Hoşgeldiniz!

olmaz ilaç sine i sad pareme

Sezen Aksu - Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme 03:47
Sezen Aksu - Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme 338 izlenme - 9 ay önce Söz : Hacı Arif Bey Beste : Hacı Arif Bey Düzenleme : Hurşit Yenigün Albüm : Serçe Yıl : 1978 Şarkı Sözleri: Olmaz ilaç sine-i sad pareme Olmaz ilaç sine-i sad pareme Çare bulunmaz bilirim yareme Çare bulunmaz bilirim yareme Baksa tabiban-ı cihan çareme Baksa tabiban-ı cihan çareme Çare bulunmaz bilirim yareme Çare bulunmaz bilirim yareme Kastediyor tir-i müjen canıma Kastediyor tir-i müjen canıma Gözleri en son girecek kanıma Gözleri en son girecek kanıma Şerh edemem halimi cananıma Şerh edemem halimi cananıma Çare bulunmaz bilirim yareme Çare bulunmaz bilirim yareme
Kani Karaca - Olmaz İlaç Sine i Sad Pareme 03:52
Kani Karaca - Olmaz İlaç Sine i Sad Pareme 354 izlenme - 1 yıl önce Sözleri Namık Kemal, bestesi Hacı Arif beye ait, segah makamında olan ve kani karacanın eşssiz sesi ile unutulmazlar arasına giren bir şarkı.
Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme Hacı Arif bey Piyano Solo Senfoni Resitali Klasik Türk Müziği Senfonik 04:29
Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme Hacı Arif bey Piyano Solo Senfoni Resitali Klasik Türk Müziği Senfonik 1.646 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe - Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme Piyanist Güneş Yakartepe " Olmaz İlaç Sine i Sad Pareme Şarkısı" Eserini Senfoni Çok Ses Piyano Eşlik Notasını yazarak Senfoni formunda Dijital Stand-Duvar Piyano ile icra etti ve şarkıya vokal yaptı. Olmaz ilaç sine-i sad pareme isimli Türk sanat müziği şarkısının; ayrıntılı bilgileri, videosu, sözleri ve notası. Ayrıntılı bilgileri: Beste : Hacı Arif Bey Güfte : Namık Kemal Makamı : Segah makamı Usûlü : Curcuna usûlü Sözleri:Olmaz ilaç sine-i sad-pareme Çare bulunmaz bilirim yareme Baksa tabiban-ı cihan çareme Çare bulunmaz bilirim yareme Kastediyor tir-i müjen canıma Gözleri en son girecek kanıma Şerhedemem halimi cananıma Çare bulunmaz bilirim yareme Kani Karaca yorumu: Modern Turkish- Türkçe anlam tercümesi çevri Yüz parça olmuş olan sineme ilaç bulmak mümkün değil. Biliyorum, derdime çare bulmak mümkün değil. Dünyadaki bütün doktorlar çare/tedavi bulmaya calışsalar bile, Biliyorum, derdime çare/tedavi bulmak mümkün değil.İlahi Türkü Ok [gibi uzun ve delici] kirpiklerin canıma kastediyor. Gözlerin en son girecek kanıma. Halimi sevgilime açıklayamam. Biliyorum, yarama çare/tedavi bulmak mümkün değil. Olmaz ilaç s BESTEKARI MEÇHUL / MUHAYYER / NİM SOFYAN / DİVAN Güfte: Aşık Dertli Güzeller, beni yaydan ok atar gibi uzağa attılar. Kadrimi bilmediler, ucuz pahaya sattılar. Ne vakitlerdi... Güzeller öpücükler vaat ettiler. Kısacası, bir söz ile şu gönlümü aldattılar. Hani, 'sadık' diye methettiğin o genç ve güzel sevgiliyi, dün gece bir içki karşılığında oynattılar. Gördüm ki o melek sıfat başkalarıyla dostluk ediyor. Hasetinden