Hoşgeldiniz!

Hip Videoları

Dansını göster Kido’nun Yıldızı Sen Ol! 00:38
Dansını göster Kido’nun Yıldızı Sen Ol! 467.173 izlenme - 2 yıl önce Sen de hemen www.kido.com.tr ‘ye gir, Pop, Rock ya da Hip-Hop tarzı dansınla çektiğin videonu yükle, Kido’nun yıldızı sen ol! 6’lı Kido paketlerindeki bilekliklerle de tarzını tamamla!"
Hacıstyle Tarikatı 01:04
Hacıstyle Tarikatı 10.797 izlenme - 2 hafta önce Her şey caiz lobisi çakırkeyif olduğu günlerden birinde disssiz freestylesiz kendi hallerinde eğleneyazmışlar.
Azer Bülbül Üzülmedimki 05:42
Azer Bülbül Üzülmedimki 1.183.314 izlenme - 9 yıl önce azer bülbül azer baba üzülmedimki arabesk fantazi damar işte budur
The Weeknd - Starboy ft. Daft Punk 04:33
The Weeknd - Starboy ft. Daft Punk 38.488 izlenme - 4 ay önce The Weeknd ft. Daft Punk - Starboy (Video Klip 2016) – Official Music Video Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Directed by Grant Singer Produced by Julien LeMaitre & Nina Soriano For Anonymous Content Music video by The Weeknd performing Starboy ft. Daft Punk. © 2016 The Weeknd XO, Inc., Manufactured and Marketed by Republic Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Şarkı Sözleri (lyrics): [Verse 1] I'm tryna put you in the worst mood, ah P1 cleaner than your church shoes, ah Milli point two just to hurt you, ah All red Lamb’ just to tease you, ah None of these toys on lease too, ah Made your whole year in a week too, yah Main bitch out your league too, ah Side bitch out of your league too, ah [Pre-Chorus] House so empty, need a centerpiece 20 racks a table cut from ebony Cut that ivory into skinny pieces Then she clean it with her face man I love my baby You talking money, need a hearing aid You talking bout me, I don't see a shade Switch up my style, I take any lane I switch up my cup, I kill any pain [Chorus] Look what you've done I’m a motherfuckin' starboy Look what you've done I'm a motherfuckin' starboy [Verse 2] Every day a nigga try to test me, ah Every day a nigga try to end me, ah Pull off in that Roadster SV, ah Pockets overweight, gettin' hefty, ah Coming for the king, that's a far cry, ah I come alive in the fall time, I No competition, I don't really listen I’m in the blue Mulsanne bumping New Edition [Pre-Chorus] House so empty, need a centerpiece 20 racks a table cut from ebony Cut that ivory into skinny pieces Then she clean it with her face man I love my baby You talking money, need a hearing aid You talking bout me, I don’t see a shade Switch up my style, I take any lane I switch up my cup, I kill any pain [Chorus] Look what you've done I’m a motherfuckin' starboy Look what you've done I'm a motherfuckin’ starboy [Verse 3] Let a nigga Brad Pitt Legend of the fall took the year like a bandit Bought mama a crib and a brand new wagon Now she hit the grocery shop looking lavish Star Trek roof in that Wraith of Khan Girls get loose when they hear this song 100 on the dash get me close to God We don't pray for love, we just pray for cars [Pre-Chorus] House so empty, need a centerpiece 20 racks a table cut from ebony Cut that ivory into skinny pieces Then she clean it with her face man I love my baby You talking money, need a hearing aid You talking 'bout me, I don't see a shade Switch up my style, I take any lane I switch up my cup, I kill any pain [Chorus] Look what you've done I'm a motherfuckin' starboy Look what you've done I'm a motherfuckin' starboy Look what you've done I'm a motherfuckin' starboy Look what you've done I'm a motherfuckin' starboy
bu şarkı diline dolanacak 02:51
bu şarkı diline dolanacak 469.424 izlenme - 7 yıl önce herkesin dilinde bu şarkı var
Contra - Başlangıcın Sonu 01:23
Contra - Başlangıcın Sonu 147.123 izlenme - 3 yıl önce Contra - Başlangıcın Sonu
ToFaSK Şarkısı Rap Müzik DjAyaZ Part2 2012 03:08
ToFaSK Şarkısı Rap Müzik DjAyaZ Part2 2012 149.293 izlenme - 4 yıl önce ToFaSK Şarkısı Rap Müzik DjAyaZ Part2 - 2012
Eminem - Lose Yourself 04:19
Eminem - Lose Yourself 195.809 izlenme - 4 yıl önce Eminem - "Lose Yourself"
dj veysel ft ccsflow - yuregim yaniyor 02:39
dj veysel ft ccsflow - yuregim yaniyor 523.422 izlenme - 9 yıl önce güzel bir rap. dj veysel ft ccsflow - yuregim yaniyor. www.djveysel.net
Ceyhan Crew-Rap Alemine Bomba 01:53
