Hoşgeldiniz!

everyday

İzlesene'de En İyi Videolarla 2013! 03:46
İzlesene'de En İyi Videolarla 2013! 533.286 izlenme - 5 yıl önce 2013 yılında yaşananlar, en trend olaylar ve akılda kalanlar videolu geri sayımla İzlesene 2013 'te! - Rihanna'yı otel odasında oynattılar, böyle twerk görülmedi. - Balina'nın midesi patladı. - Hızlı ve Öfkeliydi: Paul Walker - The Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları - Yılın Şarkısı: Daft Punk - Get Lucky - Miley Cyrus Chatroulette'ydi... - Hüloğğ diye bağıran teyzemiz - Lanet Olsun Tiger Woods'a - Everyday I'm Chappuling ve Tamam Baba Sakin Ol!
Thug Life Şarkısı Smoke weed everyday-Dubstep remix 04:11
Thug Life Şarkısı Smoke weed everyday-Dubstep remix 16.019 izlenme - 3 yıl önce
2pac - smoke weed everyday 04:35
2pac - smoke weed everyday 21.664 izlenme - 7 yıl önce
High School Musical 2 Everyday (Traduço) 04:28
High School Musical 2 Everyday (Traduço) 8.031 izlenme - 7 yıl önce
Lmfao - Everyday I'm Shuffling 02:23
Lmfao - Everyday I'm Shuffling 8.364 izlenme - 4 yıl önce LMFAO - Everyday I'm Shuffling Şarkı Sözleri: Party rock Yeah Whoa! Let's go! Party rock is in the house tonight Everybody just have a good time (yeah) And we gonna make you lose your mind (whoa!) Everybody just have a good time (clap!) Party rock is in the house tonight (oh) Everybody just have a good time (I can feel it baby!) And we gonna make you lose your mind (yeah) We just wanna see you... shake that! In the club party rock, lookin' for your girl, She on my jock (huh) non-stop when we're in the spot Booty move the weight like she owns the block Where I drank I gots to know Tight jeans, tattoos cause I'm rock and roll Half black half white, domino Gain the money Oprah Doe! Yo! I'm running through these hoes like Drano I got that devilish flow rock and roll no halo We party rock yeah! that's the crew that I'm repping On a rise to the top no lead in our Zeppelin Hey! Party rock is in the house tonight (whoa) Everybody just have a good time (yeah) And we gonna make you lose your mind Everybody just have a good time Let's go Party rock is in the house tonight Everybody just have a good time (I can feel it baby!) And we gonna make you lose your mind We just wanna see you... shake that! Every day I'm shuffling Shuffling shuffling Step up fast and be the first girl to make me throw this cash We get money, don't be mad, now stop – hating's bad One more shot for us (Another round) Please fill up my cup (Don't mess around) We just wanna see (You shake it now) Now you home with me (You're naked now) Get up get down put your hands up to the sound [3x] Put your hands up to the sound [2x] Get up [9x] Put your hands up to the sound, to the sound Put your hands up! [4x] Party rock is in the house tonight (put your hands up!) Everybody just have a good time (put your hands up!) And we gonna make you lose your mind (put your hands up!) Everybody just have a good good good time Oh! Oh! (Put your hands up) Oh! Oh! (Time to fill it now!) Oh! Oh! (Put your hands up) Oh! Oh! (Put your hands up) Shake that! Every day I'm shuf-f-f-ling Put your put your Put your put your (yeah yeah) Put your put your (whoa!) Put your put your Put your hands up Your hands up Put your hands up Every day I'm shuffling
Dj Now - Smoke Weed Everyday 02:59
Dj Now - Smoke Weed Everyday 6.193 izlenme - 4 yıl önce Harika Şarkı
A$AP Rocky - Everyday ft. Rod Stewart, Miguel, Mark Ronson 04:22
