Hoşgeldiniz!

hasan ağa

Tokatçı - Patlıcan Dolması Tespiti 01:20
Tokatçı - Patlıcan Dolması Tespiti 1.883 izlenme - 1 yıl önce Osman, Hasan Ağa'nın kızı ile samanlıkta konuşmaktadır. Konuşmanın üstüne Hasan Ağa samanlığa girer ve kızı Emine samanlıktan çıkınca Hasan Ağa Osman'ın yanına oturur. Osman, Hasan Ağa hakkında atıp tutarken muhteşem tespitini yapar. " Bir insanın burnu patlıcan dolmasına benzerse, o insandan korkacansın; Hiç bir işe yaramaz!"
Pozantılı Cumali (Hasan Ağa) Mp3 06:12
Pozantılı Cumali (Hasan Ağa) Mp3 1.549 izlenme - 5 yıl önce dj mehmet ali çelik hatay payas
Ömer Çapar - Hasan Ağa (Uzun Hava) 02:53
Ömer Çapar - Hasan Ağa (Uzun Hava) 1.098 izlenme - 5 yıl önce
Orhan Osman - Hasan Ağa 03:33
Orhan Osman - Hasan Ağa 598 izlenme - 5 yıl önce
RAST PEŞREV Beste Benli Hasan Ağa PİYANO KANUN Kimdir Ben Hayatı Hakkında Bilgi Bey İstanbul Osmanlı 05:00
RAST PEŞREV Beste Benli Hasan Ağa PİYANO KANUN Kimdir Ben Hayatı Hakkında Bilgi Bey İstanbul Osmanlı 610 izlenme - 2 yıl önce Enstrümantal Kanun Eserleri Piyano ile Hiç Dinlediniz mi? Genç Piyanist Güneş Yakartepe, " Rast Saz Peşrevi Bestekarı Benli Hasan Ağa " Eserini Kanun ve Kuyruklu Piyano ve İcra etti ve Söyledi. Enstrumantal Piyano ile Türk Müzik Sazları Düet Dizisi: 5 Çok Sevilen Müzikleri Piyano ve Kanun ile Sevdiniz mi? Lütfen Yazarak ve Beğenerek Genç Piyaniste Destek Verin. Sevgi ve Saygılar... Değerli Eleştirileri ve Yorumlarınızı lütfen Yazın. Benli Hasan Ağa Kimdir, Benli Hasan Ağa Hayatı Hakkında Bilgi Benli Hasan Ağa İstanbul), Osmanlı bestecidir. Enderunda yetişti. IV. Murad’ın yakınlığı­nı kazandı. Tambura çalıp Rumeli türküleri söyleyerek padişahı eğlendirirdi. Zamanla padişah musahipliğine yükseldi. Bu dönem­de Evliya Çelebi’yle dostluk kurdu. IV. Murad’ın ölümü üzerine, sürekli bir gelir bağlanarak saraydan uzaklaştırıldı (1640). Yaşamının bundan sonrası üzerine hiçbir bilgi yoktur. Günümüze üç peşreviyle bir saz semaisi ulaşmıştır. Bunlardan ağır sakil Rast Peşrev i y\tı Rast Sazsemaisi yalnız 17. yüzyılın değil, bütün klasik Türk müziği repertuvarının en parlak yapıtlarındandır.Rast Saz Eserleri Rast Medhal (Refik Fersan) Rast Peşrev (Refik Fersan) Rast Saz Semaisi (Benli Hasan Ağa) Rast Zeybek (Tanburi Cemil Bey) Rast Şarkılar Rast Fasıl Rast Kâr-ı Nâtık Açılan bir gül gibi gir kalbe gönül gibi Ağlasam her lâhza hakkım yok mudur Âmed nesîm-i sûbh-u dem Anlatayım hâlimi dildâre ben Âşık oldur kim kılar cânın fedâ cânanına Aşkın içimde rüya kalbimde duya duya Ay gülsün ufuktan sana, sen bak ona gül de (Rakkase) Aylar geçiyor sen bana hâlâ geleceksin Bağdat Yolu Bahar gelir bülbül