Hoşgeldiniz!

Resim Dersi Videoları İzle

Karakalem Portre Resim En İyi Nerede Çizilir 02:31
Karakalem Portre Resim En İyi Nerede Çizilir 30.644 izlenme - 9 yıl önce 012125712403 portre çizim 50.tl bakmera bakırköy kültür sanat merkezinde türkiyenin en iyi ressamlarından portre ressamı sanatkar nilüfer hanım bu işi gerçekten çok iyi yapıyor portre resminizi güvenle çizdireceğiniz bir 05454516251
Ünlü Ressamlar ve Eserleri Dünyanın En Güçlü Fırçaları Kimler İşte Buyrun 11:48
Ünlü Ressamlar ve Eserleri Dünyanın En Güçlü Fırçaları Kimler İşte Buyrun 6.953 izlenme - 3 yıl önce HEM ÖĞREN HEM ÇOCUĞUNA ÖĞREN Aykut İlter Aykut Öğretmen Édouard Manet (23 Ocak 1832 – 30 Nisan 1883), Édouard Manet (23 Ocak 1832 – 30 Nisan 1883), Fransız ressam. Ondokuzuncu yüzyılda modern hayatı konu alan resimler yapmaya başlamış ilk ressamlardan. Gerçekçilik akımından izlenimciliğe geçişte çok önemli bir rol oynadı. İlk dönem başyapıtlarından Kırda Öğle Yemeği ve Olympia, kendisinden genç ressamlara esin kaynağı oldu ve o ressamlar izlenimciliğin en önemli isimleri oldular. Günümüzde, bu iki resim, modern sanatın başlangıcı kabul edilir.Édouard Manet, 23 Ocak 1832'de Paris'te varlıklı ve birbirine bağlı bir ailenin üyesi olarak doğdu. Annesi, Eugénie-Desirée Fournier, İsveç Prensi Charles Bernadotte'nin torunuydu. Babası, Auguste Manet ise Fransız bir yargıçtı ve oğlunun da tıpkı kendisi gibi hukuk alanında kariyer yapmasını istiyordu. Dayısı, Charles Fournier, yeğenini resim yapması konusunda teşvik etti ve sık sık Louvre'a götürdü.[1] 1845 yılında, dayısının tavsiyesiyle, Manet çizim konusunda özel ders almaya başladı. Bu dersler sırasında ileride Güzel Sanatlar Bakanlığı yapacak olan Antonin Proust ile tanıştı. Proust-Manet dostluğu yaşamlarının sonuna kadar sürdü. 1848 yılında, babası isteği ile bir eğitim gemisiyle Rio de Janeiro'ya doğru yola çıktı. Deniz Kuvvetleri sınavına iki kere girip başarısız olduktan sonra babası sanat eğitimi almasına izin verdi.[2] Manet, 1850'den 1856'ya kadar, geniş tarihi tabloları ile tanınan Thomas Couture isimli akademik bir ressamla birlikte çalıştı. Boş zamanlarında ise Louvre'daki büyük başyapıtları kopyalıyordu. 1853 ile 1856 arasında Almanya, İtalya ve Hollanda'yı ziyaret etti. Bu ziyaretler sırasında Frans Hals, Diego Velázquez ve Francisco Goya'nın eserlerini inceleme fırsatı buldu. Bu üç ressamdan çok etkilendi ve daha sonraki çalışmalarında onların eserlerinden esinlendi. 1856 yılında kendi atölyesini açtı. Bu dönemdeki tarzı fırça darbelerini serbest bırakan, detayları basitleştiren ve geçiş tonlarını yok eden olarak tanımlanabilir. Bu stilini Gustave Courbet tarafından başlatılan gerçekçilik akımına adapte eden Manet, Absint İçicisi (1858-59) isimli tablosunu çizdi. Onun dışında ise şarkıcılar, çingeneler, kafelerdeki insanlar, boğa güreşleri, dilenciler gibi çağdaş konularla ilgilendi. Gençlik yıllarının ardından dini, tarihi ya da mitolojik konuları resimlerinde çok az konu edindi. Leonardo Da Vinci (1452 - 1519) Leonardo da Vinci (d. 15 Nisan 1452 - ö. 2 Mayıs 1519) Rönesans dönemi İtalyan mimarı, mühendisi, mucidi, matematikçisi, anatomisti, müzisyeni, heykeltıraşı ve ressamıdır. En tanınmış yapıtları Mona Lisa (1503 - 1507) ve Son Yemek’tir (1495 - 1497). Rönesans sanatını doruğuna ulaştırmış, yalnız sanat yapıa değil, çeşitli alanlardaki araştırmaları ve buluşlarıyla da tanınan, dünyanın gelmiş geçmiş en büyük sanatçılarından biridir. Leonardo, genç bir noter olan Ser Piero da Vinci'nin ve muhtemelen bir çiftçi kızı olan Caterina'nın evlilik dışı çocuğu olarak Vinci kasabası yakınlarındaki Anchiano'da dünyaya geldi. Avrupa'daki modern isimlendirme kurallarının yerleşmesinden önce dünyaya tam ismi, "Vincili Piero'nun oğlu Leonardo" manasına gelen "Leonardo di Ser Piero da Vinci"dir. Eserlerini "Leonardo" ya da "Io, Leonardo (Ben, Leonardo)" olarak imzalamıştır. Somut kanıtlar bulunmasa da, Leonardo'nun annesi Caterina'nın, babası Piero'ya ait Ortadoğulu bir köle olduğu tahmin ediliyor. Babası, Leonardo’nun doğduğu yıl, Albiera adındaki ilk eşi ile evlendi, Caterina ile ise hiçbir zaman evlenmedi. Leonardo’ya bebekliğinde annesi baktı, ancak birkaç yıl sonra annesi başka biriyle evlendirilerek komşu kasabaya yerleşince, babasının nadiren uğradığı büyükbabasının evinde yaşamaya başladı; arada sırada Floransa’ya babasının evine giderdi. Babasının ilk eşinden çocuğu olmadığı için aileye kabul edilmişti ama hiçbir zaman meşru bir çocuk olarak görülmedi ve amcası Francesco dışında ailedeki kimseden sevgi görmedi. Leondardo'nun anatomi ve insan vücudu üzerine eğitimi çıraklık döneminde başladı. Öğretmeni Andrea del Verrocchio öğrencilerinin anatomiyi kavramasında ısrarlıydı. 14 yaşına kadar Vinci’de yaşayan Leonardo, büyükanne ve büyükbabasının ardı ardına ölmesi üzerine 1466’da babası ile birlikte Floransa’ya gitti. Evlilik dışı çocukların üniversiteye gitmesi yasak olduğundan üniversite öğrenimi görme şansı yoktu. Küçük yaştan itibaren çok güzel çizimler yapan Leonardo’nun resimlerini babası, dönemin ünlü ressam ve heykeltıraşı Andrea del Verrocchio'ya gösterince, Verrochio onu çırak olarak yanına aldı. Leonardo Verrocchio'nun yanında Lorenzo di Credi ve Pietro Perugino gibi ünlü sanatçılarla çalışma fırsatı buldu. Atölyede sadece resim yapmayı değil, lir çalmayı da öğrendi.Gerçektende iyi çalıyordu. Floransa’yı 1482’de terkederek Milano Dükü Sforza’nın hizmetine girdi. Dükün hizmetine girebilmek için köprüler, silahlar, gemiler, bronz, mermer ve kilden heykeller yapabileceğini anlattığı ancak göndermediği mektubu bütün zamanların en olağanüstü iş başvurusu sayılır. Leonardo, 1499’da şehir Fransızlar tarafından alınıncaya kadar 17 yıl boyunca Milano Dükü için çalıştı. Dük için sadece resim ve heykeller yapmak, festivaller organize etmekle uğraşmadı, aynı zamanda bina, makine ve silah tasarımları yaptı. 1485 - 1490 yıllarında doğa, mekanik, geometri, uçan makinelerin yanısıra, kilise, kale ve kanal yapımı gibi mimari yapılar ile ilgilendi, anatomi çalışmaları yaptı, öğrenciler yetiştirdi. İlgi alanı o kadar genişti ki, başladığı çoğu işi bitiremiyordu. 