Hoşgeldiniz!

only

Barbie - Uçmanın Tek Yolu 03:10
Barbie - Uçmanın Tek Yolu 434.113 izlenme - 3 yıl önce Barbie ile Ken, bu bölümde sıfırdan uçak yapıyorlar. Evlerinin bahçesinde yaptıkları uçakla havalandıktan sonra kitaba bakarak uçak kullanıyorlar. Barbie'nin Rüya Evi serisinin 43. bölümü, The Only Way To Fly, Türkçe olarak sizlerle.
Hadise - Only Girl (Canlı Performans) 01:04
Hadise - Only Girl (Canlı Performans) 184.044 izlenme - 2 yıl önce Hadise - Only Girl (Sing That Song Belguim) Şarkı Sözleri Lyrics : La la la la La la la la La la la la [VERSE 1] I want you to love me, like I'm a hot ride Be thinkin' of me, doin' what you like So boy forget about the world cause it's gon' be me and you tonight I'm wanna make your beg for it, then imma make you swallow your pride oooohhh [CHORUS] Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world... Like I'm the only one that's in command Cause I'm the only one who understands how to make you feel like a man, yeah Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only one... [VERSE 2] Want you to take me like a thief in the night Hold me like a pillow, make me feel right Baby I'll tell you all my secrets that I'm keepin', you can come inside And when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night, oh [CHORUS] Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world... Like I'm the only one that's in command Cuz I'm the only one who understands, like I'm the only one who knows your heart, only one... [BRIDGE] Take me for a ride, ride Oh baby, take me high, high Let me make you rise, rise Oh make it last all night, night Take me for a ride, ride Oh baby, take me high, high Let me make you rise, rise Make it last all night [CHORUS] Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world... Like I'm the only one that's in command Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man Only girl in the world... Girl in the world... Only girl in the world... Girl in the world
Rihanna - Only Girl 04:14
Rihanna - Only Girl 318.766 izlenme - 6 yıl önce Rihanna'nın Only Girl şarkısına çektiği video klip! Şarkı Sözleri (Lyrics): "Only Girl (In The World)" La la la la La la la la La la la la (Uh, yeah) La la la la [VERSE 1:] I want you to love me, like I'm a hot pie Keep thinkin' of me, doin' what you like So boy forget about the world cause it's gon' be me and you tonight I wanna make you beg for it, then Imma make you swallow your pride [CHORUS:] Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world... Like I'm the only one that's in command Cause I'm the only one who understands how to make you feel like a man (yeah) Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only one... [VERSE 2:] Want you to take me like a thief in the night Hold me like a pillow, make me feel right Baby I'll tell you all my secrets that I'm keepin', you can come inside And when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night [CHORUS:] Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world... Like I'm the only one that's in command Cause I'm the only one who understands, like I'm the only one who knows your heart, Only one... [BRIDGE:] Take me for a ride, ride Oh baby, take me high, high Let me make you first, first Oh make it last all night, night Take me for a ride, ride Oh baby, take me high, high Let me make you first, first Make it last all night [CHORUS:] Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world... Like I'm the only one that's in command Cause I'm the only one who understands how to make you feel like a man Only girl in the world... Girl in the world... Only girl in the world... Girl in the world
Nicki Minaj - Only Ft. Drake, Lil Wayne, Chris Brown 05:57
