Hoşgeldiniz!

iki kalp

Alex - #2kalpmesafesi 03:02
Alex - #2kalpmesafesi 28.661 izlenme - 1 ay önce Şarkı Sözleri - Alex - #2kalpmesafesi Biraz sabretsem bu rüzgarlar bu yağmurlar diner mi? Sana koşup gelsem bi sabah ansızın kalbin affeder mi? Çok uzak değik iki kalp mesafesi Tek bi sözüne bakar gel desen yeter bana Arıyorum yalan değil sesini nefesini Müptelayım aşkından Biraz sabretsem bu rüzgarlar bu yağmurlar diner mi? Sana koşup gelsem bi sabah ansızın kalbin affeder mi? Çok uzak değik iki kalp mesafesi Paramparça her şey sanki sen tedavisi Mümkün mü tesellisi sureti ifadesi Biraz sabretsem bu rüzgarlar bu yağmurlar diner mi Alex'in, DMC etiketiyle yayınlanan "#2kalpmesafesi" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd'de.
Serdar Ortaç - İki Kalp 04:34
Serdar Ortaç - İki Kalp 22.012 izlenme - 7 yıl önce gülüşüm'e hürtmetler:p
Bora Akkaş - İki Kalp 02:20
Bora Akkaş - İki Kalp 25.477 izlenme - 7 yıl önce bora^mm (zekai=)SÇS
geniş aile zekai- rap 2 02:18
geniş aile zekai- rap 2 24.059 izlenme - 7 yıl önce abi bu zekai neymiş yha rapi one line sölüo bayıldım valla..:)
Serdar Ortac - İki Kalp 04:32
Serdar Ortac - İki Kalp 39.619 izlenme - 8 yıl önce izlesenevideo.org/kategori/muzik
Deniz Feat Doğabora- İki Kalp 02:17
Deniz Feat Doğabora- İki Kalp 12.964 izlenme - 7 yıl önce deniz feat. doğabora - iki kalp
Bora Akkaş İki Kalp 02:20
Bora Akkaş İki Kalp 6.707 izlenme - 7 yıl önce
Öykü & Berk İki Kalp Bir Arada (2009 Yeni) 03:20
Öykü & Berk İki Kalp Bir Arada (2009 Yeni) 9.493 izlenme - 8 yıl önce 2009 yeni
Öykü - Berk - İki Kalp Bir Arada 03:18
Öykü - Berk - İki Kalp Bir Arada 2.641 izlenme - 5 yıl önce
Hayki Ft Yas  Birlesen İki Kalp 03:48
Hayki Ft Yas Birlesen İki Kalp 4.908 izlenme - 8 yıl önce hayki ft yas birlesen İki kalp
Serdar Ortaç - İki Kalp (Gold Track) 04:32
Serdar Ortaç - İki Kalp (Gold Track) 2.490 izlenme - 5 yıl önce
Deniz Feat Dogabora İki Kalp 02:17
Deniz Feat Dogabora İki Kalp 4.155 izlenme - 8 yıl önce deniz feat dogabora İki kalp
Hayki & Yas 1leşen 2kalp 03:46
Hayki & Yas 1leşen 2kalp 1.718 izlenme - 6 yıl önce
Birleşen İki Kalp & Tek_sendin 03:41
Birleşen İki Kalp & Tek_sendin 1.101 izlenme - 7 yıl önce birlesen iki kalp olsun yeterkı bırlesmeyen kalmasın :(
Serdar Ortaç İki Kalp 04:55
Serdar Ortaç İki Kalp 771 izlenme - 5 yıl önce murat_kilicarslan27@hotmail.com
Metin Ersoy - İki Kalp Bir Olunca 02:27
Metin Ersoy - İki Kalp Bir Olunca 201 izlenme - 1 yıl önce kalipso krali.. az biraz erol buyukburca benzer kendisi tip olarak.. ilimdar kalkan'in oldrulmesi olayinin o zaman itibari ile bomba gibi patlamasi sonucu akilda kirli bir iz birakmi$tir.. ve hatta hurriyet gazetesinin ekinde bu olay ile ilgili haberi mansetten verirlerken kullandiklari fotograf aklimda cikmamaktadir.. kalca super dar, pacalar bolcana bembeyaz pantalon, hakan $ukur gomlegi*, agiz acik dolayisi ile di$ler onde, elinde de o afrikalilarin salladiklari lolipop tarzindaki muzik aleti ile sahnede seyircilere kar$i dans ederken.. yani adamin en ne$eli, en eglendigi anda cekildigi bir fotografin uzerine hayvan gibi siyah puntalarla olayi verirsen millet bakinir tabi olayla alakasi olan kim acaba diye.. "aman hoca kurtar... bizi fillerden" adli sanat eseri o donemlerde ilkokul birinci sinif olan beni katletmeye yetmi$tir.. tum bunlara ragmen hala serbesttir..(eksisözlük)
Doğa Bora - İki Kalp  Ft. Deniz 02:21
