Hoşgeldiniz!

Kürdili Hicazkar Videoları

Hüsnü Şenlendirici - Kürdili Hicazkar Longa 05:52
Hüsnü Şenlendirici - Kürdili Hicazkar Longa 6.610 izlenme - 3 yıl önce Hüsnü Şenlendirici - Kürdili Hicazkar Longa
Çetin Akdeniz - Kürdili Hicazkar Longa 02:47
Çetin Akdeniz - Kürdili Hicazkar Longa 2.122 izlenme - 2 yıl önce Çetin Akdenizi tanımayan yoktur heralde varsada tanışın arkadaşlar elinde bağlamanın eridiği adam varya işte o Çetin beyefendi oluyor abimiz canımız ciğerimiz. Kendisiyle tanışmışlığım yoktur fakat yöremizin insanı sanatında bir numara insanın abi day diyip sarılası geliyor dinleyin dinletin öptüm bays
Ruşen Yılmaz - Zuhal Telcioğlu - Kürdili Hicazkar Peşrevi 01:04
Ruşen Yılmaz - Zuhal Telcioğlu - Kürdili Hicazkar Peşrevi 6.660 izlenme - 5 yıl önce
Ud Taksimi 02:04
Ud Taksimi 11.298 izlenme - 8 yıl önce nihaventten kürdilihicazkara ud taksimi cüneyt arslan tarafından
Popstar İhsan 4.hafta Sorma Bana Nafile 03:31
Popstar İhsan 4.hafta Sorma Bana Nafile 9.153 izlenme - 9 yıl önce popstar alaturkada 107 numara ile yarışan ihsan 4.haftasında söz:vecdi bingöl beste:selahattin pınar'a ait kürdili hicazkar bir şarkı ile sizlerle.sorma bana nafile neler düşündüğümü.
Vahdet Vural - Kürdili Hicazkar Peşrevi 01:05
Vahdet Vural - Kürdili Hicazkar Peşrevi 1.749 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: Fasl-ı Muhabbet Çıkış Tarihi: 21.01.2010 Türk Sanat Müziği
Halil Karaduman - Kürdili Hicazkar Longa 04:03
Halil Karaduman - Kürdili Hicazkar Longa 2.063 izlenme - 5 yıl önce
Solo Piyano Kürdili Hicazkar Saz Semaileri Piyanist Kürdi Hicaz Eseri Osmanlıca Eserleri Peşrevi Net 07:28
Solo Piyano Kürdili Hicazkar Saz Semaileri Piyanist Kürdi Hicaz Eseri Osmanlıca Eserleri Peşrevi Net 688 izlenme - 2 yıl önce Enstrümantal Türk Saz Müsikilerini Piyano Sesleri ile Dinlediniz mi?. Piyanist Güneş Yakartepe, " Kürdüli Hicazkar Reşat Aysu " Şarkısını Piyano Notalarını yazdı, Kuyruklu Piyano ile Çaldı. Enstrümantal Türk Saz Eserlerini Piyano ve Solo Serisi: 8 Çok sevilen Musikilerimizi Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum. Sevgi ve Saygılar... MEHMET REŞAT AYSU Verdiği eserlerle Türk Musikisine yepyeni bir hava ve canlılık getiren Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında İstanbul’da doğmuştur. Altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğudur. Birinci Cihan Savaşı yıllarında henüz beş yaşlarında iken; birer hafta ara ile anne ve babasını kaybetmiş, bir müddet büyükannesinin ve ağabeylerinin yanında kaldıktan sonra, Darüşşafaka Lisesi’ne girmiştir.1932 yılında bu okuldan mezun olan Reşat Aysu, aynı yıl Ankara’da kurulan Ziraat Fakültesi’ne girmek için müracaat etmiş, Gazi Orman Çiftliği’nde bir yıl staj gördükten sonra okula kabul edilmiş ve 1936’da Fakülteyi bitirerek Ziraat Yüksek Mühendisi olmuştur. Memuriyete 1937 yılında Bursa’da başlamıştır. 1938’de Ankara Irmak Fidanlığında Müdür Muavini olarak vazifede bulunmuş, bir yıl sonra Sivas’ın Yıldızeli kazasına atanmış ve 1941’de İzmir-Bornova Zirai Mücadele Araştırma Enstitüsü’ne tayin edilerek emeklilik yılı olan 1969’a kadar Bornova’da çalışmıştır. Reşat Aysu, fertlerinin tümü müzisyen olan bir aileden gelmektedir. Tekirdağ Belediyesi’ndeki memuriyetinin yanı sıra klarnet çalan ve Belediye Bandosunun Şefliği’ni yapan babasının yanı sıra, büyük ağabeyi trambon, ortancası klarnet, küçüğü bateri ve basso, ablası ud, kızkardeşi de keman ve ud çalarmış. Kendisi ise, Batı tekniği ile keman çalmaktadır. Fertlerinin tümü müzisyen olan bir aileden gelmesi, Reşat Aysu’yu da musikiye itmiştir. Notayı kendi kendine, hiç kimseden ders almadan öğrenmiştir. Bunu şöyle anlatmaktadır: -“Notayı Darüşşafaka’da iken, Bimen Şen’in “Çamlar altında uzattı, desti nazı bir peri” güfteli Saba şarkının bir çok kereler, tek başına tekrar ederek öğrenmiştim. Kemanı da kimseden ders almadan öğrendim.Boş zamanlarımda okuldaki sıraların üzerine iki çivi çakarak, bunlardan birine bir çelik tel bağlar ve bir ucunu da elimle idare ederek, öğrendiğimiz marşları çıkarmaya çalışırdım.” Bir gün gene bir boş vaktinde sıranın üzerine çaktığı tel ile melodiler çıkartmaya uğraşırken , odaya elinde kemanla bir arkadaşı girmiş, kemanı Reşat Aysu’ya uzatmıştır.Eline ilk defa keman almanın heyecanı ile, akordu olup olmadığını bile bilmeden çalmaya çalışan küçük Reşat birkaç dakika içerisinde bu sazdan bazı şarkıları ve marşları çalmayı başarmış, bu olay arkadaşları arasında hemen yayılarak önce müzik hocaları Zekai Dede Zade Ahmet Irsoy’a, sonra da okulun müdürü merhum Ali Kami Akyüz Bey’e kadar yansımıştır. Reşat Aysu o günden sonra okulun en gözde öğrencilerinden biridir.Reşat Aysu, Darüşşafaka’daki musiki hayatı hakkında şöyle demektedir: -“Darüşşafaka’da her konuda, özellikle müzik konusunda feyzaldım. Okulun müzik hocası Zekai Dede Zade Ahmet Bey, sesimin güzelliğini ve müziğe karşı istidadını görerek, beni korosuna aldı. Bu koroda 3-4 yıl kadar çalıştım. Önce Zekai Dede’nin Hicazkar, Suzinak, Hisarbuselik bestelerini, İsmail Dede’nin bazı eserlerini öğrendim. Daha sonra da diğer büyük bestecilerin çeşitli makamlardan besteledikleri eserlerini geçtim.” Vikipedi özgür ansiklopedi Bekleyen değişiklikler bu sayfada görüntülenmektedir Kontrol edilmemiş Mehmet Reşat Aysu 1910 Tekirdağ 13 Ekim 1999 İzmir özellikle saz semaisi besteleriyle ünlü Türk bestekardır Ayrıca şarkı peşrev oyun havası gibi Türk musıkisi formları da dahil üç yüzü aşkın eser bestelemiştir 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni 1936 yılında da Ankara Ziraat Fakültesi'ni bitirmiştir Bu yıllarda İsmail Baha Sürel san ile çeşitli musıki çalışmalarında bulunmuştur Mehmet Reşat Aysu Rakım Elkutlu ile 1945 yılında İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurmuş nota bilmeyen üstadın birçok eserini notaya alarak onları unutulmaktan kurtarmıştır Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen Mümkün mü unutmak güzelim mısrasıyla başlayan şarkıyı da Elkutlu ile birlikte bestelemiştir Eserlerinden bazıları Acem Aşiran Saz Semaisi Aksak Semai Acem Aşiran Peşrev Devr i Kebir Acem Kürdi Saz Semaisi Aksak Semai Buselik Saz Semai Aksak Semai Buselik Peşrev Düyek Ferahfeza Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Peşrev Düyek Hicazkar Saz Semai Aksak Semai Hisar Buselik Saz Semai Aksak Semai Hüseyni Saz Semai Aksak Semai Karcığar Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkar Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkar Peşrev Düyek Muhayyer Kürdi Saz Semai Aksak Semai Muhayyer Kürdi Peşrev Düyek Nikriz Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Peşrev Devr i Kebir Rast Saz Semai Aksak Semai Segah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Peşrev Çenber Sultaniyegah Peşrev Düyek Sultaniyegah Sirto Sofyan Suz i Dil Saz Semai Aksak Semai Şedd i Araban Saz Semai Aksak Semai Şedd i Araban Peşrev Düyek Şehnaz Saz Semai Semai Şehnaz Buselik Saz Semai Aksak Semai Yegah Saz Semai Aksak Semai Kategoriler Klasik Türk müziği bestekarları 1910 doğumlular 1999 yılında ölenler KARAOKE ENSTRUMANTAL PİYANO SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ RESİTALİ MÜZİK PİYANİST RESİTAL KONSER FON MÜZİĞİ TÜRKÜ ŞARKI ESER MELODİK Slow ENSTRÜMAN müzisyen Akustik Piyano piyanist Klasik arabesk fanztezi pop halk rock rok rap Piano ahisi Türküsü Şarkısı oyun havası ilahi Klasik Gitar Keman Viyola Çello Yan Flüt Soprano Pikola Alto Blok Flüt Trompet Mahur Saz Semaisi 2 Mahur Saz Semaisi 3 Makamsız-Kaç geceler yanmışım ben beni bilmeden Makamsız-O taptığım gözlerde beni