Hoşgeldiniz!

mualla

Gazapizm - Mualla 02:34
Gazapizm - Mualla 9.444 izlenme - 3 yıl önce A Rain Man's Utopia.. music Arshive.. vol-2
Kara Gözlüm - Türkan Şoray & Kadir İnanır (1970 - 94 dk) 01:34:12
Kara Gözlüm - Türkan Şoray & Kadir İnanır (1970 - 94 dk) 4.889 izlenme - 1 yıl önce Balıkçılık yapan dedesiyle beraber yaşayan genç bir kız olan Azize balıkları satmak için şarkı söylediği bir sırada sesini ve kendisini çok beğenen bir gazino patronu ona iş teklif eder. Azize çok para kazanmak için bu işi kabul eder. Bu arada kimliğini gizleyen bir bestekar Azize ye aşık olmuştur ve onun için şarkılar yazmaktadır. Azize de bu şarkıları çok sever ve bu gizli aşığı aramaya başlar. Bu çok güzel şarkıların yaratıcısı Azize’nin çok yakınında olan garsondur. Yönetmen: Atıf Yılmaz Senaryo: Bülent Oran Yapımcı: İrfan Ünal Müzik: Metin Bükey, Orhan Gencebay Görüntü Yönetmeni: Orhan Kapkı Tür Müzikal, Dram, Duygusal, Komedi, Aile Oyuncular: Türkan Şoray, Kadir İnanır, Ali Şen, Aziz Basmacı, Diclehan Baban, Mualla Sürer, Müjdat Gezen, Mürüvvet Sim, Turgut Boralı, Aynur Aydan, Reşit Çildam, Talia Saltı, Rıza Tüzün, Kudret Karadağ, Zeki Sezer, Nezihe Güler, Kayhan Yıldızoğlu, Muzaffer Cıvan, Lütfü Engin, Mehmet Büyükgüngör, Orhan Çoban, Arap Celal, Abdurrahman Palay, Fuat İşhan, Nevin Akkaya
Ayşecik Rükneddin ve Bedia'yı Barıştırıyor 03:05
Ayşecik Rükneddin ve Bedia'yı Barıştırıyor 523 izlenme - 3 ay önce Bedia tarafından evinden atılan Rükneddin Ayşecik ve Turist Ömer’in yanında kalır. Rükneddin ‘in durumuna üzülen Ayseçik Bedia ile Rükneddin’i barıştırmaya çalışır.
Muhammet İrmikçi - Mualla Gavsı 03:41
Muhammet İrmikçi - Mualla Gavsı 3.856 izlenme - 5 yıl önce
onur akın mualla bi taneme 03:48
onur akın mualla bi taneme 5.734 izlenme - 7 yıl önce onur akın mualla bi taneme
Sevimli Frankenstein - Bülent Kayabaş (1975 - 85 dk) 01:24:58
Sevimli Frankenstein - Bülent Kayabaş (1975 - 85 dk) 2.304 izlenme - 1 yıl önce Türkler Franskenstein filmini çekseydi, sonuç ne olurdu sorusuna alkışlarlayaşıyorum.com'dan tokat gibi bir cevap geliyor. İzlerken yadigar sinemamızın dünya ötesi senarist ve yönetmenler sahip olduğunu bir kez daha anlayacağız. İnanmıyorsanız izleyin, efendim. Diyerek daha önce tanımladığımız 1975 yapımı Yeşilçam filmimizi artık rahatlıkla izleyebiliriz. Yönetmen : Nejat Saydam Senaryo Yazarı : Nejat Saydam Tür : Macera, Bilim Kurgu, Komedi, Fantastik, Psikolojik Ülke : Türkiye Süre : 85 dk Konu : Timur Frank nişanlısı ile birlikte Ruh Seven Derneği adlı bir ispritizma derneğinin toplantısına katılır.Toplantıdakilerin ısrarla ruhların varlığını kabul etmesine rağmen Timur onlara karşı çıkıp aklı ve pozitivzmi savunur.Ruh çağırma seansı sırasındada onları korkutur.Bu esnada gelen esrarrengiz bir adam Timurun dedesinin vasiyetini Timura verip ortadan yok olur.Timur bunun üzerine dedesinin kalesine gidip onun hayatının projesi olan ölümü yenme deneyini uygulamaya koyar.Bunun başarır ama bu kezde köylüler onu engellemeye çalışır. Konu açıklaması alıntıdır. ( http://www.sinematurk.com/film_genel/5793/Sevimli-Frankenstein ) Oyuncular: Bülent Kayabaş, Meral Orhonsay, Sevda Karaca, Savaş Başar, Yüksel Gözen, Mualla Fırat, İlhan Hemşeri, Turgut Özatay, İbrahim Delideniz, Baki Tamer, Rıza Tüzün (Yüksel Gözen Seslendirmesi), Toron Karacaoğlu (Turgut Özatay Seslendirmesi), Pekcan Koşar (Bülent Kayabaş Seslendirmesi), Muharrem Gürses, Mustafa Yavuz, Vahit Volkan, İsmail Varol, Yusuf Sezer, Kamer Sadık, Arap Celal http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/30707/turk-usulu-frankenstein
Grup Vitamin Potpori 2-İsmail-Baldız-Mualla(Mask Canlı Konser) 26:20
Grup Vitamin Potpori 2-İsmail-Baldız-Mualla(Mask Canlı Konser) 652 izlenme - 11 ay önce video
Şeyh Mualla 05:00
Şeyh Mualla 755 izlenme - 2 yıl önce Tadı Eşsiz Ve Özel Günler İçin Harika Bir Tad İçin Enfestatlar.tv Takip Edelim. Malzemeleri Az Tadı Harika Bir Şeyh Mualla Tarifi İçin Videoları Mızı İzlemeye Devam Edin.
