Hoşgeldiniz!

savage

Desiigner - Zombie Walk ft. King Savage 08:52
Desiigner - Zombie Walk ft. King Savage 1.389 izlenme - 1 ay önce Desiigner ft. King Savage - Zombie Walk (Video Klip 2016) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Directed by Grant Curatola Produced by Taylor Shung Cinematography by Eric K. Yue. Edited by Zoe Mougin Animation by Pixel Pirate Studio Line Produced by Lizzie Shapiro Color by Mikey Rossiter Sound Design by Jeff Malen Music video by Desiigner performing Zombie Walk. (C) 2016 Getting Out Our Dreams, Inc./Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc. Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro: Desiigner] Get out my way Fuck nigga talk, get the fuck out my face Chopper been loaded, the drum in our way Drum on the K [Verse 1: Desiigner] I’m not letting no nigga g-get in my way Fuck nigga talk, he get hit with the K The chopper been loaded, the drum on the K Thought I went crazy, but back in my way You could get hit up, just watch what you say Don't fuck with the 12, we got 12 in the gauge Niggas getting hit up, bodies getting zipped up Niggas start feelin' a couple of ways Damian Lillard, blaze Smoking on dope, haze Flex on the bitch, Johnny Cage Got infrared beam on the stage The coco, the chronic, cocaine Feelin’ like I’m Lil Wayne Lot of codeine, hid it from the from the gang Hit it, hit it, hey Chill in the trap for the winter Pockets fuller than that nigga Niggas be talking that wigga I'ma keep stackin' my jigga Lot of killers in the way Young nigga tryna get up Pick up, four, get up Pussy, forget her And I got bad bitch, she with me Twisting my weed and she rolling my swisher I got her mom in the kitchen Bout to go in the back room with her sister I’m the man, I’m the nigga Niggas didn't know I’m that nigga Some niggas not them real niggas Got to watch out for them niggas [Hook: Desiigner] Zombie walk, no control Lotta chopper, let it blow Zombie walk, no control, let it blow Lotta chopper, no control, zombie walk Zombie walk, no control Lotta chopper, let it blow Zombie walk, no control, let it blow Lotta chopper, no control, zombie walk [Verse 2: King Savage] I’m just smoking on dope and it's fucking my brains I’m sipping on Henny, it got me enraged I’m riding ‘round town in them Rari’s and Range Your bitch on my dick and she giving me play Savage nigga, like to play with them things He got a big missile, and he aiming for brains I don’t trust niggas, all them niggas fugazi I don’t shop on a budget, I’m just getting the cake My niggas fucked up the cake They do anything, they switching them lanes I stay with Scottie Pippen Leave your body limpin’ when I find that you fucked with the Jakes Pass me the K, bullets put face on the pave Chopper put niggas in graves Bullets put face on the pave Chopper put niggas in graves I’m sipping on Actavis I call that that the drink Nick Cannon, got the drum I think that that the beat I keep that thing on me No you can’t hang with me The chopper go bang with me Them niggas can’t hang with me [Hook: Desiigner] Zombie walk, no control Lotta chopper, let it blow Zombie walk, no control, let it blow Lotta chopper, no control, zombie walk Zombie walk, no control Lotta chopper, let it blow Zombie walk, no control, let it blow Lotta chopper, no control, zombie walk
Timmy Trumpet & Savage - Freaks 02:48
Timmy Trumpet & Savage - Freaks 11.694 izlenme - 2 yıl önce Timmy Trumpet & Savage - Freaks (Video Klip 2014) Lyrics Şarkı Sözleri: Tell me where the freaks act! Tell me Tell me where the freaks act! Tell me Tell me where the freaks act! Freaks act! freaks act! Tell me where the freaks act!
