Hoşgeldiniz!

nihavend longa

Çift Kişi - 4 El Piyano Nihavend Longa Enstrumantel Piyanistler Kevser Hanım Oynak Oyun Hava Double 01:54
Çift Kişi - 4 El Piyano Nihavend Longa Enstrumantel Piyanistler Kevser Hanım Oynak Oyun Hava Double 3.164 izlenme - 3 yıl önce Çift Kişi (4 El ) Piyano NİHAVEND LONGA-Piyanistler 1-Özgür Savaş Güney 2-Güneş Yakartepe Kevser Hanım Enstrumantel Fon Nıhavent Klasik turk sanat muzigi trt bayram neşeli oyun havası dans dansöz raks göbek Oyna şen 3 VTR NİHAVEND LONGA" İki Kişi Dört El ama Pardon 3 El piyano ile Çaldı.- Besteci Kemanî Kevser Hanım Nihavend makamın da yazılmış 2/4 lük ölçüde bir eserdir. sanat müziği enstrumanlarında nihavent makamının yeri olan ve batı müziğinde karşılığı sol minör tonuna denk düşen yerden çalınır. zaman zaman geçici değiştiriciler almasına rağmen ait olduğu makamın özelliklerini tam olarak yansıtır. athena'nın da zamanında bu parçayı sikmişliği vardır.Osmanlıda bazı kadın bestekârlar Kadın bestecilerimiz konusunda muhalled bir eser neşreden besteci Turhan Taşan'ın hazırladığı "Kadın Besteciler" kitabı dün ve bugünün, şehir ve taşranın kuşatılmışlığı arasında kadın bestecilerimizin hiç azımsanmayacak derecede olduğunu gösteriyor. Burada özellikle saray çevresinde beste, güfte, saz yönüyle musikimizi önemli derecede icra etmiş bazı isimleri anmak yerinde olacaktır: Farabi (870-950) ve Ibni Sina (980-1037) 'dan sonra Türk musikisinde 200 senelik bir sessizlik olusmustur. Daha sonra Safiüddini Urmevi, Sultan Veled ve Abdülkadir Meragi gibi bestekarlar Farabi ve Ibni Sina'nin yani sira bu dönemde yasamis ve Buselik, Çargah, Hicaz, Hüseyni, Kürdi, Isfahan, Evç, Muhayyer, Neva, Nikriy, Rast, Saba, Ussak, Yengüle, Mahur, Sehnaz, Beyati, Hisar, Hümayun ve Nihavend makamlarini tertib etmislerdir. (bakınız: türk, sen, din, gül, abd, sessizlik, nev, ses, son, gibi) NIHAVEND MAKAMI: Oğlak Burcu (Yay Burcu) . Satürn, Jüpiter. Toprak- Ateş tabiatlı. Sıcak-kuru yapıdadır. Öğleden sonra (ikindi) zamanı etkisi fazladır. Sarı safra, gündüz ve erkek bağlantılıdır. Kan dolaşımı, karın bölgesi, kalça, uyluk ve bacak bölgelerine etkilidir. Kulunç, bel ağrısı ve tansiyon rahatsızlıklarına faydalıdır. Kuvvet ve barış duygusu verir. Akıl hastalıklarına etkili olduğu konusunda önemli bilgiler vardır. En eski makamlardandır. Ebu-selik kelimesinden geldiği söylenmektedir (Güzel yazma ve söyleme yeteneği) . araklandigi yer (bakınız: zaman, güzel, akıl, erkek, anı, bilgi, esin, kelime, barış, toprak) Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin. • nihavent sözlükteki anlamları Türkçe - Türkçe sözlük nihavent anlamı Türk anlamı:nihavent; türk müziğinde bir makam adı; batı müziğindeki sol minördür nihavend 1. 1. iran'ın batı yöresinde ünlü bir kent. 2. musikide bir makam. 2.