A$AP Rocky - Everyday ft. Rod Stewart, Miguel, Mark Ronson 4.066 izlenme - 3 yıl önce A$AP Rocky ft. Rod Stewart, Miguel, Mark Ronson - Everyday (Audio) 2015 Şarkı Sözleri (Lyrics): [Hook 1: Rod Stewart] Everyday I spend my time Drinking wine, feeling fine Waiting here to find the sign That I can understand Yes I am [Hook 2: Miguel] So everyday I spend my time Drinking wine, feeling fine Waiting here to find the sign That I should take it slow [Verse 1: A$AP Rocky] Off again did he go to another dimension my mind Body, soul imprisoned my eye, probably going ballistic but listen I'm missing a couple of screws, they ain't never do dreaming true You been sipping away at the truth, but besides the wisdom I do Do, do, rolling do, hitting switches, rolling ditches, blowing kisses To the bitches, hold the biscuits, what's the business Beat the system, cold defendants, blow the symptoms, go to prison Go to church and pray to father Lord forgive us And only God can judge me and he don't like no ugly I look so fucking good most dykes'll fuck me buddy Yeah I'm a piece of shit, I know I plead the fifth I tell her holla if ya need some dick The devotion its getting hopeless Behold it I'm getting closest, my soul is I'm seeing ghosts A solo is now a poet, hypnosis overdose on potions Adjusting to the motions and getting out all my emotions [Hook 1: Rod Stewart + Hook 2: Miguel] [Verse 2: A$AP Rocky] This type of shit Make a nigga wanna flip September through August This type of shit got em busting off the clip In the middle of the office and a message to the bosses The Misfits new outfit is on the bloglist Gorgeous hoes, keep the saying that they cost it For the Porsche's get em nauseous Plus I ain't even mad yet, niggas caught me in a good mood Paparazzi wanna nag a nigga chillin' at the bag check Wanna show me in my good shoes When papa got the brand new bag, Flacko got the brand new rag That's good news, hood dudes usually don't look like you How I'm finna get a deal and come back and the whole hood look like you Screaming "Pimp Squad, hold it down!" Can't drive, bitch I'm legally blind bitch If I leave or die, it's up to me to decide Shit niggas copping guns like they legal to buy The only key to survive in getting a piece of the pie Is to agree with them a lot or just believe a facade bitch And I'll be fine just drinking my wine bitch [Bridge: Miguel (2x)] I got the love birds chirpin' at the window But I don't need love no more I'll be fine Sipping wine Taking time slowly [Hook 1: Miguel] [Hook 3: Rod Stewart] Everyday I spend my time drinking wine Feeling fine Waiting here to find the sign I don't care if I ever know [Outro (2x)] I got the love birds chirpin' at the window But I don't need love no more I'll be fine Sipping wine Taking time slowly __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! A$AP Rocky - Everyday (Audio) ft. Rod Stewart, Miguel, Mark Ronson
Çapul Shop (Macklemore - Thrift Shop) 00:30
Çapul Shop (Macklemore - Thrift Shop) 4.149 izlenme - 5 yıl önce Everyday I'm Çapuling den sonra şimdi de Çapul Shop (Taksim Gezi Park Haberleri)
Dj Now - Smoke Weed Everyday ( Hold Up Twerkit Remix ) 02:59
Dj Now - Smoke Weed Everyday ( Hold Up Twerkit Remix ) 3.004 izlenme - 4 yıl önce İzlemenizi Tavsiye Ederim Bide Yorum Olursa :)
Marshmello - Everyday Feat. Logic 03:25
Marshmello - Everyday Feat. Logic 239 izlenme - 8 ay önce Marshmello ft. Logic - EVERYDAY [Audio] 2018 Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro] Yeah, ayy [Chorus] I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah [Verse 1] Roll up to the spot, feelin' real good Think you gon' talk shit, you better not, my homies real hood They say, "Logic, why you do that?" I don't know, I don't know Yeah, they used to be like, "Who that?" I don't know, I don't know Now they know my name wherever I go Used to think that's what I wanted, but now, just don't know No, I can't fuck with that, nook if you buckin' back Yeah, I been workin' but I ain't get nothin' back Tell me the dealy now, hold up, wait, really now All of that shit you been talkin' just silly now [Pre-Chorus] Just as quick as you rise Just as quick as you could fall Oh, no no no, I can't fuck with that at all Can't fuck with that at all [Chorus] I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah [Verse 2] All, all she ever wanted was attention And a bunch of other shit I shouldn't mention 'Cause she got daddy issues for days, for days and days But today, she ain't got shit to do, her right along with you So we gon' fuck around and vibe and vibe and vibe and vibe I'm tryna live my life, but am I doing it right? Hey, I'm tryna live my life, but am I doing it right? 