Dertli'yi toplar gibi patlattılar. cı Arif Bey (d. 1831, İstanbul - ö. 1885), 19. yüzyılın en önemli Klasik Türk Müziği bestekârlarından biri. Kürdîlihicazkâr makamı ile Müsemmen usulünü bulmuştur. Eyüp Şeri'ye Mahkemesi Başkâtibi Bekir Efendi'nin oğlu olan Hacı Arif Bey, ilköğrenimi sırasında sesiyle dikkati çekti. Zekâi Dede Efendi ile besteci Eyyubî Mehmed Bey'den ders alan ve küçük yaşlarda Müzika-i Hümâyûn'u bitiren Hacı Arif Bey, sarayda uzun yıllar görev yaptı. Bine yakın eser bestelediği söylense de sadece 337 parçası notalarıyla günümüze kalmıştır. Bunun 327'si şarkı, 10'u öteki formlardaki eserlerdir. Bu 10 eserin de altısı ilahi, biri tevşih, biri durak, biri beste, biri de yürük semaidir. Dış bağlantılar. Hacı Ârif Bey, 1831 yılı sonlarında İstanbul' un Eyüb Sultan semtinde doğdu.Asıl adı Mehmed Ârif' dir. Mütevâzı bir âilenin çocuğuydu. Babası Ebûbekir Efendi, Eyüb Mahkemesi kâtiblerindendi. Hacı Ârif Bey daha çok küçük yaşlarda iken sesinin güzelliği ve mûsikî kaabiliyeti ile oturdukları semtte ün yapmış, mahalle mektebinde '' ilâhîcibaşı'' seçilmişti. Bu sıralarda aynı semtte oturan gençlerden biri olan, geleceğin büyük Zekâî Dede' sinden şarkı ve ilâhîler öğreniyordu. Zekâî Dede onu kendi hocası yine bir başka Eyüb' lü, Mehmed Bey'e götürdü. Eyyûbî Mehmed Bey, küçük Ârif'i çok beğenerek öğrenciliğe kabûl etti ve klâsik fasıllar meşk etmeye başladı. Ârif Bey, yüksek kaabiliyeti ve olağanüstü hâfızası ile çok çabuk öğreniyor, öğrendiklerini aslâ unutmuyordu. Bu arada Eyyûbî Mehmed Bey tarafından devrin en büyük mûsikî üstâdı, her iki hocasının da hocaları Hammâmîzâde İsmâil Dede' ye götürülmüş, onun da iltifâtlarına mazhâr olmuştu. Eyyûbî Mehmed Bey, Ârif Bey' le çok ilgileniyordu. Henüz 13 yaşında iken onu '' Bâb-ı Seraskerî '' , yani devrin Savunma Bakanlığı' nın bir dâiresinde kâtibliğe aldırmış; bir yandan memûriyetine devâm ederken, diğer yandan Müzika-i Hümâyûn'a öğrenci olarak devâmını sağlamıştı. Hacı Ârif Bey, Müzika-i Hümâyûn' a girmekle hem Hâşim Bey' den istifâde etmek imkânı bulmuş, hem de saraya ilk adımını atmış oldu. Çok geçmeden sesinin güzelliğini haber alan Sultan Abdülmecîd, onu huzûra dâvet etti. Olağanüstü güzel sesi, güzel yüzü, kıvrak zekâsı, terbiye ve nezâketi ile pâdişahı etkilemişti. Sultan, onun hemen '' mâbeynci '' olarak saraya alınmasını emretti. Mâbeyncilik, pâdişah ile hükûmet arasındaki ilişkileri düzenleyen yüksek îtibârlı ve dolgun maaşlı bir görevdi. Hacı Ârif Bey bu göreve getirildiği zaman 19 yaşındaydı. Kısa bir süre sonra besteleriyle de adından söz ettirmeye başladı. Eserlerinde duygulu, ince ve asîl üslûbunun yanı sıra, makam ve geçkilere hâkimiyeti ile melodinin sözlere olağanüstü uygunluğu hemen göze çarpıyordu. Hacı Ârif Bey, saraya girdikten kısa bir süre sonra Pâdişah' ın emriyle Harem-i Hümâyûn' daki câriyelere mûsikî dersi vermeye başladı. Böylece hayâtının hiç dinmeyecek fırtınalı günleri de başlamış oldu. Olmaz ilaç sine-i sad pâreme Çare