Hoşgeldiniz!

Kenan Pars Videoları İzle

O'nun Hikayesi Fragmanı 01:45
O'nun Hikayesi Fragmanı 29.162 izlenme - 4 yıl önce Bir kaza sonucunda seks bunalımları geçiren ateşli bir kadınla, onu tedavi eden bir doktorun hikayesi.
Sevişerek Ölenler (Tanrım Herkese Böyle Ölüm Nasip Etsin ) 03:00
Sevişerek Ölenler (Tanrım Herkese Böyle Ölüm Nasip Etsin ) 12.901 izlenme - 3 yıl önce 02 : 12 den itibaren usta rejisörün parmak bastığı içtimai mesele ile porno literatürüne konulu, hayvanlı, brutal gibi kategorilerin yanında sosyal içerikli pornoyu ekleyen Yeşilçam önünde saygı ile eğilen site.
Sosyete Şaban - Anonslu Fragman (1985) 03:37
Sosyete Şaban - Anonslu Fragman (1985) 1.690 izlenme - 7 ay önce Değerli yönetmen Kartal Tibet, şirin ve sevecen Perihan Savaş ve Şaban oğlu Şaban şey yani şöhreti avrupa sınırlarını aşan iftihar vesilemiz Kemal Sunal. Sosyete Şaban (1985)
Altın Çocuk Göksel Arsoy - Fatma Girik (Küçük Beyefendi) 01:40
Altın Çocuk Göksel Arsoy - Fatma Girik (Küçük Beyefendi) 3.064 izlenme - 3 yıl önce Küçük Beyefendi, başrollerinde Fatma Girik ve Göksel Arsoy'un yer aldığı 1962 yapımı siyah beyaz Türk filmidir. Filmin Adı: Küçük Beyefendi Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Fatma Girik, Göksel Arsoy Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1962
Nereye Bakıyor Bu Adamlar - Zeki Alasya & Metin Akpınar (1976 - 87 dk) 01:27:34
Nereye Bakıyor Bu Adamlar - Zeki Alasya & Metin Akpınar (1976 - 87 dk) 2.390 izlenme - 2 yıl önce Yönetmen : Osman F. Seden Senaryo Yazarı : Ahmet Üstel Tür : Komedi Ülke : Türkiye Süre : 87 dk. Konu : Beşik kertmesi ile evlenmek için İstanbul'a gelen Metin ve en yakın arkadaşı Zeki bir tesadüf ile birden meşhur olurlar ve komik olaylar başlar. Oyuncular: Zeki Alasya, Metin Akpınar, Meral Zeren, Süleyman Turan, Turgut Boralı, Ali Sururi, Kenan Pars, Bilge Zobu, Osman Alyanak, Mehmet Emmi, Ahmet Turgutlu, Muammer Gözalan, Cevdet Arıkan, Arap Celal, Yadigar Ejder, Erol Günaydın, Hakkı Kıvanç, Remziye Fırtına, İlhan Hemşeri, İsmail Hakkı Şen, Çetin Tolbas, Nermin Özses, Feridun Çölgeçen, İbrahim Kurt, Mustafa Yavuz, Semih Sezerli, İhsan Özenç, Memduh Ünsal, Ahmet Karaca, Ekrem Dümer(Arap Celal Seslendirmesi), Timuçin Caymaz(Kenan Pars Seslendirmesi), Rıza Tüzün(Osman Alyanak Seslendirmesi), Sadettin Erbil(Ali Sururi Seslendirmesi), Pekcan Koşar(Süleyman Turan Seslendirmesi), Tijen Par(Meral Zeren Seslendirmesi), Mücap Ofluoğlu(Turgut Boralı Seslendirmesi)
Küçük Ağa - 3. Bölüm (TRT - 1983) 50:30
Küçük Ağa - 3. Bölüm (TRT - 1983) 1.180 izlenme - 2 yıl önce Nasıl bazı filmler bir daha çekilemezse, böyle bir dizi de uzun süre bir daha çıkmaz. Oyunculukları ise yeni nesil dizilerde zor bulursunuz.
Sokak Köpeklerine Selam Vermek - Avare (1964) 01:09
Sokak Köpeklerine Selam Vermek - Avare (1964) 1.361 izlenme - 2 yıl önce 1964 yapımı olan, başrolünde Sadri Alışık, Ajda Pekkan ve Kenan Pars’ın oynadığı Avare filminden ders çıkarılacak bir sahne. Sarhoş olan adam, yolda derbeder halde gezerken yerde yatan köpeğe tekmeyi basar. Bunu gören Sadri Alışık yerinde duramaz. İlk önce dayak sonra da sözleriyle dersini verir. “Bu dersi üniversite mektebinde bile öğrenemezdin. Sokak köpeklerine selam vermek adam olmaya çeyrek var demektir.”
