Hoşgeldiniz!

mektep

Taş Mektep Fragman 01:01
Taş Mektep Fragman 56.682 izlenme - 4 yıl önce Kayseri Lisesi'nin son sınıfındaki 62 öğrenci 1920-1921 yıllarındaki öğretim döneminde okullarını terk ederler. Tek amaçları Sakarya Meydan Savaşı'na katılıp orduya destek olmaktır. Bu 62 genç nefes Kurtuluş Savaşı'nın en çetin çatışmalarının yaşandığı günlerde vatanları uğruna şehit olurlar. Taş Mektep adlı film bu 62 genç şehidin öyküsünü beyazperdeye taşıyan bir yapım... Vizyon Tarihi : 15 Şubat 2013
Tarık Akan'ın Şanlı Ordumuz Hakkındaki Düşünceleri 07:55
Tarık Akan'ın Şanlı Ordumuz Hakkındaki Düşünceleri 4.150 izlenme - 3 ay önce 66 yaşında vefat eden Türkiye'nin gerçek sanatçısı Tarık Akan'ın Türk Ordusu ile ilgili düşünceleri aslında hepimizin bildiği gerçekler. Arkasından ise benimde mezunu olduğum Taş Mektep'in nasıl bireyler yetiştirdiğini anlatıyor. İyi seyirler.
Çağlar Boyu Fahişelik Tarihi 05:11
Çağlar Boyu Fahişelik Tarihi 2.627 izlenme - 8 ay önce Antik dönemde başlayıp günümüzde de devam eden kadim mesleklerden fahişeliği anlattığımız video ile karşınızdayız. Daha önce anlattığımız ve buradan bir arkadaşın yüklediği Kabe baskını videomuz da ''a'' harfini yumuşat diye küfür edenler için belirteyim denizli şivesinde ''a'' yumuşamıyor bunun için ergence davranıp küfür edenlere seslenmek istiyorum kimse doğduğu yeri seçemiyor şivesini de neyse bu videoda sağ kulaklıktan ses gelmiyor amatörlük bu olsa gerek linçe hazırız yinede.
Mektepte Torununu Arayan Dede 01:56
Mektepte Torununu Arayan Dede 4.766 izlenme - 2 yıl önce Zamanın çapkınlarından büyük büyük babamla ilgili bir sinema filmi çekildiğini farkedince alkışlara yaşatmak farz oldu. Osmanlı dönemi malum dizilerimizdeki gibi değil işte böyle yaşanmıştır. Memenin orjinal ve dolgun olduğu zamanlar...
Huseyin Findik-Mektebin Bacalari 04:27
Huseyin Findik-Mektebin Bacalari 8.669 izlenme - 8 yıl önce babamin telefon melodisi :))
Taş Mektep Fragman 3 00:45
Taş Mektep Fragman 3 4.300 izlenme - 4 yıl önce Taş Mektep Fragman 3
aysun gültekin sıra sıra gelen mektep uşağı 06:11
aysun gültekin sıra sıra gelen mektep uşağı 9.463 izlenme - 7 yıl önce aysun gültekin sıra sıra gelen mektep uşağı orıjınal mp3 muro nun müzigi
İsyanqar26 - Görmedi Mektep 02:59
İsyanqar26 - Görmedi Mektep 1.432 izlenme - 3 yıl önce İyi Seyirler Abone Olmayı Unutmayın
Galata Mektebi (Genelev) - Zifiri Karanlık 00:58
Galata Mektebi (Genelev) - Zifiri Karanlık 812 izlenme - 1 yıl önce Zifiri Karanlıkta MEKTEP kapılarını bu kez sadece erkeklere değil kadınlara'da açıyor. Galata'nın saklı hayatı ve genelev kadınının dramı, sarsıcı bir programla Zifiri Karanlıkta gözler önüne seriliyor...
Cumhuriyet Valsi Nasıl Yapılır ? Eğitmen Filiz Öğretmen 3/4 Lük Vals 01:30
Cumhuriyet Valsi Nasıl Yapılır ? Eğitmen Filiz Öğretmen 3/4 Lük Vals 651 izlenme - 2 yıl önce HEM ÖĞREN HEM ÇOCUĞUNA ÖĞRET Aykut İlter AYkut Öğretmen Topkapı DOğa Koleji 29 Ekim Cumhuriyet Valsi Cumhuriyet Bayramı 4-B sınıfı Hülya Topçu Topkapı DOğa Koleji 29 Ekim Cumhuriyet Valsi Cumhuriyet Bayramı Okul Çocuk Şarkıları Nota Md Playback Altyapı Akoru Cumhuriyet Valsi Ülkemi seviyorum Bağlıyım ilkelere Özgürüm Kuşlar Gibi Yetmişbeş yıldan beri Atatürk Yaşıyor Ruhumda Benliğimde Daha Nice yetmişbeş yıllara hep birlikte Dedesiyle babasıyla vatan bizim Dağlarıyla taşlarıyla bu yurt bizim bindokuzyüzyirmiüçten beri nöbetindeyiz cumhuriyetin Batısıyla DOğusuyla Vatan bizim tarihiyle bayrağıyla bu yurt bizim Şehitlerin dökülen kanıyla nöbetindeyiz cumhuriyetin
Saksafon Ne Demek Bacım ? 00:41
Saksafon Ne Demek Bacım ? 813 izlenme - 2 yıl önce Üyelerimizin her türlü ortam hakkında bilgi,görgü ve becerilerini arttırmakla yükümlü bir site olan alkışlarlayaşıyorum, bu seferde eğitim sistemimizi uygulamalı olarak incelemektedir. Evlenmiş, çocuk sahibi olmuş ama 16 yaşında yaşadığı heyecandan mektepten alması gereken diplomayı almadan koşarak kaçan Tarık, diplomasını almak için yine mektep yollarına düşer. Okulda eğitim teknikleri çok ilerlemiş özel hocalar eşliğinde muamele çeşitleri artmıştır. Bu video siteye eklediğim 250. içerik olduğu için ayrıca bir öneme haiz değildir.Sadece kendi kendimi övme amacıyla 250 rakamını veriyorum.
