Hoşgeldiniz!

Gazapizm

Gazapizm - Bir Gün Her Şey (2016) 03:30
Gazapizm - Bir Gün Her Şey (2016) 5.966 izlenme - 1 yıl önce Daha Fazla Video İçin: www.izlesene.com/iz/yumak04 Gazapizm - Bir Gün Her Şey, albüme ismini veren parça keyifli dinlemeler. Gazapizm Twitter : https://twitter.com/Gazapizm Gazapizm Facebook : https://www.facebook.com/gazapizm Spotify'den dinlemek isteyenler için : https://open.spotify.com/track/40286a...
Gazapizm - Heyecanı Yok  04:13
Gazapizm - Heyecanı Yok 726 izlenme - 1 ay önce Gazapizm - Heyecanı Yok (Official Video) (Video Klip) 2017 #HeyecanıYok Söz: Gazapizm Müzik: Bora Temur Düzenleme: Ateş Berker Öngören Mix&Mastering: Deniz Sungur Yönetmen: Şafak Yıldırım Görüntü Yönetmeni: Musa Tolan Uygulayıcı Yapımcı: Umut Uzluk Yardımcı Yönetmen: Helin Kat Kamera: Hüseyin Yılmaz & Umutcan Yıldırım Glidecam: Umutcan Yıldırım Sanat Yönetmeni: Hülya Derse Sanat Asistanı: İlker Önvar Makyaj: Menice Sude Ayarslan Şarkı Sözleri: Koltuğumun cebinde yok kuruş zıplıyor herkes kanguru sanki Full de fanusun bir de kafamıza bas vurur yine yok Bu hayatın heycanı meycanı yok bu hayatın heycanı meycanı yok Kazan kazan yok kaybetcek birimiz kaçarı yok
Gazapizm - Gece Sabahın 03:42
Gazapizm - Gece Sabahın 4.446 izlenme - 1 yıl önce Gazapizm - Gece Sabahın (Yepyeni Video Klip) 2016 Gazapizm - Gece Sabahın (Official Video) Söz: Gazapizm Müzik: Ateş Berker Öngören Vokal: Berk Payat Yönetmen: Yaman Umut Bilir Senaryo: Tarık Can Ekinci Görüntü Yönetmeni: Musa Tolan Kurgu: Abdullah Özden Görüntü Asistanı: Kuzey Şaroğlu Stil Danışmanı: Simge Dabak Yapımcı: Umut Uzluk Yapım: Argo İzmir & Hop Production Şarkı Sözleri: Hadi bakalım, Geri basalım yok hiç bi kazanım Müzikten tek düzey aşıncak kazanım Durduramadı akıl Neye tapalım? Üstüne tükürcek gece sabahın Çünkü alkolü fazla içtiler Eğlenip öldüler aşka düştüler Arandı bişeyler alındı meşgule Tombala poker çizik nasıl meşgale Bide İzmir’İ yüksekten izlerken Havai fişekler, meşale, siren Park etmiş araçlar radyo’da Tilbe Yıldızlar düşmüş özlenmiş anne küsmüş Kimi sevdiğine, kimi benliğine Bugün ben değil ben Kimi vurulmuş kan akar her yerinden Kimi kovulmuş sabahtan iş yerinden Bide bu gündem Sanki sonrası yalan gibi yaşanmış dünlere düşlere birde Eylül’e isyan En başta düşenler iplere tutsak Hayat kadınları çöpçüler falan Otoparklar, birahane, barlar Godomanlar, birahane, sokaklar Bu gece sabahın üstüne kuscak Nakarat: Bu gecelere insanlara bak Dozajı kaçırmış kim ki bunlar? Bu gecelere insanlara bak Bi değişik hepsi bak bi değişik manyak Bu gecelere insanlara bak Planlaman yanlış buna kalkışma Bu gecelere insanlara bak İşlenen tüm suçlar üstüne kalcak
Gazapizm - Mualla 02:34
Gazapizm - Mualla 10.072 izlenme - 3 yıl önce A Rain Man's Utopia.. music Arshive.. vol-2
Gazapizm - Korkma 03:08
Gazapizm - Korkma 7.330 izlenme - 3 yıl önce Tüm Türkçe Rapı Bu Kanalda Toparlamaya Çalışacam
Sıfır Bir Soundtrack: Cashflow & Gazapizm & Esat Bargun 03:34