Grup Vitamin _ Mualla :) 03:09
Grup Vitamin _ Mualla :) 3.449 izlenme - 7 yıl önce
Beni Osman Öldürdü - Türkan Şoray & İzzet Günay (1963 - 84 dk) 01:24:18
Beni Osman Öldürdü - Türkan Şoray & İzzet Günay (1963 - 84 dk) 1.691 izlenme - 1 yıl önce İsminde, yönetmen adı olan 3. film. Daha önce Atıf Yılmaz ‘Allah Cezanı Versin Osman Bey’ (1961) ve Mehmet Dinler (Osman Fahir Seden’in sahibi olduğu Kemal Film için) ‘Erkeklik Öldü mü Atıf Bey’i (1962) çekmişlerdi. Bu kez, Osman F. Seden kendi adını kullanmış ; ‘Beni Osman Öldürdü’. Başta, İzzet Güney ve Türkan Şoray’ın tanıtıldığı sahnede Efgan Efekan’ın yerine (ilk 2 çevrimde oynayan) Orhan Günşiray olsa ne iyi olurdu. Sadettin Erbil üç filmde de var. Filmin başında, Öztürk Serengil, Adnan Varveren’in bir yıl sonra 45’lik olarak çıkacak şarkısını (Abidik Gubidik Twist) dans ederek söylüyor. Orkestra çok güzel ; piyano (Şerif Yüzbaşıoğlu), elektro gitar (Ersin Ünlüsoy), kontrbas (Şükrü Yüzbaşıoğlu), saksofon ve bateri. Vahap Çok. ‘2oo milyonluk bir servetin, muhtelif fabrika ve ortaklıkların sahibi’. (Bu isim, o dönemin varsıl kişilerinden Vehbi Koç’u çağrıştırıyor.) ‘Bir güz sabahı’ çevresini saran ‘akraba ve taallukat’ın bin bir türlü sahte sevgi gösterisi eşliğinde balık avına çıkıyor. Belli ki o da bu durumdan sıkılmış, (Rıza Tüzün’ün sesi ile) haykırıyor ; “Yeter, yeter be. Bıktım bu yağcılıktan. Defolun hepiniz, defolun. Sizlerden kurtulup bir dakika yalnız kalamayacak mıyım?” ‘Gidiş o gidiş’. Balığa çıkışından iki gün sonra ‘bindiği motor açık denizde bulunur’. Düşüp boğulduğuna karar veriliyor. Vasiyetnamesi, avukat Ali Hoş’un (soyadı bir başka sahnede soyadı ‘Hoşlaf’ olarak söyleniyor) sekreteri Türkan tarafından varislere okunur. Oğulları için söyledikleri ; Sadettin, hastalık derecesinde kumarbaz ; Ahmet, ‘evde çete namı altında bir sürü (aslında iki) serseriyi besleyecek kadar kabadayı ; Tayfur, 5 yaşında geçirdiği bir bisiklet kazası sonucu kafadan sakat. Asıl, üç akrabası için düşünceleri yenir yutulur şeyler değildi. Fabrikaların umum müdürü Muhittin Erman çalışkan(!) ama ‘muhasebe kayıtlarında tahrifat’ yapıp cebini dolduran biriymiş. Ticari şirketlerinin umum müdürü Necmettin İşbilir için ‘son derece namuslu(!) ama kuş beyinli ve kaz kafalı’ diyor. Amcazadesi İsmail Hakkı Özdağ ise ‘faydalı ve müstesna bir kabiliyet(!) ancak memureleri işlerinden kaçırtacak kadar ahlaksız ve zampara’ymış. Onların karıları ve çocukları için yazdıklarıysa başka alem ; “..Bu üç akrabamın arsız ve riyakâr karılarıyla akılları fikirleri oğullarımı kafesleyip..mirasıma konmak olan yılışık yeğenlerimi burada utançla kaydederim.” Onları ‘mirasından mahrum etmiş’. Yine vasiyetnameden, milyonerin kimse tarafından