Hoşgeldiniz!

Osmanlı Tarihi Videoları İzle

29 Mayıs 1453 İstanbul'un Fethi Belgeseli 11:35
29 Mayıs 1453 İstanbul'un Fethi Belgeseli 7.377 izlenme - 4 yıl önce İstanbulun Fethinin 560. yılı
29 Mayıs 1453 İstanbul'un Fethi 01:44
29 Mayıs 1453 İstanbul'un Fethi 1.688 izlenme - 4 yıl önce İstanbulun Fethi Videosu
BBC Osmanlılar: Avrupa'nın Müslüman İmparatorları 1.Bölüm HD 59:18
BBC Osmanlılar: Avrupa'nın Müslüman İmparatorları 1.Bölüm HD 733 izlenme - 2 yıl önce Osmanlı İmparatorluğu'nun Söğüt'te başlayıp üç kıtaya yayılan altı asırlık öyküsü ele alınıyor, Osmanlı tarihi objektif biçimde 2013 yılında yayınlanan programda anlatılmış.
Osmanlı Tarihi 01:19
Osmanlı Tarihi 1.678 izlenme - 7 yıl önce osmanlı tarihini tanıtan video.
Cumhuriyet'e Kanat Gerenler - İsmail Hakkı Uzunçarşılı - 2. Bölüm 14:05
Cumhuriyet'e Kanat Gerenler - İsmail Hakkı Uzunçarşılı - 2. Bölüm 245 izlenme - 11 ay önce Arkadaşlar "Cumhuriyete Kanat Gerenler" programı TRT2'de 13.08.1995-29.06.1997 yıllarında gösterilmiştir ve biyografi tanıtım programıdır. Yüklediğim bu bölüm programın 132. bölümü olup 1996 yılı tarihlidir. Bu bölümde Ord. Prof. Dr. İsmail Hakkı UZUNÇARŞILI'NIN hayatı belge ve fotoğraflarla anlatılmaktadır. Uzunçarşılı hakkında oğlu Oktay Uzunçarşılı, Prof. Dr. Mübahat Kütükoğlu, torunu Cihan Baysal, Prof. Dr. Oktay Aslanapa, Ord. Prof. Dr. Reşat Kaynar ve gelini Özen Uzunçarşılı ile yapılan görüşmelere yer verilmektedir.
Enstrümantal Piyano Tuti-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Değil Fon Müzik Zeki Müren Karaoke Itri Segah 05:28
Enstrümantal Piyano Tuti-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Değil Fon Müzik Zeki Müren Karaoke Itri Segah 1.696 izlenme - 3 yıl önce GÜNEŞ YAKARTEPE " Yeni Tuti-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Değil " Eserinin Eşlik Çok ses (Senfonik) Nota ve armonilerini analiz ederek, Digital stand Piyano ile çaldı. Tûtî-i mu'cize-gûyem ne desem lâf değil Çerh ile söyleşemem âyînesi sâf değil Ehl-i dildir diyemem sînesi sâf olmayana Ehl-i dil birbirini bilmemek insâf değil Yine endîşe bilir kadr-i dürr-i güftârım Rûzigâr ise denî dehr ise sarrâf değil Girdi miftâh-ı der-i günc-i ma'ânî elime Âleme bezz-i gevher eylesem itlâf değil Levh-i mahfûz-ı suhandir dil-i pâk-i Nef'î Tab'-ı yârân gibi dükkânçe-i sahhâf değil Ah Tut-i Mucize Guyem Sözleri Tûti-i mûcize-gûyem ne desem laf değil Çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil Nef'i Nesre çeviri: Muzice gibi güzel söz söyleyen bir kuşum, ne desem boş değil, felekle söyleşemem feleğin kalbi saf değil, bizim için oyunlar hazırlıyor. Bildiğimiz gibi "tûti", papağan, dudu kuşudur. Papağana konuşma öğretmekte ayna kullanılırmış. Bir kişi, kuşu büyük bir aynanın önüne koyup, kendisi aynanın karşısında gizlenir ve konuşmaya başlarmış. Aynada kendi aksini gören kuş, bu sesi kendisi gibi bir kuşun sesi sanarak taklide başlar ve konuşmayı öğrenirmiş. Beyitimizde papağanın geveze, taklitçi bir yapı sergilemesinin haricinde, kanatimce mana itibariyle olumlu, heva u hevesten uzak, vahy u ilham aracılığıyla dile gelmesi, laf ü güzaf etmemesi anlamındadır. Öyle ki, tûtinin bu sözleri, Allah'ın emri ve izniyle peygamberler tarafından yapılarak halkı hayrette bırakan olağanüstü haller, yani "mucize"ler gibidir. Tûtiden gidecek olursak -beyitin paralelinde- şu Acem hikayesi anlatılır: " Uzun, çok uzun zaman önce, evindeki bir kafeste Hintli bir papağanı olan bir Acem aktar yaşarmış, kuş Hindistan'dan gelmiş ve bu yüzden sıla hasreti içindeymiş. Günlerden bir gün aktar, Hindistan'a bir iş seyahatine gideceği sırada, papağanına Hintli papağanlara bir şey söylemek isteyip, istemediğini sormuş. Tuti de ' benden selam söyle ve sizi korkunç özlüyor de' diye söylemiş. Acem aktar bir kervan arasında, bir devenin sırtında Hindistan'daki ormanlardan geçerken, bir ağacın üzerinde papağan görmüş. "Papağanımın sana selamı var" diye seslenmiş. "Sizleri korkunç özlüyor." O anda papağan birden ağaçtan düşerek, ölmüş. Aktar seyahatten geri döndüğünde Tuti, kendisi için bir haberinin olup olmadığını sormuş. Aktar da, "Senin selamını ve çok özlediğini söyler söylemez, ağaçtan düştü ve öldü." demiş. Bunu duyan Tuti de çığlık atarak, oracıkta ölmüş. Acem aktar bin pişman olmuş söylediğine. Ölü papağanı kafesten alıp, dışarı attığında olanlar olmuş. Papağan birden hareket etmiş ve uçmaya başlamış. Arkasından bağıran aktara, şu cevabı vermiş Tuti: "Eve, eve, eve..." Ardından, kafesin başına her geldiğinde Acem aktarın tekrarlayıp durduğu şu sözleri eklemiş "Tûti-i mûcize-gûyem ne desem laf değil Çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil" Hikayemiz beyitle ilgili olarak bahsi geçen bir hikayedir. Mucize sözler söyleyip, laf u güzaf etmeyen tuti, ikinci mısrada felek yani "çerh" ile söyleşemez; çünkü feleğin kalbi saf değil. "Felek", gök, gökyüzü, sema; talih, baht anlamlarındadır. Batlamyos sisteminden çıkarılan bir düşünüşe göre, dünya kainatın merkezindedir. Dünyayı