Nicki Minaj - Only Ft. Drake, Lil Wayne, Chris Brown 84.066 izlenme - 2 yıl önce Nicki Minaj - Only ft. Drake, Lil Wayne, Chris Brown (Video Klip 2014) Şarkı Sözleri (lyrics): [Verse 1 - Nicki Minaj:] Yo, I never fucked Wayne, I never fucked Drake On my life, man, fuck's sake If I did I'd Minaj wid' him and let 'em eat my ass like a cupcake My man full, he just ate, I don't duck nobody but tape Yea, that was a setup for a punchline on duct tape Worried 'bout if my butt fake Worry 'bout ya'll niggas, us straight These girls are my sons, Jon and Kate plus eight When I walk in, sit up straight, I don't give a fuck if I was late Dinner with my man on a G5 is my idea of an update Hut one, hut two, big titties, big butt too Fuck with them real niggas who don't tell niggas what they up to Had to show bitches where the top is, ring finger where the rock is Dez hoes couldn't test me even if they name was pop quiz Bad bitches who I fuck wit', mad bitches we don't fuck wit' I don't fuck wit' them chickens unless they last name is cut let Let it soak in like seasoning And tell them bitches, blow me, Lance Stephenson [Hook - Chris Brown:] Raise every bottle and cup in the sky Sparks in the air like the fourth of July Nothing but bad bitches in here tonight Oh, if you lame and you know it be quiet Nothing but real niggas only, bad bitches only Rich niggas only, independent bitches only Boss niggas only, thick bitches only I got my real niggas here by my side, only [Verse 2 - Drake:] I never fucked Nicki cause she got a man But when that's over then I'm first in line And the other day in her Maybach I thought God damn, this is the perfect time We had just come from that video You know LA traffic, how the city slow She was sitting down on that big butt But I was still staring at the titties though Yea, low key or maybe high key I been peeped that you like me, you know Who the fuck you really wanna be with besides me? I mean, it doesn't take much for us to do this shit quietly I mean, she say I'm obsessed with thick women and I agree Yea, that's right, I like my girls BBW, yea Type to wanna suck you dry and then eat some lunch with you Yeah, so thick that everybody else in the room is so uncomfortable Ass on Houston Texas, but the face look just like Claire Huxtable Oh, yea, you the man in the city when the mayor fuck with you The NBA players fuck with you The bad ass bitches doing makeup and hair fuck with you Oh, that's cause I believe in something, I stand for it And Nicki if you ever try to fuck Just give me the heads up so I can plan for it [Hook] [Verse 3 - Lil' Wayne:] I never fucked Nic and that's fucked up If I did fuck she'd be fucked up Whoever is hittin' ain't hittin' it right Cause she act like she need dick in her life But that's another story, I'm no story teller I piss greatness like goldish yellow All my goons so overzealous I'm from Hollygrove, the holy Mecca Calendar say I got money for days I squirm and I shake, but I'm stuck in my ways My girlfriend would beat a bitch up if she waved They bet not fuck with her surfboard, surfboard My eyes are so bright, I take cover for shade Don't have my money? Take mother's instead You got the hiccups, you swallow the truth Then I make you burp, boy, street beef like sirloin I'm talkin' bout running in houses with army guns So think about your son and daughter rooms Got two hoes wit me, messed up, they got smaller guns Ain't thinkin' 'bout your son and daughter rooms This shit is crazy, my nigga I been praising, my nigga That money talk, I just rephrase it, my nigga Bloodgang take the B off behavior, my nigga For reals if you mouth off I blow your face off I mean pop-pop-pop then I take off, nigga Now you see me, nigga, now you don't Like Jamie Foxx acting like Ray Charles 16 in the clip, one in the chamber 17 ward bully with 17 bullets My story is how I went from poor me To please pour me a drink and celebrate with me [Hook]
Hip Hop Honeys Only Seksy 03:45
Hip Hop Honeys Only Seksy 112.982 izlenme - 8 yıl önce seksi klip
Emmelie De Forest - Only Teardrops (Eurovision 2013 Birincisi) 03:11
