarına göre, ünlü şair Yahya Kemal, "Ömer Hayyam'ı rubai vezniyle tercümeyi, benden başka en iyi başaran Rifat'tır" dermiş dostlarına. (Bu cümledeki Yahya Kemal'in narsistik şair güzelliği de, yine ayrıca dikkat çekici.) *** Rifat Ahmet Moralı'nın kendisine 'üstad' olarak kabul ettiği isimler ise Tokadizade Şekip ile Rıza Tevfik'miş. İkisi de büyük isimler gerçekten. Tokadizade Şekip, İkinci Meşrutiyet Dönemi İzmirli şair, yazar. İzmir Mevlevihanesi mensubu. Yaşadığı dönemin sıkı aydını. Hüzünlü hayatı var. Oğlu Nasır'ın ölümüne dayanamayıp, kendisini vurmuş. Soğukkuyu'da yatıyor şimdi. Rıza Tevfik derin karakter. Şair, yazar. Kültür ve edebiyat tarihimizde, daha çok "feylesof" lakabıyla tanınıyor. Başta felsefe olmak üzere, farklı disiplinlerle uğraşmış. *** "Mümkün mü unutmak?" diye sorun kendinize bir. Mümkün değil! Şair Eşrefli, Tevfik Nevzatlı, Neyzen Tevfikli, Halit Ziyalı bir İzmir. Sisler arasında, yaşamadığımız o geçmişin hazan sureti. Ve Rifat Ahmet Moralı. Hayatı, sanatı. Güzel yürekli adam, şair, yazar. Bir de bankacıymış yeni öğrendim. Hem de İş Bankası'ndan. 1925'te başlamış bankada çalışmaya. Rahmetli babam da, İş Bankalıydı. Ama tesadüf, Moralı'nın kendi isteğiyle emekliye ayrıldığı 1952 yılında başlamış İş Bankası'nda çalışmaya. Biri sonlandırırken, biri yeni adım atmış yani. Sevgili babam Sami Ersözlü de; okumayı, şiiri, Hayyam'ı; en çok da insanı severdi. Rifat Moralı gibi. Belki oralarda buluşmuştur şimdi iki İzmirli. Türk Musıkîsi keşif yapan bu büyük sanatkarın bulduğu yeniliklerin layık olduğu şekilde değerlendirildiğini ileri süremeyeceğiz Türk Musıkîsi en yüksek ifade tarzını veren bu Musıkîye yeni uslub getiren özelliği yaratıcı bestekar tarafıdır Onun bugünkü bilgi şuurumuzla henüz başladığımız önemli tarafı da gönüllü folklorcu olmasıdır Cemil Halk Musıkîsine adeta aşıktı O yenileşme ruhunu eski köklerden aldığı esrarlı kudretle besleyerek sezen bu duygusuna zamanın imkan vasıtaları içinde azamî ifadeyi veren şahsiyettir Cemil Bey tek başına halka açık konser veren ilk Türk Musıkîsi sanatkar İCRAKAR tanbur çalış tarzı henüz şekillenmeden önce eski icrası revaçtaydı O yıllarda bunların başında Eski biçimde tanbur çalma tekniği mızrap darbesinden sonra elde edilen titreşim sırasında mümkün olduğu kadar fazla perde kullanmak az sayıda mızrap atmak temeline dayanıyordu O ünü yaygınlaştıkça icrası kişilik kazandıkça tutucu çevrelerin ağır eleştirilerine uğradı Yüzyıllardan beri devam eden bu icra geleneği temelinden sarsılmış Türk Sanat Musıkîsini bu temel sazı bambaşka uslub kazanmıştı Dönemin tanınmış Musıkîşinas tekniğe açıkça karşı çıktılar Onlara göre tanbur çalmak bu değildi Halbuki Cemil Bey bu güzel saza dinamizm hareket getiren mucitti Serî mızrap vuruşları icrada Otuz beş yaşlarında iken dayısı şeyh Nureddin Efendi bir güfte vererek bir âyin bestelemesini istemiş. Âyinin bestesini bir gecede bitirerek ertesi gün tekkede âyinin hazır olduğunu söylemiş. İşi ciddiye almadığını ve baştan savma bir beste yaptığını zanneden dayısı Rakım Hoca'yı kovmuş;fakat yakınlarının ısrarı ile okunmasına razı olmuş. Âyin okunup bittikten sonra çok beğenilerek gönlü alınmış. Karcığar makamından bu âyin, mevlevihâne kapatılıncaya kadar hemen hemen her dergâhta okunmuş ve Konya Mevlevi hânesi'nce de beğenilmiştir. Rakım Hoca dinî ve dindışı