1490 - 1495 yıllarında çalışmalarını ve çizimlerini deftere kaydetme alışkanlığı geliştirdi. Bu çizimler ve defter sayfaları, müzeler ve kişisel koleksiyonlarda toplanmıştır. Bu koleksiyonculardan birisi de Leonardo’nun hidrolik alanındaki çalışmalarının el yazmalarını toplayan Bill Gates’dir. 1499’da Milano'yu terkeden ve yeni bir koruyucu (hami ) aramaya başlayan Leonardo, 16 yıl boyunca İtalya’da seyahat etti. Pek çok kişi için çalıştı, çoğu eserini yarım bıraktı. İnsanlık tarihinin en iyi resimlerinden birisi kabul edilen Mona Lisa için 1503’te çalışmaya başladığı söylenir. Bu resmi tamamladıktan sonra hiç yanından ayırmamış, tüm seyahatlerinde yanında taşımıştı. 1504’te babasının ölüm haberi üzerine Floransa’ya döndü. Miras hakkı için kardeşleri ile mücadele etti ancak çabası sonuçsuz kaldı. Ancak çok sevdiği amcası tüm varlığını ona bıraktı. 1506 yılında Leonardo, bir Lombardiya aristokratının 15 yaşındaki oğlu olan Kont Francesco Melzi'yle tanıştı. Melzi, hayatının geri kalanında onun en iyi öğrencisi ve en yakını oldu. 1490’da 10 yaşında iken korumasına aldığı ve Salai adını verdiği genç de 30 yıl boyunca onunla beraber olmuş, ancak öğrencisi olarak bilinen bu genç hiçbir sanatsal ürün üretmemişti. 1513 - 1516 arasında Roma’da yaşadı ve Papa için geliştirilen çeşitli projelerde yer aldı. Anatomi ve fizyoloji alanında çalışmaya devam etti ancak Papa, kadavralar üzerinde çalışmasını yasakladı. Leonardo da Vinci'nin ölümü (Jean Auguste Dominique Ingres, 1818) 1516’da koruyucusu Giuliano de' Medici’nin ölümü üzerine Kral 1. Francis’ten Fransa’nın baş ressam, mühendis ve mimarı olmak üzere davet aldı. Paris’in güneybatısında, Amboise yakınlarındaki Kraliyet Sarayı’nın hemen yanında kendisi için hazırlanan konağa yerleşti. Leonardo'ya büyük hayranlık duyan kral, sık sık ziyarete gelir ve sohbet ederdi. Sağ koluna felç inen Leonardo da Vinci, resimden çok bilimsel çalışmalara ağırlık verdi. Kendisine dostu Melzi yardımcı olmaktaydı. Salai ise Fransa’ya geldikten sonra onu terketmişti. Leonardo 2 Mayıs 1519’da Amboise’daki evinde 67 yaşında öldü. Kralın kollarında can verdiği rivayet edilir, ancak, 1 Mayıs günü kralın bir başka şehirde olduğu ve bir gün içinde oraya gelemeyeceği bilinmektedir. Vasiyetinde mirasının esas bölümünü Melzi’ye bıraktı. Amboise'daki Saint Florentin Kilisesi’nde toprağa verildi. Georges Seurat Georges Seurat (d. 2 Aralık 1859 - 29 Mart 1891) Fransız akademik resim geleneğine bağlı Ard İzlenimci ve Noktacı (Pointillist) ressam. Seurat, 1859 yılında ekonomik durumu yerinde olan dindar bir ailenin çocuğu olarak Paris'te dünyaya geldi. Babası La Villet’te bir polisti. Resim kuramını renklerin bölünmesine ve optik karışıma dayandıran yeni izlenimciliğin kurucularından olan Georges Seurat yedi yıl içinde olağanüstü yapıtlar ortaya koymayı başardı. Kurumsal ve plastik araştırmalara büyük ilgi duyan Seuret, 1876‘dan başlayarak Chevreul‘un bulduğu renklerin eş zamanlı karşıtlığı yasalarını ve Delacroix kuramlarını inceledi. Seurat, izlenimciliğin kurallarına tepki duyanlardandı. Seurat gibi ard izlenimciliğin temsilcileri olan sanatçılar da sanat yaşamlarına İzlenimcilikle başlamışlardır. Ancak bu akımın kimi sınırlamalarını aşmak ve resimlerine kişiselliklerini katmak istiyorlardı. Seurat, öğrencilik yıllarının başlangıcında resime ilgi duymuş ve ilk derslerini; Justin Lequien adında Roma Ödülü’nde ikincilik kazanmış bir heykeltraşın yönetimindeki belediye resim okuluna devam ederek almıştır. Bu öğrenciliği sırasında uzun süreli bir arkadaşlık geliştireceği ressam Aman- Jean ile tanışmış ve kısa bir süre sonra Paris’te ortak bir atölye açmışlardır. Aman- Jean ile birlikte 1887- 1888 yılında Paris Güzel Sanatlar Yüksekokulu’na (École Nationale Supérieure Des Beaux-Arts de Paris) kayıt olarak Henri Lehmann’ın derslerine katılmışlardır. Seurat, akademik resim geleneğine bağlı kalmış, müzelerde eski ustaların eserleri üzerinde çalışmalar yapmıştır. Bu çalışmalar, onun olgunluk dönemine ait eserleri üzerinde etkili olacaktır. 1879’da izlenimcilerin dördüncü sergisinden çok etkilendi. Bağımsız olarak çalıştı. İyi bir desenci olduğunu ortaya koyan yapıtlar verdi. 1891 Bağımsızlar salonunun açılışından sonra Seurat, iltihaplı anjinden yaşamını yitirdi. Anlaşmazlıklar sonucu uzaklaştığı yeni izlenimciler grubu sanatçının ölümünden büyük üzüntü duydu. Georges Seurat, Zıt renkleri yan yana noktalar halinde koyarak Noktacılık tekniğini geliştirdi. Paul Signac (1863 - 1935) ile birlikte Pointilism akımınında gelişimini sağladı. Resimlerini küçük noktalar kullanarak mozaik gibi boyadı. Renklerin beynimizde kaynaşacaklarını savunuyordu. Bu tarza sonradan noktacılık dendi. Tüm hatlar kaldırılmış ve düzeni korumak için resim basitleştirilmişti Noktalama tekniğinin öncüsü Seurat noktaların beynimizde birleşip bütünlük oluşturacağını savunuyordu. Buna rağmen hacimsellik hissi alınamamaktadır Henri de Toulouse-Lautrec Aristokrat bir aileden gelen Henri de Tolouse-Lautrec'in; resim konusundaki büyük yeteneği henüz çocuk yaşlarda, çizdiği karikatürlerle belli oldu. Akraba evliliğinden kaynaklanan bir nedenle, ne olduğu saptanamayan genetik bir hastalığın yarattığı kırılgan kemikler yüzünden, 1878 ve 1879 yıllarında acı veren bir tedaviyle boy uzatma çabaları sonucu; her iki bacak kemiklerinin kırılmasıyla kısa boylu kaldı. Moulin Rouge'da Lautrec Sakat kalmasıyla; annesi ondaki resim yeteneğini keşfetti. Babasından göremediği desteği annesinden alan Lautrec, klasik anlayıştaki resmi değil, "poster" temeline dayanan ressamlığa yöneldi. Seçimi onu başarıdan başarıya götürdü, ünü bütün Paris'e yayılan Lautrec'in posterleri duvarlardan kapışıldı. Henüz 17 yaşındayken denemelerinin sayısı 2400'ü bulmuştu. Emile Bernard, Van Gogh gibi ressamlarla tanıştı, empresyonist akıma kapıldı. 1894–1897 yılları arasında Avrupa’yı dolaştı, bir çok sergi açtı. Ancak gerçek ününe, Moulin Rouge müzikholünü anlatan resimler yaparak kavuştu. Babasıyla olan geçimsizliği ve engelli halinin verdiği bunalımlarla alkole sığınan sanatçı, genelev çalışanlarını çizmeye, giderek, geneleve yerleşip orada yaşamaya başladı. Frengi hastalığına tutulan Tolouse-Lautrec, genç yaşta öldü. Yatakta adlı eseri, 1893 Henri de Toulouse-Lautrec'in, henüz ölmeden Louvre müzesinde yer almaya hak kazanan ilk ve tek sanatçı olduğu iddia edilir. Francisco GOYA Francisco José de Goya y Lucientes (d. 30 Mart 1746 - ö. 16 Nisan 1828) İspanyol bir ressam ve matbaacıydı. Goya, portre tasarımları ile ünlüydü, ve yaptığı tasarımlarla bir çok yeniliklere sanat dünyasını yönlendirdi. Modern sanatın ilk adımı olarak görülmektedir. Gelecek kuşaklarda başlıca Claude Monet ve Pablo Picasso Goya'nın stilini benimsemiştir. Goya'nın eserlerinin büyük bir bölümü Madrid'de Museo del Prado'da sergilenmektedir Paul Gauguin (1848 - 1903) Eugène Henri Paul Gauguin (d. 7 Haziran 1848, Paris– 9 Mayıs 1903), Fransız ressam. Eugène Henri Paul Gauguin, 7 Haziran 1848, Paris’te doğan, Post-Empresyonist bir ressamdır. 