bulamıyorum Muhayyer-İnce boynunu bükerken Muhayyerkürdi-Bu bir aşk şarkısıdır Muhayyerkürdi Peşrev Muhayyerkürdi Saz Semaisi Nihavend-Bir sonbahar akşamı sahillerdeyim Nihavend-Geceleri kaleden İzmir'in ışıkları Nihavend-Gönlümle oturdum da hüzünlendim o yerde Nihavend-Öyle alıştım ki sevgilim sana Nihavend Peşrev Nihavend-Sarışının bir başka esmerin doymaz aşka Nihavend Saz Semaisi Nihavend-Sevdamı yeşil gözlerin nuru yarattı Nihavend Tango Nikriz Saz Semaisi Nişaburek-Elin dert görmesin Nişaburek-O ateşli göğsünü esen rüzgara ver de Nişaburek-Onu çılgın gibi sevdim Nişaburek Saz Semaisi Nişaburek-Sevilmek okşanmak istemiyorsun Nişaburek-Yosun gözlüm dön bana Rast-Benim güzel bülbülüm Rast-Elveda deme sakınRast Peşrev Rast Saz Semaisi Rast-Senin aşkınla açar sevgili gönlümde bahar Rast-Tükenmez dertler açtım garib dertsiz başıma Segah-Anlat bana gül goncası gördün mü dikensiz Segah-Ne şekerde ne balda Segah Saz Semaisi Sultaniyegah-İzmir akşamları Sultaniyegah Longa Sultaniyegah Peşrev Sultaniyegah Saz Semaisi Suzidil Saz Semaisi Suzinak-Seviyordum onu ruhumda kanarken yaralar Şedaraban Peşrev Şedaraban Saz Semaisi 1 Şedaraban Saz Semaisi 2 Şehnaz Saz Semaisi Şehnazbuselik Saz Semaisi Uşşak-Aşkı bende tanıyan kalbini veren kadın Uşşak-Gurup vakti Çeşme'de sevgililer göz göze Yegah Saz Semaisi Kornet Metalofon Davul Drum Çelik Üçgen Zil Timpani Trampet Tef Bateri Elektro Gitar Bas Gitar Elektronik bateri Bağlama Uzun sap Saz Cura Karadeniz Kemençe Ud Kanun Darbuka Çümbuş Ud Bendir Mey Dilli Kaval Sipsi Asma Davul Dümbek Kabak Kemane Zurna Balaban Santur Duduk Parmak Zili Buzuki Rum Kemençesi GUNES ZERRİN MEHMET KÜÇÜK PİYANİST GÜNEŞ küçük Piyanist şantör gunes günes guneş yakartepe bney notaları obua oryantel oynat oyun havası oyunhavası perküsyon piano pianos plak program rack rak ritm saz saksafon ses SİNEMA siteleri sitesi solist söz sözleri şarkıcı şarkıcı şarkıcılar şarkılar şarkıları tambur teyp trompet türkücü türküevi türküler tv ud url üflemeli vaw video videolar viyola viyolansel vokal vokalist vurmali çalgılar web yahoo yaylı you tube youtube zurna top on kraltv kanald showtv link opera solist koro korosu solisti solistler şarkıcılar topluluğu müziktv müzik radyo beya zshow beyaz sarı sıcak profesyonel şarkı söylemek lazım dansöz assolist resital rap rock iboshow ibo seni çok seviyorum. Roland Yamaha Bongo Dilli Kaval Klarnet Klasik Gitar çura bağlama baglama saz saksafon Piyano Kürdüli Hicazkar Reşat Aysu Enstrumantal Solo Saz Eseri Saz Semasi Semai Parça Fon Müzi Solo Piyano Kürdili Hicazkar Saz Semaileri Piyanist Kürdi Hicaz Eseri Osmanlıca Eserleri Peşrevi Taksimi Fasılı Sanatı Ney Ud Zanaat Melodik Melodisi Melodileri Melodik Melodisi Melodileri Repertuar Konser Albüm Cd Dvd Kral Tv Mehmet Mehmed Semai Semai Peşrev Fasıl Eser Kitap Enstrumantel Trt 1 Klasik Türk Müziği Sanat Hafif Piano Eser Solist Çeşitli Sanatçı İzlesene Video Solo Piyano, Kürdili Hicazkar ,Saz Semaileri ,Piyanist, Klasik Türk Müziği, net Osmanlıca Kürdi Hicaz Eseri Eserleri Peşrevi Taksimi Fasılı Sanatı Zanaat Melodik Melodisi Melodileri Melodik Melodisi Melodileri Repertuar Konser Albüm Cd Dvd Kral Tv Mehmet Mehmed Semai Semai Peşrev Fasıl Eser Kitap Enstrumantel Trt 1 Sanat Hafif Piano Eser Solist Çeşitli Sanatçı İzlesene Video Piyano Kürdüli Hicazkar Makamı Saz Eseri Reşat Aysu Semasi Semai Parçası Koma Komalı Perde Ders Egzersiz Osmanlı Saray Kürdi Hicaz Nihavend Makam Uşşak Armoni Amatör Beste Armonik Blog Merhaba Test Yayını Armonileri Armonisi Senfoni Enstrumantal Solo Sazları Bölüm Dizi Anonim Piyanist Genç Fan Poli Müzikleri Karaoke Slow Sözsüz Melodik Rahat En Güzel Yavaş Huzurlu Rahat Yemek Fan HAFİF Piyanist Ezgisi Eser Çalgısal Şarkı Slov Ezgisel Melodi Melodisel Melodiler Yumuşak Komaları
Mustafa Sağyaşar - Kürdili Hicazkar Peşrev 01:27
Mustafa Sağyaşar - Kürdili Hicazkar Peşrev 1.407 izlenme - 5 yıl önce
KürdiliHicazkar Saz Semai Senfonik Solo Enstrümantal Piyano Fon Reşat Aysu Fasıl peşrev solo Resital 08:24
KürdiliHicazkar Saz Semai Senfonik Solo Enstrümantal Piyano Fon Reşat Aysu Fasıl peşrev solo Resital 1.330 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " KürdiliHicazkar Saz Semai " Eserinin Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı.Piyano ile icra etti beste:Mehmet Reşat Aysu Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında Tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak dünyaya geldi. Klarnet çalan babası Tekirdağ Belediye Bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. Birinci Cihan Savaşı yıllarında aile İstanbul'a göç etti ve Reşat Aysu Darüşşafaka Lisesi'nde öğrenimine başladı. Burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. Daha sonra Zekaîzade Ahmet Irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. Daha sonraki yıllarda Batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda Batı tekniğini geliştirdi ve Batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. Bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni bitirerek Ankara Ziraat Fakültesi'ne girdi. 1936 yılında bu okuldan yüksek ziraat mühendisi olarak ve 1969 yılında emekli olana kadar Ankara, Sivas ve Bornova'da Entomoloji (Böcek Bilimi) dalında ihtisas sahibi olarak çeşitli görevlerde bulundu. Bu yıllarda aynı vazifeyi paylaştığı İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli faaliyetlerde bulurdu. 1945 yılında Rakım Erkutlu ile İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurdu ve merhum üstadın birçok eserini notaya alarak unutulmaktan kurtardı. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısraıyla başlayan şarkı iki bestekarın ortak eseridir. 1947'de Madam Amati yönetiminde kurulan Şehir Orkestrası'nda 2. ve 1. keman olarak çaldı. 1945-1948 yılları arasında İzmir Musiki Cemiyeti'nde hocalık yaptı ve 1949 yılında İzmir Radyosu'na kemanı ile bir yıl müddetle devam etti. 1958 yılında Ege Üniversitesi'nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu, 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı'nda uzun yıllar hocalık yaptı. Nihavend SazSemai Saz Eseri Ktm Digital Dijital Diji Digi Türkü Site Org tarihi ud keman ney şarkı site Kürdili Hicazkar SazSemai Eser, sazeseri kitap A. Vurmalı Sazlar 1) Tahtalar Çevgân (Askeri Müzik) Kaşık (Halk Oyunları) Çalpara veya Çengi Çubuğu (Köçekçe ve Tavşanca'larda) 2) Zilliler Zil (Halile) (Tekke Müziği) Mehter Zili (Askeri Müzik) Hitit Sistrumu (Askeri Müzik.) Zilli Maşa (Halk oyunları) Parmak Zili (Eski ve yeni Raks Müziği) 3) Derililer Kös Askeri Müzik Davul Askeri ve Halk Müziği Nakkare Askeri Müzik Kudüm Tasavvuf ve Klâsik Müzik Dâire5 Klâsik Müzik Def Fasıl Müziği Bendir6 Tasavvuf Müziği Nevbe Tasavvuf Müziği Darbuka7 Oyun havaları 4) Fırınlanmışlar Cam Bardaklar Oyun Müziği Kâseler Oyun Müziği Fincanlar Oyun Müziği B.Nefesli Sazlar 1) Dilliler Zurna Askeri ve Halk Müziği Mey Halk Müziği Kaval Halk Müziği Tulum Halk Müziği Sipsi Halk Müziği Çifte Halk Müziği Arğul Halk Müziği Düdük Halk Müziği 2) Dilsizler Nefir Askeri Müzik Kaval Halk Müziği Ney Klâsik ve Tasavvuf Müziği Girift Klâsik Müzik Miskal Klâsik Müzik Pîşe Klâsik Müzik Mû Klâsik Müzik Kara kamış Klâsik Müzik Komuz Oyun Müziği Garmon Mızıka ve Oyun Müziği Hokkabaz Borusu Eğlence Müziği Mizmar Klâsik Müzik C. Telli Sazlar 1) Yaylılar Iklığ Halk Müziği Sînekeman8 Klâsik Müzik Keman Klâsik Müzik Rebab Tasavvuf Müziği Klâsik Kemençe Klâsik Müzik Karadeniz Kemençesi Halk Müziği Ağaç Kemane Halk Müziği Yaylı Tanbur Klâsik Müzik Kabak Kemane Halk Müziği 2)Mızraplılar Kopuz Askeri ve Halk Müziği Kolca Kopuz Halk Müziği Lâvta Oyun Müziği Çeng ( Mugni) Klasik Müzik Tanbur Klasik Müzik Ud Klâsik ve halk Müziği Kanun Klâsik ve halk Müziği Santur Klâsik Müzik Saz Ailesi Cura Halk Müziği Cura-Bağlama Halk Müziği Bağlama Halk Müziği Tanbura Halk Müziği Dîvan (Meydan) sazı Halk Müziği Tar Ailesi Dombra Halk Müziği Dotar Halk Müziği Setar Halk Müziği Asya Türkleri Müziği Çalgıları Balaban (MEY) Halk Müziği Gubuz Halk Müziği Koray Halk Müziği Sıbızgı Halk Müziği Mazhar Halk Müziği Gıçek Halk Müziği Kılkopuz Halk Müziği Rubab Halk Müziği Nay Halk Müziği Kemença Halk Müziği Dipnotlar Çalgı Farsça anlamdaşı sâz dışında. diğer bütün dillerde çalgı'nın karşılıgı mûsikî aleti demek olan iki kelimeden meydana gelir ( İng.,."musical instrument, Ar.,."el-alet el-musiqi.") vs. 