dokuz felek çevreler. Bunlardan atlas feleği dönerken, diğerlerini de kendi istikametinde dönmeye zorlar. İşte kendi istikameti dışında dönüşe zorlanan bu sekiz felek, insanların talihleri, refah ve mutlulukları üzerinde değişken ve aksi durumlar ortaya koyar. Felekler üzerine şikayet etmenin nedeni olarak bu gösterilir. "Dönek felek" gibi şikayetlerin aslı da dokuzuncu felek olan Atlas feleğinin ters dönüşüdür. Bu anlam itibariyle felek daha çok, edebiyatımızda şikayet yerine kullanılır. Feleklerin bu mecburi dönüşü üzerine, beğenilmeyen durumlar ortaya çıkıyor ve bu da bir yakınmaya neden oluyor. Bir yerde yazılan kadere karşı gelme ve isyan boyutuna geçiliyor. Beğenilmeyen birçok şey ona isnat edilerek, ayinesinin saf olmadığı dile getiriliyor. "Ayine"den kasıt olarak burada kalbi görebilirz. Söylediklerinin laf değil de kelam olan tutinin, kalbi saf olmayan, kadere karşı gelen felekle söyleşmesi zordur, hatta mümkün değildir. Tutinin bu anlamda muziceler söylemesini, Kur'an-ı Kerim'e de telmih yapmasına bağlayabiliriz. Çünkü mucizeleri içinde barındıran tek gerçek kitaptır, Kur'an-ı Kerim. Bu şekilde söyledikleri kelam olan tutinin, kalbi saf olmayanla söyleşmesi imkansızdır. Nitekim kelam, laftan evladır. Mevlana muhibbi: Nakş-ı hüsnünle dili ey büt-i Çin deyr eyle Erganûn oldu eliflerle tenin seyr eyle Hayali Enstrümantal Piyano Tuti-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Değil Fon Müzik Zeki Müren Karaoke Itri Segah Yörük Semai Enstrümantal Piyano,Tuti-i Mucize,Fon Müzik,Zeki Müren,Karaoke,Itri Segah,Yörük, Semai, Guyem ,Ne Desem Laf Değil B012de Tuti i Mucize Enstrümantal piyano,Senfoni şarkı,piano solo,Fon Müzik,Türkü,sarkı,Karaoke,Moledi,Melodik,Kitap,Osmanlı,sultan,muhteşem,tarihi,KTM,osmanlı devleti,tarihi,muhteşem eser,harika,güzel, Rahmet,Padişah,Orjinal,Video.Klibi.İlahi,Enstrüman Piyanist güneş yakartepe gunes pianist Piyano caz nedir Resitali çal tarih oyun fiyat ucuz uzman üstad uygulama bilgisayar alet ara mp3 Dinle aksesuar eğitimi kursu dersi albüm al ajans akademi çal öğren öğren öğretmeni hocası öğreniyorum öğret öğrenmek bilmek gösteri kültür merkezi salonu konser teknik dinle seyret Bul enstrümantal piyano piyanist piano pıyano piyanolar piyanosu konçerto sonat sonatin klasik türk müziği sanat thm tsm ktm grubu grup topluluk eğitimi okulu lise egzersiz etüd eser festival fon forom filmi gam hoca öğretmen jazz jenerik keman kaç marka metod müzikleri melodi usta master sınıf yetenek çocuk küçük piyanist çocuk parça play eser pano kiralık rock rak sesi solo satın al fiat fiyat tuş tamir tamirci taşıma terim tarihi teli şarkı şarkısı ekşi sözlük ansiklopedi kitap söz usb uzaman tv trt müzik trtmüzk kral televizyon ünlü üretici usta üzerinde virtiöz virtüöz vikipedi ney keman Profesyonel Akustik piyano vst stüdyo proje yeni başlayanlar yarışma sözleri arabesk fantezi halk sanat sanatçı vokal zeybek Rumeli türkiye youtube resital solo koro topluluk orkestra alıştırma oyun oyna org öğrenme online öğrenmek oyuncak video kurs beceri mp4 ses nota nerdir nerede nasıl kim öğrenme samsung radyo ritim ritm romantik resital solfej sehpa sandalye sesi nakliye liste konsol sözler satın al satışı sat al foto youtube yazılım zil sesi karaoke altyapı alt yapı wiki zor kolay süper ücret tam resital fiyatları çal dinle tarihçe indir programı oyunları ilgili aramalar dinletisi slow dersleri akordu metod başlangıç cover çalma çalgı çalan çeşit çalma çalmak yöntem eğitmen iPhone ipod ipad pad ikinci el İngilizce Türkçe türk piyano nasıl çalınır videoları tuşları şarkıları İstanbul türk turk turku beste virtüözleri fon müzikleri piyano solo piyano resital piyano fon müzikleri piyano enstrümantal oyun havası özel ders öğrenmek öğren öğrenci ölçü özel kurs master klas yöre oyun havası nasıl oynanır nerde nasıl kim kime niçin nerede ne kimle yöre makam bölge peşrev fasıl saz eser semai mani anadolu Web Görseller Videolar Uygulamalar Daha fazla Arama araçları Google arama araTAGs etiket düz nedir zara kubat şarkı söz Adı yaman yöre saz bağlama trt müzik Nerede nasıl KİM Nerde Ne Kime Zaman yerde Hangi hangisi Soru cevap hece ölçü ezgi halk şiiri Kelime anlam Resiatal Resitali Konser Şarkı Türkü ENSTRÜMANTAL İlahi Karaoke Piyano Piyanist Nota Söz Yakartepe Türkiye türk harita Belediye Büyük şehir İlçe Türküler 81 İl 81 ALAN KOD Şehir Trafik No Plaka Numara Merkez Şehri Alfabetik liste Tel Telefon Ptt Forum Net iller köy En kalabalık İller İdare Genel Müdür AK Parti Hedef haber r Politika saat önce Genel Başkan Yardımcı Yerel seçim tamam hava durumu Tüm Zara Vokal Master Youtube kubat Vokal Master Belediyesi 81 ALAN Şehir Trafik Kod No Plaka 67 eski yeni ALAN Şehir Trafik Kod No Plaka Numara Merkez Şehri Alfabetik liste Forum Net iller köy nüfusu En kalabalık İller İdaresi Genel Müdür Merhaba arkadaş bugün sizlere ülke en turistik Hikaye Öykü THM Türkü Çal Öykü Anlatıcı Size Halk Anlat Hikaye Resim İzle Var Şiir Söz Yöre fotoğraf söz yaşat Bu türkü