Hoşgeldiniz!

Forte Videoları

Ozan Doğulu feat. Demet Akalın - Kulüp 03:47
Ozan Doğulu feat. Demet Akalın - Kulüp 116.778 izlenme - 2 hafta önce Ozan Doğulu feat. Demet Akalın'ın, DGL & DMC etiketiyle yayınlanan "130 BPM Forte" albümünde yer alan "Kulüp" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te. Söz: Ayşen Müzik: Kemal Şimşekyay Düzenleme: Ozan Doğulu Yönetmen: Murad Küçük Şarkı Sözleri (lyrics): Yine kalıyor aynı noktada Suratın da asılıyor Bir derdin bitmeden Sende valla diğeri başlıyor Hiç durulmuyor Orada bir dur Geride dur Vermiyorsun ki sen bana huzur Konuşmadan bir dinlesen Biraz sussan çok güzel olur Evde sen otur da Kendi kendine kudur Şu anda kulüpte keyfim yerinde Arasan da seni duymuyorum Sanma çekilirim bir kenara Pistin ortasında oynuyorum
Ozan Doğulu feat. Demet Akalın - Kulüp - Teaser 00:31
Ozan Doğulu feat. Demet Akalın - Kulüp - Teaser 5.620 izlenme - 3 hafta önce Ozan Doğulu feat. Demet Akalın'ın, DGL&DMC etiketiyle yayınlanan "130 BPM Forte" albümünde yer alan "Kulüp" isimli şarkısı, tanıtım klibiyle netd müzik'te. Söz: Ayşen Müzik: Kemal Şimşekyay Düzenleme: Ozan Doğulu Yönetmen: Murad Küçük
AC Milan'dan geleceğe yatırım! Genç yeteneği kaptılar... 01:46
AC Milan'dan geleceğe yatırım! Genç yeteneği kaptılar... 128.150 izlenme - 3 yıl önce İtalya Serie A ekiplerinden AC Milan, 1999 doğumlu forvet oyuncusu Riccardo Forte'yi transfer etti...
Giovanni Gabrieli - Sonata Pian e Forte 03:00
Giovanni Gabrieli - Sonata Pian e Forte 4.082 izlenme - 6 ay önce Gabrieli Venedik'te doğdu. Beş çocuğun biriydi ve babası Carnia bölgesinden geldi ve Giovanni'nin doğumundan kısa süre önce Venedik'e gitti. Giovanni'nin erken yaşı hakkında fazla bir şey bilinmemekle birlikte muhtemelen amcası Andrea Gabrieli ile birlikte çalıştı; Kendisi, amcasına "oğlundan az bir azınlık" olarak nitelendirildiği 1587 konçertosuna olan bağlılığının ima ettiği gibi, kendisi tarafından gündeme getirilmiş olabilir. Ayrıca Dük Albert V mahkemesinde ünlü Orlando de Lassus'la çalışmak için Münih'e gitti; Muhtemelen 1579 yılına kadar orada kalmıştır. Lassus, müzik tarzının geliştirilmesinde başlıca etkilerden biri olacaktır.
Face Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 00:46
Face Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 3.908 izlenme - 3 yıl önce Hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret aykut İlter Aykut Öğretmen noktürn (noctume): Gece Müziği Anlamıma Gelir, Çoğu Hüzünlü Parçalardır. oktav: Sekiz Tondan Meydana Gelen Ses Dizisi. opus: Eserlere Besteleniş Sırasına Göre Verilen Sıra Numarası. Meselâ Beethoven’in Opus 21 Ay Işığı Sonatı, Bestecinin 21. Eseridir. partisyon (partition): Bir Orkestra Parçasının Her Saz İçin Ayrı Ayrı Yazılan Kısımları, piano: Yavaş, Usul Usul. pianissimo: «piano»dan Daha Yavaş. presto: Çabuk, Hızlı. polka: Polonya’da Çok Yaygın Bir Dans, Bu Dans İçin Yazılan Parça. prelüt (prğlude): Esas Parçanın Başına Eklenen Beste. rapsodi: Hızını Halk Melodilerinden Alan Parçalar. ritim: Zamanın Eşit Vö Tekrarlı Parçalara Bölünmesi. romans (romance): Duygulu, Her Parçası Nakaratla Bağlanan Bir Ortaçağ Şarkısı. rondo: Tek Motifin Defalarca Tekrarından Meydana Gelen Beste. s Arabanda: Eski Bir İspanyol Dansı senfoni: Orkestra İçin Yazılmış, Genel Olarak Dört Kısımdan Meydana Gelen En Büyük Saz Müziği Eseri. senfonik Şiir: Tasvirci Bir Konuda Bir Orkestra Eseri. senkop: Sekme, Sonraki Tona Atlama. solfej: Notaları Söyliyerek Bir Parçayı Okumak; İlk Müzik Bilgileri. sonat: Bir Müzik Aleti İçin Bestelenmiş, Üç, Dört Kısımdan Meydana Gelen Bir Beste. tarantella: Taranto Bölgesinde Oynanan Kıvrak Bir İtalyan Dansı. tokata (toccata): Org, Klavsen Gibi Çalgılar İçin Bestelenmiş Tek Bölümlü Bir Parça. tremolo: Yaylı Sazlarda Yayın Hızla İleri Geri Sürülerek Çalmışı. tril: Bir Tonun Yarım Ton Ya Üstü, Ya Da Altıyla Birlikte Titreterek Çalınması. vals: Üç Tempolu, Dönüşlü Figürlerle Oynanan Alman Asıllı Bir Dans Ve Bu Dans İçin Yazılmış Parça. vivace: Çok Hızlı Ve Canlı. müzik Toplulukları müzik Aletleri, Çalınma Ve Dinletilme Bakımından, İkiye Ayrılır: 1) Eşlik Sazları; 2) Konser Sazları. Bazı Aletler Vardır Ki, Tek Başına Çalınmaz: Kontrbas Gibi. Bazıları Da Da Vardır, Keman, Piyano Gibi, Solo Olarak Da, Topluluk Halinde De Konser Vermeye Yarar. Birincilere «eşlik Sazları», İkincilere «konser Sazları» Denir. Ancak, Konser Sazlarının Da Hangileri, Ne Şekilde Bir Arada Bulunur? Bunu Gelenek Tesbit Etmiştir. Bu Bakımdan, Saz Toplulukları Şöyle Çeşitlenir: solo: Tek Bir Sazın, Bir Veya Birkaç Müzik Parçasını Çalmasıdır: Keman Solosu, Piyano Solosu Gibi. Bir Resitalde, Tek Bir Sazın Konser Vermesine «solo» Denilebileceği Gibi, Bir Orkestra İçinde De Zaman Zaman Tek Sazın Sesinin Duyulmasına Da «solo» Denir. Bazı Sololarda İkinci Bir Saz Da Eşlik Eder: Bir Keman Resitalinde, Çoğu Zaman, Piyanonun Eşlik Etmesi Gibi. trio: Üç Sazdan İbaret Bir Topluluktur. 3 Telli Saz, 3 Nefesli Saz, Ya Da Bunların Karışımı, Trioyu Meydana Getirir. Çoğunlukla Keman, Piyano, Viyolonsel En Yaygın Trio Şeklidir. kuartet: Dört Sazdan Meydana Gelir. Nefesli Ve Telli Sazlardan Kurulabildiği Gibi Yalnız Bir Çeşidinden De Yapılabilir. En Yaygın Şekli, «yaylı Sazlar Kuarteti»dir Ki Birinci Keman, İkinci Keman, Viyola Ve Viyolonselden İbarettir. kentet: Beş Sazdan Meydana Gelen Topluluk. sekstet: Altı Sazdan Meydana Gelen Topluluk. orkestra: Birçok Sazın Meydana Getirdiği Bir Topluluktur. 20 Kişilikten 150, 200 Alete Kadar Çeşitli Kalabalıkta Olur. «senfoni Orkestrası» Orkestraların En Zenginidir. etiketler: Açıklamaları, Anlamları, Müzik, Sözlük, Terimler, Toplulukları
Benji & Fede - Troppo Forte (Fan Video) 03:16
Benji & Fede - Troppo Forte (Fan Video) 147 izlenme - 3 ay önce Benji & Fede - Troppo Forte (Fan Video) 2017 Şarkı Sözleri (Lyrics): Il testo di Troppo forte di Benji & Fede è stato tradotto in 1 lingue Hai visto che non c'ho messo tanto Proprio come ti avevo detto Hai visto non mi sono distratto O forse solo per un momento E accelero dentro al tuo cuore Anche senza chiamarti amore Mi sforzo per imparare due parole Ti amo troppo forte Ti amo troppo forte Ma così tanto forte Che sono troppo forte Ti amo troppo forte Ma così tanto forte Che con le gambe rotte Vado sempre più forte Magari ci vorrà un po' di tempo Magari il tempo scorrerà lento Ma impareremo a vivere il momento Magari impareremo seguendo il vento Perché non c'è un giorno migliore Sto sveglio per ventiquattro ore Ed oggi imparo a dire due parole Ti amo troppo forte Ti amo troppo forte Ma così tanto forte Che sono troppo forte Ti amo troppo forte Ma cosi tanto forte Che con le gambe rotte Vado sempre più forte E poi facciamo a botte col sorriso che ci contraddistingue E poi ti stringo forte come fosse niente come sempre Me l'hai detto tante volte vai se vuoi andare vai Concentrato sempre più attento e vado forte sempre più a tempo Ti amo troppo forte Ti amo troppo forte Ma così tanto forte Che sono troppo forte Ti amo troppo forte Ma cosi tanto forte Che con le gambe rotte Vado sempre più forte Regia: Alessandro Murdaca Color Correction: Felipe Conceicao Vfx: Alice Gagliardi, Alexander Coppola Styling: Ilaria Evette Dragone Makeup & Hair: Francesca Faccenda, Giorgia Melillo Assistenti al set: Stefano Riccio, Marco Lena Audiofx: Silvio Uboldi Thanks to dsquared2 Con la partecipazione di Asia Gianese, Asia Coppini, Federica Caroppa, Kiara Cherubini Casting: Tony D'agrosa - Dreamcasting Produzione: Murdaca Films / Oblivion Production Produzione esecutiva: Stefania Tschantret
Hepsi - Tempo 03:10
Hepsi - Tempo "forte" 2.472 izlenme - 7 yıl önce
Carrapicho 03:37
Carrapicho 1.792 izlenme - 5 yıl önce Carrapicho
kia forte koup 01:39
kia forte koup 841 izlenme - 6 yıl önce
Köfte Yağmuru 2 Fragman 2 02:23
Köfte Yağmuru 2 Fragman 2 1.427 izlenme - 4 yıl önce Seslendirme ekibinde Bill Hader, Anna Faris, Will Forte gibi isimlerin yer aldığı Köfte Yağmuru 2 animasyon filminin yayınlanan ikinci resmi fragmanı.
