Hoşgeldiniz!

reşat aysu

Muhayer Kürdi Saz Semaisi Piyano Kanun Reşat Aysu Enstrumantal Ney Ud Peşrev Kimdir Nedir Taksim Not 07:30
Muhayer Kürdi Saz Semaisi Piyano Kanun Reşat Aysu Enstrumantal Ney Ud Peşrev Kimdir Nedir Taksim Not 1.053 izlenme - 2 yıl önce Enstrümantal Türk Saz Müsikilerini Piyano ve Kanun Sesleri ile Dinlediniz mi?. Piyanist Güneş Yakartepe, " Muhayer Kürdi Saz Semaisi Reşat Aysu " Şarkısını Piyano Notalarını yazdı, Polifonik Şekil ile Piyano çaldı Enstrümantal Türk Saz Eserlerini Piyano ve Kanun Serisi: 8 Çok sevilen Musikilerimizi Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum. Sevgi ve Saygılar... Mehmet Reşat Aysu Vikipedi, özgür ansiklopedi Bekleyen değişiklikler bu sayfada görüntülenmektedirKontrol edilmemiş Mehmet Reşat Aysu (1910, Tekirdağ - 13 Ekim 1999, İzmir), özellikle saz semaisi besteleriyle ünlü Türk bestekârdır. Ayrıca şarkı, peşrev, oyun havası gibi Türk musıkîsi formları da dahil, üç yüzü aşkın eser bestelemiştir. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni, 1936 yılında da Ankara Ziraat Fakültesi'ni bitirmiştir. Bu yıllarda İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli musıkî çalışmalarında bulunmuştur. Mehmet Reşat Aysu, Rakım Elkutlu ile 1945 yılında İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurmuş ve nota bilmeyen üstadın birçok eserini notaya alarak onları unutulmaktan kurtarmıştır. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısrasıyla başlayan şarkıyı da Elkutlu ile birlikte bestelemiştir. Eserlerinden bazıları Mehmet Reşat Aysu'nun Muhayyerkürdî saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun Muhayyer kürdî makamındaki Türk sanat müziği saz semâîsi'nin; ayrıntılı bilgileri, videoları ve notası. Ayrıntılı bilgileri: Beste : Mehmet Reşat Aysu Formu : Saz semâîsi Makamı : Muhayyer kürdî makamı Usûlü : Değişimli, Aksak semaî usûlü - Semaî usûlü - Sofyan usûlü Çarşamba, 17 Ağustos 2014 Salih Bora yazı boyutu yazı boyutunu küçült Yazı boyutu büyüt Acem-Aşiran Saz Semaisi - Aksak Semai Acem-Aşiran Peşrev Devr-i Kebir Acem-Kürdi Saz Semaisi - Aksak Semai Bûselik Saz Semai - Aksak Semai Bûselik Peşrev - Düyek Ferahfeza Saz Semai - Aksak Semai Ferahnak Saz Semai - Aksak Semai Ferahnak Peşrev - Düyek Hicazkar Saz Semai -Aksak Semai Hisâr-Bûselik Saz Semai - Aksak Semai Hüseyni Saz Semai - Aksak Semai Karcığar Saz Semai - Aksak Semai Kürdilihicazkâr Saz Semai - Aksak Semai Kürdilihicazkâr Peşrev - Düyek Muhayyer Kürdi Saz Semai - Aksak Semai Muhayyer Kürdi Peşrev - Düyek Nikriz Saz Semai - Aksak Semai Nişaburek Saz Semai - Aksak Semai Nişaburek Saz Semai - Aksak Semai Nişaburek Peşrev - Devr-i Kebir Rast Saz Semai - Aksak Semai Segah Saz Semai - Aksak Semai Sultaniyegah Saz Semai - Aksak Semai Sultaniyegah Peşrev - Çenber Sultaniyegah Peşrev - Düyek Sultaniyegah Sirto - Sofyan Piyano ve Kanun Düeti Muhayer Kürdi Saz Semaisi Reşat Aysu Enstrumantal Kim Nerede Nedir Beste Nadir Eseri Makam Saz Eseri Beste Koma Taksimi Peşrevi Giriş Teslim Koma Sazsemasi Semai Formu Osmanlı Klasik Türk Müzikleri Ney Ud Peşrev Taksim Makamı Ücretsiz Bedava Mp3 Download Link Musiki Dernekleri Turkish Music Makamlar Internet Mp3 Yüklemek Yerine Onların Albüm Daha Yararlı Eklemek İçin Bizimle İletişim Türk Sanatcı Müziği Nota Arşivi Acem Hicaz Hicazkar Hüseyni Rast Saba Uşşak Sağ Ve Sol Sesli Kitap Hüzzam Nihavend Solo Makamı Nihavend Usûl Aksak Semai Sofyan .KARAOKE ENSTRUMANTAL PİYANO SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ RESİTALİ MÜZİK PİYANİST RESİTAL KONSER FON MÜZİĞİ TÜRKÜ ŞARKI ESER MELODİK Slow ENSTRÜMAN müzisyen Piyano SanatcıTüm Şarkıları ayrıntılı bilgi video Ayrıntı Beste güfte Bilinmiyor Makamı Usul Aksak Es Baş yorumu İsmail Dede Efendi Benli Al Kaçak KTM Klasik Türk Müziği Zeki Müren Radyo Şarkıları Benliyi Aldım Kaçaktan YouTube Eserin İlk Dizesi Benliyi aldım kaçaktan Söz Yaz Makam Karcığar Form Usul Aksak Bestekar Öz Dede Efendi Notayı Gönderen Tüm Şarkıları Benliyi aldım kaçaktan isimli Türk sanat müziği köçekçe ayrıntılı bilgileri videosu sözleri ve notası Ayrıntılı bilgileri Beste ve güfte Bilinmiyor Makamı Karcığar makamı Usul Aksak Es Baş yorumu Hammamizade İsmail Dede Efendi Benli Al Kaçak Zeki Müren Radyo Şarkıları Benliyi Aldım Kaçaktan YouTube Eserin İlk Dizesi Benliyi aldım kaçaktan Söz Yaz Makam Karcığar Form Usul Aksak Bestekar Dede Ef Notayı Gönderen Sitemizde ücretsiz bedava mp3 download linkleri Internet MP3 yüklemek yerine onların albüm daha yararlı Siteye şarkı sözü eklemek için bizimle iletişim Akustik Piyano piyanist Klasik arabesk fanztezi pop halk rock rok rap Piano ahisi Türküsü Şarkısı oyun havası ilahi Klasik Gitar Keman Viyola Çello Yan Flüt Soprano Pikola Alto Blok Flüt Trompet Kornet Metalofon Davul Drum Çelik Üçgen Zil Timpani Trampet Tef Bateri Elektro Gitar Bas Gitar Elektronik bateri Bağlama Uzun sap Saz Cura Karadeniz Kemençe Ud Kanun Darbuka Çümbuş Ud Bendir Mey Dilli Kaval Sipsi Peşrev Asdik Ağa Asadur Hamamciyan, Hânende 1840 - 1913 Peşrev Ferit Sıdal Tanbûrî 01.03.1925 - 09.08.2001 Peşrev Karnik Garmiryan 05. 04. 1872 – 13. 10. 