Kültürü saz söz THM Koro Solo Solist Çeşitli Sanatçı İzlesene Video Sanat Zanaat Türk Şarkı Repertuar Konser Albüm CD DVD Kral TV Trt Star Show Kanal Televizyon Anonim Türkü Beni Akor Anonim Saz Akord bağlama Piyano Resitali Çaldı KÜÇÜK minik ufak mini müzisyen Cocuk Piyanist Genç Karaoke Ezgi Slow Sözsüz Melodi Ezgisel Fon Müziği HAFİF DE Enstrümantal Karaoke Ezgi Slow Sözsüz Melodik Melodisel Ezgisel Yemek Fon Müziği MELODİ FON MÜZİK HAFİF Piyano Eser moledi moledik Türkü Beni Akor Anonim Saz bağlama Ney İcra piano neyzen Nota ılahı sözleri ilahisi Kanun keman bendir kabak kemane rebap ud def kudüm taksimi kemençe müzik isim anadolu enstrüman enstrumantel vokal video çalgıları eski Türk Sanat Müziği halk sazları musiki usul solo koro ilahiler dinle indir izle seyret Hutbe Karışık güzel kul hak ekşi sözlük 12 Ekim 2013 Cumartesi kelimeler yazar ne zaman güzelinden olsun sıralama şekli mükemmel ara boşver bugün gündem giriş kayıt ol bugün gündem kişisi derleyen notaya alanı saz ses sanatçı olmak üzere şimdi sayfa Arama Anahtar Sözcükleri Ara Toplam 7 sonuç bulundu. Aranacak Tüm sözcü Herhangi bir sözcük Tam tümlecik Sıralama İlk önce yeniler İlk önce eskiler En popüler Alfabetik Kategori Sadece Burada Ara Kategoriler İletişim Makaleler Haber Kaynağı Bağlantılar Yorumlar Görüntü Sayısı
Kürdilihicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Enstrümantal Piyano Senfoni İlahi, Piano So 07:01
Kürdilihicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Enstrümantal Piyano Senfoni İlahi, Piano So 1.480 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Aysu" Eserini Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı . Mehmet Reşat Aysu (1910, Tekirdağ 13 Ekim 1999, İzmir), özellikle saz semaisi besteleriyle ünlü Türk bestekârdır. Ayrıca şarkı, peşrev, oyun havası gibi Türk musıkîsi formları da dahil, üç yüzü aşkın eser bestelemiştir. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni, 1936 yılında da Ankara Ziraat Fakültesi'ni bitirmiştir. Bu yıllarda İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli musıkî çalışmalarında bulunmuştur. Mehmet Reşat Aysu, Rakım Elkutlu ile 1945 yılında İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurmuş ve nota bilmeyen üstadın birçok eserini notaya alarak onları unutulmaktan kurtarmıştır. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısrasıyla başlayan şarkıyı da Elkutlu ile birlikte bestelemiştir. Eserlerinden bazıları Acem-Aşiran Saz Semaisi Aksak Semai Acem-Aşiran Peşrev Devr-i Kebir Acem-Kürdi Saz Semai Aksak Semai Bûselik Saz Semai Aksak Semai Bûselik Peşrev Düyek Ferahfeza Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Peşrev Düyek Hicazkar Saz Semai -Aksak Semai Hisâr-Bûselik Saz Semai Aksak Semai Hüseyni Saz Semai Aksak Semai Karcığar Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkâr Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkâr Peşrev Düyek Muhayyer Kürdi Saz Semai Aksak Semai Muhayyer Kürdi Peşrev Düyek Nikriz Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Peşrev Devr-i Kebir Rast Saz Semai Aksak Semai Segah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Peşrev Çenber Sultaniyegah Peşrev Düyek Sultaniyegah Sirto Sofyan Suz-i Dil Saz Semai Aksak Semai Şedd-i Araban Saz Semai Aksak Semai Şedd-i Araban Peşrev Düyek Şehnaz Saz Semai Semai Şehnaz-Buselik Saz Semai Aksak Semai Yegâh Saz Semai Aksak Güneş yakartepe "KürdiliHicazkar Saz Semaisi" Piyano Eşliklerini yazdı ve piano ile çaldı. beste:Mehmet Reşat Aysu Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında Tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak dünyaya geldi. Klarnet çalan babası Tekirdağ Belediye Bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. Birinci Cihan Savaşı yıllarında aile İstanbul'a göç etti ve Reşat Aysu Darüşşafaka Lisesi'nde öğrenimine başladı. Burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. Daha sonra Zekaîzade Ahmet Irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. Daha sonraki yıllarda Batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda Batı tekniğini geliştirdi ve Batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. Bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni bitirerek Ankara Ziraat Fakültesi'ne girdi. 1936 yılında bu okuldan yüksek ziraat mühendisi olarak ve 1969 yılında emekli olana kadar Ankara, Sivas ve Bornova'da Entomoloji (Böcek Bilimi) dalında ihtisas sahibi olarak çeşitli görevlerde bulundu. Bu yıllarda aynı vazifeyi paylaştığı İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli faaliyetlerde bulurdu. 1945 yılında Rakım Erkutlu ile İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurdu ve merhum üstadın birçok eserini notaya alarak unutulmaktan kurtardı. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısraıyla başlayan şarkı iki bestekarın ortak eseridir. 1947'de Madam Amati yönetiminde kurulan Şehir Orkestrası'nda 2. ve 1. keman olarak çaldı. 