Forte Piano Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 01:40
Forte Piano Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 660 izlenme - 3 yıl önce Hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret aykut İlter Aykut Öğretmen bir Müzik Parçasının Gerek Bestelenmesi, Gerek Çalınması Kendine Göre Birtakım Kurallara Bağlıdır. Bu Kuralların Gerçekleştirilmesi Sırasında Bütün Milletlerce Kabul Edilmiş, Çoğu İtalyanca’dan Gelme, Bazı Terimler Kullanılır. Burada O Terimlerin En Belli Başlılarını Veriyoruz. accelerando: Hızlandırarak Çalınacak Demektir. akor (accord): Armonide Değişik Seslerin Bir Ahenk Meydana Getirecek Şekilde Bir Anda Çalınması; Sazda «düzen», Armonide «uygu.» adagio: Tutumlu Ve Temkinli Bir Ağırlıkta. agitato: Hareketli. allegro: Hafif, Çevik Tempo. allegretto: «allegro»dan Daha Yavaş, «andante»den Daha Hızlı, Orta Karar Hız Temposu. andante: «allegro» İle «adagio» Arasında Ağırca Bir Tempo. arpej: Bir Akoru Meydana Getiren Notaları Birbiri Peşisıra Çalmaya Denir. aranjman: Bir Bestenin Yazıldığından Başka Bir Tondan, Ya Da Başka Bir Saza Göre Ayarlanması. arya: Operalarda Başlıca Kişilerin Tek Başına Söylediği Solo Şarkılar. balâd: Dans Eşliğinde Söylenmek Üzere Yazılmış Halk Türküleri. Ortaçağ’da Çok Yaygındı. barkarol (barcarole): Teknelerin Su Üstündeki Salıntısını Taklit Eden Gondolcu Şarkıları. bekar: Diyezli, Bemollü Bir Sesin Eski Haline Getirilmesini Gösteren İşaret. bemol: Bir Sesin Yarım Ton Kalınlaştırılacağını Gösteren İşaret. bersöz (berceuse): Ninni Olmak Üzere Yapılan Bir Beste. beste: Bir Müzik Eseri Anlamına Gelir, «kompozisyon» Karşılğıdır. bolero: Dansla Birlikte Söylenen Bir İspanyol Şarkı Çeşidi. crescendo: Sesi Gittikçe Çoğaltıp Şiddetlendirerek Çalmak. «diminvendo»nun Tersi. diyez: Bir Sesin Yarım Ton İnceltileceğim Gösteren İşaret. düo: İki Sesin, İki Sazın Biri Bırakıp Biri Alarak Karşılıklı Çalması. Aynı Melodiye Devam Edilebileceği Gibi Ayrı Melodiler De Söylenebilir. es: Notada Duraklama Zamanını Gösteren İşaret. falso: Çalışta, Söyleyişte Yapılan Yanlış. fantezi: Değişimli, Kısa Beste. filârmoni Orkestrası: Armonik Müziği Yaymak Amacıyla Kurulmuş Orkestralara Denir. Teknik Bakımdan Senfonik Orkestralardan Farkı Yoktur. forte: Kuvvetli Çalınacak Demektir. fortissimo: Daha Da Kuvvetli Çalınacak Demektir. kadans (cadence): Bir Müzik Cümlesinin Sondaki Karar Notasiyle Bitmesi. Ayrıca, Konçertolarda Orkestra Ve Eşlik Sazlarının Susarak Solistin Tek Başına Hünerini Gösterircesine Eserin Ana Temlerini İşleyerek Çaldığı Solo Kısım Da Bu Adla Anılır. kapriçyo (capriccio): Besteyi Ölçü Dışında Serbest Bırakan Neşeli Fantezi. konçerto: Orkestra İle Birlikte Belirli Bir Müzik Aletiyle Çalınmak Üzere Bestelenmiş, Çoğu Zaman Üç Kısımdan Meydana Gelen Beste. «keman Konçertosu» Gibi. kontrpuan: Bir Melodinin, Kısa Bir Süre Sonra, Başka Bir Ses Üzerinden, Ya Daha Alçak, Ya Da Daha Yüksek Tonla Tekrarlanması. koro: Çeşitli İnsan Seslerinin Gruplar Halinde Şarkı Söylediği Müzik Top-lulğu. largo: Pek Ağır Bir Tempo. laytmotif: Ana Motif. Hangi Çeşitten Olursa Olsun Bir Bestenin İçinde Sık Sık Tekrarlanan, Kendisine Dönülen Müzik Cümleleri. lirik: Çok Dokunaklı Bir Beste. makam: Belirli Seslerin Belirli Roller Aldıkları Ses Dizisi. marş: Yürüyüşü Düzenlemek İçin Yapılan Beste; Bir Müzik Eserinde Bu Tempoda Olan Parça. mazurka: Orta Hızda Bir Polonya Dansı. mönüe (menuet): Orta Hızda, Üç Zamanlı, Kısa Adımlarla Oynanan Eski Bir Dans İçin Yazılmış Parça. mes (messe): Katolik Kiliselerine Mahsus Dinî Tören Müziği. moderato: Orta Derecede Hız. molto: Tempoyu Gösteren Terimlerle Birlikte Kullanılır, Çok Anlamına Gelir. «molto Allegro» (çok Neşeli) Gibi. natürel: (bk. Bekar). nokta: Bir Notanın Süresini Yarısı Kadar Artıran İşaret. noktürn (noctume): Gece Müziği Anlamıma Gelir, Çoğu Hüzünlü Parçalardır. oktav: Sekiz Tondan Meydana Gelen Ses Dizisi. opus: Eserlere Besteleniş Sırasına göre Verilen Sıra Numarası. Meselâ Beethoven’in Opus 21 Ay Işığı Sonatı, Bestecinin 21. Eseridir. partisyon (partition): Bir Orkestra Parçasının Her Saz İçin Ayrı Ayrı Yazılan Kısımları, piano: Yavaş, Usul Usul. pianissimo: «piano»dan Daha Yavaş. presto: Çabuk, Hızlı. polka: Polonya’da Çok Yaygın Bir Dans, Bu Dans İçin Yazılan Parça. prelüt (prğlude): Esas Parçanın Başına Eklenen Beste. rapsodi: Hızını Halk Melodilerinden Alan Parçalar. ritim: Zamanın Eşit Vö Tekrarlı Parçalara Bölünmesi. romans (romance): Duygulu, Her Parçası Nakaratla Bağlanan Bir Ortaçağ Şarkısı. rondo: Tek Motifin Defalarca Tekrarından Meydana Gelen Beste. s Arabanda: Eski Bir İspanyol