İran'ın batı tarafında meşhur bir şehir adı. Osmanlı/Türk kültüründe kadının konumu ve sosyal profili, çetrefilli bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Kadının toplumun içinde olmadığı, toplumsallıktan soyutlanmış bir şekilde sarayda resmedildiği, buradan hareketle, üretim ilişkilerinde aktif rol oynayamadığı görüşlerinin aksine kadının hayatın içinde sanatla, musikiyle var olduğunu görüyoruz. Buradan hareketle, Osmanlı kadını üzerine mahrem kalmış önemli bir bahis de Osmanlı kadınının musiki ile olan ilişkisidir. Bu hususta yazılmış sınırlı sayıda makale gösteriyor ki henüz Saray dışına çıkarıp konuşamadığımız Osmanlı kadınını, musiki konusunda da konuşup tartışamıyoruz. Osmanlı kadınının mahrem tarihi gibi Osmanlı kadınının musiki tarihi de henüz çok sınırlı sayıda bilinen tarafıyla önümüzde ve perdelerinin aralanmasını bekliyor. Eldeki verilere, yazılan makalelere bakarak diyebiliriz ki Osmanlı kadını pek çok konuda olduğu gibi, musiki konusunda da kendi içinde icracıları, bestekârları, saz sanatçıları ile önemli bir mevkide bulunuyor. Türk Musikisi’nin temel kaynakları incelendiğinde bu kaynaklar genelde Osmanlı müziğinin şehirlerde icra edilen tarzını anlatmaktadır ve bu kaynaklardan elde edilen bilgiler doğrultusunda kadının müzikal kimliğinin önemi Osmanlı saray ve şehir hayatı içinde görsel ve yazılı belgelerle tespit edilmektedir. Osmanlı dönemi musiki hayatı içinde kadının müzikal rolünü belirleyen ve araştırmacılara ışık tutan kaynakların başında ise yazılı ve tasviri belgeler gelmektedir. Osmanlıda kadın ve musiki: Gözlemler, tasvirler, kaynaklar Osmanlı/Türk müzik kültürünün asıl öğelerinden ve temel kaynaklarından biri de kadınlardır. Kadınların müzik uygulamaları kent-saray muhitinde farklı, yerel-taşra muhitinde farklı karakterlerde karşımıza çıkar. Osmanlıda kadının musiki ile resmedildiği en temel sanat eserleri minyatürlerdir. Bu minyatürler sarayın içerisini ve daha çok meşk sahnelerini tasvir etmiştir. 15. yy. Fatih dönemine ait minyatürde çeng ve def çalan kadınlar, erkeklerle birlikte müzik icra etmektedir. Fatih Sultan Mehmet zamanında yaşayan Tursun Bey, Fatih’in çocuklarının sünnet düğününü anlatırken cariye muganniyelerden ve çaldıkları sazlardan bahsetmiştir. 17. yy.’da Osmanlı sarayında bulunmuş Leh asıllı Ali Ufkî sarayın harem dairesindeki musiki faaliyetlerinden bahsederken Sultanın düğününde çalgı çalan ve raks eden kadınları detaylı bir şekilde anlatmaktadır. Türetilmiş Kelimeler (bis) nihavendı, niha, nihab, nihad, nihade, nihadı, nihavendı, ilanihaye, manihaizm, nihai p2- nıhavend enstüramantal nihavend longa türk müzik beste kemanî kevser hanım makam nim sofyan İcra sazende trt muzik fasıl taksim peşrev ira (nedir ne demek). Kayıt tarihi : 1 Double
Çınar Apay - Nihavend Longa 04:06
Çınar Apay - Nihavend Longa 3.829 izlenme - 4 yıl önce Çınar Apay - Nihavend Longa - Cazaturka (Anatolian Folk Jazz) (Ottoman Jazz) - Jazz
Nihavend Longa 01:24
Nihavend Longa 784 izlenme - 3 yıl önce Nihavend Longa
Cihat Aşkın - Nihavend Longa 04:44
Cihat Aşkın - Nihavend Longa 1.463 izlenme - 5 yıl önce
Nihavend Longa 00:42
Nihavend Longa 1.338 izlenme - 8 yıl önce nihavend longa
Darkphase Nihavend Longa Canlı Performans 04:38
Darkphase Nihavend Longa Canlı Performans 1.205 izlenme - 8 yıl önce yeni albümün tanıtım konserleri kapsamında, ankara uluslararasi film festivali ödül töreni'nde, nihavent ile trt2'de canlı yayında.