1947 Peşrev Râşid Efendi Neyzen, Baba 1820 - 1892 Saz Semâî Gülten Yeğin Kemençevi Saz Semâî Henefi Özbek Dr. Saz Semâî Korkut Samancı Saz Semâî Mehmed Bey Kanuni, Enderûnî Beykozlu Sâlih 1859 - 11.04.1925 Saz Semâî Reşat Aysu Kemani, Yüksek Ziraat Mühendisi 1910 – 13.10.1999 Saz Semâî Sâdi Işılay Kemânî 05.02.1899 - 11.03.1969 Saz Semâî_v2 Sâdi Işılay Kemânî 05.02.1899 - 11.03.1969 Aguşe çekerdim seni pirahenin olsam Zekâî Dede Efendi Eyyûbî, Hoca, Hâfız, Mehmed 1825 – 24.11.1897 Akşam yine gölgen Sâdeddin Kaynak Hacı, Hâfız 1895 – 03.02.1961 Akşam yine gölgen_v2 Sâdeddin Kaynak Hacı, Hâfız 1895 – 03.02.1961 Al gülün dalında diken var diye Mahmut Oğul Aman güzel Maçkalı Sâdeddin Kaynak Hacı, Hâfız 1895 – 03.02.1961 Aradım ömrümce teselli saz ile meyden Şükrü Tunar 1907 – 15.07.1962 Artık yeşerecek bir dalım yok Necdet Tokatlıoğlu 1933 - 27.09.2008 Aşkımla oynama kumar değildir İsmet Nedim Saatçi 24.03.1937 - Aşkınla yana yana kül olsa da ocağım İsmet Nedim Saatçi 24.03.1937 - Aşkınla yana yana kül olsa da ocağım_v2 İsmet Nedim Saatçi 24.03.1937 - Bakarım yollarına nerdesin sevgilim Şekip Ayhan Özışık 02.02.1932 – 17.05.1981 Bakışı çağırır beni uzaktan Selâhaddin Pınar Tanburi, Udi 22.01.1902 - 06.02.1960 Bırakma ellerimi İsmet Nedim Saatçi 24.03.1937 - Bilmem ki günahım sana olmakta mı bende Râkım Elkutlu İzmirli, Neyzen, Hoca, Mehmed 1872 – 04.12.1948 Bir bakan bir daha dönüp bakıyor "Nazar Değmesin" Oktay Tem Bir çift sevdalı bakışın aşk ateşi ruhumu sardı Taner Şener Bir garip yolcuyum hayat yolunda Yıldırım Gürses 1939 – 2001 Bir göründü kayboldu resmi kaldı yadigar Turhan Taşan Bin gülle bahar etmedesin Emin Ongan Kemani 14.09.1906 – 1985 Bir güzel söz ile tuzağa düştün aldanıp el gibi uzağa düştün Dr. Dolgun Dalgıçoğlu Bir haber göndersen hemen gel diye Mahmut Oğul Bir içim su gibi özlerim seni Sâdeddin Kaynak Hacı, Hâfız 1895 – 03.02.1961 Bir kızıl goncaya benzer dudağın Amir Ateş 01.01.1942 - Bir sabah istiyorum göz yaşlarımı silsin Ziya Taşkent Bir süre ayrı kalmamız ne kadar da iyi oldu Mahmut Oğul Bu akşam ne olursun Belkiye Haliloğlu SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ Piyano NİHAVEND SAZ SEMAİSİ Solo ENSTRÜMANTAL Klasik Türk Müsiki Eseri NotaKoro Kitaplar Reşat Aysu FESTİVAL Şifre KTM DİGİTAL KONSER TÜRK TÜRKÇE KLASİKLAR MÜZİKLERİ SENFONİK HİCAZ SAZSEMAİ KTM KİTAP MÜSİKİLER SANAT HALK OSMANLI SARAY Yorum Türk Şarkı Repertuar Konser Albüm CD DVD Kral TV Trt Star Show Kanal trtmüzik Senfoni Enstrümantal Slow Sözsüz Melodik KARAOKE KAROKE FON MÜZİK SLOW HAFİF Piyano Konser Türk Türkçe Demolar Stüdyolar Anketler İlanlar ForumYeni Şarkılar En Popüle çok güzel Yapım Şirketi Kaynak Ziyaretçi NET Müzik Tarz Pop Süre Asma Davul Dümbek Kabak Kemane Zurna Balaban Santur Duduk Parmak Zili Buzuki Rum Kemençesi GUNES ZERRİN MEHMET KÜÇÜK PİYANİST GÜNEŞ küçük Piyanist şantör gunes günes guneş yakartepe bango darbıka yamaha korg roland ketron yamaha casio gem marka org p organ müzik alet saz bağlama gitar piyano flüt darbuka ritm klarnet bateri saksofon zurna akerdion music şarkı türkü nota şarkıcı çalgı çalgıcı ney halk sanat pop rock arabesk fantazi müzik galatasaray beşiktaş gunes türkücü çalgıcı sanatçı müzikçi orkestra müzik topluluğu grubu müzikçi sanatçı müziksever forum fülüt google göbek müzik gösteri grubları grubu güfte havaları indir internet kanun kaset kaval kaydedici kayıt keman kemane kemençe kılip klarinet klavye klibi klip klip klipleri konser dinlenti kral tv kulübü lirik liste mandolin mey mp3 muzik dinle muzikal müzik aletleri müzik evi müzikal showtv link opera Piyano Kanun Düet Muhayer Kürdi Saz Semaisi Reşat Aysu Enstrumantal Solo Saz Eseri Sazı Seması S Piyano Kanun Düet Muhayer Kürdi Saz Semaisi Reşat Aysu Enstrumantal Solo Saz Eseri SazSemai Piyano ve Kanun Düeti Muhayer Kürdi Saz Semaisi Reşat Aysu Enstrumantal Kim Nerede Nedir Beste Nadir Eseri Makam Saz Eseri Beste Koma Taksimi Peşrevi Giriş Teslim Koma Sazsemasi Semai Formu Osmanlı Klasik Türk Müzikleri Ney Ud Peşrev Taksim Makamı Ücretsiz Bedava Mp3 Download Link Musiki Dernekleri Turkish Music Makamlar Internet Mp3 Yüklemek Yerine Onların Albüm Daha Yararlı Eklemek İçin Bizimle İletişim Türk Sanatcı Müziği Nota Arşivi Acem Hicaz Hicazkar Hüseyni Rast Saba Uşşak Sağ Ve Sol Sesli Kitap Hüzzam Nihavend Solo Makamı Nihavend Usûl Aksak Semai Sofyan Muhayer Kürdi Saz Semaisi Piyano Kanun Reşat Aysu Enstrumantal Ney Ud Peşrev Kimdir Nedir Taksim Makamı Formu Osmanlıca Ders Okul Lise Sınıf Tarihi Solo Saz Eseri Sazsemasi Semai Klasik Türk Müzikleri Sultani Yegah Segah Ferah Feza Nak Karcığar Orkestra Topluluk Koro Piyanistik Piyanocu Nihavend Hicazkar Hicaz Muhayer Kürdi, Saz Semaisi, Piyano, Kanun, Enstrumantal ,Reşat Aysu Ney Ud Peşrev Ritim Aksak Taksim Makamı Formu Osmanlıca Ders Okul Lise Sınıf Tarihi Solo Saz Eseri Sazsemasi Semai Klasik Türk Müzikleri Sultani Yegah Segah Ferah Feza Nak Karcığar Orkestra Topluluk Koro Piyanistik Piyanocu Nihavend Hicazkar Hicaz
Vedat Yar - Muhayyer Kürdi Saz Semaisi(Reşat Aysu) 01:57
Vedat Yar - Muhayyer Kürdi Saz Semaisi(Reşat Aysu) 3.574 izlenme - 8 yıl önce vedat yar - muhayyer kürdi saz semaisi(reşat aysu)
Mehmet Reşat Aysu - Kürdilihicazkar Saz Semaisi 05:04
Mehmet Reşat Aysu - Kürdilihicazkar Saz Semaisi 226 izlenme - 1 yıl önce "Mehmet Reşat Aysu (1910, Tekirdağ - 13 Ekim 1999, İzmir), özellikle saz semaisi besteleriyle ünlü Türk bestekârdır. Ayrıca şarkı, peşrev, oyun havası gibi Türk musıkîsi formları da dahil, üç yüzü aşkın eser bestelemiştir."
Kürdilihicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Enstrümantal Piyano Senfoni İlahi, Piano So 07:01
Kürdilihicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Enstrümantal Piyano Senfoni İlahi, Piano So 1.476 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Aysu" Eserini Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı . Mehmet Reşat Aysu (1910, Tekirdağ 13 Ekim 1999, İzmir), özellikle saz semaisi besteleriyle ünlü Türk bestekârdır. Ayrıca şarkı, peşrev, oyun havası gibi Türk musıkîsi formları da dahil, üç yüzü aşkın eser bestelemiştir. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni, 1936 yılında da Ankara Ziraat Fakültesi'ni bitirmiştir. Bu yıllarda İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli musıkî çalışmalarında bulunmuştur. Mehmet Reşat Aysu, Rakım Elkutlu ile 1945 yılında İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurmuş ve nota bilmeyen üstadın birçok eserini notaya alarak onları unutulmaktan kurtarmıştır. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısrasıyla başlayan şarkıyı da Elkutlu ile birlikte bestelemiştir. Eserlerinden bazıları Acem-Aşiran Saz Semaisi Aksak Semai Acem-Aşiran Peşrev Devr-i Kebir Acem-Kürdi Saz Semai Aksak Semai Bûselik Saz Semai Aksak Semai Bûselik Peşrev Düyek Ferahfeza Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Saz Semai Aksak Semai Ferahnak Peşrev Düyek Hicazkar Saz Semai -Aksak Semai Hisâr-Bûselik Saz Semai Aksak Semai Hüseyni Saz Semai Aksak Semai Karcığar Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkâr Saz Semai Aksak Semai Kürdilihicazkâr Peşrev Düyek Muhayyer Kürdi Saz Semai Aksak Semai Muhayyer Kürdi Peşrev Düyek Nikriz Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Saz Semai Aksak Semai Nişaburek Peşrev Devr-i Kebir Rast Saz Semai Aksak Semai Segah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Saz Semai Aksak Semai Sultaniyegah Peşrev Çenber Sultaniyegah Peşrev Düyek Sultaniyegah Sirto Sofyan Suz-i Dil Saz Semai Aksak Semai Şedd-i Araban Saz Semai Aksak Semai Şedd-i Araban Peşrev Düyek Şehnaz Saz Semai Semai Şehnaz-Buselik Saz Semai Aksak Semai Yegâh Saz Semai Aksak Güneş yakartepe "KürdiliHicazkar Saz Semaisi" Piyano Eşliklerini yazdı ve piano ile çaldı. beste:Mehmet Reşat Aysu Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında Tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak dünyaya geldi. Klarnet çalan babası Tekirdağ Belediye Bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. Birinci Cihan Savaşı yıllarında aile İstanbul'a göç etti ve Reşat Aysu Darüşşafaka Lisesi'nde öğrenimine başladı. Burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. Daha sonra Zekaîzade Ahmet Irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. Daha sonraki yıllarda Batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda Batı tekniğini geliştirdi ve Batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. Bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni bitirerek Ankara Ziraat Fakültesi'ne girdi. 1936 yılında bu okuldan yüksek ziraat mühendisi olarak ve 1969 yılında emekli olana kadar Ankara, Sivas ve Bornova'da Entomoloji (Böcek Bilimi) dalında ihtisas sahibi olarak çeşitli görevlerde bulundu. Bu yıllarda aynı vazifeyi paylaştığı İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli faaliyetlerde bulurdu. 1945 yılında Rakım Erkutlu ile İzmir Musiki Cemiyeti'ni kurdu ve merhum üstadın birçok eserini notaya alarak unutulmaktan kurtardı. Rakım Elkutlu'ya ait olarak bilinen ve "Mümkün mü unutmak güzelim" mısraıyla başlayan şarkı iki bestekarın ortak eseridir. 1947'de Madam Amati yönetiminde kurulan Şehir Orkestrası'nda 2. ve 1. keman olarak çaldı. 1945-1948 yılları arasında İzmir Musiki Cemiyeti'nde hocalık yaptı ve 1949 yılında İzmir Radyosu'na kemanı ile bir yıl müddetle devam etti. 1958 yılında Ege Üniversitesi'nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu, 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı'nda uzun yıllar hocalık yaptı. Henüz on bir yaşındayken bestelediği "La Reve" isimli senfonik parçadan başka tango, fokstrot, lied, marş gibi batı müziği formlarında besteler yapan Reşat Aysu, 1943 yılında saz eserleri bestelemeye başladı. Peşrev, saz semaisi, şarkı, oyun havası gibi Türk müziği formları da dahil olmak üzere üç yüzü aşkın eser besteleyen sanatkar özellikle saz semaileri ile çok ünlü oldu. Beria Aysu ile evliliğinden; Emre, Yalvaç ve Soner isimli üç oğlu olan Reşat Aysu, 13 Ekim 1999'da vefat ederek izmir'de toprağa verildi. Mehmet Reşat Aysu'nun sitemde bulunan eserleri: Mehmet Reşat Aysu'nun kürdîli hicazkâr saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun muhayyer kürdî saz semâîsi Mehmet Reşat Aysu'nun nihavend saz semâîsi Hatıra Meleklerin Hüznü Libertango Rüzgar Uyumuş Hasret Nadir'in Aryası (İnci Avcıları'ndan) Mandıra (Kelebek Süiti'nden) Adagio Spain Nihavend Saz Semaisi - Reşat Aysu Nihavend Saz Semaisi - Erzurumlu Hasib Dede Mehtapta Yakamozlar / Cinuçen Tanrıkorur Oblivion / Astor Piazzolla Mahur Saz Semaisi / Refik Talat Alpman Gel Ey Denizin Nazlı Kızı / Aleko Bacanos Nihavend Kanun Taksimi / Tahir Aydoğdu Vucüt İkliminin Sultanı Sensin / Tahir Aydoğdu Arap Dansı (Fındıkkıran'dan) / Çaykovski Nihavend Saz Semaisi / mesut Cemil Ave Maria / Bach-Grounod Kürdilihicazkar Kanun Taksimi / Tahir Aydoğdu Kürdilihicazkar Saz Semaisi / Reşat Aysu Gymnopedie No.1 / Eric Satie Gönlümün Melali / Ömer Altuğ Düğün Evinde / Hüsayin Sadettin Arel KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Enstrümantal piyano Senfoni ilahi, piano solo Fon Müzik Türkü Karaoke Moledi Melodik şarkı b008de KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM KürdiliHicazkar Saz Semai Saz Eseri Piyano Resital Kitap Reşat Aysu KTM Enstrümantal piyano Senfoni ilahi, piano solo Fon Müzik Türkü Karaoke Moledi Melodik şarkı Kürdili Hicazkar,Saz Semai,Saz Eserleri,Enstrümantal piyano, Senfoni ilahi,piano solo,Fon Müzik,Türkü,şarkı,Karaoke,Moledi, Melodik,Kitap,Reşat Aysu,KTM,osmanlı,tarihi,muhteşem eser,harika,güzel aa
Nihavend Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Solo Piyano Resital  Kasik Türk Müziği Digital Ses 05:28
