Hoşgeldiniz!

He Videoları

Yav He He (2015) 1. Resmi Fragman 02:14
Yav He He (2015) 1. Resmi Fragman 235.581 izlenme - 2 yıl önce 2015'te gösterime girecek yerli komedi filmi Yav He He'nin fragmanı. Filmi Volkan Özgümüş yönetiyor.
Nil Karaibrahimgil - He Man 03:45
Nil Karaibrahimgil - He Man 380.851 izlenme - 4 yıl önce Nil Karaibrahimgil'in He-Man parçasına çektiği yeni klibi! Dünyayı bir tur dönecek Bu birkaç dakika sürecek Onla dönücem ben Beni ben diye sevicek Yıldızlara götürecek orda kalıcam ben Meteorları tutacak uzaya savuracak Alkış tutucam ben Yenilgi nedir bilmiycek Bir dokunsa deviricek Ay bayılacam ben ben ben Ah onunla kurulur dünyada cennet Önüme dikilen kork korksun Ah hep onu aradım bulurum elbet Kahramanım o evet O bir He Man Bat Man Pac Man Mad Man Yanında durucam ben Geceleri kol gezicek Kötüleri bezdiricek evde olucam ben Çok seyahat edicek Geçmiş ve de gelecek eşlik edicem ben Sesten hızlı gidicek ışıktan hızlı dönücek Şaşıp kalıcam ben Düşmanları dövicek Kötü kötü gülücek en son gülücem ben Ah onunla kurulur dünyada cennet Önüme dikilen çok korksun Ah hep onu aradım bulurum elbet Kahramanım o evet O bir He Man Bat Man Pac Man Mad Man Yanında durucam ben O bir He man Bat man Pac Man Mad Man Yanında durucam Hep onun olucam ben Bazen yorgun düşücek eve yaralı gelicek Merhem olucam ben Artık bitti diyicek gücüm gitti diyicek Gitsin diyicem ben Bi işaret gelicek gitmesi gerekicek Yolcu edicem ben Ve görünmez olucak herkes bana sorucak Vallahi bilemem ben Ah onunla kurulur dünyada cennet Önüme dikilen kork korksun Ah hep onu aradım bulurum elbet Kahramanım o evet O bir He Man Bat Man Pac Man Mad Man Yanında durucam ben O bir He man Bat man Pac Man Mad Man Yanında durucam Hep onun olucam yarısı olucam ben
Yav He He Fragman 01:27
Yav He He Fragman 111.329 izlenme - 3 yıl önce Sabri ile Medeni, diğer adıyla Yav He He adlı 2014'te vizyona girmesi beklenen sinema filminin ilk fragmanı yayınlandı. Film Yav He He Film Yapım tarafından yapıldı.
He Man Opening Theme (He Man Giriş Jeneriği) 01:12
He Man Opening Theme (He Man Giriş Jeneriği) 25.319 izlenme - 2 yıl önce He-Man, Kainatın Hakimleri serisindeki ana karakterdir. 1983 ila 1985 yılları arasında çekilen çizgi film; 130 bölüm olarak çekilmiştir. Seride; He-Man ve arkadaşları Eternia'yı ve Şato'sunun sırlarını İskeletor'un kötü emellerinden korumaya çalışır.
George Michael - Jesus To A Child 06:52
George Michael - Jesus To A Child 396 izlenme - 7 gün önce 25 Aralık 2016'da ''Last Christmas''ında kalp yetmezliğinden erken yaşta hayata gözlerini yuman George Michael'ın büyüleyici kadife sesiyle Jesus To A Child şarkısını sizlerle paylaşıyorum. Kendisi canlı performansı ile kayıttaki sesi aynı olan ender sanatçılardanmış. Türkçe sözleri: Şefkat Gözlerinde sanırım Ağladığımı duydun Sen gülümsedin bana İsa'nın bir çocuğa gülümsediği gibi Kutsandım Biliyorum Cennet gönderdi Ve cennet çaldı Sen gülümsedin bana İsa'nın bir çocuğa gülümsediği gibi Ve bunca acıdan öğrendiğim Hiç kimse ya da hiçbir şeye dair hislerimin aynı olmayacağı düşüncesi Ama şimdi biliyorum Aşkı bulduğunda Onun var olduğunu bildiğinde Sonra özlediğin sevgili Sana gelecek o soğuk, sopsoğuk gecelerde Sen sevildiğinde Sevginin mutluluğu barındırdığını bildiğinde Sonra öptüğün sevgili Ortada hiçbir umut yokken teselli edecek seni Mutsuzluk Gözlerimde Kimse tahmin etmedi Ya da kimse denemedi Sen gülümsedin bana İsa'nın bir çocuğa gülümsediği gibi Sevgisiz ve soğuk Son nefesinle Ruhumu kurtardın Sen gülümsedin bana İsa'nın bir çocuğa gülümsediği gibi Ve tüm bu gözyaşlarından öğrendiğim Senin için beklediğim tüm bu yıllardan Ve sadece o(!) başladığında Seni alıp götürdü Ama ben hala söylerim Aşkı bulduğunda Onun var olduğunu bildiğinde Sonra özlediğin sevgili Sana gelecek o soğuk Sopsoğuk gecelerde Sen sevildiğinde Sevginin mutluluğu barındırdığını bildiğinde Sonra öptüğün sevgili Ortada hiçbir umut yokken teselli edecek seni Söyleyemediğin sözler var ya Senin için onları söyleyeceğim Ve sevişmelerimiz İkimiz için yapacağım Parçam olmuş her bir hatıra için Sen daima... Aşkım olacaksın! Peki ben sevildim Yani tam anlamıyla aşkın ne olduğunu biliyorum Ve öptüğüm sevgili Daima yanımda Ah hala özlediğim sevgili İsa'nın bir çocuğa duyduğu özlem gibiydi.