Göksel Baktagir - Nihavend   Longa 05:12
Göksel Baktagir - Nihavend Longa 691 izlenme - 5 yıl önce
Senfonik Piyano Nihavend Longa Piyanist Senfoni Türk Form Klasik Eserleri Parçaları Sanat Art Trt Hd 01:53
Senfonik Piyano Nihavend Longa Piyanist Senfoni Türk Form Klasik Eserleri Parçaları Sanat Art Trt Hd 892 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe "Nihavend longa " Piyano Armoni Eşlik düzenlemelerini Senfoni şekil ile yaptı. ve Piyano ile icra etti. Beste:Kemanî Kevser Hanım, Makam Nıhavent Usül Nim Sofyan Osmanlı Türk kültüründe kadının konumu ve sosyal profili, çetrefilli bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Kadının toplumun içinde olmadığı, toplumsallıktan soyutlanmış bir şekilde sarayda resmedildiği, buradan hareketle, üretim ilişkilerinde aktif rol oynayamadığı görüşlerinin aksine kadının hayatın içinde sanatla, musikiyle var olduğunu görüyoruz. Buradan hareketle, Osmanlı kadını üzerine mahrem kalmış önemli bir bahis de Osmanlı kadınının musiki ile olan ilişkisidir. Bu hususta yazılmış sınırlı sayıda makale gösteriyor ki henüz Saray dışına çıkarıp konuşamadığımız Osmanlı kadınını, musiki konusunda da konuşup tartışamıyoruz. Osmanlı kadınının mahrem tarihi gibi Osmanlı kadınının musiki tarihi de henüz çok sınırlı sayıda bilinen tarafıyla önümüzde ve perdelerinin aralanmasını bekliyor. Eldeki verilere, yazılan makalelere bakarak diyebiliriz ki Osmanlı kadını pek çok konuda olduğu gibi, musiki konusunda da kendi içinde icracıları, bestekârları, saz sanatçıları ile önemli bir mevkide bulunuyor. Türk Musikisi’nin temel kaynakları incelendiğinde bu kaynaklar genelde Osmanlı müziğinin şehirlerde icra edilen tarzını anlatmaktadır ve bu kaynaklardan elde edilen bilgiler doğrultusunda kadının müzikal kimliğinin önemi Osmanlı saray ve şehir hayatı içinde görsel ve yazılı belgelerle tespit edilmektedir. Osmanlı dönemi musiki hayatı içinde kadının müzikal rolünü belirleyen ve araştırmacılara ışık tutan kaynakların başında ise yazılı ve tasviri belgeler gelmektedir. Osmanlıda kadın ve musiki: Gözlemler, tasvirler, kaynaklar Osmanlı/Türk müzik kültürünün asıl öğelerinden ve temel kaynaklarından biri de kadınlardır. Kadınların müzik uygulamaları kent-saray muhitinde farklı, yerel-taşra muhitinde farklı karakterlerde karşımıza çıkar. Osmanlıda kadının musiki ile resmedildiği en temel sanat eserleri minyatürlerdir. Bu minyatürler sarayın içerisini ve daha çok meşk sahnelerini tasvir etmiştir. 15. yy. Fatih dönemine ait minyatürde çeng ve def çalan kadınlar, erkeklerle birlikte müzik icra etmektedir. Fatih Sultan Mehmet zamanında yaşayan Tursun Bey, Fatih’in çocuklarının sünnet düğününü anlatırken cariye muganniyelerden ve çaldıkları sazlardan bahsetmiştir. 