Ceyhan Crew-Rap Alemine Bomba 326.324 izlenme - 7 yıl önce adanalı gencler rapıyle eyler ceyhan crew dınleyın hastası olursun adanalı gencler rapıyle eyler ceyhan crew dınleyın hastası olursun adanalı gencler rapıyle eyler ceyhan crew dınleyın hastası olursun adanalı gencler rapıyle eyler ceyhan crew dınleyın hastası olursun adanalı gencler rapıyle eyler ceyhan crew dınleyın hastası olursun adanalı gencler rapıyle eyler ceyhan crew dınleyın hastası olursun
Jeezy - All There ft. Bankroll Fresh 03:25
Jeezy - All There ft. Bankroll Fresh 12.648 izlenme - 3 ay önce Jeezy ft. Bankroll Fresh - All There (Audio) 2016 – Official Music Video Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Music video by Jeezy performing All There. (C) 2016 YJ Music, Inc. under exclusive license to Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc. Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro] Tre, Tre [Verse 1: Bankroll Fresh] Dope boy 95 air max on Came from up the road boy you know we tax homes You want a whole thing hit me on the black phone Hood nigga Hot Cheetos what I snack on Hood nigga it ain't nothin to get you at home Trap nigga, nigga serving back to back jawns Rap nigga wanna be a trap nigga clone Standing in the kitchen with my wife beater on [Hook : Bankroll Fresh & Jeezy] Selling dope by the pot, straight drop it's all there Yeah I just ran through the bag it's all there Pull Up if you wanna buy a half it's all there 28, 36, a 1000, all there Selling dope by the pot, straight drop it's all there An I just ran through the check it's all there Pull Up if you wanna buy a half it's all there 9 hundred in my pocket, big faces all there [Verse 2: Jeezy & Bankroll Fresh] Smoke up a blunt they ain't seeing this shit Kenmore stove I'll whip a b in this bitch Automatic I don't need a key up in this bitch Cartier don't you see the 'C' up in this shit In that yellow Bentley, bumblebee up in this bitch When I wrote my first song, breaking down my first brick That was '05, I was in that '06 In the GMC van, I'm selling fire doing tricks [Hook : Bankroll Fresh & Jeezy] Selling dope by the pot, straight drop it's all there Yeah I just ran through the bag it's all there Pull Up if you wanna buy a half it's all there 28, 36, a 1000, all there Selling dope by the pot, straight drop it's all there An I just ran through the check it's all there Pull Up if you wanna buy a half it's all there 9 hundred in my pocket, big faces all there [Verse 3: Jeezy & Bankroll Fresh] Pull Up look nigga mention y'all there I just left Walters nigga, I bought all pairs Pull up to the spot, you might just see your dog there Pull up unannounced you probably see your broad there Dope jumping out the pot, like a frog yeah Pyrex smoking looking like it's fog yeah You having plenty money she'll suck you off yeah You having blocks, nigga I'm having plenty guap yeah [Hook : Bankroll Fresh & Jeezy] Selling dope by the pot, straight drop it's all there Yeah I just ran through the bag it's all there Pull Up if you wanna buy a half it's all there 28, 36, a 1000, all there Selling dope by the pot, straight drop it's all there An I just ran through the check it's all there Pull Up if you wanna buy a half it's all there 9 hundred in my pocket, big faces all there
The Game - Baby You ft. Jason Derulo 05:16
The Game - Baby You ft. Jason Derulo 6.001 izlenme - 1 ay önce The Game ft. Jason Derulo - Baby You (Music Video Klip 2016) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro] Baby, baby Baby you, baby [Verse 1: The Game] Baby you know you got me goin' crazy You run around my head like these waves Yeah baby you, you know that you the one that I adore The one I introduced to Tom Ford at dinner That was you, you'se the one I fell in love with The one I move these drugs with but now you on some fuck shit Anybody but you I ain't figured that you would be the one to cut me Leave me on the floor fuckin' bloody, God damn Baby you, you had me fooled the whole time Now you got me in King of Diamonds givin' these hoes time Girl, baby you, I can't blame you though When you see the door, you see the door Now listen, baby you [Hook: Jason Derulo] Every time I decide to leave you all in the past Baby I be, thinking 'bout you on the long drive, yeah And you ain't no one to make me feel unsatisfied, no, uh But baby you, you got me going, uh But you got me going, you got me going, uh But you got me, you got me, you got me You got me, you got me, yeah You