bilinmeyen bir oğlu daha olduğunu ve ‘bilumum servetinin, fabrikalarının vesair mallarının idaresini bu kabiliyetli gence bıraktığını anlıyoruz. Vahap Bey sözlerini bir uyarı ile bitiriyor ; “Kendisi aşırı derece çapkın olup ‘tavuklara yem vermek isterse’ kızlara göz kulak olun.” ‘Kasımpaşa şoförlerinden Filinta Osman’..Avukat Ali, delikanlıyı böyle tanımlıyor. Onu ilk gördüğümüz 80 saniye boyunca 3 fıstıkla (ikincisi gencecik Mine Soley) beraberdi. Türkan, ‘gerekli kanuni muamelelerin tamamlanması için Osman’ı köşke götürmek üzere’ mahalleye gelir. Delikanlı öyle nam salmış ki mahalledeki kahveci genç kızı Osman’ın ‘yemlediği tavuklardan biri’ sanıyor. Pek de haksız sayılmaz, çünkü Osman, film boyunca Türkan Şoray’ı 5 kez dudağından öper. Bunu, sonradan beraber çevirecekleri onlarca filmde İzzet Günay bile yapamıyacaktır. Osman’ın köşke gelişiyle ortalık hareketlenir ; Yeğenler onu ele geçirmek, diğerleri de ondan kurtulmak için ellerinden geleni yapıyorlar. İki sahne ve melodi ; Osman’ın “Hernando’s Hideaway” (1957) (Ross / Adler) eşliğinde Leyla, Semra ve Necla ile yaptığı dans ve kumar oynanırken ‘Save the Last Dance for Me’ (1960) (Doc Pomus / Mort Shuman) melodisi çok güzeldi. Film, çifte şaşırtıyla bitiyor. Birincisi, Vahap Bey ölmemiş yalnızca ‘ölümünden sonra akrabalarının neler karıştıracağını gözleriyle görmek istemiş’. İkincisi, vasiyetnamede sözü edilen çocuk gerçek ama bu Osman değil Türkan’dır. Osman ; “Tuh be, ben de diyordum ki, ikimiz biliyorsun evlenmeyi kuruyorduk seninle. Halbuki..” Türkan ; “Değişmiş hiçbir şey yok Osman.” Osman ; “Olmaz, ben evime kendi kazancımla bakmak isterim kızım. Babanın milyonları açmaz beni.” Türkan ; “..Kazancına da, evine de, getireceğin minik bir çiçekle bir somun ekmeğe de, her şeye her şeye razıyım Osman. Seni seviyorum.” (Yazan ; Murat Çelenligil) Yönetmen : Osman F. Seden Senaryo : Osman F. Seden Yapımcı : Osman F. Seden Müzik : Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni : Kenan Kurt Oyuncular: Türkan Şoray, İzzet Günay, Muhterem Nur, Efgan Efekan, Öztürk Serengil, Hulusi Kentmen, Atilla Yelkenci, Hüseyin Baradan, Mine Soley, Ahmet Tarık Tekçe, Hüseyin Peyda, Mualla Sürer, Hüseyin Güler, Aziz Basmacı, Vahi Öz, Sunay Uslu, Birsen Menekşeli, Devlet Devrim, Tümay Tuncalp, Mümtaz Ener, Meriç Başaran, Leman Akçatepe, Mürüvvet Sim, Mehmet Ali Akpınar, Hüseyin Salıcı, Talia Saltı, Lütfü Engin, Zeki Sezer, Sadettin Erbil, Muhip Arcıman, Agah Hün, Mücap Ofluoğlu, Jeyan Mahfi Tözüm, Kemal Ergüvenç, Alev Koral
Mualla Mukadder-Nostalji 02:44
Mualla Mukadder-Nostalji 4.367 izlenme - 8 yıl önce işte 60 lı yıllardan hanımefendi bir sanatçı mualla mukadder ayrılsakda beraberiz eskiler keyifle izlesin...