Ekmekçi Kadın - Türkan Şoray & İzzet Günay (1965 - 91 dk) 01:31:03
Ekmekçi Kadın - Türkan Şoray & İzzet Günay (1965 - 91 dk) 1.515 izlenme - 2 yıl önce ‘Quando Ritornera Da Me’ (1964) (Locatelli / Minerbi) melodisi ve yıllar sonra karşılaşan Nazmi ile Ayşe’nin silah sesiyle sonuçlanacak konuşmaları.. [1972’deki aynı adlı ikinci çevrimde bu sahnede ‘Man With a Harmonica’ (1968) (Morricone) müziği kullanılacaktır.] Ayşe ; “Kıpırdama yersin kurşunu. Seninle anlaşmaya geldim Nazmi.” Nazmi ; “Anlaşacak bir şeyim yok benim.” Ayşe ; “Benim de kaybedecek bir şeyim yok.. Bütün ömrümü mahvettin, zindanlarda çürüttün. Gençliğimden, çocuklarımdan ettin beni. Alnıma o kanlı lekeyi sen sürdün. Katil sendin, günahını bana çektirdin.. Dayanamadım ayrılığa, zindandan kaçtım. Çocuklarımın karşısına alnım ak olarak çıkacağım günü bekledim. Ama bu defa da kader kızımı çıkardı karşıma. Ke mal, kızımın her şeyiydi. Ömrü yetimhanelerde geçmiş bir zavallının elinden, hayattaki tek emelini sen aldın..” Nazmi ; “Kızım Sevim hasta. Ölüme mahkûm. Ölecek, ellerimde ölecek yavrum. Onu hayatta tutan tek ümit, Kemal..” 1943’ün göz açtırmayan kışı. İstanbul. Lütfü Beyin fabrikasında kapıcılık yapan Ayşe Çelik, ne dünya savaşını ne de bir sene önceki ‘Struma Faciası’nı düşünecek durumda. Büyük olasılıkla, filmin esinlendiği aynı adlı romanı da (La Porteuse De Pain) (1884) (Xavier De Montepin) duymamıştır bile. Kocası Selim, aynı yerde 12 yıl çalıştıktan sonra bir iş kazasında ölmüş. İki çocuğu, 3-4 yaşlarındaki Metin ve birkaç aylık Zeynep’le ortada kalınca ‘patrona yalvarıp yakarıp’ genç kadına bir iş verdirmişler. Filmin başında, ekmek, peynir, helva ve (ilerde başına dert olacak) gazyağı almak için Bakkal Hayri’ye giderkenki perişanlıkları ; Ayşe’nin sol elinde ‘kulpu iğreti tutturulmuş bir gaz tenekesi’, koltuk altında çuval, lastiği gevşemiş çorabı ayak bileğine kadar düşmüş. Sağ eliyle Metin’i, o da Nazmi Ustanın armağan ettiği içi saman dolu tahta atı sürüklüyor. Zeynep’i (sütü mü, zamanı mı yok, filmden anlaşılmıyor) sütanası Gülizar’a bırakmış. O da laf dokunduruyor “Sütanalık kolay mı? Çamaşıra gitsem bunun üç mislini alırdım. Haftada 10 kâğıda olmuyor bu iş.” Üstelik, göz kamaştıran güzelliği de başına bela. Ölen kocasının ‘en iyi’ arkadaşı olduğunu söyleyen Nazmi, meğer onu ‘ilk gördüğü andan beri’ seviyormuş. Peşini bırakmıyor. Fabrikanın sahibi Lütfü Sırman, karısı (adı söylenmiyor) ve çocuğu Kemal’le çok mutlu. (Romanda ise Jules Labroue’nun karısı ölmüş ve çocuğu Lucien’e başka bir yerdeki kız kardeşi bakıyor.) Başarılı bir mühendis olan Lütfü Bey, tekstil makinelerinde ‘istihsali üç misline çıkaracak’ bir yöntem bulmuş. Ancak, basireti mi bağlandı nedir, bu konudan yalnızca Nazmi Ustaya söz ediyor ; “Şimdilik bir sen biliyorsun bir de ben. Dünyada itimat ettiğim tek insansın.. Bütün kredilerimi topladım bankalardan. İstediğinden fazlası var kasada. Hiçbir şeyden şüphelenmesinler diye muhasebeye bile bildirmedim para çektiğimi. Al anahtarları. Bir muvaffak olalım milyonlar su gibi akacak..” ‘İtimat’ın, hem de Nazmi’ye, bu kadarı.. Ayşe’yi bakkaldan gazyağı alırken gören Hacı Hüsrev Efendi, zaman yitirmeden durumu Lütfü Beye anlatır ; “Allah saklasın, cayır cayır