Bahçelievler Mektebim Lisesi Ritim Kalıpları Çalışması 01:19
Bahçelievler Mektebim Lisesi Ritim Kalıpları Çalışması 523 izlenme - 2 yıl önce Bahçelievler Mektebim Lisesi Ritim Kalıpları Çalışması MEKTEBİM OKULLARI BAŞARININ ANAHTARI Kendini gerçekleştirmiş mutlu ve başarılı insanlardan oluşan toplum; öncelikli olarak çocuklarının geleceğini şansa bırakmayan başarının tesadüf olmadığını bilen toplumdur. Deneyimli eğitim - öğretim kadrosunun kazandırılacağı birikimle beslenecek olan Mektebim Okulları: anaokulundan liseye uzanan eğitim zincirinde, bu sorumluluğun bilinciyle, sürekli kişisel gilişimi ilke edinecektir. Okullarımız hem yeni kampüsleriyle hem de eğitim bilimdeki değişimlere ayak uydurarak sürekli gelişmektedir. Eğitime yapılan yatırım insana yatırımdır... İnsana yatırım, başarı ve hızlı gelişim olarak geri döner. Vizyonumuz, İçinde yaşanılan zamanın gereklerine göre değil, gelecek yüzyılların ihtiyaçlarını bilip ona göre hazırlıklarını yaparak tüm öğrencilerini Atatürk ilke ve devrimleri ışığında akademik ve sosyal yönden ulusal ve uluslararası toplumların her zaman en önde gelen bireyleri olarak yetiştirmek ve tüm dünyada örnek alınacak bir eğitim kurumu olmaktır. Misyonumuz, ana sınıfından 12. sınıfa kadar bütünlük taşıyan ve bireysel farklılıkları gözeten eğitimiyle yüksek akademik standartlara sahip, çağdaş dünyaya ayak uydurabilen, yeniliklere açık, millî ve manevi değerlere sahip, çevresiyle güzel iletişim kurabilen, dürüst, hoşgörülü bireyler yetiştirmeyi amaçlar ve bu değerler doğrultusunda Atatürk ilke ve devrimlerinden hiç bir zaman ödün vermemektir. Adını Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Millet Mektepleri'nden alan Mektebim Okulları kaliteli eğitimi ülkenin her köşesine ve toplumun tüm katmanlarına ulaştırabilmek için yola çıkmış bir kurum olarak, büyük önder Atatürk'ün çizdiği yoldan gitmeye devam edecektir...
Bando Takımı Majör Hareketleri Ve Komutu Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Trampet Takımı 02:21
Bando Takımı Majör Hareketleri Ve Komutu Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Trampet Takımı 573 izlenme - 2 yıl önce Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Ve Trampet Takımı Aykut İlter Aykut Öğretmen Bando Boru Trampet Takımı Ritim Kalıpları Beş Para ver Beş Para ver Beş Para Yoksa On Para Ver Çabalama Kaptan Ben Gelememde Çabalama Kaptan Ben Gelemem Çabalama Kaptan Ben Gelememde Çabalama Çabalama Hey İzmir ANtep ANkara Samsun İzmir Antep Ankara Samsun İzmir ANtep Ankara Samsun Ankara Gelibolu Van Bandoda kullanılan müzik aletleri ve kısa açıklamaları Orkestra trampet, trombon, saksafon, klarinet (klarnet), tuba, perkisyon, vurmalı grubu (Davul vb..) ile hizmet veriyor. Basliklara geri don Trampet Trampet, geniş kenarlı bir kasnağın iki yüzüne birer deri gerilmesinden meydana gelen tahta veya madeni gövdeli olup davulun küçültülmüş bir şeklinden ortaya çıkarılmış bir çeşit çalğı aletidir. Alt derisi üzerinde gerilmiş bir titreme kirişi ile vidalanmış olan trampetin üst derisine sift bagetle vurulmak suretiyle özel ayağı uzerinde veya bir kayışta boyuna asılı olarak çalınır. Basliklara geri don Trombon Eski bir geçmişi olan ve günümüz orkestralarında kullanılan bir çalgı. Silindir biçimindeki borusu ve huniye benzeyen ağız kısmıyla trompeti andırır. Kayarak işleyen sürgüsüyle trompetten ayrılır. Ses rengi gösterişlidir. Sürgü koluyla çalınır. Tromboncular bu kolu çekerek ya da iterek, titreşen havanın bulunduğu boruyu uzatır ya da kısaltır. Böylece değişik yükseklikte sesler elde edilir. Sürgünün yedi değişik durumu, iki oktavı geçen kromatik bir ses merdiveni sağlar. Basliklara geri don Davul Davul, Türklerin kullandığı en eski musiki aletlerindendir. VIII yüzyılda köbürge, daha sonraları tuğ ve XI yüzyılda küvrüğ adını almıştır. Davul, silindir biçiminde olup tahta veya madeni kasnağın iki yanına gerilmiş derilerin bağlanmasından meydana gelir. Omuza asılacak kaytanı ile vurulmasında kullanılan tokmak ve ince değnekten ibarettir. Mehterde ve halk arasında çalınan davullar, bu şekilde tokmak ve değnekle çalınır. Bando ve boru--trampet takımlarında kullanılan davullar ise değneksiz olarak yalnız ön tarafına tokmakla vurularak çalınır. Basliklara geri don Zil Zil, en eski Asya Türkçesinde; çeng,çang kibi adlar taşırdı. Zile sanç ve zenç de denirdi. Zil çalanlarla zilci, zençci ve zilzen gibi adlar verilmiştir. Ziller, bakır ve kalay karışımından yapılır. Zillerin kenarları tam birer daire şeklindedir. Diş tarafları kenarlarından ortaya doğru kabarıklaşır, iç tarafı yayvan bir kaba benzer. Kalınlığı birkaç milimetre kadardır. Zilin ortası deliktir, bir delikten zilleri elle tutmağa yarayacak bağlar geçirilir ve zilin iç tarafında dügümlenir. Basliklara geri don Saksafon Saksafon çoğunlukla pirinçten yapılan, koni ve "S" biçiminde olan, ağızındaki kamışla ses çıkaran üflemeli bir çalgıdır.Saksafon genellikle pop ve caz müziği ile ilişkilendirilse de, önceleri klasik batı müziği ve ordu müziği çalgısı olarak tasarlanmıştı. Saksafon, 1840'ların başında Paris'de yaşayan Belçika'lı müzik aygıtları yapımcısı ve klarnetçi Antoine-Joseph 'Adolphe' Sax tarafından tasarlandı. ''Saksafon'' adı da "sax'ın sesi" anlamını taşır. Sax'ın 1846'da patentini aldığı konusunda değişik görüşler öne sürülse de, en olası olanı, ophicleide çalgısına klarnet ağızlığı eklenmesiyle ortaya çıktığıdır. Gerçekten de sax, babasının klarnet ve ophicleide üretilen fabrikasında yıllarca çalışmıştır. Sax'ın 1846'da aldığı patentten sonraki yirmi yıl boyunca,saksafon yalnızca Sax'ın fabrikasınca üretildi. 