'Cause they tell me I'm the man You the man right now, you the man right now With the whole wide world in the palm of your hand right now Fuck the lights and the cameras and the money and the fame I'ma do it for the fam right now I'ma get it for the 301 and the R-A-double T-P-A-C 'cause you know [Chorus] I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah
Phil Collins - Everyday 05:39
Phil Collins - Everyday 736 izlenme - 3 yıl önce Love can make you do things you never dreamed possible...' I got lost, couldn't find my way and I guess there's nothing more to say love can make you blind, make you act so strange but I'm here and here I will stay So everyday I cry yes everyday I fall do you ever wonder why, why I love everything about you But everyday I say I'll try to make my heart be still 'til then every way there is to cry, ourselves to sleep we will It picked me up, knocked me off my feet I've got no way to explain still I love you, love you, love you but this fire inside will never see the light of day So everyday goes by and everyday I fall it makes me wonder why, my life's worth nothing without you But everyday I say I'll try to make my heart be still 'cos every way there is to cry, ourselves to sleep, we will You'll never know, no, no, no ,no ,no you'll never know just how close we were you'll never know, no, no, no ,no ,no you'll never know no you'll never see The book closes and we try to forget but I know that things won't change how we feel, how life goes on and that seems so strange And so the light fades away try, try, try as I may I can't stop thinking about you it seems my life's worth nothing without you But everyday I say I'll try to make my heart be still 'til then every way there is to cry, ourselves to sleep, we will Everyday, everyday you know I try so hard everyday, everyday it gets a little harder
Park Eun Woo - Everyday (A Gentleman's Dignity Ost ) Fanmade Mv 03:59
Park Eun Woo - Everyday (A Gentleman's Dignity Ost ) Fanmade Mv 1.604 izlenme - 4 yıl önce Park Eun Woo - Everyday (a Gentleman's Dignity Ost ) Fanmade Mv
YONAS - Everyday Like It's Friday (EP) 23:09
YONAS - Everyday Like It's Friday (EP) 589 izlenme - 2 yıl önce YONAS - Everyday Like It's Friday (EP) Album 2017 Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! MUSIC Written by: YONAS FEATURES Roscoe Dash, Sammy Adams, XV, and Witt Lowry PRODUCERS Jak Brown, The Psyclones, Tyler Nicolo, Sean Ross, Crimson Muzik, and Travis Raab YONAS – "Everyday Like It's Friday - EP" Album Tracklist: 01. I'm Good (feat. XV) – 03:53 02. Summertime Luv – 03:22 03. Roll One up (feat. Roscoe Dash & Sammy Adams) Explicit – 05:29 04. Everyday Like It's Friday – 04:12 05. Money to Blow (feat. Witt Lowry) Explicit – 03:31 06. Rise – 02:40
Jake Paul - It's Everyday Bro (feat. Team 10) 03:40