bulunmaz bilirim yâreme Baksa tabiban-ı cihan çâreme Çare bulunmaz bilirim yâreme Kastediyor piri müjen canıma Gözleri en son girecek kanıma Şerh edemem halimi cananıma Çare bulunmaz bilirim yareme Beste: Hacı Arif Bey Güfte: Nâmık Kemâl Makam: Segah Usûl: Curcuna Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme Hacı Arif bey Piyano Solo Senfoni Resitali Klasik Türk Müziği Senfonik solo piyano senfoni sesli zaman bölüm nota hikaye repertuarı vokal Piyano caz nedir Resitali çal tarih oyun fiyat ucuz uzman üstad uygulama bilgisayar alet ara mp3 Dinle aksesuar eğitimi kursu dersi albüm al ajans akademi öğren öğretmeni hoca Türkçe fantazi Nostalji tv türkçe müzik trt şarkılar yeniler video korosu grubu çalgıları türk sanat çalgılar nelerdir sözleri makam dinle izle videolar Akor Muazzez Ersoy dizi sinema Bölüm Fragmanı damar tarihi osmanlı eski saz eseri sineyi KürdiliHicazkar Saz Semai Eseri Piyano Resitali Konseri Kitap formu Biçimi peşrev Fasıl Reşat Aysu benzer KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Reşat Aysu Piyano Resitali Konseri Kitap KTM Reşat Aysu Klasik Türk ara nağme taksim müziği formu Biçimi peşrev benzer Fasıl son çalınır hareketli geniş ses alanı Kürdili Hicazkar SazEseri içeri ritmik bir yapıda yazılmış Hicaz Saz Semai Saz sanatçı bölüm usta sergiler Vikipedi özgür ansiklopedi Enstrümantal Karaoke Ezgi Slow Sözsüz Melodik Melodisel Ezgisel Yemek Fon Müziği MELODİ Facebook YouTube Piyano Türk Müziği
Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme Vokal Piyano Klasik Türk Müzik Sanat Şifa Şan Tarihi Saray Osmanlı Eski 04:45
Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme Vokal Piyano Klasik Türk Müzik Sanat Şifa Şan Tarihi Saray Osmanlı Eski 643 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme " Eserini Senfonik (Çok Sesli) Eşlik Notalarını Analiz Ederek Armonilerini Oluşturdu. ve Dijital Piyano ile Çaldı ve Söyledi, Olmaz ilaç sine-i sad pareme isimli Türk sanat müziği şarkısının; ayrıntılı bilgileri, videosu, sözleri ve notası. Ayrıntılı bilgileri aşağıdadır. Beste : Hacı Arif Bey Güfte : Namık Kemal Makamı : Segah makamı Usûlü : Curcuna usûlü Sözleri:Olmaz ilaç sine-i sad-pareme Çare bulunmaz bilirim yareme Baksa tabiban-ı cihan çareme Çare bulunmaz bilirim yareme Kastediyor tir-i müjen canıma Gözleri en son girecek kanıma Şerhedemem halimi cananıma Çare bulunmaz bilirim yareme Kani Karaca yorumu: Modern Turkish- Türkçe anlam tercümesi çevri Yüz parça olmuş olan sineme ilaç bulmak mümkün değil. Biliyorum, derdime çare bulmak mümkün değil. Dünyadaki bütün doktorlar çare/tedavi bulmaya calışsalar bile, Biliyorum, derdime çare/tedavi bulmak mümkün değil.