1966'de, patent süresinin bitiminden sonra saksafonda öteki üreticilerce bir çok değişiklik yapıldı. Saksafon klarnetinkine benzer. Klarnetteki gibi,içi yuvarlak ya da dört köşe oyulmuş, tek kamışlı ağızlık kullanır. Tuş sistemi ise aynı olmasa da flütle benzerlik gösterir. Saksafon, metalden yapılan bir enstruman olmasına rağmen, yapısı ve kökeni gereği, bakır üflemeli değil, tahta üflemeli çalgılar arasında sayılır. Saksafonlar çoğunlukla pirinçten yapılıp, üzerlerine saydam vernik, altın ya da gümüş ile kaplama yapılır. Vernik ya da öteki kaplamalar pirincin paslanmasını önlediği gibi, ses niteliğinin artmasını ve çalgının görüntüsünün ilgi çekici olmasını sağlarlar. Değişik dönemlerde, saksafon yapımında plastik ve tahta gibi değişik gereçler de denenmiştir. 1930 öncesinde saksafonların verniklenmeden ya da kaplama yapılmadan satışa sunulmaları yaygındı. 1960'lara dek ise, bazi saksafonlar ucuz olmaları bakımından gümüşle değil, nikelle kaplanırdı. majör hareketler,majör komutu,bando takımı,bahçelievler mektebim okulu,bandosu,bando boru trampet takımı,okul bandosu,ekip ruhu,mektebim bandosu,provalar,mektebim okulları,aykut öğretmen,bando festivali,bando çalışmaları,majör sopası,bando kıyafeti,bando kostümü,kostüm
Bando Takımı Bu İşte Ekip Ruhu Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Trampet Takımı 00:39
Bando Takımı Bu İşte Ekip Ruhu Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Trampet Takımı 507 izlenme - 2 yıl önce Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Ve Trampet Takımı Aykut İlter Aykut Öğretmen Bando Boru Trampet Takımı Ritim Kalıpları Beş Para ver Beş Para ver Beş Para Yoksa On Para Ver Çabalama Kaptan Ben Gelememde Çabalama Kaptan Ben Gelemem Çabalama Kaptan Ben Gelememde Çabalama Çabalama Hey İzmir ANtep ANkara Samsun İzmir Antep Ankara Samsun İzmir ANtep Ankara Samsun Ankara Gelibolu Van Bandoda kullanılan müzik aletleri ve kısa açıklamaları Orkestra trampet, trombon, saksafon, klarinet (klarnet), tuba, perkisyon, vurmalı grubu (Davul vb..) ile hizmet veriyor. Basliklara geri don Trampet Trampet, geniş kenarlı bir kasnağın iki yüzüne birer deri gerilmesinden meydana gelen tahta veya madeni gövdeli olup davulun küçültülmüş bir şeklinden ortaya çıkarılmış bir çeşit çalğı aletidir. Alt derisi üzerinde gerilmiş bir titreme kirişi ile vidalanmış olan trampetin üst derisine sift bagetle vurulmak suretiyle özel ayağı uzerinde veya bir kayışta boyuna asılı olarak çalınır. Basliklara geri don Trombon Eski bir geçmişi olan ve günümüz orkestralarında kullanılan bir çalgı. Silindir biçimindeki borusu ve huniye benzeyen ağız kısmıyla trompeti andırır. Kayarak işleyen sürgüsüyle trompetten ayrılır. Ses rengi gösterişlidir. Sürgü koluyla çalınır. Tromboncular bu kolu çekerek ya da iterek, titreşen havanın bulunduğu boruyu uzatır ya da kısaltır. Böylece değişik yükseklikte sesler elde edilir. Sürgünün yedi değişik durumu, iki oktavı geçen kromatik bir ses merdiveni sağlar. Basliklara geri don Davul Davul, Türklerin kullandığı en eski musiki aletlerindendir. VIII yüzyılda köbürge, daha sonraları tuğ ve XI yüzyılda küvrüğ adını almıştır. Davul, silindir biçiminde olup tahta veya madeni kasnağın iki yanına gerilmiş derilerin bağlanmasından meydana gelir. Omuza asılacak kaytanı ile vurulmasında kullanılan tokmak ve ince değnekten ibarettir. Mehterde ve halk arasında çalınan davullar, bu şekilde tokmak ve değnekle çalınır. Bando ve boru--trampet takımlarında kullanılan davullar ise değneksiz olarak yalnız ön tarafına tokmakla vurularak çalınır. Basliklara geri don Zil Zil, en eski Asya Türkçesinde; çeng,çang kibi adlar taşırdı. Zile sanç ve zenç de denirdi. Zil çalanlarla zilci, zençci ve zilzen gibi adlar verilmiştir. Ziller, bakır ve kalay karışımından yapılır. Zillerin kenarları tam birer daire şeklindedir. Diş tarafları kenarlarından ortaya doğru kabarıklaşır, iç tarafı yayvan bir kaba benzer. Kalınlığı birkaç milimetre kadardır. Zilin ortası deliktir, bir delikten zilleri elle tutmağa yarayacak bağlar geçirilir ve zilin iç tarafında dügümlenir. Basliklara geri don Saksafon Saksafon çoğunlukla pirinçten yapılan, koni ve "S" biçiminde olan, ağızındaki kamışla ses çıkaran üflemeli bir çalgıdır.Saksafon genellikle pop ve caz müziği ile ilişkilendirilse de, önceleri klasik batı müziği ve ordu müziği çalgısı olarak tasarlanmıştı. Saksafon, 1840'ların başında Paris'de yaşayan Belçika'lı müzik aygıtları yapımcısı ve klarnetçi Antoine-Joseph 'Adolphe' Sax tarafından tasarlandı. ''Saksafon'' adı da "sax'ın sesi" anlamını taşır. Sax'ın 1846'da patentini aldığı konusunda değişik görüşler öne sürülse de, en olası olanı, ophicleide çalgısına klarnet ağızlığı eklenmesiyle ortaya çıktığıdır. Gerçekten de sax, babasının klarnet ve ophicleide üretilen fabrikasında yıllarca çalışmıştır. Sax'ın 1846'da aldığı patentten sonraki yirmi yıl boyunca,saksafon yalnızca Sax'ın fabrikasınca üretildi. 