Billie Holiday - Crazy He Calls Me 03:05
Billie Holiday - Crazy He Calls Me 24.848 izlenme - 2 yıl önce Billie Holiday - Crazy He Calls Me (1949) Şarkı Sözleri (Lyrics) "Crazy He Calls Me" I say I'll move the mountains And I'll move the mountains If he wants them out of the way Crazy he calls me Sure, I'm crazy Crazy in love, I say I say I'll go through fire And I'll go through fire As he wants it, so it will be Crazy he calls me Sure, I'm crazy Crazy in love, you see Like the wind that shakes the bough He moves me with a smile The difficult I'll do right now The impossible will take a little while I say I'll care forever And I mean forever If I have to hold up the sky Crazy he calls me Sure, I'm crazy Crazy in love am I
Fırat Çakan Ez Te He 05:09
Fırat Çakan Ez Te He 14.401 izlenme - 3 yıl önce Fırat Çakan Ez Te He
Fıkrasına Gülünmeyen Adamın Laneti 04:41
Fıkrasına Gülünmeyen Adamın Laneti 11.851 izlenme - 1 yıl önce Evet Arkadaşlar Fıkrasına Gülünmeyen Adamı Bir Çoğunuz Biliyor Olmalısınız Ve Bir Çoğunuz Kahkahalarla İzlemişsinizdir. Kahkaha Atmasanız Bile Tebessüm Etmişsinizdir. Peki... Ya Bu Bir Lanet Gibi Herkese Bulaşsaydı, Ya Trajikomik Bir Hal Alsaydı. Heralde Bu Videomuz Gibi Olurdu. Gülmeye Hazır mısınız? Öyleyse İyi Seyirler.. Yeap -_- (:) Linkler: http://www.babofilm.com https://twitter.com/BaboFilm http://www.youtube.com/BaboFilms http://www.youtube.com/BaboFilms2 https://www.facebook.com/BaboFilms2 https://soundcloud.com/babofilms http://instagram.com/babofilms https://plus.google.com/u/0/112382241152224246987/posts
He-Man - 1. Sezon 3. Bölüm (Türkçe Dublaj) 10:00
He-Man - 1. Sezon 3. Bölüm (Türkçe Dublaj) 619 izlenme - 1 ay önce Çocukluğumuzun gerçek ve tek kahramanı He-Man. Bölüm bittikten sonra verdiği tavsiyeler nedeniyle efendi bir nesil oldu bizimkisi.
Blasterjaxx - The Silmarillia 03:15
Blasterjaxx - The Silmarillia 2.626 izlenme - 9 ay önce Blasterjaxx - The Silmarillia (Video Klip 2016) Şarkı Sözleri (lyrics): Instrumental track. Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Blasterjaxx - The Silmarillia (Official Music Video) Blasterjaxx’ version of golden oldie The Silmarillia. The orginal version from Carlos was already a huge hit, this new version from Blasterjaxx will be too. Get ready for a blast to the past!