öter Baharın gülleri açtı yine mahzûndur bu gönlüm Bahçeye indim ki asma salıncak (Rast istanbul Türküsü) Bana nasıl vazgeç dersin gönül senden vazgeçer mi Belki bir sabah geleceksin lâkin vakit geçmiş olacak Ben kalender meşrebim güzel çirkin aramam (Rast kanto) Ben küskünüm feleğe Ben yaralı ceylanım yaralı ceylan Bilmem ki nedendir, bana sen hor bakıyorsun Bir dâme düşürdü ki beni baht-ı siyâhım Bir gece ansızın gelebilirim Bir göz aşinalığı var aramızda Biz âlûde-i sâgar-ı bâdeyiz Cümle şarkılar yarım gözlerinde bu akşam Darıldın mı gülüm bana Erdi bahar sardı yine neşe cihanı Eski dostlar Esti nesim-i nev-bahar, açıldı güller subh-dem Geçsin günler, haftalar, aylar, mevsimler, yıllar Gelse o şûh meclîse nâz ü tegâfül eylese Gitmesin gözlerinden pırıl pırıl arzular Gittiğin yolları yakın sanarak Gönlümün ezhâr içinde gül gibi dildârı var Gönül aşkınla gözyaşı dökmekten usandı artık Gözümde dâim hayâl-i cânâ (Rast Kâr-ı Nev) Gül ağacı değilem her gelene eğilem Gül yüzünde göreli zülf-i semen-sây gönül Gülşende yine âh ü enin eyledi bülbül Hâb-gâh-ı yâre girdim arz için ahvâlimi Hicran olacaksa bu aşkın sonu Hiçbir şey kâr etmez deli gönlüme İbrişim örmüyorlar (Rast Türkü) İçime hep hüzün doluyor Kalbim seni özler yollarını gözler Kara gözlüm efkârlanma gül gayrı Leb-i renginine bir gül konsun Maziyi nasıl taşlara çizmişse denizler Mevsimler başka başka bahar güzel yaz güzel Ömrümce hep adım adım Perişan saçların aşkımın ağıdır Rast girip fend ile seyretti hümayî (Rast Kâr-ı Nâtık) Rast Kâr-ı Muhteşem Rindlerin ölümü Rüya gibi her hatıra her yaşantı bana Saçların tarumar gözlerinde nem Sâkî parıldasın şefâk-ı meyle câmımız Senden ayrı yaşayamam çünki çok sevdim seni Sen nazla gezerken güzelim güller içinde Sensiz kalan gönlümde bil ki hayât virâne Sevmek seni bir suç ise affet günahımı ey sevgili Sevmekten kim usanır Sıra sıra siniler (Rast Türkü) Söylemek istesem gönüldekini Şebabet gitti de elden başımdan gitmiyor sevdâ Şen kuzu gibi (Rast Kanto) Unut beni kalbimdeki hicrânla yalnız kalayım Vuslatından gayri el çektim yeter ey bî-vefâ Yaklaşıyor gün be gün ömrümüz son mevsime Yalnız benim ol el yüzüne bakma sakın sen Yana yana kül oldum bir esmere kul oldum (Rast Türkü) Yıllar yılı hep yalvarır dururum Yine bir gülnihal aldı bu gönlümü Yok mu cânâ âşıka hiç şefkatin Yüzündür cihanı münevver eden KARAOKE ENSTRUMANTAL SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ POLİFONİ POLİFONİK RESİTAL RESİTALİ İNSTRÜMANTAL KONSER FON MÜZİĞİ KARAOKE MOLEDİ MELODİK KİTAP EZGİ SÖZSÜZ ÇALGISAL ESER HARİKA GÜZEL DİNLETİ ORJİNAL VİDEO KLİBİ İLAHİ ENSTRÜMAN TÜRKÜ ŞARKI İLAHİ ESER ŞARKISI ŞARKILAR TÜRKÜSÜ TÜRKÜLER YÖRE YÖRESİ YÖRELERİ BESTE MAKAM AKUSTİK SAZ BAĞLAMA RİTM FON MÜZİĞİ KARAOKE MOLEDİ MELODİ KİTAP EZGİ SÖZSÜZ ÇALGISAL ESER HARİKA GÜZEL DİNLETİ ORJİNAL VİDEO KLİBİ ENSTRÜMAN İL ŞEHİR PİYANO PİYANOLAR PİYANİST PİANO PIYANO PİYONA REPERTUAR SOLO MÜZİK MÜZİKLERİ OYUN HAVASI FOLKLOR DANSI EKİP GRUBU HAVALARI BEĞEN DERS NOT POP TÜRKÇE TÜRK HALK SANAT MÜZİĞİ MÜZİKLERİ MUSİKİ NOTA NOTALARI ARŞİVİ SÖZLERİ DÜETİ DÜET ETNİK EZGİ AKOR ESERLERİ KONSER AYNI ZAMAN HİKAYE ÖYKÜ SOLİST TRT SHOW KLAVYE KLASİK ORG ALBÜM SHOW FASIL PEŞREV ANA BÜYÜK UZUN SON KISA KÜÇÜK EĞİTİM OYNA ÇOCUK MİNİ MİNİK BENZER VOKAL REPERTUAR KÜLTÜR Çıkıcı bir makamdır. Durağı SOL sesi, güçlüsü beşinci derecesindeki RE sesidir. Dizisi şu şekildedir: SOL-LA-Sİ (koma bemol)-DO-RE-Mİ-FA (bakiye diyez)-SOL Perdelerin Türk Müziğindeki isimleri şöyledir: Rastı, Dügâh, Segâh, Çârgâh, Nevâ, Hüseynî, Acem, Gerdâniye Rast makamına durak sesinden başlanır, ya durakta veya güçlüde asma karar yapılır sonra tizdeki dörtlüsünde de gezinildikten sonra durak sesi olan SOL ile karar verilir. Rast makamı, Klasik Türk Müziğinin en temel makamı sayılır nitekim "rast" Farsçada düz, doğru, sağ manasına gelir. Uzaktan andırsa da, batı müziğinde başka seslerin kullanılmasından dolayı majör gamlarıyla karşılaştırmak yanlıştır. Farabi`ye göre bu makam insana neşe ve huzur duygusu verir. Rast makamında bestelenmiş bazı popüler eserler şunlardır: Bir gece ansızın gelebilirim Yine bir gülnihal Eski dostlar (unutulmuş birer birer, eski dostlar, eski dostlar) Esti nesim-i nev-bahar, açıldı güller subh-dem Gönül aşkınla gözyaşı dökmekten usandı artık Gül ağacı değilem, her gelene eğilem İçime hep hüzün doluyor Saçının tellerine gönlümü taktı kader Senden uzak günlerim zindân oluyor Rast kelimesi Türk müziğinde aynı zamanda SOL sesi için de kullanılır ("Rast perdesi", "Rast üzerinden girmek Rast : Doğru, düzgün; tesadüf; atılan şey hedefi vurma;* Rast : Klasik Türk müziğinde bir makam.* RAST test (Bkn. :en:RAST test) = Radio allergosorbent test* Ras a. Durak : Rast perdesidir b. Seyir : Çikicidir c. Dizi : Yerinde Rast Beslisine, Neva perdesi üzerinde bir Rast dörtlüsünün eklenmesiyle meydana gelir. d. Güçlü : Neva perdesidir e. Yeden : Irak perdesidir f. Donanim : Si koma bemol, fa bakiye diyez Tam - Büyük Mücennep - Küçük Mücennep - Tam - Tam - Büyük Mücennep - Küçük Mücennep Dizinin Seyri : Çikici seyre sahip olan Rast Makaminin seyrine durak sesi civarindan baslanir. Dizi alt taraftan genislemistir. Bir çok kere bu genisleme seslerinden seyre baslanir. Rast beslisinin sesleri kullanilarak güçlü