1851’de ailesiyle birlikte Peru’ya yerleşir. Babası yolculukları esnasında ölür, Lima, Peru’da annesi ve kızkardeşi ve amcasının ailesiyle birlikte 4 yıl yaşayan Paul ve ailesi 1855’te Paris’e döner. 17 yaşında pilot asistanlığı yapan Paul sonrasında bir süre donanmada çalışır. 1871’de Gauguin, Paris’e dönerek borsacılık yapmaya başlar. 1873’te Mette Sophie Gad adlı Danimarkalı bir bayanla evlenen Gauguin’in sonraları 5 çocuğu olur. Gauguin çocukluğundan itibaren sanata meraklıdır. Boş zamanlarında resim yapar. Gauguin, Camille Pissarro ile arkadaşlık kurar. Sanatında ilerlemeye başlayınca bir stüdyo kiralar, 1881-1882 yılları arasında düzenlenen Empresyonist sergilerde eserleri sergilenir. Bir süre yazları Pissarro ve Paul Cézanne ile resim yapar. 1884’e geldiğimizde Gauguin ailesi ile Kopenhag’a taşınır. Burada iş alanındaki yaşadığı başarısızlıklar onu tüm zamanında resim yapmaya yöneltir ve ailesini burada bırakarak büyük oğlu ile birlikte Paris’e geri döner. Bu dönemde Vincent Van Gogh, Gauguin’i Arles’e çağırır ve burada 9 haftayı resim yaparak birlikte geçirirler. Ancak sonrasında yalnız kalmanın etkisiyle depresyona girer ve intihara kalkışır. Empresyonizm Gauguin’e istediklerini veremez olmuştur bundan dolayı Afrika ve Asya sanatı kendisine daha mistik ve çekici gelir özellikle de Japon kültürü. Folklorik sanat ve Japon sanatının etkisi altına girer. 1891 yılında Gauguin mali açıdan kötü durumdadır. Üstelik bir ressam olarak çok da tanınmamaktadır. ‘Taze balık ve meyve’ için tropik bir adada yaşamak amacıyla bir kaç teşebbüsü olmuş bu da oldukça primitif bir tarzda resim yapmasına sebep olmuştur. Kısa bir süre Panama Kanalı, Tahiti’de yaşamıştır ve Tahiti’de yaşarken ‘Fatata te Miti (By the Sea)’, ‘la Orana Maria’ (Ave Maria) adlı tablolarını yapmıştır. 1897’de Punaauia’ya taşınarak burada da en önemli eseri olan ‘Where Do We Come From’ adlı tablosunu yapar. Hayatının geri kalanını Markiz Adaları'nda geçirmiştir. Bu dönemde Avant et Aprés (Before and After) adlı anıları, sanat eserleri hakkında yorumlarından oluşan bir kitap yazmıştır 1903 yılında kilise ve hükümetle ile yaşadığı bir problem sebebiyle 3 ay hapse mahkum olmuş, ancak hapse giremeden hastalanarak 54 yaşında ölmüştür. Paul Gauguin’in çalışmalarına olan rağbet ölümünün hemen ardından sonra olur. Çalışmalarının bir çoğu Rus koleksiyoncu Sergei Shchukin tarafından toplanır. Koleksiyonun bir kısmı Pushkin Müzesi’nde sergilenmektedir. Gauguin’in eserleri nadiren satılığa çıkarılmakta ve fiyatları 39,2 milyon dolara kadar ulaşmaktadır. Gauguin diğer bir çok ressamı özellikle de Arthur Frank Mathews’u etkilemiştir. Tahiti’de bulunan Japon tarzındaki Gauguin Müzesi bazı fotoğrafları, belgeleri ve bazı tablolarını içermektedir Paul Cèzanne (1839 - 1906) Van Gogh, Gauguin, Seurat, Lautrec, Cezanne gibi İzlenimcilik sonrası sanatçılar modern resmin öncüleri olarak kabul edilmektedirler. Bu sanatçılar arasında, resim sanatında köklü değişikliklerin yolunu açan bir anlayışın yaratıcısı olan Cezanne’ın ayrıcalıklı bir yere sahip olduğu görülmektedir. O, gönüllü bir şekilde inzivaya çekilerek sürekli çalışmış ve tuvalle olan hesaplaşması sonucunda resim sanatında çığır açmıştır. Paul Cezanne, varlıklı bir banker ve tüccarın oğlu olarak, 1839 yılında Aix- en- Provence’da dünyaya gelmiştir. Collège Bourbon’da aldığı eğitim sırasında, edebiyat alanında ünlü bir isim olacak Emile Zola ile dostluk kurmuştur. Kendisi için çok şey ifade eden bu dostluk, Aix’in kırlarında yapılan uzun gezintiler sırasında sanat üzerine yoğunlaşan derin sohbetlerle pekişmiştir. Nana ve Meyhane’nin yazarı Zola, çok sonraları Cezanne’a yazdığı bir mektubunda bu günleri şu şekilde hatırlayacaktır: “On yıl boyunca sanattan ve edebiyattan konuşup durduk… Farkında olmaksızın bizim birer devrimci olduğumuzu şimdi görebiliyor musun? Aix`de Zola’yla birlikte doğayla içiçe süren yaşantı, onun sanat görüşünün biçimlenmesinde etkili olan erken kaynaklardan birisi olarak değerlendirilebilir. Zola’nın 1858’de annesiyle birlikte Paris’e yerleşmesi, bu yaşantının kesilmesine neden olmuştur, ancak iki arkadaş sanat üzerine tartışmalarını düzenli mektuplaşmalarla sürdürmüşlerdir. Bu sırada Cezanne, babasının isteğiyle Aix’deki üniversitede hukuk öğrenimi görmeye başlamış, fakat aynı zamanda alçı heykellerden kopyalar ve doğadan çalışmalar yaptığı çizim akademisine kaydolmuştur. Giderek resme yoğunlaşmaya başlaması ve hukuk eğitimini ikinci plana atması, Zola’nın onu heyecanlandıran Paris hikayeleri ve Paris’e gelmesi konusundaki ısrarlarıyla birleşince 1861’de babasının izniyle bu şehre gitmiştir. Burada Atelier Suisse’de resim eğitimi almaya başlamıştır. Her sabah 6 ile 11 arasında beş saat süren çalışmalar sonrasında, zamanının çoğunu Louvre’da eski ustaların eserlerini inceleyerek geçirmiştir. Fakat altı ay sonunda, Zola’nın karşı çıkışına rağmen, Aix’e geri dönmüş ve babasının ofisinde çalışmaya başlamıştır. Aix’de geçen yaklaşık bir yıllık sürenin ardından, 1862 sonlarında tekrar Paris’e gitmiştir. Atelier Suisse’de Pissarro ile tanışması onun sanat kariyeri açısından son derece önemli bir gelişmedir. Pissarro aracılığıyla 1862’de Monet, Bazille, Sisley ve Renoir ile tanışmış, nadiren de olsa genç sanatçıların Café Guerbois’daki toplantılarına katılmış, fakat tartışmalara dahil olmamıştır. Cezanne, bu dönemde babasından gelen harçlıkla yaşamını sürdürmektedir. 1863’de Reddedilenler Salonu’nda eserlerini sergilemiştir. Akademi jürisinin, sanatçıların eserlerini gösterebildikleri düzenli bir sergi etkinliği olan ve sanat ortamı açısından büyük önem taşıyan Paris Salonu’na gönderilen resimlerin tümünü geri çevirmesi üzerine düzenlenen bu sergi, Akademi karşıtı öncü sanat yaklaşımlarının toplandığı bir etkinlik kimliğini kazanmıştır. Sanat kariyerinin başlangıcındaki Cezanne’ın bu sergide yer alması, onun öncü kimliğinin ilk işaretlerini vermektedir. Bu arada, yakın dostu Zola 1866’da L’Evenement gazetesinde onu öven yazılar yazmıştır. Paris’teki ilk dönemlerinde, özellikle Delacroix’nın sanatından etkilenmiş olduğu anlaşılmaktadır. Louvre’da ustalardan kopyalar yaparak çalışmakta, Zola ile sanatın geleceği üzerine tartışmalar yapmaktadır. 