got me, you got me, you got me You got me, you got me Baby you, yeah, oh [Verse 2: The Game] Tell me how you think we livin' how we live? Like you the one that put us in these cribs Not me but baby you Like I ain't gettin' money for these shows I guess you think I'm trippin' on these hoes They fans but look at you Who in them Celine bags? Who in them Giuseppes? Louboutins, wanna bet me? I win 'cause it's you You begged me to get on that show I ain't want it but you did, I'm a real nigga, I did it for you You don't see Swizz and Alicia Kim K and Kanye, arguin' all the time It's just you, I begged you to marry me Half a million dollars out my safe down the drain But fuck it 'cause that was you Damn we got some beautiful kids But you never say it somethin' we did I guess your baby daddy you Regardless of the shit we go through I got Jason in the booth, 2 AM singin' shit about you [Hook: Jason Derulo] Every time I decide to leave you all in the past Baby I be, thinking 'bout you on the long drive, yeah And you ain't no one to make me feel unsatisfied, no, uh But baby you, you got me going, uh But you got me going, you got me going, uh But you got me, you got me, you got me You got me, you got me, yeah You got me, you got me, you got me You got me, you got me Baby you, yeah, oh [Verse 3: Jason Derulo] Blood is money and I spent it on ya Ain't it funny how it ended, oh yeah? You said you'd go down for the last time But we both know it's not the last but I saved mine, uh Long as you going down I'ma tell you what you want to hear, uh Well you got me, you got me, you got me You got me, you got me, yeah, oh I'ma tell you baby, you got me, you got me, you got me You got me, you got me (you got me, you get me) What you need a ring for? When you got me baby, yeah, yeah Don't listen to what your friends say Don't listen to what the people say Don't listen to the blogs baby 'Cause they full of shit, oh, oooooh [Outro: Jason Derulo] Ooh, ooooh, hey Yeah baby, yeah baby
Gucci Mane - Nonchalant 03:37
Gucci Mane - Nonchalant 2.214 izlenme - 2 hafta önce Gucci Mane - Nonchalant (Music Video Klip 2017) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Verse 1] Now my watch so fuckin' bright It look like sunlight in the night I shit on rappers, I shit on athletes Me and Floyd should book a fight I'm a sight to see for sho so your hoe should book a flight Versace frames so call me Forbes I done fucked every hoe I like I'm so charming all these tinted chains I didn't even wear a charm She like Bentley bracelets what's that on your arm You didn't have to speak offensive cause my watch is so expensive women get so damn defensive They love me like kids love Christmas I'm young active and attractive Nonchalant but I'm persistent I can get any bitch I want But I'm so motherfuckin' picky I'm a very picky person been like that since I was hurtin' You can't tell me anything, you gotta be for certain [Hook] In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant [Verse 2] I'm a fed target, on the red carpet In a whip so new valet scared to park it Not a average artist, an elaborate artist My collabs turn locals to established artists In the strip club chillin' so nonchalant Cause all these hoes bleed once a month (huh) I give a chick a couple hundred just to leave me alone A little hush money so she don't ask me none I still get love from the EA (six) But I got no love from the DA I see the DJ run it back like a punt return I guess I still get love from the DJs But I got no love for you fuckboys You still caught up in the he-say she-say I send love to my niggas on lock down A lot of them ain't got no release date The J's love it how I whip it till my wrist ache Bitch say that she in love with my mixtapes Baby if you love me like you say that you do Then you'll take these ten bricks to your ribcage All the young niggas call me a OG But I don't reminisce about the old days I don't want nothin' old but a bankroll I outgrew oldschools at a young age (its Wop) [Hook] In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant In the strip club chillin' so nonchalant [Produced By Mike WiLL Made It]
Pantolonu düşünce... 00:15
Pantolonu düşünce... 116.740 izlenme - 3 yıl önce Düşük bel pantolon giyerek sokakta yürüyen genç, kendisini uyaranlara sinirlenince şiddete başvurmak istedi. Ancak başına gelmeyen kalmadı.
