Hoşgeldiniz!

hande

Parametre 11.10.2017 Çarşamba 44:56
Parametre 11.10.2017 Çarşamba 27.155.353 izlenme - 6 ay önce Ekranların piyasası en geniş programı Parametre'de, ekonomiden siyasete tüm gündem sizin için hazırlanıyor, her detay değerlendirilip araştırılıyor ve objektif yorumlarla aktarılıyor.
Hande Yener - Naber 03:20
Hande Yener - Naber 4.015.843 izlenme - 4 yıl önce Hande Yener'in Poll Production Etiketiyle Çıkan Mükemmel Albümünden İkinci Klibi Naber İzlesene Poll Production Kanalında! Abone Olmak İçin: http://www.izlesene.com/pollproduction Şarkıyı indirmek için lütfen Tıklayınız www.smarturl.it/mukemmel www.facebook.com/handeyener www.twitter.com/handeyener Sanatçı: Hande Yener Şarkı: Naber Albüm: Mükemmel Yıl: 2014 Yapımcı: Poll Production Hande Yener - Naber Şarkı Sözleri (Lyrics) Hala Oradamısın Sen Bıraktığım Yerde Gözlerime İnanamıyorum Allahım Gerçek Mi Bu Dağ Gibi Dimdik Mağrur Heybeti Kalıbı Meşhur Şaka Gibi Bi Durum Dur Daha Akşama Dün Rüya Mı Bu Tavan Bile Tutamıyordu Seni Halbuki Uçuyordu Göklerde Tersine Mehter Bir İleri İki Geri Şimdi Bu Halin Ne Kızma Hayata Bıraktığın Ayna Bile Sana Küsmüşse Sormadın Ama Sen Ben Söyleyecem Cevabı Daha Sende, Naber Gelmedi Mi Senden Bi Haber Merak Ettik Öldün Mü Kaldın Mı Endişelendik Bu Hayat Çok Zor Malum Hele Yalnızsan Düşünecektin Onu Başında, Naber?
Hande Yener - Alt Dudak 04:38
Hande Yener - Alt Dudak 2.114.095 izlenme - 4 yıl önce Hande Yener - Alt Dudak Şarkıyı indirmek için lütfen Tıklayınız http://www.smarturl.it/mukemmel http://www.facebook.com/handeyener http://www.twitter.com/handeyener Şarkı Sözleri: Aşk başımıza bela Astala vista baby Biz değil miydik aşk ile yanan Eğer ayrılırsak ölürdük falan Hani ne oldu bak, ne hallerdeyiz Sensiz yapamam lafı külliyen yalan Biz değil miydik aşk ile yanan Eğer ayrılırsak ölürdük falan Hani ne oldu bak, ne hallerdeyiz Sensiz yapamam lafı külliyen yalan Bu dünyada çılgın ararsan biri sensin biri ben Ama artık delilik yok beni sen tut seni ben Ne dünyaymış ? bırak dönsün dursun sabredince hiç öyle ermiyorsun Ele geçmez bir daha böyle fırsat sevelim sevişelim Astala vista baby Yıkıla yıkıla gezip dolaşalım Eskiyi unut gel barışalım Gözünü gözüme değdir o zaman Kalbime dokun aşk konuşalım Yıkıla yıkıla gezip dolaşalım Eskiyi unut gel barışalım Gözlerin gözüme değdiği zaman Hatırı kalır alt dudağın Hani inatlaşmasak hala diyorum, uzatmasak mesala Zaman makinasına iki biletim var Eminim seninde niyetin var Aşk başımıza bela Astala vista baby O günlere dönsek ne kaybederiz En fazla yine çok severiz Yine aşık oluruz, yine her şeyi berbat ederiz Bi delilik yapsak mı, hımm ne dersin Aşk başımıza bela
Volga Tamöz Feat. Hande Yener - Sebastian 03:27
Volga Tamöz Feat. Hande Yener - Sebastian 1.874.842 izlenme - 3 yıl önce Volga Tamöz Feat. Hande Yener - Sebastian (Video Klip 2015) Şarkı Sözleri: Beni terk ediyormuş, ne kadar da üzüldüm! Yakıyormuş gemileri birileri duyduğumda ne güldün (hahaha) Kaçıyormuşum ondan çok uzakmışım! Değişmişim, olabilirmiş bende haklıymışım (hahaha) Söyle ona Sebastian Ağzımı açtırmasın Kalbini kırdırmasın akşam akşam Eğer bir derdi varsa Gelsin burda konuşsun Öyle atıp tutmasın arkamdan Söz: Ersay Üner Müzik: Ersay Üner
