Hoşgeldiniz!

Next To You Videoları

Chris Brown - Next To You Ft. Justin Bieber 06:03
Chris Brown - Next To You Ft. Justin Bieber 19.062 izlenme - 4 yıl önce Chris Brown - Next To You Ft. Justin Bieber
Chris Brown - Next To You Ft Justin Bieber - [2011] 06:03
Chris Brown - Next To You Ft Justin Bieber - [2011] 18.841 izlenme - 6 yıl önce chris brown - next to you ft justin bieber - [2011] - [alisayar]
Ciara Next To You 03:09
Ciara Next To You 6.927 izlenme - 5 yıl önce ciara next to you
Chris Brown - Next To You ft. Justin Bieber 06:03
Chris Brown - Next To You ft. Justin Bieber 5.923 izlenme - 4 yıl önce Music video by Chris Brown featuring Justin Bieber performing Next To You. (C) 2011 JIVE Records, a unit of Sony Music Entertainment
Last Night feat Fly Project - Next To You 02:42
Last Night feat Fly Project - Next To You 968 izlenme - 1 yıl önce Last Night - Next To You feat Fly Project (Video Klip 2016) Şarkı Sözleri (lyrics): Hey there, unfortunately we don’t have the lyrics of this song named “Last Night feat Fly Project - Next To You” yet. We do try our best to have all the lyrics you want, but sometimes the lyrics are just not submited to us yet. Do you have the lyrics? Why not submit them! If you have the lyrics for “Last Night - Next To You feat Fly Project”, it would be great if you can submit these. This will help other people find these lyrics instantly! __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Last Night feat Fly Project - Next To You (Official Music Video) Thank you. Performed by: Last Night feat Fly Project Composed by: Tudor Ionescu, Daniel Denes, Cristian Treanta, Felix Popescu, Bogdan Pauna Produced By: Fly Records Studios C&P 2016 Roton Music
Justin Bieber Ft. Chris Brown- Next To You 2011 Official Video 06:03
Justin Bieber Ft. Chris Brown- Next To You 2011 Official Video 3.003 izlenme - 6 yıl önce https//www.facebook.com/livemuse
L D R U - Next To You feat. Savoi 03:05
L D R U - Next To You feat. Savoi 280 izlenme - 8 ay önce L D R U feat. Savoi - Next To You (Official Video) [Video Klip 2016] – (Video Klip 2016) – Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Produced by: L D R U] [Verse 1] And all the things we wasted to see how we would play in time And every time we waited we never knew what we would find [Pre-Chorus] Too much running around you, all I wanted to do Was get next to you get, get next to you [Chorus] You’re all that I need Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah You’re all that I need Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah Next to you Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah You’re all that I need Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah Get next to you Get next to you [Verse 2] Whenever we get too close you always say you’re leaving You taking steps away from me and i keep trailing miles behind [Pre-Chorus] Too much running around you, all I wanted to do Was get next to you get, get next to you (Yeah) [Chorus] You’re all that I need Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah You’re all that I need Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah Next to you Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah You’re all that I need Yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah, yeah-ah-yeah [Outro] Run girl I been trying to find you But I can't work it out You gotta hold on me, hold on me Run girl I been trying to find you But I can't work it out You gotta hold on me, hold on me Get next to you
City Hunter - Next To You 04:11
City Hunter - Next To You 477 izlenme - 3 yıl önce This Drama Conveys A Prevailing Meaning About The Concept Of Revenge, Corruption, Loyalty, Love, Respect, Power, Greed, And Authority. It Depicts A Powerful ...
Last Night feat. Fly Project - Next To You 02:41
Last Night feat. Fly Project - Next To You 151 izlenme - 1 yıl önce Last Night feat. Fly Project - Next To You (Official Music Video) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) Oh, I think I love you My love was made for you When you hold my hand it feels like deja vu Can you tell me what you're up to? Tell me what can I do Wake me up and I'll be here next to you Cause you put me down like nobody does, you put me next to you Girl you put me down like nobody does, you put me next to you Next to you, next to you, next to you Oh I got a feeling, you'll be my number one Give me everything, I'll never let you down Can you tell me what you're up to? Tell me what can I do Wake me up and I'll be here next to you Cause I'm a fly guy, living the high life, Pour me some Chardonnay I'm such a nice guy, taking you high Living in Saint Tropez
Austin Mahone - Next To You 03:16
Austin Mahone - Next To You 241 izlenme - 3 yıl önce "the Secret" Now And Get "til I Find You" And "mmm Yeah" İnstantly!
Next 2 You - Demi Lovato And Justin Bieber 04:29
Next 2 You - Demi Lovato And Justin Bieber 127 izlenme - 3 yıl önce Next 2 You - Demi Lovato And Justin Bieber
Next To You - Chris Brown Feat. Justin Bieber (The Chipmunks Version) 04:09
Next To You - Chris Brown Feat. Justin Bieber (The Chipmunks Version) 85 izlenme - 3 yıl önce Next To You - Chris Brown .Justin Bieber The Chipmunks Version
Chris Brown - Next To You Ft. Justin Bieber 06:03
Chris Brown - Next To You Ft. Justin Bieber 114 izlenme - 3 yıl önce Music Video By Chris Brown Featuring Justin Bieber Performing Next To You. (c) 2011 Jıve Records, A Unit Of Sony Music Entertainment #vevocertified On Oct. 9...
