Hoşgeldiniz!

karaer

Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri - Cüneyt Arkın (1971 - 89 dk) 01:29:23
Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri - Cüneyt Arkın (1971 - 89 dk) 11.205 izlenme - 2 yıl önce Malkoçoglu Ölüm Fedaileri Ypaım Yılı: 1971 Süre: 89 dk Tür: Macera, Aksiyon, Fantastik Yönetmen: Remzi Jöntürk Senarist: Remzi Jöntürk Oyuncular: Cüneyt Arkın, Leyla Selimi, Oya Peri, Talat Hüseyin, Tuncer Necmioğlu, Ahmet Danyal Topatan, Yaşar Güçlü, Aydın Tezel, Kamyab Kasravi, Adnan Mersinli, Hakan Bahadır, Yaman Coşkun, Yusuf Sezer, Haydar Karaer, Sohban Koloğlu Konu: Prens Arnold(Tuncer Necmioğlu) ve Sırp prensesi Elzanın(Leyla Selimi) izdivacının engellemek için gönderilen Türk elçileri Arnoldun emriyle sarayda öldürülür ve Elzaya babanızı Türkler öldürdüler denip saraydan kaçırılır. Malkoçoğlu(Cüneyt Arkın) ve yanındaki ölüm fedaileri Koca Kurt Samsa(Kami Kasravi), İlbey-Zorbey kardeşler(Adnan Mersinli-Hakan Bahadır) ve bıçakçı Polat(Talat Hüseyin) prensesi ve tahtın genç veliahtı Enricoyu(Yaman Coşkun) Arnoldun elinden kurtarırlar..Sandorun(Yusuf Sezer) ani bir baskınıyla uğraşan fedailerin arkadan gelen Arnoldun ordusuna yakalanmasını istemeyen Elza Arnoldun yanına kaçar.. Malkoçoğlu ve fedaileri Elzayı kurtarmak için Arnoldun kalesine giderler ve mücadelenin sonunda sadece Malkoçoğlu ve Elza ayakta kalabilmiştir.
Çalınan Aşk - Türkan Soray & Sadri Alisik (1963 - 74 dk) 01:14:25
Çalınan Aşk - Türkan Soray & Sadri Alisik (1963 - 74 dk) 1.771 izlenme - 2 yıl önce “What a Diff’rence (Difference) a Day Made (Makes)” (1934) (Maria Méndez Grever / Stanley Adams). İlk kez Harry Roy ve Orkestrası’ndan dinlediğimiz melodi ve Boğaz’a bakan Lokanta. Genç kadının boynunda Necmi’nin (kaz-tavuk hesabıyla) verdiği pahalı kolye. Necmi; “Hakkımda ne düşünüyorsun?” Günsel; “Cüretkâr ve inatçı olduğunu.” Necmi; “(Pek inandırıcı olmayan bir biçimde) Seni seviyorum.” Günsel; “Bir gecelik kadın olmak istemem.” Necmi; “Ben de tek olmak isterim.” Günsel; “Teksin.” Necmi; “Ya kocan?” Günsel; “O benim için bir şey ifade etmiyor artık.” (Murat’ı da seslendirecek olan Hayri Esen) “Bu filmin hikâyesi iki gencin mektuplaşma sıyla başladı. Birbirlerini gazetelerdeki evlenme ilanlarından tanımışlar, mektuplaşmaya karar vermişlerdi. Niyetleri ciddiydi. Hayattan bütün bekledikleri sıcak ve sevgi dolu bir yuvaydı. Ama kader bunu onlara çok gördü. Kötülükler bir örümcek gibi iki gencin masum aşkları etrafında ağlarını ördü. “ Aysel. Mektuplardaki adı Gül. Ablası Günsel’den başka kimsesi yok. Baba bir anne başka. Saç ve ben dışında görünüşleri aynı. Ama huylarının farklı olduğu daha ilk saniyelerde anlaşılıyor. ‘Ölüm Saati’ (1967) filminde Ahmet ve annesi Ayşe’nin olacak 24 numaralı ahşap evde oturuyorlar. Aysel, ‘dikiş dikerek hayatını kazanmaya çalışıyor’. Günsel bir şirkette sekreter. Amerikan folk/caz klasiği ‘When the Saints Go Marching In’ melodisinin duyulduğu