17. yy.’da Osmanlı sarayında bulunmuş Leh asıllı Ali Ufkî sarayın harem dairesindeki musiki faaliyetlerinden bahsederken Sultanın düğününde çalgı çalan ve raks eden kadınları detaylı bir şekilde anlatmaktadır. Osmanlı sarayında müzik eğitimi erkekler için Enderun’un meşkhanesinde devam ederken kadınlar için Harem-i Hümayununda ya da saray dışındaki konaklarda müzik hocalarının kendilerine ders vermesiyle devam etmektedir. Kadınlar için müzik eğitimi aldıkları meşkhane onlara bir konservatuar ortamı yaratmış ve eğitimli musikişinaslar olarak Osmanlı kadınları sarayda ve şehirde, şehir musikisinde eğitimli olmanın verdiği rahatlık içerisinde daha etkili bir biçimde musiki ve raks ile uğraşmışlar ve müzikal bir kimlik geliştirebilmişler; müzik konusunda eğitim alan kadınlar sadece gündelik hayatın bir parçası olarak musikiyi devam ettirmekle kalmamış, sazende ve bestekâr olarak haremde çalışmalarını devam ettirip hocalık düzeyine de çıkmışlardır. Sazendeler genellikle kalfalık payesine yükselmişler ve sarayın diğer hizmetlerinde de çalışmışlardır. Bunlara “sazende kalfalar” ve bunların başlarına da “baş sazende” veya “sazende başı” denmiştir. Sultan İbrahim ve Sultan IV Mehmet dönemlerinde sarayda bulunmuş olan Ali Ufkî 1670’teki Enderun meşkhanesini anlatırken şu gözlemini yazar: “Oda (meşkhane) musikicileri de o zaman huzurda çalarlar. Bazen de Padişah kadınlarını çağırtır. O zaman da musikicilerin başlarına örtü örtülür ve baş eğik çalıp söylemek zorunda bırakılırlar.” Bu konuda önemli bir kaynak da Avrupalı seyyahların yaptıkları ziyaretler ve gözlemlerdir. Kadın müzisyenleri kadın gözü ile görmüş olan kadın seyyah Julia Pardoe da kadınların gittikleri mesire yerlerinin başında gelen Küçüksu’yu benzer şekilde anlatmış ve kadın müzisyenlerin çeng, santur, kanun, ney, daire, tambur gibi çalgıları çalmakta olduğunu gözlemlemiştir. Sarayda musiki icrâ eden kadınlar Günümüzün çeşitli musiki araştırmalarına konu olmuş bestekâr hanımlardan birisi Reftar’dır. Reftar’ın Sultan IV. Mehmet zamanında yaşamış bir besteci olduğu nakledilir ama Kalfa olarak anılmadığı için de Reftar’ın kadın olup olmadığı da söz konusu edilmiştir. Kantemiroğlu edvarında Sabâ-i Reftar adıyla bir sabâ peşrevin notasını vermiştir. Sözlü geleneğimiz Reftar’ı kadın olarak kabul etmiş ve kalfa olarak anmıştır. Reftar kalfa adına kayıtlı eserler arasında rast, hicaz, Nigar, şehnazbuselik, muhayyer sünbüle, arazbar zemzeme, zirgüle makamlarında peşrevler ve saz semaileri ile saba peşrev ve eve buselik saz semaisi yer almaktadır. Senfonik Form Piyano "Nihavend longa" Piano-Senfoni Eşigi: Güneş Yakartepe,Kemanî Kevser Hanım Makam Nıhavent Usül Nim Sofyan fasıl peşrevi taksimi ud ney ottaman empire Klasik türk sanat art trt bayram neşeli oyun havası E4 Ensturamentel Nihavend longa türk müzik Beste Kemanî Kevser Hanım Makam Nıhavend Usûl Nim Sazende trt muzik fasıl taksim peşrev x Piyano Şarkılar Instrumantal Karaoke Slow Versiyon Ders Enstrumantali Şarkısı Sözü Klip Remiks Eser Son Piyano Yorumu Vokal Ezgi Nota Türk Pop Rock Türk Söz Piyano Şarkılar, Eksik, Instrumantal, Karaoke, Slow Versiyon Ders Enstrumantali Şarkısı Sözü Klip Remiks Eser Son Piyano Yorumu Vokal Ezgi Nota Türk Pop Rock Türk Söz as Nihavend longa , senfoni müzik, senfonik müzikler, enstrumantel müzik, klasik türk müziği,fon müzikleri Müzik Videoları Müzik Dinle Türkçe Sanat Müziği