1870’e kadar Paris’te çalışmalarını sürdürmüş olmakla birlikte, 1865 ve 1866’da Aix’de uzun süreli olarak ikamet ettiği dönemler olmuş ve bu sırada babasının, amcasının ve ressam Achille Emperaire’in palet bıçağı tekniğiyle gerçekleştirdiği ve koyu renklerin hakim olduğu portrelerini yapmıştır. 1860’larda sanatçının coşkulu güneyli yaradılışı kendini bir seri melodramatik ve az çok erotik nitelikte resimde ifade etmiştir. Otopsi (1861) ve Cinayet (1870) gerilimin yüksek olduğu çalışmalarıdır; buna karşılık Kaçırma (1867) ve Aziz Antonio’nun Baştan Çıkarılışı (y.1870) erotizmin hissedildiği bu döneme ait örneklerdir. Bu resimlerin ortak özelliği, belirgin bir deformasyon ve koyu renk kullanımıdır. Bu dönemde ayrıca bazı natürmort çalışmaları da gerçekleştirmiştir. 1860’lı yıllarda Paris’te yoğunlaşan çalışmaları, Fransa- Prusya savaşının çıkması üzerine kesintiye uğramış ve sanatçı, Fransa’nın güneyindeki Estaque’a, sonradan karısı olacak modeli Hortense Fiquet ile birlikte gitmiştir. Babası bu kadınla olan ilişkisinden dolayı Cezanne’a destek olmayı kestiği için maddi açıdan sıkıntı yaşadığı bu dönemde, resme giderek daha fazla yoğunlaşmıştır. 1866’da Seine nehri kıyısında ilk açık hava resmi çalışmalarını yapmış olan sanatçı için güneyin ışığı yeni bir kaynak olmuştur. 1872 yılında Ponoise’da, Pissarro ile birlikte çalışmaya başlamış ve onunla uzun ve verimli bir düşünce alışverişine girerek ışıklı, izlenimci palete yönelmiştir. Pissarro ile çalıştığı bu dönemde, izlenimcilerin geliştirdiği renk ve ışık kuramlarını özümsemiş olan Cezanne, aynı sıralarda Van Gogh’la ve resimleri karşılığında kendisinden boya ve tuval bezi alabildiği sanat taciri Julien Tanguy ile tanışmıştır. Bir başka sanat taciri ünlü Ambroise Vollard, ilk defa Cezanne’ın bir resmini Tanguy’ün vitrininde görüşünü şu şekilde hatırlamaktadır: “İlk defa olarak ressamın bir tablosunu görüşüm, bir nehir kenarı gösteren bir resmi, Clauzel sokağındaki küçük bir boya satıcısının, Tanguy Baba’nın vitrininde idi. Bu bende, mideme yediğim bir darbe etkisini yarattı.[VOLLARD, A.; Bir Tablo Satıcısının Anıları, ç: Nur Vergin, Halk El Sanatları Yayınları, İstabul, 1974, s77] Cezanne, 1874 yılında fotoğrafçı Nadar’ın Paris’te Boulevard des Capucines’deki stüdyosunda açılan ilk izlenimci sergiye katılmıştır. Sergide yer alan Modern Olympia halkın en fazla tepkisini çeken eserlerden birisi olmuştur. Manet’nin aynı konulu resmine gönderme olan bu çalışmada; siyah bir kadın tarafından elbiseleri çıkartılan uzanmış çıplak bir kadın figürü ve onları izleyen bir erkek figürü (muhtemelen Cezanne’ın kendisi) yer almaktadır. Fırça vuruşlarındaki rahatlık ve figürlerdeki deformasyonun dışında, konunun çarpıcılığı tepkilerin odak noktası olmasına yol açmıştır. Sergideki diğer izlenimci tarzdaki manzaraların arasında bu konu özellikle dikkat çekmiş olmalıdır. Sanatçı, izlenimcilerin üçüncü sergisine 16 resmiyle katılmıştır. Bu dönemde, üslubunda giderek Cezanne’ın yaradılışındaki coşkulu romantizmin etkileri durulmaya başlamış ve aslen ona pek de uygun olmayan Delacroix benzeri tekniği terketmiştir. 1870’li yıllarda ürettiği manzara, natürmort ve portrelerde kendine özgü resim dilinin oluşmaya başladığı görülmektedir. Sanat görüşünün izlenimcilerinkiyle uyuşmadığını anlamıştır. O, izlenimciler gibi, doğadan anlık izlenimler edinmeye ve bu nedenle hızlı çalışmaya temellenen resim anlayışından farklı bir görüşe sahiptir. Cezanne da izlenimciler gibi doğadan çalışmayı benimsemiş olmakla birlikte, onlardan farklı olarak doğayı yalnız geçici görünümüyle değil, kalıcı ve değişmez değerleriyle vermek istemektedir. Onun resminde, çizgi, ton ve renk başlıca öğelerdir. Renk ise, çizgi ve tonu da içeren temel öğedir. Sanatçı bu konuda şunları söylemiştir: “Çizgi ve renk ayrı şeyler değildir, boyarken çizersiniz de… Renk doygun duruma gelince form da bütünlük kazanmış olur. Louvre’da eserlerini inceleme fırsatını bulduğu Poussin’i doğadan yola çıkarak yeniden yaratmayı amaçladığını belirten Cezanne, doğada varolan biçimleri silindir, koni, küre gibi geometrik biçimler olarak ayrıştırmış ve bunlardan yola çıkarak doğayı yeniden yaratmayı amaçlamıştır. Onun amaçlarından birisi de, izlenimciliğe biçimsel nitelikler kazandırarak, bu akımı bir müze sanatı gibi sağlam ve sürekli bir içeriğe büründürmektir. Uzun ve zahmetli çalışma yöntemi, Cezanne’ın pekçok resmini tamamlayamamasına neden olmakla birlikte, yoğun çalışma temposu çok sayıda başyapıt üretmesine olanak sağlamıştır. Estaque, Aix ve Paris’te süren yaşamı sanatla doludur ve daha 1874 tarihli Yukarıdan Auvers Görünümü ve 1873- 1877 arasına tarihlenen Büfe Üzerinde Kaplar, Meyveler ve Bisküitler adlı natürmortunda yukarıda değinilen sanat görüşünün örneklerini vermeye başlamıştır. Başta Estaque’da yaptığı görünümler olmak üzere manzaralar, portreler, natürmortlar, yıkananlar, kağıt oynayanlar gibi temalar etrafında gelişen sanat anlayışı; titiz ve derin bir doğa gözlemine ve ışık, renk, kompozisyon analizine dayanmaktadır. Büyük Yıkananlar,Kağıt Oynayanlar, Sainte- Victoire Dağı, Madam Cezanne gibi eserlerinde doruğa ulaşan resim dili, kendisinden sonra gelen kuşakları derinden etkilemiş ve Cezanne’a modern sanatın öncüsü olma onurunu kazandırmıştır. Babasının 1886’daki ölümü, ona doğum yeri olan Aix’daki evinde resme yoğunlaştığı bir inzivaya çekilebilme olanağını veren serveti sağlamıştır. Eleştirmenler ve halktan gelen tepkiler ile yakın dostu Zola’nın 1886’da yayınladığı L’Oeuvre adlı kitabında başarısız bir ressam karakteri olan Claude Lainter için Cezanne’ı model alması bu gönüllü inzivanın nedenleri arasında yer almış olmalıdır. Ama daha da önemlisi, bu onun sanatçı kişiliğinin doğal bir sonucudur. “Gerçek sanatçı gösterişi sevmez, zamanın moda akımlarına bel bağlamaz, kendi köşesinde çalışmayı yeğler yalnızca…
Karakalem Portre Çizim 02:27
Karakalem Portre Çizim 11.296 izlenme - 9 yıl önce portre çizim 70.TL 02125712403 beğendirme garantili resim cizim çocuğunuzun resmini çizdirin videosunu çekelim izlesene com da yayınlıyalım ömür boyu kalıcı hediyemiz olsun 05454516251 ressam nilüfer
street spray painting sprey resim sanatı 05:03
street spray painting sprey resim sanatı 7.159 izlenme - 10 yıl önce dünyanın en iyi dövmecileri ressamlardır 05376318871 - 02125712403