'Çalgı aleti' demek bu yüzden yanlıştır: saz'ın ise Farsça'da, çalgı dışında birçok degişik anlamı vardır. Piyano F KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM 724 Kürdili Hicazkar Akustik Resat Aysu Hd Saray KürdiliHicazkar, Saz Semai, KTM ,Klasik Türk Müziği, Eseri, Kitap, Reşat Aysu, ,Kürdili Hicazkar, Akustik ,Resat ,Aysu, Hd, Saray Güneş Yakartepe " KürdiliHicazkar Saz Semai " Eserinin Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı.Piyano ile icra etti beste:Mehmet Reşat Aysu Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında Tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak dünyaya geldi. Klarnet çalan babası Tekirdağ Belediye Bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. Birinci Cihan Savaşı yıllarında aile İstanbul'a göç etti ve Reşat Aysu Darüşşafaka Lisesi'nde öğrenimine başladı. Burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. Daha sonra Zekaîzade Ahmet Irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. Daha sonraki yıllarda Batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda Batı tekniğini geliştirdi ve Batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. Bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni bitirerek Ankara Ziraat Fakültesi'ne girdi. 1936 yılında bu okuldan yüksek ziraat mühendisi olarak ve 1969 yılında emekli olana kadar Ankara, Sivas ve Bornova'da Entomoloji (Böcek Bilimi) dalında ihtisas sahibi olarak çeşitli görevlerde bulundu. Bu yıllarda aynı vazifeyi paylaştığı İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli faaliyetlerde bulurdu. 1945 yılında Rakım Erkutlu ile İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurdu ve merhum üstadın birçok eserini notaya alarak unutulmaktan kurtardı. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısraıyla başlayan şarkı iki bestekarın ortak eseridir. 1947'de Madam Amati yönetiminde kurulan Şehir Orkestrası'nda 2. ve 1. keman olarak çaldı. 1945-1948 yılları arasında İzmir Musiki Cemiyeti'nde hocalık yaptı ve 1949 yılında İzmir Radyosu'na kemanı ile bir yıl müddetle devam etti. 1958 yılında Ege Üniversitesi'nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu, 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı'nda uzun yıllar hocalık yaptı. Nihavend SazSemai Saz Eseri Ktm Digital Dijital Diji Digi Türkü Site Org tarihi ud keman ney şarkı site Kürdili Hicazkar SazSemai Eser, sazeseri kitap A. Vurmalı Sazlar 1) Tahtalar Çevgân (Askeri Müzik) Kaşık (Halk Oyunları) Çalpara veya Çengi Çubuğu (Köçekçe ve Tavşanca'larda) 2) Zilliler Zil (Halile) (Tekke Müziği) Mehter Zili (Askeri Müzik) Hitit Sistrumu (Askeri Müzik.) Zilli Maşa (Halk oyunları) Parmak Zili (Eski ve yeni Raks Müziği) 3) Derililer Kös Askeri Müzik Davul Askeri ve Halk Müziği Nakkare Askeri Müzik Kudüm Tasavvuf ve Klâsik Müzik Dâire5 Klâsik Müzik Def Fasıl Müziği Bendir6 Tasavvuf Müziği Nevbe Tasavvuf Müziği Darbuka7 Oyun havaları 4) Fırınlanmışlar Cam Bardaklar Oyun Müziği Kâseler Oyun Müziği Fincanlar Oyun Müziği B.Nefesli Sazlar 1) Dilliler Zurna Askeri ve Halk Müziği Mey Halk Müziği Kaval Halk Müziği Tulum Halk Müziği Sipsi Halk Müziği Çifte Halk Müziği Arğul Halk Müziği Düdük Halk Müziği 2) Dilsizler Nefir Askeri Müzik Kaval Halk Müziği Ney Klâsik ve Tasavvuf Müziği Girift Klâsik Müzik Miskal Klâsik Müzik Pîşe Klâsik Müzik Mû Klâsik Müzik Kara kamış Klâsik Müzik Komuz Oyun Müziği Garmon Mızıka ve Oyun Müziği Hokkabaz Borusu Eğlence Müziği Mizmar Klâsik Müzik C. Telli Sazlar 1) Yaylılar Iklığ Halk Müziği Sînekeman8 Klâsik Müzik Keman Klâsik Müzik Rebab Tasavvuf Müziği Klâsik Kemençe Klâsik Müzik Karadeniz Kemençesi Halk Müziği Ağaç Kemane Halk Müziği Yaylı Tanbur Klâsik Müzik Kabak Kemane Halk Müziği 2)Mızraplılar Kopuz Askeri ve Halk Müziği Kolca Kopuz Halk Müziği Lâvta Oyun Müziği Çeng ( Mugni) Klasik Müzik Tanbur Klasik Müzik Ud Klâsik ve halk Müziği Kanun Klâsik ve halk Müziği Santur Klâsik Müzik Saz Ailesi Cura Halk Müziği Cura-Bağlama Halk Müziği Bağlama Halk Müziği Tanbura Halk Müziği Dîvan (Meydan) sazı Halk Müziği Tar Ailesi Dombra Halk Müziği Dotar Halk Müziği Setar Halk Müziği Asya Türkleri Müziği Çalgıları Balaban (MEY) Halk Müziği Gubuz Halk Müziği Koray Halk Müziği Sıbızgı Halk Müziği Mazhar Halk Müziği Gıçek Halk Müziği Kılkopuz Halk Müziği Rubab Halk Müziği Nay Halk Müziği Kemença Halk Müziği Dipnotlar Çalgı Farsça anlamdaşı sâz dışında. diğer bütün dillerde çalgı'nın karşılıgı mûsikî aleti demek olan iki kelimeden meydana gelir İng.,."musical instrument, Ar.el-alet el-musiqi. vs. Çalgı aleti' demek bu yüzden yanlıştır: saz'ın ise Farsça'da, çalgı dışında birçok degişik anlamı vardır. saz semai,saz eseri,piyao solo,enstrumantal piyano,fon müzik,senfoni,Nasıl,Ne,nerede,Kim,Ders,Remiks,Vokal,Türkçe,Sözlü,Kürdili Hicazkar,KürdiliHicazkar Saz Semai,saz eseri,Klasik Türk Müzik,fon müzik,Piyanist,Resital,Digital,Dijital,Diji,Digi,Türkü,Site,Yamaha,Klavye,Org,Makam,Beste,Bestekar,Besteci,Semai,peşrev,Fasıl,Osmanlı,saray,Parça,Senfonisel,Saz,SazEseri,Çok,Sesli,yaz,çaldı,Araştırma,Enstitüsü,tayin,Musikisi,yepyeni,hava,canlı,ud,ney KürdiliHicazkar Saz Semai Senfonik Solo Enstrümantal Piyano Fon Reşat Aysu Fasıl peşrev senfonisel Piyanist,Piyano,çal,ilgili,arama,piyano,nedir,fiyat,özel,ders,hoca,kurs,satılık,kiralık,dinle,tarihçe,indir,programı,oyunları,dersleri,öğren,çalma,Piyano,Çal,Oyunu,Oyna Piyanist Piyano çal ilgili arama piyano nedir fiyat özel ders hoca kurs satılık kiralık dinle tarihçe indir programı oyunları dersleri öğren çalma Piyano Çal Oyunu Oyna Okul DERSİ PİYANİST GÜNEŞ YAKARTEPE HOCA PİYANO CAZ NEDİR RESİTALİ ÇAL TARİH OYUN FİYAT UCUZ UZMAN ÜSTAD UYGULAMA BİLGİSAYAR ALET ARA MP3 DİNLE AKSESUAR ÇAL ÖĞREN EĞİTİMİ KURSU ALBÜM AL ajans akademi öğren gunes pianist öğretmeni öğreniyorum öğret öğrenmek bilmek gösteri kültür merkezi salonu konser teknik dinle seyret Bul enstrümantal piyano piyanist piano pıyano piyanolar piyanosu konçerto sonat sonatin klasik türk müziği sanat thm tsm ktm grubu grup topluluk eğitimi okulu lise egzersiz etüd eser festival fon forom filmi gam hoca öğretmen jazz jenerik keman kaç marka metod müzikleri melodi usta master sınıf yetenek çocuk küçük piyanist çocuk parça play eser pano kiralık rock rak sesi solo satın al fiat fiyat tuş tamir tamirci taşıma terim tarihi teli şarkı şarkısı ekşi sözlük ansiklopedi kitap söz usb uzaman tv trt müzik trtmüzk kral televizyon ünlü üretici usta üzerinde virtiöz virtüöz vikipedi ney keman Profesyonel Akustik piyano vst stüdyo proje yeni başlayanlar yarışma sözleri arabesk fantezi halk sanat sanatçı vokal zeybek Rumeli türkiye youtube resital solo koro topluluk orkestra alıştırma oyun oyna org öğrenme online öğrenmek oyuncak video kurs beceri mp4 ses nota nerdir nerede nasıl kim öğrenme samsung radyo ritim ritm romantik resital solfej sehpa sandalye sesi nakliye liste konsol sözler satın al satışı sat al foto youtube yazılım zil sesi karaoke altyapı alt yapı wiki zor kolay süper ücret tam resital fiyatları çal dinle tarihçe indir programı oyunları ilgili aramalar dinletisi slow dersleri akordu metod başlangıç cover çalma çalgı çalan çeşit çalma çalmak yöntem eğitmen iPhone ipod ipad pad ikinci el İngilizce Türkçe türk piyano nasıl çalınır videoları tuşları şarkıları İstanbul türk turk turku beste virtüözleri fon müzikleri piyano solo piyano resital piyano fon müzikleri piyano enstrümantal oyun havası özel ders öğrenmek öğren öğrenci ölçü özel kurs master klas yöre oyun havası nasıl oynanır nerde nasıl kim kime niçin nerede ne kimle yöre makam bölge peşrev fasıl saz eser semai mani anadolu Web Görseller Videolar Uygulamalar Daha fazla Arama araçları Google arama araTAGs etiket düz nedir zara kubat şarkı söz Adı yaman yöre saz bağlama trt müzik Nerede nasıl KİM Nerde Ne Kime Zaman yerde Hangi hangisi Soru cevap hece ölçü ezgi