Burhan Öçal - Nihavend Longa 06:45
Burhan Öçal - Nihavend Longa 605 izlenme - 5 yıl önce
Göksel Baktagir - Nihavend Longa 05:13
Göksel Baktagir - Nihavend Longa 619 izlenme - 4 yıl önce
Nihavend Longa - Kemani Kevser Hanım 05:12
Nihavend Longa - Kemani Kevser Hanım 192 izlenme - 1 yıl önce Bestekar Kemani Kevser Hanım'ın muhteşem eseri Nihavend Longa'nın eşsiz bir çalışması huzurlarınızda. Eser Cafe İstanbul isimli albümde bulunuyor. Kanun'da Göksel Baktagir, Ud'da Yurdal Tokcan, Viyolonsel'de Emrullah Şengüller, Kemençe'de Selim Güler, Keman'da Baki Kemancı, Perküsyon'da İzzet Kızıl ve Yinon Muallem, Arp'da Natalia Mann yer alıyor.
Nihavend Longa 01:24
Nihavend Longa 241 izlenme - 3 yıl önce Nihavend Longa
Bağlamayı Son Hızda Çalmak 00:48
Bağlamayı Son Hızda Çalmak 116 izlenme - 2 yıl önce Bağlamada Nihavend Longa parçası çok hızlı bir biçimde çalınmış bu tür hızlar yapmak zordur bağlamada iyi çalmış .
Mükemmel Nihavend Longa Yorumu - İstiklal Trio 04:15
Mükemmel Nihavend Longa Yorumu - İstiklal Trio 106 izlenme - 2 yıl önce Adamlar çalmış aga dedirten sadece saygı duyulacak bir olay mükemmel hiç dinlemediysem 50 kez dinledim, seveceksiniz.
Nihavend Longa - Çatalca Korosu 02:32
Nihavend Longa - Çatalca Korosu 550 izlenme - 7 yıl önce
Senfoni İle Saz Eser Nihavend Nikriz Longa Piyano Semaisi Senfonik Piyanist Müzik Senfonisi Müzisyen 02:43
Senfoni İle Saz Eser Nihavend Nikriz Longa Piyano Semaisi Senfonik Piyanist Müzik Senfonisi Müzisyen 335 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe, "NİHAVEND-NİKRİZ LONGA" Piyano Senfonik Eşlik notalarını yazıp.Piyanoda Senfoni formu ileicra etti. Tanburi Cemil Bey (1873 - 1916) Türk Musikisi'nin gelmiş geçmiş en büyük virtüozlerinden biri olan Tanburi Cemil Bey, 1873 yılında İstanbul'un Mollagüranî semtinde dünyaya geldi. Üç yaşındayken babasını kaybeden Cemil Bey, amcası Refik Bey'in himayesinde büyüdü. Çalışkan, Terbiyeli, sessiz bir çocuk olmasına rağmen musikiye düşkünlük gibi o zamana göre tehlikeli sayılan bir merakı vardı. Bu nedenle, yalnız Cuma geceleri annesinin yanında kalmak şartı ile Refik Bey'in konağına alındı. Daha o yaşlarda küçük bir tanburî olarak çevresine ünü yavaş yavaş yayılmağa başlamıştı. Refik Bey'in evi Tanzimat döneminin getirdiği yeniliklerle doluydu. Amcasının çocukları okuldaki derslerinden başka özel hocalardan Fransızca dersleri alıyor, bir Fransız mürebbi tarafından yetiştiriliyordu. Bu eğitim şekli Cemil'in üzerine de olumlu etki yapıyor, bir yandan rüştiyeye devam ederken, bir