sesi olan Neva perdesinde kalis yapilir. Daha sonra dizinin üst tarafinda bulunan Rast dörtlüsünün seslerine geçilir. Ancak çogunlukla çikista kullanilan Evç perdesi, inici nagmelerde Acem perdesi haline dönüsür. Tekrar Neva’da kalis yapilir. Yerinde Rast beslisinin seslerine geçilerek çesitli seslerde (özellikle Segah perdesinde) asma kalislar yapilabilir. Karar, Rast beslisinin sesleriyle Rast perdesinde ve genellikle yedenli olarak yapilir. Makamin Özelligi: Rast makami dizisindeki yedinci ses Evç perdesidir. Bu perde seyir yapilirken çikista kullanilir. Fakat inici seyirlerde genellikle bu perde kullanilmaz. Dolayisiyla Rast dörtlüsü bozularak, Neva’da Buselik dörtlüsü meydana gelir. Bu sekilde karara kadar inildiginde meydana gelen diziye Acemli Rast dizisi denir. 14 % Rast Saz Peşrevi Bestekarı Benli Hasan Ağa Facebook Kanun Piyano Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Pesrev Bu Sayfayı Kez Ziyaret Son Yanıtla Sil Yanıtlar Eseri Not Notalar Blog Spot Eser Bu Makamdaki Bazı Şarkılar: * Açılan bir gül gibi, gir kalbe gönül gibi (Dramalı Hasan) * Ay gülsün ufuktan sana, sen bak ona gül de İsmail Baha Sürelsan 14 Rast Saz Peşrevi Bestekarı Benli Hasan Ağa Facebook Kanun Piyano Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf P RAST PEŞREVİ Beste Benli Hasan Ağa PİYANO KANUN Kimdir Ben Hayatı Hakkında Bilgi Bey İstanbul Osmanlı Beste Enderun Yetişti Yakın Kazan Tambura Çalıp Rumeli Türküleri Söyleyerek Padişahı Eğlendirirdi. Zamanı Padişah Musahipliği Yükseldi Bu Dönem Fotoğraflar Videolar Müzikler Haritalar Diğerleri Hepsi Mehter Konu Hakkında Özet Bilgi Çok Sayı Adı Bilinmeyen Türk Milleti Ben Kanun Piyano Konseri Rast Peşrevi Besteci PİYANO KANUN , Benli Hasan Ağa, Kimdir,Piyano, Osmanlı Saray müziği, KLASİK türk RAST PEŞREVİ Ben Hayatı Hakkında Bilgi Bey İstanbul Osmanlı Beste Enderun Yetişti Yakın Kazan Tambura Çalıp Rumeli Türküleri Söyleyerek Padişahı Eğlence Beste Zamanı Padişah Musahipliği Yükseldi Bu Dönem Fotoğraflar Videolar Müzikler Haritalar Diğerleri Hepsi Mehter Konu Hakkında Özet Bilgi Çok Sayı Adı Bilinmeyen Türk Milleti Ben Kanun Piyano Konseri Rast Peşrevi Besteci Perde Basit Makamlar Göçürülmüş Makam Şed Makamı Birleşik Facebook Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Pesrev Bu Sayfayı Kez Ziyaret Son Yanıtla Sil Yanıtlar Eseri Not Notalar Blog Spot Eser Zamanı Padişah Musahip Yüksel Bu Dönem Fotoğraflar Videolar Müzikler Haritalar Diğerleri Hepsi Mehter Konu Hakkında Özet Bilgi Topla
Kanun Piyano Konseri Rast Peşrevi Besteci Benli Hasan Ağa Perde Basit Makamlar Göçürülmüş MakamI Şed 05:00