Dansı senfoni: Orkestra İçin Yazılmış, Genel Olarak Dört Kısımdan Meydana Gelen En Büyük Saz Müziği Eseri. senfonik Şiir: Tasvirci Bir Konuda Bir Orkestra Eseri. senkop: Sekme, Sonraki Tona Atlama. solfej: Notaları Söyliyerek Bir Parçayı Okumak; İlk Müzik Bilgileri. sonat: Bir Müzik Aleti İçin Bestelenmiş, Üç, Dört Kısımdan Meydana Gelen Bir Beste. tarantella: Taranto Bölgesinde Oynanan Kıvrak Bir İtalyan Dansı. tokata (toccata): Org, Klavsen Gibi Çalgılar İçin Bestelenmiş Tek Bölümlü Bir Parça. tremolo: Yaylı Sazlarda Yayın Hızla İleri Geri Sürülerek Çalmışı. tril: Bir Tonun Yarım Ton Ya Üstü, Ya Da Altıyla Birlikte Titreterek Çalınması. vals: Üç Tempolu, Dönüşlü Figürlerle Oynanan Alman Asıllı Bir Dans Ve Bu Dans İçin Yazılmış Parça. vivace: Çok Hızlı Ve Canlı. müzik Toplulukları müzik Aletleri, Çalınma Ve Dinletilme Bakımından, İkiye Ayrılır: 1) Eşlik Sazları; 2) Konser Sazları. Bazı Aletler Vardır Ki, Tek Başına Çalınmaz: Kontrbas Gibi. Bazıları Da Da Vardır, Keman, Piyano Gibi, Solo Olarak Da, Topluluk Halinde De Konser Vermeye Yarar. Birincilere «eşlik Sazları», İkincilere «konser Sazları» Denir. Ancak, Konser Sazlarının Da Hangileri, Ne Şekilde Bir Arada Bulunur? Bunu Gelenek Tesbit Etmiştir. Bu Bakımdan, Saz Toplulukları Şöyle Çeşitlenir: solo: Tek Bir Sazın, Bir Veya Birkaç Müzik Parçasını Çalmasıdır: Keman Solosu, Piyano Solosu Gibi. Bir Resitalde, Tek Bir Sazın Konser Vermesine «solo» Denilebileceği Gibi, Bir Orkestra İçinde De Zaman Zaman Tek Sazın Sesinin Duyulmasına Da «solo» Denir. Bazı Sololarda İkinci Bir Saz Da Eşlik Eder: Bir Keman Resitalinde, Çoğu Zaman, Piyanonun Eşlik Etmesi Gibi. trio: Üç Sazdan İbaret Bir Topluluktur. 3 Telli Saz, 3 Nefesli Saz, Ya Da Bunların Karışımı, Trioyu Meydana Getirir. Çoğunlukla Keman, Piyano, Viyolonsel En Yaygın Trio Şeklidir. kuartet: Dört Sazdan Meydana Gelir. Nefesli Ve Telli Sazlardan Kurulabildiği Gibi Yalnız Bir Çeşidinden De Yapılabilir. En Yaygın Şekli, «yaylı Sazlar Kuarteti»dir Ki Birinci Keman, İkinci Keman, Viyola Ve Viyolonselden İbarettir. kentet: Beş Sazdan Meydana Gelen Topluluk. sekstet: Altı Sazdan Meydana Gelen Topluluk. orkestra: Birçok Sazın Meydana Getirdiği Bir Topluluktur. 20 Kişilikten 150, 200 Alete Kadar Çeşitli Kalabalıkta Olur. «senfoni Orkestrası» Orkestraların En Zenginidir. etiketler: Açıklamaları, Anlamları, Müzik, Sözlük, Terimler, Toplulukları
Barış   Sen Ağlama 01:57
Barış Sen Ağlama 1.570 izlenme - 8 yıl önce barış sen ağlama söylüyor..
Gina And The Treble Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 01:59
Gina And The Treble Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 463 izlenme - 3 yıl önce Hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret aykut İlter Aykut Öğretmen duraklar, Es’ler Ve Dönüş İşaretleri durak (fermata): Bir Sesin Uzatılması Gerektiğini Gösteren İşarettir. Notanın Üzerine Konulur: iki Veya Daha Çok Ölçüde Es Verilmesi: Es Verilecek Ölçü Sayısı Portenin Üzerine, Hangi Ölçüler Arasında Olduğu Portenin Altına Yazılır Ve Portenin Orta Çizgisine Uzun Çizgi İşareti Konulur: tekrar Parantezleri: Tekrar Parantezleri Tekrar Edilecek Bölümün Başına Ve Sonuna Konur. Anahtardaki Veya Ritmdeki Değişimleri Gösteren İşaretler Başlangıç Parantezinin Önüne Konmalıdır: dolaplar: Tekrar Edilen Bir Bölümün İki Farklı Bitirişi Olduğunda Dolap İşaretleri Kullanılır. Bunlardan İlki Tekrar Parantezinin İçine Konulur, İkincisi Arkasına. Bölüm İkinci Kez Çalındığında İlk Bitiriş Atlanır Ve İkinci Bitiriş Çalınır: ölçü Tekrarı: bir Tek Ölçüyü Tekrarlamak İçin: İki Ölçüyü Tekrarlamak İçin: da Capo (d.c.): Müziğin En Başına Dönülmesi Gerektiğini Belirtir. dal Segno (d.s.): Senyö İşaretinin Olduğu Yere Dönülmesi Gerektiğini Gösterir. * D.c. Al Fine: ‘en Başa Dön Ve “fine” Yazan Yerde Bitir.’ * D.s. Al Coda: ‘senyö İşaretinin Olduğu Yere Dön, Koda İşaretinin Olduğu Bölüme Kadar Çal, Ve Oradan Koda Bölümüne Geç’ Demektir. tempolar largo: İtalyanca “geniş” Anlamına Gelir. Hız Terimi Olarak “çok Ağır” Anlamında Kullanılır. Metronom'a Göre, Dakikada 40'dan 60'a Kadar Olan Birim Vuruşlarıdır. adagio: İtalyanca'da Hız Terimi Olarak Parçanın “çok Yavaşa Yakın” Okunacağını Gösterir. Metronom'a Göre, Dakikada 60'dan 76'e Kadar Olan Birim Vuruşlarıdır. andante: İtalyanca Ağırca, “ağıra Yakın” Anlamına Gelmektedir. Metronom'a Göre, Dakikada 76'dan 108'e Kadar Olan Birim Vuruşlarıdır. moderato: İtalyanca “orta Hızda” Anlamında Olup Eserin Orta Hızda Okunacağını Belirtir. Metronom'a Göre Dakikada 108'den 120'e Kadar Olan Birim Vuruşlarıdır. allegro: İtalyanca'da “neşeli” Anlamına