He Said She Said Ashley Tisdale 03:08
He Said She Said Ashley Tisdale 25.561 izlenme - 8 yıl önce he said she said-ashley tisdale
One Direction -  Does He Know ( Türkçe Çeviri ) 02:59
One Direction - Does He Know ( Türkçe Çeviri ) 9.168 izlenme - 3 yıl önce One Direction - Does He Know ( Türkçe Çeviri )
Sevgi & Vahap Ağca - He He 03:24
Sevgi & Vahap Ağca - He He 3.201 izlenme - 2 yıl önce Sevgi & Vahap Ağca'ın, Güvercin Müzik etiketiyle yayınlanan " Yalan Dil" albümünde yer alan "He He" isimli şarkısı, video klibiyle netd'de
Cik Ciki Mercan | Yav He He Soundtrack 02:33
Cik Ciki Mercan | Yav He He Soundtrack 4.773 izlenme - 2 yıl önce Cik Ciki Mercan | Yav He He Soundtrack http://www.izlesene.com/iz/adnancah https://www.facebook.com/BordoBerelilerSatVeSas https://www.facebook.com/vide0ne https://twitter.com/VideoOnee https://plus.google.com/u/0/communities/118240243491053781404 http://instagram.com/makbereliler -
Mustafa Özarslan - Ağır Halay (He Gule Yar) 03:40
Mustafa Özarslan - Ağır Halay (He Gule Yar) 14.325 izlenme - 5 yıl önce
The Witcher 3: Wild Hunt - Türkçe Oynanış - Bölüm 1 YENİ SERİ 35:29
The Witcher 3: Wild Hunt - Türkçe Oynanış - Bölüm 1 YENİ SERİ 2.125 izlenme - 5 ay önce Abone olmayı ve Like atmayı unutmayınız. Emeğe saygı elleriniz dert görmesin. The Witcher 3 The Witcher 3 Türkçe The Witcher 3 Türkçe Yama The Witcher 3 Türkçe oynanış The Witcher 3 Oynuyoruz The Witcher 3 Walkthrough The Witcher 3 Gameplay The Witcher 3 Oynanış
Infamous Second Son Bölüm 16 © 00:33
Infamous Second Son Bölüm 16 © 2.436 izlenme - 9 ay önce Bu Bölümde Aksiyon Ve Macera Dolu Şeyler Yapdım.Ben Vidioyu Çekerken Çok Eğlendim Umarım Sizde İzlerken Eğlenirsiniz.Vidioyu İzlediyseniz Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın. İyi Seyirler. Sponsorum: Subscribe to us: http://www.youtube.com/subscription_c... Follow us: Facebook: http://www.facebook.com/gameoxo Twitter: http://twitter.com/gameoxo Twitch: http://www.twitch.tv/gameoxo
80`ler ve 90`ların En iyi Çizgi Filim Karakterleri 04:43
80`ler ve 90`ların En iyi Çizgi Filim Karakterleri 5.018 izlenme - 1 yıl önce Sevgili Arkadaşlar işte size gelmiş geçmiş ene iyi süper kahramaların olduğu süper bir nostaljik çizgi film derlemesi. İzledikçe kah gülüp kah ağlatan o güzel yıllara dönmek için iç çekeceksiniz. Saygılarımla mutlu ve esen kalın.
He Man - Güç Maskeleri 20:58
He Man - Güç Maskeleri 2.994 izlenme - 2 yıl önce He-Man, Kainatın Hakimleri serisindeki ana karakterdir. 1983 ila 1985 yılları arasında çekilen çizgi film; 130 bölüm olarak çekilmiştir. Seride; He-Man ve arkadaşları Eternia'yı ve Şato'sunun sırlarını İskeletor'un kötü emellerinden korumaya çalışır. İskeletor çok kötü bir yaratıktır. Kainatın Hakimleri serisi, 1987'de sinemaya uyarlanmasının yanı sıra; 1990 ve 1991'de "The New Adventures of He-Man" olarak ve 2002 yılında da "He-Man and the Masters of the Universe" serisi olarak yeni bir konseptle tekrar çekilmeye başlanmıştır.
Yav He He 2015 (Türk Filmi) Fragmanı 02:14
Yav He He 2015 (Türk Filmi) Fragmanı 2.042 izlenme - 2 yıl önce Yav He He 2015 (Türk filmi) fragmanı
He-man Kılıcı ile Travesti Avlamak 04:12
He-man Kılıcı ile Travesti Avlamak 3.830 izlenme - 2 yıl önce 3.43'te alenen görülen kılıcın nerden temin edildiği merak konusudur. pazu sahibi bir travesti ve kınından ayrı kalan bir kılıcın öyküsünü izleyeceğiz.
Kazım Koyuncu - Nçaiş Birapa (He Yana) 04:09
Kazım Koyuncu - Nçaiş Birapa (He Yana) 8.332 izlenme - 5 yıl önce
Gol Olabilecek En iyi 5 Pozisyon 03:29
Gol Olabilecek En iyi 5 Pozisyon 8.437 izlenme - 4 yıl önce AVN Awards(Pornonun Oskarları) 2013 'te Yıldız oyuncularla en iyi pozisyon anketi yapılıyor. Buyrun izleyelim. Not: 2013 Yılı En İyi Kadın Oyuncusu Lily Carter seçilmiş koleksiyonculara duyurulur.