Emmelie De Forest - Only Teardrops (Eurovision 2013 Birincisi) 71.400 izlenme - 4 yıl önce Bu Yılki Eurovizyon Şarkı Yarışması’nı Danimarka Adına Yarışan Emmelie De Forest Kazandı. türkiye'nin Katılmadığı 58'inci Eurovision Şarkı Yarışması'nda Danimarka Adına Yarışan Emmelie De Forest 'only Teardrops' Şarkısıyla 281 Puan Alarak 1'inci Oldu. Azerbaycan'ın 234 Puanla İkinci Olduğu Yarışmada Ukrayna 214 Puanla 3'üncü, Norveç İse 191 Puanla 4'üncü Oldu. emmelie De Forest – Only Teardrops (türkçe Çeviri) (2013 Eurovision Danimarka Şarkısı) the Sky İs Red Tonight gökyüzü Kırmızı Bu Gece we’re On The Edge Tonight tam Kıyıdayız Bu Gece no Shooting Star To Guide Us bıze Yön Gösteren Bir Yıldız Kayması Yok eye For An Eye, Why Tear Each Other Apart? göze Göz, Neden Gözyaşı İnsanları Ayırır please Tell Me Why, Why Do We Make İt So? lütfen Söyle Bana Neden, Öyleyse Neden Öyle Yaparız ı Look At Us Now, We Only Got Ourselves To Blame şimdi Bize Bakıyorum Da, Sadece Kendimizi Suçlayabiliriz ıt’s Such A Shame tam Bir Utanç Vesilesi how Many Times Can We Win And Lose? kaç Kez Kaybedebilir Ve Kazanabiliriz? how Many Times Can We Break The Rules Between Us? kaç Kere Aramızdaki Tabuları Yıkabiliriz? only Teardrops sadece Gözyaşları how Many Times Do We Have To Fight? kaç Kere Kavga Etmeliyiz how Many Times Till We Get İt Right Between Us? doğrusunu Yapana Kadar Kaç Kez? only Teardrops sadece Gözyaşları so Come And Face Me Now hadi Gel Ve Yüzleş Benilme here On This Stage Tonight bu Gece Ve Burada let’s Leave The Past Behind Us hadi Geçmişi Ardımızda Bırakalım eye For An Eye, Why Tear Each Other Apart? göze Göz, Neden Gözyaşı İnsanları Ayırır please Tell Me Why, Why Do We Make İt So? lütfen Söyle Bana Neden, Öyleyse Neden Öyle Yaparız ı Look At Us Now, We Only Got Ourselves To Blame şimdi Bize Bakıyorum Da, Sadece Kendimizi Suçlayabiliriz ıt’s Such A Shame tam Bir Utanç Vesilesi
O-Jik Geu-Dae-Man - Only You Fragmanı 01:45
O-Jik Geu-Dae-Man - Only You Fragmanı 96.204 izlenme - 3 yıl önce Düzensiz bir hayat yaşayan eski bir boksör ile gözleri görmeyen bir kadın arasında geçen aşk hikayesi anlatılıyor. Han Hyo Joo filmdeki görmeyen karakter 'Jung Hwa'yı canladırırken, So Ji Sub eskiden boksör olan ama şu an su satarak geçimini sağlayan 'Chul Min'i canlandırıyor.
Modern Talking Only Love Can Break My Heart 03:36
Modern Talking Only Love Can Break My Heart 74.288 izlenme - 4 yıl önce Modern Talking Only Love Can Break My Heart
rihanna - only girl [2010] 04:10
rihanna - only girl [2010] 98.626 izlenme - 6 yıl önce rihanna - only girl şarkısı dinle...
Shaggy feat. Pitbull & Gene Noble - Only Love 03:26
Shaggy feat. Pitbull & Gene Noble - Only Love 13.333 izlenme - 11 ay önce Shaggy feat. Pitbull & Gene Noble - Only Love (Yepyeni Videop Klip) 2016 Shaggy feat. Pitbull & Gene Noble - Only Love (Official Video) Şarkı Sözleri (Lyrics): Shaggy (Yo it's Pitbull) Mr. Worldwide Let's tell the world how powerful love it (Now we spread love around the world) Round and round and round we go Waiting for the wind to blow As we walk the streets alone Only love can bring us home Waving powerless and blind But tomorrow, we'll be kind Let love guide us through the rain Forget our yesterday Only love, love, love Brings us together Only love, love, love Love, forever Only love, forever and ever Only love, love, love Love, forever [Shaggy] Only love can conquer all and move mountains When you cold, only love makes you warm again Only love heals a broken heart, we been through It all girl, came through the storm again Find your joy, let go of the past Love invade your walls like the Trojan horse again Can't give up, won't give in, find the strength from within Ask yourself, can you lose my heart again? I know you're hurting but baby let my love set you free I'll never let you fall, let's go, girl you can trust in me Forever in my eyes, you will always be the one for me I'll always love you until they read out my eulogy Only love, love, love Brings us together Only love, love, love Love, forever Only love, forever and ever Only love, love, love Love, forever [Pitbull] Love heals all, love kills war I love the hustle but I love you more Ride or die that's what love is for Believe it or not, God loves us all When I was down and out You were down with me Things got deep, you'd drown with me If there was heat, I know you'd cock back Click, clap, spit a round with me Blow a pound with me, hold it down with me To all them haters, you can come get me It's us against the world, 150 I love Miami That's my city, 305 It's all good, all good Love is love, love is love Shaggy, Pitbull, dale It's all on us Only love, love, love Brings us together Only love, love, love Love, forever Only love, forever and ever Only love, love, love Love, forever Round and round and round we go Waiting for the wind to blow As we walk the streets alone Only love can bring us home