1966'de, patent süresinin bitiminden sonra saksafonda öteki üreticilerce bir çok değişiklik yapıldı. Saksafon klarnetinkine benzer. Klarnetteki gibi,içi yuvarlak ya da dört köşe oyulmuş, tek kamışlı ağızlık kullanır. Tuş sistemi ise aynı olmasa da flütle benzerlik gösterir. Saksafon, metalden yapılan bir enstruman olmasına rağmen, yapısı ve kökeni gereği, bakır üflemeli değil, tahta üflemeli çalgılar arasında sayılır. Saksafonlar çoğunlukla pirinçten yapılıp, üzerlerine saydam vernik, altın ya da gümüş ile kaplama yapılır. Vernik ya da öteki kaplamalar pirincin paslanmasını önlediği gibi, ses niteliğinin artmasını ve çalgının görüntüsünün ilgi çekici olmasını sağlarlar. Değişik dönemlerde, saksafon yapımında plastik ve tahta gibi değişik gereçler de denenmiştir. 1930 öncesinde saksafonların verniklenmeden ya da kaplama yapılmadan satışa sunulmaları yaygındı. 1960'lara dek ise, bazi saksafonlar ucuz olmaları bakımından gümüşle değil, nikelle kaplanırdı. bando takımı,bahçelievler mektebim okulu,bandosu,bando boru trampet takımı,okul bandosu,majör hareketler,ekip ruhu,mektebim bandosu,provalar,mektebim okulları,aykut öğretmen,bando festivali,bando çalışmaları,majör sopası,bando kıyafeti,bando kostümü,kostüm
Cumhuriyet Hürriyet Demek Edremit Mektebim Okulu Yan Flüt Keman Piyano 01:06
Cumhuriyet Hürriyet Demek Edremit Mektebim Okulu Yan Flüt Keman Piyano 452 izlenme - 2 yıl önce Edremit Mektebim Okulu Keman Türker Çinçe Yan Flüt Zeynep Piyano Filiz Öğretmen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Cumhuriyet Şarkı Sözü: Cumhuriyet hürriyet demek, ... Edremit Mektebim Okulu Keman Türker Çinçe Yan Flüt Zeynep Piyano Filiz Öğretmen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Cumhuriyet Şarkı Sözü: Cumhuriyet hürriyet demek, Cumhuriyet özgürce yaşamak, Uygarlığa, çağdaşlığa Durmadan yılmadan koşmak demek Cumhuriyet mutluluk demek, Cumhuriyet kol kola yürümek Uygarlığa, çağdaşlığa Durmadan yılmadan koşmak demek
Taş Mektep Fragman 2 00:49
Taş Mektep Fragman 2 635 izlenme - 4 yıl önce 15 Şubat'ta Sinemalarda!
Müzik Bölümü Mektebim Okulları Animasyon 00:18
Müzik Bölümü Mektebim Okulları Animasyon 254 izlenme - 2 yıl önce Mektebim Okulları Resmi Web Sitesi GELECEĞE YÖN VEREN OKUL
Sayılarla Body Percussion Badi Perküsyon Bahçelievler Mektebim Lisesi 00:34
Sayılarla Body Percussion Badi Perküsyon Bahçelievler Mektebim Lisesi 204 izlenme - 2 yıl önce Bahçelievler Mektebim Okulu Lisesi Body Percussion (beden perküsyonu) adından da anlaşılacağı üzerine insanın alkışlayarak, kendi bedenine vurarak, ayak ritimleri ve vokal ile yaptığı müziktir. Büyük bir ihtimal insanlık kayaları, ağaç parçalarını kullanmadan önce bedenini ve sesini kullanarak müzik yapıyordu. Bir çok kültür (Endonezya şamanları, İspanya palmasları , Ütopya halkı, Amerika ve Kelt stepçileri) beden perküsyonunu kendi müzikleri içersinde kullanmışlardır. Ama beden perküsyonunun asıl gelişimi 1970 yılında Keith Terry sayesinde olmuştur; hiçbir spesifik kültüre dayanmayan ama bütün kültürlerin ritmik yapılarını bir arada kullanarak beden perküsyonunu günümüz haline getirmiştir. Keith Terry bedeni bir davul gibi düşünüp hareketlerin ve çıkan seslerin bir davul groovu gibi duyulması üzerine yoğunlaşmıştır. Beden Perküsyonunun müzik eğitiminde kullanılmasın ritim yapılarının vucüd tarafından algılanması ve koordinasyonun gelişimi için gayet önem taşır. İnsan vücudun bir müzik aleti olarak kullanılması olgusu öğrenciye bir aracı alet kullanmadan direkt olarak müzikal bir deneyim verir, ritim, ölçü kavramının gelişimini ve öğrencinin ritmik sitilinin gelişimini sağlar, aynı zamanda eğlenceli bir uygulama olduğu için öğrencinin müzik derslerini öğrenimini kolaylaştırır. Orff ve Kodaly öğretim şekillerinin içerisinde parçalar halinde kullanılmasının sebebi de budur. Teryy nin beden perküsyonu uygulamaları: ELLER (ALKIŞ) Eller sizin beden davulunuzun en keskin ya da tiz sese sahip olan parçasıdır(hi-hat ve trampet gibi). Alkışlayarak birçok şekilde ve de değişiklikte ses çıkarabiliriz ama Keith Terry genel ve en basit vuruş olarak şekildeki gibi vurmayı tercih ediyor. Yine de ne tonda bir ses çıkarılcağı tamamen kişinin seçimi olmalıdır. Göğüs: Bedene vuruş bas davul kullanımı gibi düşünülmelidir. En iyi ses için sağ elle göğüsün ortasına doğru odaklanılmalıdır. (Hatırlatmak gerekirki göğse doğru vuruş çok sert olmamalı) UYLUK (DİZ ÜSTÜ): Tom varyasyonları olarak düşünülebilir. Ellerinin şekline göre çıkan ses değişecektir. KALÇALAR: Floor tom AYAKLAR: Ayaklar bass davul olarak kullanılır. Terry genellikle kalın tabanlı ve çok ses çıkaran ayakkabılar önermektedir. Çalımın yapıldığı yer de önemlidir sert bir ahşap zemin tercihtir. Vuruş yaparken dizlere çok yük vermemek gerekir ağırlığımız biraz arkaya doğru olmalıdır. “Ben Body Perküsyon derslerinde ağırlıklı davul metodkarını kullanıyorum. İlk önce tabi ki vücudumuzdan aldığımız sesler üzerine yoğunlaşıyoruz, alabildiğimiz bütün ses kombinasyonlarını en rahat bir şekilde nasıl alacağımızı anladıktan sonra, davul ritimleri ve koordinasyonlarını vücudumuz üzerine dağıtıyoruz, isteyenlerle Türk ritimleri ve dünya ritimleri üzerine de çalışıyoruz.”