Portre Çizenler 02:37
Portre Çizenler 5.080 izlenme - 9 yıl önce resim çizim 50,tl karakalem portre çizimi 70 tl den başlıyan fiyatlarla 50 60 70 80 90 150 250 tl ye kadar resim çizimi bakırköy merkezdeyiz capacity alışveriş merkezi sırasında dadyan skak 02 nolu atölye 05454516251 ressam nilüfer hanım resim dersi ressamlara resim dersi kapat
Karakalem Çizim 03:12
Karakalem Çizim 5.065 izlenme - 9 yıl önce resim çizim 50,tl 02125712403 karakalem portre çizimi 20 tl den başlıyan fiyatlarla 40 50 60 70 80 90 150 250 tl ye kadar resim çizimi bakırköy merkezdeyiz capacity alışveriş merkezi sırasında dadyan skak 3 nolu atölye 05454516251 ressam nilüfer hanım resim dersi ressamlara resim dersi internet yoluyla resminizi sipariş verin çizim aşaması video izleyin kendi resminiz çalışılırken izlemek çok keyifli
portre cizim 02125712403 00:53
portre cizim 02125712403 4.197 izlenme - 9 yıl önce resim çizim 70,TL karakalem portre çizimi 70 tl den başlıyan fiyatlarla 50 60 70 80 90 150 250 tl ye kadar resim çizimi bakırköy merkezdeyiz capacity alışveriş merkezi sırasında dadyan skak 3 nolu atölye 05454516251 ressam nilüfer hanım resim dersi ressamlara resim dersi
kaldırım resimleri 02:59
kaldırım resimleri 4.348 izlenme - 10 yıl önce türkiyede bu sanatı yapan uygulayan nisa sanat atölyesi bu sanat dalı street art yani sokak sanatı 3d street painting diye dünyanın her yerinde yapılıyor bir bizde yapılmıyordu oda oldu buyrun izleyin görüp göreceğiniz bu 3d cadde resimlerin yapımı TÜRKİYE de yasak sanatın en faydalısı ahlaklı resimleri yapmak bu ülkede yasak izliyorsunuz haberiniz olsun
Vine - Resim Dersinde Uhu Koklamak 00:06
Vine - Resim Dersinde Uhu Koklamak 639 izlenme - 3 yıl önce Resim Dersinde Uhu Koklamak
duvar ressamı 02125712403 02:14
duvar ressamı 02125712403 3.011 izlenme - 10 yıl önce DUVAR RESİM FİYATLARI 2*3 6M2 3D DUVAR RESİM YAPIMI 5000.TL karakalem portre çizim 70.TL den başlıyan fiyatlar A/4 boyutu 70.tl bakmera bakırköy kültür sanat merkezi atolyeleri
Erart Çocuk Resim Kursu Kadıköy,resim Kurslari Tak 01:34
Erart Çocuk Resim Kursu Kadıköy,resim Kurslari Tak 1.526 izlenme - 7 yıl önce bu vİdeo'yu mutlaka İzleyİn,kiyaslayin,geç kalmayin..! 0216-346 97 75 kadıköy-0212 244 57 71 beyoğlu -0126 348 24 12 altıyol,istanbul mİmarlik bölümlerİnİ ,bİrİncİlİkle bİz kazandiriyoruz. erart sanat akademisi,t.c.m.e.bakanlığı ruhsatli, 1986'dan beri çeyrek asırdır, mimarlık ve güzel sanatlar fakülteleri nin en iyi bölümlerini birinciliklerle kazandıran, İçmimarlık,grafik,tekstil-moda veresim kurslarıyla mesleki akademik eğitim sonucunda, bakanlık bitirme belgesini veren, profo
Beyaz Kedi Sanat Merkezi - Resim Dersi 00:36
Beyaz Kedi Sanat Merkezi - Resim Dersi 956 izlenme - 4 yıl önce Beyaz Kedi Sanat Merkezi İstanbul Dövme Salonları En İyi Resim Dersi Dövme Dersi
Portre Çizenler 70.tl 04:08
Portre Çizenler 70.tl 1.733 izlenme - 9 yıl önce karakalem resim çizenler 02125712403 bakırköy kültür sanat merkezi atölyelerinde yetiştirdiğimiz ressamlar tarafından yağlıboya resim satışları hoca ve usta ressamlar tarafından portre resminiz çizilir ressamlara portre resim teknikleri öğretilir bakırköy kültür sanat merkezi atölyeleri resimle alakalı bütün ihtiyacınıza çevap verecek bir atölye sanat danaşmanlığı expertizlik ve sanatda uzmanlık isteyen her işte tarihi eserlerde restorasyon işleriniz orjinali gibi yapılır bakmera 054545162
Kadıköy RESİM KURSU BİRİNCİLERİ,RESİM DERSLERİ Zor 03:26
Kadıköy RESİM KURSU BİRİNCİLERİ,RESİM DERSLERİ Zor 897 izlenme - 8 yıl önce Kimisi Alanyadan,kimisi İnegölden,kimisi Kocaelinden,kimisi ise Şişli'den, GELDİLER,Sabırla öğrendiler ve İstedikleri okul ve bölümleri KAZANDILAR... Işık Üniversitesi End tas 1.nci BURSLU Özge DEMİROĞL, Doğuş Ünİ İÇMİMARLIK 1.nci BURSLU Samet YÜREKLi Doğuş Üni GRAFİK 1.nci BURSLU Sevde GÜMÜŞ Kadir Has üni. End. Tas. 1.nci BURSLU Özge DEMİROĞLU Maltepe Üni.İÇMİMARLIK 1.nci BURSLU Seza AVARA Maltepe Üni İÇMİMARLIK BURSLU İrem CEYLAN Maltepe Üni Animasyon ,Burslu Haka
Picasso Göksal 03:13
Picasso Göksal 877 izlenme - 10 yıl önce Hamsinin gücü adına güç Göksal Hocada artık!!! Karadenizin bağrından kopmuş yeteneğimizin modelimiz Gözde üzerinde yaptığı sanatsal çizimler
Güngören Mektebim Okulu Resim Dersi Perspektif Çalışması Çiğdem Biçici 01:03
Güngören Mektebim Okulu Resim Dersi Perspektif Çalışması Çiğdem Biçici 231 izlenme - 3 yıl önce Güngören Mektebim Okulu Resim Dersi Perspektif Çiğdem Bİçici Perspektif, nesnelerin görünümünü 3 boyutlu olarak düz bir yüzeyde, yani 2 boyuta indirgeyerek, göstermeye yarayan bir iz düşüm tekniğidir. Yani, teknik bir çizimdir. Perspektif çizimde, nesnenin gözlemciye göre olan pozisyonunun ve uzaklığının etkileri esas alınarak çizim yapılır. Söz konusu çizimler gözlemcide, biçim ve orantı bakımından, renklerden bağımsız olarak, 3 boyutlu bir gerçeklik izlenimi yaratır. Perspektif çizimde dikkat edilmesi gerekenler: Uzaysal gerçeklik Gözlemci Düz bir yüzey Dönüşüm stili (bu seçim, sembolizm, dışa vurumculuk, kübizm vb. akımlar doğrultusunda yapılabilir) Bu dönüşüm stili, perspektif, çok ve çeşitli olacağına göre, bunları şu şekilde ayırt edebiliriz: Uzaysal perspektif, cinsi yani ırkidir 3 boyutlu bir alanı sadece iki boyutlu bir yüzey üzerinde resmetmeyi amaçlayan çizim tekniğidir; Çizgisel perspektif, nesnelerin boyutlarını ve şeklini aynen bulundukları uzaklığa göre göstermeyi amaçlar. O halde bir nesnenin perspektif görünümünü çizmek için birçok yöntem vardır. Belirli bir tekniği izleyerek yapılan perspektif çizimi kolaylaştırmak içinse, Orta Çağdan beri varolan taslak aletlerine perspektograf denir. Buna rağmen, fotograf tekniğinin icadı perspektifin çizim tekniği olarak kullanılması açısından pek bir şey değiştirmez. Çünkü burada mevzu doğayı taklit etmek değildir. Bu grafiksel ifade tekniği için birçok yöntem bir arada bulunur : kaçış çizgili perspektif, kaçış noktalı perspektif, ters perpektif, paralel perspektif... Bazı çizimler aynı perspektif yöntemlerini sadece hayali dünyayı değil, gerçeküstü alanları göstermek için de kullanır. Perspektifte ufuk çizgisi ( zemin çizgisi ), ufuk düzlemi, görme noktası(esas nokta), karşıdan görünen çizgiler, kaçış noktaları,kaçan çizgiler gibi tanımlar yer alır. çizgi perspektifi: paralel çizgilerin sonsuzda birleşmesi yani küçülmesidir. renk perspektifi: ışık değiştikçe ve cisimler bizden uzaklaştıkça renklerin değişim göstermesine denir.