kolera-sen nasıl bir insansın 2009 sözlü 04:13
kolera-sen nasıl bir insansın 2009 sözlü 318.123 izlenme - 8 yıl önce koleranın yeni albümünün çıkış parçası
Dj Veysel Evrim Ft Mc 64 - Bir Şans Ver 03:16
Dj Veysel Evrim Ft Mc 64 - Bir Şans Ver 579.177 izlenme - 9 yıl önce çok güzel bir rap dinlemenizi tavsiye ediyorum.... dj veysel evrim ft mc 64 - bir Şans ver. www.djveysel.net
Sedat Trc - Asi 03:31
Sedat Trc - Asi 164.496 izlenme - 6 yıl önce
B.o.B -  Air Bender 03:06
B.o.B - Air Bender 7.570 izlenme - 2 ay önce B.o.B - Air Bender (Music Video Klip 2016) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Elements is comprised of 37 tracks. It is entirely self-produced. Buy the album, share your thoughts in the comments, and listen to the rest of B.o.B.'s elemental album. Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro] Too real Yeah, Yeah [Verse 1] Rush hour, fresh out the dealership Me and my homies eat the filthy fish I ain't even worried about a silly bitch Tell the feds chill with the censorship Members only, I'm the only member with a membership Trying real hard not to conversate with pessimists Who always want to see you fall down like The London Bridge Same song sung by a bunch of kids, can I live? Tabloids watching which crib Competition and the bitches got my name on they lips Takin' shots like 1 8 7 is they favorite offense Real dawg, should've came with a fence Smokin' tree, baby I could pitch you a tent Alot of windows don't be selfish baby call you a friend I should make 'em box for Benihana, wake up in the mornin' feed em left over Benihana Eatin' sushi off her body no karate I'm the [?] 3 ninjas, Tum Tum, Colt, & Rocky Plus boy Van Damme Polo can't manage Even with my eyes shut, I would never take damage.(Too Real) You should build a room for the panic Switch my whole style up Capoeira fight dancing Not to say I'm Bobby gettin' fancy I should probably change my name to Jamie Soo Young lead me in a winehouse Juntao kidnap her, throw her in the 'cedes Now the asian enjoyin them some dim sum You don't know about it need to get one [?] You got the foreign whip? so what I'm on my 10th one [Verse2] Yeah, niggas we deep in this bitch, right? Stacking all the millions like 'Jitsu I'm a Great White you're fish food We should talk face to face like men do But you too used to makin' moves how a bitch move Probably wear the same pad that your bitch use I'm just tryna show you what you been through Spinnin' in the same circle like a rim do OG in the game, strokes beard like Rick Rub' Tokyo, they whippin' in the caddy, we can drift too When I drift through, bad bitch mixed with hindu She got every shoe except issues Bag full of money, MAC makeup and a Shih Tzu Or sake shots for my little Geisha She'd rather die than give up our location She gone turn to Chun-Li in any altercation I ain't gon lie that kinda turn me on, fuck her in the 'cedes Jitsu, Jitsu, Jitsu, Jitsu [Outro] This is only the beginning, the road gets tougher, now that you're a ninja, and if I told you that, I guess it would ruin the moment So I'll tell you later
hip hop iki çocuk sınıfta ritim müzik 00:53
hip hop iki çocuk sınıfta ritim müzik 200.728 izlenme - 9 yıl önce hip hop iki çocuk sınıfta ritim müzik
Rag'n'Bone Man - Human 03:17
Rag'n'Bone Man - Human 11.031 izlenme - 5 ay önce Rag'n'Bone Man - Human (Official Video) [Video Klip 2016] – Official Music Video Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Verse 1] : Bm Maybe I'm foolish, maybe I'm blind Bm Thinking I can see through this and see what's behind Bm Got no way to prove it so maybe I'm [Chorus] : G Em But I'm only human after all, I'm only human after all Bm Don't put your blame on me [Verse 2] : Bm Take a look in the mirror and what do you see Bm Do you see it clearer or are you deceived in what you believe [Chorus] : G Em Cos I'm only human after all, you're only human after all Bm Don't put the blame on me Bm Don't put your blame on me [Verse 3] : Bm Some people got the real problems Bm Some people out of luck Bm Some people think I can solve them Bm Lord heavens above [Chorus] : G Em I'm only human after all, I'm only human after all Bm Don't put the blame on me Bm Don't put the blame on me [Verse 4] : Bm Don't ask my opinion Bm don't ask me to lie Bm Then beg for forgiveness Bm for making you cry, making you cry [Chorus] : G Em Cos I'm only human after all, I'm only human after all Bm Bm Don't put your blame on me, don't put the blame on me [Verse 5] : Bm Some people got the real problems Bm Some people out of luck Bm Some people think I can solve them Bm Lord heavens above [Chorus] : G Em I'm only human after all, I'm only human after all Bm Don't put the blame on me Bm Don't put the blame on me G I'm only human I make mistakes Em Bm I'm only human that's all it takes to put the blame on me Bm Don't put your blame on me [Bridge] : D Bm I'm no prophet or messiah D F# Should go looking somewhere higher [Chorus] : G Em I'm only human after all, I'm only human after all Bm Bm Don't put the blame on me, don't put the blame on me G I'm only human I do what I can Em I'm just a man, I do what I can Bm Don't put the blame on me Bm Don't put your blame on me
Arabesk Rap Full Damar Aşk Şarkısı 02:46
Arabesk Rap Full Damar Aşk Şarkısı 256.604 izlenme - 7 yıl önce Yalnızlığın daveti Gözyaşları hayat Ölüm..