E-40 - Savage (Feat. Jazze Pha & B-Legit)  04:05
E-40 - Savage (Feat. Jazze Pha & B-Legit) 521 izlenme - 4 hafta önce E-40 "Savage" Feat. Jazze Pha & B-Legit (WSHH Exclusive - Official Music Video) Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
Savage Garden - Truly Madly Deeply 04:21
Savage Garden - Truly Madly Deeply 9.557 izlenme - 5 yıl önce
21 Savage & Metro Boomin - No Heart 04:15
21 Savage & Metro Boomin - No Heart 228 izlenme - 2 ay önce 21 Savage & Metro Boomin - No Heart (Official Music Video) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) [Hook] Young Savage, why you trappin' so hard? Why these niggas cappin' so hard? Why you got a 12 car garage? Why you pullin' all these rappers cards? Cause these niggas pussy and I'm hard I turn that fucking soft into some hard I grew up in the streets without no heart I'm praying to my Glock and my card [Verse 1] I sit back and read like Cat in the Hat 21 Savage, the cat with the MAC 21 Savage not Boyz N The Hood but I pull up on you, shoot your ass in the back Stuart Little, heard these niggas some rats Pockets full of cheese, bitch I got racks I'm a real street nigga bitch I am not one of these niggas bangin' on wax Pussy niggas love sneak dissing 'til I pull up on 'em, slap 'em out with the fire Wet your mama's house, wet your grandma's house, keep shootin' until somebody die So many shots the neighbor looked at the calendar, thought it was Fourth of July You was with your friends playing Nintendo, I was playin' 'round with that fire Seventh grade I got caught with a pistol, sent me to Pantherville Eighth grade started playin' football, then I was like fuck the field Ninth grade I was knocking niggas out, nigga like Holyfield Fast forward nigga, 2016 and I'm screaming fuck a deal Bad bitch with me, she so thick, I don't even need a pill I listen to your raps, thought you was hard You ain't even street for real Niggas love sneak dissing on twitter They don't want beef for real And all these niggas play like they tough 'till a nigga get killed 'till a nigga get spilled, 'til your blood get spilled I'ma at your favorite rapper, shoot him like I'm John Dill' "I been with you since day one, Savage I ain't even hating" So what's up with all that Instagram shit? "Savage I was just playin'" Y'all pussy niggas fakin', bitch I hang around them Haitians Pull up on you, tie your kids up Pistol whip you while your bitch naked "Come on man, Savage you know I always play your mixtape" Yeah nigga fuck all that, ask your bitch how my dick tastes [Hook] Young Savage, why you trappin' so hard? Why these niggas cappin' so hard? Why you got a 12 car garage? Why you pullin' all these rappers cards? Cause these niggas pussy and I'm hard I turn that fucking soft into some hard I grew up in the streets without no heart I'm praying to my Glock and my card [Verse 2] So much dope that it broke the scale They say crack kills, nigga my crack sells My brother in the kitchen and he wrappin' a bale Louis V my bag and Louis V on my belt Chain swangin', diamonds blangin', hold up Pistol swangin', gang bangin', hold up Niggas actin' like groupies, they don't know us Little do they know their bitches fuckin' on the tour bus [Hook] Young Savage, why you trappin' so hard? Why these niggas cappin' so hard? Why you got a 12 car garage? Why you pullin' all these rappers cards? Cause these niggas pussy and I'm hard I turn that fucking soft into some hard I grew up in the streets without no heart I grew up in the streets without no heart [Outro] So much dope that it broke the scale They say crack kills, nigga my crack sells My brother in the kitchen and he rappin' a bale Louis V my bag and Louis V on my belt
22 Savage - Pay For It 03:15