Sıfır Bir Soundtrack: Cashflow & Gazapizm & Esat Bargun 913 izlenme - 4 ay önce Şarkı Sözleri: Gazapizm: Yürüyorlar karanlık dar sokaklarda İşlenen tüm suçlar üstüne kalcak Adaleti sağlar. Yasadışı yollar Tarafını seç el verdik gençlere kafanıza sıkcak Karışır mahalle, karışır işler Kazası belası on sene döşek El kadar çocuklar eroine düşer (edibese) Çek kenara yada bariyere dal Bu ne biçim iş böyle kariyere bak Ne çözdüysek dayı yarı yarıya Çek Sokakta halay var çar yar yar Hah! Bak hele amca Ellerde dönerler yüzde maske var Namertin olursa yeraltı yollar Onu vurmak belaltı olmaz Nakarat: Hayatın elinden aldıkları var Çaldıkları var Bu dünya hain her yanı zalim mazlumlara dar Kansızlara kâr Suç senin kaderin makineyi al Elinde gençliğin tetiğine bas Özgürlük uzak sevda dört duvar Tutar anneler yas
Gazapizm - Memleketsiz 03:41
Gazapizm - Memleketsiz 869 izlenme - 4 ay önce Gazapizm - Memleketsiz [Video Klip 2017] Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Söz: Gazapizm Müzik: Çağrı Sinci Yönetmen: Yaman Umut Bilir Görüntü Yönetmeni: Musa Tolan Kurgu: Abdullah Özden Yardımcı Yönetmen: Şafak Yıldırım Vfx: Burak Işık Stil Danışmanı: Simge Dabak Makyaj: Şeyma Özsu Yapımcı: Umut Uzluk Yapım: Argo İzmir & Hop Production Şarkı Sözleri (lyrics): [Verse 1] Bu sokağın penceresi yok, tenceresi boş Öyle çatık kalmış kaşım, hiçbir şeyim yok, hiçbir yerim yok Düşmüş yüzüm, gözlerimin altlarına bakıp sonra gülümsemek zor Hüzünlenmek yok, bi' sıcak çay koy Ellerimi ovuştursam Bu soğuklar sanki bizi bir şeylere kavuşturacak, koş! Avuntular yoz Savruldukça boşlukta, zaman durdu Parkım, sokağım, memleketim bir de param yoktu Bir sokak çocuğuna isyan oldu şarap Birden sabah olsun diye bağırdılar onlar Neden duyan yoktu, elbet geçer dayan oğlum Ben bu yolu seçmedim ki bu yolun sonu karanlık Eş zamanlı kirlendikçe gizlenecek yer arandık Bir yanım yalnızlık, bir yanım bahardı Yerim yurdum falan vardı, ışıklarım yanardı [Hook](x2) Aslında hiçbir şeyin faydası yok Üç tarafı deniz, dört tarafı acı dolu bir ülkede Memleket mi sorun? Bitecekse bir gün hayat, isteklerin olsun, olsun [Verse 2] Bir gün kandıracak kirlenen zihinleri O saçma sapan yazılmış memleket şiirleri Ya kör oldu gözlerim, ya soluyo renkleri tabloların Abi neden kayboluyor bilincim? Bu hız, bu telaş, bu kaygı, bu 26 yaş, erken değil mi yani? Kalk bi' gözlerime bak Aç bi' sözlerime bak ve yaşlı insanlara bak Kaçmış olanları anla şartlı salınanlardan Ne çiçeği aptal olma kalbi kırılanlara Ne getireceği belli olmayan güzel yarınlara Gereğinden fazla alkolü kullananlara Bir armağan olacaksa, başladık unutmaya Zaten herkes sığdı biz sığmadık dünyaya Bi' gidip kollarını kesti, anlamıştı güya beni Bir hayatı paylamıştık vefa deyip Hangi şehre düştük şimdi, nasıldır iklim? [Hook](x2)
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 03:53
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 3.761 izlenme - 3 yıl önce Gazapizm - Kayıp Kelimeler Sözleri: Bir Saat Zaman, Bir Saat Ağla! Bir Saat Gülersen, Bir Saat Daha Var. Bir Saat Konuşcaz Bir Saat Falan, Bir Saat Gelicek O...
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 04:00
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 2.136 izlenme - 3 yıl önce Sözleri: Bir Saat Zaman, Bir Saat Ağla! Bir Saat Gülersen, Bir Saat Daha Var. Bir Saat Konuşcaz Bir Saat Falan, Bir Saat Gelicek Olmıcaz Bir Daha.. Bir Kadeh...