İlahi Türkü Ok [gibi uzun ve delici] kirpiklerin canıma kastediyor. Gözlerin en son girecek kanıma. Halimi sevgilime açıklayamam. Biliyorum, yarama çare/tedavi bulmak mümkün değil. English: Türkçe anlam tercümesi çevri BESTEKARI MEÇHUL / MUHAYYER / NİM SOFYAN / DİVAN Güfte: Aşık Dertli Güzeller, beni yaydan ok atar gibi uzağa attılar. Kadrimi bilmediler, ucuz pahaya sattılar. Ne vakitlerdi... Güzeller öpücükler vaat ettiler. Kısacası, bir söz ile şu gönlümü aldattılar. Değişik Yapıdaki bu Piyano Düetini Çok seveceksiniz. Namık Kemal Yorum Yazın 21 Aralık 1840'ta Tekirdağ'da doğdu, 2 Aralık 1888'de Sakız Adası'nda öldü. Asıl adı Mehmed Kemal. Namık adını ona şair Eşref Paşa verdi. Babası, II. Abdülhamid döneminde müneccimbaşılık yapmış olan Mustafa Asım Bey. Annesini küçük yaşında yitirince çocukluğunu dedesi Abdüllâtif Paşa'nın yanında, Rumeli ve Anadolu'nun çeşitli kentlerinde geçirdi. Bu yüzden özel öğrenim gördü. Arapça ve Farsça öğrendi. 18 yaşında İstanbul'a babasının yanına döndü. 1863'te Babıali Tercüme Odası'na kâtip olarak girdi. Dört yıl çalıştığı bu görev sırasında dönemin önemli düşünür ve sanatçılarıyla tanışma olanağı buldu. 1865'te kurulan ve daha sonra yeni Osmanlılar Cemiyeti adıyla ortaya çıkan İttifak-ı Hamiyet adlı gizli derneğe katıldı. Bir yandan da Tasvir-i Efkâr gazetesinde hükümeti eleştiren yazılar yazıyordu. Gazete, Yeni Osmanlılar Cemiyeti'nin görüşleri doğrultusunda yaptığı yayın nedeniyle 1867'de kapatıldı. Sürgünler dönemi Namık Kemal, İstanbul'dan uzak olması için Erzurum'a vali muavini olarak atandı. Bu göreve gitmeyi erteledi ve Mustafa Fazıl Paşa'nın çağrısı üzerine Ziya Paşa'yla birlikte Paris'e kaçtı. Bir süre sonra Londra'ya geçerek Mustafa Fazıl Paşa'nın parasal desteğiyle Ali Suavi'nin Yeni Osmanlılar adına çıkardığı "Muhbir" gazetesinde yazmaya başladı. Ama Ali Suavi'yle anlaşamadı, Muhbir'den ayrıldı. 1868'de gene Fazıl Paşa'nın desteğiyle "Hürriyet" gazetesini çıkardı. Çeşitli anlaşmazlıklar yüzünden, Avrupa'da desteksiz kalınca, 1870'te zaptiye nazırı Hüsnü Paşa'nın çağrısıyla İstanbul'a döndü. Nuri, Reşat ve Ebüzziya Tevfik beylerle birlikte 1872'de "İbret" gazetesini kiraladı. Aynı yıl burada çıkan bir yazısı üzerine gazete 4 ay kapatıldı. İstanbul'dan uzaklaştırılmak için Gelibolu mutasarrıflığına atandı. Orada yazmaya başladığı "Vatan Yahut Silistre" oyunu, 1873'te Gedikpaşa Tiyatrosu'nda sahnelendi. Oyunu izleyenler galeyana gelip olay çıkardı. Namık Kemal birçok arkadaşıyla birlikte tutuklandı. Bu kez kalebentlikle Magosa'ya sürgüne gönderildi. Türk Edebiyatı'nda İlkleri 1876'da I. Meşrutiyet'in ilanından sonra İstanbul'a döndü. Şura-yı Devlet (Danıştay) üyesi oldu. Kanun-î Esasi'yi (Anayasa) hazırlayan kurulda görev aldı. 1877 Osmanlı-Rus Savaşı çıkınca Meclis-i Mebusan kapatıldı, Namık Kemal tutuklandı. Midilli Adası'na sürüldü. 1879'da Midilli mutasarrıfı oldu. Aynı görevle 1884'te Rodos, 1887'de Sakız Adası'na gönderildi. Ertesi yıl burada öldü ve Gelibolu'da Bolayır'da gömüldü. Şiirlerini küçük yaşlardan itibaren yazdı. Şinasi'yle tanışıncaya değin, şiirlerinde tasavvuf etkileri görülür. Bu dönemde özellikle Yenişehirli Avni, Leskofçalı Galib gibi şairlerden etkilendi. En önemli özelliklerinden biri, Türk şiirini Divan şiirinin etkisinden kurtarmaya çalışması. "Vatan Şairi" diye de isimlendirildi. Tiyatroya özel bir önem verdi, altı oyun yazdı. Bir yurtseverlik ve kahraman Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme Vokalist Segah Eser Piyano Ktm Tadında.. klasik türk sanat müziği korosu Namık Kemal olmaz ilaç sineyi sad pareme Hacı Arif Bey çare bulunmaz bilirim turkuaz ahmet Nilay Kütük makam nihand klasik kemençe taksimi nihant turkuazahmet enstrümantal türk sanat müziği tsm taksim musıki TÜRK MÜZİĞİ ÜSTATLARI Unutulmuş er er Eski Dostlar Piyano caz nedir Resitali çal tarih oyun fiyat ucuz uzman üstad uygulama bilgisayar alet ara mp3 Dinle aksesuar eğitimi kursu dersi albüm al ajans akademi çal öğren öğren öğretmeni hocası öğreniyorum öğret öğrenmek bilmek gösteri kültür merkezi salonu konser teknik dinle seyret Bul enstrümantal eğitimi okulu lise egzersiz etüd eser festival fon forom filmi gam hoca öğretmen jazz jenerik keman kaç marka metod müzikleri melodi usta master sınıf yetenek çocuk küçük piyanist çocuk parça play eser pano kiralık rock rak sesi solo satın al fiat fiyat tuş tamir tamirci taşıma terim tarihi teli şarkı şarkısı ekşi sözlük ansiklopedi kitap söz usb uzaman tv trt müzik trtmüzk kral televizyon ünlü üretici usta üzerinde virtiöz virtüöz vikipedi ney keman Profesyonel Akustik piyano vst stüdyo proje yeni başlayanlar yarışma sözleri arabesk fantezi halk sanat sanatçı vokal zeybek Rumeli türkiye
Klasik Türk Sanat Musikisi Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme Piyano Piyanist Neo Klasikler Güfte Musiki 06:14
Klasik Türk Sanat Musikisi Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme Piyano Piyanist Neo Klasikler Güfte Musiki 513 izlenme - 3 yıl önce Şarkıları Piyano Tuş Sesleri ile Dinlediniz mi? Şarkılarımızı Çok sesli (Polifoni) Form ile Acaba Sevecek misiniz? Piyanist Güneş Yakartepe "Olmaz İlaç Sinei Sad Pareme " Şarkısını Piyano Notalarını yazdı Polifonik Form ile Piyano çaldı ve Söyledi Solist; ECE YILDIRIM Sesi İle Ona Vokalde Eşlik Etti Türk Sanat Müziği Şarkıları Solo Piyano Serisi: 14 Çok sevilen Şarkılarımızı Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz Umarım Hoşunuza Gider Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum Sevgi ve Saygılar Olmaz ilaç sine-i sad-pâreme Çare bulunmaz bilirim yareme Baksa tabibân-ı cihan çareme Çare bulunmaz bilirim yareme Kastediyor tîr-i müjen cânıma Gözleri en son girecek kanıma Şerhedemem halimi cânânıma Çare bulunmaz bilirim yareme Nâmık Kemâl, 21 Aralık 1840 tarihinde Tekirdağ'da dünyaya gelmiş, Türk Milliyetçiliğinin öncülerinden, Jön Türklerden, ünlü yazar ve şairdir. Özellikle intibah" isimli romanı ve "Vatan, Yahut Silistre" isimli tiyatro oyunu ile tanınır. Asıl adı Mehmed Kemal'dir. Hayatı 1888'de mutasarrıflıkla sürgüne gönderildiği Sakız Adası'nda vefat etmiş, Türk Edebiyatında öncü niteliği bulunan şair ve tiyatro yazarıdır. "Vatan şairi" olarak da anılır. Nâmık adını ona şair Eşref Paşa vermiştir. Babası, II. Abdülhamid döneminde müneccimbaşılık yapmış olan Mustafa Asım Bey'dir. Annesini küçük yaşında yitirince çocukluğunu dedesi Abdüllâtif Paşa'nın yanında, Rumeli ve Anadolu'nun çeşitli kentlerinde geçirdi. Bu yüzden özel öğrenim gördü. Arapça ve Farsça öğrendi. 