Kanun Piyano Konseri Rast Peşrevi Besteci Benli Hasan Ağa Perde Basit Makamlar Göçürülmüş MakamI Şed 577 izlenme - 2 yıl önce Enstrümantal Kanun Eserleri Piyano ile Hiç Dinlediniz mi? Genç Piyanist Güneş Yakartepe, " Rast Saz Peşrevi Bestekarı Benli Hasan Ağa " Eserini Kanun ve Kuyruklu Piyano ve İcra etti ve Söyledi. Enstrumantal Piyano ile Türk Müzik Sazları Düet Dizisi: 5 Çok Sevilen Müzikleri Piyano ve Kanun ile Sevdiniz mi? Lütfen Yazarak ve Beğenerek Genç Piyaniste Destek Verin. Sevgi ve Saygılar... Değerli Eleştirileri ve Yorumlarınızı lütfen Yazın. Rast, Klasik Türk müziğinde bir makam. Benli Hasan Ağa (1607 - 1662 ya da 1664), 17. yüzyılda yaşamış Klasik Türk müziği bestekârı . Darb-ı fetih usulünde bestelenen peşrev-saz semaisi bûselik makamının Klasik Türk müziğinde bilinen ilk temsilcisidir Yaşamı ve sanatı 1607'de Edirne'de doğan Benli Hasan Ağa; bûselik ve rast makamlarının bilinen ilk bestelerini vermiştir.[3] Müzik yaşamına tanbur çalarak başlamış ve saray çevresinin dikkatini çektikten sonra tanbura ile sanata devam etmiştir.[4] Saraya girişiyle birlikte Enderun'a yerleşmiş, padişah IV. Murat'ın sohbet arkadaşı olmuş ve burada Vehbi Osman Efendi gibi döneminin önemli müzik bilgileriyle tanışmıştır. Yine bu dönemde zamanın önemli seyyahlarından Evliya Çelebi ile dostluk kurmuştur.[5] Benli Hasan Ağa; rast makamında verdiği eserlerle önemli bir saygınlık kazanmıştır; kendisine duyulan saygının bir sonucu olarak rast-peşrev makamda uzun süre etkisi hissedilmiştir. Kaynaklardan nakledilen bilgilere göre önemli Klasik Türk müziği bestekarlarından Tanburi Büyük Osman Bey; kendisinden rast-peşrev makamda eser vermesi istendiği halde, Benli Hasan Ağa'ya saygı olarak bu alanda eser veremeyeceğini söylemiştir.[6] Bunun yanında Dede Efendi ve Hasan Ağa'nın eserlerinin armonize edilerek Atatürk'e sunulduğu bilinmektedir. Çıkıcı bir makamdır. Durağı SOL sesi, güçlüsü beşinci derecesindeki RE sesidir. Dizisi şu şekildedir: SOL-LA-Sİ (koma bemol)-DO-RE-Mİ-FA (bakiye diyez)-SOL Perdelerin Türk Müziğindeki isimleri şöyledir: Râst, Dügâh, Segâh, Çârgâh, Nevâ, Hüseynî, Evic, Gerdâniye Rast makamına durak sesinden başlanır, ya durakta veya güçlüde asma karar yapılır sonra tizdeki dörtlüsünde de gezinildikten sonra durak sesi olan SOL ile karar verilir. Rast makamı, Klasik Türk Müziğinin en temel makamı sayılır nitekim "rast" Kürtçe ve Farsça'da (İrani dillerde) düz, doğru, sağ manasına gelir. Uzaktan andırsa da, batı müziğinde başka seslerin kullanılmasından dolayı majör gamlarıyla karşılaştırmak yanlıştır. Rast makamında bestelenmiş bazı popüler eserler şunlardır: Rastı Doğru Düzgün Tesadüf