Gazapizm - Heyecanı Yok 04:12
Gazapizm - Heyecanı Yok 73 izlenme - 1 ay önce Gazapizm - Heyecanı Yok (Music Video 2017) Şarkı Sözleri: Koltuğumun cebinde yok kuruş zıplıyor herkes kanguru sanki Full de fanusun bir de kafamıza bas vurur yine yok Bu hayatın heycanı meycanı yok bu hayatın heycanı meycanı yok Kazan kazan yok kaybetcek birimiz kaçarı yok
Porsuk - 01:21
Porsuk - "Rap'e Hayatını Adayanların Hikayesi" Fragman - Yeni İnternet Dizisi Başlıyor 92 izlenme - 3 ay önce Fragmanın ikinci versiyonu için; https://youtu.be/1xtc2a1MpRU Eskişehir’in varoşunda hayata tutunmaya çalışan Sefa, hayatını Rap müziğe adamıştır. En yakın dostu olan ve aynı zamanda Sefa’nın müziklerini yapan Kerem ile birlikte ünlenip zengin olmayı kafaya koymuşlardır. Yaptıkları müzik yaşadıkları muhitin tarzına hayli uzak ve tuhaf kaçmaktadır. Özellikle de arabesk dinleyen ve mahallenin koruyucusu olan Sedat ağabeyleri için Rap fazlaca tuhaf bir türdür. Sefa ve Kerem tüm bu ekonomik ve sosyal çatışmalara rağmen yılmadan eser üretmeye devam etmektedir. Fakat gösterdikleri tüm çabaya rağmen hayatları düzeleceği yerde, özellikle de kendilerini bulan belalar yüzünden daha da dibe doğru gitmektedir. Üstelik bir de Kerem’in, mahallenin en güzel kızı Nihal’e âşık olması sebebiyle, şehrin ileri zenginlerinden olan Atilla Yıldırım’ın oğlu Melih’le burun buruna gelip düşman olması işleri çıkmaza sokmuştur. Kaldı ki diğer yandan Atilla Yıldırım’ın kızı Seren’in Sefa’ya karşılıksız bir aşkla tutulması da durumu ilginç bir hale getirmektedir. Başlarda birkaç kişinin arasında olan bu küçük mesele, işin içine köşe başı ağabeyi Sedat ve onun en yakın arkadaşı olan sivil polis Yılmaz’ın da dâhil olmasıyla eski defterler açılmış ve durum zengin fakir meselesine dönerek iyice alevlenmiştir. Atilla Bey bu kenar mahalleyi haritadan silmeyi kafasına koymuştur. Bu sebeple fakirhanede yaşayan eski sokak kültürünün temsilcisi köşe başı ağabeyleri ile yeni nesil kenar mahalle anlayışına sahip gençler birbirlerine sırtını dayayarak para babalarına ezilmemek için bir savaşın içine girer. Varlık ve yokluk arasında ki bu akıl almaz savaşa tanık olmaya hazır mısınız? ÇOK Yakında Porsuk "Hayatını Rap'e Adayanların Hikayesi" başlıyor!!! Bizleri sosyal medya hesaplarımızdan takip etmeyi unutmayın. Sosyal medya hesaplarımız; Facebook: https://goo.gl/NUCUY4 Twitter: https://goo.gl/Zja548 İnstagram: https://goo.gl/FSp5d1 Müzik için Gazapizm'e ayrıca teşekkür ederiz. Müzik: Gazapizm - Gece Sabahın: "Gece Sabahın" Resmi Youtube adresi; https://goo.gl/uey8sG Gazapizm Resmi Youtube Kanalı; https://goo.gl/ssbg9V #porsukdizi #porsuk #rap #müzik #eskişehir
Gazapizm - Dart Noldu? (Performans) 01:50
Gazapizm - Dart Noldu? (Performans) 322 izlenme - 2 yıl önce Sözler: Bürokratik bir vaziyet aldı türkçe rap, bende vasiyet yazdım.. Dedim ki bana bir kasiyer lazım, somut düşünme bu sokak ağzı.. Hah Dengele talep arzı, hah hergele değiştir tarzını Kalk yerimden sikik ağzın buda bir nevi kriz anı.. Kolon patlatır vokal tarzım bana altın kaplama mikrofon lazım zaptettim bak tüm kanalları ben onlar yanımda azınlık kalır.. Geliyoruz bak hazırlık yapın ufkun mu gelişcek götlere tapın.. Yayıldık heryeri Göztepe sanıp benim kafam yine göklere yakın.. Radikal sevdalar bide kurtlar var seni kurtarmaz beni vurmak! Kaskatı olcak korkucak herkes bıçakla ölmüyorum mermiyi dene. Kaçıncı senen bu kepaze oldun, uykuya dalmadan şarjörü doldur, katilin belki şöhretin olur popüler kültür ibnenin oğlu.. Yaptığınız müzik ibretlik olgu, kafiyeleri milimetrik doku, bu yetenek bende zimmetli moruk hatta baya bi hissettin bunu.. Rapte reklam için milliyetçi olup kahvede solcu bu zihniyetin sonu üç kuruşa kenef temizlemekken kimiside kazara müzisyen olur!