Jake Paul - It's Everyday Bro (feat. Team 10) 506 izlenme - 1 yıl önce Jake Paul - It's Everyday Bro (feat. Team 10) (Music Video 2017) Şarkı Sözleri / Lyrics [Intro: Jake Paul] Y'all can't handle this Y'all don't know what's about to happen baby Team 10 Los Angeles, Cali boy But I'm from Ohio though, white boy [Verse 1: Jake Paul] It's everyday bro, with the Disney Channel flow 5 mill on YouTube in 6 months, never done before We pass all the competition man, PewDiePie is next Man I'm poppin' all these checks, got a brand new Rolex And I met a Lambo too and I'm coming with the crew This is Team 10, bitch, who the hell are flippin' you? And you know I kick them out if they ain't with the crew Yeah, I'm talking about you, you beggin' for attention Talking shit on Twitter too but you still hit my phone last night It was 4:52 and I got the text to prove And all the recordings too, don't make me tell them the truth And I just drop some new merch and it's selling like a god, church Ohio is where I'm from, we chew 'em like it's gum We shooting with a gun, the tattoo just for fun I Usain Bolt and run, catch me at game one I cannot be outdone, Jake Paulers number one [Chorus: Jake Paul] It's everyday bro It's everyday bro It's everyday bro I said it is everyday bro! [Verse 2: Nick Crompton] You know it's Nick Crompton and my collar stay poppin' Yes, I can rap and no, I am not from Compton England is my city And if it weren't for Team 10, then the US would be shitty I'll pass it to Chance 'cause you know he stay litty [Verse 3: Chance Sutton] Two months ago you didn't know my name And now you want my fame? Bitch I'm blowin' up I'm only going up, now I'm going off, I'm never fallin' off Like Mag, who? Digi who? Who are you? All these beefs I just ran through, hit a milli in a month Where were you? Hatin' on me back in West Fake Think you need to get your shit straight Jakey brought me to the top, now we're really poppin' on Number 1 and number 4, that's why these fans all out the door It's lonely at the top so we all going We left Ohio, now the trio is all rollin' It's Team 10, bitch We back again, always first, never last We the future, we'll see you in the past [Chorus: Jake Paul] It's everyday bro It's everyday bro It's everyday bro I said it is everyday bro! [Verse 4: Martinez Twins] Hold on, hold on, hold on Can we switch the language? We bout' to hit it Sí, lo único que quiero es dinero Trabajando en YouTube todo el día entero Viviendo en U.S.A, el sueño de cualquiera Enviando dólares a mi familia entera Tenemos una persona por encima Se llama Donald Trump y está en la cima Desde aquí te cantamos - can I get my VISA? Martinez Twins, representando España Desde la pobreza a la fama) [Chorus: Jake Paul] It's everyday bro It's everyday bro It's everyday bro I said it is everyday bro! [Verse 5: Tessa Brooks] Yo, it's Tessa Brooks The competition shook These guys up on me I got 'em with the hook Lemme educate ya' And I ain't talking book Panera is your home? So, stop calling my phone I'm fly like a drone They buying like a loan Yeah, I smell good Is that your boy's cologne? [Verse 6: Jake Paul] Is that your boy's cologne? Started balling' Quicken Loans Now I'm in my flippin' zone Yes, the all copy me But, that's some shitty clones They in all designer clothes And they ask me what I make I said is 10 with six zeros Always plug, merch link in bio And I will see you tomorrow 'cause It's everyday bro Peace
Van Hoick - Party Everyday 03:35
Van Hoick - Party Everyday 1.219 izlenme - 5 yıl önce Van Hoick - Party Everyday (Videoclip oficial)
Russian Red - Everyday Everynight 03:48
Russian Red - Everyday Everynight 1.396 izlenme - 7 yıl önce
Alessia - Everyday 03:30
Alessia - Everyday 1.015 izlenme - 4 yıl önce Alessia - Everyday (Official Video)
Fishbone - Everyday Sunshine 05:02
Fishbone - Everyday Sunshine 1.155 izlenme - 7 yıl önce
ApoRed - Everyday Saturday  03:03
ApoRed - Everyday Saturday 512 izlenme - 2 yıl önce ApoRed - Everyday Saturday ApoRed - Everyday Saturday (Official Video) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
Adolf Hitler - Smoke Weed Everyday 02:05
Adolf Hitler - Smoke Weed Everyday 662 izlenme - 4 yıl önce "Downfall" filminden görüntülerin Snoop Dogg'un "Smoke Weed Everyday" şarkısına uyarlanmış hali. İyi olmuş, güzel olmuş, başarılı olmuş.