Nihavend Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Solo Piyano Resital Kasik Türk Müziği Digital Ses 1.298 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " Reşat Aysu Nihavend Saz Semai SazEseri " Parçasını Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı. Nihavend Saz Semaisi Beste: M. Reşat Aysu Makam: Nihavend Usûl: Aksak Semai - Sofyan sarkilar notalar blog spot nihavend saz semaisi resat aysu MEHMET REŞAT AYSU Verdiği eserlerle Türk Musikisine yepyeni bir hava ve canlılık getiren Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında İstanbul'da doğmuştur. Altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğudur. Birinci Cihan Savaşı yıllarında henüz beş yaşlarında iken; birer hafta ara ile anne ve babasını kaybetmiş, bir müddet büyükannesinin ve ağabeylerinin yanında kaldıktan sonra, Darüşşafaka Lisesi'ne girmiştir.1932 yılında bu okuldan mezun olan Reşat Aysu, aynı yıl Ankara'da kurulan Ziraat Fakültesi'ne girmek için müracaat etmiş, Gazi Orman Çiftliği'nde bir yıl staj gördükten sonra okula kabul edilmiş ve 1936'da Fakülteyi bitirerek Ziraat Yüksek Mühendisi olmuştur. Memuriyete 1937 yılında Bursa'da başlamıştır. 1938'de Ankara Irmak Fidanlığında Müdür Muavini olarak vazifede bulunmuş, bir yıl sonra Sivas'ın Yıldızeli kazasına atanmış ve 1941'de İzmir-Bornova Zirai Mücadele Araştırma Enstitüsü'ne tayin edilerek emeklilik yılı olan 1969'a kadar Bornova'da çalışmıştı. Reşat Aysu, fertlerinin tümü müzisyen olan bir aileden gelmektedir. Tekirdağ Belediyesi'ndeki memuriyetinin yanı sıra klarnet çalan ve Belediye Bandosunun Şefliği'ni yapan babasının yanı sıra, büyük ağabeyi trambon, ortancası klarnet, küçüğü bateri ve basso, ablası ud, kızkardeşi de keman ve ud çalarmış. Kendisi ise, Batı tekniği ile keman çalmaktadır. Fertlerinin tümü müzisyen olan bir aileden gelmesi, Reşat Aysu'yu da musikiye itmiştir. Notayı kendi kendine, hiç kimseden ders almadan öğrenmiştir. Bunu şöyle anlatmaktadır: Notayı Darüşşafaka'da iken, Bimen Şen'in "Çamlar altında uzattı, desti nazı bir peri" güfteli Saba şarkının bir çok kereler, tek başına tekrar ederek öğrenmiştim. Kemanı da kimseden ders almadan öğrendim.Boş zamanlarımda okuldaki sıraların üzerine iki çivi çakarak, bunlardan birine bir çelik tel bağlar ve bir ucunu da elimle idare ederek, öğrendiğimiz marşları çıkarmaya çalışırdım." Bir gün gene bir boş vaktinde sıranın üzerine çaktığı tel ile melodiler çıkartmaya uğraşırken , odaya elinde kemanla bir arkadaşı girmiş, kemanı Reşat Aysu'ya uzatmıştır.Eline ilk defa keman almanın heyecanı ile, akordu olup olmadığını bile bilmeden çalmaya çalışan küçük Reşat birkaç dakika içerisinde bu sazdan bazı şarkıları ve marşları çalmayı başarmış, bu olay arkadaşları arasında hemen yayılarak önce müzik hocaları Zekai Dede Zade Ahmet Irsoy'a, sonra da okulun müdürü merhum Ali Kami Akyüz Bey'e kadar yansımıştır. Reşat Aysu o günden sonra okulun en gözde öğrencilerinden biridir.Reşat Aysu, Darüşşafaka'daki musiki hayatı hakkında şöyle demektedir:Nihavend Saz Semai Resat Aysu Etiketler Nihavend, Saz Eserleri, Şarkılar ud:Osman Nuri Ozpekel Kanun:Taner Sayacioglu Darüşşafaka'da her konuda, özellikle müzik konusunda feyzaldım. Okulun müzik hocası Zekai Dede Zade Ahmet Bey, sesimin güzelliğini ve müziğe karşı istidadını görerek, beni korosuna aldı. Bu koroda 3-4 yıl kadar çalıştım. Önce Zekai Dede'nin Hicazkar, Suzinak, Hisarbuselik bestelerini, İsmail Dede'nin bazı eserlerini öğrendim. Daha sonra da diğer büyük bestecilerin çeşitli makamlardan besteledikleri eserlerini geçtim.Daha sonraki yıllarda Batı'nın tanınmış keman virtüözlerinin plaklarını elde eden Reşat Aysu, bunları dinlemek ve Alafranga keman metodlarından çalışmak sureti ile kemanı batı tekniği ile çalmaya başlamış, yalnızca Türk Musikisi sınırları içerisinde kalmak istemediğinden, Batı musikisi ile de ilgilenmiş ve hiç kimseden ders almadan, bu musikinin armoni, kontrpuan gibi teknik yönlerini orkestra için eserler besteleyebilecek derecede öğrenmiştir. Rakım Elkutlu'nun eserlerini ölümden kurtararak notaya alan Reşat Aysu'dur. Karcığar Ayini Şerif de dahil olmak üzere, merhumun 65 kadar eserini notaya alarak unutulmaktan kurtarmıştır. Bunlar arasında, Visali yar ile mest ol, Ne bahar kaldı ne gül, Susmuş gece her yer sizi dinlerdi gibi tanınmış şarkılar sayılabilir.Radyolarımızda Rakım Elkutlu'ya ait olarak, anons edilen "Mümkün mü unutmak" güfteli nihavend şarkının besteleniş hikayesini Reşat Aysu şöyle anlatmaktadır: 1945 yılı Temmuz'unda bir gün, h Nihavend Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Solo Piyano Kasik Türk Müziği Digital beste makam Dijital Diji Semai peşrev Fasıl Osmanlı saray Nihavend Saz Semai Saz Eseri Kitap Reşat Aysu Ktm Solo Piyano Kasik Türk Müziği Digital Dijital Diji Digi Türkü Resitali Site Yamaha Piyanist Klavye Org Nihavent Nihaved Makam Beste Bestekar Besteci Güneş yakartepe nihavend sazsemai reşat aysu piyano ile çaldı • A. Vurmalı Sazlar 1) Tahtalar Çevgân (Askeri Müzik) Kaşık (Halk Oyunları) Çalpara veya Çengi Çubuğu (Köçekçe ve Tavşanca'larda) 2) Zilliler Zil (Halile) (Tekke Müziği) Mehter Zili (Askeri Müzik) Hitit Sistrumu (Askeri Müzik.) Zilli Maşa (Halk oyunları) Parmak Zili (Eski ve yeni Raks Müziği) 3) Derililer Kös Askeri Müzik Davul Askeri ve Halk Müziği Nakkare Askeri Müzik Kudüm Tasavvuf ve Klâsik Müzik Dâire5 Klâsik Müzik Def Fasıl Müziği Bendir6 Tasavvuf Müziği Nevbe Tasavvuf Müziği Darbuka7 Oyun havaları 4) Fırınlanmışlar Cam Bardaklar Oyun Müziği Kâseler Oyun Müziği Fincanlar Oyun Müziği B.Nefesli Sazlar 1) Dilliler Zurna Askeri ve Halk Müziği Mey Halk Müziği Kaval Halk Müziği Tulum Halk Müziği Sipsi Halk Müziği Çifte Halk Müziği Arğul Halk Müziği Düdük Halk Müziği 2) Dilsizler Nefir Askeri Müzik Kaval Halk Müziği Ney Klâsik ve Tasavvuf Müziği Girift Klâsik Müzik Miskal Klâsik Müzik Pîşe Klâsik Müzik Mû Klâsik Müzik Kara kamış Klâsik Müzik Komuz Oyun Müziği Garmon Mızıka ve Oyun Müziği Hokkabaz Borusu Eğlence Müziği Mizmar Klâsik Müzik C. Telli Sazlar 1) Yaylılar Iklığ Halk Müziği Sînekeman8 Klâsik Müzik Keman Klâsik Müzik Rebab Tasavvuf Müziği Klâsik Kemençe Klâsik Müzik Karadeniz Kemençesi Halk Müziği Ağaç Kemane Halk Müziği Yaylı Tanbur Klâsik Müzik Kabak Kemane Halk Müziği 2)Mızraplılar Kopuz Askeri ve Halk Müziği Kolca Kopuz Halk Müziği Lâvta Oyun Müziği Çeng ( Mugni) Klasik Müzik Tanbur Klasik Müzik Ud Klâsik ve halk Müziği Kanun Klâsik ve halk Müziği Santur Klâsik Müzik Saz Ailesi Cura Halk Müziği Cura-Bağlama Halk Müziği Bağlama Halk Müziği Tanbura Halk Müziği Dîvan (Meydan) sazı Halk Müziği Tar Ailesi Dombra Halk Müziği Dotar Halk Müziği Setar Halk Müziği Asya Türkleri Müziği Çalgıları Balaban (MEY) Halk Müziği Gubuz Halk Müziği Koray Halk Müziği Sıbızgı Halk Müziği Mazhar Halk Müziği Gıçek Halk Müziği Kılkopuz Halk Müziği Rubab Halk Müziği Nay Halk Müziği Kemença Halk Müziği Dipnotlar (1) Çalgı : Farsça anlamdaşı sâz dışında. diğer bütün dillerde çalgı'nın karşılıgı mûsikî aleti demek olan iki kelimeden meydana gelir ( İng.,."musical instrument, Ar.,."el-alet el-musiqi.") vs. 