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 04:00
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 441 izlenme - 3 yıl önce Bizi Takip Edin https://twitter.com/MustafaOnline https://www.facebook.com/mustafayilmaz9
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 04:00
Gazapizm - Kayıp Kelimeler 121 izlenme - 2 yıl önce Bir saat zaman, bir saat ağla! Bir saat gülersen, bir saat daha var. Bir saat konuşcaz bir saat falan, Bir saat gelicek olmıcaz bir daha.. Bir kadeh daha, bir kadeh içsek? Bir kader içersek bir kadeh küsecek.. Bir kadeh kırılcak bir kadeh şişem.. Bir kadeh masamda bir kadeh yeter! Bir kalem verin, bir kalem gerek.. Bir kalem kırılmış özlemek neden? Bir kalem yazarsa bir kalem siler! Bir kalem elimde, yok beynimden geçen.. Bir kağıt önümde cümleler yetmez. Bir kağıt içince hüzünler biter...! Bir kağıt metuptur, bir kağıt senet, Bir kağıt son güne bir kağıt vasiyet.. Bir sevda talan, bir sevda bahar.. Bir sevda dermansa, bir sevda yaran! Bir sevda parandır, bi sevda kumar Bir sevda uykusuz bi sevda serap.. Bir gecen karanlık bir gecen zanlı Bir gece ayrıldık bir gecem kayıp.. Bir gecen olaysız, bi gecen kanlı Bir gece vazgeçtik olmıcak sanıp.. Bir rüya gibiydi, bir rüya sanki.. Bir rüya demiştin bu rüya hain! Bir rüya kabustu.. Bir rüya hayli bu kadar güzeldir.. Bir rüya halin.. Bir dünya düşün, bi dünya ölüm. Bir dünya dönmüş bi dünya hüzün.. Bir dünya gözümde her kıta yüzün Bir dünya kararttı en kısa hüzün! Bir film sahnesi, bi film Kader! Bir film trajedi, bi film bohem. Bir film karanlık hiç olmadığı kadar.. Bir film Ağır`dı bir film Roman Bir dilim küfür, bi dilim özür, Bir dilim dolaşmış, bir dilim kör! Bir diline dolanmış yeni bir hayat falan, yeni bir yaşam yalan bir gidip gör :) Bir yanıp sön! Bir yanım deniz bak bir yanım çöl! Bir yanım buz kesmiş bir yanım köz.. Bir yanım yanlızlık bir yazı kış ettik bu kasım dön .. Bir çocuk masumdu bir çocuk katil Bir çocuk kimsesiz bir çocuk kirli Bir çocuk mahkumdu her kapı kitli Bir çocuk öldürdük yaşlanır şimdi.. Bir çanta eşyaydı, bir çanta anı, Bir çanta şiir ve bir çanta kahır! Bir çanta sırtımda bir çanta yarın Bir sabah sadece bir çanta kaldı.. Bir ağıt artık bir ağıt sesler! Bir ağıt sokaklar bir ağıt ülkem Bir ağıt 4 duvar, bir ağıt perdem.. Bir ağıt soframız kurulmuş yekten.. Bu da benden bir veda havası.. Soğuk bir yalanda ilk bahar kadarız Bir veda yüzünde, bir veda ağarır bir veda kasveti üstüme bulaşır. Neyi suçlayıp bir hayat yaratıcaz? Kaybolmuş coşkusu bir hayat kapımda.. Bir hayat kan kusar hep geçer sanıcaz Bir hayat kayıptır her türlü açıdan.. Altyapı: Gazapizm Bendir: Utku Biroğlu Kayıt: ARGO IZMIR Facebook Fan Sayfası: www.facebook.com/gazapizm Twitter: www.twitter.com/Gazapizm
Gazapizm - Mualla 02:34
Gazapizm - Mualla 176 izlenme - 2 yıl önce Ah! Mualla. Rap müziğinin efsane isimlerinden biri olan Gazapizm'in kendiyle dertleşircesine yaptığı "Mualla" adlı parça efendim. Aşkı, hüznü, sevgiyi, ayrılığı "Kelepçelendim ulan sana!" cümleleriyle özetleyen, yeri geldiğinde herkesin kendi Mualla'sını bulduğu yeri gelip hüzünlendiği, dağılmışları ağlatan, parçalanmamışların uzak kalması gereken bir müziktir. İyi dinlemeler. (Böyle bir şey ne kadar mümkünse tabi.)
Gazapizm - Heyecanı Yok 2017 04:09
Gazapizm - Heyecanı Yok 2017 2 izlenme - 2 hafta önce