Ahmet Meter - Kürdili Hicazkar Longa 01:49
Ahmet Meter - Kürdili Hicazkar Longa 1.040 izlenme - 5 yıl önce
Kürdilihicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Enstrümantal Piyano Senfoni İlahi, Piano So 07:01
Kürdilihicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Enstrümantal Piyano Senfoni İlahi, Piano So 1.487 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Aysu" Eserini Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı . Mehmet Reşat Aysu (1910, Tekirdağ 13 Ekim 1999, İzmir), özellikle saz semaisi besteleriyle ünlü Türk bestekârdır. Ayrıca şarkı, peşrev, oyun havası gibi Türk musıkîsi formları da dahil, üç yüzü aşkın eser bestelemiştir. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni, 1936 yılında da Ankara Ziraat Fakültesi'ni bitirmiştir. Bu yıllarda İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli musıkî çalışmalarında bulunmuştur. Mehmet Reşat Aysu, Rakım Elkutlu ile 1945 yılında İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurmuş ve nota bilmeyen üstadın birçok eserini notaya alarak onları unutulmaktan kurtarmıştır. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısrasıyla başlayan şarkıyı da Elkutlu ile birlikte bestelemiştir. Eserlerinden bazıları Acem-Aşiran Saz Semaisi Aksak Semai Acem-Aşiran Peşrev Devr-i Kebir Acem-Kürdi Saz Semai Aksak Semai Bûselik Saz Semai Aksak Semai Bûselik Peşrev Düyek Ferahfeza Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Peşrev Düyek Hicazkar Saz Semai -Aksak Semai Hisâr-Bûselik Saz Semai Aksak Semai Hüseyni Saz Semai Aksak Semai Karcığar Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkâr Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkâr Peşrev Düyek Muhayyer Kürdi Saz Semai Aksak Semai Muhayyer Kürdi Peşrev Düyek Nikriz Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Peşrev Devr-i Kebir Rast Saz Semai Aksak Semai Segah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Peşrev Çenber Sultaniyegah Peşrev Düyek Sultaniyegah Sirto Sofyan Suz-i Dil Saz Semai Aksak Semai Şedd-i Araban Saz Semai Aksak Semai Şedd-i Araban Peşrev Düyek Şehnaz Saz Semai Semai Şehnaz-Buselik Saz Semai Aksak Semai Yegâh Saz Semai Aksak Güneş yakartepe "KürdiliHicazkar Saz Semaisi" Piyano Eşliklerini yazdı ve piano ile çaldı. beste:Mehmet Reşat Aysu Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında Tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak dünyaya geldi. Klarnet çalan babası Tekirdağ Belediye Bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. Birinci Cihan Savaşı yıllarında aile İstanbul'a göç etti ve Reşat Aysu Darüşşafaka Lisesi'nde öğrenimine başladı. Burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. Daha sonra Zekaîzade Ahmet Irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. Daha sonraki yıllarda Batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda Batı tekniğini geliştirdi ve Batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. Bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni bitirerek Ankara Ziraat Fakültesi'ne girdi. 1936 yılında bu okuldan yüksek ziraat mühendisi olarak ve 1969 yılında emekli olana kadar Ankara, Sivas ve Bornova'da Entomoloji (Böcek Bilimi) dalında ihtisas sahibi olarak çeşitli görevlerde bulundu. Bu yıllarda aynı vazifeyi paylaştığı İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli faaliyetlerde bulurdu. 1945 yılında Rakım Erkutlu ile İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurdu ve merhum üstadın birçok eserini notaya alarak unutulmaktan kurtardı. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısraıyla başlayan şarkı iki bestekarın ortak eseridir. 1947'de Madam Amati yönetiminde kurulan Şehir Orkestrası'nda 2. ve 1. keman olarak çaldı. 1945-1948 yılları arasında İzmir Musiki Cemiyeti'nde hocalık yaptı ve 1949 yılında İzmir Radyosu'na kemanı ile bir yıl müddetle devam etti. 1958 yılında Ege Üniversitesi'nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu, 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı'nda uzun yıllar hocalık yaptı. Henüz on bir yaşındayken bestelediği "La Reve" isimli senfonik parçadan başka tango, fokstrot, lied, marş gibi batı müziği formlarında besteler yapan Reşat Aysu, 1943 yılında saz eserleri bestelemeye başladı. Peşrev, saz semaisi, şarkı, oyun havası gibi Türk müziği formları da dahil olmak üzere üç yüzü aşkın eser besteleyen sanatkar özellikle saz semaileri ile çok ünlü oldu. Beria Aysu ile evliliğinden; Emre, Yalvaç ve Soner isimli üç oğlu olan Reşat Aysu, 13 Ekim 1999'da vefat ederek izmir'de toprağa verildi. Mehmet Reşat Aysu'nun sitemde bulunan eserleri: Mehmet Reşat Aysu'nun kürdîli hicazkâr saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun muhayyer kürdî saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun nihavend saz semâîsi Hatıra Meleklerin Hüznü Libertango Rüzgar Uyumuş Hasret Nadir'in Aryası (İnci Avcıları'ndan) Mandıra (Kelebek Süiti'nden) Adagio Spain Nihavend Saz Semaisi - Reşat Aysu Nihavend Saz Semaisi - Erzurumlu Hasib Dede Mehtapta Yakamozlar / Cinuçen Tanrıkorur Oblivion / Astor Piazzolla Mahur Saz Semaisi / Refik Talat Alpman Gel Ey Denizin Nazlı Kızı / Aleko Bacanos Nihavend Kanun Taksimi / Tahir Aydoğdu Vucüt İkliminin Sultanı Sensin / Tahir Aydoğdu Arap Dansı (Fındıkkıran'dan) / Çaykovski Nihavend Saz Semaisi / mesut Cemil Ave Maria / Bach-Grounod Kürdilihicazkar Kanun Taksimi / Tahir Aydoğdu Kürdilihicazkar Saz Semaisi / Reşat Aysu Gymnopedie No.1 / Eric Satie Gönlümün Melali / Ömer Altuğ Düğün Evinde / Hüsayin Sadettin Arel KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Enstrümantal piyano Senfoni ilahi, piano solo Fon Müzik Türkü Karaoke Moledi Melodik şarkı b008de KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Piyano Resital Kitap Reşat Aysu KTM Enstrümantal piyano Senfoni ilahi, piano solo Fon Müzik Türkü Karaoke Moledi Melodik şarkı Kürdili Hicazkar,Saz Semai,Saz Eserleri,Enstrümantal piyano, Senfoni ilahi,piano solo,Fon Müzik,Türkü,şarkı,Karaoke,Moledi, Melodik,Kitap,Reşat Aysu,KTM,osmanlı,tarihi,muhteşem eser,harika,güzel aa
Endülüste Raks Piyano Şiir Yahya Kemal Beyatlı Beste: Münir Nurettin Selçuk Ritim Vals Dans 06:34