Adnan Oktar İle Cuma Eğlencesi (Mektep İçerir) 03:53
Adnan Oktar İle Cuma Eğlencesi (Mektep İçerir) 315 izlenme - 3 yıl önce Hocamız kediciklerde sonra program ilerleyişinde de revizyonlara gidiyor.A9 tv bu değişikliklerle Flash tv,Tv2000,SeymenTv gibi kanallara ciddi bi rakip olma yolunda.Maşallah.
Sayılarla Body Percussion Bahçelievler Mektebim Lisesi Ulaş Taşkın 00:52
Sayılarla Body Percussion Bahçelievler Mektebim Lisesi Ulaş Taşkın 187 izlenme - 2 yıl önce Body Percussion (beden perküsyonu) adından da anlaşılacağı üzerine insanın alkışlayarak, kendi bedenine vurarak, ayak ritimleri ve vokal ile yaptığı müziktir. Büyük bir ihtimal insanlık kayaları, ağaç parçalarını kullanmadan önce bedenini ve sesini kullanarak müzik yapıyordu. Bir çok kültür (Endonezya şamanları, İspanya palmasları , Ütopya halkı, Amerika ve Kelt stepçileri) beden perküsyonunu kendi müzikleri içersinde kullanmışlardır. Ama beden perküsyonunun asıl gelişimi 1970 yılında Keith Terry sayesinde olmuştur; hiçbir spesifik kültüre dayanmayan ama bütün kültürlerin ritmik yapılarını bir arada kullanarak beden perküsyonunu günümüz haline getirmiştir. Keith Terry bedeni bir davul gibi düşünüp hareketlerin ve çıkan seslerin bir davul groovu gibi duyulması üzerine yoğunlaşmıştır. Beden Perküsyonunun müzik eğitiminde kullanılmasın ritim yapılarının vucüd tarafından algılanması ve koordinasyonun gelişimi için gayet önem taşır. İnsan vücudun bir müzik aleti olarak kullanılması olgusu öğrenciye bir aracı alet kullanmadan direkt olarak müzikal bir deneyim verir, ritim, ölçü kavramının gelişimini ve öğrencinin ritmik sitilinin gelişimini sağlar, aynı zamanda eğlenceli bir uygulama olduğu için öğrencinin müzik derslerini öğrenimini kolaylaştırır. Orff ve Kodaly öğretim şekillerinin içerisinde parçalar halinde kullanılmasının sebebi de budur. Teryy nin beden perküsyonu uygulamaları: ELLER (ALKIŞ) Eller sizin beden davulunuzun en keskin ya da tiz sese sahip olan parçasıdır(hi-hat ve trampet gibi). Alkışlayarak birçok şekilde ve de değişiklikte ses çıkarabiliriz ama Keith Terry genel ve en basit vuruş olarak şekildeki gibi vurmayı tercih ediyor. Yine de ne tonda bir ses çıkarılcağı tamamen kişinin seçimi olmalıdır. Göğüs: Bedene vuruş bas davul kullanımı gibi düşünülmelidir. En iyi ses için sağ elle göğüsün ortasına doğru odaklanılmalıdır. (Hatırlatmak gerekirki göğse doğru vuruş çok sert olmamalı) UYLUK (DİZ ÜSTÜ): Tom varyasyonları olarak düşünülebilir. Ellerinin şekline göre çıkan ses değişecektir. KALÇALAR: Floor tom AYAKLAR: Ayaklar bass davul olarak kullanılır. Terry genellikle kalın tabanlı ve çok ses çıkaran ayakkabılar önermektedir. Çalımın yapıldığı yer de önemlidir sert bir ahşap zemin tercihtir. Vuruş yaparken dizlere çok yük vermemek gerekir ağırlığımız biraz arkaya doğru olmalıdır. “Ben Body Perküsyon derslerinde ağırlıklı davul metodkarını kullanıyorum. İlk önce tabi ki vücudumuzdan aldığımız sesler üzerine yoğunlaşıyoruz, alabildiğimiz bütün ses kombinasyonlarını en rahat bir şekilde nasıl alacağımızı anladıktan sonra, davul ritimleri ve koordinasyonlarını vücudumuz üzerine dağıtıyoruz, isteyenlerle Türk ritimleri ve dünya ritimleri üzerine de çalışıyoruz.”