Hande Yener - Ya Ya Ya 02:52
Hande Yener - Ya Ya Ya 2.168.849 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener - Ya Ya Ya - Yeni Klip Single 2013 Yaz Şarkısı Şarkı Sözleri: Mantık ve kalp savaşta Kaldık dik bir yokuşta Yaşanmadan bilinmiyor Ama akıl verenler çok Durdum bir dinledim beni En masum derin hisleri Hepsi aynı fikirde İçimde 'Git' diyenler çok
Ozan Doğulu feat. Hande Ünsal - Derdim Çok 03:33
Ozan Doğulu feat. Hande Ünsal - Derdim Çok 180.896 izlenme - 3 ay önce Ozan Doğulu feat. Hande Ünsal'ın, DGL & DMC etiketiyle yayınlanan "130 Bpm Forte" albümünde yer alan "Derdim Çok" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te. Söz & Müzik: Hande Ünsal Düzenleme: Ozan Doğulu Yönetmen: Murat Joker Şarkı Sözleri (lyrics): Bir yolunu bulamadım ah bunun Yok çözümü kaçınılmaz sonun Nedir kaderim benimle zorun Derdim çok… Düşündüm yokluğuna Alışmışım aslında Bir sürü bahanen var bana Ezbere cümleler kurma Değeri yok üstelik ilk defa değil Sözlerin acıtmıyor beni Eskidendi, eskidi resimler gibi Geçer dedim direndim aşka Bir türlü geçmedi Bir yolunu bulamadım ah bunun Yok çözümü kaçınılmaz sonun Nedir kaderim benimle zorun Derdim çok… Olurunu bulamadım ah bunun Yok çözümü kaçınılmaz sonun Nedir kaderim benimle zorun Derdim çok… Düşündüm yokluğuna Alışmışım aslında Görmezden gelmişim Gerçekleri Eskidendi, eskidi resimler gibi Geçer dedim direndim aşka Bir türlü geçmedi Bir yolunu bulamadım ah bunun Yok çözümü kaçınılmaz sonun Nedir kaderim benimle zorun Derdim çok… Olurunu bulamadım ah bunun Yok çözümü kaçınılmaz sonun Nedir kaderim benimle zorun Derdim çok…
N5 - Haftanın En İyi Şarkıları (18.09.2014) 02:02
N5 - Haftanın En İyi Şarkıları (18.09.2014) 1.468.262 izlenme - 4 yıl önce N5 - Haftanın En İyi, En Popüler Şarkılarının Geri Sayımı (18.09.2014) 5) Calvin Harris Feat. John Newman - Blame 4) Demet Akalın - Koltuk 3) Fall Out Boy - Centuries 2) Mavi - Kış Masalı 1) Hande Yener - Naber En hit, en trend müziği HD kalitesinde izleyin, müzik dinleyin! En sevdiğiniz, en popüler şarkı ve şarkıcıları herkesten önce keşfedin! www.izlesene.com/n5 kanalına abone olmayı unutmayın! Hazırlayan ve Sunan: Kıvanç Harputlu Çekim ve Kurgu: Alihan Coşkun Animasyon ve Tasarım: Burcu Ayaroğlu Hande Yener - Naber Şarkı Sözleri: Hala oradamısın sen bıraktığım yerde Gözlerime inanamıyorum Allahım gerçek mi bu Dağ gibi dimdik mağrur Heybeti kalıbı meşhur Şaka gibi bi durum dur Daha akşama dün rüya mı bu Tavan bile tutamıyordu seni halbuki Uçuyordu göklerde tersine mehter Bir ileri iki geri şimdi bu halin ne Kızma hayata bıraktığın Ayna bile sana küsmüşse Sormadın ama sen ben söyleyecem Cevabı daha sende, naber Gelmedi mi senden bi haber merak ettik Öldün mü kaldın mı endişelendik Bu hayat çok zor malum hele yalnızsan Düşünecektin onu başında, naber?