Rihanna - Only Girl (In The World) 04:10
Rihanna - Only Girl (In The World) 47.293 izlenme - 4 yıl önce Rihanna - Only Girl (In The World)
Rihanna - Only Girl (In The World) 03:50
Rihanna - Only Girl (In The World) 69.373 izlenme - 6 yıl önce rihanna - only girl - ın the world
Rihanna - Only Girl - Official Video 04:19
Rihanna - Only Girl - Official Video 67.776 izlenme - 6 yıl önce rihanna - only girl in the world - official video
Britney Spears Feat Will İ Am - Scream And Shout Only Britney Takes 01:38
Britney Spears Feat Will İ Am - Scream And Shout Only Britney Takes 44.538 izlenme - 3 yıl önce Şarkı Sözü: [Intro - Diddy] It’s like shit is coming down from the motherfuckin’ heavens It’s a new motherfuckin’ day Get down or lay down Ay yo, turn the fuck up Ay yo, fuck sparklers I wanna see flamethrowers in this motherfucker This a Will.I.Am joint Hit-Boy, Britney, Waka, Weezy And they call me Diddy bitch [Verse 1 - Hit Boy] Where 1 Oak at? Where Darby at? If you at Greystone gettin’ your drink on, tell ‘em to run this back Put your hands up in the air, got the call from Will.I.Am Now it’s Hit-Boy on a hit boy You turned up and I’mma bring the action [Bridge - Britney Spears & (Diddy)] When you hear this in the club You’re gonna turn-turn it up (turn up bitch) You’re gonna turn-turn it up (turn up bitch) You’re gonna turn-turn it up (turn up bitch) When we up in the club All eyes on us (turn up bitch) All eyes on us (turn up) All eyes on us (let’s work) See the boys in the club They watching us They watching us (you watching us) They watching us Everybody in the club All eyes on us All eyes on us (you watching us) All eyes on us [Hook - Will.I.Am & Britney Spears] I wanna scream and shout, and let it all out And scream and shout, and let it out We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” I wanna scream and shout, and let it all out And scream and shout, and let it out We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” You are now, now rocking with Will.I.Am and Britney bitch [Verse 1: Will.I.Am] Huh, it’s rock and roll, roll Whole world know my shit everywhere I go Whole world bang this song ‘cause it’s cold Ah, shit, I think that girl ready to go off But she want a photo – so I took a photo Yeah, I took a picture with an I'm photo social Yeah, you got a cold chick, but I got a colder ho But she don’t really know shit, so I gotta show the ho Hide your paper, yeah I’m stackin’ paper Money to the ceiling, now I need a skyscraper You are now, now rockin’ with Will.I.Am and Britney, bitch Waka Flocka Flame, Lil’ Wayne, Hit-Boy, Diddy, bitch [Bridge - Will.I.Am] When you hear this in the club Just put your hands up Just put your hands up Just put your hands up When we up in the club… [Diddy] Motherfuckers I said put your hands up Turn the fuck up right motherfuckin’ now [Verse 2: Wack Flocka Flame] Oh, it’s time to party Oh, it’s time to party Smokin’, drinkin’, no passin’ out YOLO, I’mma shout it out We party hard, we yell it out Disrespect me, knock him out Crack a smile, happy hour Fuck the VIP, I’m in the crowd Me and Britney, we actin’ wild It’s Waka Flame, you know my style This little chain like 40 thou All eyes on me, look out Pop a bean, that’s the old me Molly’s here, we don’t fight fair My buzz big, like Lightyear Get a grip, shorty, you can’t stand here Friends, fans and family here Outfit real, live with no fear Turn the club into a mosh pit Spend 20 bands, do a back flip Girl, drop it low, shake that My wrists rocky like A$AP This a G mix and I laced that [Bridge - Britney Spears & (Diddy)] When you hear this in the club You’re gonna turn-turn it up (turn up bitch) You’re gonna turn-turn it up (turn up bitch) You’re gonna turn-turn it up (turn up bitch) When we up in the club All eyes on us All eyes on us All eyes on us [Hook - Will.I.Am & Britney Spears] I wanna scream and shout, and let it all out And scream