Gelen Allegro, Parçanın “hızlı” Okunacağını Gösterir. Metronom'a Göre, Dakikada 120'den 168'e Kadar Olan Birim Vuruşlarıdır. presto: İtalyanca’da “çabuk, Hızlı” Anlamına Gelmektedir. Metronoma Göre, Dakikada 168’den 192’ye Kadar Olan Birim Vuruşlarıdır. tempo Değişiklikleri: accelerando (accel.): Temponun Aşamalı Bir Şekilde Hızlandırılması. rallentando (rall.): Temponun Aşamalı Bir Şekilde Yavaşlatılması. ritardando (ritard., Rit.): Genişleme. Altına Yazıldığı Notanın Değerinden Çok Az Daha Uzun Çalınması. ritenuto (rit.): Anında Yavaşlama. a Tempo: Accelerando, Ritardando Veya Duraklardan Sonra Orijinal Hıza Dönülmesi Gerektiğini Gösterir. rubato: Temponun İsteğe Bağlı Olarak Değiştirilebileceğini Gösterir. piu Mosso: Biraz Hızlanarak. poco (yavaş) Ve Poco A Poco (yavaş Yavaş) Yukarıdaki Terimlerle Birlikte Kullanılır. Tempo Değişikliğinin Olduğu Bölüm Uzun İse Rit.........poco........a........poco.......şeklinde Yazılır. dinamikler dinamikler Bir Sesin Veya Bir Müzikal Pasajın Hangi Yükseklikte Çalınması Gerektiği Hakkında Bilgi Verir. Portenin Altına, Küçük Harflerle Yazılır. Altına Yazıldığı Notadan İtibaren Yeni Bir Dinamik Seviyesi Belirtilene Kadar Uygulanır. crescendo (cresc.): Ses Yüksekliğinin Kademe Kademe Artması. Artacağı Bölümdeki Notaların Altına Konanişareti İle De Gösterilir. decrescendo (decresc.), Dinimuendo (dim.): Ses Yüksekliğinin Kademe Kademe Azalması. Azalacağı Bölümdeki Notaların Altına Konan İşareti İle De Gösterilir. piano (p) : Yumuşak forte (f) : Sert dinamik Seviyeleri: ffff :fortissississimo fff :fortississimo ff :fortissimo f :forte mf :mezzo-forte mp :mezzo-piano p :piano pp :pianissimo ppp :pianississimo pppp :pianissississimo artikülasyon aksan İşaretleri: sforzando ( Sf ): Güçlü Atak forzato Veya Forzando ( Fz ): Daha Güçlü Atak sforzato ( Sfz ): En Güçlü Atak staccato ( • ): Üzerine Konulduğu Notayı Arkasından Gelen Notadan Ayırmak İçin Kullanılır. Bu Ayırmayı Gerçekleştirmek İçin Staccato Notasının Süresi Kısaltılır. Staccato İşareti Dörtlük (bir Vuruşluk) Veya Daha Küçük Değerdeki Notalara Uygulanır: legato/tenuto ( - ):üzerine Konulduğu Notanın Yumuşak Ataklı Çalınıp Tam Değeri Kadar Tutulması Gerektiğini Gösterir: - Bir Nota Hem Staccato Hem De Sforzando Çalınmak İstenirse: - Bir Nota Hem Tenuto Hem De Sforzando Çalınmak İstenirse: nefes ( ’ ): Portenin Üzerine Konur. Konulduğu Yerde Kısa Bir Nefes Süresi Kadar Beklenir: süslemeler trill (): Üzerine Yazıldığı Notanın Gam İçerisinde Kendinden Sonra Gelen Nota (majör Veya Minör İkilisi) İle Yapılır. Eğer Kromatik Alterasyon Yapılacaksa Tr İşaretinin Sağına Bemol (b) Veya Diyez (#) İşareti Konulur. süsleme Notaları (grace Notes): Süsleme Notaları Standard Notalardan Daha Küçük Yazılır, Sapları Her Zaman Yukarı Doğrudur. Bu Notaların Hiçbir Ritmik Değeri Yoktur. tek Süsleme Notası: İki Ve Üç Süsleme Notaları: 4 Ve Üstü Süsleme Notaları: dönüşler (): Notadan Sonra Gelen Dönüş İşareti, Kendinden Sonraki Notadan Başlayarak ‘dönüş’ Yapılacağını Belirtir. Dönüş Notanın Uzunluk Değerinin Yarısı Kadar Sonra Başlar: kromatik Alterasyon İçin Dönüş İşaretinin Üzerine Veya Altına Bemol () Veya Diyez (#) İşareti Konulur: bend (): İşaret Notanın Üzerine Konur. Telli Enstrümanlarda Nota Basıldıktan Sonra Tel Aşağı Çekilir Ve Tekrar Yukarı İtilir. vibrato (vib.): Sesin Hafifçe Titreştirilmesi. diğer Müzik Terimleri allargando (allarg.): Sesi Kuvvetlendirerek Ve Aynı Zamanda Tempoyu Ağırlaştırarak. allemande: Eski Bir Alman Dansı. 4/4’lük Veya 2/4’lük Olan Dans Suitlerin İlk Bölüm Parçasını Oluşturur. anima: Derin Bir Anlam Vererek. animato: Kendini Kaptırmış Bir Coşkuyla (metronom: 120-132). anime: Canlı Ve Coşku Dolu. breve: İki Tane Birlik Değere Eşit Nota. canto: Şarkı. con: İle; Birlikte. decioso: Kararlı; Kesinlikle. dolce: Tatlı Bir Deyişle. doloroso: Kederli. espressivo (espress.): İçten, Dokunaklı Bir Şekilde; İfadeli. furioso: Şiddetli, Öfkeli. grazia: İnce, Narin Bir Deyişle. lent: Ağırbaşlı Ve Gösterişli. meno: Daha Az. meno Mosso: Pek Canlı Değil. morendo: Ölerek, Kaybolarak. molto: Çok. mosso: Hareketli, Canlı. movido: Hareketli. pizzicato (pizz.): Kapalı Çalmak. piu: Daha; Daha Fazla. ponticello: Yaylı Çalgıların Eşiği. primo: Birinci, İlk. quasi: Gibi, Hemen. ritmico: Tartıma Girmiş. rubato: Bağımsız Yoruma Bağlı, İstediğin Gibi. senza: Olmaksızın. simile: Benzer Şekilde Devam Etmek. sonare: Çalmak, Ses Vermek. sonore (sonoro): Gür Sesli. subito: Birdenbire. una Corda: Tek Tel Üzerinde. vivace: Neşeli, Canlı. vivissimo: Vivo'dan Daha Çabuk, Daha Canlı. vivo: Çabuk, Canlı Ve Parlak.