22 Savage - Pay For It 3 izlenme - 18 saat önce 22 Savage - Pay For It (WSHH Exclusive - Official Music Video) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) [Hook] She want me to pay for that pussy I ain't never paid for no pussy Young nigga finessin while im juggin Imma finesse her out that pussy [Verse 1: 22 Savage] She callin up my phone She say she ready I eat that fuckin pussy like some candy Im off them lame niggas like im randy Her favorite food nuts I think she Sandy She tellin me she eat her rice and cabbage But I wonder can she eat 22 Savage Im a fully loaded sausage biscuit And it come with some milk, you can get it I just want to fuck but she playin all them games She say she want to fuck me cause she tired fuckin lames Fuck her brains out, now the bitch ain't got no brains Buy a bitch a Honda, and it come from Travis James [Hook] She want me to pay for that pussy I ain't never paid for no pussy Young nigga flexin while im juggin Imma finesse her out that pussy And She want me to pay for that pussy I ain't never paid for no pussy Young nigga flexin while Im juggin Imma finesse her out that pussy [Verse 2: 22 Savage] She never sucked dick but she a head hunter Whats a head hunter? Mean a bitch go under Suck a nigga dick like a sucker 22 Savage bitch I never been a sucker Took her out to eat and to the movies She 30 years old and Im a juvi But she don't give a fuck cause she a groupie She got on top of me then she gave up that coochie Savage nigga whippin up a brick, bumpin Gucci The last bitch I had She was ruthless She heard all that lying and I left that bitch toothless Nigga try me I hit his top and left him roofless In the trap Until I hear the fuckin roosters And I dont leave the house Without my Ruger All in yo dreams, like Im Freddy Krueger Hit her with that dick she threw it back, pussy juicy [Hook] And she want me to pay for that pussy I ain't never paid for no pussy Young nigga flexin while im juggin Imma finesse her out that pussy And She want me to pay for that pussy I ain't never paid for no pussy Young nigga flexin while Im juggin Imma finesse her out that pussy
Hakeme Kırmızı Kart Göstermek - Alan Shearer 00:07
Hakeme Kırmızı Kart Göstermek - Alan Shearer 2.269 izlenme - 2 yıl önce Saygıdeğer Alan Shearer abimiz hakemin rakip oyuncuya yumruk atması sonucu hakeme kırmızı kart gösterir. kısa bir video olsa da alan shearer abimizi unutmamamız açısından hoş gibi.
Savage Garden - Break Me Shake Me 03:28
Savage Garden - Break Me Shake Me 3.632 izlenme - 5 yıl önce
TJR ft. Savage - We Wanna Party 02:45
TJR ft. Savage - We Wanna Party 942 izlenme - 9 ay önce TJR ft. Savage - We Wanna Party (Official Music Video) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) [Intro] Girl scout cookies...check 151, Malibu rum and pineapple juice...check Hennessy, Sprite and lemon...check Patrón Silver, Patrón Citrónge, ready-to-serve margarita mix, limes, and orange juice...check [Verse 1: Tech N9ne] (CHEAH) I just wanna party, hit the drink until I'm numb (CHEAH) I'm the nigga with the pineapple and malibu rum (CHEAH) Plus the 151 I'mma get you stupid doo doo dumb (CHEAH) Get the nookie when the cookies feelin' good up in her lungs (CHEAH) Hella faded when I get up in the spot I hit the bar...(CHEAH) Everybody want a photo with the Nina, I'm a star...(CHEAH) And if anybody want it my nigga 'zilla got the gun But we just wanna kick it and pick up a couple bitches Who be looking so delicious, we give them all of they wishes Then we done (done) [Hook: Darrein Safron] My crew's all tripped out, off that real good green The liquor's taking over, and we just wanna party (This shit we) party, we just wanna party (This shit we) party, we just wanna party This shit we party, Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday, through the weekend [Verse 2: Tech N9ne] Saturday to Sunday she be calling in on Monday I live in the Boonies, if your ride is outie, then it's like you're traveling with a one way We wanna put D on her We gone, we zoned, in a weed coma She don't belong if I squeeze phone her And he want leads on where the G's home was Ease on, she won't get to breathe on us Tea's gone, we bone bitches elong' us See schlong, she moan when I deep dong her When he's grown, he is known to s-neeze on ya Beez Holmes, we Jones'd, put the V on her She's long, these songs get ya free dome For the weed blown with the tone like I'm Steve Stone bruh Keep on, be strong, never no leash on us, we beast on ya Biancas [Bridge: Darrein Safron] My crew's all tripped out, off that real good green The liquor's taking over, and we just wan...