1945-1948 yılları arasında İzmir Musiki Cemiyeti'nde hocalık yaptı ve 1949 yılında İzmir Radyosu'na kemanı ile bir yıl müddetle devam etti. 1958 yılında Ege Üniversitesi'nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu, 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı'nda uzun yıllar hocalık yaptı. Henüz on bir yaşındayken bestelediği "La Reve" isimli senfonik parçadan başka tango, fokstrot, lied, marş gibi batı müziği formlarında besteler yapan Reşat Aysu, 1943 yılında saz eserleri bestelemeye başladı. Peşrev, saz semaisi, şarkı, oyun havası gibi Türk müziği formları da dahil olmak üzere üç yüzü aşkın eser besteleyen sanatkar özellikle saz semaileri ile çok ünlü oldu. Beria Aysu ile evliliğinden; Emre, Yalvaç ve Soner isimli üç oğlu olan Reşat Aysu, 13 Ekim 1999'da vefat ederek izmir'de toprağa verildi. Mehmet Reşat Aysu'nun sitemde bulunan eserleri: Mehmet Reşat Aysu'nun kürdîli hicazkâr saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun muhayyer kürdî saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun nihavend saz semâîsi Hatıra Meleklerin Hüznü Libertango Rüzgar Uyumuş Hasret Nadir'in Aryası (İnci Avcıları'ndan) Mandıra (Kelebek Süiti'nden) Adagio Spain Nihavend Saz Semaisi - Reşat Aysu Nihavend Saz Semaisi - Erzurumlu Hasib Dede Mehtapta Yakamozlar / Cinuçen Tanrıkorur Oblivion / Astor Piazzolla Mahur Saz Semaisi / Refik Talat Alpman Gel Ey Denizin Nazlı Kızı / Aleko Bacanos Nihavend Kanun Taksimi / Tahir Aydoğdu Vucüt İkliminin Sultanı Sensin / Tahir Aydoğdu Arap Dansı (Fındıkkıran'dan) / Çaykovski Nihavend Saz Semaisi / mesut Cemil Ave Maria / Bach-Grounod Kürdilihicazkar Kanun Taksimi / Tahir Aydoğdu Kürdilihicazkar Saz Semaisi / Reşat Aysu Gymnopedie No.1 / Eric Satie Gönlümün Melali / Ömer Altuğ Düğün Evinde / Hüsayin Sadettin Arel KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Enstrümantal piyano Senfoni ilahi, piano solo Fon Müzik Türkü Karaoke Moledi Melodik şarkı b008de KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Piyano Resital Kitap Reşat Aysu KTM Enstrümantal piyano Senfoni ilahi, piano solo Fon Müzik Türkü Karaoke Moledi Melodik şarkı Kürdili Hicazkar,Saz Semai,Saz Eserleri,Enstrümantal piyano, Senfoni ilahi,piano solo,Fon Müzik,Türkü,şarkı,Karaoke,Moledi, Melodik,Kitap,Reşat Aysu,KTM,osmanlı,tarihi,muhteşem eser,harika,güzel aa
Mahur Saz Semasi KANUN PİYANO DÜETİ Refik Talat Alpman Peşrevi Saz eseri Kez Ziyaret Et Son Tarihsel 07:16
Mahur Saz Semasi KANUN PİYANO DÜETİ Refik Talat Alpman Peşrevi Saz eseri Kez Ziyaret Et Son Tarihsel 660 izlenme - 2 yıl önce Türk Saz Eserlerini Piyano ve Kanun Sesleri ile Hiç Dinlediniz mi?. Piyanist Güneş Yakartepe, " Mahur Saz Semasi Refik Talat Alpman " Eserini Piyano Nota Armoni Eşliklerini yazdı, ve Kuyruklu Piyano ile çaldı Enstrümantal Türk Saz Eserlerini Piyano ve Kanun Serisi: 12 Çok sevilen Musikilerimizi Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum. Sevgi ve Saygılar... Kanun Piyano Mahur Saz Semasi Refik Talat Alpman NEY Klasik Eserler Nota Arşivi Neyzen Pdf Peşrev Bu Sayfa 5 Kez Ziyaret Et Son Tarihi Yanıt Sil Yanıtlar Eseri Notalar Blog Spot Eserler 09 Kanun Piyano Mahur Saz Semasi Refik Talat Alpman NEY Klasik Eserler Nota Arşivleri Neyzen Pdf Peşrevi TÜRK SANAT MÜZİĞİ FELSEFE TARİHİ KLASİK MÜZİK MÜZİK TV MAHUR MAKAMI Çargah makamı dizisinin rast perdesindeki inici şeddidir. Rastta çargah beşlisi ile neva'da çargah dörtlüsünden oluşur. Seyir; gerdaniye perdesi etrafında gezintiden sonra çargahta çargah beşlisi (fa bekar, acem) geçkisi yapılır, gerdaniye'de, neva'da, hüseyni'de ve çargah'da asma kararlar yapılabilir. Yeden geveştten sonra karar rasttır. Mahur Makamından örnekler Ahmet Avni Konuk'un Fihrist-i Makamatından Mahur Gazi Giray Han'ın Mahur Peşrev'inden Refik Talat Alpman'ın Mahur Saz Semaisi'nden Kemençeci Nikolaki'nin Mahur Saz Semaisi'nden YouTube 'da Mahur Makamında Saz Eserleri Mahur Taksim - Süleyman Yardım - Ender Erkmen Tanburi Cemil Bey'den Mahur Peşrev Mahur Peşrev - Gazi Giray Han , Mahur Kar - Abdülkadir Meragi Mahur Peşrev - Rauf Yekta Bey Mahur saz semai - Kemençeci Nikolaki Mahur Taksim-Mahur Saz Semaisi (R.T.Alpman) - Bayram coşkuner Mahur Taksim-Mahur Saz Semaisi (R.T.Alpman) - Necati Çelik YouTube 'da Mahur Makamında Şarkılar Âşıka Bağdat Sorulmaz - Münir Nurettin Selçuk Ben Güzele Güzel Demem - Saadettin Kaynak Çek Küreği Güzelim Uzanalım Göksu'ya - Arif Sami Toker Hicrânı açmıştır sînede yâre - Sadi Hoşses - Mustafa Sağyaşar Şarkımı Senin İçin Yazdığımı Bilseydin - İrfan Özbakır - Nilgün Abışka Şimdi bahara erdim gonca gonca gül derdim - Alaeddin Yavaşça - Coşkun açıkgöz Yemenimde Hare Var Yüreğimde Yare Var - Lale Mumcu Yine zevrak-ı derûnum kırılıp kenara düştü - Dede Efendi Yüce dağdan esen rüzgâr sevgiliye selâm götür - Selahattin Pınar - Belgin Erol Mahur Makamı Mahur Makamı, Çargah Makamı dizisinin Rast perdesi üzerine göçürülmesiyle elde edilir. a. Durak: Rast perdesidir b. Seyir: Inicidir c. Güçlü: Gerdaniye perdesidir d. Yeden: Geveşt perdesidir