2014 Kia Sorento 3.3 liter GDI V6 04:23
2014 Kia Sorento 3.3 liter GDI V6 984 izlenme - 4 yıl önce 2014 Kia Sorento 3.3 liter GDI V6
Gilbere Forte - 1st Floor Ft Freelance Whales 03:11
Gilbere Forte - 1st Floor Ft Freelance Whales 291 izlenme - 5 yıl önce gilbere forte - 1st floor ft freelance whales
2014 Kia Forte Sedan EX GDI 02:28
2014 Kia Forte Sedan EX GDI 347 izlenme - 4 yıl önce 2014 Kia Forte Sedan EX GDI
Sedef Hastalığı ve Mahonia Forte 05:19
Sedef Hastalığı ve Mahonia Forte 120 izlenme - 4 yıl önce Sedef Hastalığı ve Mahonia Forte
A Musical Masterpiece Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 09:00
A Musical Masterpiece Müzik Terimleri İşaretleri Artikülasyon Çocuklara İzlettirilecek 111 izlenme - 3 yıl önce Hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret aykut İlter Aykut Öğretmen noktürn (noctume): Gece Müziği Anlamıma Gelir, Çoğu Hüzünlü Parçalardır. oktav: Sekiz Tondan Meydana Gelen Ses Dizisi. opus: Eserlere Besteleniş Sırasına Göre Verilen Sıra Numarası. Meselâ Beethoven’in Opus 21 Ay Işığı Sonatı, Bestecinin 21. Eseridir. partisyon (partition): Bir Orkestra Parçasının Her Saz İçin Ayrı Ayrı Yazılan Kısımları, piano: Yavaş, Usul Usul. pianissimo: «piano»dan Daha Yavaş. presto: Çabuk, Hızlı. polka: Polonya’da Çok Yaygın Bir Dans, Bu Dans İçin Yazılan Parça. prelüt (prğlude): Esas Parçanın Başına Eklenen Beste. rapsodi: Hızını Halk Melodilerinden Alan Parçalar. ritim: Zamanın Eşit Vö Tekrarlı Parçalara Bölünmesi. romans (romance): Duygulu, Her Parçası Nakaratla Bağlanan Bir Ortaçağ Şarkısı. rondo: Tek Motifin Defalarca Tekrarından Meydana Gelen Beste. s Arabanda: Eski Bir İspanyol Dansı senfoni: Orkestra İçin Yazılmış, Genel Olarak Dört Kısımdan Meydana Gelen En Büyük Saz Müziği Eseri. senfonik Şiir: Tasvirci Bir Konuda Bir Orkestra Eseri. senkop: Sekme, Sonraki Tona Atlama. solfej: Notaları Söyliyerek Bir Parçayı Okumak; İlk Müzik Bilgileri. sonat: Bir Müzik Aleti İçin Bestelenmiş, Üç, Dört Kısımdan Meydana Gelen Bir Beste. tarantella: Taranto Bölgesinde Oynanan Kıvrak Bir İtalyan Dansı. tokata (toccata): Org, Klavsen Gibi Çalgılar İçin Bestelenmiş Tek Bölümlü Bir Parça. tremolo: Yaylı Sazlarda Yayın Hızla İleri Geri Sürülerek Çalmışı. tril: Bir Tonun Yarım Ton Ya Üstü, Ya Da Altıyla Birlikte Titreterek Çalınması. vals: Üç Tempolu, Dönüşlü Figürlerle Oynanan Alman Asıllı Bir Dans Ve Bu Dans İçin Yazılmış Parça. vivace: Çok Hızlı Ve Canlı. müzik Toplulukları müzik Aletleri, Çalınma Ve Dinletilme Bakımından, İkiye Ayrılır: 1) Eşlik Sazları; 2) Konser Sazları. Bazı Aletler Vardır Ki, Tek Başına Çalınmaz: Kontrbas Gibi. Bazıları Da Da Vardır, Keman, Piyano Gibi, Solo Olarak Da, Topluluk Halinde De Konser Vermeye Yarar. Birincilere «eşlik Sazları», İkincilere «konser Sazları» Denir. Ancak, Konser Sazlarının Da Hangileri, Ne Şekilde Bir Arada Bulunur? Bunu Gelenek Tesbit Etmiştir. Bu Bakımdan, Saz Toplulukları Şöyle Çeşitlenir: solo: Tek Bir Sazın, Bir Veya Birkaç Müzik Parçasını Çalmasıdır: Keman Solosu, Piyano Solosu Gibi. Bir Resitalde, Tek Bir Sazın Konser Vermesine «solo» Denilebileceği Gibi, Bir Orkestra İçinde De Zaman Zaman Tek Sazın Sesinin Duyulmasına Da «solo» Denir. Bazı Sololarda İkinci Bir Saz Da Eşlik Eder: Bir Keman Resitalinde, Çoğu Zaman, Piyanonun Eşlik Etmesi Gibi. trio: Üç Sazdan İbaret Bir Topluluktur. 3 Telli Saz, 3 Nefesli Saz, Ya Da Bunların Karışımı, Trioyu Meydana Getirir. Çoğunlukla Keman, Piyano, Viyolonsel En Yaygın Trio Şeklidir. kuartet: Dört Sazdan Meydana Gelir. Nefesli Ve Telli Sazlardan Kurulabildiği Gibi Yalnız Bir Çeşidinden De Yapılabilir. En Yaygın Şekli, «yaylı Sazlar Kuarteti»dir Ki Birinci Keman, İkinci Keman, Viyola Ve Viyolonselden İbarettir. kentet: Beş Sazdan Meydana Gelen Topluluk. sekstet: Altı Sazdan Meydana Gelen Topluluk. orkestra: Birçok Sazın Meydana Getirdiği Bir Topluluktur. 20 Kişilikten 150, 200 Alete Kadar Çeşitli Kalabalıkta Olur. «senfoni Orkestrası» Orkestraların En Zenginidir. etiketler: Açıklamaları, Anlamları, Müzik, Sözlük, Terimler, Toplulukları
Müzikte Gürlük Terimleri Forte F Piano P Mezzoforte Mf Güçlü Zayıf Orta Güçlü 01:01
