Hoşgeldiniz!

malkoçoğlu

25 Nisan Seviyorsan Aç Konuşu Günü'ne Çok Az Kaldı 00:34
25 Nisan Seviyorsan Aç Konuşu Günü'ne Çok Az Kaldı 421.344 izlenme - 4 yıl önce PEPSI ile Seviyorsan Aç Konuş Günü çok yakında. O büyük geldiğinde hazır olman için Seviyorsanackonus.com seni bekliyor. Burak Özçivit’in yardımlarıyla açıp konuşamayan kimse kalmıyor.
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Yavv :D 01:11
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Yavv :D 67.623 izlenme - 3 yıl önce Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Yavv, Ayı Gibi Giriyorsunuz Lan, Kimi Ağza Giriyor, Kimi Burna Giriyor, Malkoçoğlu Firar Filmi, Sönmez Alev
Malkoçoğlu Filminde Otomobil Görünmesi 00:36
Malkoçoğlu Filminde Otomobil Görünmesi 9.467 izlenme - 10 ay önce 1971 yapımı, Malkoçoğlu, Ölüm Fedaileri filminde, yiğitler stabilize mıcırlı yolda döğüşürken, uzaktan, ağaçların arasına tam saklanamamış otomobil görünüyor.
Cennete Gitmenin En Kolay Yolu - Sivas Avm 02:37
Cennete Gitmenin En Kolay Yolu - Sivas Avm 13.077 izlenme - 1 yıl önce Sivas avm röportajında vatandaşlara cennete gitmenin en kolay yolu sorusu sorulmuş.Diğerlerine nazaran 1:30 daki mahlukatın verdiği cevap çok aydınlatıcı olmuş.İyi seyirler
Malkoçoğlu Filmindeki Çekim Hatası 01:04
Malkoçoğlu Filmindeki Çekim Hatası 3.371 izlenme - 8 ay önce Türk sinemasına damga vuran filmler arasında gösterilen 'Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri' filminde yapılan hata yıllar sonra fark edildi.
Malkoçoğlu Firar - Sönmez Alev (10dk) 10:43
Malkoçoğlu Firar - Sönmez Alev (10dk) 12.026 izlenme - 3 yıl önce Film kesitleri 1995 yılında Almanya'dan memleketi Sivas, Yapalı köyüne dönen Sönmez Alev'in arşivinden alınmıştır. Sönmez Alev köye dönerken yanında bir video kamera getirir ve bununla köyde bir film çekmek ister. Malkoçoğlu Firar adını verdiği film için başrole kendisi geçer, diğer oyuncular da köyün delikanlıları ve birkaç dostudur. Volkswagen ile adamı çektileri mi dersiniz yada Mahsun Kırmızıgül şarkısına mı gülsem bilemedim ama bayağı uğraşmışlar köy halkı olarak.
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Yavv :D (Uzun Video) 06:49
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Yavv :D (Uzun Video) 15.106 izlenme - 3 yıl önce Malkoçoğlu Soharım Yapacağınız İşe, Hayvan gibi dalıyorsunuz lan, kimi ağzına giriyor, kimi burnuna giriyor, Sönmez Alev, Malkoçoğlu Firar Uzun Video.
Malkoçoğlu -Yapalı Köyü Versiyon (Kamera Arkası / Çekim Hataları) 01:33
Malkoçoğlu -Yapalı Köyü Versiyon (Kamera Arkası / Çekim Hataları) 12.517 izlenme - 3 yıl önce Sönmez Alev yine bir video çekimi sırasında figüranların aşırı kuvvet uygulamasıyla yere yığılır. Ve artık olacaklar kaçınılmazdır. Gerçek hikayesi ise; alamancı olan sönmez alev vakti zamanında köye ilk kamerayı getirir ve daha elektriğin yeni geldiği köye çekimleriyle ortamı şenlendirir...