Atılan Şey Hedefi Vurma Rast Klasik Türk Müziği Makam Test Bkn Testi Radyo Değerli Eleştirileri Yorumları Lütfen Yazın Kimdir Ben Hayatı Hakkında Bilgi Beni Bey İstanbul Osmanlı Besteci Enderun Yetişti Yakın Kazan Tambura Çalıp Rumeli Türküleri Söyleyerek Padişahı Eğlendirirdi. Zamanı Padişah Musahipliği Yükseldi Bu Dönem Fotoğraflar Videolar Müzikler Haritalar Diğerleri Hepsi Mehter Konu Hakkında Özet Bilgi Çok Sayı Adı Bilinmeyen Türk Milleti Bir gece ansızın gelebilirim Yine bir gülnihal Eski dostlar (unutulmuş birer birer, eski dostlar, eski dostlar) Esti nesim-i nev-bahar, açıldı güller subh-dem Gönül aşkınla gözyaşı dökmekten usandı artık Gül ağacı değilem, her gelene eğilem İçime hep hüzün doluyor Saçının tellerine gönlümü taktı kader Senden uzak günlerim zindân oluyor Rast kelimesi Türk müziğinde aynı zamanda SOL sesi için de kullanılır ("Rast perdesi", "Rast üzerinden girmek"). Diğer Konular Kürdi Muhayyer Nişaburek Pençgah Dış bağlantılar 1) RAST MAKAMI: Kemik ve beyne etkilidir. Fazla uyumayı engeller. Nabzın yükselmesine yardımcı olur. Özellikle çocuk bünyesinde nem hakim olduğu için; bu nedenle oluşan dengesizlikleri düzeltir. Akıl hastalıklarına iyidir. 2) IRAK MAKAMI: Kuşluk ve ikindi vakti etkilidir. Menenjit, beyin ve akıl hastalıklarına faydalıdır. Omuz, kol, sol kol ve ellere etkilidir. Başın üst tarafına etkisi belirtilmektedir. Lezzet verir, düşünme ve kavrama konusunda etkilidir. Korku gidericidir. Saldırganlığı önleyici ve nevrotik hastaları tedavi edici etkisi vardır. 3) ISFAHAN MAKAMI: Ateşli hastalıklardan vücudu koruyucu özelliği vardır. Ense, boyun, omuzlar ve sol dirsek için etkilidir. Güven hissi, uyum sağlama, hareket yeteneği, zihin açıklığı, gönül yenileme, düzgünlük verme, zekayı açma ve hatıraları tazeleme özelliği vardır. 4) ZİREFKEND MAKAMI: Sırt, mafsal ağrılarına ve kulunca faydalıdır. Beyinle ilgili ağız çarpılmasına, kalp, ciğer, göğüs, kalça ve sağ omuza etkilidir. 5) BÜZÜRK MAKAMI: Kulunç ve beyin hasarı ile ortaya çıkan Şiddetli hastalıklara yararlıdır. Güç kazandırır. Boyun, boğaz, göğüs, ciğer ve kalp ve yan böğür (basen) için etkilidir. 6) ZENGULE MAKAMI: Kalça eklemleri ve bacak içleri ile ilgisi bulunur. Kalp hastalıklarına, menenjit ve beyin hastalıklarına etkilidir. Beyin hastalıkları ve ruh hastalıklarının tedavisi için mide ve karaciğer ateşini yok eder. XIII. asırdan önce Hicaz makamından ayrılarak oluşmuştur. Hayal ve sırlar telkin eder, uyku verir masal duygusu verir. 7) REHAVİ MAKAMI: Sağ omuz, baş ağrıları, burun kanamaları, ağız çarpıklığı ve balgamdan gelen hastalıklara, akıl hastalarına faydalıdır. Doğuma yardımcı olur. Göğüs, mide ve yan böğür için faydalıdır. 