Müzikte Gürlük Terimleri Forte F Piano P Mezzoforte Mf Güçlü Zayıf Orta Güçlü 22 izlenme - 8 ay önce Müzikte Gürlük Terimleri Forte f Piano p Mezzoforte mf Güçlü Zayıf orta güçlü büşra gençel,forte,mezzoforte,piano,gürlük terimleri,mektebim okulları,orff eğitimi Gürlük (nüans ) Terimleri Çalarken ve söylerken seslendirdiğimiz eserlerin ne anlatmak istediğini iyi yansıtabilmek için nüans terimlerine ihtiyaç duyarız . Bunların en temel olanları işte burda: Piano : Hafif gürlük, p harfiyle gösterilir. Mezzoforte : Orta gürlük, mf harfleriyle gösterilir. Forte : Kuvvetli gürlük, f harfiyle gösterilir. Bunlardan başka bir de nüans basamakları vardır: Pianisimmo : Çok hafif gürlük, pp Fortissimo : Çok kuvvetli gürlük, ff Bu işaretin adı Crescendo (kreşendo) sesin giderek kuvvetlenmesi anlamına gelir. Notanın altında bu şekilde yer alır. De Crescendo (dekreşendo) sesin giderek hafiflemesi anlamına gelir ve kreşendo işaretinin tam tersidir. Hareket (hız) Terimleri Bir parçanın yavaş ya da hızlı çalınmasını belirleyen unsura müzikte hareket, bunları ifade eden terimlere de hareket terimleri denir. Ayrıca hareket yani hız terimleri metronom denilen bir aletle de belirlenmektedir ve en doğrusu da budur. Adagio : Ağır Andante : Ağırca Moderato : Orta çabuklukta Allegro : Çabuk, neşeli Ritterdando : Gittikçe ağırlaşarak Accelerando : Çabuklaştırarak, acele ederek A Tempo : İlk Tempoya, önceki tempoya
Gilbere Forte - Pray 04:06
Gilbere Forte - Pray 108 izlenme - 4 yıl önce Gilbere Forte - Pray (Yeni Video Klip 2013) Lyrics: Yeah My daddy was born ready, I was ready [Verse 1] Your time of death, my cost of living Michigan/Philly nigga, red/white Jordan 6's Went to school in the 'burbs, but that make no difference White boys on my team go harder then niggas We the best in the game, but yo coach ain't never listen Unsigned like a motherfucka, now that the labels phishing Signed a deal a year ago, got out of it cuz I ain't feel the dough Got a cool mil off "Black Chukkas", I know yo but I'm cool bro All black, all black, all black! (My nigga) But you anointed Christian Yo mama dressed you for church nigga, who you kiddin? Dick-in-the-booty ass niggas, you must be shittin' They say I'm the greatest in the world, but I'm tryna live it 40 ounce got all the bitches, P.G county got all the bitches I’m a trill nigga, in Hilfiger, my style leave you end up missing Fashion killer...Paris life I'm with Bob Sincla...(get it?) 3000 electro lights Walk hard and my soul glow, 3000 electro lights Got coke lines in the bathroom, baddest bitches live the wild life Tall bitches give the best head, standing up on my bed I drive a go cart through the shopping mall Staring up skirts no draws Cruising in front of your bitch, parking her whip Talking and gawkin the kid, arguing 'bout shit Both of y’all need to get off of my dick, dick A nigga came too far, to live a lie I die young...to be still alive [Hook] Let us pray, let us pray, let us pray Let us pray, let us pray, let us pray [Verse 2] Who will survive in America, on the top floor of hysteria Looking down to my life, like how the fuck did I marry her? Life’s a bitch but she suck a good dick Ass fatter than the bottom of a Benz, sitting on low 23 inch Shoosh!, belly of the beast, I ain’t hungry though Vegan life for you pork rolls, En Noir leather short flow Android Homme when I walk (cold), Balmain sweater when I’m laying low I'm on a balcony blowing halo's With Topo Chico by the case load, staring at life tryna drink slow One day I'mma ball like, Jay-Dub and Susu On a private jet to that red moon, Instagram on my phone too On a plane wildin out making babies Goddamn I must be crazy (nigga) Fucking like I'm in the 80s (nigga), 87 I was that baby (wooo) Bombs bombs blown away My swag done fucked yo hoes away I style myself put your clothes away Raak killed the beat, thats a throw away Can't find the body muthafuckin cold case, fuck everybody Young OG…middle finger to niggas dick riding me [Hook] [Verse 3] I wear my heart on my chest, ffffuck yo necklace, fuck yo necklace Turning my phone off, ffffuck yo texts, fuck yo texts My daddy dead, I was born a blessing, born a blessing Summer time in '92, back seat, I was rolling Benzes (Swerve!) Clio Road, to that Southside, I’m coming home, at Grammy time So my grandma know I still ride, for my blood, I will die Forte and Bryant, I'm so king nigga kiss my highness En Noir life, you niggas get from round us (wooo) Nigga! You think this the death of a dynasty This art of war, Raak and DeNiro beside of me, I’ve been quiet too long JWhi nigga pass that loud, smoking on that heaven Can you see them clouds?