'Çalgı aleti' demek bu yüzden yanlıştır: saz'ın ise Farsça'da, çalgı dışında birçok degişik anlamı vardır. (2) Tanburi İsak'ın ögrencisi Zeki Mehmed Ağa'nın, hacca gitmeden önce vedalaşmak üzere gittiği İstanbul kadısı ve Anadolu kazaskeri müderris Ârif Ef.'den, ''Hacca gidiyorum. orada saza tövbe edeceğim ve bir daha çalmayacağım'' demesi üzerine, ''Çal evladım çal. Arafat'ta bile çal'' cevabını aldığı anekdotu ünlüdür. (3) Köçekçe-Tavşanca: köçekçe,bu tür eserler kıvrak nağme ve usûllerle düğün ve eğlence alemlerinde çalıp oynamak maksadı ile bestelenmiştir. Köçekçelerin saz bölümlerinde yapılan aranağme yada taksimlere tavşanca adı verilirdi. Acem-Aşiran Saz Semaisi - Aksak Semai Acem-Aşiran Peşrev Devr-i Kebir Acem-Kürdi Saz Semaisi - Aksak Semai Bûselik Saz Semai - Aksak Semai Bûselik Peşrev - Düyek Ferahfeza Saz Semai - Aksak Semai Ferahnak Saz Semai - Aksak Semai Ferahnak Peşrev - Düyek Hicazkar Saz Semai -Aksak Semai Hisâr-Bûselik Saz Semai - Aksak Semai Hüseyni Saz Semai - Aksak Semai Karcığar Saz Semai - Aksak Semai Kürdilihicazkâr Saz Semai - Aksak Semai Kürdilihicazkâr Peşrev - Düyek Muhayyer Kürdi Saz Semai - Aksak Semai Muhayyer Kürdi Peşrev - Düyek Nikriz Saz Semai - Aksak Semai Nişaburek Saz Semai - Aksak Semai Nişaburek Saz Semai - Aksak Semai Nişaburek Peşrev - Devr-i Kebir Rast Saz Semai - Aksak Semai Segah Saz Semai - Aksak Semai Sultaniyegah Saz Semai - Aksak Semai Sultaniyegah Peşrev - Çenber Sultaniyegah Peşrev - Düyek Sultaniyegah Sirto - Sofyan Suz-i Dil Saz Semai - Aksak Semai Şedd-i Araban Saz Semai - Aksak Semai Şedd-i Araban Peşrev - Düyek Şehnaz Saz Semai - Semai Şehnaz-Buselik Saz Semai - Aksak Semai Yegâh Saz Semai - Aksak Semai Mehmet Reşat Aysu, 1910 yılında Tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak dünyaya geldi. Klarnet çalan babası Tekirdağ Belediye Bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. Birinci Cihan Savaşı yıllarında aile İstanbul'a göç etti ve Reşat Aysu Darüşşafaka Lisesi'nde öğrenimine başladı. Burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. Daha sonra Zekaîzade Ahmet Irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. Daha sonraki yıllarda Batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda Batı tekniğini geliştirdi ve Batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. Bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. 1932 yılında Darüşşafaka Lisesi'ni bitirerek Ankara Ziraat Fakültesi'ne girdi. 1936 yılında bu okuldan yüksek ziraat mühendisi olarak ve 1969 yılında emekli olana kadar Ankara, Sivas ve Bornova'da Entomoloji (Böcek Bilimi) dalında ihtisas sahibi olarak çeşitli görevlerde bulundu. Bu yıllarda aynı vazifeyi paylaştığı İsmail Baha Sürelsan ile çeşitli faaliyetlerde bulurdu.Güneş yakartepe "KürdiliHicazkar Saz Semaisi" Piyano Eşliklerini yazdı ve piano ile çaldı. beste:Mehmet Reşat Aysu saz semaisi Atla: kullan, ara Başlığın diğer anlamları için Saz sayfasına bakınız. Saz semaisi, Türk müziğinde saz için bestelenmiş sözsüz formlardan biri. Genellikle dört hane ve bir teslim kısmından oluşur. Bu hanelerden bir tanesi teslim ile aynı makamda iken Nihavend Saz Semai,Saz Eseri, Kitap Reşat Aysu Ktm ,Solo Piyano, Piyanist Resital Kasik Türk Müziği Digital Dijital Diji Digi Türkü Resital Site Yamaha Piyanist Klavye Org Nihavent Nihaved Makam Beste Bestekar Besteci Semai peşrev Fasıl Osmanlı saray Parça Senfonisel Saz Semai SazEseri Çok Sesli Eşlik Nota yaz Piyano çaldı Araştırma Enstitüsü tayin çalışmıştı Türk Musikisi yepyeni hava canlı Güneş Yakartepe getiren Nihavend Saz Semai,Saz Eseri,Kitap Reşat Aysu Ktm,Solo Piyano,Piyanist Kasik Türk Müziği Digital Dijital Diji Digi Türkü Site Yamaha Piyanist Klavye Org Nihavent Nihaved Makam Beste Bestekar Besteci Semai peşrev Fasıl tarihi ud keman ney şarkı türkü
Piyano KLASİKLERİ MÜSİKİLERİ bestekar SAZ SEMAİSİ REŞAT AYSU Eseri Taksimi fasılı Peşrevi SEMAİLERİ 08:24
Piyano KLASİKLERİ MÜSİKİLERİ bestekar SAZ SEMAİSİ REŞAT AYSU Eseri Taksimi fasılı Peşrevi SEMAİLERİ 655 izlenme - 3 yıl önce Piyanist GÜNEŞ YAKARTEPE, Reşat Aysu KürdiliHicazkar Saz Semai Eserini Senfonik Şekilde Akustik Piyano ile Enstrümantal form ile çaldı.. Eserleri Dinleyince Piyano ile ezgilerimizi Çok güzel ve değişik bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Piyanist Güneş Yakartepe "Türk Klasik Müziği, Saz Eserleri ve Semai'lerimizi " Eserini Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı. Piyano ile icra etti. tam adı mehmet reşat aysudur. 1910 yılında tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak doğdu. klarnet çalan babası tekirdağ belediye bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. birinci cihan savaşı yıllarında aile istanbul'a göç etti ve reşat aysu darüşşafaka lisesi'nde öğrenimine başladı. burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. daha sonra zekaîzade ahmet irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. daha sonraki yıllarda batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda batı tekniğini geliştirdi ve batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. Kürdili Hicazkar SazSemai sazEseri Kürdi Hicaz SazSemaileri sazEserleri Güneş Işık KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdi Kürdili Hicazkar SazSemai Eserini PİYANİST PİANO PIYANO PİYONA PİYANOLAR AKUSTİK RESİTAL NOTA REPERTUAR SOLO RESİTALİ MÜZİKLERİ ŞARKILARI TÜRKÜLERİ ŞARKISI İLAHİ TÜRKÜSÜ OYUN HAVALARI BEĞEN DERS NOT POP TÜRKÇE ESERLERİ KONSER AYNI ZAMAN HİKAYE ÖYKÜ PİYANİST PİANO İKİ YÖRE MAKAM BESTECİ BESTE SÖZLERİ TÜRK HALK SANAT PİYONALAR SOLİST TRT SHOW KLAVYE KLASİK AKUSTİK ALBÜM DÜET DUVAR KONSER KLASİK MUZİK MUSİC SHOW KLAVYE ORG SAZ ENSTRÜMANTAL EZGİ SLOW SÖZSÜZ MELODİK MELODİSEL EZGİSEL ÇALGI İLE ÇALGISAL YEMEK FON MÜZİĞİ HAFİF MUSİKİ İNSTRUMANTEL MELODİK KARAOKE KAROKE FON MÜZİK ENSTRUMANTAL SLOW HAFİF ESER ESERLERİ BAŞTA Saz semaisi Saz semaisi Türk müziğinde saz için bestelenmiş sözsüz formlardan biri. Genellikle dört hane ve bir teslim kısmından oluşur. Bu hanelerden bir tanesi teslim ile aynı makamda iken (bu aynı zamanda saz semaisinin makamını da tayin eder) diğer üç hane farklı makamlarda bestelenir. Peşrevden farklı olarak daha küçük usullerde olur ve fasılların sonunda kapanış eseri olarak çalınır. Klasik Türk müziğinde saz eseri formudur.Biçimi peşreve benzer.Fasıllarda son eser olarak çalınır.Fasıl müzikleri hareketli ve geniş bir ses alanı içerisinde yazılmıştır.Saz semaisi ritmik bir yapıdadır. Saz sanatçısı bu bölümde ustalığını sergiler. Stub icon Müzik ile ilgili bu madde bir taslaktır. Madde içeriğini genişleterek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. Kategoriler: Müzik taslakları Klasik Türk müziği form geçilir. Teslim hanesinde makam dizisinin sesleri kullanılarak durak-karar yapılır. İkinci hanede ise yakın makam dizilerine geçkiler yapılır. Tekrar teslim çalınarak üçüncü haneye geçilir. Üçüncü hanede asıl makam dizisinin dışına çıkılarak değişik ses ve diziler kulla nılır. Bu kısma "Meyan" adı verilir. Meyanda genellikle tiz seslerde dolaşılır. Tekrar teslim hanesi çalınarak dördüncü haneye geçilir. Dördüncü harıe asıl makam seslerine dönüşü sağladığı gibi, değişik geçkiler de yapılabilir. Bu bölümden sonra teslim hanesi çalınır. Böylece peşrev tamamlanmış olur. Yukarıda her hanenin sonunun sesleri teslim hanesine bağlayan nitelikteki seslerden oluştuğunu ve teslime geçişi sağlayan sesin "Güçlü" perdesi olduğunu belirtmiştik. Bazen bu ses Güçlü perdesi