Bando Takımı 4 Saatte Seçme Ve Prova İle İlk Kez Çalıyorlar Bahçelievler Mektebim 02:31
Bando Takımı 4 Saatte Seçme Ve Prova İle İlk Kez Çalıyorlar Bahçelievler Mektebim 184 izlenme - 2 yıl önce Bahçelievler Mektebim Okulu Bando Boru Ve Trampet Takımı Aykut İlter Aykut Öğretmen Bando Boru Trampet Takımı Ritim Kalıpları Beş Para ver Beş Para ver Beş Para Yoksa On Para Ver Çabalama Kaptan Ben Gelememde Çabalama Kaptan Ben Gelemem Çabalama Kaptan Ben Gelememde Çabalama Çabalama Hey İzmir ANtep ANkara Samsun İzmir Antep Ankara Samsun İzmir ANtep Ankara Samsun Ankara Gelibolu Van Bandoda kullanılan müzik aletleri ve kısa açıklamaları Orkestra trampet, trombon, saksafon, klarinet (klarnet), tuba, perkisyon, vurmalı grubu (Davul vb..) ile hizmet veriyor. Basliklara geri don Trampet Trampet, geniş kenarlı bir kasnağın iki yüzüne birer deri gerilmesinden meydana gelen tahta veya madeni gövdeli olup davulun küçültülmüş bir şeklinden ortaya çıkarılmış bir çeşit çalğı aletidir. Alt derisi üzerinde gerilmiş bir titreme kirişi ile vidalanmış olan trampetin üst derisine sift bagetle vurulmak suretiyle özel ayağı uzerinde veya bir kayışta boyuna asılı olarak çalınır. Basliklara geri don Trombon Eski bir geçmişi olan ve günümüz orkestralarında kullanılan bir çalgı. Silindir biçimindeki borusu ve huniye benzeyen ağız kısmıyla trompeti andırır. Kayarak işleyen sürgüsüyle trompetten ayrılır. Ses rengi gösterişlidir. Sürgü koluyla çalınır. Tromboncular bu kolu çekerek ya da iterek, titreşen havanın bulunduğu boruyu uzatır ya da kısaltır. Böylece değişik yükseklikte sesler elde edilir. Sürgünün yedi değişik durumu, iki oktavı geçen kromatik bir ses merdiveni sağlar. Basliklara geri don Davul Davul, Türklerin kullandığı en eski musiki aletlerindendir. VIII yüzyılda köbürge, daha sonraları tuğ ve XI yüzyılda küvrüğ adını almıştır. Davul, silindir biçiminde olup tahta veya madeni kasnağın iki yanına gerilmiş derilerin bağlanmasından meydana gelir. Omuza asılacak kaytanı ile vurulmasında kullanılan tokmak ve ince değnekten ibarettir. Mehterde ve halk arasında çalınan davullar, bu şekilde tokmak ve değnekle çalınır. Bando ve boru--trampet takımlarında kullanılan davullar ise değneksiz olarak yalnız ön tarafına tokmakla vurularak çalınır. Basliklara geri don Zil Zil, en eski Asya Türkçesinde; çeng,çang kibi adlar taşırdı. Zile sanç ve zenç de denirdi. Zil çalanlarla zilci, zençci ve zilzen gibi adlar verilmiştir. Ziller, bakır ve kalay karışımından yapılır. Zillerin kenarları tam birer daire şeklindedir. Diş tarafları kenarlarından ortaya doğru kabarıklaşır, iç tarafı yayvan bir kaba benzer. Kalınlığı birkaç milimetre kadardır. Zilin ortası deliktir, bir delikten zilleri elle tutmağa yarayacak bağlar geçirilir ve zilin iç tarafında dügümlenir. Basliklara geri don Saksafon Saksafon çoğunlukla pirinçten yapılan, koni ve "S" biçiminde olan, ağızındaki kamışla ses çıkaran üflemeli bir çalgıdır.Saksafon genellikle pop ve caz müziği ile ilişkilendirilse de, önceleri klasik batı müziği ve ordu müziği çalgısı olarak tasarlanmıştı. Saksafon, 1840'ların başında Paris'de yaşayan Belçika'lı müzik aygıtları yapımcısı ve klarnetçi Antoine-Joseph 'Adolphe' Sax tarafından tasarlandı. ''Saksafon'' adı da "sax'ın sesi" anlamını taşır. Sax'ın 1846'da patentini aldığı konusunda değişik görüşler öne sürülse de, en olası olanı, ophicleide çalgısına klarnet ağızlığı eklenmesiyle ortaya çıktığıdır. Gerçekten de sax, babasının klarnet ve ophicleide üretilen fabrikasında yıllarca çalışmıştır. Sax'ın 1846'da aldığı patentten sonraki yirmi yıl boyunca,saksafon yalnızca Sax'ın fabrikasınca üretildi. 1966'de, patent süresinin bitiminden sonra saksafonda öteki üreticilerce bir çok değişiklik yapıldı. Saksafon klarnetinkine benzer. Klarnetteki gibi,içi yuvarlak ya da dört köşe oyulmuş, tek kamışlı ağızlık kullanır. Tuş sistemi ise aynı olmasa da flütle benzerlik gösterir. Saksafon, metalden yapılan bir enstruman olmasına rağmen, yapısı ve kökeni gereği, bakır üflemeli değil, tahta üflemeli çalgılar arasında sayılır. Saksafonlar çoğunlukla pirinçten yapılıp, üzerlerine saydam vernik, altın ya da gümüş ile kaplama yapılır. Vernik ya da öteki kaplamalar pirincin paslanmasını önlediği gibi, ses niteliğinin artmasını ve çalgının görüntüsünün ilgi çekici olmasını sağlarlar. Değişik dönemlerde, saksafon yapımında plastik ve tahta gibi değişik gereçler de denenmiştir. 1930 öncesinde saksafonların verniklenmeden ya da kaplama yapılmadan satışa sunulmaları yaygındı. 1960'lara dek ise, bazi saksafonlar ucuz olmaları bakımından gümüşle değil, nikelle kaplanırdı. değişim,ilk defa bandoda çalıyorlar,majör hareketler,majör komutu,bando takımı,bahçelievler mektebim okulu,bandosu,bando boru trampet takımı,okul bandosu,ekip ruhu,mektebim bandosu,provalar,mektebim okulları,aykut öğretmen,bando festivali,bando çalışmaları,majör sopası,bando kıyafeti,bando kostümü,kostüm
İstiklal Marşı Öğreniyorum Tekirdağ Mektebim Anaokulu Alev Ezgi Öztürk 00:46