and shout, and let it out We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” You are now, now rocking with Will.I.Am and Britney bitch [Verse 3: Lil Wayne] Hi! I’m Tunechi – I give the girls my room key Money can’t buy you love, so I don’t pay for no pussy I don’t pay these haters no mind – so fuckin’ call me cheap I grab life by the horns, and that bitch went “beep-beep” I swear right now I feel like ‘Pac – ‘cause all eyes on me And I don’t mean to throw no salt, but these niggas small fries to me And my bitch bad like Britney, but I wish I had Britney She remind me of my jeep, but I got a bad memory And I’m feelin’ good, I’m lookin’ good, I’m smokin’ good, I’m sippin’ These hoes think they classy? Well that’s the class I’m skippin’ Got a party in my bedroom, that’s a party she ain’t missin’ I brought her by Will.i.am, but she kept callin’ him William Only God can judge me, case closed I’ve got my hoes at Drake shows I got this shit on lock, no escape those And I’ll make that bitch scream, and shout, and let it all out I’ll put it in her backyard like a fuckin’ doghouse – Tunechi! [Hook - Will.I.Am, Britney Spears & (Lil Wayne)] Scream and shout, and let it all out (yeah, yeah) And scream and shout, and let it out (yeah) We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” I wanna scream and shout, and let it all out And scream and shout, and let it out We saying: “oh wee, oh wee, oh wee, oh” You are now, now rocking with Will.I.Am and Britney bitch [Outro - Diddy] Let’s go This is the remix This is a super black man remix This is the remix This is a super black man remix This is a super black man remix Yeah And they call me Diddy bitch Yeah Scream and shout And turn them all out Yeah
Elvis Presley - Only You 02:36
Elvis Presley - Only You 15.323 izlenme - 2 yıl önce Preciosa canción del rey del rock, Elvis Presley. Versión de los Platteros.
Resident Evil 5 - Ajan 44:56
Resident Evil 5 - Ajan 2.169 izlenme - 2 ay önce Me and my friend MrDeath have decided to upload this walkthrough for fun, but it's not so easy actually. These videos show the right way to have fun in this game, without super weapons and infinite ammo. The rules are the following: -The only our weapon is a not upgraded handgun (M92F) -No extra ammo taken from the inventory -Grenades, proximity bombs and the rocket launcher are allowed Difficulty is set to Veteran, but, because of our skills, the enemies will be as aggressive as in Professional (level 10 or almost, for more information, check the official strategy guide). I also edited out all the cutscenes and the loading time. In the end I apologize for the lags during the game, but sadly it seems tecnology hasn't arrived in my country yet.
Rihanna - Only If For A Night (Canlı Performans - Rock In Rio 2015) 03:57
Rihanna - Only If For A Night (Canlı Performans - Rock In Rio 2015) 12.739 izlenme - 1 yıl önce Rihanna - Only If For A Night (Canlı Performans - Rock In Rio 2015) Şarkı Sözleri (Lyrics): And I had a dream About my old school And she was there all pink and gold and glittering I threw my arms around her legs Came to weeping (came to weeping) Came to weeping (came to weeping) And I heard your voice As clear as day And you told me I should concentrate It was all so strange And so surreal That a ghost should be so practical Only if for a night And the only solution was to stand and fight And my body was bruised and I was set alight But you came over me like some holy rite And although I was burning, you're the only light Only if for a night And the grass was so green against my new clothes And I did cartwheels in your honour Dancing on tiptoes My own secret ceremonials Before the service began In the graveyard doing handstands And I heard your voice As clear as day And you told me I should concentrate It was all so strange And so surreal That a ghost should be so practical Only if for a night And the only solution was to stand and fight And my body was bruised and I was set alight But you came over me like some holy rite And although I was burning, you're the only light Only if for a night Madam, my dear, my darling Tell me what all the sighing's about Tell me what all the sighing's about And I heard your voice As clear as day And you told me I should concentrate It was all so strange And so surreal That a ghost should be so practical Only if for a night Only if for a night