erart çocuk resİm dersİ,hobİ resİm derslerİ,taksim 05:34
erart çocuk resİm dersİ,hobİ resİm derslerİ,taksim 485 izlenme - 7 yıl önce bu vİdeo'yu mutlaka İzleyİn, derslerİmİzİ kiyaslayin,geç kalmayin..! 0216-346 97 75 kadıköy-0212 244 57 71 beyoğlu -0126 348 24 12 altıyol,istanbul mİmarlik bölümlerİnİ ,bİrİncİlİkle ve burslu bİz kazandiriyoruz. erart sanat akademisi,t.c.m.e.bakanlığı ruhsatli, 1986'dan beri çeyrek asırdır, mimarlık ve güzel sanatlar fakülteleri nin en iyi bölümlerini birinciliklerle kazandıran, İçmimarlık,grafik,tekstil-moda veresim kurslarıyla mesleki akademik eğitim sonucunda, bakanlık bitirm
çocuk resim kursuçocuklar için resim kursları 03:21
çocuk resim kursuçocuklar için resim kursları 395 izlenme - 7 yıl önce bu yıl bilgisayar oyunlarına hayır resi ve sanat kurslarına evet. 0216 349 04 90 kadıköy-0212 244 57 71 beyoğlu taksim. istanbulçocugunuzunvar olan yetenekleri'nin geliştirilmesi çocuğun beyin gücü'nün en üst seviyeye taşınması sağlanabilir. öte yandan yeteneksiz olduğualanlar geliştirilerek adaptasyon artırılabilir. böylece çocuğun meslek seçiminde rastgele değil güvenli bir yol izlenmesi'nin ilk adımları atılmış olur.yetişkinlige geçiş dönemindeki çocuklarınızınevde oturarak bilgisayar oyunlarına bagımlı kalmaması içinhafta sonları resim kurslarımıza bekliyoruz. klimalı sınıflardasanat dersleriyle teknoloji tasarımı ve resim dersleriyleanadolu güzel sanatlar liseelerinin sınavlarına hazırlayalım. yetişkinlere hobi sanat ve resim kurslarımızdakarakalem desenkuruboya tekniklerisuluboya akrilik ve yağlı boya karışık serbest resim çalışmalarımıza katılarakakademik sanat programlarımızlageleceginizi yaratınız. www.erartresimkursu.com erartakademi.net
Duvar Resim Yapım Aşaması Canlı Video Çekimleri İzle 04:43
Duvar Resim Yapım Aşaması Canlı Video Çekimleri İzle 175 izlenme - 2 yıl önce duvar resim yapımı canlı video çekimi izle bakırköy duvar ressamı sadık işbilen Duvar resim sanatı hizmeti alacaksanız mutlaka resim sanatını kültürünü bilmeniz lazım duvar resim kültürü olmayan kişiler duvar resimlerini fuzuli masraf olarak görürler eğer duvar resim sanatı yaptıracaksanız bu sanata bütce ayırmak istemiyorsanız bez afiş yapın yaptırız
Origami Görsel Sanatlar Bölümü Fatih Mektebim Okulu Ayşegül Karabulut 03:00
Origami Görsel Sanatlar Bölümü Fatih Mektebim Okulu Ayşegül Karabulut 148 izlenme - 2 yıl önce Origami Görsel Sanatlar Bölümü Fatih Mektebim Okulu Ayşegül Karabulut Origami, ( origami) Japonca "ori" (katlamak) ve "gami" (kâğıt) sözcüklerinin birleşiminden meydana gelmiş olup kâğıt katlama sanatına verilen addır. İsmi Japonca olsa da Çin kaynaklı bir sanat olduğunu iddia eden kaynaklar da vardır [1]. Genellikle kare kâğıt parçalarını kesmeden ve yapıştırıcı kullanmadan, sadece katlayarak, çeşitli canlı ve cansız figürler oluşturarak yapılmakla birlikte, dikdörtgen kâğıtlardan, hatta kâğıt paralardan yapılan modeller de oldukça fazladır. Kesme işleminin de kullanıldığı türe kirigami denir. Konu başlıkları [gizle] 1 Çeşitleri 2 Kültür 3 Teknikleri 4 Modüler origami 5 Dış Kaynaklar Çeşitleri[değiştir | kaynağı değiştir] Origami klasik origami ve parçalı origami olmak üzere iki çeşittir. Klasik origami genellikle tek parça kâğıttan yapılır. Çok fazla olmasa da iki veya üç parçanın kullanıldığı klasik origamiyle çeşitli hayvan veya eşya figürleri yapılır. Modüler origami olarak da adlandırılan parçalı origami birbirinin benzeri parçaların birleştirilmesiyle oluşturulur ve hayvan veya eşya gibi somut figürlerden çok, üç boyutlu geometrik figürlerin yapılmasında kullanılır. Parça sayısında bir sınır olmayan parçalı origami tak-çıkar oyuncaklarına benzer ve aynı parçalar kullanılarak birçok değişik figür üretilebilir. Origamide genel olarak kare şeklinde kâğıt kullanılsa da kâğıdın şeklinde bir sınırlama yoktur. Günümüzde origaminin birçok değişik türleri ortaya çıkmıştır. Mimari origami, pop-up origami, kirigami (kâğıt kesme sanatı) bunlara örnek verilebilir. Modern origami olarak da adlandırılan bu tür origami türlerinde yapıştırma ve kesme serbest bırakılmıştır. Origamiyi kirigamiden ayıran özelliği; kirigaminin simetrik, origaminin ise şekil yapma biçimlendirme sanatı olmasıdır. Origami dünyaca ünlü bir sanattır. Origaminin birçok kullanım alanı vardır. Kültür[değiştir | kaynağı değiştir] Turna kuşu, Japon kültüründe önemli bir yere sahiptir. Aynı önem origami turna için de geçerlidir. 1.000 adet turna kuşu yapanın uzun ve iyi bir yaşam süreceğine inanılır[2]. Turna kuşunun günümüzde popüler olmasının nedeni Sadako Sasaki isimli 11 yaşındaki bir kız çocuğudur. 2. Dünya Savaşı sırasında Hiroşima'ya atılan nükleer bomba nedeniyle Lösemi hastası olan bu küçük kız, iyileşme umuduyla turna kuşu yapmaya başlar. Ama 664. turnasını bitirdikten sonra hayata veda eder[3]. Onun anısına bombanın atılışın her yıl dönümü 6 Ağustos'ta Japonya ve dünyadan çocuklar evrensel barış adına turna kuşu yapıp, Sadako'nun Hiroşima'daki anıtına gönderirler. Teknikleri[değiştir | kaynağı değiştir] Çoğu kitap origami modellerinin yapımında kullanılan temel tekniklerle başlar. Bunlar temel diagramları içerir; dağ katlaması, vadi katlaaması, ters katlama gibi... Ayrıca çeşitli modellerin yapımında kullanılan, standart isimli kaideler vardır. Mesela kuş kaidesi, kanat çırpan kuş yapımında orta aşamalardan biridir. Modüler origami[değiştir | kaynağı değiştir] Modüler Origami belli sayıda benzer parçaları bir araya koyarak, bütün bir model yapılmasıdır. Normal de parçalar basittir; ama birlikte oluşturdukları form göz alıcıdır. Kusudama gibi çoğu modüler origami dekoratif küre biçimli modellerdir. Kusudama iplik ve yapıştırıcı gibi malzemelere de izin verir. Çin kağıt katlama stili 3 boyutlu modellerden oluşur ve çok sayıda parçanın bir araya gelmesiyle oluşan ayrıntılı modellerdir. Bazen kağıt para modül yapımında kullanılır. Bu stil Amerika'da yaşayan Çinli göçmenler tarafından geliştirilmiştir ve "Golden Venture" olarak adlandırılır. Dış Kaynaklar[değiştir | kaynağı değiştir] Wikimedia Commons'ta Origami ile ilgili medyaları bulabilirsiniz. Vikikitap Vikikitapta bu konu hakkında daha fazla bilgi var: Origami Origami Türk Origami origami,japon kağıt sanatı,fatih mektebim lisesi,görsel sanatlar bölümü,ayşegül karabulut,resim dersi