Yav He He / Sabri ile Medeni 02:14
Yav He He / Sabri ile Medeni 1.721 izlenme - 2 yıl önce Filmleri Full olarak izlemek İçin http://www.hdfilm.com.tr Vizyon Tarihi: 13 Şubat 2015 Yapımı : 2015 - Türkiye Tür : Komedi Yönetmen : Volkan Özgümüş Oyuncular : Sabahattin Yakut , Yücel Gökçek Senaryo : Yücel Gökçek Yapımcı : - Film Özeti Doğu Anadolu’nun Cırtik köyünde doğan Sabri ile Medeni, hastalanan nenelerinin ilaç masrafları için sahip oldukları üç koyunu satmaya karar verir. İnternete verdikleri ilana İstanbul’dan müşteri çıkınca, İstanbul’a gitmeye karar verirler. Fakat hesaba katmadıkları bir şey vardır. Köyün, futbol düşkünü üç çocuğu da, İstanbul’da futbolcu olmak için onlarla gitmiştir. İstanbul’a gidip ilk iki koyunu teslim ettikten sonra, geriye kalan bir koyunun çalındığını fark ederler. Artık koyunu bulmadan geri dönmeyeceklerdir.
Toni Braxton - He Wasn't Man Enough 04:38
Toni Braxton - He Wasn't Man Enough 4.653 izlenme - 2 yıl önce Şarkı Sözleri (lyrics): Darkchild oh yeah Toni braxton oh Ha ha uh huh Yeah uh uh Darkchild yeah Who do you think I am Dont you know that he was my man But I chose to let him go So why do you act like I still care about him Looking at me like Im hurt When Im the one who said I didnt want it to work Dont you forget I had him first Whatcha thinking Stop blaming me He wasnt man enough for me If you dont know now heres your chance Ive already had your man Do you wonder just where hes been yeah And Id be worried about him Now its time you know the truth I think hes just the man for you What are you thinking Do you know about us back then Do you know I dumpedyour husband Girlfriend Im not thinking bout him But you married him Do you know I made him leave Do you know he begged to stay with me He wasnt man enough for me Didnt he tell you the truth If not then why dont you ask him And maybe you could be more into him Instead of worrying bout me And hopefully you wont find All of the reasons why his love didnt count And why we couldnt work it out Whatcha thinking Stop blaming me He wasnt man enough for me If you dont know now heres your chance Ive already had your man Do you wonder just where hes been yeah And Id be worried about him Now its time you know the truth I think hes just the man for you What are you thinking Do you know about us back then Do you know I dumpedyour husband Girlfriend Im not thinking bout him But you married him Do you know I made him leave Do you know he begged to stay with me He wasnt man enough for me What are you thinking Do you know about us back then Do you know I dumpedyour husband Girlfriend Im not thinking bout him But you married him Do you know I made him leave Do you know he begged to stay with me He wasnt man enough for me So many reasons why our love is through What makes you think hell be good to you It makes no sense cause he will never change Girl you better recognize the game What are you thinking Do you know about us back then Do you know I dumpedyour husband Girlfriend Im not thinking bout him But you married him Do you know I made him leave Do you know he begged to stay with me He wasnt man enough for me Music video by Toni Braxton performing He Wasn't Man Enough. (C) 2000 LaFace Records LLC
Delil Dilanar - He Yeman 06:24
Delil Dilanar - He Yeman 6.418 izlenme - 5 yıl önce
#YavHeHeFragman 02:14
#YavHeHeFragman 1.458 izlenme - 2 yıl önce #YavHeHeFragman
Nil Karaibrahimgil - He Man 2012 03:34
Nil Karaibrahimgil - He Man 2012 5.101 izlenme - 5 yıl önce
Sami Yusuf - In Every Tear He Is There 05:31
Sami Yusuf - In Every Tear He Is There 10.223 izlenme - 4 yıl önce The Long-awaited Music Video, "ın Every Tear, He Is There", Has Been Released By Sami Yusuf. It İs A Charity Single From His Latest Album "wherever You Are"....
90'ların Unutulmaz Çizgi Filmleri 35:47
90'ların Unutulmaz Çizgi Filmleri 1.338 izlenme - 8 ay önce 90'ları yaşamış herkesi çocukluğuna , henüz kirlenmediği o saf,temiz ve masum yıllarına götürecek olan, her biri çocukluğumuzun efsanesi olan unutulmaz 90'ların çizgi filmleridir. Nostaljik bir değer olur diye paylaşmak ve sizleri 90'lara götürüp çocukluğunuza geri döndürmek için bu içeriği hazırlamak istedim. Not : Videoyu ben hazırladım. İyi nostaljiler.