Malkoç Oğlu Firar - Fragman (Hayvan Gibi Şii Yapıyosunuz!) 01:20
Malkoç Oğlu Firar - Fragman (Hayvan Gibi Şii Yapıyosunuz!) 13.724 izlenme - 2 yıl önce Sende Bize Katıl : https://goo.gl/nYDsVN Evet arkadaşlar bu haftaki bonus videomuz malkoç oğlu firar ismiyle ünlenen Sönmez Alevin yıllar öncetiği görüntülere bizler el attık ve güzel bir fragman ortaya çıkarttık! Umarım beğenirsiniz haydi iyi seyirler! =) Tişörtlerimiz: http://babofilm.com/store WEB SİTEMİZ: http://www.babofilm.com ABONE OL: http://www.youtube.com/BaboFilms TWİTTER HESABIMIZ: https://twitter.com/BaboFilm BABOFİLMS2: http://www.youtube.com/BaboFilms2 FACEBOOK'TA BİZ: https://www.facebook.com/BaboFilms2 MÜZİKLERİMİZ: https://soundcloud.com/babofilms İNSTAGRAM VE BİZ: http://instagram.com/babofilms GOOGLE+: https://plus.google.com/+BaboFilms
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz - İntikam 03:21
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz - İntikam 6.236 izlenme - 3 yıl önce Electro house bir şarkı yaptım. Şarkıda ve klipte sönmez reyizin dramatik hikayesini elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. tüm çizimler, animasyonlar ve müzik bana aittir. keyifli izlemeler Müzik - Çizim - Animasyon: Orkun Doğanay Kömürgöz
Malkoçoğlu (Yapalı Köyü Versiyon) 01:09
Malkoçoğlu (Yapalı Köyü Versiyon) 8.169 izlenme - 3 yıl önce Filmin yönetmeni ve başrol oyuncusu, daha önce amatör tezek reklamıyla tanıdığınız Sönmez Alev. Bu videoda çekim esnansında, bir yılmaz güney, bir ibrahim tatlıses gibi çocuk oyunculara oyunculuğu öğretmeye çalışan Sönmez Alev'i izleyeceksiniz...
İmkansızı Mümkün Kılıp Duvar Delmek - Cüneyt Arkın 01:09
İmkansızı Mümkün Kılıp Duvar Delmek - Cüneyt Arkın 5.645 izlenme - 2 yıl önce İmkansızı mümkün kılıp atıyla duvar delen Cüneyt Arkın Türklein Çin Seddini aşamadığı konusundaki hurafelere gerekli cevabı vermiştir.
Sivaslı Malkoçoğlu ve  Her Daim Savaşa Hazır  Ordusu 01:08
Sivaslı Malkoçoğlu ve Her Daim Savaşa Hazır Ordusu 4.078 izlenme - 3 yıl önce Yapalı Köyü'nün yetiştirdiği en büyük yetenek, Yapalı sinemasının gelmiş geçmiş en büyük oyuncusu Sönmez Alev nam-ı diğer Sivaslı Malkoçoğlu'nun her türlü şartlarda görev yapmak üzere özel olarak eğitilmiş karda kışta yağmurda çamurda havada karada her daim savaşa hazır korkusuz ordusunu izliyoruz.
Atmaca ile Adam Öldürmek 00:33
Atmaca ile Adam Öldürmek 2.370 izlenme - 2 yıl önce 1971 yapımı Tarkan Viking Kanı isimli sahneden "sıra dışı" bir infaz tekniği.
Psikopat Cüneyt Arkın 06:28
Psikopat Cüneyt Arkın 2.252 izlenme - 3 yıl önce Cüneyt Arkın filmlerinden derlenmiş en psikopat sahneler. Cüneyt'in yaptıkları akla hayale sığmıyor.