Süper--Musa Feat. Gülsah 04:08
Süper--Musa Feat. Gülsah 224.051 izlenme - 9 yıl önce www.sahilforum.tr.gg
T.I. - Warzone 03:50
T.I. - Warzone 12.028 izlenme - 4 ay önce T.I. - Warzone (Video Klip 2016) – Official Music Video Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Directed by Laureal Richardson Produced by Antwanette McLaughlin Director of Cinematography Chad Tennis Video Edited by Visual Authority Media For The Spice Group/Grand Hustle Music video by T.I. performing Warzone. (C) 2016 Grand Hustle, LLC Distributed By Roc Nation Records Şarkı Sözleri (lyrics): [Hook] Can't you see we livin' in a war zone? Guess you don't notice when you livin' in it Like every weekend it's a man down Ain't got no pity for the innocent so I'ma represent it Dedicated, tell 'em,"Hands up, can't breathe Hands up, can't breathe Hands up, can't breathe" Hands up, can't you see we livin' in a war zone? [Verse 1] They left his body swangin' down in Piedmont At a Klan rally the day before, but that ain’t mean nothing Witness say a suicide, I say a genocide Hey what you got a gun for? Boy you ain’t finna ride They run up on you like Baton Rouge, bet you finna hide That's the difference 'tween us, I'll die to save a million lives Appointed leader when nobody couldn't think of shit I'll be a martyr if my great grandaughter benefit They pull you over, ask you where your license at Be careful reachin' for it, you know you can die for that And this ain't nothin' new, just got cameras so you can see the shit Got Dr. King and Abe Lincoln askin' where the freedom at This ain't no equality Man you ain't have no justice on your mind when you shot at me But fuck it, this the way it gotta be Hey listen, you won't shoot at them then shoot at me? Boy you are not a G Imagine Trayvon askin' why you followed me Feel threatened, hit him and whip him, that’s when he shot him down Do that to a grown fuckin' man, drop where you stand Tell my grandma go on with all that prayin' If it's a God and he in the sky, he looking down, he understand I'm just a man, and I'm wrong for revenge But I don't get 'em it's like tellin' him to gon' kill again Keep fucking around, it’s going to be on in a minute [Hook] Boy we livin' in a war zone Guess you don't notice when you livin' in it Like every weekend it's a man down Ain't got no pity for the innocent so I'ma represent it Dedicated, tell 'em,"Hands up, can't breathe Hands up, can't breathe Hands up, can't breathe" Hands up, can't you see we livin' in a war zone? [Verse 2] This goes to the white boy that ran in the old church I hope you get slow murked, and they torture you slow first Ran in our place of worship to slaughter our grandma Won't go kamikaze for that, well what would you die for? Hold up... I'll wait, I'll wait Heard it from buddy who took for the fall for Watergate The war on drugs was just a war on us Give us all these guns, give us all this dust Change all them laws, lock all of us up Went from Freeway Ricky, on to BMF (free Meech) Then hip hop came, that's when we got rich Cause white kids gravitated to it like all of us did And that's when they got slick Invented the technology to take our shit Diluted all of the artistry Pardon me, somebody tell me what happened to Alton Sterling, killed Philando right in front of the girl And the world saw Everybody's reaction was, "Hell naw" This modern day slavery, the prison publicly traded And the jig's up The Constitution and Emancipation Proclamation's just a fuckin' piece of paper [Hook] Can't you see we livin' in a war zone? Guess you don't notice when you livin' in it Like every weekend it's a man down Ain't got no pity for the innocent so I'ma represent it Dedicated, tell 'em,"Hands up, can't breathe Hands up, can't breathe Hands up, can't breathe" Hands up, can't you see we livin' in a war zone? [Outro]