Müzikte Semboller Gürlük Terimleri Temel Müzik Bilgisi Piyano Forte Röpriz 06:59
Müzikte Semboller Gürlük Terimleri Temel Müzik Bilgisi Piyano Forte Röpriz 69 izlenme - 3 yıl önce Müzikte Semboller Gürlük Terimleri Temel Müzik Bilgisi Piyano Forte Röpriz
Van Münüt Live Performance 02:18
Van Münüt Live Performance 105 izlenme - 7 yıl önce www.myspace.com/26forte
Kamil Erdem - Bestenigar Forte 04:04
Kamil Erdem - Bestenigar Forte 84 izlenme - 5 yıl önce
Bob Sinclar Feat. Sophie Ellis Bextor - Fuck With You (Feat. Gilbere Forte) 03:22
Bob Sinclar Feat. Sophie Ellis Bextor - Fuck With You (Feat. Gilbere Forte) 76 izlenme - 3 yıl önce Bob Sinclar Feat. Sophie Ellis-Bextor - Fuck With You (Feat. Gilbere Forte) Şarkı Sözleri (Lyrics): Take me away on a holiday sugar We can be free, alone by the river A glass of champagne in a candy rain Dancing on a rainbow And if you've got a baby Just don't tell her that you're hanging with me I'll be your baby from the movie screen And if she calls you baby Someone tell her she should worry I've got a plan and yes I'm bound to win Feel like Marilyn Monroe and Darlin' I came here for you And no, you're not allowed to go Until I fuck with you Feel like Marilyn Monroe and Darlin' I came here for you And no, you're not allowed to go Until I fuck with you Take me on a trip around the moon I wanna fuck with you Na na na na na na na na Take what you want, baby be my big spender Unleash a tightest night is nothing like tender Gamble and win, play the cards rough They control my sugar rush And if you've got a baby Just don't tell her that you're hanging with me I'll be your baby from the movie screen And if she calls you baby Someone tell her she should worry I've got a plan and yes I'm bound to win Feel like Marilyn Monroe and Darlin' I came here for you And no, you're not allowed to go Until I fuck with you Feel like Marilyn Monroe and Darlin' I came here for you And no, you're not allowed to go Until I fuck with you Take me on a trip around the moon I wanna fuck with you Yes Ah, Let's make a rage Miss I'm-your-big-beauty-maintenance Call me crazy, awesome, baby I'm a take your love to the max Mercedes Such a wild boy, no need explaining Love's worth money you ain't got to pay me Look me in the eye cause you want me baby Make you love me so much that you fucking hate me I'm a fuck you then fuck your friend Half fuck her cause I've fucked her twin Livin' life so pure with an etch of sin Clear, no need to fear Moving so fast that it's hard to steer I hope we don't crash when we land in here Being your best lover was the plan for years Take it back to the time we were standing here I wanna fuck with you I wanna fuck with you I want I want I want I wanna fuck with you-oh-hooo
Gilbere Forte - Burn Me Down Ft Tyga Raak 04:48
Gilbere Forte - Burn Me Down Ft Tyga Raak 67 izlenme - 5 yıl önce
Gilbere Forte - Im So Appalled 03:06
Gilbere Forte - Im So Appalled 40 izlenme - 5 yıl önce
freeway gilbere forte - we want ıt all 04:16
freeway gilbere forte - we want ıt all 39 izlenme - 5 yıl önce
Çalışma Bardakları Gürlük Terimleri Piano Hafif Vuruş Forte Güçlü Vuruş ve Sus Avcılar Mektebim 01:18
Çalışma Bardakları Gürlük Terimleri Piano Hafif Vuruş Forte Güçlü Vuruş ve Sus Avcılar Mektebim 4 izlenme - 6 ay önce Çalışma Bardakları Gürlük Terimleri Piano Hafif Vuruş Forte Güçlü Vuruş ve Sus Avcılar Mektebim Okulu Murat Balkan Gürlük (nüans ) Terimleri gürlük terimleri,avcılar mektebim okulu,forte,piano,hafif vuruş,güçlü vuruş Çalarken ve söylerken seslendirdiğimiz eserlerin ne anlatmak istediğini iyi yansıtabilmek için nüans terimlerine ihtiyaç duyarız . Bunların en temel olanları işte burda: Piano : Hafif gürlük, p harfiyle gösterilir. Mezzoforte : Orta gürlük, mf harfleriyle gösterilir. Forte : Kuvvetli gürlük, f harfiyle gösterilir. Bunlardan başka bir de nüans basamakları vardır: Pianisimmo : Çok hafif gürlük, pp Fortissimo : Çok kuvvetli gürlük, ff Bu işaretin adı Crescendo (kreşendo) sesin giderek kuvvetlenmesi anlamına gelir. Notanın altında bu şekilde yer alır. De Crescendo (dekreşendo) sesin giderek hafiflemesi anlamına gelir ve kreşendo işaretinin tam tersidir. Hareket (hız) Terimleri Bir parçanın yavaş ya da hızlı çalınmasını belirleyen unsura müzikte hareket, bunları ifade eden terimlere de hareket terimleri denir. Ayrıca hareket yani hız terimleri metronom denilen bir aletle de belirlenmektedir ve en doğrusu da budur. Adagio : Ağır Andante : Ağırca Moderato : Orta çabuklukta Allegro : Çabuk, neşeli Ritterdando : Gittikçe ağırlaşarak Accelerando : Çabuklaştırarak, acele ederek A Tempo : İlk Tempoya, önceki tempoya
gilbere forte - born in 87 05:09
gilbere forte - born in 87 16 izlenme - 5 yıl önce gilbere forte - born in 87
Hotbots 2014 Kia Forte Mekanik 00:40
Hotbots 2014 Kia Forte Mekanik 23 izlenme - 4 yıl önce Hotbots 2014 Kia Forte Mekanik