Omegle Vol 37 -  Erik Dalı Gevrektir & Only You 19:37
Omegle Vol 37 - Erik Dalı Gevrektir & Only You 25.772 izlenme - 3 yıl önce En komik paylaşımlar buradadır.Desteklerinizi bekleriz! https://www.facebook.com/Tayfacapss
Gülçin Ergül - My One And Only Love 04:01
Gülçin Ergül - My One And Only Love 10.151 izlenme - 11 ay önce Gülçin Ergül - My One And Only Love Gülçin Ergül'ün, Arpej Yapım etiketiyle yayınlanan "Bir Tanecik Aşkım Delux" albümünde yer alan "My One And Only Love" isimli şarkısı, video klibiyle netd'de. Gülçin Ergül'ün Sosyal Medya Hesapları; Web: http://www.gulcinergul.com.tr Facebook: https://www.facebook.com/GulcinErgulOfficial Twitter: http://twitter.com/GulcinErgul Instagram: http://instagram.com/gulcinergul netd Müzik Facebook: http://www.facebook.com/netdmuzik netd Müzik Android Uygulaması: https://goo.gl/m4nAOE netd Müzik iOS Uygulaması: https://goo.gl/wkkUZi
Adele One And Only 05:25
Adele One And Only 36.552 izlenme - 5 yıl önce
Shaggy - Only Love ft. Pitbull, Gene Noble (Mastiksoul Remix) 03:14
Shaggy - Only Love ft. Pitbull, Gene Noble (Mastiksoul Remix) 8.072 izlenme - 12 ay önce Shaggy ft. Pitbull, Gene Noble - Only Love (Mastiksoul Remix) [Audio] 2015 Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro 1: Pitbull (Shaggy)] Shaggy (Yo it's Pitbull) Mr. Worldwide Let's tell the world how powerful love it (Now we spread love around the world) [Intro 2: Gene Noble] Round and round and round we go Waiting for the wind to blow As we walk this world alone Only love can bring us home Waving powerless and blind But tomorrow, we'll be kind Let love guide us through the rain Forget our yesterday [Hook: Gene Noble] Only love, love, love Brings us together Only love, love, love Love, forever Only love, forever and ever Only love, love, love Love, forever [Verse 1: Shaggy] Only love can conquer all and move mountains When you cold, only love makes you warm again Only love heals a broken heart, we been through It all girl, came through the storm again Find your joy, let go of the past Love invade your walls like the Trojan horse again Can't give up, won't give in, find the strength from within Ask yourself, can you lose my heart again? I know you're hurting but baby let my love set you free I'll never let you fall, let's go, girl you can trust in me Forever in my eyes, you will always be the one for me I'll always love you until they read out my eulogy [Hook: Gene Noble] Only love, love, love Brings us together Only love, love, love Love, forever Only love, forever and ever Only love, love, love Love, forever [Verse 2: Pitbull] Love heals all, love kills war I love the hustle but I love you more Ride or die that's what love is for Believe it or not, God loves us all When I was down and out You were down with me Things got deep, you'd drown with me If there was heat, I know you'd cock back Click, clap, spit a round with me Blow a pound with me, hold it down with me To all them haters, you can come get me It's us against the world, 150 I love Miami That's my city, 305 It's all good, all good Love is love, love is love Shaggy, Pitbull, dale It's all on us [Hook: Gene Noble] Only love, love, love Brings us together Only love, love, love Love, forever Only love, forever and ever Only love, love, love Love, forever [Outro: Gene Noble] Round and round and round we go Waiting for the wind to blow As we walk this world alone Only love can bring us home __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Shaggy - Only Love (Mastiksoul Remix) [Audio] ft. Pitbull, Gene Noble Official Music Video Music video by Shaggy performing Only Love (Mastiksoul Remix) [Audio]. (C) 2015 RED Associated Labels, a division of Sony Music Entertainment
Sam Smith - I'm Not The Only One (Official) 04:39
Sam Smith - I'm Not The Only One (Official) 23.787 izlenme - 2 yıl önce Sam Smith - I'm Not The Only One (Official) İlk kez ve sadece İzlesene.com da.