8) HÜSEYNİ MAKAMI: Güzellik, iyilik, sessizlik, rahatlık verir ve ferahlatıcı özelliği vardır. Karaciğer, kalp ve ruhların iltihabını söndürür ve yok eder. Mide hararetini giderici özelliği vardır. Büyük erkeklerde görülen gizli ateşli nöbeti ve günde bir kere gelen ateşli nöbetin giderilmesinde faydalıdır. Sol omuza etkilidir. Sıtma hastalığına iyidir. 9) HİCAZ MAKAMI: Kemiklere, beyne ve çocuk hastalıklarına tedavi edici etkisi vardır. Üro-genital sisteme ve böbreklere etki gücü fazladır. Alçakgönüllülük duygusu verir. Düşük nabız atımını yükseltir ve göğüs bölgesi diğer önemli etki alanıdır. 11) NIHAVEND MAKAMI: Kan dolaşımı, karın bölgesi, kalça, uyluk ve bacak bölgelerine etkilidir. Kulunç, bel ağrısı ve tansiyon rahatsızlıklarına faydalıdır. 12) NEVA MAKAMI: Göğsün sağ tarafına, böbreklere, omurilik, kalça ve uyluk bölgelerine etkisi vardır. Üzüntüyü giderir ve lezzet verir. Gönül okşayan makam adıyla bilinir. 13) UŞŞAK MAKAMI: Kalp, ayak rahatsızlıkları, nikriz (damla) ağrılarına faydalıdır. Gülme, sevinç, kuvvet ve kahramanlık duyguları verir. Çocukların bütün organlarını etkileyen kuru ve sıcak yellerde ve büyük erkeklerde görülen ayak ağrılarına faydalıdır. 14) ACEMA AYRAN MAKAMI: Kemiklere ve beyne etkilidir. Yaratıcılık duygusu ve ilham verir. Durgun düşünce ve duyguları canlandırır. Hanımlarda doğumu kolaylaştırır. Anne karnındaki çocuğun yanlış duruşlarının düzelmesine yardım eder. Ağry giderici ve spazm çözücü özelliği vardır. 15) SEGÂH MAKAMI: Şişmanlık uykusuzluk, yüksek nabız, kalp, ciğer ve kas rahatsızlıklarına faydalıdır. Beyin nöronlarına etkisi vardır. Mistik duygular oluşturur. 16) PENTATONİK MELODİLER: Pentatonik müzik, Asya kökenli Türk musıkîsinin en önemli ve karakteristik özelliğidir. Kendine güven ve kararlılık verir, rahatlık sağlar. Çocuklara, 9-10 yaşına kadar sadece pentatonik müzik dinletilmesi öneriliyor. 14 Rast Saz Peşrevi Bestekarı Benli Hasan Ağa Facebook Kanun Piyano Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Pesrev Bu Sayfayı Kez Ziyaret Son Yanıtla Sil Yanıtlar Eseri Not Notalar Blog Spot Eser KARAOKE ENSTRUMANTAL SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ POLİFONİ POLİFONİK RESİTAL RESİTALİ İNSTRÜMANTAL ÇOCUK MİNİ MİNİK BENZER VOKAL REPERTUAR KÜLTÜR MERKEZİ AŞK TÜRKÜ ŞİİR ŞAİR FAVORİ BEĞEN GÜZEL SÜPER YAMAHA KUYRUKLU PİYONA SEHPA HARİKA MUZİK NET ÖN BELLEK OZAN PARLAK DEVLET EGE İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TRT BİZ MÜZİK RADYO GÜNLERİ THM FOLK DARBUKA CAZ FON HAFİF FON HAFİF MÜSİKİ YÖRE SARKI KARA DENİZ ALBÜM BAĞLAMA