Ölüm Bir Porno Yıldızı 03:34
Ölüm Bir Porno Yıldızı 304.094 izlenme - 9 yıl önce ölüm meleği rolünde porno yıldızı tera patrick in oynadığı,mükemmel bir klip ve süper bir şarkı
pitbull-oye -hızlı ve öfkeli 2 film müziği 04:02
pitbull-oye -hızlı ve öfkeli 2 film müziği 138.096 izlenme - 6 yıl önce pitbull-oye -hızlı ve öfkeli 2 film müziği
Allame - Anahtar 02:40
Allame - Anahtar 66.777 izlenme - 3 yıl önce Video Şarkıları
Eminem  - Ass Like That 05:48
Eminem - Ass Like That 188.975 izlenme - 10 yıl önce eminem'in ass like that şarkısına çektiği müthiş video clip
Zara Larsson - Ain't My Fault 03:43
Zara Larsson - Ain't My Fault 5.850 izlenme - 2 ay önce Zara Larsson - Ain't My Fault (Music Video Klip 2016) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro] Oh my, oh my, oh my Oh my, oh my, oh my Oh my, oh my, oh my, oh my [Verse 1] It ain't my fault you keep turning me on It ain't my fault you got, got me so gone It ain't my fault I'm not leavin' alone It ain't my fault you keep turning me on I can't talk right now, I'm looking and I like what I'm seeing Got me feeling kinda shocked, girl, now Couldn't stop right now, even if I wanted Gotta get it, get it, get it, when it's hot right now Oh my god, what is this? Want you all in my business Baby, I insist Please don't blame me for what ever happens next [Chorus] No I-I-I-I, can't be responsible If I-I-I-I, get you in trouble now See you're-'re-'re-'re, too irresistible Yeah, that's for sure So if I put your hands where my eyes can't see That you're the one who's got a hold on me No I-I-I-I, can't be responsible, responsible It ain't my fault (No, no, no, no, no, no, no) It ain't my fault (No, no, no, no, no, no, no) It ain't my fault [Verse 2] It ain't my fault you came here looking like that You just made me trip, fall, and land on your lap Certain bad boy smooth, body hotter than a summer I don't mean to be rude, but I look so damn good on ya Ain't got time right now Missed me with that "What's your name, your sign" right now It's light outside, I just called an Uber and it's right outside Oh my god, what is this? Want you all in my business Baby, I insist Please don't blame me for what ever happens next [Chorus] No I-I-I-I, can't be responsible If I-I-I-I, get you in trouble now See you're-'re-'re-'re, too irresistible Yeah, that's for sure So if I put your hands where my eyes can't see That you're the one who's got a hold on me No I-I-I-I, can't be responsible, responsible It ain't my fault (No, no, no, no, no, no, no) It ain't my fault (No, no, no, no, no, no, no) It ain't my fault [Bridge] Baby, one, two, three Your body's calling me And I know wherever you're at Is exactly where I wanna be But don't blame me It ain't my fault (No, no, no) It ain't my fault (No, no, no) It ain't my fault (No, no, no) It ain't my fault Oh my, oh my, oh my, oh my [Chorus] So if I put your hands where my eyes can't see That you're the one who's got a hold on me No I-I-I-I, can't be responsible, responsible It ain't my fault (No, no, no, no, no, no, no, no) No-oh-oh, it ain't my fault No-oh-oh, no-oh-oh, no (No, no, no, no, no, no, no) It ain't my fault It ain't my fault you got me so gone It ain't my fault you got me so gone Well, that's too bad, it ain't my fault
Adana Merkez Patlıyo Herkez 2 02:33
Adana Merkez Patlıyo Herkez 2 46.535 izlenme - 1 yıl önce Kendisini daha önce "Adana Merkez" parçasıyla tanıdığımız arkadaşımız yeterli ilgiyi toplamış olacak ki ikinci parçası ile karşımıza çıkıyor. Bir Adana'lı olarak gurur duyuyoruz kendisiyle
Hip Hop Honeys Only Seksy 03:45
Hip Hop Honeys Only Seksy 113.021 izlenme - 8 yıl önce seksi klip