Görülmemiş Mahalle Baskısı 01:54
Görülmemiş Mahalle Baskısı 1.236 izlenme - 2 yıl önce 1973 yılına ait "Bir Demet Menekşe" filminden kısa film tadında mahalle baskısı, laf yerleştirmeleri kısacası Mualla Sürer performansı sizlerle efendim. Ne zaman Mualla Sürer'in sesini bir yerlerde duysam devamında Sadri Alışık'ı arar gözlerim. Ancak bu filmimizde Hale Soygazi ve Kartal Tibet başrolleri paylaşıyor.
Medeniyeti Eşekler Kurdu (Ver Allah'ım Ver - 1972) 01:11
Medeniyeti Eşekler Kurdu (Ver Allah'ım Ver - 1972) 901 izlenme - 1 yıl önce 1972 yapımı başrollerinde Münir Özkul , Ali Şen , Cevat Kurtuluş , Sami Hazinses , Mualla Sürer gibi bir çok üstadı barından Ver Allah' ım ver filminden eşşeğin ibretlik tespit yaptığı sahne. Medeniyeti Eşşekler Kurdu. Filmin afişi : http://goo.gl/yiqjFR
Sahipsizler - Kadir İnanır & Selma Güneri (1974 - 72 dk) 01:11:21
Sahipsizler - Kadir İnanır & Selma Güneri (1974 - 72 dk) 1.470 izlenme - 1 yıl önce ‘Nous Irons Á Verone’ (1973) (Müzik; Charles Aznavour / Sözler; Georges Garvarentz). Fon müziği olarak Raymond Lefevre ve Orkestrası’nın 17 numaralı (1974) uzunçalarındaki melodinin kullanıldığı filmde Sarıyer Jandarma Komutanlığı. Kıdemli Üstçavuş; “Hayrola Namık, arkandan kurşun mu sıktılar?” Şoför Namık; “İçim tez Çavuşum. Haberi hemen vereyim dedim.” Çavuş; “De bakalım neymiş.” Namık; “Sinop’a yük götürmüştüm. Ben dönerken Gaddar tahliye oluyordu. 1–2 güne kadar damlar.” Çavuş; “İyi oldu haber verdiğin. Gaddar gelmeden tedbir almak gerek. Nasrettin Hoca misali, adamın kulağını önceden bükmeli ki testi kırılmasın.” Rumeli Kavağı. Boğaz’ın yukarısında sakin bir balıkçı köyü. Ömer, yıll ar sonra sevdiği kıza sokaklarındaki Berber Nazif Amca’yı, Bakkal Bican Efendi’yi anlatacak. Bir kişiyi ‘amca’ demeden anması onun pek de iyi olmadığını düşündürdü. Cüneyt Türel’in sesi ile “Kasap Celal’i daha ilk görüşümde sevmedim. İyileri anarken yüreğin sıcacık oluyor da kötüleri ne yapsan atamıyorsun hatıralarından.” Gaddar’ın gelişi ortalığı hareketlendirir. Sonradan öğreneceğimiz bir nedenle Bilal ve Hüsam’ın dayılarını öldürmüş. Üstçavuş, Kahve’de “Artık aranızdaki kavga bitsin. Kanı kanla yıkamazlar, sönmüş ateşi körüklemezler” diye ‘tedbir’ almaya çalışıyor ama iki kardeşteki ‘ateş’ kan dökülmeden sönecek gibi değil. Okulların yeni açıldığı günlerde köye bir ana oğul taşınır. Fatma ve Ömer de Gaddar gibi kimsesiz. (Zorluklar, üçünü birbirlerine yaklaştıracaktır.) ‘Bekârı, dulu pek sevmeyen’ Hacı Emin, nasıl olduysa evi onlara kiralamış. Fatma [‘Anadolu Ekspresi’nde (1973) adı ‘Çağlar’ olan] ‘Gül Saz’da şarkıcı. Birçok filmdekine benzer şekilde güzelliği başına bela. Bilal, Celal ve Hüsam “Bu karı işliyor be… Burada namuslu poz