e. Donanim: Fa küçük mücennep diyez Bakiye - Tam - Tam - Tam - Bakiye - Tam - Tam Rast perdesinde Çargah beslisi ve Neva perdesinde Çargah dörtlüsü halinde meydana gelen Mahur Makami dizisi, tiz durak (Gerdaniye) üzerinde Çargah beslisi halinde genisler. Dizinin Seyri: Mahur Makaminin seyrine Gerdaniye perdesi veya civarindan baslanir. Inici bir seyre sahip olmasindan dolayi tiz durak civarindaki seslerde veya genisleme seslerinde dolasilir. Güçlü olan Gerdaniye perdesinde kalis yapilir. Çargah dörtlüsü ile Neva perdesine inilerek asma kalis gösterilir. Dizinin yukaridan asagiya inis cazibesine uyarak Buselik perdesi Segah yapilir. Bu degisiklik makama yumusak bir hava verir. Hüseyni perdesinde Buselik, Çargah perdesinde Çargah ve Dügah perdesinde Hüseyni’li kalislar da yapilabilir. Dizinin seslerinde gezinilerek, Çargah beslisinin sesleri ile Rast perdesinde karar verilir. Bu Makamdaki Bazı Şarkılar: * Aşıka Bağdat sorulmaz (Münir Nurettin Selçuk) * Bahar pembe beyaz olur (Neveser Kökdeş) * Ben güzele güzel demem (Sadettin Kaynak) * Beyoğlu'nda gezersin (Neyzen Rıza Efendi) * Bu sevda ne tatlı, ne tatlı yalan (Şükrü Şenozan) * Bu son şarkımda sen varsın (Muzaffer İlkar) * Çek küreği güzelim, uzanalım Göksu'ya (Arif Sami Toker) * Hicranı açmıştır sinede yare (Sadi Hoşses) * Hoş geldin gönül bahçeme bahar gözlüm (Selahattin İçli) * Petek petek bal gibisin (Erol Sayan) * Şarkımı senin için yazdığımı bilseydin (İrfan Özbakır) * Şimdi bahara erdim (Alaeddin Yavaşça) Mahur, en sevilen makamlarımızdan biridir. İran ve Hindistan'da Mahur isimde şehirler vardır. Mahur makamı ismini muhtemelen bu şehirlerden almıştır. Çeşitli kar-ı natık güftelerinde de Mahur adının coğrafi isim olarak kullanılması bu görüşü doğrulamaktadır. Mahur makamı, elimizdeki en eski örneklere ve eski nazariyat kitaplarındaki bahislere bakılacak olursa en az 6-7 asırlık bir makamdır.Asırlardan bu yana aynı derecede rağbet görerek kullanılmıştır. Neşeli, şuh, gönlü ferahlatan bir makamdır. Mehter musikisi ve halk musikisinde de yaygın olarak kullanılmıştır. Mahur makamı, Arel-Ezgi-Uzdilek sistemindeki tarife göre Çargah makamının Rast perdesindeki şeddidir. Karar sesi Rast, güçlü sesi Neva, tiz durak sesi Gerdaniye, yeden sesi Geveşt'tir. Pestten tize doğru sesleri şöyledir: Rast, Dügah, Buselik, Çargah, Neva, Hüseyni, Mahur, Gerdaniye. Bütün şed makamlarda olduğu gibi Mahur makamında da asırlar içinde bazı seyir hususiyetleri ortaya çıkmış ve makamın karakterini Çargah ve Acemaşirandan farklı kılmıştır. Makam inici karakterdedir. Tiz durak olan Gerdaniye civarında seyre başlanır ve bu perdede asma karar yapılır. İniş esnasında mahur perdesi yerine acem perdesi kullanıldığı olur. Yine iniş esasında yerinde veya Çargah perdesinde Nikriz çeşnileri sık olarak kullanılır. Bilhassa eski eserlerde, karara doğru Buselik yerine Segah perdesinin kullanıldığı da olur. Mahur makamından günümüze kadar notası ulaşan eserlerin sayısı Yılmaz Öztuna'nın verdiği rakamlara göre 859 olup, en çok kullanılan makamlar arasında 9. sıradadır. Evet değerli dostlarım, Bu bilgiler ışığında bu makamı teknik olarak inceleme imkanınız oldu. Lakin bu makamdaki eserleri dinlediğinizde çok başka bir letafet alacağınızdan hiç kuşkum yok. Gencebay eserlerinden Mahur makamı örnekleri: Dönmeyen Yıllar, Beni Böyle Sev. Klasik Musiki'de bu makama örnekler: Otomobil Uçar Gider, Aşıka Bağdat Sorulmaz, Beyoğlu'nda Gezersin, Ben Güzele Güzel Demem, Bahar Pembe Beyaz Olur, Bu Son Şarkımda Yine Sen Varsın, Çek Küreği Güzelim Uzanalım Göksu'ya... daha pek çokları. Yazdığım bu eserleri dinlediğinizde, üzerinizde bu makamın ne kadar tatlı bir his bıraktığını göreceksiniz. Müzikle kalın dostlar. ahur (Mâhûr, Farsçadan), Klasik Türk müziğinde birleşik bir makam. Türkçe MAHUR (türkçe) anlamı 1. f. Kumarhâne. Meyhâne. MAHUR (türkçe) anlamı 2. türk müziğinde bir makam: .MAHUR (türkçe) anlamı 3. (Farsça) - Türk musikisinde rast perdesinde karar kılan bir makam. - Erkek ve kadın adı olarak kullanılır. Mahur Saz Semasi KANUN PİYANO DÜETİ Refik Talat Alpman Peşrevi Saz eseri Kez Ziyaret Et Son Tarihi Yanıt Sil Yanıtlar Eserleri Notalar Blog Spot Eserler arşivler Klasikler Osmanlılar Osmanlıca Tarihi En Güzel Nağmeleri Fon Müzikleri Sesi Yaylısı Beste Huseyni Ekşi Sözlük Eposta Gönder Blog Yemek Bilgi Fasıl Saz Semasi, KANUN PİYANO, Refik Talat Alpman,Klasik saz eserleri,osmanlıca Mahur DÜET Peşrevi Saz eseri Kez Ziyaret Et Son Tarihi Yanıt Sil Yanıtlar Eserleri Notalar Blog Spot Eserler arşivler Klasikler Osmanlılar Osmanlı Tarihi En Güzel Nağmeleri Fon Müzikleri Sesi Yaylısı Beste Huseyni Ekşi Sözlük Eposta Gönder Blog Yemek Bilgi Fasıl Nota Arşivi Neyzen Pdf Peşrev Bu Sayfa 5 Kez Ziyaret Et Son Tarihi Yanıt Sil Yanıtlar Eseri Notalar Blog Spot Eserler Mahur Saz Semasi Refik Talat Alpman KANUN PİYANO Kanuni Piano Music Sound solo Piyanist NEY Klasik Saz Eserleri Peşrevleri taksimi formu eseriyle akustikhane akustik sonucu İstanbul Osmanlı Devleti Ölüm padişah kendi Mekteb Sultani karşı bina hediye ilgisi küçük yaşlar başla musikisi musikiler ünlü hocalar aldı Maliye miras memuru Makam Enstrumantal Semaisi Semai Fon Müzikleri Musikileri Senfonik Güzel Nağme Tarzlar Klasik Türk müziği Çalgılar Bilgi Fasıl nerede kim kimdir nasıl nedir Besteciler Huseyni Makale Dış Duyuru Teori