ersencan3 everyday ım shuffling 02:57
ersencan3 everyday ım shuffling 778 izlenme - 7 yıl önce ersencan3 everyday ım shuffling
Van Hoick - Party Everyday 03:35
Van Hoick - Party Everyday 679 izlenme - 5 yıl önce Van Hoick - "Party Everyday" (Video Klip 2014)
Marshmello & Logic - Everyday 03:25
Marshmello & Logic - Everyday 96 izlenme - 8 ay önce Marshmello & Logic - Everyday (Music Video 2018) Şarkı Sözleri / Lyrics "Everyday" Yeah, ayy I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah Roll up to the spot, feelin' real good Think you gon' talk shit, you better not, my homies real hood They say, "Logic, why you do that?" I don't know, I don't know Yeah, they used to be like, "Who that?" I don't know, I don't know Now they know my name wherever I go Used to think that's what I wanted, but now, just don't know No, I can't fuck with that, nook if you buckin' back Yeah, I been workin' but I ain't get nothin' back Tell me the daily now, hold up, wait, really now All of that shit you been talkin' just silly now Just as quick as you rise Just as quick as you could fall Oh, no no no, I can't fuck with that at all Can't fuck with that at all I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah All she ever wanted was attention And a bunch of other shit I shouldn't mention 'Cause she got daddy issues for days For days and days But today, she ain't got shit to do Her ride along with you So we gon' fuck around and vibe And vibe and vibe and vibe I'm tryna live my life But am I doing it right? Yeah I'm tryna live my life But am I doing it right? 'Cause they tell me I'm the man You the man right now, you the man right now With the whole wide world in the palm of your hand right now Fuck the lights and the cameras and the money and the fame, I'ma do it for the fam right now I'ma get it for the 301 and the RATTPACK 'cause you know I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah
Aretha Franklin - Everyday People 03:48
Aretha Franklin - Everyday People 891 izlenme - 7 yıl önce
Sia - Everyday Is Christmas 03:25
Sia - Everyday Is Christmas 136 izlenme - 11 ay önce “Everyday Is Christmas" from 'Everyday Is Christmas' - out everywhere now! Stream & download the album ft. "Santa's Coming For Us" https://sia.lnk.to/christmasID Upcoming tour dates - http://siamusic.net/tour Follow Team Sia's Ear Candy on Spotify http://spoti.fi/1LMlB7X Subscribe to Sia on YouTube: http://bit.ly/1sudphS Website: http://siamusic.net Twitter: http://twitter.com/sia Instagram: http://instagram.com/SiaThisIsActing Facebook: http://facebook.com/siamusic Spotify: http://spoti.fi/1fKpbS0 Playlist Best of Sia https://goo.gl/99ubCj Subscribe for more https://goo.gl/UA7cug Music video by Sia performing Everyday Is Christmas. 2017 Monkey Puzzle Music, Inc., under exclusive license to Atlantic Recording Corporation for the United States and WEA International for the world outside of the United States.
ApoRed - Everyday Saturday 03:33
ApoRed - Everyday Saturday 288 izlenme - 2 yıl önce ApoRed - Everyday Saturday (Official Video) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) [Verse 1] „Photoshop“ war ein Joke, ich war da nicht mal hellwach Scheiß auf den Benz, stepp’ in einem nagelneuen R8, woah Du hast 100 Likes mehr? Ich hab 100 Nike-Air! Check mal dein’ Style, dein Outfit ist nur ein’ Hundescheiß wert Ich habe so viele Sneaks, tret’ einmal drauf - wir haben unnormal Beef Flow’ wie ein G und die billigsten Sneaker in meinem Besitz sind dein Monatsverdienst Nikes im Haus, breit gebaut, Diggah, nenn mich Hercules, Kid Bruder, du wärst gerne wie ich, streck die Hand gen Himmel, dass du Sterne erwischt Ein’ auf dem Benz, Diggah, drei auf mein Hemd Ich hab’ Style und ’ne Gang, du bist scheiße und whack Diggah, meine Reime - perfekt, bleibe der Chef, Scheine und Cash Kauf’ mir kurz eben ’nen iPhone und Mac Dieser Ma’fucker macht noch Kleingeld mit Tracks Ja, Bruder, du bist neidisch, und