Hoşgeldiniz!

gangmist

Gangmist Feat. Ais Ezhel - Daha Bol Giyin 03:40
Gangmist Feat. Ais Ezhel - Daha Bol Giyin 410 izlenme - 3 yıl önce daha bol giyin
Gangmist - 10 Boyutta Aşk (Video Klip) 01:47
Gangmist - 10 Boyutta Aşk (Video Klip) 460 izlenme - 4 yıl önce Gangmist - 10 Boyutta Aşk (Video Klip)
Gangmist Nilüfer (Yeni 2012) 03:07
Gangmist Nilüfer (Yeni 2012) 282 izlenme - 5 yıl önce
Gangmist - Birazcık Gerilelim 2012 02:48
Gangmist - Birazcık Gerilelim 2012 199 izlenme - 4 yıl önce Gangmist - Birazcık Gerilelim 2012
Gangmist ft. Contra - İsimsiz 02:50
Gangmist ft. Contra - İsimsiz 39 izlenme - 1 yıl önce (prod. by Contra) http://www.facebook.com/gangmist1 http://www.facebook.com/contra216 sözler v1 Gangmist Uğur Verse : Rapi tavladım onun adını koydum cıvırım, bana ne güzel sırrıttı. 8 yıl değil 40 yıl uğraşsan bile onu sikemen çünkü kısırsın! Benim adım sanat olsada yinede ,soyunmayı ver hacı konu adı rap godfatherdaki mafya babası olsanda her türlü sonun acı len. Onu geçtim parçalarında, scarface olmaya çalışan var amınakodumun delileri istiyosanız bu 3 lü gelipte çatışak ha! hığk pu! diye tükürsek böyle olanların suratına hak bu 2 kelime ingilizce bilen biri zenci tribi yaşıyor oda fuck you. v2 Gangmist Timuçin Verse : 2x Vo vo vo vo! Contra. Number one How High. Mic'ta ver hep efor Mr. dır dır gengo Rapi boka sürdü moruk Young Money Yapamadı Cont ve Geng gibi beate fantazi Sen sabah yudumlarken kapuçino Bizde, Em sizde papi chulo Osbir çekicen, yada gangsta takılıp olcan Chaki Chan Yada Methodman olup, Ivory ekicen, içine çekicen Harvard'a sınava girip kopya çekicen. Sınavın adı rap bre, hepsi wack Kampüste sade Uğur,Cont Benim inek Sınav öncesi 10 dakika ara bulduk hadi tuvalete gidip bi sigara içek. Çek çek çabuk çek! derken karşımızda bi Chaki Chan Sigaramızı istiyo bizden, Em içip aldık A onlar F Çünkü verdik piçlere Lorna. v3 Contra velakin boktan bi' parça yapmam gerek limitleri zorlamam gerek lirikleri boşlamam gerek bu da bi' şeyleri daha fazla koklamam gerek demek maalesef ki hiç tarif etmem ilham perisi git bari benden çünkü seni nası' biptiğimi tahlil etmem daha çok prim yapıyo panpişlerden yankeelerden junkielerden bu arif erdem golü devamı +10 ve hayli fena hayli tekrar nası' anlatayım gitarla selda'yı dinlemek değil şu anda rap elini kaldırma değil bu macarena ki kolombiya'yla valderrama rihanna'yla roc-a-fella jesus'la maria magdalena gibidir kanka beatle benim acapella kafiyem sardı her yanını haydi şimdi tekrarla rapper ama orda bi' ben var uzakta sana tekrarlatmaz ezik flow dahisi manga ferman gibi bu parça baştan aşağı fazla saçma ama taşağımdan aşağı ama saçmalayamadım yine kötülüklerim ışınlanır yine beyinlere minik velet şimdi beni iyi dinle ben hiç kullanır mıyım bi' iyilik için üstüme zimmetli cinlere evrenin şifresi verilse bile iki basit numaramı yese de yemese de şeytan hep rahattaydı avucu kandaydı ama ben varken pabucu damda hiç bana bakma hacı ben uçar atta bi anda bi' ucum felluce bağdat ve şam'da bi' ucum hatta riyad'da dünyanın her yeri şu an bi' dakika benim için yok hiç kanımda doping koka ya da tokai leBron gibiyim zaten i'm on fire baby çok high baby ok kib aeo bay baby
Gangmist Feat. Ais Ezhel - Daha Bol Giyin 03:40
Gangmist Feat. Ais Ezhel - Daha Bol Giyin 73 izlenme - 3 yıl önce daha bol giyin
Dunkydunk Ft Gangmist Kapatın Gözlerimi 02:56
Dunkydunk Ft Gangmist Kapatın Gözlerimi 67 izlenme - 5 yıl önce dunkydunk ft gangmist kapatın gözlerimi
Gangmist Ft Contra - Simsiz 02:50
Gangmist Ft Contra - Simsiz 21 izlenme - 2 yıl önce Gangmist Ft Contra - Simsiz