atıp dışarıda oynaşıyor… Olur mu be, bizim çöplükte otlayıp başka yerde yumurtlamak olur mu” diyerek çoktan göz koymuşlar bile. Saz’dan dönüşü Gaddar’ın ‘lüx lambası’ ile balığa çıktığı saatlere denk düşüyor. Tek amacı oğlunu okutabilmek. Paul Mauriat’nın ‘Forever And Ever’ (1973/74) albümünden ‘Le Peintre Des Etoiles’ (1972) (Stelios Vlavianos / Cécile Aubry / Boris Bergman) ile uyuyan Ömer annesinin kazağını sıkı sıkı tutuyordu. Kasap Celal “Bir kadın hem dul hem de çok güzel olursa erkekler ona başka türlü bakarlar” sözleriyle şansını denediğinde ağzının payını almıştı; “Sadece bakarlar Celal Efendi. Bakılan kadın namusluysa onları görmez bile. Baktıklarıyla kalırlar.” Gaddar’ın İskele’de teknesi, Ömer’in okul masrafları için satacağı bir tarlası ve belki bunlardan da önemli Kaptan ve Balıkçı Hasan Ceylan gibi arkadaşları var. ‘La Course Du Lievre A Travers Les Champs’ (1972) filmindeki ‘Theme Pepper (Guitar)’ (Francis Lai) ile kulübesine gidişi ne kadar huzur vericiydi. Hasta kuşu öldürdüğü için Ömer’le ilişkisi gergin başlıyor. Sonradan bir kuş armağan edecek ve ‘hep iyi şeyler öğretecektir’. Mıstık’a kafes yaptıkları sahnede Paul Mauriat’nın ‘Les Grandes Musiques De Films’ (1974) 33’lüğündeki ‘Les Volets Clos’ (1972) (Paul Misraki / Raymond Forlani) neşelerine neşe katıyor. Kasap Celal genç kadından vazgeçmemiş. ‘Meyhaneci Sırdaşım’ (1967) (Orhan Gencebay) şarkısını dinlediğimiz ‘Gül Saz’da ‘dost oturmalarını’ istediğinde yanıt bu kez bir tokat olur. Sonrasında dükkânı bir dedikodu fırtınası gibi. Esnaf kadınları, biraz kıskançlık biraz da kocalarının etkisiyle Ömer’i okuldan, aileyi evden attırmaya çalışıyorlar. Annesi ile ilgili sözlere kızan küçük çocuk okul çantasını “Papa was a Rollin’ Stone” (1971/72) (Norman Whitfield / Barret Strong) ile uçurumdan atmıştı. Ama tek kurtuluşu okumak. Gaddar da Gül Saz’a gider. Kadınlar Korosu’ndan Selahattin Pınar’ın kürdîli hicazkâr şarkısını dinliyoruz (Sözler; Zekai Cankardeş); “Ne gelen var, ne haber var//Gün uzun yollar uzak.” Sonra Fatma, Gönül Akkor’un sesi ile ‘Tanrım Beni Baştan Yarat’ı (1974) (Muzaffer Özpınar / Ali Tekintüre) söylerken ikisi de ağlıyordu. Kahramanımız rahatlatıcı sözleri Garson’dan duyar; “İmkânsız Beyim, Fatma müşteriyle çıkmaz. Tonla para verdiler çıkmadı şimdiye kadar. Tabanca dayasan götüremezsin dışarıya.” Bir gün yine Saz’da genç kadını Bilal, Hüsam ve Celal’in saldırısından korur. Artık oralarda çalışmamalıymış. Hayatı zorlukla geçen Fatma, kimsenin kimseye karşılıksız ekmek vermediğini, verse bile ‘etini istediklerini’ çok iyi biliyor. “Ne verirlerse fazlasını isterler.” Gaddar’ın böyle olmadığını kısa zamanda anlaşılır. Haliç’te, delikanlının sırrını öğreniyoruz; “Ömer’in