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Malkoçoğlu Firarda Full 07:12
Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Malkoçoğlu Firarda Full 1.867 izlenme - 3 yıl önce Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Hayvan gibi iş yapıyorsunuz Sönmez Abimizin Malkoçoğlu Firar Oyunu (Bağımlılık Yapar) https://play.google.com/store/apps/de... Sönmez Abimizin Malkoçoğlu Firarda Filmlerini Sizin İçin Birleştirdik Son zamanların popüler insanı Malkoçoğlu Sönmez Alevin Ronaldo ile imtihanı --video küfür içerir-- IMDB Puanı: 5 Yönetmen Adı:Sönmez Alev Oyuncular:Sönmez Alev ve Köylüler Tür:2015 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dövüş Filmleri, Dram Filmleri, Gerilim Filmleri, Savaş Filmleri, Türk Filmleri, Vizyon Filmleri Yapım Yılı:1995 - Sivas Senaryo:Sönmez Alev Süre: Kaset Dolana Kadar Orjinal İsim: Malkoçoğlu Efsanesi İyi Seyirler.... vah babam vay garibim vay, ecik yatsın yatsın, öldür la vurun la, hıh ıagh ıagh ıagh ıagh ıagh işte geberdi alçak, nasihat verirsin ha bize, kaldırak la, adam kaçavır la, sikhecem yapacanız işin yav amıha soharım ya, Hayvan gibi şiy yapıyosunuz yav, dinime imanıma hepinize bi depik vursam yovarlanır atarım ha ayı gibi giriyosunuz ya, kim duttu la kim duttu la kimi ağza giriyo kimi burrrna giriyo sönmezleri kim duttu kim duttu la kim kim ağzımıza burnumuza giriyo kimi şiiydiyo ben ağzından duttum ne golundan duttum la sikecem yapacanız şiyinde şiyininde yav ahahahahahavv şiyinde şiysinninde diyo cuk cuk cuk Hayvan Gibi Şey Yapıyorsunuz Malkoçoğlu Firarda Full İzle title Malkoçoğlu Firarda 'Author' content='abe TR' Language' content='TR 'Distribution' content='Global 'Robots' content='All 'Copyright' content='abe TR
Malkoçoğlu Reloaded - Fragman 00:50
Malkoçoğlu Reloaded - Fragman 2.548 izlenme - 3 yıl önce Efenim öncelikle bu videonun esin kaynağını ve de asıl kaynağını izlemenizi tavsiye ederim. Ahanda link: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/70668/malkocoglu-yapali-koyu-versiyon-kamera-arkasi-cekim-hatalari Video 1995 yılında bir köyde çekilmiş. Videodaki abimiz malkoçoğlu filminden etkilenmiş olacak ki eline kamera geçmesinin de verdiği heyecanla kendisi de bir malkoçoğlu filmi çekmeye karar vermiş. Fakat abimiz figüranlarına çok sinirlenmiş olacak ki; onun bu sinirli hali ve şivesi de beni bir hayli etkiledi.
''Seni Seviyorum'' Sosyal Deney 03:30
''Seni Seviyorum'' Sosyal Deney 2.068 izlenme - 3 yıl önce Diğer arkadaşlara nazaran biraz daha eğlenceli ve samimi bulduğum arkadaşların sosyal deneyi. ''Seni Seviyorum'' cümlesinin ülke insanı üzerindeki etkisini izliyoruz efendim, iyi seyirler.
Yiğit Olan Sevdasından Ağlamaz - Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri (1971) 02:32
Yiğit Olan Sevdasından Ağlamaz - Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri (1971) 1.488 izlenme - 3 yıl önce Genel olarak bu film hakkında akıllarda kalan iki şey vardır. Biri bu Türkü, diğeri ise, adeta Age of Empires'dan fırlamış Samsa karakteridir. Tıpkı Age of Empires da ki Türklerde olduğu gibi Samsa da taşınabilir, gülle atan mini bir top'a sahiptir bu filmde, ve o dönemde bu teknoloji kimsede yoktur.
Tuhaf Bir Fİlm: Malkoçoğlu Firar 01:33
Tuhaf Bir Fİlm: Malkoçoğlu Firar 1.189 izlenme - 3 yıl önce İlk izlenildiğinde hiçbir şey anlaşılamayan tuhaf bir film. İsmi Malkoçoğlu Firar. Filmin hikayesi şöyle. 1995 yılında, yıllarca Almanya'da yaşayan Aslen Sivaslı Sönmez memleketi Sivas'a geldiğinde yanında bir kamera getirir. O zamanlar köyde kimsede kamera yoktur. Sönmez, kendi kamerası ile Malkoçoğlu filmini çekmek ister, Başrol Malkoçoğlu'nu da kendi oynar. Rol arkadaşları ise, Sönmez'in istediği gibi rol yapamayınca, ortaya bu absürt görüntüler çıkar. Bu görüntüler Çekilmesi muhtemel filmin önüne geçer ve Sönmez, değeri yıllar sonra anlaşılan bir filme imza atar.