büro ve araba vapuru sahnelerinde Necmi’nin de aklını başından almıştı. ‘Bütün ömrünü onun bunun elbiselerini dikmekle geçirdiği’ için kardeşini küçümsüyor. Aysel ise ‘gece yarılarına kadar sokaklarda dolaşmak, patronlarla gezmektense’ böyle mutlu. Üstelik o Perşembe (11 Temmuz) yedi aydır mektuplaştığı delikanlı ile buluşacak. Ama hastalanınca yerine ablası gidiyor. Murat’ın mektup ismi söylenmiyor. Bir oto tamirhanesi ve en iyi arkadaşı Bitirim Ali’nin kullandığı taksisi var. Aynı yıl çevrilen ‘Arka Sokaklar’daki bir başka Murat ve annesi Emine teyze’nin evinde kalıyor. Perdeler ve Atatürk resimli duvar halısı yerli yerinde. Mektup arkadaşı zannettiği Günsel’le buluştuğu araba sahnesinde The Shadows’dan ‘F.B.I.’ (1961) (Peter Gormley) melodisi vardı. Direksiyondaki Bitirim, onun konuşmasını ‘8 silindirli motorun iyi çalışıp çalışmadığını söyleyerek’ yönlendiriyor. Genç kadın, delikanlıdan çok hoşlandığı için durumu ona ve kardeşine açıklamaz. Uzaktan denizin göründüğü bir ağaç altında ve yine The Shadows’dan dinlediğimiz ‘Man of Mistery’ (1960) (Michael Carr) ile evlenmeye karar verirler. Nikâh sırasında Murat ve Ali’nin candan arkadaşları Kuru, Ufaklık ve Tosun ile tanışırız. Yeni evliler Ayvalık Vapuru ile balayına giderken kız kardeş gerçeği öğrenir. Rıhtım’da el sallıyorlar. Ali; “Hayatta en büyük arzum Murat abimi mesut görmekti… Köyden geldiğim zaman kimsem yoktu. Üstelik hastaydım ümitsizdim. Elimden tuttu, bana yardım etti, iş verdi. Her şeyimi ona borçluyum.” Aysel; “Çok iyisin Ali. Seni de Murat abini de evvelden görmüşüm gibi bir his var içimde.” Ali; “Mektuplardan olacak.” Aysel; “Hangi mektuplar?” Ali; “Bilmiyor musun yoksa Murat abimle ablanın mektuplaşarak evlendiklerini. Önceleri ben de senin gibi şaşırmıştım. Murat abimle alay ederdim ‘bu iş yürümez’ diye. Ama bugün hepsi hakikat oldu. İlk buluştukları Perşembe gününü hiç unutamam..” Genç kız gözyaşlarını evde ‘(Somewhere) Over the Rainbow’ (1939) (Harold Arlen / Edgar Yipsel Harburg) melodisi ile paylaşır. Murat ne kadar ‘yuvayı yapan dişi kuş’tan, ‘ayağı yorgana göre uzatmak’tan söz etse de Günsel’in gözü yükseklerde. Menekşe Sokak 23 numarada kirası 650 liraya bir ev tutarlar. Ev sahipleri ‘bir senelik peşin rica ediyorlar’mış. Nedense kira yüksekse ‘rica edilir’ düşükse ‘istenir’. Emlakçi rolündeki Kamer Sadık, rol aldığı filmler dışında böyle bir yer görmüş müdür acaba? Evde filmin sürprizi ile karşılaşıyoruz. Duvarda Edgar Degas’nın iki yağlı boya tablosunun (herhalde!) reprodüksiyonları var; ‘Two Dancers on Stage’ (1874) ve ‘Two Dancers’ (1890/98). İlki 12 Ekim 1961 tarihli Hayat Dergisi’nin orta sayfasında ‘Dansöz’ adı ile yayınlanmıştı. Belki oradan almışlardır. Cha cha ritmindeki ‘Moon River’ (1961) (Henry Mancini / Johnny Mercer) ile yaptıkları alışveriş sırasında ülkemizde ‘taksit’ uygulamasının öncüsü Rıdvan Umay ve mağazası görüntüye geliyor. Günsel’in ısrarıyla gittikleri Gazino’da