erartnetresim dersiiç mimarlık kursuiçmimari 04:54
erartnetresim dersiiç mimarlık kursuiçmimari 284 izlenme - 7 yıl önce kadıköy 0216 346 97 75 - beyoğlu 0212 244 57 71- altıyol 0216 348 24 12çeyrek asırlık deneyimprofosyonel kadro ve en güçlü sanat portalıgüzel sanatlara hazırlık ve içmimarlıkendtasgrafikresim ve mimari takviye kursu videolarımızı izleyereköğretim sistemimizi ders ortamımızı görerekçocuklarınızın eğitim alacagı kurumuntcmebakanlığı ruhsatlıprofosyonel eğitimci kadrolarını görerekkararınızı ve dogru seçimizi yapınız çocuklarınızın geleceğiniyalan yanlış ne olduğu belli olmayan kaçak kurs veren yerlerdenatölyelerden koruyunuzaman haaaatölyezede olmayınız bizden hatırlatmasıerart rehberlik servis 0505 800 24 27 sanata dair bütün çizim tekniklerini videoerartnetten izleyerek öğrenininiz
Duvar Resim Ressamı Duvara Resim Yapanlar 04:45
Duvar Resim Ressamı Duvara Resim Yapanlar 123 izlenme - 2 yıl önce Duvar Resim Ressamı 05376318871 Duvar resim yapuımı bakırköy duvar ressamı sadık işbilen Duvar resim sanatı hizmeti alacaksanız mutlaka resim sanatını kültürünü bilmeniz lazım duvar resim kültürü olmayan kişiler duvar resimlerini fuzuli masraf olarak görürler eğer duvar resim sanatı yaptıracaksanız bu sanata bütce ayırmak istemiyorsanız bez afiş yapın yaptırız duvar ressamı,duvar resimleri,duvara resim yapanlar,duvar resim yapımı, duvar resim ressamı,duvar resim sanatı,duvar resim yapanlar,en iyi ressamlar,resim dersi
Mektebim Okulları Küçük Yetenekler Okul Öncesi Görsel Sanatlar Resim Dersi 03:43
Mektebim Okulları Küçük Yetenekler Okul Öncesi Görsel Sanatlar Resim Dersi 69 izlenme - 1 yıl önce Mektebim Okulları Küçük Yetenekler Okul Öncesi Görsel Sanatlar Resim Dersi görsel sanatlar dersi,okul öncesi,mektebim okulları,küçük yetenekler,resim dersi,mektebim koleji OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNİN BİREYE KAZANDIRDIĞI DEĞERLER THE VALUES VISUAL ARTS EDUCATION GAIN TO INDIVIDUAL IN PRESCHOOL PERIOD Abdullah AYAYDIN* ÖZET Okul öncesi yıllarda sanat eğitimi önemli bir role sahiptir. Okul öncesi dö- nemde sanat eğitimi çocukların gelişimlerini ve yaratıcılıklarını destekleyen etkinlikler içermektedir. Çok yönlü verilen bir sanat eğitimi ile dış dünyayı algılaması deği- şen bireyin, daha yaratıcı, kendine güvenen, üretici, çevresini olumlu yönde değiş- tirmeye ve yeni biçimler vermeye çalışan biri olacağı düşünülmektedir. Okul öncesi sanat eğitimi; çocuğun kendini tanımasını, başkalarıyla işbirliği yapmasını; kendi kültürünün ve diğer kültürlerin özelliklerinin farkında olmasın
videoerartnettaksim resim kursubeyoğlubeşiktaş 04:00
videoerartnettaksim resim kursubeyoğlubeşiktaş 253 izlenme - 7 yıl önce kadıköy 0216 346 97 75 - beyoğlu 0212 244 57 71- altıyol 0216 348 24 12çeyrek asırlık deneyimprofosyonel kadro ve en güçlü sanat portalıgüzel sanatlara hazırlık ve içmimarlıkendtasgrafikresim ve mimari takviye kursu videolarımızı izleyereköğretim sistemimizi ders ortamımızı görerekçocuklarınızın eğitim alacagı kurumuntcmebakanlığı ruhsatlıprofosyonel eğitimci kadrolarını görerekkararınızı ve dogru seçimizi yapınız çocuklarınızın geleceğiniyalan yanlış ne olduğu belli olmayan kaçak kurs veren yerlerdenatölyelerden koruyunuzaman haaaatölyezede olmayınız bizden hatırlatmasıerart rehberlik servis 0505 800 24 27 sanata dair bütün çizim tekniklerini videoerartnetten izleyerek öğrenininiz
Yaprak Baskı Görsel Sanatlar Dersi Damla Beyza Kurt Bahçelievler Mektebim Okulu 01:21
Yaprak Baskı Görsel Sanatlar Dersi Damla Beyza Kurt Bahçelievler Mektebim Okulu 63 izlenme - 1 yıl önce Yaprak Baskı Görsel Sanatlar Dersi Damla Beyza Kurt Bahçelievler Mektebim Okulu Resim Baskı Teknikleri * Fırça Baskısı : Fırçanın kağıt üzerinde bıraktığı kendi biçimine benzer şekillerden yararlanılarak yapılır. Bu teknikte kullanılan araç ve gereçler sulu boyada kullandıklarımızın aynıdır. iyi bir fırça baskısı yapabilmek için önce fırçayı kağıt üzerine basma alıştırmaları yapmalıyız. Samur kıllı sulu boya fırçaları suda toplanır ve ucuna doğru sivrileşir. Bu tür fırçaların izleri su damlasına benzer. Değişik biçim ve yapıdaki fırçalar da hoş görünüşlü izler bırakabilir. * Fırça baskısı alıştırmaları şu şekilde yapılır. Sulu boya, fırça ile sulandırılıp kılları iyice boyaya yedirilir. Resim kağıdı üzerine fırça kıllarının önce ucu sonra hepsi yavaş yavaş basılır. Daha sonra fırçayı kağıttan, en sonra ucu kalkacak şekilde ayırmalıyız. Böylece fırça kıllarının
Leyla ile Mecnun - Nöbetçiler Alın Götürün Bu Kadını 00:44
Leyla ile Mecnun - Nöbetçiler Alın Götürün Bu Kadını 65 izlenme - 2 yıl önce Kaygısızlar'dan sonra absürd komedi boşluğunu dolduran Leyla ile Mecnun dizisinden eğlenceli bir sahne. Senede bir kez her öğrecinin tattığı okul nöbetçiiği olayının da bu şekilde de nasıl işe yaradığını öğrenmiş oluyoruz.