Malkoçoğlu Firar Filmi'nin Gizemi - Serin Sesler 02:42
Malkoçoğlu Firar Filmi'nin Gizemi - Serin Sesler 1.539 izlenme - 3 yıl önce İlk izlenildiğinde hiçbir şey anlaşılamayan tuhaf bir film. İsmi Malkoçoğlu Firar. Filmin hikayesi şöyle. 1995 yılında, yıllarca Almanya'da yaşayan Aslen Sivaslı Sönmez memleketi Sivas'a geldiğinde yanında bir kamera getirir. O zamanlar köyde kimsede kamera yoktur. Sönmez, kendi kamerası ile Malkoçoğlu filmini çekmek ister, Başrol Malkoçoğlu'nu da kendi oynar. Rol arkadaşları ise, Sönmez'in istediği gibi rol yapamayınca, ortaya bu absürt görüntüler çıkar. Bu görüntüler Çekilmesi muhtemel filmin önüne geçer ve Sönmez, değeri yıllar sonra anlaşılan bir filme imza atar.
Saltanat Mt2 Boldest Malkoçoğlu 23 03:41
Saltanat Mt2 Boldest Malkoçoğlu 23 2.276 izlenme - 6 yıl önce Saltanatmt2 Boldest Malkocoglu23
yaysız ok atan adam!! 00:36
yaysız ok atan adam!! 2.507 izlenme - 9 yıl önce yaysız ok atıyor :D
Malkoçoğlu - Ölüm Fedaileri (Trailer) 01:37
Malkoçoğlu - Ölüm Fedaileri (Trailer) 788 izlenme - 3 yıl önce Uç beyimiz Malkoçoğlu'na ferman; Arnold nam hamisi , prensle prensesi, sırp hazinesini de yanlarına alıp bi arabayla, Toronto'ya, Arnold'da götürmektedirler. Bu arabanın içindekilerin ya bize döndürülmesi ya da yokedilmesi a-li osman yararınadır. Gereği yapılsın... Avatar Paşa Trailer: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/33035/avatar-pasa-trailer
Yeşilçam  - Bu Anam İçin Bu Babam İçin Bu da Kardeşim İçin 02:46
Yeşilçam - Bu Anam İçin Bu Babam İçin Bu da Kardeşim İçin 1.524 izlenme - 3 yıl önce Her duyduğumuzda ağlatan, coşturan kah Cüneyt Arkın kah Kartal Tibet replikleri.. Kesici bir silahla ya da yumrukla intikam alan Yeşilçam karakterlerinin, söylemekten kendilerini alamadıkları film repliği olan bu replikleri derledim sizlere sunuyorum. Tamamiyle alkışlarlayaşıyorum ailesinin imece usulü ile yaptığı bir paylasımdır. Unutulan, gözden kaçan sahneler olabilir. Yapımda emeği geçen site kullanıcılarından adilen, pidgeotto ve euphratestyle'e teşekkürler.
Cüneyt Arkın Röportaj 06:23
Cüneyt Arkın Röportaj 874 izlenme - 3 yıl önce Dünyayı Kurtaran Adam filmiyle dünyayı sallayan Cüney Arkın ile yapılmış bir röportaj. İçinde +18'lik kısımlar ve Cüneyt Arkın filmlerinden müthiş sahneler var. Merak etmeyin tamamen İngilizce değil.
Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri - Kahramanların Tanıtımı 02:47
Malkoçoğlu Ölüm Fedaileri - Kahramanların Tanıtımı 681 izlenme - 4 yıl önce Bence Malkoçoğlu Serisinin En Güzel Filmidir. Samsa'nın Attığı Toplar, Gökçe'nin Anlattığı Hikayeler Bu Filmi Masalsı Bir Hale Getiriyor.
Malkoçoğlu 03:36
Malkoçoğlu 591 izlenme - 4 yıl önce Malkoçoğlu yönetmen: Mete Soydan. Komedi .tanıtım Soydan Film
Malkoçoğlu montaj 00:50
Malkoçoğlu montaj 354 izlenme - 3 yıl önce Malkoçoğlu montaj.Görüntü kalitesi iyi olmasada arka plan sesleri yeter.Abone olmayı unutmayınız.İyi seyirler dileriz.KANARYUS.Komik Videolar.Malkoçoğlu.
Camoka Hasan Ve Cüneyt Arkın 05:16
Camoka Hasan Ve Cüneyt Arkın 908 izlenme - 5 yıl önce Camoka Hasan ve Cüneyt Arkın