Necmi de var. “Breakfast at Tiffany’s” filmi (1961) için yapılan ‘Something for Cat’ (Henry Mancini) melodisiyle dans ederken kocasından çok ona bakıyordu. Murat “Kim olduğumuzu unutmamalıyız. Bu hayat bize göre değil” diye yırtınıyor ama anlayan kim. “Şimdi hiçbir şeyimin eksik olmasını istemiyorum. Eski hayatımı yaşadıktan sonra evlenmenin manası kalır mı” deyip duruyor. Dükkân ve taksi satılır. Murat’ın ‘hayatı boyunca hasretini çektiği’ çocuğu bile bile düşürür. Artık anne olamayacakmış. Genç kadını elde etmek isteyen Necmi, para getiren her işi yapıyor. Bunların ‘dürüst olup olmadığı’ da ‘anlayışa göre değişirmiş’. Sonradan esrar ticareti yaptığını anlayacağız. Sadettin Erbil’in seslendirdiği Patron “Kadının karıştığı her işte bela vardır” demişti. Necmi ilerde olabilecek sorunlara en baştan çözüm getiriyor. Günsel’i öldürüp kahramanımızın suçlanmasını sağlar. Filmin sonunda sevdiğine kavuşan Murat; “Kötü bir rüya gördük Aysel. Ama her şey bitti. Aşkımızı kimse çalamaz artık.” Ali’nin onayı; “Motor saat gibi çalışıyor Abi.” Delikanlı mektup arkadaşı ile buluşmak için İskele Gazinosu’na gidecek. Murat; “Kravatsız olmaz mı be Bitirim?” Ali; “Olmaz tabii. Façan ne kadar afili olursa olsun bunu takmazsan farsız arabaya benzersin.” Murat; “Mektuplaşmak iyiydi. Yüz yüze gelince ne konuşurum ben onunla.” Ali; “Kadın arabaya benzer Abi. Önce açmaz vermeyeceksin. Çenen sekiz silindirli motor gibi çalışacak. Teklemeye başlarsan hava alırsın. Sonra çeliğine göre su vereceksin. Eğer kız sıkılgan, ağır başlıysa sen de öyle olacaksın… Dur biraz, son bir trafik muayenesi yapalım. Sıkı dur ey güzel, damatların piri geliyor.” (Yazan: Murat Çelenligil) Yönetmen Ülkü Erakalın Senaryo: Erdoğan Tünaş Yapımcı: Şahan Haki Müzik: Yorgo İlyadis, Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni: Memduh Yükman Tür: Dram, Duygusal Özellikler: 35 mm, Siyah Beyaz Oyncular: Türkan Şoray, Tamer Yiğit, Sadri Alışık, İzzet Günay, Hüseyin Baradan, Eşref Vural, Hasan Ceylan, Necdet Tosun, Hayri Caner, Mehmet Aslan, Haydar Karaer, Nubar Kamçılı, Ali Seyhan, Hüseyin Güler, Ayhan Altunç, Kamer Baba, Hayri Esen, Erdoğan Esenboğa, Rıza Tüzün, Adalet Cimcoz, Jeyan Mahfi Tözüm
Turist Ömer - Sadri Alışık (1964 - 90 dk) 01:29:44
Turist Ömer - Sadri Alışık (1964 - 90 dk) 1.768 izlenme - 2 yıl önce Turist Ömer ilk kez Hulki Saner tarafından çekilen Helal Olsun Ali Abi (1963) filminde göründü. Bahsi geçen filmde bir tiyatro başrol oyuncusunun arkadaşını canlandırıyordu. Karakter izleyiciler tarafından o kadar sevildi ki, Sadri Alışık'ın başrolünü oynadığı Turist Ömer filmleri çekilmiştir. İşte izleyeceğiniz film bu serinin ilk ve en özel olanıdır. İstanbul trafiğiyle kendi has şarkısıyla girizgah yapan Turist Ömer seyircinin gönlündeki tahta oturacaktır. Turist Ömer (1964) Tür: Komedi, Macera Süre: 90 dk Yönetmen: Hulki Saner, Senaryo Yazarı: Hulki Saner, Erdoğan Tünaş Yapımcı: Hulki Saner, Müzik: Metin Bükey, Görüntü Yönetmeni: Kriton İlyadis Oyuncular: Sadri Alışık, Çolpan İlhan, Vahi Öz, Mualla Sürer, Mehmet Ali Akpınar, Nurlan San, Benan Öz, Gülbin Eray, Eşref Vural, Hakkı Kıvanç, Zeki Tüney, Haydar Karaer, Haluk Orçun, Yaşar Şener, Nuri Tuğ, Nubar Kamçılı, Bedri Çavuşoğlu, Levent Haskan, Kemal Ergüvenç (Mehmet Ali Akpınar Seslendirmesi), Ayşegül Devrim (Nurlan San Seslendirmesi), Suna Pekuysal(Benan Öz Seslendirmesi), Erdoğan Esenboğa(Zeki Tüney Seslendirmesi), Birsen Kaplangı
Çifte Tabancalı Kabadayı - Yılmaz Güney (1968 - 67 dk) 01:07:14
Çifte Tabancalı Kabadayı - Yılmaz Güney (1968 - 67 dk) 1.167 izlenme - 2 yıl önce Yıllar önce aynı kadını seven iki kardeş; birisi siyah şapkasıyla tanınan namlı bir kabadayı, diğeri mafyanın kirli çamaşırlarını ortaya döken bir gazeteci. Mafya tarafından kaçırılan gazeteci, ağabeyiyle ilgili konuşturulduktan sonra öldürülür. Kabadayı ağabey, mafyadan öç almak için kanlı bir mücadeleye başlar... Yapım: 1968 - Türkiye, Tür: Aksiyon, Dram, Komedi, Macera, Yönetmen: Mehmet Aslan Oyuncular: Yılmaz Güney, Süheyl Eğriboz, Sezer Güvenirgil, Danyal Topatan, Kudret Karadağ, Sami Tunç, Meltem Mete, İhsan Gedik, Necati Er, Haydar Karaer, Görüntü Y.:Ali Uğur, Senaryo:Mehmet Aslan, Murat Ersan, Yapımcı:İrfan Atasoy
Gölgedeki Adam - Ayhan Işık (1970 - 71 dk) 01:10:24
Gölgedeki Adam - Ayhan Işık (1970 - 71 dk) 981 izlenme - 2 yıl önce Oyuncular: Ayhan Işık, Selma Güneri, Ayla Algan, Seher Şeniz, Melek Görgün, Birtane Güngör, Süleyman Turan, Altan Günbay, Behçet Nacar, Tarık Şimşek, Haydar Karaer, Tunç Aydınoğlu, Ekrem Gökkaya, Talia Saltı, Muammer Gözalan, Nezihe Güler, Taci Saraç Boğazından kesilerek öldürülmek istenen bir adamım öyküsü
Kızıl Maske - İrfan Atasoy (1968 - 74 dk) 01:14:45
Kızıl Maske - İrfan Atasoy (1968 - 74 dk) 872 izlenme - 2 yıl önce Yönetmen: Çetin İnanç Senaryo Yazarı: Çetin İnanç Tür: Aksiyon, Macera, Fantastik Süre: 74 dk Yapım Yılı: 1968 Yapımcı: Yılmaz Atadeniz Görüntü Yönetmeni: Rafet Şiriner Oyuncular: İrfan Atasoy, Sezer Güvenirgil, Yıldırım Gencer, Suzan Avcı, Danyal Topatan, Sami Hazinses, Faruk Panter, Hüseyin Zan, Kudret Karadağ, Haydar Karaer, Süheyl Eğriboz, İhsan Gedik, Selahattin Geçgel, Cevdet Balıkçı, Osman Han, Maraşlı Tayfun Konu: Bir çete istanbul'da bazı kişileri öldürmektedir ve bir profesörün bir formülünü ele geçirmeye çalışmaktadırlar. Bu işi çözmesi için Kızıl Maske çağrılır, fakat bu iş için Kızıl Maske gelmez çünkü yaşlanmıştır. Kızıl Masken'in oğlu gelir ve bu işleri yapanları araştırmaya başlar. Çok geçmeden çeteyi yakalar. Aynı yıl içinde aynı isimle çekilen Kızıl Maske filmlerinden birini izleyeceksiniz. Diğeri için; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/69954/kizil-maske-ismail-erten-1968-61-dk
Kader Kapıyı Çaldı - Türkan Şoray & Ekrem Bora (1964 - 84 dk) 01:23:51