(hold up) [Verse 3: Rittz] Party animal, looking hammered, couple of handles of Crown, we pound the shot cause it ain't shit for me to handle my Liquor buzz, and bitch I wanna get to bust it open for the gram of molly Got her pupils huge, her hands are clammin' up Took advantage of the situation now she dancing to my music When I turn around she taking her bra and panties off Tan lines looking like she just got back from Panama See these sparks flying like I lit a Roman candle up Damn I just, can't think of your name, what is it, Angela? Amber, Tammy, Pamela? I blame it on my Xani buzz But blondie all my homies wanna hit ya, so I hand her off Pimping since an infant I can't help that I'm the center of Attention, trying to get paid, like Travis O'Guin, you see the symbol of Snake and Bat, The Famous Stars and Straps, the Gucci signature The ring that's on my pinky, you should throw the deuces, beam me up Go stupid in the booth, I'm flexing like I'm Lou Ferrigno, ya-uh-yeah! [Hook: Darrein Safron] My crew's all tripped out, off that real good green The liquor's taking over, and we just wanna party (This shit we) party, we just wanna party (This shit we) party, we just wanna party This shit we party, Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday, through the weekend [Outro 2x] Girls just wanna have fun (hold up) Guys just wanna get fucked (hold up)
Savage Garden - To The Moon And Back 04:47
Savage Garden - To The Moon And Back 5.617 izlenme - 5 yıl önce Albüm: Savage Garden (1997) Şarkı no: 1 Şarkı sözleri (Lyrics): She's taking her time making up the reasons To justify all the hurt inside Guess she knows from the smiles and the look in their eyes Everyone's got a theory about the bitter one They're saying mamma never loved her much And, daddy never keeps in touch That's why she shies away from human affection But somewhere in a private place She packs her bags for outer space And now she's waiting for the right kind of pilot to come And she'll say to him I would fly to the moon and back if you'll be my baby Got a ticket for a world where we belong So would you be my baby? She can't remember a time when she felt needed If love was red then she was color blind All her friends they've been tried for treason And crimes that were never defined She's saying love is like a barren place And reaching out for human faith is like a journey I just don't have a map for So baby's gonna take a dive and Push the shift to overdrive Send a signal that she's hanging All her hopes on the stars What a pleasant dream I would fly to the moon and Back if you'll be my baby got a ticket For a world where we belong repeat
Savage Garden - I Knew I Loved You 03:50
Savage Garden - I Knew I Loved You 3.869 izlenme - 5 yıl önce
Savage Garden - Crash And Burn 03:46
Savage Garden - Crash And Burn 4.343 izlenme - 5 yıl önce
Timmy Trumpet & Savage - Freaks 02:49
Timmy Trumpet & Savage - Freaks 1.696 izlenme - 2 yıl önce Timmy Trumpet & Savage'ın, Yeni Dünya Müzik etiketiyle yayınlanan, "Freaks" albümünde yer alan "Freaks" isimli şarkısı, video klibiyle netd'de Şarkı Sözleri (Lyrics): The base and tweeters make the speakers go to war! How the Mighty trumpet brings the freaks out to the floor! The base and tweeters make the speakers go to war! How the Mighty trumpet brings the freaks out to the floor! Tell me, tell me, where the freaks at? Tell me, tell me, where the freaks at? Freaks at? Freaks at? Freaks at? Freaks at? Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre Tell me, tell me, where the freaks at? We get that base thumpin', people jumpin' all over the world. We got the speakers pumpin' climie trumpet for the woman with curves. Got that freak flow, freak show Welcome to the service Let the Leaders lead, Preachers preach. Welcome to the service. Close the curtains on them if their actin' like they never heard us. See we do this for a purpose just to keep their fire burnin', and we don't need to water let that mother- mother- burn. Timmy play your trumpet, let the people go beserk. The base and tweeters make the speakers go to war! How the Mighty trumpet brings the freaks out to the floor! The base and tweeters make the speakers go to war! How the Mighty trumpet brings the freaks out to the floor! Tell me, tell me, where the freaks at? Tell me, tell me, where the freaks at? Freaks at? Freaks at? Freaks at? Freaks at? Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre-Fre Tell me, tell me, where the freaks at? The base and tweeters make the speakers go to war! How the Mighty trumpet brings the freaks out to the floor! The base and tweeters make the speakers go to war! How the Mighty trumpet brings the freaks out to the floor!