Hande Yener - Hasta 03:47
Hande Yener - Hasta 1.480.958 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener'in Kraliçe Albümünün ilk Video Klibi "Hasta" Hande Yener - Hasta Şarkı Sözleri Biri benden bi şey çaldı Geri alıcam az kaldı Sana doğru bir yol vardı Bulucam söz az kaldı Tuhaf geçen bi gün daha Umutlarım yarında Yanında olamazsam Savaş çıkar kolayca İkimize karşı bi rüzgar var Ama bize aşktan esiyorlar Eminim sende duyuyorsun Bitmez asla diyorlar İkimize karşı bi rüzgar var Ama bize aşktan esiyorlar Gücümüze karşı yenilenler Bize hasta diyorlar Biri aşkı çok zor sandı Bize sorsa kolaydı Bana yalnız bi şans kaldı Harcamak mı hayat mı? Tuhaf geçen bi gün daha Umutlarım yarında Yanında olamazsam Savaş çıkar kolayca İkimize karşı bi rüzgar var Ama bize aşktan esiyorlar Eminim sende duyuyorsun Bitmez asla diyorlar İkimize karşı bi rüzgar var Ama bize aşktan esiyorlar Gücümüze karşı yenilenler Bize hasta diyorlar İkimize karşı bi rüzgar var Hasta…
Hande Yener - Bakıcaz Artık 03:42
Hande Yener - Bakıcaz Artık 267.461 izlenme - 11 ay önce Hande Yener - Bakıcaz Artık (Music Video 2017) Şarkı Sözleri: KALP KIRILIR KORKMA YAPIŞTIRICISI DA ZAMAN TAHT ALIR ADINI ÜSTÜNE OTURANDAN SENİN Kİ SANDALYE ÖZETTEN FAZLADA YAYILMA İSTERSEN Bİ GİT (BAKICAZ) Bİ GİT (BAKICAZ) RESTİNE REST JESTİNE JEST BUNDAN SONRA BÖYLE EMPATİ MEMPATİ ZORAKİ SEMPATİ DURMUYOR SAHİCİ BENDE GİT DİYORUM YANİ ÖZETTEN DAHA DA UZATMAYALIM LÜTFEN Bİ GİT (BAKICAZ) Bİ GİT (BAKICAZ) VE DE ORDAN BANA BİR MEKTUP YOLLA ÜSTÜNDE BİR KALPLE YA DA SADECE PULLA AYNIYSA TABİ ADRESİM DEĞİŞMEDİYSE YERİM BAKICAZ ARTIK BAKICAZ ARTIK ORDAN BANA BİR MEKTUP YOLLA ÜSTÜNDE BİR KALPLE YA DA SADECE PULLA AYNIYSA TABİ ADRESİM DEĞİŞMEDİYSE YERİM BAKICAZ ARTIK BAKICAZ ARTIK SÖZ-MÜZİK-ARANJE: MERT EKREN
Hande Yener - Kış kış 02:52
Hande Yener - Kış kış 570.617 izlenme - 3 yıl önce Hande Yener - Kışkışşş Video Klip 2015 Fenerbahçe Müzikde Dinleye Bilirsiniz Şarkı Sözleri: Bana kaç takla at düğümlü Ben bile unuturken dünümü Ne işin var oralarda Bulamadın bi dengini Yönünü Bana kaç takla düğümlü Belli ki kronik bu durumu Biriktirdi beni biriktirdi Kutlarım Koleksiyonunu Boş işler, Yaş o işler Seni kurtarmaz mutlu etmez Eskiler, Benle Dolu Eskiler Senin için Dualar edicem Cin Çık, Cin Çık, Cin Çık Yallah Cinler Yallah Kış Kışşş Cinler Kışkışş http://www.izlesene.com/iz/taneromeo http://www.izlesene.com/video/hande-yener-kis-kis/8685005 Şarkı Sözleri: BANA KARŞI AKLI DÜĞÜMLÜ BEN BİLE UNUTURKEN DÜNÜMÜ NE İŞİN VAR SENİN ORALARDA BULAMADIN Bİ DENGİNİ YÖNÜNÜ BANA KARŞI AKLI DÜĞÜMLÜ BELLİ Kİ KRONİK BU DURUMU BİRİKTİRDİ BENİ BENİ BİRİKTİRDİ KUTLARIM KOLLEKSİYONUNU BOŞ O İŞLER YAŞ O İŞLER SENİ KURTARMAZ MUTLU ETMEZ ESKİLER BENLE DOLU ESKİLER SENİN İÇİN DUALAR EDECEĞİM... "CİN ÇIK CİN ÇIK CİN ÇIK YALLAH CİNLER YALLAH KIŞ KIŞ CİNLER KIŞ KIŞ CİN ÇIK CİN ÇIK CİN ÇIK YALLAH CİNLER YALLAH KIŞ KIŞ CİNLER KIŞ KIŞ CİN ÇIK CİN ÇIK CİN ÇIK KIŞ KIŞ CİNLER KIŞ KIŞ YALLAH CİNLER YALLAH" Kategori Müzik
Hande Yener - Havaalanı 03:42
Hande Yener - Havaalanı 884.453 izlenme - 7 yıl önce www.facebook.com/ikimart daha fazlası için hayran sayfamıza bekliyoruz !!