Rihanna---Only Girl----Official Video 04:10
Rihanna---Only Girl----Official Video 26.701 izlenme - 6 yıl önce rihanna
Lady Gaga - G.u.y - An Artpop Film (G.u.y.-Only Version) 04:10
Lady Gaga - G.u.y - An Artpop Film (G.u.y.-Only Version) 23.534 izlenme - 3 yıl önce Lady Gaga - G.u.y - An ARTPOP Film (G.U.Y.-Only Version) Şarkı Sözleri - Lyric: G.U.Y. (Girl Under You) Altındaki Kız Greetings, Himeros Tebrikler, Himeros God of sexual desire Cinsel istek Tanrı'sı Son of Aphrodite Afrodit'in oğlu Lay back and feast as this Geri çekil ve bu sesin seni yeni ve heyecan verici audio guides you through new and exciting positions pozisyonlara yönlendirmesiyle tadını çıkar I wanna be the girl under you Altındaki kız olmak istiyorum I wanna be your G.U.Y. (Girl Under You) G.U.Y.'ın olmak istiyorum Yeah, I wanna be the grave and earth you Evet, mezarın ve toprağın olmak istiyorum Our sexes tell us no lies Seksler bize yalan söylemez I'm gonna wear the tie, want the power to leave you Kravatı takıp senden ayrılmaya güç istiyorum I'm aiming for full control of this love Bu aşkın tüm kontolünü hedefliyorum (Of this love) (Bu aşkın) Touch me, touch me Dokun bana , dokun bana Don't be sweet Tatlı olma Love me, love me Sev beni sev beni, Please, retweet Lütfen, retweet Let me be the girl under you that makes you cry İzin ver seni ağlatan altındaki kız olamama I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum I wanna be that GUY (G.U.Y.) The girl under you, guy Altındaki kız, GUY I'm gonna say the word and own you O kelimeyi söyleyip seni sahipleneceğim You'll be my G.I.R.L. Benim K.I.Z'im olacaksın Got our romance and loves to hold you Seni tutmak için aşk ve romantizmimizi aldım Know you'll wear my make-up well Biliyorumi makyajımı güzel yapacaksın I'm gonna wear the tie, want the power to leave you Kravatı takıp senden ayrılmaya güç istiyorum I'm aiming for full control of this love Bu aşkın tüm kontolünü hedefliyorum (Of this love) (Bu aşkın) Touch me, touch me Dokun bana , dokun bana Don't be sweet Tatlı olma Love me, love me Sev beni sev beni, Please, retweet Lütfen, retweet Let me be the girl under you that makes you cry İzin ver seni ağlatan altındaki kız olamama I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum I wanna be that GUY (G.U.Y.) The girl under you, guy Altındaki kız, GUY I don't need to be on top Üstte olmaya ihtiyacım yok To know I'm wanted 'cause I'm strong enough to know the truth Ya da istediğimi bilmeye, çünkü gerçeği bilmek için yeterince güçlüyüm I just want it to be hot Onun sadece ateşli olmasını istiyorum Because I'm blessed when I'm in love and I'm in love with you Çünkü ben aşık olduğumda ve sana aşık olduğumda kutsal oluyorum Touch me, touch me Dokun bana dokun bana (Mount your goddess) Tanrıçanın üzerine çık Touch me, touch me Tokun bana , tokun bana (A summer moon comes into full phase) (Yaz ayı tam aşamaya geliyor) Get on top of me Üzerime çık (And Mars' warm spirit rams into the atmosphere) (Ve Mars'ın ruhu atmosfere giriyor) Touch me, touch me Dokun bana dokun bana Don't be shy Utangaç olma I'm in charge like a G.U.Y. G.U.Y gibi şarjlıyım I'll lay down face up this time Şimdi yüz üstü yatacağım Under you like a G.U.Y Altına, bir G.U.Y. gibi I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum I wanna be that GUY (G.U.Y.) The girl under you, guy Altındaki kız, GUY I wanna be that GUY (G.U.Y.) O GUY olmak istiyorum (G.U.Y.) I'll wrap you right up, GUY (G.U.Y.) Seni sıkıca saracağım (G.U.Y.) I'll lie down face up, GUY Yüz üstü yatacağım (G.U.Y.) The girl under you, guy Altındaki kız, GUY Achtzehn On sekiz Sechzehn On altı Fourteen On dört Vierzehn On dört Drei Üç Eins Bir Nein, Zedd! x4 Hayır Zedd!