t.c.özel erart resim dersikarakalem resim teknikl 05:35
t.c.özel erart resim dersikarakalem resim teknikl 203 izlenme - 7 yıl önce hızlandırılmış g.s.hazırlık resim kursları taksimkadıköy t.c.özel erart kadıköy ;0216 346 97 75 - beyoğlu 0212 244 57 71- altıyol 0216 348 24 12çeyrek asırlık deneyimprofosyonel kadro ve en iyi sanat tasarım portalıgüzel sanatlara hazırlık içmimarlık end.tas .grafik animasyon resim tekstil kurs proğramları yanlızca bizde vardır. www.erart.net www.erartakademi.net
özel erart çocuk resim kursuhobi kursları 03:33
özel erart çocuk resim kursuhobi kursları 191 izlenme - 7 yıl önce videoerart kadıköygüzel sanatlara hazırlık kursları taksim kadıköy 0216 346 97 75 - beyoğlu 0212 244 57 71- altıyol 0216 348 24 12çeyrek asırlık deneyimprofosyonel kadro ve en güçlü sanat portalıgüzel sanatlara hazırlık ve içmimarlıkendtasgrafikresim ve mimari takviye kursu videolarımızı izleyereköğretim sistemimizi ders ortamımızı görerekçocuklarınızın eğitim alacagı kurumuntcmebakanlığı ruhsatlıprofosyonel eğitimci kadrolarını görerekkararınızı ve dogru seçimizi yapınız çocuklarınızın geleceğiniyalan yanlış ne olduğu belli olmayan kaçak kurs veren yerlerdenatölyelerden koruyunuzaman haaaatölyezede olmayınız bizden hatırlatmasıerart rehberlik servis 0505 800 24 27 sanata dair bütün çizim tekniklerini videoerartnetten izleyerek öğrenininiz
İsmet Kadıoğlu Resim Sergisi 2014 Okuma Bayramı Topkapı Doğa Koleji 02:52
İsmet Kadıoğlu Resim Sergisi 2014 Okuma Bayramı Topkapı Doğa Koleji 65 izlenme - 3 yıl önce Hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret İsmet Kadıoğlu İsmet Öğretmen Resim Sergisi Resim Dersi Okuma Bayramı 2014 Sene Sonu Sergisi Resim Atölyesi hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret ismet Kadıoğlu İsmet Öğretmen resim Sergisi Resim Dersi Okuma Bayramı 2014 Sene Sonu Sergisi Resim Atölyesi
VID20161212WA0004 00:55
VID20161212WA0004 2 izlenme - 5 ay önce Mektebim Okulları HEMEN KAYIT OLUN 444 30 95 MEKTEBİM OKULLARI BAŞARININ ANAHTARI adana yüzüncü yıl mektebim okulu,sınıf içi etkinlik,müzik dersi,mektebim okulu,mektebim koleji,melisa gür Kendini gerçekleştirmiş mutlu ve başarılı insanlardan oluşan toplum; öncelikli olarak çocuklarının geleceğini şansa bırakmayan başarının tesadüf olmadığını bilen toplumdur. Deneyimli eğitim - öğretim kadrosunun kazandırılacağı birikimle beslenecek olan Mektebim Okulları: anaokulundan liseye uzanan eğitim zincirinde, bu sorumluluğun bilinciyle, sürekli kişisel gilişimi ilke edinecektir. Okullarımız hem yeni kampüsleriyle hem de eğitim bilimdeki değişimlere ayak uydurarak sürekli gelişmektedir. Eğitime yapılan yatırım insana yatırımdır... İnsana yatırım, başarı ve hızlı gelişim olarak geri döner. Vizyonumuz, İçinde yaşanılan zamanın gereklerine göre değil, gelecek yüzyılların ihtiyaçlarını bilip ona göre hazırlıklarını yaparak tüm öğrencilerini Atatürk ilke ve devrimleri ışığında akademik ve sosyal yönden ulusal ve uluslararası toplumların her zaman en önde gelen bireyleri olarak yetiştirmek ve tüm dünyada örnek alınacak bir eğitim kurumu olmaktır. Misyonumuz, ana sınıfından 12. sınıfa kadar bütünlük taşıyan ve bireysel farklılıkları gözeten eğitimiyle yüksek akademik standartlara sahip, çağdaş dünyaya ayak uydurabilen, yeniliklere açık, millî ve manevi değerlere sahip, çevresiyle güzel iletişim kurabilen, dürüst, hoşgörülü bireyler yetiştirmeyi amaçlar ve bu değerler doğrultusunda Atatürk ilke ve devrimlerinden hiç bir zaman ödün vermemektir. Adını Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Millet Mektepleri'nden alan Mektebim Okulları kaliteli eğitimi ülkenin her köşesine ve toplumun tüm katmanlarına ulaştırabilmek için yola çıkmış bir kurum olarak, büyük önder Atatürk'ün çizdiği yoldan gitmeye devam edecektir... Mektebim Okulları Genel Müdürlük - Bahçelievler Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: 444 30 95 E-posta: info@mektebimokullari.com Silivri Anaokulu Silivri Anaokulu Mimar Sinan Mahallesi Özge Sokak No : 1 Silivri/İstanbul Telefon: 0212 924 75 31 - 0212 924 75 32 | Faks: - E-posta: Beykent Anaokulu Beykent Anaokulu Adnan Kahveci Mah. Sayaca Cad. No : 11, Beylikdüzü / İstanbul Telefon: 0212 924 74 81 - 0212 924 74 82 | Faks: - E-posta: Büyükçekmece Anaokulu Büyükçekmece Anaokulu Fatih Mah. Cengiz Topel Cd. Hazerfen Sk. No : 12, Büyükçekmece / İstanbul Telefon: (0212) 883 60 37 | Faks: - E-posta: Çorlu Anaokulu Çorlu Anaokulu Kazımiye Mah. Su Deposu Altı1.Sk. Çorlu / Tekirdağ Telefon: 0282 999 19 16 - 0282 999 19 17 | Faks: - E-posta: Pelican Hill Anaokulu Pelican Hill Anaokulu Pelican Hill Evleri Hadımköy Yolu Çakmaklı Mevkii, Pelican Hill Sosyal Tesisler Yanı Büyükçekmece / İstanbul Telefon: (0212) 886 49 16 | Faks: - E-posta: Tekirdağ Anaokulu Tekirdağ Anaokulu Hürriyet mah. Anadolu sok. No: 15, Tekirdağ Telefon: 0282 263 16 00 | Faks: - E-posta: Bahçelievler Anaokulu Bahçelievler Anaokulu Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: (0212) 677 16 16 - 444 30 95 | Faks: E-posta: Fatih Anaokulu Fatih Anaokulu - Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Edremit Anaokulu Edremit Anaokulu - Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Çorlu Anaokulu 2 Çorlu Anaokulu 2 Zafer Mah. Cumhuriyet Bulvarı No: 9, Armada City Plus 1. Etap - Çorlu / Tekirdağ Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Beykent İlkokulu & Ortaokulu Beykent İlkokulu & Ortaokulu Adnan Kahveci Mah. Sayaca Cad. No : 11, Beylikdüzü / İstanbul Telefon: 0212 924 74 81 - 0212 924 74 82 | Faks: - E-posta: Çorlu İlkokulu & Ortaokulu Çorlu İlkokulu & Ortaokulu Kazımiye Mah. Su Deposu Altı1.Sk. Çorlu / Tekirdağ Telefon: 0282 999 19 16 - 0282 999 19 17 | Faks: - E-posta: Silivri İlkokulu & Ortaokulu Silivri İlkokulu & Ortaokulu Mimar Sinan Mahallesi Özge Sokak Silivri / İstanbul 34570 Telefon: 0212 924 75 31 - 0212 924 75 32 | Faks: - E-posta: Tekirdağ İlkokulu Tekirdağ İlkokulu Hürriyet mah. Anadolu sok. No: 15, Tekirdağ Telefon: 0282 263 16 00 | Faks: - E-posta: Bahçelievler İlkokulu & Ortaokulu Bahçelievler İlkokulu & Ortaokulu Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: (0212) 677 16 16 - 444 30 95 | Faks: - E-posta: Fatih İlkokulu & Ortaokulu Fatih İlkokulu & Ortaokulu