hande  yener bodrum 2010 03:58
hande yener bodrum 2010 1.170.370 izlenme - 8 yıl önce hande yener bodrum 2010
Hande Yener - Bana Anlat - [2011] 03:39
Hande Yener - Bana Anlat - [2011] 1.134.206 izlenme - 7 yıl önce hande yener - bana anlat - [2011] - [alisayar]
Hande Yener Ft.Volga Tamoz - Biri Var (Catwork Remix) 04:21
Hande Yener Ft.Volga Tamoz - Biri Var (Catwork Remix) 855.453 izlenme - 4 yıl önce Hande Yener Ft.Volga Tamoz - Biri Var (Catwork Vers.)
Hande Yener - Deli Bile (2016) 03:49
Hande Yener - Deli Bile (2016) 533.366 izlenme - 2 yıl önce Hande Yener - Deli Bile (2016) Hepsi Hit Albümünden NETTE İLK KEZ! En güncel videolar, en popiler içerikler ve en yeni şarkıları, yüksek ses kalitesi ve şarkı sözleri ile wwww.izlesene.com/kadirbaykal kanalıma abone olarak takip edebilirsiniz.
N5 - En İyi Şarkıların Geri Sayımı (27.06.2014) 02:09
N5 - En İyi Şarkıların Geri Sayımı (27.06.2014) 502.812 izlenme - 4 yıl önce Kıvanç Harputlu'nun sunumuyla en çok dinlenen şarkıların geri sayımı N5'te bu hafta! 5) Benny Benassi Feat. Gary Go - Let This Last Forever 4) Işın Karaca - Az Bi Mesafe 3) Cris Cab - Loves Me Not 2) Hande Yener - Alt Dudak 1) Yalın Aşk Diye En iyi ve en yeni müziği keşfetmek için http://www.izlesene.com/n5 kanalına abone olmayı unutmayın! Hazırlayan ve Sunan: Kıvanç Harputlu Çekim ve Kurgu: Alihan Coşkun Animasyon ve Tasarım: Burcu Ayaroğlu
hande yener & sinan akçıl - atma 2011 03:47
hande yener & sinan akçıl - atma 2011 780.696 izlenme - 7 yıl önce http//www.facebook.com/ikimart daha fazlası için hayran sayfamıza bekliyoruz !!
Hande Yener - Mor (Official Video) 03:08
Hande Yener - Mor (Official Video) 297.381 izlenme - 2 yıl önce Hande Yener - Mor (Yepyeni Video Klip) 2016 Hande Yener - Mor (Official Video) Şarkı Sözleri: VAR Bİ GARİPLİK DİYOSUN KOYAMADIĞIN ADINI Bİ EKSİKLİK KAÇIRAN AĞZININ TADINI SABAHINA KAHVEYİ, AKŞAMA YEMEĞİNİ MAKYAJI, ELBİSESİ ÇABALAYA DURSUN , İŞİ ZOR AMA ŞAİBELİ YOK ARASANDA DÜNYAYI BAŞKA Bİ BEN YOK MÜTEVAZİ OLMAK LAZIM DİYOSAN YOK BİTTİ TAZE KUSURA BAKMA KAFAYA TAKMA SENDE N'OLDU PEK Bİ KEYFİN YOK DÜŞLEDİĞİN GİBİ OLMADI MI? YAKIŞTI AMA SANA MOR RENK ÇOK GELEN YERİMİ DOLDURMADI MI? Söz : Mert Ekren, Hande Yener Müzik-Düzenleme: Mert Ekren Akustik, Klasik Gitar: Caner Güneysu Cümbüş: Altuğ Öncü Mix: Tufan Taş Mastering:Çağlar Türkmen
Hande Yener Feat. Müslüm Gürses - Sorma Ne Haldeyim 05:45
Hande Yener Feat. Müslüm Gürses - Sorma Ne Haldeyim 431.156 izlenme - 4 yıl önce Hande Yener feat. Müslüm Gürses - Sorma Ne Haldeyim
Demet Akalın Hande Yener'e Dava Açıyor 01:08
Demet Akalın Hande Yener'e Dava Açıyor 34.888 izlenme - 3 ay önce Ünlü şarkıcı Demet Akalın, Hande Yener'e tazminat davası açacağını söyledi. Bakalım bu dava nasıl sonuçlanacak?