Kader Kapıyı Çaldı - Türkan Şoray & Ekrem Bora (1964 - 84 dk) 813 izlenme - 2 yıl önce ‘Capricho Árabe’ (1889) (Francisco Tárrega). Akşam yemeği ve yeni seyis hakkındaki konuşma. Necmi; “Çiftliktekiler Murat’ı pek sevmiyorlar galiba.” Leyla; “O kadar sert ki ne söylense aksi cevap veriyor. Herkesin kendinden nefret etmesini ister gibi bir hali var sanki.” Selim; “Garip bir adam.” Leyla; “Bana gizli bir derdi var gibi geliyor. Ahırda yatmayı isteyecek kadar insanlardan uzak.” Necmi; “Böyle tipler romanlarda olur.” Leyla; “Doğru, roman kahramanları gibi.” “Lady Chatterley’s Lover” (1928) (D. H. Lawrence) romanının (“Lady Chatterley’in Âşıkı”) (İnsel Kitabevi) (İkinci Baskı, 1945) (Çeviren: Avni İnsel) Yeşilçam uyarlaması. Bir zamanlar herkes in gıpta ettiği, yerinde olmak istediği Necmi Bey çok mutsuz. ‘Miktarını kendisinin de bilmediği kadar parası, uçsuz bucaksız bir çiftliği var’. (Dış çekimler Veliefendi Koşuyeri’ndeki Simsaroğlu Harası’nda, iç çekimler Hafize Hanım’ın Yeniköy’deki köşkünde yapılmış.) Ama ‘o lanet olası avda’ sakat kaldıktan sonra şimdi bir tekerlekli iskemleye bağlı. Bunca para yerine, güzel karısını ‘hakiki bir erkek gücüyle kucaklayabilmeyi’ yeğlerdi. Arkadaşı Selim’le dertleşirken “Servetim onun her istediğini almasına yetecek kadar çok ama ona sarılıp onu erkekçe ısıtamayacak kadar soğuk” demişti. Leyla’nın (adı söylenmeyen) babası, Necmi Bey’in çiftliğinde ‘bir yanaşmayken bilahare aynı zatın kayınpederliğine terfi etmiş’. Saadeti zenginlikle ölçenlerden. Bu nedenle 14 yaşındaki kızını saçı başı ağarmış ama paralı birine vermekte bir sakınca görmemiş. Sonradan, o eşsiz ‘nezaketi’ ile “Lan, koltuğunun dibine kadar bileziğe boğuldun. Giydiğin kürklerin bini bir para. İtibar desen, kraliçelerde yok sendeki kadar (‘desen’, ‘kraliçelerde’, ‘kadar’ sözcükleri ‘disen’, ‘graliçelerde’, ‘gadder’ olmuş). Atın var, itin var. Saray gibi evin var” diyecektir. ‘Kader’in ne yapacağı, kapıyı ne zaman çalacağı belli olmuyor. Sorun yalnızca ‘yaş ve sınıf farkı’ olarak kalsaydı yine iyi. Necmi ‘eline şekilsiz bir hamur gibi düşen genç kızı olanca varlığı ile yoğurup dilediği şekli vermiş’. Ama o beklenmedik kaza her şeyi altüst eder. Tam olarak farkında olmasalar bile ‘evlilikleri batan gemiye, onlar da iki kazazedeye benziyor’. Çiftlikteki (hatta kasabadaki) herkes Leyla’nın güzelliği ve cinsel yaşamıyla ilgili. “Öyle kadına öyle koca. Herif erkeklikten yana tın tın.” Bu konuda garip bir hiyerarşi var. ‘Baytar’ Suat Bey en ataklardan. Genç kadına ‘iltifatlar yağdırıp 10 bin liralık at hediye ettiği gün’ niyetini belli etmişti; “Tabiata karşı geleceğinizi mi sanıyorsunuz. Evlilik nikâh cüzdanlarında kalan bir şey değildir. Ne demek istediğimi anlıyorsunuz değil mi?” O akşam kahvede Baytar’ın nasıl ‘dehlendiği’ ve ‘boyunun ölçüsünü aldığı’ konuşuluyordu. Hasan da, belki çiftliğin müdürü olduğu için(!) Gölbaşı’nda Leyla’ya saldırabilmişti; “Bu güzellik kötürüm bir adamın gölgesinde sönüp gidemez. Senin, benim gibi kuvvetli bir erkeğe ihtiyacın var.” Bahçıvan Ali, herhalde ‘içtimai seviyesi’ yeterli olmadığı için onunla değil atıyla konuşuyor; “Ah Sarı Kız, dilin olsa da benden haber iletsen hanımına. ‘Erkek Ali senin için deli oluyor’ desen. Bana bir ‘evet’ desin görsün baksın kocasının çiftliği, milyonları mı daha hoş yoksa ben mi?”