yanarız. Benden söylemesi.” Fabrika sahibi ile Ayşe arasında yaşanan geçici gerginlik, sonradan genç kadının suçlanmasında kullanılacaktır. Evlenme isteğine defalarca olumsuz yanıt alan Nazmi öyle bir şey yapar ki ; Bir gece fabrikayı kundaklar (hem de Ayşe’nin gazyağını kullanarak), işçi Cevat’ı öldürüp kimliğini değiştirir, Lütfü Beyi öldürür ve buluşu ile ilgili kağıtları alır, kaçmadan önce de tabancayı Ayşe’nin odasına bırakır. Yangında tanınmaz hale gelen Cevat, ‘mucize kabilinden yanmayan’ nüfus cüzdanı nedeniyle Nazmi zannedilir. Ayşe tutuklanır. ‘Suçu sabit görüldüğünden (Sinop Cezaevinde) müebbet hapsine’ karar veriliyor. Metin’e bundan sonra ‘kocamın tek arkadaşı sendin’ dediği, emekli öğretmen ve ‘Örnek Talebe Yurdu’ müdürü İsmail Hakkı bakacaktır. Zeynep’i ise sütanası Gülizar kaçırmış. (Sonradan, neyse ki, İstanbul Belediyesi Yetimhanesine bıraktığını öğreneceğiz.) Nazmi, Cevat Şahin olarak Mısır’a (romandaki Jacques Garaud ise Amarika’ya) gidiyor. Burada mensucat fabrikaları sahibi ve Türk asıllı İsmail Hilmi Paşa ile tanışır. Lütfü Beyin geliştirdiği yöntemle Paşa’nın yanında çalışmaya başlar. Zamanla ortağı olur ve güzel kızı Gülsüm’le evlenir. Kızı Sevim’in doğumu sırasında karısını kaybediyor. ‘Hiçbir pişmanlık, hiçbir vicdan azabı’ duymadığı bu yıllarda yaşamındaki tek karanlık gölge, onun aslında Nazmi Erkmen olduğunu bilen Salim’dir. Bir rastlantı ile bu durumu anlayan Salim, Cevat’ın dayısıdır ve “20’ye yakın suçun faili olarak” Türkiye’de aranıyormuş. Nazmi’den sızdırdıklarını ‘batakhanelerde ve barlarda yiyip çılgınca bir hayat sürüyor’. Ayşe ise kendini çevresine sevdirmiş ve hapishanenin revirinde hastabakıcı olarak çalışmaktadır. 21 yıl sonra.. ‘Tesadüflerin’ (tekrar) bir araya getirdiği kişiler. Metin, avukat olmuş ve İsmail Hakkı Babanın öğrenci yurdunda kalıyor. En iyi arkadaşı Kemal bir tekstil mühendisi ve tahmin edileceği gibi Lütfü Beyin oğlu. Kemal’in ‘her saniyesini ona taparak geçirecek kadar sevdiği’ genç kız ise yıllar önce yetimhaneye bırakılan Zeynep. Orada Leyla adı verilmiş ve şimdi ‘bir moda evinde manken olarak’ çalışıyor. Nazmi (yeni adıyla Cevat), “Mısır’daki bütün tesislerini ve sermayesini anavatana getirip Batı Mensucat’ı kurunca” kalp hastası kızı Sevim de olaylardaki yerini alır. Bu arada, 26 Kasım tarihli, dönemin etkili gazetesi Akşam’da Nazmi’nin resmini gören Ayşe kaçarak İstanbul’a gelir. Adını Zehra olarak değiştirir. Bir bakkalda ekmek dağıtıcısı olarak çalışırken kızını bulur. Sevim’in Kemal’e aşık olmasıyla, Nazmi, Leyla’yı delikanlıdan uzaklaştırmak ister ama karşısına ‘haklı ve mazlum’ olmanın verdiği güçle Ayşe çıkıyor. Hiç olmazsa roman ve filmlerde ‘hak yerini er geç bulur’. 60’lı yılların nispeten sevgi dolu ortamında Nazmi’nin söyleyemediğini, romanda Jacques Garaud söylüyor ; “Aşk geçicidir. Önemli olan paradır.” Dedikleri, istemesek de, 100 yıl sonra gerçekleşmeye başlıyor. (Yazan : Murat Çelenligil) Yönetmen :Zafer Davutoğlu Senaryo :Osman F. Seden Yapımcı :Osman F. Seden Görüntü Yönetmeni :Kenan Kurt Tür: Dram, Duygusal Oyuncular: Türkan Şoray, İzzet Günay, Çolpan İlhan, Kenan Pars, Efgan Efekan, Kadir Savun, Hüseyin Baradan, Nubar Terziyan, Senih Orkan, Mürüvvet Sim, Nezihe Güler, Ergül Buharalı, Cahit Irgat, Feridun Çölgeçen, Talia Saltı, Faik Coşkun, Osman Türkoğlu, Mümtaz Ener, Hüseyin Güler, Zeki Alpan, Hayri Esen, T. Fikret Uçak, Muammer Gözalan, Celal Ersöz, Zeki Tüney, Selahattin İçsel, Talat Gözbak, Muzaffer Yenen, Fadıl Garan, Ali Seyhan, Ünal Gürel, Mine Sun, Volkan Kayhan, Bedri Çavuşoğlu, Orhan Çoban, Mahmure Handan, Abdurrahman Palay, Sadettin Erbil, Birsen Kaplangı, Rıza Tüzün, Kemal Ergüvenç, Hakkı Haktan, Jeyan Mahfi Tözüm, Nedret Güvenç