Darren Hayes of Savage Garden - So Beautiful 03:34
Darren Hayes of Savage Garden - So Beautiful 4.006 izlenme - 5 yıl önce
Savage Garden - Affirmation 04:10
Savage Garden - Affirmation 3.262 izlenme - 5 yıl önce
Tımmy Trumpet & Savage - Freaks 03:00
Tımmy Trumpet & Savage - Freaks 887 izlenme - 2 yıl önce .TIMMY TRUMPET & SAVAGE - Freaks (Video Klip 2014) Şarkı Sözleri (Lyrics) : Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! Yeni Şarkılar ve Klipler İçin Tıklayınız : www.izlesene.com/iz/clubnow
Savage Garden - The Animal Song 03:46
Savage Garden - The Animal Song 2.843 izlenme - 5 yıl önce
Korede Bello ft. Tiwa Savage - Romantic 04:04
Korede Bello ft. Tiwa Savage - Romantic 513 izlenme - 12 ay önce Korede Bello ft. Tiwa Savage - Romantic (Official Music Video) 2015 Şarkı Sözleri (Lyrics) From the first time that I set my eyes on you Baby I was stuck on you Omo I call for you Make my body call for you All for you Went back and see my dream To search for you Looking like a dream come true Cos you make my dream come true Baby I’ll stand by you with you Girl you’re my woman womanly Girl you’re so warm and warm and sweet Call me Mr. Roman romantic Omo make you feel good oh Grown man things Girl you are woman womanly Cos you’re so warm and warm and sweet Call me Mr Roman romantic Omo make you feel good oh Grown man trips Time to show you off Oya show them, show them, show them Show them, show them Make all of them know That my baby so romantic Oya baby make we show them, show them Show them, show them, show them Make all of them know That my baby so romantic oh Oh Oh she romantic oh, romantic So romantic oh She feeling the grown man things oh See my baby so romantic She oh oh oh, she romantic oh Romantic, so romantic oh She feeling the grown man things oh See my baby so romantic oh Feelings that I have for you Baby boy you know is true Never mind them cos They just wanna jealous you They just wanna gbeborun, gbeborun Cos when you put me plus you It ganna be unstoppable Baby come on over gat a kiss for you Waiting on you, waiting on you You know I know what’s good for you I can make your dreams come true Boy I be you woman womanly I can be your warm and warm and sweet Call you Mr Roman romantic Say you make me feel good Mr Romantic I can be your woman womanly I can be your warm and warm AND sweet Call you Mr Roman romantic Say you make me feel good Mr Romantic Time to show you off Oya show them, show them, show them Show them, show them Make all of them know That my baby so romantic Oya baby make we show them, show them Show them, show them, show them Make all of them know That my baby so romantic oh But nobody really knows Nobody really knows Nobody really knows Nobody really knows You you you you Say nobody really knows Nobody really knows Nobody really knows Nobody really knows And I want the world to know I want the world to know Girl you are my woman womanly Girl you are so warm and warm and sweet Call me Mr romantic Omo make you feel good oh Grown man things Girl you are woman womanly Cos you are so warm and warm and sweet Call me Mr romantic Omo make you feel good oh Grown man trips Time to show you off Oya show them, show them, show them Show them, show them Make all of them know That my baby so romantic Oya baby make we show them, show them Show them, show them, show them Make all of them know That my baby so romantic oh..