. Daha ‘aşağıdakiler’ ise, arzularını ancak Ali’ye takılarak dile getirebiliyorlar; “Atın yerinde olmak isterdin değil mi? Düşün, o sütun gibi bacaklarla sırtında… Şaka maka, Leyla Hanım niyetine atı öpeceksin neredeyse.” Suat Bey’in armağanı nedeniyle genç kadın tedirgin. Bu at yüzünden başlarına bir ‘felaket geleceğini’ hissetmiş. Ama önce ‘yeni seyis’ gelir; Vahşi atın yetiştirilmesi için gazete ilanı ile bulunan Murat Kıvanç. “Yaşım 30. Attan ayrı olarak bütün çiftlik işlerinden anlarım. Sessizimdir. Yalnız huyum terstir. Az konuşurum. Son söylenecek lafı baştan söylediğim için de pek sevilmem.” İstemeyerek bir adam öldürmüş. Burada çalışmak istemesi de at terbiyesinden çok polisin gözünden kaçmak içinmiş. Sonradan bu şaka gibi söylerin gerçek olduğu anlaşılır. İlk gerginlik Hasan ile. Kocası, babası, herkes Murat’la uğraşıyor. O kadar ki genç kadın “Siz ona saldırdıkça, benim de içimden aksine onu korumak geliyor” diyecektir. Necmi, kıskançlığın pençesinde. Karısının, ‘günün birinde parayı değil kuvvetli, sapasağlam bir erkeği arzulayacağını’ hissetmiş. Ancak hâlâ debeleniyor; “Herkese ‘beyin’ denen şeyin ‘yürüyen bacaklar’dan daha kuvvetli olduğunu ispat edeceğim.” Bulduğu yöntemin akıllıca olduğunu söylemek zor. 5 kişiye Murat’ı dövdürür. Delikanlı kararlı onu öldürecek. Leyla; “Üzmeyin kendinizi.” Murat; “Üzüntünün dizginleri, bir atınki gibi insanın elinde olsa kolay.” Kırılan gururunu kandan başka bir tek şey tamir edebilirmiş; Leyla’ya sahip olmak. Genç kadın önceleri karşı çıksa da tremolalı ‘Recuerdos de la Alhambra’ (1896) (Francisco Tárrega) ile izlediğimiz unutulmaz öpüşmeleri sırasında çok mutluydu. [Bu melodi ‘The Killing Fields’de (1984) kullanılacaktır.] “Utanmam lazım ama utanamıyorum... Sevgi başka şeymiş… Onu başka bir hisle seviyormuşum. Baba sevgisi, çok büyük bir ağabey sevgisi gibi.” Necmi “Ömrümce bu korkuyla yaşadım, seni kaybetmek korkusuyla” demişti. Karısının parmakları arasından kayıp gittiğini görünce kendini öldürür. Sonrasında, Leyla ancak 60’larda yapılabilecek bir şey yapıyor. Çiftliği ve milyonları babasına ve çalışanlara bırakır. “Hak etmediğim şeyi alamam baba. Kısmet bu kadarmış. Üzülme, fakir de mesut olur.” Karlı İstanbul’da yeni hayatına ilk adım. Murat’ın teyzesi Mahmure Handan’ın evi. Ama delikanlının geçmişi onları, en mutlu günlerinde, evlenirken yakalar. Romanda Clifford Chatterley, o korkunç (ve henüz numaralanmamış) savaştan sonra 1918’de güzel karısı Constance’ın yanına ‘kalçalarından aşağısı felçli olarak’ dönüyor. “Çocuğu olmayacaktı (sf. 16).” Kızının ‘günden güne çöktüğünü gören’ Sir Malcolm Reid’in sözleri; “Kendine ne diye bir âşık