Hoşgeldiniz!

Mağlubiyet Videoları İzle

Mancini'den Mağlubiyet Değerlendirmesi 03:08
Mancini'den Mağlubiyet Değerlendirmesi 8.472 izlenme - 3 yıl önce Galatasaray Teknik Direktörü Roberto Mancini, Fenerbahçe'ye 2-0 Mağlup Oldukları Maçın Ardından Açıklamalarda Bulundu.
Schalke Yenilgisinden Sonra Ronaldo'nun Tepkisi 00:14
Schalke Yenilgisinden Sonra Ronaldo'nun Tepkisi 3.761 izlenme - 2 yıl önce Schalke yenilgisinden sonra Ronaldo neredeyse ağlayacaktı.
Murat Dalkılıç feat Oğuzhan Uğur - Mağlubiyet 03:21
Murat Dalkılıç feat Oğuzhan Uğur - Mağlubiyet 898 izlenme - 10 ay önce Murat Dalkılıç feat Oğuzhan Uğur - Mağlubiyet (Yeni Klip) 2016 Mağlubiyet şarkı Sözleri______________________: Geçmişi sil boşver yeni biri gibi tipi kes Sırrı mı ne? Bence ya spor ya da plates Pek de diri oysa benden yaşlıydı Kuaföre gitmiş bu tek kaşlıydı Ona bensizlik pek de bi yaramış Ama densizlik sabit kalmış Kabuğu parıl parıl parlasa ne olur? İçi fos yani kendini bilmeli insan tabi Bana göre sen tamam ama ben sana hiç uymadı mı? Koşa koşa gel bana yine yel sana hiç vurmadı mı? İçim acıyor her yeri kor kalbi uzuvlarımın. Pas geç beni kime göre kıyasa sokar ucuz kadınım? Takılma bir süreç bu gül geç az sabret Dolu tarafından bak güzel olabilir hasret Dengeyi yengeye bağlama dik dur silkin Asma yüzünü oğlum zaten çirkinsin Kısmet değilmiş aşk öyle mi sence? Şükret ölmezsin zorlama bence Gitsin ardına bakmasa nolur? Gıybet yapma ahtır günahtır yazıktır ayıptır ayıp! Hep bi gider yine de güler morali ucuz kadının, Derdi iter üzerine per açtı kumarbazının, Kuralı da yok hileli çok ona göre mağsumiyet Bak bi sana göre olanını bulamadı mağlubiyet.
Oğuzhan Uğur feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 03:21
Oğuzhan Uğur feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 451 izlenme - 10 ay önce OĞUZHAN UĞUR FEAT MURAT DALKILIÇ " MAĞLUBİYET " Şarkı Sözleri: Geçmişi sil boşver yeni biri gibi tipi kes Sırrı mı ne? Bence ya spor ya da plates Pek de diri oysa benden yaşlıydı Kuaföre gitmiş bu tek kaşlıydı Ona bensizlik pek de bi yaramış Ama densizlik sabit kalmış Kabuğu parıl parıl parlasa ne olur? İçi fos yani kendini bilmeli insan tabi Bana göre sen tamam ama ben sana hiç uymadı mı? Koşa koşa gel bana yine yel sana hiç vurmadı mı? İçim acıyor her yeri kor kalbi uzuvlarımın. Pas geç beni kime göre kıyasa sokar ucuz kadınım? Takılma bir süreç bu gül geç az sabret Dolu tarafından bak güzel olabilir hasret Dengeyi yengeye bağlama dik dur silkin Asma yüzünü oğlum zaten çirkinsin Kısmet değilmiş aşk öyle mi sence? Şükret ölmezsin zorlama bence Gitsin ardına bakmasa nolur? Gıybet yapma ahtır günahtır yazıktır ayıptır ayıp! Hep bi gider yine de güler morali ucuz kadının, Derdi iter üzerine per açtı kumarbazının, Kuralı da yok hileli çok ona göre mağsumiyet Bak bi sana göre olanını bulamadı mağlubiyet.
Oğuzhan Uğur Feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 03:21
Oğuzhan Uğur Feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 301 izlenme - 10 ay önce Oğuzhan Uğur feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet Mağlubiyet şarkı Sözleri______________________: Geçmişi sil boşver yeni biri gibi tipi kes Sırrı mı ne? Bence ya spor ya da plates Pek de diri oysa benden yaşlıydı Kuaföre gitmiş bu tek kaşlıydı Ona bensizlik pek de bi yaramış Ama densizlik sabit kalmış Kabuğu parıl parıl parlasa ne olur? İçi fos yani kendini bilmeli insan tabi Bana göre sen tamam ama ben sana hiç uymadı mı? Koşa koşa gel bana yine yel sana hiç vurmadı mı? İçim acıyor her yeri kor kalbi uzuvlarımın. Pas geç beni kime göre kıyasa sokar ucuz kadınım? Takılma bir süreç bu gül geç az sabret Dolu tarafından bak güzel olabilir hasret Dengeyi yengeye bağlama dik dur silkin Asma yüzünü oğlum zaten çirkinsin Kısmet değilmiş aşk öyle mi sence? Şükret ölmezsin zorlama bence Gitsin ardına bakmasa nolur? Gıybet yapma ahtır günahtır yazıktır ayıptır ayıp! Hep bi gider yine de güler morali ucuz kadının, Derdi iter üzerine per açtı kumarbazının, Kuralı da yok hileli çok ona göre mağsumiyet Bak bi sana göre olanını bulamadı mağlubiyet.