18 yaşlarında İstanbul'a babasının yanına döndü. 1863'te Babıali Tercüme Odası'na kâtip olarak girdi. Dört yıl çalıştığı bu görev sırasında dönemin önemli düşünür ve sanatçılarıyla tanışma olanağı buldu kurulan ve daha sonra Yeni Osmanlılar Cemiyeti adıyla ortaya çıkan İttifak-ı Hamiyet adlı gizli derneğe katıldı. Bir yandan da Tasvir-i Efkâr gazetesinde hükümeti eleştiren yazılar yazıyordu. Gazete, Yeni Osmanlılar Cemiyeti'nin görüşleri doğrultusunda yaptığı yayın sonucu 1867'de kapatıldı. Nâmık Kemâl, İstanbul'dan uzaklaştırılmak için Erzurum'a vali muavini olarak atandı. Bu göreve gitmeyi çeşitli engeller çıkarıp erteledi ve Mustafa Fazıl Paşa'nın çağrısı üzerine Ziya Paşa'yla birlikte Paris'e kaçtı. Bir süre sonra Londra'ya geçerek M. Fazıl Paşa'nın parasal desteğiyle Ali Suavi'nin Yeni Osmanlılar adına çıkardığı Muhbir gazetesinde yazmaya başladı. Ama Ali Suavi'yle anlaşamaması üzerine Muhbir'den ayrıldı.gene M. Fazıl Paşa'nın desteğiyle Hürriyet zaptiye nazırı Hüsnü Paşa'nın çağrısı üzerine İstanbul'a döndü. adı altında başka bir gazete çıkardı. Çeşitli anlaşmazlıklar sonucu, Avrupa'da desteksiz üzerine o sırada İstanbul'a dönmüş olan Nâmık Kemâl birçok arkadaşıyla birlikte tutuklandı. Bu kez kalebentlikle Magosa'ya sürgüne gönderildi. mutasarrıflığına atandı. 1876'da I. Meşrutiyet'in ilanından sonra İstanbul'a döndü. Şura-yı Devlet (Danıştay) üyesi oldu. kapatması üzerine tutuklandı. Beş ay kadar tutuklu kaldıktan sonra Midilli Adası'na sürüldü. 1879'da Midilli mutasarrıfı oldu. Aynı görevle 1884'te Rodos, 1887'de Sakız Adası'na gönderildi. Ertesi yıl burada öldü ve Gelibolu'da Bolayır'da gömüldü. Edebi kişiliği Nâmık Kemâl ilk şiirlerini çocuk denecek yaşlarda yazmaya başlamıtşır. İstanbul'a geldikten sonra eski ve yeni kuşaktan şairlerin bir araya gelerek kurdukları kimi Divan şairlerine nazireler yazmıştır. Şinasi'yle tanışıncaya değin, Şiirlerinde tasavvuf etkileri görülür. Bu dönemde özellikle Yenişehirli Avni, Leskofçalı Galib gibi şairlerden etkilenmiştir. Şinasi'yle tanışmasından sonra şiirlerindeki içerik de değişmiştir. Notası Sinei sineyi sineleri sinem "Bu dünyadaki" en iyi Klasik Türk Müziği sitesinde Burada Ana sayfa Şarkılarımız O harfi ile başlayanlar Olmaz ilaç sine-i sad-pâreme Merhaba Mehmet Yakartepe , Üyelik bilgileriniz Sanatçılarımız Bestekârlarımız Güftelerimizin şairleri Türk halk müziğimize gönül verenlerimiz Ses sanatçılarımız Saz sanatçılarımız Bilgiler Makamlarımız Usûllerimiz Çalgılarımız Nedir? Olmaz ilaç sine-i sad-pâreme e-Posta Kategori: O harfi ile başlayan klasik Türk sanat müziği şarkıları Cuma, tarihinde oluşturuldu Gösterim: Olmaz ilaç sinei sad pareme isimli Türk sanat müziği şarkısının; ayrıntılı bilgileri, videosu, sözleri ve notası. Ayrıntılı bilgileri: Beste : Hacı Ârif Bey Güfte : Nâmık Kemâl Makamı : Segâh makamı Usûlü : Curcuna usûlü Kâni Karaca yorumu: TÜRK KLASİK SANAT MUSİKİSİ Piyano OLMAZ İLAÇ SİNE-İ SAD PAREME Neo Klasikler Güfte NAMIK KEMAL Musiki Korosu Makamı Dernekleri Segah makamları Şarkısı Sözleri Safiye Ayla Piyanist Klavye Org MP3 Saray Vokal Sözlü İğne şurup şağlık Doktor olur pare Gösteri Olur ilac sinei sad pare isimli Türkçe sanatı şarkısını ayrıntılı bilgileri videosu sözleri notası Ayrıntı bilgisi Beste Hacı Ârif Bey Usul Curcuna usûlü Kani Karaca yorum kemençe ÜSTATLAR Unutulmuş Eski Dostlar musikileri yorum yap sayfa favori ekle Ek email gönder yazıcı dost görüntü Yazı Dost Demo Ana Sayfa Arşivi Saz eserleri Tangolar Turkish Türkçe top TÜRK KLASİK SANAT MUSİKİSİ Piyano OLMAZ İLAÇ SİNE-İ SAD PAREME Neo Klasikler Güfte NAMIK KEMAL Musiki Korosu Makamı Dernekleri Segah makamları Şarkısı Sözleri Safiye Ayla Piyanist Klavye Org MP3 Saray Vokal Sözlü İğne şurup şağlık Doktor olur pare Gösteri 1124dvz Piyano Şarkılar Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme YouTube Neo Klasik Türk Sanat Müziği Şarkı Sözü Safiye Ayla Piyano pare Klavye Org MP3 Saray Vokali Sözlü Piyano Şarkılar, Klasik TÜRK SANAT Musikisi OLMAZ İLAÇ SİNE-İ SAD PAREME Piyano piyanist Neo Klasikler Güfte NAMIK KEMAL Musiki Korosu Makamı Dernekleri Segah makamları Şarkısı Sözleri Safiye Ayla Piyanist Klavye Org MP3 Saray Vokal Sözlü İğne şurup şağlık Doktor olur pare Gösteri Klasik TÜRK SANAT Musikisi Piyano piyanist Neo Klasikler Güfte NAMIK KEMAL Musiki Korosu Makamı Dernekleri Segah makamları Şarkısı Sözleri Pianist Klavye Org MP3 Saray Vokal Sözlü İğne şurup şağlık Doktor olur pare Gösteri
Münip Utandı - Olmaz İlaç Sine i Sad Pareme 03:30
Münip Utandı - Olmaz İlaç Sine i Sad Pareme 130 izlenme - 2 yıl önce Hazırlayan:Erhan Duzturk şarkı sözleri lyrics Olmaz ilaç sine-i sad pâreme Çare bulunmaz bilirim yâreme Baksa tabiban-ı cihan çâreme Çare bulunmaz bilirim yâreme Kastediyor piri müjen canıma Gözleri en son girecek kanıma Şerh edemem halimi cananıma Çare bulunmaz bilirim yareme Beste: Hacı Arif Bey Güfte: Nâmık Kemâl Makam: Segah Usûl: Curcuna
Mine Geçili - Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme 03:55
Mine Geçili - Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme 128 izlenme - 2 yıl önce Trt Müzik Şiirimsin Şarkımsın-01-11-2014-Hazırlayan:Erhan Duzturk Şarkı Sözleri (lyrics): Olmaz ilaç sine-i sad pareme Çare bulunmaz bilirim yareme Baksa tabiban-ı cihan çareme Çare bulunmaz bilirim yareme Kastediyor tir-i müjen canıma Gözleri girecek en son canıma Şehr edemem halimi cananıma Çare bulunmaz bilirim yareme
Ertan Ersoylu - Olmaz İlaç Sine İ Sad Pareme 03:19
Ertan Ersoylu - Olmaz İlaç Sine İ Sad Pareme 59 izlenme - 2 yıl önce Hazırlayan:Erhan Duzturk Bestekar: Hacı Arif Bey Güftekar: Namık Kemal Makam: Segah Form: Şarkı Usül: Curcuna
Ergin Kızılay - Olmaz İlaç Sine-İ Sad-Pareme 03:20
Ergin Kızılay - Olmaz İlaç Sine-İ Sad-Pareme 110 izlenme - 5 yıl önce