Nikriz Longa Tanburi Cemil Bey Makamı Enstrumantal Saz Eseri Versiyon Klasik Türk Musikisi Semaisi 1 03:43
Nikriz Longa Tanburi Cemil Bey Makamı Enstrumantal Saz Eseri Versiyon Klasik Türk Musikisi Semaisi 1 746 izlenme - 3 yıl önce Eserleri Dinleyince Çok güzel ve Farklı bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Saz Eserlerimizi Hiç Akustik Piyano Tını’ları ile Dinlediniz mi?. Polifonik Çok sesli Hazırladığım Armonileri Acaba Sevecek misiniz? Enstrümantal Türk Klasik Müziği Saz Eserleri Solo Piyano Serisi: 1 Piyanist Güneş Yakartepe, “Tanburi Cemil bey Nikriz Longa” Müziğini Polifonik Şekilde Akustik Piyano ile Melodik form ile çaldı. Çok sevilen Tarihimizin Bu güzide Saz Parçalarını Piyano ile Dinleyince Çok güzel ve değişik bulacaksınız. Ümit ederim hoşunuza Gider. Yorumlarınızı,Eleştirilerinizi bekliyorum. Piyanist Güneş Yakartepe, Klasik Türk Musiki’mizin Ünlü” Nikriz Longayı “SOLO PİYANO ile çaldı. Tanburi Cemil Bey 1873 yılında İstanbul'da doğmuştur İlk müzik bilgilerini orta okul sıralarında ağabeyi Ahmet Bey Kemani Aleksan' dan almıştır Enstrüman çalmaya karşı ilgisi on yaşlarında keman kanun ile başlayan Cemil Bey daha sonra başladığı ismi ile bütünleşen tanbur sazı ile virtüozluk derecesine ulaşmıştır Tanburdan başka kemençe lavta viyolonsel gibi sazları aynı ustalıkla icra ederek başlıbaşına ekol sahibi olmuştur Enstrüman çalmakta erişilmez mertebeye yükselmiş olan Cemil Bey aynı zamanda iyi bestekardır Yaptığı eserlerle Türk Müziği saz icrasına yepyeni modern tarz değişik yorum getirerek icracılığın mükemmelleşmesinde en büyük rolü oynamıştır Özellikle taş plaklara yapmış olduğu taksim kayıtları makam uslüp tavır açısından ders niteliği taşımaktadır 29 Temmuz 1916 yılında İstanbul'da ölen Cemil Bey sözlü eserlerin yanında birçok saz eseri bestelemiştir Ayrıca taksimlerinin yanında pek çok eserini de yaş plaklara çalmıştır nİKRİZ MAKAMI A Sistemci Okulda Nikriz makamı en eski makamlarımızdandır Sistemci okulda evvelden beri bilindiği kesinlik kazanmaktadır Nikriz tam makam niteliği ile sistemci okulda kabul edilmemiş 24 şube içinde görülmüştür Sistemci okul Nikrizi Niyriz adı altında iki çeşit olarak tertiplemiş ikisine ayrı isimler vermiştir Bu ayrıma göre beş sesten oluşan Nikrize Niyriz i Sagir Küçük Niyriz sekiz sesten oluşan Nikrize de Niyriz i Kebir Büyük Niyriz denilmiştir Nikriz i Kebir bugün bildiğimiz kullandığımız Nikriz makamıdır Lâdikli Mehmed Çelebi'ye kadar gelen bu iki türden Nikriz i Sagir daha sonra kullanılmaz olmuş bu tür Nikrizden hiçbir eser bize kadar gelememiştir Abdülkadir Merâgî Câmi'ü'l Elhân adlı kitabında her iki tür Nikrizin ebced notası ile şemalarını vermiştir Bu şemalar şöyledir Nikriz i Sagir A D V T Ya Nikriz i Kebir A D V Y Ya YV YH Bu ebced notalarını portede gösterirsek şu dizileri elde etmiş oluruz Nikriz i Kebir dizisini asıl karar perdesine göçürdüğümüz zaman Şemada görüldüğü gibi bugün kullandığımız Nikriz dizisine çok yakın benzeri olan diziyi elde etmiş oluruz Burada tek fark Dügâh ile Segah perdeleri arasındaki C ile gösterilen mücennep aralığının oluşma durumudur Ancak bu görünüş aldatıcı olmaktadır Çünki sistemci okulda C aralığı tanini aralığı içinde bulunan en geniş aralıktır Melodik yapının seyrin icaplarına göre sistemci okul musikicileri bu aralığı küçük mücennep ile büyük mücennep oranına kadar kullanmışlar ancak notada yalnız C işareti ile göstermişlerdir Buna sebep sistemci okulun Türk musikisi ses sisteminin 17 sesten oluştuğunu kabul etmesidir Şayet C aralığını hem küçük hem de büyük mücennep aralıklarının arıza işaretleri gösterilmesi gerekirse bu takdirde ses sisteminde değişiklik söz konusu olacak ses adedi artmış olacağından sistemde değişiklik meydana gelecektir ki sistemci okul kurucuları doğru bildikleri ses sistemi üzerinde değişikliği kabul etmemişlerdir Yukarıda verdiğimiz A şemasında C aralığının beş koma küçük mücennep aralığı olarak uygulandığı takdirde bugün kullandığımız Nikriz makamının dizisi meydana gelecektir Nitekim bütün musikiciler icralarında bu aralığı kullanmışlar büyük sistemci okulda uzun süre Niyriz şeklinde kullanılmış hatta Abdülbaki Nasır Dede Tedkîk u Tahkik adlı kitabında Nikrizi Niyriz olarak yazmış tarifini vermiştir Abdülbaki Nasır Dede Nikriz için şu tarifi veriyor Eviç perdesini Acem perdesine tahsis ile Hicaz âgâze idüb Rast perdesinde karar ider Bunda Eviç perdesi yerine Acem perdesi i iki türlü kullandıklarını bazı .KARAOKE ENSTRUMANTAL PİYANO SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ RESİTALİ MÜZİK PİYANİST RESİTAL KONSER FON MÜZİĞİ TÜRKÜ ŞARKI ESER MELODİK Slow ENSTRÜMAN müzisyen Akustik Piyano