Endülüste Raks Piyano Şiir Yahya Kemal Beyatlı Beste: Münir Nurettin Selçuk Ritim Vals Dans 741 izlenme - 2 yıl önce Solo Piyano ve Solist Burcu ile Sevilen Türk Sanat Müziği Şarkılarını Çok Seveceksiniz Genç Piyanist Güneş Yakartepe, " Endülüste Raks " Şarkısını Piyano ile Çaldı ve Söyledi Solist ; Burcu Sesi İle Ona Vokal yaptı. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyoruz ENDÜLÜS'TE RAKS Zil, şal ve gül. Bu bahçede raksın bütün hızı... Şevk akşamında Endülüs üç defa kırmızı... Aşkın sihirli şarkısı yüzlerce dildedir. İspanya neş'esiyle bu akşam bu zildedir. Yelpaze çevrilir gibi birden dönüşleri, İşveyle devriliş, saçılış, örtünüşleri... Her rengi istemez gözümüz şimdi aldadır; İspanya dalga dalga bu akşam bu şaldadır. Alnında halka halkadır aşüfte kâkülü, Göğsünde yosma Gırnata'nın en güzel gülü... Altın kadeh her elde, güneş her gönüldedir İspanya varlığıyla bu akşam bu güldedir. Raks ortasında bir durup oynar, yürür gibi; Bir baş çevirmesiyle bakar öldürür gibi... Gül tenli, kor dudaklı, kömür gözlü, sürmeli... Şeytan diyor ki, sarmalı, yüz kerre öpmeli... Gözler kamaştıran şala, meftun eden güle, Her kalbi dolduran zile, her sineden: "Ole!" 19 1 2 Endülüste Raks MP3 DİNLE AKSESUAR ÇAL Endülüs’te rax ÖĞREN EĞİTİMİ KURSU ALBÜM AL ajans piano solo öğretmen Endülüs’de İspanya İspanyol Oley öğreniyorum öğret Timur Selçuk – Endülüs Raks şarkı sözleri UNUTULMAZ ŞARKILAR endülüste raks dinle endülüste raks sözleri endülüste raks şiiri zekai tunca Münir Nurettin Selçuk'un sesinden dinlediğimiz eseri, Bir süredir beni meşgul eden, etrafında kafamın içinde fırdolayı gezinen bir şarkı oldu “Endülüs’te Raks”. Türk müziğinin tutkunu sayılmam pek. Hatta nağmelere oturmak için zorlanan sözler yüzünden sıkça alay konusu ettiğim olmuştur onu. Rakı sofrası dahil olmak üzere tercih ettiğim bir tür olmadı bu müzikler. Bunun sebepleri ve sonuçları başka bir tartışmanın konusu. Endülüs Arapçayılları arasında İber Yarım adası Araplar etkisi altında bulunan bölgelere verilen isimdir. Endülüs kelimesinin Vandallar geldiğine inanırlar. Ancak tarihsel dayanak yoktur. Müslümanlar İber Yarımadası varlığı en son yılı İspanyol sınır dışı edilmesiyle son bulmuştur. Ayrıca bak Emeviler Endülüs Emevi Devleti Endülüs Özerk Bölgesi İspanyol Kemal Reis İspanya tarihi Portekiz tarihi İslam Tarihi Berberiler Tarık bin Ziyad İspanyolca Yahudi kültürü altın çağı Münir Nurettin Kürdili Hicazkâr makamına getirdiği yeni bir soluk olarak kabul edilen eser, yürük semai usulünde söylenmiş. Yine öğrendiğime göre, batı müziğindeki vals ritimleri karşılık geliyor şarkının ritmi. Yahya Kemal Beyatlı yazdığı şiirinin sözleriyle de takip etmeli: endülüs de raks Timur Selçuk Endülüs’te Raks lyrics Endülüste Raks Piyano Şiir Yahya Kemal Beyatlı Beste: Münir Nurettin Selçuk Ritim Vals Dans Endülüs’te Raks, Piyano, Yahya Kemal Beyatlı, Münir Nurettin Selçuk, Kürdilihicazkar Zil Gül Şan Ritim Vals Dans Şiir Beste
Endülüs'te Raks Zil Şal Ve Gül Bu Bahçe Raksın Bütün Hızı Nota Kürdilihicazkar Makamı Klasik Türkçe 05:51
Endülüs'te Raks Zil Şal Ve Gül Bu Bahçe Raksın Bütün Hızı Nota Kürdilihicazkar Makamı Klasik Türkçe 1.059 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " Endülüsde Raks " Eserinin Çok sesli (Senfonik) Eşlik Nota, Armonilerini yazdı, Piyano ile icra etti ve Söyledi, Vokalist OYA YILDIZ Ona Sesiyle Vokal Yaptı.her rengi istemez gözümüz şimdi aldadır; isher rengi istemez gözümüz şimdi aldadır; ispanya dalga dalga bu akşam bu şaldadır. alnında halka halkadır âşüfte kâkülü, göğsünde yosma gırnata'nın en güzel gülü... altın kadeh her elde, güneş her gönüldedir; ispanya varlığıyle bu akşam bu güldedir. raks ortasında bir durup oynar, yürür gibi; bir baş çevirmesiyle bakar öldürür gibi... gül tenli, kor dudaklı, kömür gözlü, sürmeli... şeytan diyor ki sarmalı, yüz kerre öpmeli.. gözler kamaştıran şala, meftûn eden güle, her kalbi dolduran zile, her sîneden: 'ole!' coşkusu ile ağlatan senfonik bir türk sanat müziği şarkısıdır. hele2 kişi favori belledi "gül tenli, kor dudaklı, kömür gözlü sürmeli... şeytan diyor ki sarmalı, yüz kere, yüz kere öpmeli..." şeklinde iki doruk mısra vardır ki, insanı alır, götürür... (elleri çırparak oynayalım, ispanyol havasına bürünelim hissi veren türk sanat müziği şarkısı. (münir nurettin selçuk'un sesinden dinlenildiğinde insanı gerçekten endülüs'e götüren çok güzel bir şarkıdır. Endülüste Raks Münir Nurettin Selçuk Yeni Emel sayın Muazzez Abacı Ersoy Bülent Şarkı Alternatif Son Versiyon Super Güzel Orjinal Ebru Gündeş Her Yan Piyano Resital repertuar Konser Mp3 mp4 film Konu Türkçe Sözler Bölüm Paylaş Yakartepe Saz Parça Senfoni Çok Sesli Eşlik Nota yazdı Dijital çaldı Söyledi Vokalist eşlik etti Sanatcı Site Şarkı Sekme Zil sevdiği Sanat Müziği SANAT MÜZİĞİ KOROSU solo solist Endülüs raks Şal Gül dans klasik koro turkuaz ole ispanya tsm Hicaz Yaylı Taksimi peşrev fasıl zil, sal ve gul. bu bahcede raksin butun hizi... sevk aksaminda endulus uc def'a kirmizi askin sihirli sarkisi yuzlerce dildedir ispanya nes'esiyle bu aksam bu zildedir Endülüste Raks Vokalist:oya Zil Şal Ve Gül Vokal Şan Ses Münir Nûrettin Selçuk Öykü Hikaye Bölge Müziği Klasik Türk Müziği Neo b465vez Versiyon 2 B Son Münir Nûrettin Selçuk Endülüste Raks Zil Şal Ve Gül Vokal Şan Ses Öykü Hikaye Bölge Müziği Dailymotion ENDÜLÜS'TE RAKS Zil Şal ve Gül bu Bahçe Raksın Bütün Hızı Nota Kürdili hicazkar makamı Klasik Türk müziği Eserleri ENDÜLÜS'TE RAKS - Piyano ile Güneş yakartepe çaldı. Armoni Eşlik Düzenleme:Güneş Yakartepe - Beste: Münir Nurettin Selçuk-Zil şal ve gül- Güfte-Şiir:Yahya Kemal BEYATLI-Endülüste Munir Nürettin Selçuk-Zil şal ve gül-Timur Selcuk Fon Hafif Münir Nurettin Selçuk (1900 - 1981) 1900 yılında İstanbul'da dünyaya gelen Münir Nurettin Selçuk, 1917 yılında ailesinin ısrarı ile öğrenim için gittiği Macaristan’dan musıkî aşkıyla geri döndü. Dar'ül Feyz'i Musiki Cemiyetine devam etti ve Zekaizade Ahmet Irsoy'dan ve Besteniğar Ziya Bey'den musiki dersleri aldı. Münir Nurettin, bestekârlığa 1920 yılında Tevfik Fikret’in “Bu bir terânedir” şiirine yaptığı bir besteyle adım attı. İkinci olarak “Sensiz ey şûh gözlerim avâre kalbim ağlıyor” güfteli şarkısını besteledi ve bu iki eserden sonra yirmi yıl süreyle beste yapmadı. 1923 yılında askerliği sırasında Mızıka-ı Hümâyûn’da sonradan da Riyaset-i Cumhur Musıkî Heyeti’nde çalışan Münir Nurettin, eski okuyuşla yeni anlayışı birleştirerek alışılagelenden çok farklı bir üslûpla, 1928’de "Sahibinin Sesi" firmasında ilk plaklarını yaparak dikkatleri üzerine çekti ve aynı yıl Paris’e giderek Ses Tekniği konusunda öğrenim gördü. Aynı zamanda özgün bir ses tekniği eğitimi görmüş ilk Türk Musikisi ses sanatçısı olan Münir Nurettin, 19. yüzyıl İtalyan opera şarkıcılığının izlerini taşıyan icra üslubu "Bel Canto"dan etkilendi. Musıkî tarihimize tek başına konser verme geleneğini getiren sanatçı, ilk solo konserini Paris dönüşü, 1930 yılında, şimdiki Dormen Tiyatrosu’nda vererek büyük ilgi ve hayranlık uyandırdı. Konserlerde frak giyen ve ayakta şarkı söyleyen, aynı zamanda koro eşliğinde solo okuma geleneğini de başarıyla ilk kez uygulayan sanatçı o olmuştur. Daha pek genç yaşında çevresinde müthiş bir hayranlık uyandırdı, giyimine gösterdiği özenle, ciddiyetiyle ve tavizsiz sanat anlayışıyla bir efsane oldu. Batı’dan gelen etkileri (opera, tango, vs.) kendi Türk musıkisi okuyuş üslubuna korkmadan dahil eden Münir Nurettin Selçuk, kuşaklar boyu örnek alındı. Asıl beste çalışmalarına 1940-1941’li yıllardan sonra başlayan Münir Nurettin, İstanbul’a döndükten sonra otuz yılı aşkın bir süreyle İstanbul Belediye Konservatuarı İcra Heyeti’nde görevi yaptı. Birçok genç kuşak sanatçısının yetişmesine katkıda bulunan Münir Nurettin Selçuk’un özel olarak ders verdiği kişiler arasında günümüzün en önemli Türk musıkisi ses sanatçısı olan Alâeddin Yavaşça’yı sayabiliriz. Dünya müzik çevrelerinde de büyük ilgi görmüş olan sanatçı, 27 Nisan 1981'de hayata gözlerini yumdu. Timur Selçuk'un babasıdır Münir Nurettin Selçuk (Hayatı – Biyografisi) 1901de İstanbul’un Sarıyer semtinde doğdu. Doğum tarihi için çeşitli kaynaklarda 1899, 1900, 1902 tarihleri de gösterilmiştir. Divanı Hümayun muavini ve Darülfünun ilahiyat Şubesi muallimlerinden Mehmed Nuri Bey ile Fatma Hanife Hanım’ın oğludur. On beş yaşında Darü’lFeyzi Musiki Cemiyeti’ne öğrenci olarak girdi. Üç yıl sonra da, hanendelerinden biri olduğu bu topluluğun konserlerine çıktı. 