tutmuyorsun. Bu sıhhatin için elzem.” Aslında kocası da ‘ilişkilerine bir halel getirmeyecekse’ başka bir erkekten çocuğu olmasına karşı değil (sf. 21 ve 53). Lady Chatterley, Clifford’un yazar arkadaşı Michaelis ile yaşadığı ‘deneyim’den sonra yeni orman bekçisi (aslı ‘av alanı bekçisi’-‘game keeper’) Oliver Mellors’a tutulur. Kadın, cinselliğin bedensel, erkek de ruhsal yanını keşfeder. Kitapta intihar ve geçmişteki cinayet yok. Mutlulukları Clifford’un ve Mellors’un ayrı yaşadığı karısı Bertha’nın boşanmaya razı olmalarına bağlı. ‘Concierto de Aranjuez; II. Adagio’ (1939) (Joaquin Rodrigo). Leyla; “Galiba bizim vahşiyi yola getirmek üzeresiniz.” Murat; “Galibası fazla. Bütün vahşi mahlûklar karşımda çabuk yola gelir.” Leyla; “Anlaşılan fazla da küstahsınız.” Murat; “Adamına göre değişir.” Leyla; “Galiba atla beraber size de bir seyis lazım olacak.” Murat; “Size lazım olduktan sonra bana niye olmasın.” (Yazan: Murat Çelenligil) Yönetmen: Ülkü Erakalın Senaryo : Bülent Oran Yapımcı : Ülkü Erakalın, Nevzat Pesen, Kadri Yurdatap Müzik : Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni : Şevket Kıymaz Tür : Dram, Duygusal, Komedi Oyuncular: Türkan Şoray, Ekrem Bora, Muzaffer Tema, Vahi Öz, Hüseyin Baradan, Necdet Tosun, Gürel Ünlüsoy, Salih Karadeniz, Haydar Karaer, Feridun Çölgeçen, Danyal Topatan, Yaşar Şener, Toron Karacaoğlu, Abdurrahman Palay, Sadettin Erbil, Rıza Tüzün, Adalet Cimcoz
Caner Karaer Canlı Yayında Şeriat Hukuku İstedi 02:07
Caner Karaer Canlı Yayında Şeriat Hukuku İstedi 868 izlenme - 5 yıl önce Sunucu Caner Karaer Canlı Yayında Şeriat Hukuku İstedi Sinirlerine Hakim Olamayan Sunucu, Rejiden Uyarı Aldı. Skyturk 360 Sunucusu Canlı Yayında Şeriat Hukuku İstedi
Kayserispor'da 3 Transfer Birden! 01:48
Kayserispor'da 3 Transfer Birden! 176 izlenme - 1 yıl önce Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor, dış transferde futbolcular Anıl Karaer, Ufuk Budak ve Kubilay Sönmez ile sözleşme imzaladı.
Kadın Satılmaz - Kartal Tibet (1970 - 76 dk) 01:16:02
Kadın Satılmaz - Kartal Tibet (1970 - 76 dk) 383 izlenme - 2 yıl önce Osmanlının Devletinin son yıllarında birbirlerine düşman iki ailenin çocukları olan Nazif ile Gülün macera ve aşk öyküsü..M.Ali Akpınar ve Suphi Teknikerin başlıca kötü rolleri paylaştığı bu yapım ayrıca Şener Şenin ilk filmlerinden bir tanesi... Oyuncular: Kartal Tibet, Hülya Darcan, Nedret Güvenç, Ali Şen, Suphi Tekniker, Mehmet Ali Akpınar, Nusret Özkaya, Şener Şen, Haydar Karaer, Kamer Baba, Mustafa Yavuz, Necdet Yakın, Enver Dönmez, Mehmet Büyükgüngör, Hayri Esen
Ebrulimuharrem - Kurtar Ya Rab (Arabesk Caz) 05:45
Ebrulimuharrem - Kurtar Ya Rab (Arabesk Caz) 178 izlenme - 2 yıl önce Muharrem Karaer ve Ebru Gerçek, Londra'da müzik yapan iki müzisyen. Ebrulimuharrem adında bir grup kuran müzisyenler, enteresan tarzlarıyla dikkat çekiyor. Ayrıca Taylan Mutaf tarafından çekilen klip, kalitesinden dolayı takdiri hak ediyor.