SAZ SAZLA EZGİ HALK KLARNET KLİP VİDEO BEST NOTA SÖZ SÖZLERİ KRAL TV TÜRKÜ GECESİ AŞK ŞİİR ŞAİR OZAN BAĞLAMA PARLAK DÜETİ DÜET ETNİK EZGİ TRTMÜZİK BİZTHM FOLK MUSİC AL DARBUKA CAZ HALK MUSİKİSİ MÜZİĞİ TÜRKİYE SANAT KLASİK SAZLA EZGİ HALK MP3 E TÜRKÜLERİ SAZ DAVUL ZURNA EZGİ FOKLOR YARIŞMA KLİP SOLO SAHNE OTANTİK ER MEYDANI ÖĞREN TURKU TURKULERİ YÖRESİ YİĞİT MERT OYNA PİYANO KANUN Düeti RAST PEŞREVİ Bestekarı Benli Hasan Ağa Saz Eseri Fasılı Faslı Semasi Taksim Kanuni İnici Nağmeler Acem Perdesi Haline Dönüşür Tekrar Neva Kalış Yap Yerinde Rast Beşlisi Sesleri Geçilerek Çesitli Sesler Pek Çok Zaman Facebook Kanun Piyano Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Pesrev Bu Sayfayı Kez Ziyaret Son Yanıtla Sil Yanıtlar Eseri Not Notalar Blog Spot Eser Verilen Makam Sayısı Civarı Türk Musikisi Kullanılan Makamlar Osmanlı Besteci Enderun Ana Başlık Topla Perde Basit Makamlar Göçürülmüş Makam Şed Makamı Birleşik Makamsal Mürekkep Makam Basit İstanbul 14 Rast Saz Peşrevi Bestekarı Benli Hasan Ağa Facebook Kanun Piyano Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Kanun Piyano Konseri Rast Peşrevi Besteci Benli Hasan Ağa Perde Basit Makamlar Göçürülmüş Makam Şed Makamı Birleşik Facebook Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Pesrev Bu Sayfayı Kez Ziyaret Son Yanıtla Sil Yanıtlar Eseri Not Notalar Blog Spot Eser Zamanı Padişah Musahip Yüksel Bu Dönem Fotoğraflar Videolar Müzikler Haritalar Diğerleri Hepsi Mehter Konu Hakkında Özet Bilgi Topla piyanist Kanun, Piyano, klasik türk müziği,Rast peşrevi ,PIYANO ,piyanist Konseri Rast Peşrevi Besteci Benli Hasan Ağa Perde Basit Makamlar Göçürülmüş Makam Şed Makamı Birleşik Facebook Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Pesrev Bu Sayfayı Kez Ziyaret Son Yanıtla Sil Yanıtlar Eseri Not Notalar Blog Spot Eser Zamanı Padişah Musahip Yüksel Bu Dönem Fotoğraflar Videolar Müzikler Haritalar Diğerleri Hepsi Mehter Konu Hakkında Özet Bilgi Topla
Zafer Dilek - Süpürgesi Yoncadan(üçkağıtçı soundtrack) 00:48
Zafer Dilek - Süpürgesi Yoncadan(üçkağıtçı soundtrack) 312 izlenme - 1 yıl önce Kemal sunal'ın süper filmi üçkağıtçı'nın soundtracki. Her zamanki gibi düzenlemesi zafer dilek'e ait.
Antepliyik 25:11
Antepliyik 137 izlenme - 7 yıl önce antebin düğünlerinden kısa bir alıntı
Çeşitli Sanatçılar - Hasan Ağa 04:14
Çeşitli Sanatçılar - Hasan Ağa 86 izlenme - 5 yıl önce
Orhan Osman - Hasan Ağa 03:33
Orhan Osman - Hasan Ağa 39 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: Gökkuşağı Çıkış Tarihi: 16.04.2004 Etnik
Various Artists - Hasan Ağa 03:32
Various Artists - Hasan Ağa 33 izlenme - 5 yıl önce