Romantik Ve Hassas Kalbin Titredi - Kenan Pars (Küçük Beyefendi) 01:11
Romantik Ve Hassas Kalbin Titredi - Kenan Pars (Küçük Beyefendi) 351 izlenme - 3 yıl önce Küçük Beyefendi, başrollerinde Fatma Girik ve Göksel Arsoy'un yer aldığı 1962 yapımı siyah beyaz Türk filmidir. Filmin Adı: Küçük Beyefendi Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Fatma Girik, Göksel Arsoy Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1962
Alternatif Narkoz Yöntemi - Tıp Mucizesi 02:07
Alternatif Narkoz Yöntemi - Tıp Mucizesi 273 izlenme - 3 yıl önce Hastayı acil ameliyat etmek gereklidir. Ama imkanlar kısıtlıdır. Hasta acı çeksin istenmemektedir. İşte o anda bu videoyu izleyen doktorlarımız hastaya alternatif bayıltma işlemi uygulayarak ameliyatı gerçekleştireceklerdir.
Aslanların Ölümü (1972) 02:54
Aslanların Ölümü (1972) 303 izlenme - 2 yıl önce Baştan başa hareket ve macera, titiz bir çalışma, akla durgunluk veren sahneler; "Aslanların Ölümü" daima "Arslanların Ölümü" olarak işitilip ses çıkarılmamış yegane film... Filmin dev kadrosundan bahsediceğime kafamı kırarım diyerek "O zaman beş yaşındaydım ben, insanın kalbi aşka sevgiye bu kadar hayvanca kapalı olursa... Fenerli misin? Beşiktaşlı mı? Oda ne demek? Fazla ve manasız suallerden hoşlanmam demek!" montesini icabında sunuyorum...
Kardeşin Senin O! - Göksel Arsoy Kenan Pars (Küçük Beyefendi) 03:04
Kardeşin Senin O! - Göksel Arsoy Kenan Pars (Küçük Beyefendi) 267 izlenme - 3 yıl önce Küçük Beyefendi, başrollerinde Fatma Girik ve Göksel Arsoy'un yer aldığı 1962 yapımı siyah beyaz Türk filmidir. Filmin Adı: Küçük Beyefendi Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Fatma Girik, Göksel Arsoy Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1962
Yeşilçamın Kötü Adamları - Belgesel 41:00
Yeşilçamın Kötü Adamları - Belgesel 209 izlenme - 2 yıl önce Film icabı çekilen görüntülerden beyazperdeye yansıyanlar, yıllarca insanları büyüledi. İyiler alkışlarla ödüllendiriliyor, kötüler atılan taşlarla cezalandırılıyorlardı. Kendisine taş atan seyircisine “atın atın, siz bana taş değil ekmek atıyorsunuz” demişti Erol Taş. Gerçekten de atılan o taşlar onun ödülüydü, rolünü başardığının göstergesiydi. Yeşilçam’ın iyi kalpli fakat film icabı kötü adamları, tüm tepkilere rağmen sinemanın yıldızları, başrol oyuncuları kadar ilgi çekmiş, sevilmiştir hep. En tanınan, bilinen yüzlerdir “kötü adam”lar, Kolay kolay unutulmazlar. Çoğunun rekor sayıda filmi vardır. Hangi filmi izleseniz bu yüzlerden birini mutlaka görürsünüz. Her filmin kötülüklerini iliklerimize kadar hissettiğimiz kötü adamları vardı. Onlarca başarılı oyuncu izledik kötü adam suretinde. Perdeden bize yansıyan görüntülerde ölümsüzleşen öyle roller ve oyuncular vardır ki kötünün, kötülüğün