mûsikîmizin Âyin, Durak, İlâhi, Kâr, Beste, Semâi ve Şarkı formunda dört yüz elliye yakın eser vermiştir. Bazı eserlerini de o günlerin zevk ve sanat anlayışına göre bestelemiştir. ıdır. Tanburî Ali Efendi'den sonra İzmir'de mûsikîmizi tanıtan ve mûsikîden anlayan bir çevrenin oluşmasına yardımcı olan 20. yüzyılın en dikkate değer bestekârları. Son derece esprili bir kişiliği olan Rakım Hoca'ya bir gün, o zamanki değerine göre, iki yüz bin lirası olursa ne yapacağını sormuşlar, "İlhamım kaçardı"demiş. Öğrencisi bestekâr Hüseyin Mayadağ bir Fransız yazarının "Ne zaman Ankara Radyosu'nu açsam bir kadın ağlar" dediğini nakletmiş; Mûsikîmize birbirinden güzel ve hemen hemen her formda eserler kazandırmış olan bu değerli bestekârımızı saygıyla ve rahmetle anıyoruz. . . .Genç Piyanist Mümkünmü Unutmak Güzelim Piyano Söyle Türk Sanat Müziği Şarkıları Solistler Nesrin Sipahi Vokal Solist Piano Geçidi Konseri Piyanist, Mümkün mü Unutmak Güzelim, Piyano, Türk Sanat Müziği , piyano solo,Şarkıları Solistler Vokal Solist Piano geçidi Konseri Musikişinas net Üye girişi Üye olun Besteleri Güfteleri Etkinlikler Fotoğraflar Videolar İletişim Genç Söyle Nesrin Sipahi
Solo Piyano Beklerim Hergün Bu Sahillerde Mahzun Böyle Ben Musikişinas Net Üye Girişi Üyesi Ben Koro 05:26
Solo Piyano Beklerim Hergün Bu Sahillerde Mahzun Böyle Ben Musikişinas Net Üye Girişi Üyesi Ben Koro 443 izlenme - 2 yıl önce Şarkıları Kuyruklu Piyano Tuşları Sesleri ile Hiç Dinlediniz mi?. Piyanist Güneş Yakartepe, " Beklerim Hergün Bu Sahillerde Mahzun Böyle Ben " Şarkısını Kuyruklu Piyano çaldı. Usta Solist ; Ragıp YANİÇUN Sesi İle Ona Vokal yaptı. Türk Sanat Müziği Solo Vokal Piyano Serisi: 7 Çok sevilen Şarkılarımızı Piyano ile Dinleyince Ümit ederim hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum. Beklerim her gün bu sâhillerde mahzûn böyle ben Gün batar kuşlar döner dönmez bu yoldan beklenen En nihâyet anladım yokmuş gören hattâ bilen Gün batar kuşlar döner; dönmez bu yoldan beklenen Beste: İsmail Hakkı Nebiloğlu Güfte: Rahmi Duman Makâm: Hüzzâm Usûl: Düyek Form: Şarkı Seslendiren: Suat Sayın Beklerim her gün bu sâhillerde mahzun böyle ben Repertuar No: 1275 Eserin İlk Dizesi: Beklerim her gün bu sâhillerde mahzun böyle ben Söz Yazarı: Rahmi Duman Makam: Hüzzâm Form: Şarkı Usul: Devr-i Hindî Bestekar: Sadettin Kaynak Notayı Gönderen: Büşra AKÖZ 0055% Beklerim Hergün Bu Sahillerde Mahzun Böyle Ben by Solo Piyano Vokal Solist Misafir Sanatçı Müzisyen Piyanist şarkı Söyle Türk Sanat Müziği Şarkıları Solistler 0055 Beklerim Hergün Bu Sahillerde Mahzun Böyle Ben by Solo Piyano Vokal Solist Misafir Sanatçı Müzik Kayseri’nin Efkere köyünde, tüfekçi ustalarından Mustafa efendiyi, 1908 yılında eşi daha üç aylık hamile iken askere çağırırlar. Savaş o yıl çok çetin geçer ve 1908 yılında Mustafa efendi cephede şehit düşmesinin ardından oğlu dünyaya gelir. Adına Rahmi koyarlar. Köyde yetimler yurduna yerleştirilen Rahmi, ilk okulu üç yılda bitirip Istanbul’a gönderilir. Burada Said Halim Paşa yalısındaki Yetim çocuklar için ayrılmış bölümde kalan Rahmi, 1927 senesinde Istanbul Erkek Lisesini bitirir. Aynı sene Istanbul Üniversitesi Tıp Fakültesinde üniversite öğrenimine başlar. 