yandan da genel kültürünü ilerletiyordu. Bu huzurlu hayat Refik Bey'in ansızın ölümü ile alt-üst olmuş, Horhor'daki konak terkedilerek Bakırköy kaymakamı olan amcazadesi Mahmud Bey'in evine taşınılmıştı. Bu arada parasal sıkıntılar da başladı. Mahmud Bey disiplinli, geleneklere bağlı, biraz katı tabiatlı, düzenli yaşamayı seven bir adamdı. Genç Cemil'in ünü gittikçe genişliyor, hatırlı kimseler tarafından mûsikî toplantılarına çağrılıyordu Mahmud Bey yeğenini bu davetlerin çoğuna göndermiyor, pek azına da onunla birlikte gidiyordu. Öğrenimini ihmal etmemesi için dersleri ile ilgileniyor, akşamları sık sık derslerini denetliyordu. Mahmud Bey'in, bir manastır yapımına izin vermediği için, belediye başkanı ile arası açılmış, Bakırköy'den Kartal kaymakamlığına tayin edilmişti. Böylece Cemil Bey iki yıl daha Kartal'da yaşayarak on yedi yaşına kadar Mahmud Bey'in himayesinde Zihniyar Hanım'ın Taşkasap'taki evine döndü. İçkiye bu yıllarda başlamışsa da buna engel olunabilecek bir yol bulunamadı. Orta öğrenimini tamamladıktan sonra Siyasal Bilgiler Fakültesi'ne (Mülkiye'ye) kaydoldu. İki yıl devam etmesine rağmen yarıda bıraktı. Burada Mustafa Nezih Albayrak ve Tanburî Ali Efendi'nin oğlu Aziz Mahmud Bey'le sınıf arkadaşıydı. Hariciye Nezareti'nde "Hariciye Umûr-i Şehbenderiye Kalemi"nde memuriyet hayatına atıldı. Uzun yıllar burada çalışmasına rağmen bu memuriyeti benimseyememiş, hariciyeciliği bir meslek olarak kabul edememişti. 1908'de Meşrutiyetin ilânından sonra yapılan kadro kısıtlaması sırasında, Dr. Hamid Hüsnü Bey'in aracılığı ile, Hariciye Umûr-i Şehbenderiye müdürü İsmail Hakkı Bey'i ikna ederek sekiz yüz elli altın lira tazminat aldı, kadro dışında kalarak görevinden ayrıldı. Annesinin ve yakınlarının ısrarlı isteği üzerine 1901 yılın da, Defter-i Hakanî müdürlüğünden Nazif Bey'in kızı Şerife Saide Hanım'la evlerıdi. Şerife Hanım'ın annesi Eflaknur Hanım da, Cemil Bey'in annesi Şehniyar Hanım gibi Adile Sultan'ın saraylılarındcındı. Cemil Bey evlendikten sonra Cağaloğlu Şe ref sokağında bulunan yeni bir eve taşındı. Bu iki ayrı dünyaların insanları araısında uyumlu bir evliliğin rine yükleyeceği bazı külfetlerin ve sorumlulukların farkında değillerdi. 1902 yılının bir kış gününde oğlu Mesud Cemil doğdu. Bundan sonra Cemil Bey'in hayatı evinden çok dostlarının çevresinde sürüp gitti. Memuriyet hayatından çekildikten sonra dostlarının yardımı, plak çalışmalarından elde ettiği gelirler ve öğrencilerinin katkılariyle geçinebildi. Cağaloğlu'ndân Sineklibakkal'a, Katip Musluhiddin mahallesine taşınmışlardı. Son yıllarında çevresinde bulunan insanlardan da uzaklaştı. Evinin bahçesi içinde bulunan "Uzletgâh" dediği ayrı bir evde yaşar olmuştu. 