yaşındaydım bir zamanlar. Babam ölmüş üvey anamın eline kalmıştım. Kadın oynaşırmış meğer. Rahat oynaşsın diye bana para verir ‘şeker al’ derdi. Şeker yerken, küçüğünden büyüğüne herkes alay ederdi benle. Bin yıl yaşasam o acı silinmez içimden. Tam Ömer’in yaşındaydım analığımla dostunu bıçakladığım zaman. Bir elimde bıçak bir elimde hâlâ şeker vardı. (Şeker lafı eden kahveci çırağına neden kızdığı şimdi anlaşılıyor.)” Sevgilerini bir kez olsun söyleyemediler, beraber olamadılar ama mutlukları nasıl da belli. ‘La Dolce’ (1973) (Milton Di Sao Paulo) melodisinin olduğu sahnede elle çalışan dikiş makinesiyle delikanlının perdelerini dikiyordu. Fatma, en olmadık zamanda, Gaddar gelinlik almak için şehre gittiğinde saldırıya uğrar. Hüsam ve Bilal’den sonra Celal de sıradaymış. Talihsiz kadın Raymond Lefevre’in 16 numaralı albümündeki (1974) ‘Sans Toi Je Suis Seul’ (1972) (Patricia Carli / Franck Gérard) ile uçurumdan atlıyor. Gaddar’ın kendi yaşamını da yitireceği intikamı acımasız. ‘Lipstick’deki (1976) Chris McCormick’in tecavüzcü Gordon Stuart’a tüfek kurşunu ile verdiği acıyı Hüsam’a bıçağı ile tattırır. ‘Viens Viens’ (1973) (Ralph Bernet / Her Barnes / Sven Linus) ile Mıstık’ı kafesinden uçurdukları sahne. Gaddar; “Keşke seni daha önce tanısaydım. Belki de ömrüm hapislerde geçmezdi.” (Cinayet işlediğinde 6–7 yaşındaymış. Bu söyledikleri biraz anlamsız kalıyor.) Ömer; “Niçin hapse girdin? İyiliği çok seviyorsun. Kötülük yapamazsın ki sen.” Gaddar; “Yaptırırlar Ömer, zorla yaptırırlar. Sonra da adamı bir demir kafesin içine kapatırlar.” Ömer; “Çok fena. Biz de Mıstık’ı kapattık. Konuşabilse ‘beni bırakın’ der değil mi?” Gaddar; “Der Ömer. Kuşlar uçtukları zaman yaşarlar.” (Yazan: Murat Çelenligil) Oyuncular: Kadir İnanır, Selma Güneri, Murat Erton, Yaşar Yağmur, Ali Şen, Hayati Hamzaoğlu, İhsan Baysal , Nubar Terziyan, Mümtaz Ener, Renan Fosforoğlu, Mualla Sürer, Müşerref Çapın, Garibe Gündem, Zeki Alpan, Ekrem Dümer, Hasan Ceylan, Faik Coşkun, Diler Saraç, Nermin Özses, Sabahat İzgü, Mustafa Yavuz, Orhan Çoban, Ali Ekdal, Bahri Ateş, Abdurrahman Palay, Jeyan Mahfi Tözüm, Nilgün Kasapbaşoğlu, Cüneyt Türel, Timuçin Caymaz, Doğan Bavli, Rıza Tüzün, Kamran Usluer, Aliye Rona, Sacide Keskin
Mualla Mukadder - Ayrılsakta Beraberiz 02:50
Mualla Mukadder - Ayrılsakta Beraberiz 1.729 izlenme - 5 yıl önce
Mualla Mukadder - Aşkı Seninle Tattı Hicranla Yandı Gönül 03:21
Mualla Mukadder - Aşkı Seninle Tattı Hicranla Yandı Gönül 1.351 izlenme - 2 yıl önce Şarkı Sözleri / Türk Sanat Müziği: Aşkı seninle tattı, hicrânla yandı gönül Evvel coştu taştı da şimdi uslandı gönül Cevri safâya kattı, hâyli aldandı gönül Evvel coştu taştı da şimdi uslandı gönül.