Doğa Bora - İki Kalp Ft. Deniz 164 izlenme - 2 yıl önce Şarkı Sözleri: DenizGürzumar Verse : Aklım karıştı baya, sirüyetin hâyâlimde, Lâkin karşı koyamadığım bi duygu var kalbimde Artık ölsemde bakamam desemde kimseye Ruhumu aldın gittin sen hemde bi gecede. Aslında hata belki karşılıksız aşklar artık Lazım olan duyguları bir köşede saklamaktır O gözlerinde gördüğüm ışığı daha unutamazken Korktuğum tek şey bana eskisi gibi bakmamandır. Umutluyum evet, salak gibi hâlâ peşindeyim Mutluyum böylede, merak etme daha delirmedim İstesemde unutamam ki güzel bebek yüzünü Sabaha karşı bile rüyamda tatlı gülüşün. Loş ışıklar altında 3 - 5 tane tekli içtim Orda burda ağladım ben yalnızca senin için. Ve seni görmek bundan sonra sadece rüyaysa Elveda çekerim artık bu boktan dünyaya. ! Nakarat : Bu iki kalpte deli gibi aşık Ama karşılıksız olduğunun farkındalar. Dokunuyor tabii ikisinede Boş koymak kafalarını yastıklara [ kaynak: http://sarki.alternatifim.com/goster.asp?ac=105054 ] DoğaBora Verse : Güzel bir akşam üstü anımsıyorum gelişini Bi başkaydı gözlerin ve güzel küçük ellerin Sonra uyandım birden, hatırlamıyorum gerisini Seni bi daha görmezsem abartmıyorum deliririm. Uzun zamandır bıkmadan da bekliyorum odamda Olcaklardan ümidimi kesmiyorum sorarsan Üşümek hoşlanmaksa eğer yetmiyordu polarlar Düşündüm çek tetiği, kolaysa. Tuttum ama hissetmedim, sustum zaman gitse geri Tutku yada bilmem nedir, kuşku kadar içten gelir Kusup rahatlamak gibi uyku basar gece gelir Evet durup buldum kusur buydu tamam sepetledim. Duygularım kalpazan, parası kalmadı Özlem özelden aradı açmalı Görmek içinse sanırım bakmalı Bu konuyu düşünücem kafamı patlatıp. Nakarat : Bu iki kalpte deli gibi aşık Ama karşılıksız olduğunun farkındalar. Dokunuyor tabii ikisinede Boş koymak kafalarını yastıklara
Asqhum Qanqama... 03:45
Asqhum Qanqama... 232 izlenme - 7 yıl önce seni seviorum bitanecik qanqammm
Alex - 2 Kalp Mesafesi 03:02
Alex - 2 Kalp Mesafesi 4 izlenme - 1 ay önce Alex'in, DMC etiketiyle yayınlanan "#2kalpmesafesi" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd'de.
Umutsuz Romantiq 02:38
Umutsuz Romantiq 155 izlenme - 7 yıl önce birleşen iki kalp
Kiraz Mevsimi-ÖyAy Yaşlılık Halleri 04:50
Kiraz Mevsimi-ÖyAy Yaşlılık Halleri 32 izlenme - 1 yıl önce Size de dediğim gibi arkadaşlar devam ediyorum.Evet yaşlılık halleri hem duygusal,hem eğlenceli.İyi seyirler dilerim Abone olmayı unutmayınız lütfen :) .)
Birleşen İki Kalp 01:47
Birleşen İki Kalp 85 izlenme - 5 yıl önce
Yankı 02:18
Yankı 108 izlenme - 7 yıl önce iki kalp
Birleşen İki Kalp 01:47
Birleşen İki Kalp 74 izlenme - 5 yıl önce
Birleşen İki Kalp 03:58
Birleşen İki Kalp 47 izlenme - 5 yıl önce sevdiğimden sevdiğine doğum günü armağanı
Serdar Ortaç - İki Kalp (Gold Track) 04:41
Serdar Ortaç - İki Kalp (Gold Track) 33 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: Gold Remix Çıkış Tarihi: 02.04.2007 Türkçe Pop
Metin Köse - İki Kalp Hastası 03:40
Metin Köse - İki Kalp Hastası 37 izlenme - 5 yıl önce
Öykü - Berk - İki Kalp Bir Arada 03:18
Öykü - Berk - İki Kalp Bir Arada 12 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: İki Arada Çıkış Tarihi: 13.04.2009 Şarkı Sözleri (lyrics): Aldırma geçer zamanla İyi ve kötü ne varsa Yalan olsa yalan yalan Söylediğin yalan olsa Gitmezdin Bırakıp gitmezdin beni bırakıp Beni beni sensiz git.. Duruyordu bir zamanlar İki kalp bir arada Duruyordu bir zamanlar Kaderdi onları ayıran Gizemli bir öyküydü bu Güzel bir öykü son bulan