olmaz. Durak sesi veya bir başka perde de olabilir. Eserin bitimi, teslim hanesinin sonunda olduğuna göre, hanelerin sonuna gelen durak sesleri "Asma karar muvakkat durak" tan başk~ bir ses değildir. Teslim Piyano KLASİK TÜRK MÜSİKİSİ Türk bestekâr SAZ SEMAİ KÜRDİLİHİCAZKAR REŞAT AYSU Klasik Türkçe Eseri Kitap Taksim fasıl Rüzgar KTM 724 Kürdili Hicazkar Akustik Resat Aysu Hicazkar Akustik Resat Ay su Kürdili Hicazkar SazSemai sazEseri Kürdi Hicaz SazSemaileri sazEserleri Nihavend Mehmet Güneş Işık MÜZİKLERİ geleneksel Turk Sultan makam Enstrüman Fon Müziği Melodik hafif Ud ney Fasıl peşrev fasil Ud ney şarkı yeni folk şef sanat doğaçlama yemek albüm saz semai taksimi rüzgar Nota Album DERS MUZIK TARIHI Osmanlı saray padişah raks canlı dizi koma solfej nota türksanat müziği tarih öğretmen kolej okul Müziği Türkü şarkı ilahi Eser Karaoke Moledi Melodik Kitap ezgi sözsüz çalgısal eser harika güzel dinleti cüz Piyano KLASİK TÜRK MÜSİKİ Türk besteci SAZ SEMAİ KÜRDİLİHİCAZKAR REŞAT AYSU Eser Taksim fasıl PeŞrev Piyano KLASİKLERİ MÜSİKİLERİ bestekar SAZ SEMAİSİ REŞAT AYSU Eseri Taksimi fasılı Peşrevi KÜRDİLİ as SAZSEMAİSİ SAZESERİ SAZ ESERLERİ SEMAİLERİ
Reşat Aysu Acemaşiran Saz Semaisi Sazendelerin Ses 06:16
Reşat Aysu Acemaşiran Saz Semaisi Sazendelerin Ses 2.328 izlenme - 7 yıl önce reşat aysu acemaşiran saz semaisi sazendelerin seslenişi ney,özer yavaş, kanun,savaş özkök, ud,bülent okan, keman, hasan dağ, viyolonsel,tuğberk çelikkol
Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semaisi Saz Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 09:20
Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semaisi Saz Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 944 izlenme - 3 yıl önce Piyanist GÜNEŞ YAKARTEPE, Reşat Aysu KürdiliHicazkar Saz Semai Eserini Senfonik Şekilde Akustik Piyano ile Enstrümantal form ile çaldı.. Eserleri Dinleyince Piyano ile ezgilerimizi Çok güzel ve değişik bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Piyanist Güneş Yakartepe "Türk Klasik Müziği, Saz Eserleri ve Semai’lerimizi " Eserini Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı. Piyano ile icra etti. tam adı mehmet reşat aysudur. 1910 yılında tekirdağ'da altı çocuklu bir ailenin beşinci çocuğu olarak doğdu. klarnet çalan babası tekirdağ belediye bandosu'nun şefiydi. 4-5 yaşlarında birer hafta arayla anne ve babasını kaybetti. birinci cihan savaşı yıllarında aile istanbul'a göç etti ve reşat aysu darüşşafaka lisesi'nde öğrenimine başladı. burada kendi kendine notayı ve keman çalmayı öğrendi. daha sonra zekaîzade ahmet irsoy'dan klasik fasılları öğrenerek okul korosuna katıldı. daha sonraki yıllarda batılı keman virtüözlerinin plaklarını dinleyip, çeşitli metodlardan istifade ederek kemanda batı tekniğini geliştirdi ve batı müziğini nazari bahislerini de öğrendi. bu yıllarda arkadaşları ile bir tango orkestrası kurarak çeşitli konserler verdi. Kürdili Hicazkar SazSemai sazEseri Kürdi Hicaz SazSemaileri sazEserleri Güneş Işık KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdi Kürdili Hicazkar SazSemai Eserini PİYANİST PİANO PIYANO PİYONA PİYANOLAR AKUSTİK RESİTAL NOTA REPERTUAR SOLO RESİTALİ MÜZİKLERİ ŞARKILARI TÜRKÜLERİ ŞARKISI İLAHİ TÜRKÜSÜ OYUN HAVALARI BEĞEN DERS NOT POP TÜRKÇE ESERLERİ KONSER AYNI ZAMAN HİKAYE ÖYKÜ PİYANİST PİANO İKİ YÖRE MAKAM BESTECİ BESTE SÖZLERİ TÜRK HALK SANAT PİYONALAR SOLİST TRT SHOW KLAVYE KLASİK AKUSTİK ALBÜM DÜET DUVAR KONSER KLASİK MUZİK MUSİC SHOW KLAVYE ORG SAZ ENSTRÜMANTAL EZGİ SLOW SÖZSÜZ MELODİK MELODİSEL EZGİSEL ÇALGI İLE ÇALGISAL YEMEK FON MÜZİĞİ HAFİF MUSİKİ İNSTRUMANTEL MELODİK KARAOKE KAROKE FON MÜZİK ENSTRUMANTAL SLOW HAFİF ESER ESERLERİ BAŞTA Saz semaisi Vikipedi, özgür ansiklopedi Başlığın diğer anlamları için Saz sayfasına bakınız. Saz semaisi, Türk müziğinde saz için bestelenmiş sözsüz formlardan biri. Genellikle dört hane ve bir teslim kısmından oluşur. Bu hanelerden bir tanesi teslim ile aynı makamda iken (bu aynı zamanda saz semaisinin makamını da tayin eder) diğer üç hane farklı makamlarda bestelenir. Peşrevden farklı olarak daha küçük usullerde olur ve fasılların sonunda kapanış eseri olarak çalınır. Klasik Türk müziğinde saz eseri formudur.Biçimi peşreve benzer.Fasıllarda son eser olarak çalınır.Fasıl müzikleri hareketli ve geniş bir ses alanı içerisinde yazılmıştır.Saz semaisi ritmik bir yapıdadır. Saz sanatçısı bu bölümde ustalığını sergiler. Stub icon Müzik ile ilgili bu madde bir taslaktır. Madde içeriğini genişleterek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. Kategoriler: Müzik taslakları Klasik Türk müziği form geçilir. Teslim hanesinde makam dizisinin sesleri kullanılarak durak-karar yapılır. İkinci hanede ise yakın makam dizilerine geçkiler yapılır. Tekrar teslim çalınarak üçüncü haneye geçilir. Üçüncü hanede asıl makam dizisinin dışına çıkılarak değişik ses ve diziler kulla nılır. Bu kısma "Meyan" adı verilir. Meyanda genellikle tiz seslerde dolaşılır. Tekrar teslim hanesi çalınarak dördüncü haneye geçilir. Dördüncü harıe asıl makam seslerine dönüşü sağladığı gibi, değişik geçkiler de yapılabilir. Bu bölümden sonra teslim hanesi çalınır. Böylece peşrev tamamlanmış olur. Yukarıda her hanenin sonunun sesleri teslim hanesine bağlayan nitelikteki seslerden oluştuğunu ve teslime geçişi sağlayan sesin "Güçlü" perdesi olduğunu belirtmiştik. Bazen bu ses Güçlü perdesi olmaz. Durak sesi veya bir başka perde de olabilir. Eserin bitimi, teslim hanesinin sonunda olduğuna göre, hanelerin sonuna gelen durak sesleri "Asma karar muvakkat durak" tan başk~ bir ses değildir. b) Teslim: Peşrevlerde teslim haneleri genellikle serbest yapılır. Hemen hemen peşrevlerin en güzel bölümünü teşkil eder. Teslim haneleri bestekâr tarafından özenle yapılmış nağ melerden oluşur. Parlak ve canlı bölümlerdir. c) Usûl: Peşrevler çoğunlukla büyük usûllerle ölçülmüşlerdir. haneli olarak yapılır. Birinci hane makama giriştir. Makam dizisinin seslerinde dolaşıldıktan sonra teslim hanesine Piyano KLASİK TÜRK MÜSİKİSİ Türk bestekâr SAZ SEMAİ KÜRDİLİHİCAZKAR REŞAT AYSU Klasik Türkçe Eseri Kitap Taksim fasıl Rüzgar KTM 724 Kürdili Hicazkar Akustik Resat Aysu Hicazkar Akustik Resat Ay su Kürdili Hicazkar SazSemai sazEseri Kürdi Hicaz SazSemaileri sazEserleri Nihavend Mehmet Güneş Işık MÜZİKLERİ geleneksel Turk Sultan makam Enstrüman Fon Müziği Melodik hafif Ud ney Fasıl peşrev fasil Ud ney şarkı yeni folk şef sanat doğaçlama yemek albüm saz semai taksimi rüzgar Nota Album DERS MUZIK TARIHI Osmanlı saray padişah raks canlı dizi koma solfej nota türksanat müziği tarih öğretmen kolej okul Müziği Türkü şarkı ilahi Eser Karaoke Moledi Melodik Kitap ezgi sözsüz çalgısal eser harika güzel dinleti Müz a724 Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semai Klasikleri klasiği Türk Müsiki Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Akustik Makam Saz Eseri Klasikleri Türk Musik Osmanlı Tarih Piyanist Resitali Piyano Enstrumantal Fon Müzikleri Kürdili Hicazkar Sazı Semaisi Saz eserleri Klasikleri klasiği Türk Müsiki Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Akustik Makam Saz Eseri Klasikleri Türk Musik Osmanlı Tarih Piyanist Resitali AKUSTİK RESAT AY SU KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZSEMAİ SAZESERİ KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİLERİ SAZESERLERİ