Enya - Only Time 03:41
Enya - Only Time 30.890 izlenme - 4 yıl önce Enya - Only Time
Ada - Only You Jesus 05:50
Ada - Only You Jesus 3.005 izlenme - 4 ay önce Ada - Only You Jesus (Yepyeni Video Klip) 2016 Ada - Only You Jesus (Official Video) Şarkı Sözleri (Lyrics): ’ve got confidence in You Jesus I’ve got confidence in You Jesus Anytime and any day I’ve got confidence in You Jesus (5x) Only You can do What no man can do Only You can say What no man can say Only You can Change Any situation at all Only You are able So so You are capable Jehovah Only You can do What no man can do Jehovah He is capable He is able Only You Jesus Only You can do What no man can do Jehovah Only You can Change Any situation at all Daddy Only You can do What no man can do Jehovah I’ve got confidence in You Jesus Only You In You You Only You can do What no man can do Jehovah Unchangeable Unfailing Unchangeable Resurrected Jesus Only You can do What no man can do Jehovah Only You can save Only You can promote Promote Only You can do What no man can do Jehovah Only You can do What no man can do
David Guetta Feat. Chris Brown -  Lil Wayne ( Official  Music Video ) 03:54
David Guetta Feat. Chris Brown - Lil Wayne ( Official Music Video ) 22.415 izlenme - 4 yıl önce David Guetta feat. Chris Brown - Lil Wayne ( Official Music Video )
Hadise & Eylül Taneri - I'm Not The Only One (O Ses Türkiye - 7 Kasım 2016) 02:15
Hadise & Eylül Taneri - I'm Not The Only One (O Ses Türkiye - 7 Kasım 2016) 683 izlenme - 4 hafta önce Hadise & Eylül Taneri - I'm Not The Only One (O Ses Türkiye - 7 Kasım 2016) Şarkı Sözleri (Lyrics): You and me, we made a vow For better or for worse I can't believe you let me down But the proof's in the way it hurts For months on end I've had my doubts Denying every tear I wish this would be over now But I know that I still need you here [Chorus:] You say I'm crazy 'Cause you don't think I know what you've done But when you call me baby I know I'm not the only one You've been so unavailable Now sadly I know why Your heart is unobtainable Even though Lord knows you kept mine [Chorus:] You say I'm crazy 'Cause you don't think I know what you've done But when you call me baby I know I'm not the only one I have loved you for many years Maybe I am just not enough You've made me realize my deepest fear By lying and tearing us up [Chorus x2:] You say I'm crazy 'Cause you don't think I know what you've done But when you call me baby I know I'm not the only one I know I'm not the only one I know I'm not the only one And I know And I know And I know And I know And I know And I know, no I know I'm not the only one
Eurovision 2013 Birincisi Danimarka Oldu 03:02
Eurovision 2013 Birincisi Danimarka Oldu 26.564 izlenme - 4 yıl önce Bu yılki Eurovision Şarkı Yarışması’nı Danimarka adına yarışan Emmelie de Forest kazandı. Türkiye'nin katılmadığı 58'inci Eurovision Şarkı Yarışması'nda Danimarka adına yarışan Emmelie de Forest 'Only Teardrops' şarkısıyla 281 puan alarak 1'inci oldu. Azerbaycan'ın 234 puanla ikinci olduğu yarışmada Ukrayna 214 puanla 3'üncü, Norveç ise 191 puanla 4'üncü oldu. Emmelie De Forest – Only Teardrops (Türkçe Çeviri) (2013 Eurovision Danimarka Şarkısı) The sky is red tonight Gökyüzü kırmızı bu gece We’re on the edge tonight Tam kıyıdayız bu gece No shooting star to guide us Bıze yön gösteren bir yıldız kayması yok Eye for an eye, why tear each other apart? Göze göz, neden gözyaşı insanları ayırır Please tell me why, why do we make it so? Lütfen söyle bana neden, öyleyse neden öyle yaparız I look at us now, we only got ourselves to blame Şimdi bize bakıyorum da, sadece kendimizi suçlayabiliriz It’s such a shame Tam bir utanç vesilesi How many times can we win and lose? Kaç kez kaybedebilir ve kazanabiliriz? How many times can we break the rules between us? Kaç kere aramızdaki tabuları yıkabiliriz? Only teardrops Sadece gözyaşları How many times do we have to fight? Kaç kere kavga etmeliyiz How many times till we get it right between us? Doğrusunu yapana kadar kaç kez? Only teardrops Sadece gözyaşları So come and face me now Hadi gel ve yüzleş benilme Here on this stage tonight Bu gece ve burada Let’s leave the past behind us Hadi geçmişi ardımızda bırakalım Eye for an eye, why tear each other apart? Göze göz, neden gözyaşı insanları ayırır Please tell me why, why do we make it so? Lütfen söyle bana neden, öyleyse neden öyle yaparız I look at us now, we only got ourselves to blame Şimdi bize bakıyorum da, sadece kendimizi suçlayabiliriz It’s such a shame Tam bir utanç vesilesi
Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This 03:41
Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This 17.193 izlenme - 3 yıl önce Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This