Burak Yılmaz'ın Takımı Galibiyet Yüzü Göremedi! 05:08
Burak Yılmaz'ın Takımı Galibiyet Yüzü Göremedi! 303 izlenme - 9 ay önce Çin Ligi'nde 2. hafta geride kalırken Bejing Guoan, Burak Yılmaz'dan yoksun Yanbian'a 1-0 mağlup oldu.
Ünlüler Mağlubiyeti Nasıl Yorumladı? Moraller Bozuldu... (Survivor 2016 - 21 Şubat Pazar) 01:25
Ünlüler Mağlubiyeti Nasıl Yorumladı? Moraller Bozuldu... (Survivor 2016 - 21 Şubat Pazar) 194 izlenme - 11 ay önce Survivor 2016'da eleme öncesi dokunulmazlık oyununu kaybeden Ünlüler, ada konseyine moralleri bozuk bir şekilde gidecekler. Ünlüler mağlubiyetin ardından neler söyledi? "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..."
Galatasaray Fenerbahçeyi 7-0 Nasıl Yendi? 00:55
Galatasaray Fenerbahçeyi 7-0 Nasıl Yendi? 738 izlenme - 4 yıl önce Galatasaray:7 Fenerbahçe:0
Gs TV'de Golün Hüznü 01:41
Gs TV'de Golün Hüznü 270 izlenme - 1 yıl önce Gs TV'nin malum spikerlerinin şahane gol yeme mutsuzluğu sizlerle. Mavi ekran yakındır.
Arjantin Kötü Başladı 00:54
Arjantin Kötü Başladı 199 izlenme - 1 yıl önce Arjantin, sahasında Ekvador'a 2-0 yenilerek kötü bir başlangıç yaptı. Lionel Messi’nin sakatlığı nedeniyle forma giyemediği maçta Güney Amerika devi, rakibine; 81. ve 82. dakikalarda Frickson Erazo’nun üst üste attığı gollerin ardından kaybetti.
Galatasaray, Başakşehir'e 4-0 Yenildi 00:25
Galatasaray, Başakşehir'e 4-0 Yenildi 226 izlenme - 2 yıl önce Galatasaray, Borussia Dortmund'tan yediği 4 golün ardından İstanbul Başakşehirspor'a da deplasmanda 4-0 kaybetti.
Samsunspor 1985-1986 00:50
Samsunspor 1985-1986 591 izlenme - 8 yıl önce
Ersun Yanal: Yakıştıramadım... 04:49
Ersun Yanal: Yakıştıramadım... 172 izlenme - 2 yıl önce Ersun Yanal, Eskişehirspor karşısında alınan ağır mağlubiyetin ardından önemli açıklamalarda bulundu.
Tempo Sorunsalı - Ersun Yanal 01:12
Tempo Sorunsalı - Ersun Yanal 197 izlenme - 2 yıl önce Arsenal karşısında alınan 3-0 lık yenilgi sonrası basın mensuplarının sorularını cevaplayan Ersun Yanal'ın alınan sonuç için analizi Tempo imiş. Neyse izleyelim efenim bu çözümlemeyi.
Oğuzhan Uğur feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 03:21
Oğuzhan Uğur feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 71 izlenme - 10 ay önce Oğuzhan Uğur feat Murat Dalkılıç - Mağlubiyet
Oğuzhan Uğur  -Murat Dalkılıç -mağlubiyet karaoke 03:21
Oğuzhan Uğur -Murat Dalkılıç -mağlubiyet karaoke 54 izlenme - 8 ay önce
Oğuzhan Uğur -Murat Dalkılıç-Mağlubiyet 03:19
Oğuzhan Uğur -Murat Dalkılıç-Mağlubiyet 52 izlenme - 8 ay önce Oğuzhan Uğur ft. Murat Dalkılıç Mağlubiyet
1 Puan Aldığı İçin Çılgınca Sevinen San Marinolu Futbolcular 00:21
1 Puan Aldığı İçin Çılgınca Sevinen San Marinolu Futbolcular 104 izlenme - 2 yıl önce 61 maçlık mağlubiyet serisine Estonya karşısında aldıkları beraberlik ile son veren San Marino'da hakemin bitiş düdüğünü çalmasıyla beraber büyük bir sevinç yaşandı,san marino en sonra 13 yıl önce bir resmi maçta puan almıştı.