Ne Şeker Şey - Göksel Arsoy & Türkan Şoray (1962 - 88 dk) 01:27:49
Ne Şeker Şey - Göksel Arsoy & Türkan Şoray (1962 - 88 dk) 1.513 izlenme - 1 yıl önce Adanalı Milyoner Hacı Zeynel Bey'le üç kızının öyküsü... Oyuncular: Göksel Arsoy, Türkan Şoray, Öztürk Serengil, Efgan Efekan, Vahi Öz, Ahmet Tarık Tekçe, Nur İnsel, Candan Sabuncu, Suzan Avcı, Ali Şen, Mualla Sürer, Mürüvvet Sim, Zeki Tüney, Selahattin İçsel, Zeki Sezer, Faruk Panter, Orhan Aykanat, Talia Saltı, Nezihe Güler , Mustafa Dağhan, Nermin Özses, Memduh Alpar, Hulusi Kentmen, Nevin Akkaya
Mualla Mukadder-Ayşem 02:18
Mualla Mukadder-Ayşem 519 izlenme - 2 yıl önce Mualla Mukadder-Ayşem Yükleyen-Mustafa Özdemir ŞARKI SÖZLERİ Pınarın başında su verdin içtim Sevdim seni candan yâr diye seçtim Bu içten sevişle kendimden geçtim Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem Pınarın başında görmezsem seni Ararım sularda hep hayâlini Mecnûna döndürdü bu sevgi beni Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem Çekilirken güneş derin uykuya Issızlık çökmüştü karşı koruya Kanmadan ayrıldım verdiğin suya Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem Ne yazık ki Ayşem geçmezsin ele Gözümden akan yaş benziyor sele Farkım yok gülünden ayrı bülbüle Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem
Mualla Mukadder - Selam Vermeden Gelir Geçersin 03:25
Mualla Mukadder - Selam Vermeden Gelir Geçersin 1.250 izlenme - 2 yıl önce Şarkı Sözleri / Türk Sanat Müziği: Selâm vermeden gelip geçersin Mahzun kalbimi delip geçersin Yeşil gözlerle süzüp geçersin Garip gönlümü ezip geçersin Nakarat: Beni bırakma canımı yakma Sonra ettiklerini çekersin Bana söz verip kaçip gidersin Sineme yara açıp gidersin Beni hicrana atar gidersin Sönem kalbimi yakıp gidersin (Nakarat)
Mualla Mukadder - Döktün de Saçlarını Taramaz Oldun 03:08
Mualla Mukadder - Döktün de Saçlarını Taramaz Oldun 561 izlenme - 1 yıl önce Döktün de Saçlarını Taramaz oldun Gittin de vefasız aramaz oldun Yıllar var ki seni ben soramaz oldum Gittin de vefasız aramaz oldun
Turist Ömer - Sadri Alışık (1964 - 90 dk) 01:29:44
Turist Ömer - Sadri Alışık (1964 - 90 dk) 1.165 izlenme - 1 yıl önce Turist Ömer ilk kez Hulki Saner tarafından çekilen Helal Olsun Ali Abi (1963) filminde göründü. Bahsi geçen filmde bir tiyatro başrol oyuncusunun arkadaşını canlandırıyordu. Karakter izleyiciler tarafından o kadar sevildi ki, Sadri Alışık'ın başrolünü oynadığı Turist Ömer filmleri çekilmiştir. İşte izleyeceğiniz film bu serinin ilk ve en özel olanıdır. İstanbul trafiğiyle kendi has şarkısıyla girizgah yapan Turist Ömer seyircinin gönlündeki tahta oturacaktır. Turist Ömer (1964) Tür: Komedi, Macera Süre: 90 dk Yönetmen: Hulki Saner, Senaryo Yazarı: Hulki Saner, Erdoğan Tünaş Yapımcı: Hulki Saner, Müzik: Metin Bükey, Görüntü Yönetmeni: Kriton İlyadis Oyuncular: Sadri Alışık, Çolpan İlhan, Vahi Öz, Mualla Sürer, Mehmet Ali Akpınar, Nurlan San, Benan Öz, Gülbin Eray, Eşref Vural, Hakkı Kıvanç, Zeki Tüney, Haydar Karaer, Haluk Orçun, Yaşar Şener, Nuri Tuğ, Nubar Kamçılı, Bedri Çavuşoğlu, Levent Haskan, Kemal Ergüvenç (Mehmet Ali Akpınar Seslendirmesi), Ayşegül Devrim (Nurlan San Seslendirmesi), Suna Pekuysal(Benan Öz Seslendirmesi), Erdoğan Esenboğa(Zeki Tüney Seslendirmesi), Birsen Kaplangı
Selami Şahin - Mualla 04:16
Selami Şahin - Mualla 1.088 izlenme - 5 yıl önce
Mualla Mukadder - Saçının Tellerine Gönlümü Taktı Kader 03:11
Mualla Mukadder - Saçının Tellerine Gönlümü Taktı Kader 953 izlenme - 2 yıl önce Şarkı Sözleri / Türk Sanat Müziği: Saçının tellerine gönlümü taktı kader.. Önce elimden tuttu sonra bıraktı kader.. Bir çift güzel göz için ömrümü yaktı kader.. Önce yüzüme güldü sonra bıraktı kader..