1907de Soğukçeşme Askerî Rüşdiyesi’ni bitirip Kadıköy Sultanî’sine yazıldı. Aynı yıl Darülelhan’a da girdi, Zekaizade Ahmed Efendi’den dört yıl ders aldı. Daha sonra Ali Rıfat Bey’in (Çağatay) başkanlığındaki Şark Musiki Cemiyeti’ne girdi; kurucuları arasında da yer aldığı bu dernekteyken Bestenigar Ziya Bey’den birçok fasıl meşk etti. Genç Münir Nurettin ilk kez Şark Musiki Cemiyeti’nin konserlerinde solist olarak parladı. Askerlik görevi sırasında, 1923te mülazım (teğmen) rütbesiyle Muzikai Hümayun’a girdi; Cumhuriyet’in ilanından sonra da Riyaseti Cumhur Heyeti’nde üç yıl görev aldıktan sonra ayrıldı. Aynı yıl Sahibinin Sesi plak şirketi adına Paris’e giderek iki yıl ses tekniği dersleri aldı. Dönüşünde, 22 Şubat 1930 gecesi, Beyoğlu’ndaki Fransız Tiyatrosu’nda kemanî Nubar Tekyay, kemençeci Ruşen Kam, tanburî Mesut Cemil ve kanunî Artaki Candan’ın sazları eşliğinde yepyeni bir anlayışla ilk sahne konserini verdi. Bunu öteki konserleri izledi. Mikrofon kullanmadan, ayakta okuyarak verdiği bu konserlerde ortaya koyduğu icra üslubu ve tekniği solo icrada bir dönüm noktası oldu, yeni ufuklar açtı. O zamana kadar bu tür bir okuyuşla modern bir konser salonu düzeni içinde konser veren olmamıştı. Türk musikisi daha önce hep küçük mekanlarda, özel musiki meclislerinde oturan hanendelerce icra edilirdi.mail Hakkı Efendi - 1930 İsmail Hakkı Nebiloğlu - 1965 İsmet Ağa (Tanburi) - 1870 İzzeddin Hümayi Elçioğlu - 1950 K Kadri Çelebi (Ama) - 1650 Kadri Şençalar - 1989 Kâni Karaca - 2004 Kantemiroğlu - 1727 Karnik Garmiryan - 1947 Kazım Uz - 1938 Kemal Batanay - 1981 Kemal Efendi - 1915 Kemal Emin Bara - 1957 Kemal Niyazi Seyhun - 1967 Kenan Rifai - 1950 Kirami Efendi (Hacı) - 1909 Korkut (Şehzade) - 1513 Küçük Hoca (Haham) - 1800 L Latif Ağa - 1885 Latif Efendi - 1910 Lemi Atlı - 1945 Levon Hancıyan - 1947 Leyla Saz - 1936 M Mahmud Celaleddin Paşa - 1899 Mahmud Çelebi (Diyarbekirli) - 1680 Mahmud Çelebi (Hatib) - 1603 I. Mahmud - 1754 II. Mahmud - 1839 Mahmud Raif Efendi(Reis) - 1807 Mandoli Artin Ağa - 1890 Manol Ağa - 1902 Markar Ağa - 1880 Mehmed Ağa (Çiroz) - 1850 Mehmed Ağa (Küçük) - 1800 Mehmed Baha Pars - 1953
Balık Ayhan Ve Grubu - Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbulun 02:40
Balık Ayhan Ve Grubu - Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbulun 638 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: Kürdili Hicazkar Muhayyer Kürdi Şarkılar Çıkış Tarihi: 29.09.1995 Enstrümental
Gökhan Sezen - Sorma Bana Nafile 03:28
Gökhan Sezen - Sorma Bana Nafile 535 izlenme - 3 yıl önce Yükleyen-Mustafa Özdemir
Meltem Kürdili Hicazkar Saz Semaisi Beste: Göksel Baktagir Piyano Kanun Eseri 07:35
Meltem Kürdili Hicazkar Saz Semaisi Beste: Göksel Baktagir Piyano Kanun Eseri 612 izlenme - 2 yıl önce MELTEM Kürdili Hicazkar Saz Semaisi Piyano ve Kanun ile Nasıl Bulacaksınız. Genç Müzisyen Güneş Yakartepe, " MELTEM Kürdili Hicazkar Saz Semaisi - Beste: Göksel Baktagir " Eserini Piyano Çaldı . Kanun Muhteşem Tınıları ile Piyanoya Eşlik Etti. Enstrümantal Türk Müziği Eserleri Piyano Kanun Serisi: 6 Genç Piyanist Beğeni, Destek ve Güzel Yorumlarınızı Bekler. MELTEM Göksel Baktagir Eseri ve sözleri Hakkında Bilgi MELTEM Muhteşem bestekar Göksel Baktagir'e ait olup makamı KürdiliHicazkar dır. Formu Saz Semaisi şeklindedir. Göksel Baktagir Kimdir 1984 yılından beri, kanun icrasında diğer tekniklerin yanı sıra özellikle "sol el" için geliştirdiği kendine özgü bir teknik üzerine çalışmalarını sürdürmektedir. Kanun sazı üzerinde, geleneksel icra biçimlerinde günümüzün en önde gelen icracılarından biri olarak kabul edilen sanatçı, temelde bir Türk Musikisi enstrümanı olan sazının bütün imkânlarını ve sınırlarını değerlendirerek, bakış açısını diğer dünya müziklerine doğru genişletmiştir. Bu bağlamda New Age ve Caz gibi türlerde de başarılı örnekler sergilemiş, bazı Batılı caz topluluklarıyla konserler vermiştir. Göksel Baktagir'in klasik normlar çerçevesinde bestelemiş bulunduğu saz eserlerinden yirmi tanesini ihtiva eden "Okyanustaki Sesler", "Kervansaray-3", "Günlük", "Doğu Rüzgarı", "Okyanustaki Sesler-2(Cananım)", "Okyanustaki Sesler-3 (Hüzün)" adlarını taşıyan CD ve kaset çalışmaları bulunmaktadır. 1966 yılında Kırklareli'nde doğdu. Müziğe sekiz yaşında, babası Muzaffer Baktagir'in gözetiminde başladı. 1983 yılında girdiği İ.T.Ü.Türk Musikisi Devlet Konservatuarı'ndan 1988'de mezun oldu. Bu okulda bir yıl sonra lisansüstü eğitimine başladı. Aynı yıl, Tanburi Necdet Yaşar'ın genel sanat yönetmenliğindeki Kültür Bakanlığı İstanbul Devlet Türk Müziği Topluluğu'nda kanun sanatçısı olarak çalışmaya başladı. Bu tarihlerde dahil olduğu "Necdet Yaşar Ensemble" ve bir çok başka grup ile İngiltere, Fransa, Danimarka, Belçika, Hollanda, Almanya, Kanada ve ABD'nin çeşitli eyaletleri, Malezya, Arjantin, İspanya, İtalya, İsviçre ve Türkmenistan'da konserler verdi Asli görevi olan Kültür ve Turizm Bakanlığı İstanbul Devlet Türk Müziği topluluğundaki çalışmalarının yanında, Haliç Üniversitesi Konservatuarında da öğretim görevlisi olarak hizmet vermektedir. Sanatçı Füsun Baktagir ile evli olup, Buğra Can ve Cansu adlı iki çocuk babasıdır. Baktagir, CNN Türk yapımı, "İstiklâl Marşı Belgeseli"nin müziklerini bestelemiştir. 0094% Kanun Piyano Düeti Piyanist Türk Klasik Müziği Meltem Kürdili hicazkar Saz Semaisi Beste Göksel Baktagir YouTube En Güzel Şarkılar İcralar Yorumlar Trt Müzik Şan İkili Yorumu Yorumlar Dört Dörtlük Saray Piyano Kanun Piano Düeti Piyanist Türk Klasik Müziği Saz Semaisi Beste En Güzel Eserler İcralar Yorumlar Trt Müzik İkili Yorumcu Yorumu Doğru Kanun ve Piyano, Videosu Kanuni Piyanolar Düeti Piyanist Düeti Videosu Line Düet Piyanist Türk Klasik Sanat Müziği Kanalı ait diğer videolara ulaşmak güncel içerik takip etmek için kanal göz atabilir abone Keyifli seyirler videolar Repertuar No Eserin İlk Dize Bestekar şarkı, eser Şarkı söylem sözü Ekle Lyrics Çeviriler Akor Türkü şarkı Musiki MELTEM Kürdili Hicazkar Saz Semaisi Beste: Göksel Baktagir Piyano Kanun Eseri MELTEM, Saz Semaisi, Göksel Baktagir, Piyano Kanun, Türk Müziği, Eseri Enstrümantal Eserleri Serisi Armoniler Armonisi Kürdili Hicazkar Beste Armoni Slow Sözsüz Melodi Fon Müziği Yeni Klas Klasik Türk Musikisi Sazlar Saz Eserler Eseri Tarih Klasikleri Değer Eski Piyanist Kanuni Osmanlı Okul Ders Eğtim Müzik Klasikleri Öykü Senaryo İstanbul Türkiye Tarz Türkiye Tarzlar Son Musikisi Koma Komalı Musiki Perde Perdesi Makam Türetilmiş Kelimeler İlgisi Armonik
Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semaisi Saz Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 09:20
Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semaisi Saz Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 951 izlenme - 3 yıl önce Piyanist GÜNEŞ YAKARTEPE, Reşat Aysu KürdiliHicazkar Saz Semai Eserini Senfonik Şekilde Akustik Piyano ile Enstrümantal form ile çaldı.. Eserleri Dinleyince Piyano ile ezgilerimizi Çok güzel ve değişik bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Piyanist Güneş Yakartepe "Türk Klasik Müziği, Saz Eserleri ve Semai’lerimizi " Eserini Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı. Piyano ile icra etti. tam adı mehmet reşat aysudur. 1910 yılında tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak doğdu. klarnet çalan babası tekirdağ belediye bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. birinci cihan savaşı yıllarında aile istanbul'a göç etti ve reşat aysu darüşşafaka lisesi'nde öğrenimine başladı. burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. daha sonra zekaîzade ahmet irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. daha sonraki yıllarda batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda batı tekniğini geliştirdi ve batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. Kürdili Hicazkar SazSemai sazEseri Kürdi Hicaz SazSemaileri sazEserleri Güneş Işık KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdi Kürdili Hicazkar SazSemai Eserini PİYANİST PİANO PIYANO PİYONA PİYANOLAR AKUSTİK RESİTAL NOTA REPERTUAR SOLO RESİTALİ MÜZİKLERİ ŞARKILARI TÜRKÜLERİ ŞARKISI İLAHİ TÜRKÜSÜ OYUN HAVALARI BEĞEN DERS NOT POP TÜRKÇE ESERLERİ KONSER AYNI ZAMAN HİKAYE ÖYKÜ PİYANİST PİANO İKİ YÖRE MAKAM BESTECİ BESTE SÖZLERİ TÜRK HALK SANAT PİYONALAR SOLİST TRT SHOW KLAVYE KLASİK AKUSTİK ALBÜM DÜET DUVAR KONSER KLASİK MUZİK MUSİC SHOW KLAVYE ORG SAZ ENSTRÜMANTAL EZGİ SLOW SÖZSÜZ MELODİK MELODİSEL EZGİSEL ÇALGI İLE ÇALGISAL YEMEK FON MÜZİĞİ HAFİF MUSİKİ İNSTRUMANTEL MELODİK KARAOKE KAROKE FON MÜZİK ENSTRUMANTAL SLOW HAFİF ESER ESERLERİ BAŞTA Saz semaisi Vikipedi, özgür ansiklopedi Başlığın diğer anlamları için Saz sayfasına bakınız. Saz semaisi, Türk müziğinde saz için bestelenmiş sözsüz formlardan biri. Genellikle dört hane ve bir teslim kısmından oluşur. Bu hanelerden bir tanesi teslim ile aynı makamda iken (bu aynı zamanda saz semaisinin makamını da tayin eder) diğer üç hane farklı makamlarda bestelenir. Peşrevden farklı olarak daha küçük usullerde olur ve fasılların sonunda kapanış eseri olarak çalınır. Klasik Türk müziğinde saz eseri formudur.Biçimi peşreve benzer.Fasıllarda son eser olarak çalınır.Fasıl müzikleri hareketli ve geniş bir ses alanı içerisinde yazılmıştır.Saz semaisi ritmik bir yapıdadır. Saz sanatçısı bu bölümde ustalığını sergiler. Stub icon Müzik ile ilgili bu madde bir taslaktır. Madde içeriğini genişleterek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. Kategoriler: Müzik taslakları Klasik Türk müziği form geçilir. Teslim hanesinde makam dizisinin sesleri kullanılarak durak-karar yapılır. İkinci hanede ise yakın makam dizilerine geçkiler yapılır. Tekrar teslim çalınarak üçüncü haneye geçilir. Üçüncü hanede asıl makam dizisinin dışına çıkılarak değişik ses ve diziler kulla nılır. Bu kısma "Meyan" adı verilir. Meyanda genellikle tiz seslerde dolaşılır. Tekrar teslim hanesi çalınarak dördüncü haneye geçilir. Dördüncü harıe asıl makam seslerine dönüşü sağladığı gibi, değişik geçkiler de yapılabilir. Bu bölümden sonra teslim hanesi çalınır. Böylece peşrev tamamlanmış olur. Yukarıda her hanenin sonunun sesleri teslim hanesine bağlayan nitelikteki seslerden oluştuğunu ve teslime geçişi sağlayan sesin "Güçlü" perdesi olduğunu belirtmiştik. Bazen bu ses Güçlü perdesi olmaz. Durak sesi veya bir başka perde de olabilir. Eserin bitimi, teslim hanesinin sonunda olduğuna göre, hanelerin sonuna gelen durak sesleri "Asma karar muvakkat durak" tan başk~ bir ses değildir. b) Teslim: Peşrevlerde teslim haneleri genellikle serbest yapılır. Hemen hemen peşrevlerin en güzel bölümünü teşkil eder. Teslim haneleri bestekâr tarafından özenle yapılmış nağ melerden oluşur. Parlak ve canlı bölümlerdir. c) Usûl: Peşrevler çoğunlukla büyük usûllerle ölçülmüşlerdir. haneli olarak yapılır. Birinci hane makama giriştir. Makam dizisinin seslerinde dolaşıldıktan sonra teslim hanesine Piyano KLASİK TÜRK MÜSİKİSİ Türk bestekâr SAZ SEMAİ KÜRDİLİHİCAZKAR REŞAT AYSU Klasik Türkçe Eseri Kitap Taksim fasıl Rüzgar KTM 724 Kürdili Hicazkar Akustik Resat Aysu Hicazkar Akustik Resat Ay su Kürdili Hicazkar SazSemai sazEseri Kürdi Hicaz SazSemaileri sazEserleri Nihavend Mehmet Güneş Işık MÜZİKLERİ geleneksel Turk Sultan makam Enstrüman Fon Müziği Melodik hafif Ud ney Fasıl peşrev fasil Ud ney şarkı yeni folk şef sanat doğaçlama yemek albüm saz semai taksimi rüzgar Nota Album DERS MUZIK TARIHI Osmanlı saray padişah raks canlı dizi koma solfej nota türksanat müziği tarih öğretmen kolej okul Müziği Türkü şarkı ilahi Eser Karaoke Moledi Melodik Kitap ezgi sözsüz çalgısal eser harika güzel dinleti Müz a724 Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semai Klasikleri klasiği Türk Müsiki Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Akustik Makam Saz Eseri Klasikleri Türk Musik Osmanlı Tarih Piyanist Resitali Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semaisi Saz eserleri Klasikleri klasiği Türk Müsiki Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Akustik Makam Saz Eseri Klasikleri Türk Musik Osmanlı Tarih Piyanist Resitali AKUSTİK RESAT AY SU KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZSEMAİ SAZESERİ KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİLERİ SAZESERLERİ
Kürdilihicazkar Saz Semaisi Piyano Solo Kürdili Hicazkar Sazsemaisi Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 08:55
Kürdilihicazkar Saz Semaisi Piyano Solo Kürdili Hicazkar Sazsemaisi Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 929 izlenme - 3 yıl önce Saz Eserlerimizi Hiç Akustik Piyano Sesleri ile Hiç Dinlediniz mi?. Polifonik Çok sesli Hazırladığım Armonileri Acaba Sevecek misiniz? Eserleri Dinleyince Çok güzel ve Farklı bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Enstrümantal Türk Klasik Müziği Saz Eserleri Solo Piyano Dizisi: 8 Çok sevilen Eserlerimizi Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz Umarım Hoşunuza Gider Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum Sevgi ve Saygılar KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfonik Enstrümantal Kürdili Hicazkar SazSemai KTM Klasik Türk Müsiki Eserleri Kitapları Kürdi Hicaz Digital Konserleri Ana dolu Şark Türki Türkçe Senfoni Enstrüman İçinde bulunduğumuz 2011 yılı, Türk Musikisi’nin son dönemine, ufuk açıcı bestekârlığıyla silinmez izlerden birini bırakan Reşat Aysu’nun 101’inci doğum yıldönümü. Dârüşşafaka’da okurken, büyük bestekârımız Zekai Dede’nin oğlu Hâfız Ahmet Efendi’nin öğrencisi olması, Reşat Aysu’nun belki de müzik hayatındaki en büyük şansıydı. Sonraki yıllarda ve hayatı boyunca müzikle hep amatörce ilgilendi. Tamamen bir otodidakt olarak öğrendiği Batı Müziği ve kemanla senfonik orkestralarda birinci kemanlığa kadar yükseldi. Reşat Aysu, Türk Musikisi’nde çığır açan bir bestekâr olarak tarihe geçti. Çünkü kendi kendine öğrendiği halde derinlemesine vâkıf olduğu Batı Müziği tekniğini, Türk Musikisi’nin ruhuna en uygun şekilde uygulamayı ustalıkla başardı. Eserlerinin tamamı virtüozite çizgisini gerektirmesine rağmen kullandığı teknik hiçbir zaman eserlerindeki “yerli” ruhun önüne geçmedi. Özellikle saz eserleri bestekârlığı, Türk Musikisi dünyası için ufuk açıcıydı. Reşat Aysu’nun saz eserleri, yepyeni havalarıyla büyük yankı uyandırdığından, bestekârlığının diğer kanadını oluşturan sözlü eserleri daima gölgede kaldı. “Reşat Aysu 101 Yaşında” projesi, bestekârımızın bu önemli yönünü de gündeme taşıyacağı için ayrı bir önem kazanıyor. kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantal KÜRDİLİHİCAZKAR SAZ SEMAİSİ Piyano Solo Enstrümantal müzik,Klasik Türk müziği, KürdiliHicazkar Saz Semaisi,piyano solo,türk müziği, Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantal Piyano SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZ SEMAİSİ KTM Klasik Türk Müz Eseri Nota Kitap Reşat Aysu KTM KÜRDİLİHİCAZKAR DİJİTAL AY SU KONSER ANADOLU ŞARK TÜRK TÜRKÇE KLASİK TÜRK MÜZİKLERİ SENFONİK ENSTRÜMANTAL KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİ KTM KLASİK Mehmet Güntekin tarafından hazırlanan proje, bestekârın şehri olan İzmir’den, Halil İbrahim Yüksel’in hazırlayıp yönettiği Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuarı Klasik Türk Müziği Korosu tarafından uygulanacak. 