Oğuzhan Uğur ft. Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 2016 KLİP 03:26
Oğuzhan Uğur ft. Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 2016 KLİP 48 izlenme - 10 ay önce Facebook: https://www.facebook.com/serkanbilgin89 Instagram: https://instagram.com/sserkanbilgin/ Mail Adresi: s.serkanbilgin@hotmail.com Geçmişi sil boşver yeni biri gibi tipi kes Sırrı mı ne? Bence ya spor ya da plates Pek de diri oysa benden yaşlıydı Kuaföre gitmiş bu tek kaşlıydı Ona bensizlik pek de bi yaramış Ama densizlik sabit kalmış Kabuğu parıl parıl parlasa ne olur? İçi fos yani kendini bilmeli insan tabi Bana göre sen tamam ama ben sana hiç uymadı mı? Koşa koşa gel bana yine yel sana hiç vurmadı mı? İçim acıyor her yeri kor kalbi uzuvlarımın. Pas geç beni kime göre kıyasa sokar ucuz kadınım? Takılma bir süreç bu gül geç az sabret Dolu tarafından bak güzel olabilir hasret Dengeyi yengeye bağlama dik dur silkin Asma yüzünü oğlum zaten çirkinsin Kısmet değilmiş aşk öyle mi sence? Şükret ölmezsin zorlama bence Gitsin ardına bakmasa nolur? Gıybet yapma ahtır günahtır yazıktır ayıptır ayıp! Hep bi gider yine de güler morali ucuz kadının, Derdi iter üzerine per açtı kumarbazının, Kuralı da yok hileli çok ona göre mağsumiyet Bak bi sana göre olanını bulamadı mağlubiyet.
Oğuzhan Uğur-Panpa 03:11
Oğuzhan Uğur-Panpa 1 izlenme - 2 hafta önce Oğuzhan Uğur-Panpa Yükleyen-Mustafa Özdemir ŞARKI SÖZLERİ Ciddiyim bu ilişkimde Öncesinde pek lakayittim papapa Evlilik denen müesseseye Fazla ihtimal vermezdim papapa Kesin yüzük alıcam ben bu sefer Yoksa sevgilim beni keser Pisipisine bağlanıyor başım Hayal oldu kaçamaklarım Hatun tuttu ellerimden Götürüyor nikah masasına Bu işi dönüşü yok anladım Balayından kart atarım Galiba sanırım evliyim artık Anam babam bile beni ona verdiler Hiç kimse korumadı beni evlilikten Bir de torun istediler yuh Sağa sola baktım pırıl pırıl Tanrım Donlarımı bile ütülüyo resmen Eve geç kalma lüksüm yok artık Ölü sayılırım kısmen… Ben
Mağlubiyetin Sorumlusu Gönüllüler Takımında Kim? (Survivor 2016 - 27 Şubat Cumartesi) 03:13
Mağlubiyetin Sorumlusu Gönüllüler Takımında Kim? (Survivor 2016 - 27 Şubat Cumartesi) 26 izlenme - 11 ay önce Hamburger ödül oyununu kaybeden Gönüllüler takımında mağlubiyet sonrası yarışmacılar açıklamalarda bulundu. "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..."
Tolunay Kafkas - Bu Ülkeden Umudumu Kestim 02:05
Tolunay Kafkas - Bu Ülkeden Umudumu Kestim 58 izlenme - 2 yıl önce Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, 2-1'lik Beşiktaş mağlubiyetinden sonra yaptığı basın açıklamasında bu ülkeden de ve bu ülkenin insanından da umudunu kestiğini söyledi.
Oğuzhan Uğur ft. Murat Dalkılıç - Mağlubiyet (Cover) / Akor 03:26
Oğuzhan Uğur ft. Murat Dalkılıç - Mağlubiyet (Cover) / Akor 33 izlenme - 10 ay önce Facebook: https://www.facebook.com/serkanbilgin89 Instagram: https://instagram.com/sserkanbilgin/ Mail Adresi: s.serkanbilgin@hotmail.com Geçmişi sil boşver yeni biri gibi tipi kes Sırrı mı ne? Bence ya spor ya da plates Pek de diri oysa benden yaşlıydı Kuaföre gitmiş bu tek kaşlıydı Ona bensizlik pek de bi yaramış Ama densizlik sabit kalmış Kabuğu parıl parıl parlasa ne olur? İçi fos yani kendini bilmeli insan tabi Bana göre sen tamam ama ben sana hiç uymadı mı? Koşa koşa gel bana yine yel sana hiç vurmadı mı? İçim acıyor her yeri kor kalbi uzuvlarımın. Pas geç beni kime göre kıyasa sokar ucuz kadınım? Takılma bir süreç bu gül geç az sabret Dolu tarafından bak güzel olabilir hasret Dengeyi yengeye bağlama dik dur silkin Asma yüzünü oğlum zaten çirkinsin Kısmet değilmiş aşk öyle mi sence? Şükret ölmezsin zorlama bence Gitsin ardına bakmasa nolur? Gıybet yapma ahtır günahtır yazıktır ayıptır ayıp! Hep bi gider yine de güler morali ucuz kadının, Derdi iter üzerine per açtı kumarbazının, Kuralı da yok hileli çok ona göre mağsumiyet Bak bi sana göre olanını bulamadı mağlubiyet.