1933 senesinde Tıp Fakültesini aksatmadan iyi derece ile bitiren Dr. Rahmi bey soy adı kanunu çıktığında Duman ismini alarak meslek hayatına Bakırköy Akıl Hastahanesinde ünlü Doktor Mazhar Osman’ın yanında, Başasistan olarak göreve başlar. Ağır başlı, nüktedan, çevresinde çok sevilen bir insan olarak anılan Dr. Rahmi Duman, bir süre Paris ve Cenevre de mesleki deneyimlerle birlikte Fransızca lisanı kazanır. 1940 senesinde yurda döndükten sonra Nüroloji Doçenti ünvanını alır. 1951 senesinde yurt dışı deneyimlerinde gördüğü şekilde nüroloji konusunda ilk olarak özel bir klinik açmak için girişimde bulunur. Mevcut hastahanenin karşısında bir klinik yaptırmaya başlar. Klinik 9 ay gibi kısa bir zamanda biter ve 1952 senesinde sağlık hizmeti vermeye başlar. Sağlık konularına kendini fazla kaptıran Dr. Rahmi bey , evlenip yuva kurma konusunu ertelemiş ve çok geç evlenmiştir. Uzun boylu, çok alımlı bir bayan olan Cemile hanımla evlenmek istemesi, çevresinde olumlu karşılanmaz. Cemile hanımla oldukça yaş farkı olmasına rağmen evlenmek istemesine bazı arkadaşları dahil, dostlarıda karşı dururlar. Bütün olumsuzluklara rağmen Cemile hanımla evlenir. Istanbul Erkek Lisesinde başladığı şiir yazma özelliğine, üniversitedede devam eden Dr. Rahmi Duman bazı güftelerini yakın bildiği bestekarlara aktarır. Cemile hanımla olan bu izdivacı konusunda yazdığı güfteyi, bestekâr Dr. Alaeddin Yavaşça’ya verir. ‘’Ne günah etse açılmaz iki gönül arası, Ne günah etse kanar dildeki firkat yarası, Dilerim bin beter olsun kim ayıplarsa beni, Arıyor Ruhum onu olsada bir yüz karası.’’ Bu şarkıyı aksak usulde hicaz makamında besteleyen Dr. Alaeddin Yavaşça, Dr. Rahmi beyin evlilik girişimlerinde, çevresine olan isyanını ne kadar güzel dile getirdiğini düşünmekteyim. Bu güzel öyküyü anlatan bu güftenin hicaz makamda ölümsüzleşmiş olması, Cemile hanıma olan aşkını ne kadar güzel tarif ettiğini görmekteyiz. Dr. Rahmi beyin Cemile hanımdan 1954 de Rahmi ve 1956 da Hakan adlı iki erkek çocuğu olur. Klinikte çalışan bir hizmetli, 1971 senesinde ülkede yaygınlaşan terör olaylarında Istanbul’da bir çok soygun , fidye için adam kaçırma ve adam öldürme olaylarına karışan örgüte, Dr. Rahmi beyin evinde çok para olduğu bilgisini verir. 15 Nisan 1971 senesinde 5 kişilik terörist gurup, Dr. Rahmi beyin evine girerler. Şehir eşkiyası, kapıyı evdeki hizmetli açtığından, bir zorlukla karşılaşmazlar. Hastahane ile aynı bahçede bulunan Dr. Rahmi beyi evinde bulamıyan teröristler, Avusturya lisesinde okuyan 15 yaşındaki oğlu Hakan’ı kaçırırlar. Üç gün içinde 250 bin lira fide verilmesi koşulu ile Hakan’ı serbest bırakacaklarını söyleyen teröristlerin, bu isteklerinin yerine gelmemesi halinde Hakan’ı öldüreceklerini söylerler. Bitmeyen ümid ile 3 gün bekleyiş, Dr.Rahmi beye 3 bin yıl gibi gelir. Bu bekleyiş sürecinde Dr. Rahmi Duman hissiyatını kelimelerle mısralara aktarır. Kimseyi Böyle Perişan Etme Allahım Yeter, Uyku Tutmaz, Bir Ümid Yok Gelmiyor Hiçbir Haber, Ağlamaktan gözlerim etrafı artık görmüyor, Hazret-i Yakup’a Dönderdi beni Hükm-i Kader mısraları, bu bekleyiş için kağıda dökülen hissiyatı, Dr. Rahmi Duman yazıp bir kenara koyar. Rasim Ferit Bey’in Yeniköy’deki yalısında toplanan Fehmi Tokay, Cevdet Çağla, Ruşen Eşref ve Dr.Alaeddin Yavaşça’nın da bulunduğu mecliste, Dr. Rahmi bey çekinerek Dr. Alaeddin beye, o sıkıntılı günlerinde yazdığı güfteyi çıkarır verir. Usul Aksak, Makam Hicaz, beste Dr. Alaeddin Yavaşça’nın yarattığı bu şarkıyı ilk dinlediklerinde, saz meclisinde bulunanlar göz yaşlarını tutamazlar. Bu güfte Dr. Rahmi beyin son olarak yazdığı güftedir. 