İstiklal Marşı Öğreniyorum Tekirdağ Mektebim Anaokulu Alev Ezgi Öztürk 224 izlenme - 2 yıl önce İstiklal Marşı Piyano Eşlik Notası Blok FLüt Notası oprano alto pikolo picolo sopranino notaları Akapella, müzik terminolojisinde a capella olarak geçen çok sesli bir müzik türü. Enstrüman olarak insan sesi kullanılır. Vikipedi Marş sözü notası blok flüt notaları akorları piyano eşlik mi minör video linki karaoke prozodi vurgu doğru okuyuş 12 Mart 1921 İstiklal Marşının Kabulü İstiklâl Marşı, Türkiye ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin[1] millî marşı. Mehmet Âkif Ersoy tarafından kaleme alınan bu eser, 12 Mart 1921'de Birinci TBMM tarafından "İstiklâl Marşı" olarak kabul edilmiştir. Tarihçe[değiştir | kaynağı değiştir] Türk Kurtuluş Savaşı'nın başlarında, İstiklâl Harbi'nin milli bir ruh içerisinde kazanılması imkânını sağlamak amacıyla Maarif Vekaleti, 1921'de bir güfte yarışması düzenlemiş, söz konusu yarışmaya toplam 724 şiir katılmıştır. Kazanan güfteye para ödülü konduğu için önce yarışmaya katılmak istemeyen Burdur milletvekili Mehmet Âkif Ersoy, Maarif Vekili Hamdullah Suphi'nin ısrarı üzerine, Ankara'daki Taceddin Dergahı'nda yazdığı ve İstiklal Harbi'ni verecek olan Türk Ordusu'na hitap ettiği şiirini yarışmaya koymuştur. Yapılan elemeler sonucu Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin 12 Mart 1921 tarihli oturumunda, bazı mebusların itirazlarına rağmen Mehmet Âkif'in yazdığı İstiklal Marşı coşkulu alkışlarla[2] kabul edilmiştir. Mecliste İstiklâl Marşı'nı okuyan ilk kişi dönemin Milli Eğitim Bakanı Hamdullah Suphi Tanrıöver olmuştur.[3][4][5] Mehmet Âkif Ersoy İstiklâl Marşı'nı, şiirlerini topladığı Safahat'a dahil etmemiş ve İstiklâl Marşı'nın Türk Milleti'nin eseri olduğunu beyan etmiştir. Şiirin bestelenmesi için açılan ikinci yarışmaya 24 besteci katılmış, 1924 yılında Ankara'da toplanan seçici kurul, Ali Rıfat Çağatay'ın bestesini kabul etmiştir.[6] Bu beste 1930 yılına kadar çalındıysa da 1930'da değiştirilerek, dönemin Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Şefi Osman Zeki Üngör'ün 1922'de hazırladığı bugünkü beste yürürlüğe konmuş, toplamda dokuz dörtlük ve bir beşlikten oluşan marşın armonilemesini Edgar Manas, bando düzenlemesini de İhsan Servet Künçer yapmıştır. Üngör'ün yakın dostu Cemal Reşit Rey'le yapılmış olan bir röportajda da kendisinin belirttiğine göre aslında başka bir güfte üzerine yapılmıştır ve İstiklal Marşı olması düşünülerek bestelenmemiştir. Söz ve melodide yer yer görülen uyum (Prozodi) eksikliğinin esas sebebi de (Örneğin "Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak" mısrası ezgili okunduğunda "şafaklarda" sözcüğü iki müzikal cümle arasında bölünmüştür) budur. Protokol gereği, sadece ilk iki dörtlük beste eşliğinde İstiklâl Marşı olarak söylenmektedir.[7][8] İlgili maddeler[değiştir | kaynağı değiştir] Türkiye'de eğitim kurumlarının sınıf duvarlarında yer alan İstiklâl Marşı panosu. Atatürk'ün Türk Gençliğine Hitabesi (solda), Türk bayrağı ve Mustafa Kemal Atatürk resmi (orta), İstiklâl Marşı (sağda). Türkiye Türkiye Kuzey Kıbrıs Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Ulusal Marşı Diğer ismi Osmanlıca: Güfte Mehmet Âkif Ersoy, 1921 Beste Osman Zeki Üngör Kabul tarihi 12 Mart 1921 İstiklal Marşı (enstrümental) Mehmet Âkif Ersoy Hamdullah Suphi Tanrıöver Osman Zeki Üngör (İstiklâl Marşı'nın son bestecisi) Ali Rıfat Çağatay (İstiklâl Marşı'nın ilk bestecisi) İstiklal Marşı Em D Am Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak Em D Am Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. Em D Am O benim milletimin yıldızıdır parlayacak! Em D Am O benimdir, o benim milletimindir ancak! Em D Am Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal! Em D Am Kahraman ırkıma bir gül... Ne bu şiddet, bu celâl? Em D Am Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal. Em D Am Hakkıdır, Hakk'a tapan milletimin istiklal. DOĞRU VURGULU OKUNUŞU KORK.. MA... SÖN... MEZ... BU... ŞAFAK... LAR... DA... YÜ...ZEN... AL... SANCAK... SÖNMEDEN YUR... DU... MUN-ÜS-TÜN-DE TÜ-TE.....NEN-SON-OCAK OBE...NİM... MİL-LE... Tİ... MİN... YILDIZI-DIR... PAR... LA...YA-CAKO-BENİM DİR...O...BE-NİM-MİL-LE-Tİ-MİN-DİR...AN-CAK... ÇAT... MA... KUR... BAN... O... LA-YIM... ÇEH... RE... Nİ... EY... NAZ-LI... Hİ-LAL... KAHRAMA-NIR... KI... MA-BİR-GÜL-NE... BU-ŞİD-DET-BU-CE-LAL-SANA... OL-MAZ-DÖ... KÜ... LEN... KAN-LARI...MIZ...SON...RA...HELAL-HAK-KI-DIR HAK...KA-TA-PAN-MİLLE-Tİ...Mİ-NİS...TİK-LAL... istiklal marşı,alev ezgi öztürk,mektebim okulları,tebirdağ mektebim anaokulu,mektebim okullari,müzik,istiklal marşı,milli marşımız,korkma sönmez,bu şafak,mehmet akif ersoy,zeki üngör,12 mart 1921,kabulü,prozodi,marş,sözü,notası,blok flüt,melodika,notaları,akorları,okunuşu,piyano eşliği,sözleri,aykut öğretmen,şef yönetimi,el hareketleri,auftak,eksik ölçü,şef koro uyumu
Görev - Bir Doğuş Polisiyesi 01:50
Görev - Bir Doğuş Polisiyesi 122 izlenme - 1 yıl önce Günümüzde doğru yolu bulmuş olan Doğuş kötü adamlarla mücadelesini anlatan ibret dolu bir yapım... Görev ibret alarak izliyoruz.
Adnan Oktar ile Cuma Eğlencesi (Mektep İçerir) 03:53
Adnan Oktar ile Cuma Eğlencesi (Mektep İçerir) 122 izlenme - 2 yıl önce Hocamız kediciklerde sonra program ilerleyişinde de revizyonlara gidiyor.A9 tv bu değişikliklerle Flash tv,Tv2000,SeymenTv gibi kanallara ciddi bi rakip olma yolunda.Maşallah.
Sınıfta Alem Yapan Öğrenciler 02:28
Sınıfta Alem Yapan Öğrenciler 196 izlenme - 2 yıl önce Evet gençler ülkemizden manzaralar bir grup liseli toplanmış bira içiyor alem yapıyor.Önlerinde ders kitapları.Sınıfta hoca varmı tam göremedim.Neyse yorumlar sizde izliyoruz.