Hande Yener - Bir Bela 05:19
Hande Yener - Bir Bela 537.804 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener - Bir Bela Şarkı Sözleri (Lyrics) Günler alıyor bazen anlaması Benle kötü bir şey paylaşır gibisin. Kime kalıyor zordur anlaması Sende derdini saklayan birisin. Gece sever hüzünleri Vardır yine bir bildiği Yağmurundum yavaş yavaş diniyorum. Yakıp yine ışıkları arar mısın o günleri ? Bitiyor artık ve bunu çok net görüyorum. Hiç kimseyi seninle aynı tutmak olur mu? Aşk bir keredir bir sonraki aynı yeri bulur mu? Yürüyerek gidiyorum hiç acelem yok ayrılığa Seninkisi bitmiş olabilir, benim duygum bir bela Sanatçı: Hande Yener Şarkı: Bir Bela Albüm: Kraliçe Yıl: 2012 Yapımcı: Poll Production
Berksan Feat. Hande Yener - Haberi Var Mı? 03:18
Berksan Feat. Hande Yener - Haberi Var Mı? 355.609 izlenme - 4 yıl önce Berksan feat. Hande Yener - Haberi Var Mı? Şarkı Sözleri (Lyrics): Haberi var mı? Haberi var mı? Başka bir eli tuttuğumdan, mutluluğumdan, unuttuğumdan, konu kapandı, Haberi var mı? Bende bir bilgi var çok soğukmuş oralar Nasıl düzelecek sendeki havalar Herşeyin bir ilki var, Bu kalbin bir fikri var Biraz geziyoruz, deniyoruz bu aralar Ağlar ağlar, duysa ağlar. Ona dünya dar bu zamanlar Anlar anlar durumu anlar Seni bulmak zor bu zamanlar...
Hande Yener - Ya Ya Ya 03:40
Hande Yener - Ya Ya Ya 450.394 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener - Ya Ya Ya (Official Video Klip 2013) En Yeni Şarkılar İçin Abone Olabilirsiniz; www.izlesene.com/kadirbaykal Hande Yener - Ya Ya Ya Şarkı Sözleri: Mantık ve kalp savaşta Kaldık dik bir yokuşta Yaşanmadan bilinmiyor Ama akıl verenler çok Durdum bir dinledim beni En masum derin hisleri Hepsi aynı fikirde İçimde “Git” diyenler çok Sabaha kadar dinledim kalbimi “Sil” dedi. Ardında bırakma izini Kimi yazacak tarih? Bizi mi? Bu ne uyumsuz bir çift seçimi Ya ya ya ya Ben en özel Ya ya ya ya Ben en güzel Ya ya ya ya Ben her şeyindim ya Ya ya ya ya Sen çok bilen Ya ya ya ya Yalnız gezen Ya ya ya ya Sen terk edildin ya Söz | Müzik: Berksan
Hande Yener Ft. Serdar Ortaç - İki Deli 04:32
Hande Yener Ft. Serdar Ortaç - İki Deli 395.760 izlenme - 2 yıl önce Hande Yener Ft. Serdar Ortaç - İki Deli (Video Klip) 2015 Şarkı Sözleri: İşte bu yüzyılın en büyük buluşması Daha yeni başlıyor aşkın duruşması Bu gidişle biraz zor kavuşulması Yine de kesme umut İkimizden birine suçu yıkacak kader Kolay da olmayacak ama sıkı dur yeter Elalemin durumu bizden de beter Diye diye kendini unut Daldığın rüyadan artık uyanır mısın? Bana müsaade desem darılır mısın? İki deli bir araya gelmemeliydik Belki de bu kadar sevmemeliydik İyi kötü atıyordu kalp, işi biliyordu Dinlemeliydik
Hande Yener - Kraliçe 03:43