piyanist Klasik arabesk fanztezi pop halk rock rok rap Piano ahisi Türküsü Şarkısı oyun havası POLİFONİK ENSTRUMANTAL SAZ ESERLERİ NİKRİZ LONGA TANBURİ CEMİL BEY SLOW FON MAKAM SAZ ESERİ VERSİYON PEŞREV FASIL RÜZGAR 2 KLASİK TÜRK MUSİKİSİ KLASİKLERİ OSMANLI TARİHİ SENFONİSİ SENFONİK ÇOK EN GÜZEL NAĞMELER ENSTRUMAN FON MÜZİKLERİ POLİFONİ PİYANİST TÜRKÜSÜ ŞARKISI ESERİNİ SENFONİ ÇOK SES PİANO EŞLİK NOTASI YAZ FORMU AKUSTİK STAND DUVAR İCRA ETTİ KARAOKE PİYANO RESİTALİ MÜZİK PİYANİST RESİTAL KONSER FON MÜZİĞİ TÜRKÜ ŞARKI ESER MELODİK SLOW ENSTRÜMAN MÜZİSYEN TINI NİKRİS NİKRİSLİ NİKROM NİK NIKRİZ NEDİR NİKRİZ NE DEMEK Piyanist Resitali NİKRİZ LONGA ENSTRUMANTAL SAZ Eserleri Semaisi Eseri Enstrumantal Sazı Eseri Versiyon Klasik Türk Musikisi Klasikleri Osmanlı Tarihi Senfonisi Senfonik Güzel Nağmeler Piyano Enstruman Fon Müzikleri Piyanist Resitali TANBURİ CEMİL BEY SLOW FON MAKAM SAZ ESERİ VERSİYON PEŞREV FASIL RÜZGAR 2 KLASİK TÜRK MUSİKİSİ KLASİKLERİ OSMANLI TARİHİ SENFONİSİ SENFONİK ÇOK EN GÜZEL NAĞMELER ENSTRUMAN FON MÜZİKLERİ POLİFONİ PİYANİST A723e Nikriz Longa Tanburi Cemil Bey Makamı Enstrumantal Sazı Eseri Versiyon Klasik Türk Musikisi Klasikleri Osmanlı Tarihi Senfonisi Senfonik Güzel Nağmeler Piyano Enstruman Fon Müzikleri Piyanist Resitali Piyanist Resitali, türk müziği, klasik türk müziği, Türk Sanat Müziği, enstrumantel müzik, fon müzikleri Nikriz Longa Tanburi Cemil Bey Makamı Enstrumantal Sazı Eseri Versiyon Klasik Türk Musikisi Klasikleri Osmanlı Tarihi Senfonisi Senfonik Güzel Nağmeler Piyano Enstruman Fon Müzikleri Piyanist Resitali
Cumhuriyet'e Kanat Gerenler - İsmail Hakkı Uzunçarşılı - 1. Bölüm 14:35
Cumhuriyet'e Kanat Gerenler - İsmail Hakkı Uzunçarşılı - 1. Bölüm 83 izlenme - 11 ay önce Arkadaşlar "Cumhuriyete Kanat Gerenler" programı TRT2'de 13.08.1995-29.06.1997 yıllarında gösterilmiştir ve biyografi tanıtım programıdır. Yüklediğim bu bölüm programın 132. bölümü olup 1996 yılı tarihlidir. Bu bölümde Ord. Prof. Dr. İsmail Hakkı UZUNÇARŞILI'NIN hayatı belge ve fotoğraflarla anlatılmaktadır. Uzunçarşılı hakkında oğlu Oktay Uzunçarşılı, Prof. Dr. Mübahat Kütükoğlu, torunu Cihan Baysal, Prof. Dr. Oktay Aslanapa, Ord. Prof. Dr. Reşat Kaynar ve gelini Özen Uzunçarşılı ile yapılan görüşmelere yer verilmektedir.
Ayrıntılar Tarihi - Hobart Paşa 04:55
Ayrıntılar Tarihi - Hobart Paşa 168 izlenme - 2 yıl önce Hobart Hampden kimdir? Hobart-Hampden'ın, Osmanlı Donanmasında yeri ve önemini biliyor musunuz? Kendisi İngilizlerin değerini bilmediği bir deniz dehasıdır. Osmanlı'nın Girit egemenliğini yarım asırdan daha fazla uzatmış, Tuna-Güney Rusya'daki deniz-nehir savaşlarındaki başarısıyla Gazi Osman paşanın başarısında pay sahibi olmuş, Elli binden fazla Çerkez'in Osmanlı topraklarına sağ salim göç etmesini sağlamıştır. Tüm bunları yaparken dinini de değiştirmemiştir.
Osmanlı Tarihi Uzmanı Prof Dr Ahmet Şimşirgil'in Bediüzzaman Said Nursi Hazretleri'nin Şeceresi ile 04:08
Osmanlı Tarihi Uzmanı Prof Dr Ahmet Şimşirgil'in Bediüzzaman Said Nursi Hazretleri'nin Şeceresi ile 97 izlenme - 1 yıl önce Osmanlı Tarihi Uzmanı Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil'in Bediüzzaman Said Nursi Hazretleri'nin Şeceresi ile ilgili Ahmet Akgündüz'e cevabı
Darwinizm Ve Materyalizm Abdülhamit Döneminde Tüm Osmanlı'ya Yayılmış Böylece Osmanlı Ve İslam Alemi 09:08
Darwinizm Ve Materyalizm Abdülhamit Döneminde Tüm Osmanlı'ya Yayılmış Böylece Osmanlı Ve İslam Alemi 7 izlenme - 2 ay önce A9 TV Yeni FREKANSIMIZ: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/236667/Kisa-filmler---Mutlaka-izleyin/Darwinizm-ve-Materyalizm-Abdulhamit-Doneminde-Tum-Osmanliya-Yayilmis-Boylece-Osmanli-ve-Islam-Alemi-Parcalanip-Dagilmistir A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Hanlar Hanı, Cennet Mekan Abdülaziz Han - A9 Tv 02:02
Hanlar Hanı, Cennet Mekan Abdülaziz Han - A9 Tv 10 izlenme - 4 ay önce A9 TV Yeni FREKANSIMIZ: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/230995/Kisa-filmler---Mutlaka-izleyin/Hanlar-Hani-Cennet-Mekan-Abdulaziz-Han- A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Mehter Marşı Ve Osmanlı Devleti 03:00
Mehter Marşı Ve Osmanlı Devleti 98 izlenme - 2 yıl önce Mehter Marşı Ve Osmanlı Devleti Tüm Videoları Yüksek Ses Ve Görüntü Kalitesinde İzlemek İçin İzlesene.com!
Tarihi Çevir [hd] 03:27
Tarihi Çevir [hd] 92 izlenme - 2 yıl önce Tarihi Çevir [hd] Şarkı Sözleri (lyrics): Tarihi çevir nal sesi kisrak sesi bunlar, Delmis Romanin kalbini mizrak gibi hunlar Göktürkler uygurlar oguzlar peçenekler Türkün yüce tarihine binbir zafer ekler. Dünya atinin nallari altinda ezildi, Kaç haçli seferi gögsüne çarpinca kesildi Bir gün gemiler daglara tirmandi denizden Kudret ve zafer bizlere miras dedemizden.
XX YÜZYIL OSMANLI TARİHİ 05:01
XX YÜZYIL OSMANLI TARİHİ 56 izlenme - 1 yıl önce 20. YÜZYIL OSMANLI TARİHİNDE GERÇEKLEŞEN II. MEŞRUTİYET, FİKİR AKIMLARI, TRABLUSGARP VE BALKAN SAVAŞLARI SINAVLARA YÖNELİK ÖNEMLİ NOKTALARI İLE YER ALMAKTADIR.