Kürdilihicazkar Saz Semaisi Piyano Solo Kürdili Hicazkar Sazsemaisi Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 08:55
Kürdilihicazkar Saz Semaisi Piyano Solo Kürdili Hicazkar Sazsemaisi Eserleri Klasikleri Klasiği Türk 927 izlenme - 3 yıl önce Saz Eserlerimizi Hiç Akustik Piyano Sesleri ile Hiç Dinlediniz mi?. Polifonik Çok sesli Hazırladığım Armonileri Acaba Sevecek misiniz? Eserleri Dinleyince Çok güzel ve Farklı bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Enstrümantal Türk Klasik Müziği Saz Eserleri Solo Piyano Dizisi: 8 Çok sevilen Eserlerimizi Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz Umarım Hoşunuza Gider Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum Sevgi ve Saygılar KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfonik Enstrümantal Kürdili Hicazkar SazSemai KTM Klasik Türk Müsiki Eserleri Kitapları Kürdi Hicaz Digital Konserleri Ana dolu Şark Türki Türkçe Senfoni Enstrüman İçinde bulunduğumuz 2011 yılı, Türk Musikisi’nin son dönemine, ufuk açıcı bestekârlığıyla silinmez izlerden birini bırakan Reşat Aysu’nun 101’inci doğum yıldönümü. Dârüşşafaka’da okurken, büyük bestekârımız Zekai Dede’nin oğlu Hâfız Ahmet Efendi’nin öğrencisi olması, Reşat Aysu’nun belki de müzik hayatındaki en büyük şansıydı. Sonraki yıllarda ve hayatı boyunca müzikle hep amatörce ilgilendi. Tamamen bir otodidakt olarak öğrendiği Batı Müziği ve kemanla senfonik orkestralarda birinci kemanlığa kadar yükseldi. Reşat Aysu, Türk Musikisi’nde çığır açan bir bestekâr olarak tarihe geçti. Çünkü kendi kendine öğrendiği halde derinlemesine vâkıf olduğu Batı Müziği tekniğini, Türk Musikisi’nin ruhuna en uygun şekilde uygulamayı ustalıkla başardı. Eserlerinin tamamı virtüozite çizgisini gerektirmesine rağmen kullandığı teknik hiçbir zaman eserlerindeki “yerli” ruhun önüne geçmedi. Özellikle saz eserleri bestekârlığı, Türk Musikisi dünyası için ufuk açıcıydı. Reşat Aysu’nun saz eserleri, yepyeni havalarıyla büyük yankı uyandırdığından, bestekârlığının diğer kanadını oluşturan sözlü eserleri daima gölgede kaldı. “Reşat Aysu 101 Yaşında” projesi, bestekârımızın bu önemli yönünü de gündeme taşıyacağı için ayrı bir önem kazanıyor. kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantal KÜRDİLİHİCAZKAR SAZ SEMAİSİ Piyano Solo Enstrümantal müzik,Klasik Türk müziği, KürdiliHicazkar Saz Semaisi,piyano solo,türk müziği, Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantal Piyano SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZ SEMAİSİ KTM Klasik Türk Müz Eseri Nota Kitap Reşat Aysu KTM KÜRDİLİHİCAZKAR DİJİTAL AY SU KONSER ANADOLU ŞARK TÜRK TÜRKÇE KLASİK TÜRK MÜZİKLERİ SENFONİK ENSTRÜMANTAL KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİ KTM KLASİK Mehmet Güntekin tarafından hazırlanan proje, bestekârın şehri olan İzmir’den, Halil İbrahim Yüksel’in hazırlayıp yönettiği Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuarı Klasik Türk Müziği Korosu tarafından uygulanacak. 14 Kasım 2011 Pazartesi akşamı saat 20:00’de Cemal Reşit Rey Konser Salonu’nda verilecek olan konserin birinci bölümünde bestekârımızın saz eserlerinden; ikinci bölümünde ise sözlü eserlerinden seçmeler seslendirilecek. Konserin başında, Reşat Aysu’nun dostu olan ve projeye özel koleksiyonundan verdiği orijinal notaların yanı sıra önerileriyle de katkıda bulunan tarihçi ve müzikolog Murat Bardakçı tarafından bir değerlendirme konuşması yapılacak. “Reşat Aysu 101 Yaşında / ufuk açan bestekârlık” konseri, CRR Konser Salonu Genel Sanat Yönetmenliği, Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuarı, Maltepe Üniversitesi ve Türk Musikisi Vakfı’nın kurumsal destekleriyle gerçekleştiriliyor. KARAOKE ENSTRUMANTAL SENFONİ SENFONİK SENFONİSİ POLİFONİ POLİFONİK RESİTAL RESİTALİ İNSTRÜMANTAL KONSER FON MÜZİĞİ KARAOKE MOLEDİ MELODİK KİTAP EZGİ SÖZSÜZ ÇALGISAL ESER HARİKA GÜZEL DİNLETİ ORJİNAL VİDEO KLİBİ İLAHİ ENSTRÜMAN TÜRKÜ ŞARKI İLAHİ ESER ŞARKISI ŞARKILAR TÜRKÜSÜ TÜRKÜLER YÖRE YÖRESİ YÖRELERİ BESTE MAKAM AKUSTİK SAZ BAĞLAMA RİTM FON MÜZİĞİ KARAOKE MOLEDİ MELODİ KİTAP EZGİ SÖZSÜZ 1958 yılında Ege Üniversitesi’nde bir Türk müziği korosu kuran Reşat Aysu 1988 yılından itibaren Üniversiteye bağlı Devlet Konservatuarı’nda uzun yıllar hocalık yaptı. Henüz on bir yaşındayken bestelediği “La Reve” isimli senfonik parçadan başka tango, fokstrot, lied, marş gibi batı müziği formlarında besteler yapan Reşat Aysu, 1943 yılında saz eserleri bestelemeye başladı. Peşrev, saz semaisi, şarkı, oyun havası gibi Türk müziği formları da dahil olmak üzere üç yüzü aşkın eser besteleyen sanatkar özellikle saz semaileri ile çok ünlü oldu. Beria Aysu ile evliliğinden Emre, Yalvaç ve Soner isimli üç oğlu olan Reşat Aysu 13 Ekim 1999da vefat ederek izmir’de toprağa verildi. Bestecimiz Erol Sayan aylardan Aralık, günlerden Cumartesi Hocam evlerindeki musiki toplantısından birinde çalışma bitmiş ve serbest saat başlamıştı. Arkadaşlar, çeşitli bestecilerden eserleri solo olarak okudular. Daha sonra, saz çalan arkadaşlarımız bir saz eseri çalmak istediler. Hocamız, “Reşat Aysu” beyefendinin Acem Aşiran saz semaisini çalalım dediler. Piyano SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZ SEMAİSİ KTM Klasik Türk Müz Eseri Nota Kitap Reşat Aysu KTM KÜRDİLİHİCAZKAR DİJİTAL AY SU KONSER ANADOLU ŞARK TÜRK TÜRKÇE KLASİK TÜRK MÜZİKLERİ SENFONİK ENSTRÜMANTAL KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİ KTM KLASİK TÜRK MÜSİKİ ESERLERİ KİTAPLARI DİGİTAL KONSERLERİ ANA DOLU ŞARK TÜRKİ TÜRKÇE SENFONİ ENSTRÜMAN NEY ÜFLEMEK AKORT GARANTİ PROFESYONEL BİR DOĞRU İCRALAR NOTA ARŞİVİ MEVLANA GALERİ TELİF HAKKI ENGLİSH İLETİŞİM MAKAMI UD NEY FASIL RÜZGAR FIRTINA MUSİKİ MUSİKİLERİ ZANAAT İCRA FASILI PEŞREVİ PEŞREVLERİ FASILLAR TAKSİM TAKSİMLER SİRTO SİRTOLAR LONGA BESTE TÜRK OSMANLI v1163de KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Klasik Türk Müzikleri,Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe enfoni Enstrümantal Saz Semaisi,SazSemaisi, Piyano SAZ SEMAİLERİ VE ESERLERİ KÜRDİLİ HİCAZKAR SAZ SEMAİSİ KTM Klasik Türk Müz Eseri Nota Kitap Reşat Aysu KTM KÜRDİLİHİCAZKAR DİJİTAL AY SU KONSER ANADOLU ŞARK TÜRK TÜRKÇE KLASİK TÜRK MÜZİKLERİ SENFONİK ENSTRÜMANTAL KÜRDİ HİCAZ SAZSEMAİ KTM KLASİK Enstrümantal müzik,Klasik Türk müziği, KürdiliHicazkar Saz Semaisi,piyano solo,türk müziği, Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantal v1163de KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu KTM Kürdili Hicazkar DiJital Ay su Konser Anadolu Şark Türk Türkçe senfoni Enstrümantali