simgesi olmuşlardır. Kimi gülüşüyle, kimi bakışıyla, kimi acımasızlığı ve zalimliğiyle unutulmazlar arasında birer simgedir. Yeşilçam’ın Kötü Adamları, Tayf&Sanat yapımcılığında gerçekleştirilen belgesel filmde hayat buldu. Filmde Ahmet Tarık Tekçe’den Erol Taş’a, Kenan Pars’tan Hayati Hamzaoğlu’na, Atıf Kaptan’dan Altan Günbay’a, Turgut Özatay’a, Önder Somer’den Nuri Alço’ya Yeşilçam’ın efsane kötü adamlarına rastlayacaksınız; Sakın korkmayın! Çünkü onlar film icabı kötülerdi ve gerçekte her birinin altın gibi kalbi vardı. Yeşilçam’ın Kötü Adamları Tayf&Sanat takdim eder Rejisör: Burak Gülgen Program Ekibi Senaryo: Mesut Kara Anlatan: Faruk Üstün Prodüktör: Belgin Baştürk Kamera: Emre Altın Montaj-senkron: Orçun Bilgin Müzik: Tamer Süerdem, İlker Yurtcan, Mutlu Ödemiş
Huyum Kötü Heyecanlandım Mı Hemen Hayal Kuruyorum - Göksel Arsoy Kenan Pars (Küçük Beyefendi) 01:59
Huyum Kötü Heyecanlandım Mı Hemen Hayal Kuruyorum - Göksel Arsoy Kenan Pars (Küçük Beyefendi) 223 izlenme - 3 yıl önce Küçük Beyefendi, başrollerinde Fatma Girik ve Göksel Arsoy'un yer aldığı 1962 yapımı siyah beyaz Türk filmidir. Filmin Adı: Küçük Beyefendi Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Fatma Girik, Göksel Arsoy Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1962
Ajda Pekkan & Sadri Alışık - Avare (1964) 02:30
Ajda Pekkan & Sadri Alışık - Avare (1964) 132 izlenme - 2 yıl önce Efenim bilindiği gibi Türk Filmlerinin sonlarına doğru esas oğlan ile esas kız genelde kardeş çıkar da bir türlü buluşamazlar yaa, heh bu kez de esas savcı ile esas sanık baba - oğul çıkıyor. . . Sen şen yaşa Yeşilçam . . Bunu seven bunları zaten seviyor; http://alkislarlayasiyorum.com/?page=search&search_keyword=avare
Metroseksüel Kötü Adam 01:46
Metroseksüel Kötü Adam 88 izlenme - 2 yıl önce Yeşilçam'da kötüler hep benzer davranışlara ve fiziksel özelliklere sahiptir.Bir ellerinde puro diğer ellerinde içi dolu bir viski bardağı olur.Ayrıca şu aralar rayiç bedeli oldukça yüksek olan kocaman bir göbeğe sahiptirler.Ama bu kez ezberimizi bozacak bir kötü adam göreceksiniz.Her ne kadar sadece sebze ve yüzüne sürülen kremle beslenmekten konuşma kabiliyetini kaybetmiş olasada, metroseksüel kötü adamların sinemamızda artmasının faydalı olacağını düşünmekteyim.
Bak Aklıma Ne Geldi; Beni Kaçırsan? Kenan Pars (Kalp Yarası) 01:00
Bak Aklıma Ne Geldi; Beni Kaçırsan? Kenan Pars (Kalp Yarası) 148 izlenme - 3 yıl önce Yasak bir aşk yüzünden hafızasını yitiren evli bir avukatla, kocasının tedavi parası için tüm mallarını satıp eski mutluluğunu özleyen fedakar bir kadının öyküsü. Filmin Adı: Kalp Yarası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Kenan Pars, Gönül Beyhan Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1961
Yeşilçam'da Hafıza Kaybı Sorunsalı - Kenan Pars (Kalp Yarası) 01:05
Yeşilçam'da Hafıza Kaybı Sorunsalı - Kenan Pars (Kalp Yarası) 93 izlenme - 3 yıl önce Yasak bir aşk yüzünden hafızasını yitiren evli bir avukatla, kocasının tedavi parası için tüm mallarını satıp eski mutluluğunu özleyen fedakar bir kadının öyküsü. Filmin Adı: Kalp Yarası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Kenan Pars, Gönül Beyhan Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1961