Esenyurt Hasret İlahi Grubu - Mualla Gavs-İ Sübhani 02:26
Esenyurt Hasret İlahi Grubu - Mualla Gavs-İ Sübhani 1.286 izlenme - 3 yıl önce Esenyurt Hasret İlahi Grubu - Mualla Gavs-i Sübhani
Kırık Çanaklar (1960 - 85 dk) 01:28:29
Kırık Çanaklar (1960 - 85 dk) 704 izlenme - 1 yıl önce Yönetmen: Memduh Ün Senaryo Yazarı: Lale Oraloğlu, Halit Refiğ, Bülent Oran Yapımcı: Nusret İkbal Görüntü Yönetmeni: Turgut Ören Tür: Aile, Dram Süre: 85 dk Oyuncular: Lale Oraloğlu, Rüya Gümüşata, Mualla Kaynak, Turgut Özatay, Salih Tozan, Reha Yurdakul, Engin Deniz, Mahmure Handan, Asım Nipton, Niyazi Er, Adnan Uygur, Selma Erkut, Hayati Onurlu, Toron Karacaoğlu, Sadettin Erbil(Reha Yurdakul Seslendirmesi), Abdurrahman Palay(Turgut Özatay Seslendirmesi) Edmund Morris'in ülkemizde de sahnelenen Tahta Çanaklar adlı oyunundan Halit Refiğ ve Lale Oraloğlu tarafından uyarlanmış ve Memduh Ün'ün yönettiği ödüllü bir film izleyeceğiz. Konusu: Bir dedikodu yüzünden dağılıp, sonra da gerçek anlaşılınca bir araya gelen bir işçi ailesinin öyküsü. Berlin Film Şenliğinde gösterildi. Filmin müzikleri Delmer Daves'in 'Kings, go Forth - Krallar Önde Gider' adlı filminde aynen aktarıldı. Aldığı Ödüller: 2.Türk Film Festivali'nde (1961) 'Kırık Çanaklar', 'En Başarılı Film' seçildi. Ayrıca Memduh Ün 'En Başarılı Yönetmen', Lale Oraloğlu 'En Başarılı Yardımcı Kadın Oyuncu' ödülleri kazandılar.
Turist Ömer - Bedia - Ruknettin 02:53
Turist Ömer - Bedia - Ruknettin 611 izlenme - 2 yıl önce Sadri Alışık'ın ölümsüz karakteri Turist Ömer amca oğlu dümenini çakan Bedia ile muhabbeti. Bu konuşmaya rağmen daha sonra Bedia Yanar ile Ruknettin Yakar evlenirler.
Mualla Mukadder - Ayşem 02:18
Mualla Mukadder - Ayşem 811 izlenme - 5 yıl önce
Mualla Mukadder-Yıldızlı Semalardaki Haşmet 03:12
Mualla Mukadder-Yıldızlı Semalardaki Haşmet 98 izlenme - 4 ay önce Mualla Mukadder-Yıldızlı semalardaki haşmet Yükleyen-Mustafa Özdemir ŞARKI SÖZLERİ Yıldızlı semalardaki haşmet ne güzel şey Mehtâba dalıp yâr ile sohbet ne güzel şey Dünyamızın üstünde bütün ruhlar uyurken Dünyada senin âşıkın olmak ne saadet Bir bitmeyecek aşk u muhabbet ne güzel şey Yıldızların altında ibâdet ne güzel şey
Cennetül ,mualla ,osman,küpeli 03:07
Cennetül ,mualla ,osman,küpeli 1.136 izlenme - 7 yıl önce cennetül mualla osman küpeli hoca anlatım.
Sıralardaki Heyecanlar - Orhan Günşiray & Alikivuyuklaki (1963 - 101 dk) 01:41:33
Sıralardaki Heyecanlar - Orhan Günşiray & Alikivuyuklaki (1963 - 101 dk) 580 izlenme - 1 yıl önce Yönetmen: Aleko Sakellarios Senaryo: Aleko Sakellarios Yapımcı: Nüzhet Özdemir , Özdemir Birsel Müzik: Manos Hadjidakis Görüntü Yönetmeni: Aristidi Karidis Fuchs Süre: 89 dk Tür: Duygusal, Komedi Özellikler: Siyah, Beyaz Ülke: Yunanistan, Türkiye Oyuncular: Orhan Günşiray, Aliki Vuyuklaki, Şaziye Moral, Sedat Demir, Rıza Tüzün, Fatma Kara, Mualla Fırat, Kenan Büke, Faik Coşkun, Haydar Karaer, Zeki Dinçsoy, Gülten Ceylan, Sadettin Erbil (O.Günşiray Seslendirmesi), Adalet Cimcoz (A.Vuyuklaki Seslendirmesi), Birsen Kaplangı (F.Kara Seslendirmesi), Reşit Gürzap (K.Büke Seslendirmesi), Gazanfer Özcan (S.Demir Seslendirmesi), Rauf Tözüm (Rauf Tözüm Seslendirme)