Nihavend Saz Semaisi Reşat Aysu Piyano Sazeseri Sazı Semailari Sazsemaisi Sema Faslı Fasılları Kitap 04:46
Nihavend Saz Semaisi Reşat Aysu Piyano Sazeseri Sazı Semailari Sazsemaisi Sema Faslı Fasılları Kitap 670 izlenme - 3 yıl önce güneş yakartepe Nihavend Saz semai Reşat aysu Piyano ile Çaldı bu geleneksel müziği modern yöntemler öğreten konservatuvarlar devlet radyosu geleneği genellikle müzikolog Türklerin müziğe karşı cevap Bizans ve İran Tarihi dönüşüm dönem klâsik dönem donem, romantik dönem çağdaş10'uncu yüzyılda yaşamış olan süreTürk müziğinin nazarî teorik Türk sanat müziği çalgıları nelerdir? Mesaj Ziyaretçi türk sanat müziğinin enstürümanları nelerdir? ODTU KTMT Klasik Türk Müziği Topluluğu Benzer Paylaş Google ' paylaş Yayını görüntüle Bunu genel olarak 1'lediniz. Geri al Kuruluş bilgileri, müzisyenleri, katılım bilgileri, etkinlik takvimi, kurs programı, üyeler, fotoğraflar, bağlantılar. 2000'li Yıllar. 90'lı Yıllar. 80'li Yıllar. 70'li Yıllar. 60'lı Yıllar. 30 ... ODTU KTMT twitter Bunu genel olarak 1'lediniz. Geri al "DİNLE"-ODTÜ KTMT Dönem Sonu Konseri 28 Nisan Cumartesi günü Saat 20.00'da ODTÜ KKM Kemal Kurdaş Salonunda. Herkesi konserimize bekleriz. -index.html Nota Arşivi nota liste asp ODTU KTMT Web Nota Arşivi'ne hoş geldiniz. Arşivdeki nota İlan İlan listesi için tıklayın. İsim : e-mail adresi ... şahane-dinle-kavir-dil-türkçe-bedava-free-high-maın-sınema-sözleri-akorları-nota 13 Dailymotion nihavent saz semai reşat aysu pıyano pianist sazeseri kitap piano eser çagrı tsm musiki sanat müziği Nihavend SazSemai Besteci: Reşat Aysu Piyano: Yakartepe Sazeseri Saz Semai kitap pianist tsm muziki sanat Peşrevi fasil taksimi videosu Trt biz Klasikmüziği Şef Devlet solo Korosu Ney Çello Keman Sazende Ses Konseri Güneş yakartepe nihavend sazsemai reşat aysu piyano ile çaldı • A. Vurmalı Sazlar 1) Tahtalar Çevgân (Askeri Müzik) Kaşık (Halk Oyunları) Çalpara veya Çengi Çubuğu (Köçekçe ve Tavşanca'larda) 2) Zilliler Zil (Halile) (Tekke Müziği) Mehter Zili (Askeri Müzik) Hitit Sistrumu (Askeri Müzik.) Zilli Maşa (Halk oyunları) Parmak Zili (Eski ve yeni Raks Müziği) 3) Derililer Kös Askeri Müzik Davul Askeri ve Halk Müziği Nakkare Askeri Müzik Kudüm Tasavvuf ve Klâsik Müzik Dâire5 Klâsik Müzik Def Fasıl Müziği Bendir6 Tasavvuf Müziği Nevbe Tasavvuf Müziği Darbuka7 Oyun havaları 4) Fırınlanmışlar Cam Bardaklar Oyun Müziği Kâseler Oyun Müziği Fincanlar Oyun Müziği B.Nefesli Sazlar 1) Dilliler Zurna Askeri ve Halk Müziği Mey Halk Müziği Kaval Halk Müziği Tulum Halk Müziği Sipsi Halk Müziği Çifte Halk Müziği Arğul Halk Müziği Düdük Halk Müziği 2) Dilsizler Nefir Askeri Müzik Kaval Halk Müziği Ney Klâsik ve Tasavvuf Müziği Girift Klâsik Müzik Miskal Klâsik Müzik Pîşe Klâsik Müzik Mû Klâsik Müzik Kara kamış Klâsik Müzik Komuz Oyun Müziği Garmon Mızıka ve Oyun Müziği Hokkabaz Borusu Eğlence Müziği Mizmar Klâsik Müzik C. Telli Sazlar 1) Yaylılar Iklığ Halk Müziği Sînekeman8 Klâsik Müzik Keman Klâsik Müzik Rebab Tasavvuf Müziği Klâsik Kemençe Klâsik Müzik Karadeniz Kemençesi Halk Müziği Ağaç Kemane Halk Müziği Yaylı Tanbur Klâsik Müzik Kabak Kemane Halk Müziği 2)Mızraplılar Kopuz Askeri ve Halk Müziği Kolca Kopuz Halk Müziği Lâvta Oyun Müziği Çeng ( Mugni) Klasik Müzik Tanbur Klasik Müzik Ud Klâsik ve halk Müziği Kanun Klâsik ve halk Müziği Santur Klâsik Müzik Saz Ailesi Cura Halk Müziği Cura-Bağlama Halk Müziği Bağlama Halk Müziği Tanbura Halk Müziği Dîvan (Meydan) sazı Halk Müziği Tar Ailesi Dombra Halk Müziği Dotar Halk Müziği Setar Halk Müziği Asya Türkleri Müziği Çalgıları Balaban (MEY) Halk Müziği Gubuz Halk Müziği Koray Halk Müziği Sıbızgı Halk Müziği Mazhar Halk Müziği Gıçek Halk Müziği Kılkopuz Halk Müziği Rubab Halk Müziği Nay Halk Müziği Kemença Halk Müziği Dipnotlar (1) Çalgı : Farsça anlamdaşı sâz dışında. diğer bütün dillerde çalgı'nın karşılıgı mûsikî aleti demek olan iki kelimeden meydana gelir ( İng.,."musical instrument, Ar.,."el-alet el-musiqi.") vs. 'Çalgı aleti' demek bu yüzden yanlıştır: saz'ın ise Farsça'da, çalgı dışında birçok degişik anlamı vardır. (2) Tanburi İsak'ın ögrencisi Zeki Mehmed Ağa'nın, hacca gitmeden önce vedalaşmak üzere gittiği İstanbul kadısı ve Anadolu kazaskeri müderris Ârif Ef.'den, ''Hacca gidiyorum. orada saza tövbe edeceğim ve bir daha çalmayacağım'' demesi üzerine, ''Çal evladım çal. Arafat'ta bile çal'' cevabını aldığı anekdotu ünlüdür. (3) Köçekçe-Tavşanca: köçekçe,bu tür eserler kıvrak nağme ve usûllerle düğün ve eğlence alemlerinde çalıp oynamak maksadı ile bestelenmiştir. Köçekçelerin saz bölümlerinde yapılan aranağme yada taksimlere tavşanca adı verilirdi. (4) Bkz. H.G.Farmer. Turkish Instruments of Music... (önsöz) Longwood Press, Portland (ABD) 1976. (5) Dâire (Klâsik Müzik), bugün klâsik Müzik ve koro konserlerde, kudüm ile kullanılması gereken âlet budur. Bendir (Tasavvuf Müziği), sadece tasavvuf müziğinde kullanılır. dindışı müzikte kullanılması Nihavend Saz Semaisi Reşat Aysu Piyano Sazeseri Saz Semailari sazsemaisi sema Faslı fasılları kitap pianist tsm muziki sanat Peşrevi fasil taksimi videosu Trt biz Klasik müziği Şef Devlet solo Korosu Ney Çello Keman Sazende Ses Konseri ney ud def tef udi fasıl taksimi
Vedat Yar - Karcığar Saz Semaisi (Reşat Aysu) 01:32
Vedat Yar - Karcığar Saz Semaisi (Reşat Aysu) 825 izlenme - 8 yıl önce vedat yar - karcığar saz semaisi (reşat aysu)
Emre Üstgül - Reşat Aysu Şehnaz Buselik Saz Semais 05:33
Emre Üstgül - Reşat Aysu Şehnaz Buselik Saz Semais 252 izlenme - 6 yıl önce reşat aysu şehnaz buselik saz semaisi
Saray Kürdilihicazkar Saz Semai Ktm  Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Aku 08:24
Saray Kürdilihicazkar Saz Semai Ktm Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Aku 258 izlenme - 3 yıl önce 724 Saray KürdiliHicazkar Saz Semai KTM Klasik Türk Müz Eseri Kitap Reşat Aysu Kürdili Hicazkar Akustik Hd Senfonik Polifonik Son Versiyon Şarkı Sözü Alternatif Super Güzel Orjinal Üstad, Virtiöz ustası,Pianist Üstadı, Piyano Yetenek, Piyanist Çoçuk, Küçük Yetenekler, PIYANO Piyanolar İlahiler İlahisi Senfonik Polifonik as, uzmanı Virtiözü Unutulmaz virtüöz nerede Uzman Piano Üstad, Virtiöz ustası,Pianist Üstadı, Piyano Yetenek,Piyanist Çoçuk,Küçük Yetenekler, PIYANO Piyanolar İlahiler İlahisi Senfonik Polifonik as, uzmanı VirtiözüUnutulmaz virtüöz nerede Uzman Piano Üstad, Virtiöz ustası,Pianist Üstadı, Piyano Yetenek, Piyanist Çoçuk, Küçük Yetenekler, PIYANO Piyanolar İlahiler İlahisi Senfonik Polifonik as, uzmanı Virtiözü Unutulmaz virtüöz nerede Uzman Piano
Emre Üstgül - Reşat Aysu Muhayyer Kürdi Saz Semais 06:14
Emre Üstgül - Reşat Aysu Muhayyer Kürdi Saz Semais 240 izlenme - 6 yıl önce reşat aysu muhayyer kürdi saz semaisi öğr. elm. emre üstgül
Emre Üstgül - Reşat Aysu Hicaz Saz Semaisi 03:19
Emre Üstgül - Reşat Aysu Hicaz Saz Semaisi 197 izlenme - 6 yıl önce 11 mayıs 2011 ud resitali