Şehr-İ Alem Rpg - Karaer Otel Tanıtımı 10:06
Şehr-İ Alem Rpg - Karaer Otel Tanıtımı 488 izlenme - 7 yıl önce Gökhan Kılıç
Muharrem Aslantaş Pütürge Vuslat Tv 05:56
Muharrem Aslantaş Pütürge Vuslat Tv 226 izlenme - 4 yıl önce Muharrem Aslantaş Pütürge Vuslat Tv
Abdullah Karaer Bykefenin Geçmişi 03:25
Abdullah Karaer Bykefenin Geçmişi 55 izlenme - 5 yıl önce abdullahın aşık olduğu gönül verdiği değersize umarım bir işaret vermektedirr
Abdullah Karaer 20 Yaşında 05:05
Abdullah Karaer 20 Yaşında 125 izlenme - 4 yıl önce Abdullah Karaer 20 Yaşında
İETT Otobüsünün, Ünlü Spikere Çarpma Anı   01:11
İETT Otobüsünün, Ünlü Spikere Çarpma Anı 10 izlenme - 6 ay önce İstanbul Sarıyer'de İETT otobüsünün, haber spikeri Caner Karaer'e çarpma anı güvenlik kameralarına yansıdı. Sarıyer Şehit Mithat Yılmaz Caddesi üzerinde meydana gelen trafik kazasında, karşıdan karşıya geçmek isteyen haber spikeri Caner Karaer'e İETT’ye ait bir otobüs çarptı. Haber spikeri Karaer kazanın ardından hastaneye kaldırılarak tedavi altına alınırken kazanın görüntüleri ortaya çıktı. Güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde haber spikeri Caner Karaer trafik aktığı sırada karşıdan karşıya geçmek istiyor. Bir anda yola çıkarak karşıya geçmeye çalışan Karaer'e o sırada seyir halinde olan bir otobüs çarpıyor. Karaer, çarpmanın etkisiyle yola savruluyor. Ardından olayı gören vatandaşlar Karaer'in yanına koşarak yardım ediyor.
Aras Karaer Sazak Ziyareti Videosu 19:23
Aras Karaer Sazak Ziyareti Videosu 123 izlenme - 6 yıl önce aras karaer'in ziyaret videosu.
Abdullah Karaer - 20 Yaşında 05:05
Abdullah Karaer - 20 Yaşında 85 izlenme - 4 yıl önce Abdullah Karaer - 20 Yaşında
aras karaer istanbul efsanesi !!! 02:42
aras karaer istanbul efsanesi !!! 86 izlenme - 6 yıl önce aras karaer hakkında çekilmiş küçük çapta bir videodur.iyi seyirler.
Abdullah Karaer 03:52
Abdullah Karaer 89 izlenme - 4 yıl önce Abdullah Karaer 20 Yaşında Part 2
Sucuk-Ekmek İşe Yaramadı! Erciyes, Rize'ye Boyun Eğdi 03:48
Sucuk-Ekmek İşe Yaramadı! Erciyes, Rize'ye Boyun Eğdi 12 izlenme - 2 yıl önce Taraftarlara ücretsiz passolig, sucuk-ekmek ve forma dağıtılmasına rağmen Kayseri Erciyesspor, sahasında Çaykur Rizespor'a 3-0 yenildi ve yapılan jestler çare olmadı.
Nisan-onunla Olmaya Gönlüm Var 04:54
Nisan-onunla Olmaya Gönlüm Var 7 izlenme - 3 yıl önce Söz-Müzik:Aydın BAŞ Bydın sound