1914 yılında I. Dünya Savaşı başlamış, o da her Türk vatandaşı gibi askere çağrılmış bedel vermişti. Askerlik muayenesi sırasında doktor durumundan kuşkulanmış, bir başka doktora görünmesini salık vermişti. Yapılan muayene sonun da, uzun süren bir soğuk algınlığı sanılan hastalığın "Akciğer Veremi" olduğu anlaşılmıştı. Durum "Ittihat ve Terakki Partisi"nin ileri gelenlerinin kulağına kadar gitti. Mûsikîşinas bir doktor olan ve Cemil Bey'in yakın dostu Hamid Hüsnü Bey aracı edilerek bir sanatoryuma yatırılması teklif edildiyse de buna Cemil Bey razı olmadı. İsviçre'ye gönderilmesi için yapılan tavsiyeyi de kabul etmedi. Hastalık kısa sürede ilerlemiş, önce birinde iken her iki ciğere de yayılmıştı. Nihayet 1916 yılının Temmuz ayının yirmi sekizinci gününü yirmi dokuzuncu günü ne bağlayan gece yarısından sonra eşini uyandırdı: "- Vakit geldi yirmi beş sene rindane yaşadım. Öldüğüme teessüf etmiyorum lakin sizin için bâd-ı i ızdırap oldum. Affediniz kendinize ve Mesud'a iyi bakınız. ".Diyerek hayata gözlerini yumdu. Pek az kimse ile kaldırılan cenazesi Merkezefendi mezarlığında toprağn verildi. BunIarın arasında Rauf Yekta Bey'le Columbia plak şirketinin sahiplerinden Herman ve Julius Blumenthol kardeşler de bulunmuştu. Bu mezarın yeri E3- dz Tanburî Cemil Bey Nikriz xSirtox nıkrız Nihavend longa tsm sanat müzik fasıl taksim ud kanun musiki KTM Enstrümantel saz semaisi saz eser peşrev ezgi tanburi cemil bey taksim peşrev fasıl makam osmanlı saray enstrumantal Senfoni ile Saz Eseri NİHAVEND-NİKRİZ LONGA Piyano Semaisi Senfonik Piyanist Müzik senfonisi Müzisyen Müzikleri Armoni Aranje Klasik Saz EserleriTemel Bilimler Bölüm Ud Kanun sufi ODTU KTMT Nota Arşivi ney neyzen Ud keman mevlevi mevlana Beste Tanburî Cemil Bey Senfoni ile SazEseri "NİHAVEND-NİKRİZ LONGA" Piyano-Senfonik-Armoni-Aranje:Güneş Yakartepe, Bestesi:Tanburî Cemil Bey,Klasik Saz Temel Bilimler Bölüm Ud Kanun sufi ODTU KTMT Nota Arşivi ney neyzen Ud keman mevlevi mevlana nihavend longa,senfoni müzik, senfonik müzikler, film müziği,enstrumantel müzik,fon müzikleri Müzik Videları Piyano Semaileri
Osman İşmen - Nihavend Longa 03:46
Osman İşmen - Nihavend Longa 194 izlenme - 5 yıl önce
Hüseyin Karadayı & Serkan Çağrı - Nihavend Longa ( Feat. Ayben ) 04:18
Hüseyin Karadayı & Serkan Çağrı - Nihavend Longa ( Feat. Ayben ) 131 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: Endorphin Çıkış Tarihi: 16.11.2011 Türkçe Pop
Cihat Aşkın - Nihavend Longa 04:44
Cihat Aşkın - Nihavend Longa 39 izlenme - 1 yıl önce Hepimizin bildiği bu güzel şarkıyı dünyaca ünlü Türk keman virtüözü Cihat Aşkın'ın mükemmel yorumuyla dinleyeceğiz. Keyifli dinlemeler.
Nihavend Longa Anonim 00:57
Nihavend Longa Anonim 148 izlenme - 6 yıl önce
Göksel Baktagir - Nihavend  Longa 03:45
Göksel Baktagir - Nihavend Longa 117 izlenme - 5 yıl önce
Osman İşmen - Nihavend Longa 03:46
Osman İşmen - Nihavend Longa 75 izlenme - 5 yıl önce
3 Dem - Nihavend Longa 02:32
3 Dem - Nihavend Longa 28 izlenme - 2 yıl önce Albüm Adı: 3 Dem Geç Çıkış Tarihi: 12.10.2012 Enstrümental