Spikerlik Kursu öğrencilerimizden Erman KAYMAZ'ın Program Ve Sunum Çalışması 11:07
Spikerlik Kursu öğrencilerimizden Erman KAYMAZ'ın Program Ve Sunum Çalışması 170 izlenme - 2 yıl önce Medya Mektebi Spikerlik Sunuculuk Ve Oyunculuk Kursu Kayıtlarımız Devam Ediyor.. 0216 565 72 12 - 0533 708 32 26 http://www.medyamektebi.com
Koca Mektep(Denizli Lisesi) 03:12
Koca Mektep(Denizli Lisesi) 275 izlenme - 5 yıl önce Okulumuzun çıkartmış olduğu dergi anısına.............
ulvi nadir dedeyi mektebe götürecekmiş 01:10
ulvi nadir dedeyi mektebe götürecekmiş 367 izlenme - 6 yıl önce ulvi nadir dedeyi mektebe götürecekmiş
Keman Öğrencimiz Hikmet Türker Çince Benim Memleketim Edremit Mektebim Okulu 00:48
Keman Öğrencimiz Hikmet Türker Çince Benim Memleketim Edremit Mektebim Okulu 90 izlenme - 2 yıl önce Edremit Mektebim Okulu Keman Öğrencimiz Hikmet Türker Çince / Öğretmen Filiz Bİngöl Em B7 Havasina suyuna tasina topragina Em G Bin can feda bir tek dostuma Em Am B7 Em Her kosesi cennetim ezilir yanar icim Em B7 Em-B7-Em Bir baskadir benim memleketim Lay Lay...(Em-B7-Am-Em-Am-B7-Em-B7-Em) Em B7 Anadolum bir yanda yigit yasar koynunda Em G Asiklar destan yazar daglarda Em Am B7 Em Kuzusuna kurduna Yunus'una Emrah'a Em B7 Em-B7-Em Butun alem kurban benim yurduma Lay Lay...(Em-B7-Am-Em-Am-B7-Em-B7-Em) Em B7 Mecnun'a Leyla'sına erisilmez sirrina Em G Sen dost ararsan kos Mevlana'ya Em Am B7 Em Yeniden dogdum dersin derya olur gidersin Em B7 Em-B7-Em Bir baskadir benim memleketim Lay Lay...(Em-B7-Am-Em-Am-B7-Em-B7-Em) Em B7 Gozu pek yanik bagri turku soyler cobani Em G Zengin fakir hepside sevdali Em Am B7 Em Ben gonlumu eylerim gerisi Allah kerim Em B7 Em-B7-Em Bir baskadir benim memleketim Em B7 Havasina suyuna tasina topragina Em G Bin can feda bir tek dostuma Em Am B7 Em Her kosesi cennetim ezilir yanar icim Em B7 Em-B7-Em Bir baskadir benim memleketim Lay Lay...(Em-B7-Am-Em-Am-B7-Em-B7-Em) Em B7 Anadolum bir yanda yigit yasar koynunda Em G Asiklar destan yazar daglarda Em Am B7 Em Kuzusuna kurduna Yunus'una Emrah'a Em B7 Em-B7-Em Butun alem kurban benim yurduma Lay Lay...(Em-B7-Am-Em-Am-B7-Em-B7-Em) Em B7 Mecnun'a Leyla'sına erisilmez sirrina Em G Sen dost ararsan kos Mevlana'ya Em Am B7 Em Yeniden dogdum dersin derya olur gidersin Em B7 Em-B7-Em Bir baskadir benim memleketim Lay Lay...(Em-B7-Am-Em-Am-B7-Em-B7-Em) Em B7 Gozu pek yanik bagri turku soyler cobani Em G Zengin fakir hepside sevdali Em Am B7 Em Ben gonlumu eylerim gerisi Allah kerim Em B7 Em-B7-Em Bir baskadir benim memleketim Mektebim Okulları HEMEN KAYIT OLUN 444 30 95 MEKTEBİM OKULLARI BAŞARININ ANAHTARI Kendini gerçekleştirmiş mutlu ve başarılı insanlardan oluşan toplum; öncelikli olarak çocuklarının geleceğini şansa bırakmayan başarının tesadüf olmadığını bilen toplumdur. Deneyimli eğitim - öğretim kadrosunun kazandırılacağı birikimle beslenecek olan Mektebim Okulları: anaokulundan liseye uzanan eğitim zincirinde, bu sorumluluğun bilinciyle, sürekli kişisel gilişimi ilke edinecektir. Okullarımız hem yeni kampüsleriyle hem de eğitim bilimdeki değişimlere ayak uydurarak sürekli gelişmektedir. Eğitime yapılan yatırım insana yatırımdır... İnsana yatırım, başarı ve hızlı gelişim olarak geri döner. Vizyonumuz, İçinde yaşanılan zamanın gereklerine göre değil, gelecek yüzyılların ihtiyaçlarını bilip ona göre hazırlıklarını yaparak tüm öğrencilerini Atatürk ilke ve devrimleri ışığında akademik ve sosyal yönden ulusal ve uluslararası toplumların her zaman en önde gelen bireyleri olarak yetiştirmek ve tüm dünyada örnek alınacak bir eğitim kurumu olmaktır. Misyonumuz, ana sınıfından 12. sınıfa kadar bütünlük taşıyan ve bireysel farklılıkları gözeten eğitimiyle yüksek akademik standartlara sahip, çağdaş dünyaya ayak uydurabilen, yeniliklere açık, millî ve manevi değerlere sahip, çevresiyle güzel iletişim kurabilen, dürüst, hoşgörülü bireyler yetiştirmeyi amaçlar ve bu değerler doğrultusunda Atatürk ilke ve devrimlerinden hiç bir zaman ödün vermemektir. Adını Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Millet Mektepleri'nden alan Mektebim Okulları kaliteli eğitimi ülkenin her köşesine ve toplumun tüm katmanlarına ulaştırabilmek için yola çıkmış bir kurum olarak, büyük önder Atatürk'ün çizdiği yoldan gitmeye devam edecektir... Mektebim Okulları Genel Müdürlük - Bahçelievler Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: 444 30 95 E-posta: info@mektebimokullari.com Silivri Anaokulu Silivri Anaokulu Mimar Sinan Mahallesi Özge Sokak No : 1 Silivri/İstanbul edremit mektebim okulu,mektebim okulları,mektebim okullu, mektebim lisesi,mektebim lisesi,keman çalışması edremit mekteibm okulu,edremit mektebim ortaokulu,keman öğrencisi,benim memleketim,filiz bingöl,mektebim okulu,mektebim okulları,keman virtüözü,yetenekli kemanist
Şabanözü 1 02:00
Şabanözü 1 344 izlenme - 8 yıl önce Şabanözü mart köyünden görüntüler