Hoşgeldiniz!

komik dede

kızı gören dede kendinden gecti.. 01:19
kızı gören dede kendinden gecti.. 43.328 izlenme - 6 yıl önce süper dans..
Komik Dede 01:07
Komik Dede 7.894 izlenme - 3 yıl önce Çok Komik Hem İzle Hem Dinle
Kızlarla Beraber Coşan Dede 01:11
Kızlarla Beraber Coşan Dede 5.895 izlenme - 3 yıl önce 80lik Kızlar kızlarla dans etmeye çalışıyor.
komik dede 01:33
komik dede 5.446 izlenme - 6 yıl önce izle ve kop çakkıdı çakkıdı
Tikli Dede +18 01:48
Tikli Dede +18 3.484 izlenme - 3 yıl önce Tikli Dede +18
Komik Dede 02:48
Komik Dede 2.743 izlenme - 4 yıl önce Komik Dede
komik dede 02:48
komik dede 1.805 izlenme - 5 yıl önce
hacı dansı çok komik 00:48
hacı dansı çok komik 5.966 izlenme - 5 yıl önce http//www.facebook.com/ciftehankasabasi kislahan@hotmail.com http//www.ciftehan.com/ http//www.ciftehankaplicalari.com/ çiftehan termal kaplıcaları çiftehan kasabası ulukışla niğde kislahan@hotmail.com
vodafone moltofon demektir 00:25
vodafone moltofon demektir 2.099 izlenme - 5 yıl önce
dede kameralara oynama... 00:14
dede kameralara oynama... 3.234 izlenme - 9 yıl önce naptın dede ya amma ii rol yapıyo...
komik dede 02:48
komik dede 1.232 izlenme - 5 yıl önce
komİk dede 01:25
komİk dede 2.268 izlenme - 7 yıl önce komik çocuk dede
sigara haha sıgara içenin sonu bole olur 00:06
sigara haha sıgara içenin sonu bole olur 1.611 izlenme - 7 yıl önce :d:d:d:d:d:d:d:d
komik dede süperr 02:48
komik dede süperr 591 izlenme - 5 yıl önce
komik dede 01:33
komik dede 667 izlenme - 5 yıl önce d
Kale Sirnexi - Şırnaklı Dede 01:07
Kale Sirnexi - Şırnaklı Dede 757 izlenme - 3 yıl önce Kale Sirnexi - Şırnaklı Dede
Çok Komik Dede  Eyüp Göktepe 00:36
Çok Komik Dede Eyüp Göktepe 608 izlenme - 7 yıl önce gülme krizi
Dede Döktürüyor  müzik mehmet  bey uyarlama 03:20
Dede Döktürüyor müzik mehmet bey uyarlama 398 izlenme - 3 yıl önce Mehmet Bey Afyon
7'den 70'ine Horon Tepmek 02:18
7'den 70'ine Horon Tepmek 170 izlenme - 2 yıl önce Muhtemelen bir 23 Nisan töreninde 3 tane körpecik çocuğun horon tepmesini izliyoruz.Yaşımız olmuş 22 horon öğrenmeye çalışıyoruz elemanlar küçüklükten yetişiyo.Lakin 46. saniyede kadraja giren dede dedeciğiim beni ayrıca yarmıştır. İyi seyirler efenim.
8 Çocuklu Dede Evlenmemiş Bakire İstiyor 00:58
8 Çocuklu Dede Evlenmemiş Bakire İstiyor 350 izlenme - 4 yıl önce Dede Uçmuş :))
bu nası bi şarkı 00:19
bu nası bi şarkı 445 izlenme - 8 yıl önce yok böle bi şarkı:)))
Hiç Evlenmemiş Kadın İsteyen Dede 00:59
Hiç Evlenmemiş Kadın İsteyen Dede 302 izlenme - 4 yıl önce Hiç Evlenmemiş Kadın İsteyen Dede
Dedem Oynuyor 00:13
Dedem Oynuyor 186 izlenme - 4 yıl önce Büyük Dede
demİrİ gavlandirda köŞene sok... 02:22
demİrİ gavlandirda köŞene sok... 357 izlenme - 7 yıl önce komİk telefon Şakasi
Dede Coştu! 01:14
Dede Coştu! 203 izlenme - 3 yıl önce Dede Acıklı Sonra Kopuyor
Dedem Oynuyor 00:19
Dedem Oynuyor 196 izlenme - 4 yıl önce Büyük Dede
komik dede 02:21
komik dede 82 izlenme - 4 yıl önce