Twista ft. Jeremih - Next To You 03:36
Twista ft. Jeremih - Next To You 11 izlenme - 5 ay önce Twista ft. Jeremih - Next To You Şarkı Sözleri: [Intro: Twista] Yeah Twista What up? (I wanna get next to you) Jeremih Tell her Uhuh [Chorus: Jeremih] I wanna get next to you Tonight I got my Christian Dior's on On my new Spider from Zone I got a couple dollars and yeah I just gotta, I just gotta Text her what she on And she text back "I'm alone" Yeah, you know ain't no questions baby I wanna get next to you [Verse 1: Twista] What's up lil' mama? Could you tell me your name? I'm in all white, cocaine, so flame Is what I'm smoking on when I Think about it when I'm looking at your body when I see you cause I really wanna come close So fly and I want you the most Let's have a toast, drinks on me Summertime, drop top, wintertime, minks on me Too cold, I'm hoping that really want me cause I Be at you cause wanna get next to you In the back of the Phantom, or the club in VIP or at the bar When I see you I feel like I'm looking at a star, up to par Just so fly Having dreams of you being mine, cause I'm just so high Telling all my boys that you chose me and left yo' guy Magnificent situation, I'm so glad that I bumped you Intense, let me close up this tense distance between us two Cause I don't wanna go hard like I wanna have sex with you I'ma take my time and let you know (I wanna get next to you) [Chorus: Jeremih] I wanna get next to you Tonight I got my Christian Dior's on On my new Spider from Zone I got a couple dollars and yeah I just gotta, I just gotta Text her what she on And she text back "I'm alone" Yeah, you know ain't no questions baby I wanna get next to you [Verse 2: Twista] I think you sexy, ain't no need for the faking Could you tell me, is this seat taken? If it ain't then can I sit down? Compliment her like a gentleman because I know that there's fly shit there All the time in the back of my mind I wanna say "that's my shit there" With the swag of a diva, hot but not too flamboyant Wishing I could communicate with her through clairvoyance Telepathy and I could really tell her what I feel about her when I have a thought Pretty skin and your lips look so soft, don't talk, shhh, be quiet Could you tell what I be thinking about when you see my eyes? They say I'm looking at you like prey And I'm a lion and I'm finna make a move Cause I really wanna see her on my arm a lot Tryna be her friend, I'ma become so close I'll be her confidant But, play hard to get and tell me why don't I just go Well I think you are the shit so (I wanna get next to you) [Chorus: Jeremih] I wanna get next to you Tonight I got my Christian Dior's on On my new Spider from Zone I got a couple dollars and yeah I just gotta, I just gotta Text her what she on And she text back "I'm alone" Yeah, you know ain't no questions baby I wanna get next to you I wanna get next to you I wanna get next to you [Outro: Jeremih & Twista] And when you call me That's right And I'm gon make sure I'll be on my way next to you baby I wanna get next to you Wanna be close to you baby I wanna get next to you
Last Night feat. Fly Project  - Next To You 03:36
Last Night feat. Fly Project - Next To You 31 izlenme - 1 yıl önce Last Night feat. Fly Project - Next To You (Sllash Remix) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) Oh, I think I love you My love was made for you When you hold my hand it feels like deja vu Can you tell me what you’re up to Tell me what can I do Wake me up and I’ll be here next to you Cause you put me down like nobody does, you put me next to you Girl you put me down like nobody does, you put me next to you Next to you, next to you, next to you Oh I got a feeling, you’ll be my number one Give me everything, I’ll never let you down Can you tell me what you’re up to Tell me what can I do Wake me up and I’ll be here next to you Cause you put me down like nobody does, you put me next to you Girl you put me down like nobody does, you put me next to you (x2) Cause I’m a fly guy, living the high life, Pour me some Chardonnay I’m such a nice guy, taking you high Living in Saint Tropez (x2) Cause you put me down like nobody does, you put me next to you Girl you put me down like nobody does, you put me next to you
Chris Brown Ft Justin Bieber - Next To You (Jorge And Alexa Narvaez Cover ) 04:18
Chris Brown Ft Justin Bieber - Next To You (Jorge And Alexa Narvaez Cover ) 71 izlenme - 3 yıl önce Chris Brown ft Justin Bieber - Next To You Şarkı Sözleri: You've got that smile, That only heaven can make. I pray to God everyday, That you keep that smile. [Justin Bieber:] Yeah, you are my dream, There's not a thing I won't do. I'd give my life up for you, 'Cause you are my dream. [Bridge:] And baby, everything that I have is yours, You will never go cold or hungry. I'll be there when you're insecure, Let you know that you're always lovely. Girl, 'cause you are the only thing that I got right now. [Chorus:] One day when the sky is falling, I'll be standing right next to you, Right next to you. Nothing will ever come between us, 'Cause I'll be standing right next to you, Right next to you. [Chris Brown (Justin Bieber):] If you had my child (little lady) You would make my life complete (little lady) Just to have your eyes on a little me. (That'd be mine forever) [Bridge:] And baby, everything that I have is yours You will never go cold or hungry I'll be there when you're insecure Let you know that you're always lovely Girl, 'cause you are the only thing that I got right now [Chorus:] One day when the sky is falling, I'll be standing right next to you, Right next to you. Nothing will ever come between us, I'll be standing right next to you, Right next to you. [Bridge:] We're made for one another Me and you And I have no fear I know we'll make it through One day when the sky is falling I'll be standing right next to you Ohh ohh ohh ohhhhh [Chorus:] One day when the sky is falling, I'll be standing right next to you, Right next to you. Nothing will ever come between us, I'll be standing right next to you, Right next to you. Oh nah nah Oh yeah Stand by my side When the sky falls down Oh baby I'll be there I'll be there You've got that smile, That only heaven can make. I pray to God everyday, To keep you forever.
Baba İle Kızın Muhteşem Düeti 2 04:18
Baba İle Kızın Muhteşem Düeti 2 30 izlenme - 3 yıl önce Next To You- Chris Brown Ft Justin Bieber Acoustic Cover (jorge And Alexa Narvaez)