DERS 1494 1566 KANUNI SULTAN MUHTEŞEM SÜLEYMAN Hürrem Sultan Zigetvar 89. halife 02:39
DERS 1494 1566 KANUNI SULTAN MUHTEŞEM SÜLEYMAN Hürrem Sultan Zigetvar 89. halife 72 izlenme - 3 yıl önce DERS 1494 1566 KANUNI SULTAN MUHTEŞEM SÜLEYMAN Hürrem Sultan Zigetvar 89. halife
Prof. Dr. Ahmed Akgündüz - Bilinmeyen Osmanlı 30:56
Prof. Dr. Ahmed Akgündüz - Bilinmeyen Osmanlı 61 izlenme - 3 yıl önce Prof. Dr. Ahmed Akgündüz - Bilinmeyen Osmanlı
Osmanlı'da bir mimar ailesi: Balyanlar | A9 Tv 02:21
Osmanlı'da bir mimar ailesi: Balyanlar | A9 Tv 11 izlenme - 8 ay önce "Gelin Birlik Olalım" belgeselinden. http://www.a9.com.tr/izle/222492/Belgesellerden-Secme-Bolumler/Osmanlida-bir-mimar-ailesi-Balyanlar A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Geçmişini Bilmeyen Geleceğini Bilemez! 02:35
Geçmişini Bilmeyen Geleceğini Bilemez! 68 izlenme - 4 yıl önce Geçmişini Bilmeyen Geleceğini Bilemez!
Foça’da askerlerin Osmanlı marşını söylemisi çok güzel olmuş 03:57
Foça’da askerlerin Osmanlı marşını söylemisi çok güzel olmuş 8 izlenme - 1 yıl önce BÜLENT SEZGİN: Adnan Bey bugün Foça’daki Yedinci Jandarma Komando Eğitim Alay Komutanlığı’nda Komutan Harun Selim Tosun erleri yemin törenlerine Osmanlı Ordu Marşı ile hazırlıyor. Bir videosu vardı uygun görürseniz gösterebiliriz. ADNAN OKTAR: Göreyim. Aç sesi. Görüyor musun aslanları? Görüyor musun kınalı kuzuları? Mardin caddelerinde, Diyarbakır caddelerinde yeri göğü yıkacağız Allah’ın izniyle. Ayrıca her şey vatan için diyerek ama böyle zangır zangır sallanacak. Mardin’deki kardeşlerimizin, Kürt kardeşlerimizin kalbine ferahlık gelecek. PKK da köpek gibi kaçacak. Kuyruğunu kıstırmış köpek gibi. Yakındır beklesinler. Diyorsam bir bildiğim vardır. Kimse çakallık yapmayacak, sabrımızı denemeye kalkmayacaklar. BÜLENT SEZGİN: Haberi okuyayım mı tekrar Adnan Bey? ADNAN OKTAR: Evet. Rica edelim. BÜLENT SEZGİN: Bugün Foça’daki Yedinci Jandarma Komando Eğitim Alay Komutanlığı’nda Komutan Harun Selim Tosun erleri yemin törenlerine Osmanlı Ordu Marşı ile hazırlıyor. ADNAN OKTAR: Harun Selim ne güzelmiş ismi. Allah ömrüne ömür katsın.  Ömrüne bereket versin. Yedi ceddine rahmet olsun. Aslanımızı tebrik ediyorum, kutluyorum. Allah onu cennette de kardeş etsin. Askeri de mübarek asker, kendi de mübarek asker. Allah her taraflarını nurla sarsın.  MaşaAllah koç yiğit onlar, aslan. Allah ona paşalık nasip etsin. Yüksek rütbeler nasip etsin. MaşaAllah helal olsun aslanımıza, askerlerimize de. Analarına babalarına da Allah uzun ömür versin,  bereket versin. Çakı gibiler aslanlar görüyor musun? http://www.a9.com.tr/izle/195463/Adnan-Oktarin-Sohbetlerinden-Secme-Bolumler/Foca’da-askerlerin-Osmanli-marsini-soylemisi-cok-guzel-olmus A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
 Osmanlı'dan İtibaren İngiliz Derin Devletinin Müslümanları Ortadan Kaldırma Planları 08:24
Osmanlı'dan İtibaren İngiliz Derin Devletinin Müslümanları Ortadan Kaldırma Planları 8 izlenme - 1 yıl önce A9 TV Yeni FREKANSIMIZ: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/214491/Adnan-Oktarin-Sohbetlerinden-Secme-Bolumler/Ingiliz-derin-devletinin-Osmanlidan-itibaren-muslumanlari-ortadan-kaldirma-planlari A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Osmanlı Geçmişi ve Türk İslam Birliği 03:53
Osmanlı Geçmişi ve Türk İslam Birliği 9 izlenme - 1 yıl önce A9TV Televizyonu Adnan Oktar Harun Yahya Sohbetler Belgeseller A9 TV Yeni Frekansımız: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/35224/Kisa-filmler---Mutlaka-izleyin/Osmanli-Gecmisi-ve-Turk-Islam-Birligi A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Kitap Ehli'nin İslam İdaresinde Bulduğu Huzur | A9 Tv 03:55
Kitap Ehli'nin İslam İdaresinde Bulduğu Huzur | A9 Tv 1 izlenme - 8 ay önce "Gelin Birlik Olalım" belgeselinden. http://www.a9.com.tr/izle/222487/Belgesellerden-Secme-Bolumler/Kitap-Ehlinin-Islam-idaresinde-buldugu-huzur A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Bakış Açısı - 10. Bölüm - Mübarek Şehir İstanbul 22:56
Bakış Açısı - 10. Bölüm - Mübarek Şehir İstanbul 3 izlenme - 1 yıl önce A9TV Televizyonu Adnan Oktar Harun Yahya Sohbetler Belgeseller A9 TV Yeni Frekansımız: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/187380/Bakis-Acisi/Bakis-Acisi---10-Bolum---Mubarek-Sehir-Istanbul A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Bölünmek Yok Olmak Demektir Türkiye Bölünmeyecek Büyüyecek 04:31
Bölünmek Yok Olmak Demektir Türkiye Bölünmeyecek Büyüyecek 3 izlenme - 1 yıl önce A9TV Televizyonu Adnan Oktar Harun Yahya Sohbetler Belgeseller A9 TV Yeni Frekansımız: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/188252/Kisa-filmler---Mutlaka-izleyin/Bolunmek-Yok-Olmak-Demektir-Turkiye-Bolunmeyecek-Buyuyecek A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo
Gündem Analiz - 61. Bölüm / Yemen-İran-Amerika, Başkanlık Sistemi ve PKK 01:00:55
Gündem Analiz - 61. Bölüm / Yemen-İran-Amerika, Başkanlık Sistemi ve PKK 2 izlenme - 1 yıl önce A9TV Televizyonu Adnan Oktar Harun Yahya Sohbetler Belgeseller A9 TV Yeni Frekansımız: Türksat 3A Uydusu FREKANS: 12524 Dikey Batı Sembol Oranı: 22500 http://www.a9.com.tr/izle/200659/Gundem-Analiz-/Gundem-Analiz---61-Bolum-/-Yemen-Iran-Amerika-Baskanlik-Sistemi-ve-PKK A9 uygulama mobil linkler : A9 TV iphone : http://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv/id432879700 A9 Radyo iphone : https://itunes.apple.com/tr/app/a9-tv-radio/id929302730 A9 TV Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.client.a9tv A9 Radyo Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chelik.clients.a9radyo