20 Eylül 1985 senesinde sessizce aramızdan ebediyyen ayrılmış olan Dr. Rahmi beyin Canveren Sultan adlı birde kitabı bulunmaktadır. Bu gün bu iki öyküye ait iki güftenin bestelendiği iki Hicaz şarkıyı iki değerli sesten dinletmeyi düşündüm. Kimseyi tanrım böyle perişan etmesin dileğim. Solo Piyano Beklerim Hergün Bu Sahillerde Mahzun Böyle Ben Musikişinas Net Üye Girişi Üyesi Ben Hasta Çocuk K Benim Güney Gezisi Belge Anıt Gençliğe Hitabe Söyle Makam Olun Besteleri Güfteleri Etkinlikler Fotoğraflar Videolar İletişim Güfteleri Read More 4 Adet Sanat Müziği Şarkıları Solistleri Solo Piyano ,Beklerim Hergün Bu Sahillerde,piyano,piyanist,Küçük müzisyen,Musikişinas Net Üye Girişi Üyesi Ben Hasta Çocuk Mahzun Böyle Ben Benim Güney Gezisi Belge Anıt Gençliğe Hitabe Söyle Makam Olun Besteleri Güfteleri Etkinlikler Fotoğraflar Videolar İletişim Güfteleri Read More 4 Adet Sanat Müziği Şarkıları Solistleri
Esence Kasabasında Güzel Etkinlikler 09:57
Esence Kasabasında Güzel Etkinlikler 395 izlenme - 6 yıl önce esence kasabasında güzel etkinlikler
Belder Etkinlikler Sunu 24:27
Belder Etkinlikler Sunu 359 izlenme - 8 yıl önce belder etkİnlİkler sunu
Jolly House Drama Atölyesi 03:49
Jolly House Drama Atölyesi 370 izlenme - 6 yıl önce edirne genç dramacılar
Cemilem..boğazın İki Yakası.. 03:48
Cemilem..boğazın İki Yakası.. 371 izlenme - 6 yıl önce Dağlar zincri..Tertemiz mis gibi dağ havası.yaylalarımızda düzenlenen şenlikler..
Canlandırma ve İnteraktif Etkinlikler - LİSEGO 02:06
Canlandırma ve İnteraktif Etkinlikler - LİSEGO 238 izlenme - 2 yıl önce Lisego'nun canlandırmaları ve interaktif etkinlikleri, bilgiyi doğrudan vermek yerine, keşfetmeni sağlar. Konuya ısınma bölümleri, somut modellerle oluşturulmuş simülasyonlar, üç boyutlu ve gerçekçi görseller, bilgilendirici geri bildirimler aracılığıyla öğrenmeye hazırlar, sonrasında kavramı derinlemesine açıklayan konu anlatımı bölümlerine geçilir. Lisego Youtube kanalına üye olmak için: http://bit.ly/KsG7xW Üniversiteye hazırlanırken aradığın her şey Lisego'da.Çözümü başka yerde arama! Lisego, lise öğrencileri için online eğitim çözümleri sunar. Lisego Ana Sayfa:http://www.lisego.com Lisego Facebook: http://www.facebook.com/LisegoTR Lisego Twitter: http://twitter.com/LisegoTR
Bilkent Üniversitesi - The Edge Of Glory 05:05
Bilkent Üniversitesi - The Edge Of Glory 151 izlenme - 2 yıl önce Bilkent Müzikal Topluluğunun, Bilkent Sanatsal Etkinlikler Topluluğu (S.E.T)'in katkılarıyla yaptığı bir cover çalışması. Diğer üniversite videolarından farklı olarak şarkı tekrar düzenlendi ve yorumlandı.
Yığılca Üniversiteliler Topluluğu Etkinlikler 02:59
Yığılca Üniversiteliler Topluluğu Etkinlikler 196 izlenme - 4 yıl önce Yığılca'ya hizmet etmek isteyenlerin Resmi Sayfası...
Hande Yener - Bana Anlat 03:57
Hande Yener - Bana Anlat 235 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener - Bana Anlat
Akörende Etkinlikler 04:33
Akörende Etkinlikler 365 izlenme - 6 yıl önce akörende yapılan etkinlikler. lise tiyatro gösterisi. halk eğitim sergileri. okul öncesi sergi ve gösterileri.
Kahraman Ordumuz Piyesi Provası 03:11
Kahraman Ordumuz Piyesi Provası 233 izlenme - 7 yıl önce