jetzt? Mir egal, in welcher Scheiße du steckst Brauche keine Warnschüsse Bin ein so präziser Scharfschütze, treffe deine Zahnlücke Ein falsches Wort - ich komm’ mit Krappi dann und bang’ dich So fucking famous, selbst der Taxifahrer kennt mich [Hook] Everyday saturday Everyday saturday Everyday saturday Everyday, everyday, everyday saturday [Verse 2] Schlauberger, guck, ich schreib’ im Bett paar krasse Lines Während dein Kopf hölzern wie ’ne Pressspanplatte bleibt Bin der Beste grad am Mic, fahr’ den Benzer in mein’ Nikes Und dein scheiß Auto ist und bleibt ’ne Kettcar-Karre - nice Fülle Parts mit Lines, habe den Bart gestylt Steig’ ins Fahrzeug ein, trage gratis Shines Fahr ins Parkhaus rein Und der Treffpunkt, an dem wir uns sehen, müsste ein Tatort sein Diggah, Mann, ich schlag’ auf dich ein und du Freak fällst dann in Ohnmacht Der Boden färbt sich rot wie meine Yeezy-Red-October Red ist der Chef, ich zerfetze dich jetzt Mit dem heftigsten Text, ich bin echter als echter Handy S6, bomb’ mit Tracks das Geschäft Komm’ mit Black-Cat-Cap, das ist heavy as rap Du willst auch ein Echter sein, das ist echt nicht leicht, du brauchst freshe Nikes Und ’nen freshen Style, so wie Red, du weißt, aber Bruder, halt das Rezept geheim Scheiß Penner, jetzt macht der Nice-Rapper Kohle Und ich tret’ in dein Gesicht rein mit der Flystepper-Sohle Baute damals Scheiße und aus Scheiße wurde Geld Heute mehr Sneaker als Michael Jordan selbst [Hook](2x) Everyday saturday Everyday saturday Everyday saturday Everyday, everyday, everyday saturday
Dr. Skull - Everyday Evernight 04:43
Dr. Skull - Everyday Evernight 603 izlenme - 7 yıl önce
Marshmello & Logic - Everyday  10:01
Marshmello & Logic - Everyday 64 izlenme - 6 ay önce Marshmello & Logic - EVERYDAY (Official Music Video) 2018 Şarkı Sözleri (Lyrics): [Intro] Yeah, ayy [Chorus] I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah [Verse 1] Roll up to the spot, feelin' real good Think you gon' talk shit, you better not, my homies real hood They say, "Logic, why you do that?" I don't know, I don't know Yeah, they used to be like, "Who that?" I don't know, I don't know Now they know my name wherever I go Used to think that's what I wanted, but now just don't know No, I can't fuck with that, knuck if you buckin' back Yeah, I been workin' but I ain't get nothin' back Tell me the dealy now, hold up, wait, really now All of that shit you been talkin' just silly now [Pre-Chorus] Just as quick as you rise Just as quick as you could fall Oh, no, no, no, I can't fuck with that at all Can't fuck with that at all [Chorus] I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah [Verse 2] All, all she ever wanted was attention And a bunch of other shit I shouldn't mention 'Cause she got daddy issues for days, for days and days But today, she ain't got shit to do Her right along with you So we gon' fuck around and vibe, and vibe, and vibe, and vibe I'm tryna live my life, but am I doing it right? Yeah, I'm tryna live my life, but am I doing it right? 'Cause they tell me I'm the man You the man right now, you the man right now With the whole wide world in the palm of your hand right now Fuck the lights and the cameras and the money and the fame I'ma do it for the fam right now I'ma get it for the 301 and the R-A-double T-P-A-C 'cause you know [Chorus] I work hard every motherfuckin' day-ay-ay-ayy I work hard, I work hard every day-ay-ay-ayy, yeah But today is my day, it's my day And no matter what they say, it's my day La-la-la-la-la-la, yeah, yeah
Everyday I'm Çapuling 01:30
Everyday I'm Çapuling 654 izlenme - 5 yıl önce Everyday I'm Çapuling
Snoop Dogg - Smoke Weed Everyday (Remix) 04:10
Snoop Dogg - Smoke Weed Everyday (Remix) 292 izlenme - 3 yıl önce Tam bir swag ve yolo olan bu şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim. Sımok viid evriday dupidupduup diye eşlik etmemek mümkün değil. Bir de remixini yapmışlar ki.. Dadından yinmez!