14 Kasım 2011 Pazartesi akşamı saat 20:00’de Cemal Reşit Rey Konser Salonu’nda verilecek olan konserin birinci bölümünde bestekârımızın saz eserlerinden; ikinci bölümünde ise sözlü eserlerinden seçmeler seslendirilecek. Konserin başında, Reşat Aysu’nun dostu olan ve projeye özel koleksiyonundan verdiği orijinal notaların yanı sıra önerileriyle de katkıda bulunan tarihçi ve müzikolog Murat Bardakçı tarafından bir değerlendirme konuşması yapılacak. “Reşat Aysu 101 Yaşında / ufuk açan bestekârlık” konseri, CRR Konser Salonu Genel Sanat Yönetmenliği, Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuarı, Maltepe Üniversitesi ve Türk Musikisi Vakfı’nın kurumsal destekleriyle gerçekleştiriliyor. KARAOKE ENSTRUMANTAL SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ POLİFONİ POLİFONİK RESİTAL RESİTALİ İNSTRÜMANTAL KONSER FON MÜZİĞİ KARAOKE MOLEDİ MELODİK KİTAP EZGİ SÖZSÜZ ÇALGISAL ESER HARİKA GÜZEL DİNLETİ ORJİNAL VİDEO KLİBİ İLAHİ ENSTRÜMAN TÜRKÜ ŞARKI İLAHİ ESER ŞARKISI ŞARKILAR TÜRKÜSÜ TÜRKÜLER YÖRE YÖRESİ YÖRELERİ BESTE MAKAM AKUSTİK SAZ BAĞLAMA RİTM FON MÜZİĞİ KARAOKE MOLEDİ MELODİ KİTAP EZGİ SÖZSÜZ 1958 yılında Ege Üniversitesi’nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı’nda uzun yıllar hocalık yaptı. Henüz on bir yaşındayken bestelediği “La Reve” isimli senfonik parçadan başka tango, fokstrot, lied, marş gibi batı müziği formlarında besteler yapan Reşat Aysu, 1943 yılında saz eserleri bestelemeye başladı. Peşrev, saz semaisi, şarkı, oyun havası gibi Türk müziği formları da dahil olmak üzere üç yüzü aşkın eser besteleyen sanatkar özellikle saz semaileri ile çok ünlü oldu. Beria Aysu ile evliliğinden Emre, Yalvaç ve Soner isimli üç oğlu olan Reşat Aysu 13 Ekim 1999da vefat ederek izmir’de toprağa verildi. Bestecimiz Erol Sayan aylardan Aralık, günlerden Cumartesi Hocam evlerindeki musiki toplantısından birinde çalışma bitmiş ve serbest saat başlamıştı. Arkadaşlar, çeşitli bestecilerden eserleri solo olarak okudular. Daha sonra, saz çalan arkadaşlarımız bir saz eseri çalmak istediler. Hocamız, “Reşat Aysu” beyefendinin Acem Aşiran saz semaisini çalalım dediler. Piyano SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZ SEMAİSİ KTM Klasik Türk Müz Eseri Nota Kitap Reşat Aysu KTM KÜRDİLİHİCAZKAR DİJİTAL AY SU KONSER ANADOLU ŞARK TÜRK TÜRKÇE KLASİK TÜRK MÜZİKLERİ SENFONİK ENSTRÜMANTAL KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİ KTM KLASİK TÜRK MÜSİKİ ESERLERİ KİTAPLARI DİGİTAL KONSERLERİ ANA DOLU ŞARK TÜRKİ TÜRKÇE SENFONİ ENSTRÜMAN NEY ÜFLEMEK AKORT GARANTİ PROFESYONEL BİR DOĞRU İCRALAR NOTA ARŞİVİ MEVLANA GALERİ TELİF HAKKI ENGLİSH İLETİŞİM MAKAMI UD NEY FASIL RÜZGAR FIRTINA MUSİKİ MUSİKİLERİ ZANAAT İCRA FASILI PEŞREVİ PEŞREVLERİ FASILLAR TAKSİM TAKSİMLER SİRTO SİRTOLAR LONGA BESTE TÜRK OSMANLI v1163de KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Klasik Türk Müzikleri,Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe enfoni Enstrümantal Saz Semaisi,SazSemaisi, Piyano SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZ SEMAİSİ KTM Klasik Türk Müz Eseri Nota Kitap Reşat Aysu KTM KÜRDİLİHİCAZKAR DİJİTAL AY SU KONSER ANADOLU ŞARK TÜRK TÜRKÇE KLASİK TÜRK MÜZİKLERİ SENFONİK ENSTRÜMANTAL KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİ KTM KLASİK Enstrümantal müzik,Klasik Türk müziği, KürdiliHicazkar Saz Semaisi,piyano solo,türk müziği, Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantal v1163de KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantali
Göksel Kartal - Kürdili Hicazkar Longa 02:44
Göksel Kartal - Kürdili Hicazkar Longa 632 izlenme - 5 yıl önce
Ahmet Meter - Kürdili Hicazkar Saz Semaisi 05:36
Ahmet Meter - Kürdili Hicazkar Saz Semaisi 630 izlenme - 5 yıl önce
Zeki Müren - Safâlar Getirdiniz Safâ Geldiniz Dostlar 02:40
Zeki Müren - Safâlar Getirdiniz Safâ Geldiniz Dostlar 266 izlenme - 2 yıl önce Safâlar getirdiniz Safâ geldiniz dostlar Bezme revnâk verdiniz Safâ geldiniz dostlar Ye iç gül eğlen dostlar Esenlikler sizin dostlar (Ehlen ve sehlen dostlar) Raksediyor bir peri Mey sunuyor dilberi Fıkır fıkır her yeri Safâ geldiniz dostlar Ye iç gül eğlen dostlar Esenlikler sizin dostlar (Ehlen ve sehlen dostlar) Beste: Avni Anıl Güfte: Reşat Özpirinçci Makam: Kürdîli Hicazkâr Usûl: Aksak
Ahmet Koç - Kürdili Hicazkar Longa 02:48
Ahmet Koç - Kürdili Hicazkar Longa 561 izlenme - 5 yıl önce
Enstrümantal - Kürdili Hicazkar Makamı 03:50
Enstrümantal - Kürdili Hicazkar Makamı 450 izlenme - 5 yıl önce
Olacak Ah O Yar Benim Olacak Piyano Ve Kanun Düeti Kanuni: Ramazan Söyler Güfte Zeki Duygulu Popüler 06:15
Olacak Ah O Yar Benim Olacak Piyano Ve Kanun Düeti Kanuni: Ramazan Söyler Güfte Zeki Duygulu Popüler 485 izlenme - 2 yıl önce Eserleri Piyano Ve Kanun Tınısı Sesleri İle Dinlediniz Mi?. Genç Piyanist Güneş Yakartepe, " Olacak âh olacak o yâr benim olacak " Şarkısını Kuyruklu Piyano Çaldı Ve Söyledi. Ramazan Söyler Usta Kanun Tınıları ile Piyanoya Renk Kattı. Çok Sevilen Eserleri Piyano İle Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyoruz. Sevgi ve Saygılar Olacak âh olacak O yâr benim olacak O yâr benim olmazsa Hâlim harâp olacak Seviyorum onu çok Koklamam başka çiçek Eller ne derse desin O yâr benim olacak Öğretirken ona ben Aşkı anlattı bana O beni seviyormuş Yıllardır yana yana Seviyorum onu çok Koklamam başka çiçek Eller ne derse desin O yâr benim olacak Beste: Zeki Duygulu Güfte: Zeki Duygulu Makâm : Kürdîli Hicâzkâr Usûl: Nim Sofyan Form: Tango Seslendiren: Çiğdem Kırömeroğlu Yarkın Olacak Ah O Yar Beni Alacak Beste Ahmet Kadri Rizeli GüfteSİ Zeki Duygu PopülerİTE Türk Mü
Balık Ayhan Ve Grubu - Kürdili Hicazkar Peşrev 02:11
Balık Ayhan Ve Grubu - Kürdili Hicazkar Peşrev 267 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: Kürdili Hicazkar Muhayyer Kürdi Şarkılar Çıkış Tarihi: 29.09.1995 Enstrümental
Kürdili Hicazkar Faslı 12:46
Kürdili Hicazkar Faslı 229 izlenme - 3 yıl önce Hazırlayan:Erhan Duzturk
Sezgin Kokşa - Kürdili Hicazkar 05:13
Sezgin Kokşa - Kürdili Hicazkar 306 izlenme - 5 yıl önce
Rıza Rıt - Kürdili Hicazkar Peşrev 02:13
Rıza Rıt - Kürdili Hicazkar Peşrev 348 izlenme - 5 yıl önce
Safiye Ayla - Bağa Girdim Kamışa Su Ne Yapsın Yanmışa 02:28
Safiye Ayla - Bağa Girdim Kamışa Su Ne Yapsın Yanmışa 145 izlenme - 2 yıl önce (Hey hey) Bağa girdim kamışa Su ne yapsın yanmışa Mevlâm sabırlar versin Yârinden ayrılmışa (Hey hey) Gidin bulutlar gidin Yârime selam edin Yârim uykuda ise Uykusun haram edin (Hey hey) Tepsiye koydum narı Ağlarım zârı zârı Gurbet ele yolladım Kıvırcık saçlı yâri Beste: Manol Ağa Güfte: ? Makâm: Kürdîli Hicazkâr Usûl: Sofyân Not: Ermeni isimleri olan Manuk ve Manok isimleri Osmanlıcaya Manol olarak geçmiştir, bu yüzden Manol Ağa da doğrudur, Manok Ağa da. 5H