Mağlubiyet Gönülüllerde Moralleri Bozdu! Sürekli Ağladı Gizem... (Survivor 2016 - 22 Mart Salı) 07:29
Mağlubiyet Gönülüllerde Moralleri Bozdu! Sürekli Ağladı Gizem... (Survivor 2016 - 22 Mart Salı) 17 izlenme - 10 ay önce Final sembolü oyununu kaybeden Gönüllülerde Gizem Memiç bir türlü kendine gelemedi. "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..."
Oğuzhan Uğur- Mağlubiyet (ft. Murat Dalkılıç) 00:28
Oğuzhan Uğur- Mağlubiyet (ft. Murat Dalkılıç) 20 izlenme - 9 ay önce Oğuzhan Uğur Mağlubiyet (ft. Murat Dalkılıç) ŞARKI SÖZÜ Geçmişi sil boşver yeni biri gibi tipi kes Sırrı mı ne? Bence ya spor ya da plates Pek de diri oysa benden yaşlıydı Kuaföre gitmiş bu tek kaşlıydı Ona bensizlik pek de bi yaramış Ama densizlik sabit kalmış Kabuğu parıl parıl parlasa ne olur? İçi fos yani kendini bilmeli insan tabi Bana göre sen tamam ama ben sana hiç uymadı mı? Koşa koşa gel bana yine yel sana hiç vurmadı mı? İçim acıyor her yeri kor kalbi uzuvlarımın Pas geç beni kime göre kıyasa sokar ucuz kadınım? Takılma bir süreç bu gül geç az sabret Dolu tarafından bak güzel olabilir hasret Dengeyi yengeye bağlama dik dur silkin Asma yüzünü oğlum zaten çirkinsin Kısmet değilmiş aşk öyle mi sence? Şükret ölmezsin zorlama bence Gitsin ardına bakmasa nolur? Gıybet yapma ahtır günahtır yazıktır ayıptır ayıp! Hep bi gider yine de güler morali ucuz kadının Derdi iter üzerine per açtı kumarbazının Kuralı da yok hileli çok ona göre masumiyet Bak bi sana göre olanını bulamadı mağlubiyet
Jan Olde Riekerink'in 4-3'lük mağlubiyet yorumu 02:24
Jan Olde Riekerink'in 4-3'lük mağlubiyet yorumu 13 izlenme - 10 ay önce Galatasaray'ın başında bulunan Hollandalı Jan Olde Riekerink, Eskişehirspor maçı sonrası konuştu.
Cristiano Ronaldo, 4-0lık Mağlubiyetten Sonra Parti Düzenledi 00:32
Cristiano Ronaldo, 4-0lık Mağlubiyetten Sonra Parti Düzenledi 31 izlenme - 2 yıl önce Cristiano Ronaldo'nun Real Madrid'in Atletico Madrid karşısında oynadığı maçta 4 gol yedikten sonra arkadaşları ile doğum günü partisi düzenlemesi taraftarları kızdırdı.
Fenerbahçe Yine Yenildi 00:30
Fenerbahçe Yine Yenildi 24 izlenme - 2 yıl önce Fenerbahçe, puan saçmaya devam ediyor. Sarı lacivertli ekip şampiyon olmak istemiyormuş gibi rakiplerine puanları ikram ediyor. İleride kaybettiği puanları mumla arayacak olan Fenerbahçe'nin son haftalardaki düşüşü, Gençlerbirliği deplasmanındaki 2 - 1'lik mağlubiyetle sürdü.
Oğuzhan Uğur- Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 2016 03:17
Oğuzhan Uğur- Murat Dalkılıç - Mağlubiyet 2016 18 izlenme - 9 ay önce https://www.facebook.com/Kubilay.task...
Uefa Avrupa Ligi - Galatasaray, Roma'dan İstanbul'a Döndü 01:28
Uefa Avrupa Ligi - Galatasaray, Roma'dan İstanbul'a Döndü 13 izlenme - 11 ay önce Galatasaray UEFA Avrupa Ligi'nde Lazio maçından sonra bu sabah İstanbul'a geldi.