Hande Yener - Kraliçe 357.604 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener - Kraliçe Şarkı Sözleri; Hadi söyle bakalım Düşünceni hakkımda Ya da saydır bakalım Yeni gücüm hakkında Atacakları biriktirmiş kalbim Kapının önüne koymayı bildim. Kraliçe… Seni gördüm bir şey hissetmedim işte Bana geldi fazlasıyla bir neşe Doğru otur karşında bir kraliçe varken Seni gördüm bir şey hissetmedim işte Bana geldi fazlasıyla bir neşe Doğru otur karşında bir kraliçe varken Söz: Sinan Akçıl Müzik: Sinan Akçıl
Sinan Akçıl Feat. Hande Yener - Atma 03:12
Sinan Akçıl Feat. Hande Yener - Atma 276.201 izlenme - 4 yıl önce Sinan Akçıl Feat. Hande Yener - Atma Şarkı Sözü: Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti Ama Şunu Bilki, Yine Yanıma Gelip Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi Bana Yanlış Yerlerinden Atma, Atma, Atma, Atma Atma, Atma, Atma, Atma Atma Aaa, Atma Aaa, Atma Aaa Sinan Akçıl Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti Ama Şunu Bilki Yine Yanıma Gelip Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi Bana Yanlış Yerlerinden Atma, Atma, Atma, Atma Atma, Atma, Atma, Atma Lütfen Ya Lütfen Atma Hande Yener & Sinan Akçıl Atma, Atma, Atma, Atma Atma, Atma, Atma, Atma
Hande Yener Ft. Seksendört - Rüya 03:14
Hande Yener Ft. Seksendört - Rüya 504.645 izlenme - 6 yıl önce Seksendört: Seni barda görmüştüm yanına oturdum Vücuduna bakarken birden yok oldum. Hande Yener: Dün gece severken bu sabah çok korktum Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu. Seksendört - Hande Yener: Çok yorulmuştum uyuyakaldım Rüya gibi geldin ama birden yok oldun Gözümü açtım gördüğüme inanmadım Gözümü açtım gördüğüme inanmadım Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah Seksendört: Dün gece severken bu sabah çok korktum Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu www.sendeyim.com Seksendört - Hande Yener: Peşine düştüm manyak gibi Rüya gibi geldin ama birden yok oldun, Gözümü açtım gördüğüme inanmadım Gözümü açtım gördüğüme inanmadım, Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah, Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah Gözümü açtım gördüğüme inanmadım Gözümü açtım gördüğüme inanmadım Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah...
Hande Yener - Çöp 04:54
Hande Yener - Çöp 575.471 izlenme - 8 yıl önce hande yener - çöp - handeye neler oluyor isimli albümünden 2010
Hande Yener  - Ya Ya Ya 02:57
Hande Yener - Ya Ya Ya 364.461 izlenme - 5 yıl önce Hande Yener - Ya Ya Ya - Şarkı Sözü Mantık ve kalp savaşta Kaldık dik bir yokuşta Yaşanmadan bilinmiyor Ama akıl verenler çok Durdum bir dinledim beni En masum derin hisleri Hepsi aynı fikirde İçimde “Git” diyenler çok Sabaha kadar dinledim kalbimi “Sil” dedi. Ardında bırakma izini Kimi yazacak tarih? Bizi mi? Bu ne uyumsuz bir çift seçimi Ya ya ya ya Ben en özel Ya ya ya ya Ben en güzel Ya ya ya ya Ben her şeyindim ya Ya ya ya ya Sen çok bilen Ya ya ya ya Yalnız gezen Ya ya ya ya Sen terk edildin ya Söz & Müzik: Berksan
Hande Yener - Ağla Kalbim 2014 04:17
Hande Yener - Ağla Kalbim 2014 291.811 izlenme - 4 yıl önce Hande Yener / Ağla Kalbim / 2014