Timmy Trumpet & Savage - Freaks 02:49
Timmy Trumpet & Savage - Freaks 945 izlenme - 2 yıl önce Timmy Trumpet & Savage'ın, Yeni Dünya Müzik etiketiyle yayınlanan, "Freaks" albümünde yer alan "Freaks" isimli şarkısı, video klibi yayınlandı.
Metallica - Am I Savage 06:34
Metallica - Am I Savage 35 izlenme - 3 hafta önce Metallica - Am I Savage? (Music Video) 2016 Yepyeni Şarkı Sözleri (Lyrics) Ooooh Run away, the past will bite again Ooooh No matter where you dwell You Here again, a captive of the howl You Welcome back to hell Faithful, as the full moon is rising Beauty and the beast are colliding Sharpened edge touch liquid flame Deepened seed soaks anger's reign Arching back, shape-shift derange Father, how I watched you change Am I savage? Scratching at the door Am I savage? I don't recognize you anymore Ooooh Tooth is fang, twisting under skin Ooooh Foul tongue, black breath Change Snap inside, the beast about complete Change Soon infects the rest Faithful, as the full moon is rising Beauty and the beast are colliding Sharpened edge touch liquid flame Deepened seed soaks anger's reign Arching back, shape-shift derange Father, how I watched you change Am I savage? Scratching at the door Am I savage? I don't recognize you anymore Ooooh Inheritance, the past has bit again Ooooh The next heir of anarchy Feel Stretching skin so far beyond belief I feel The ever changing, you, in me Am I savage? Scratching at the door Am I savage? Howling evermore Am I savage? I don't recognize you anymore Anymore Anymore Am I savage?
savage 25 flaşör 02:02
savage 25 flaşör 3.060 izlenme - 7 yıl önce
Joel Fletcher & Savage - Swing 03:00
Joel Fletcher & Savage - Swing 878 izlenme - 3 yıl önce Joel Fletcher & Savage - Swing (Video Klip 2014)
Savage Garden - Truly Madly Deeply 04:21
Savage Garden - Truly Madly Deeply 1.402 izlenme - 5 yıl önce
Yorumcu Sarhoş Olursa 00:45
Yorumcu Sarhoş Olursa 147 izlenme - 5 ay önce Eski bir futbolcu olan Robbie Savage yorumculuk kariyerine devam ettiği televizyon programına Galler'in Belçika'yı yendiği maçında ardından sarhoş bir şekilde çıkarak olay yarattı.
22 Savage - No Heart  02:44
22 Savage - No Heart 63 izlenme - 2 ay önce 22 Savage - No Heart (Yepeni Video Klip) 2016 22 Savage - No Heart [Official Music Video] Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
savage 25 balçova migros otoparkı 00:59
savage 25 balçova migros otoparkı 1.572 izlenme - 8 yıl önce
Savage (2009) Fragman 01:30
Savage (2009) Fragman 273 izlenme - 2 yıl önce 2009 yapımı İrlanda suç filmi Savage'a ait fragman. Brendan Muldowney'nin yönettiği filmde Darren Healy ve Nora-Jane Noone başrolde.
savage garden - truly madly deeply 04:22
savage garden - truly madly deeply 657 izlenme - 5 yıl önce
Komonster...! 04:43
Komonster...! 947 izlenme - 7 yıl önce komonster pk time ...
Savage Garden - I Want You 03:51
Savage Garden - I Want You 189 izlenme - 1 yıl önce Anytime I need to see your face, I just close my eyes And I am taken to a place where your crystal mind and Magenta feelings take up shelter in the base of my spine Sweet like a chic-a-cherry cola I don't need to try and explain; I just hold on tight And if it happens again, I might move so slightly To the arms and the lips and the face of the human cannonball That I need to, I want to Come stand a little bit closer Breath in and get a bit higher You'll never know what hit you When I get to you [chorus:] Ooh, I want you I don't know if I need you But, ooh, I'd die to find out Ooh, I want you I don't know if I need you But, ooh, I'd die to find out I'm the kind of person who endorses a deep commitment Getting comfy getting perfect is what I live for But a look, then a smell of perfume It's like I'm down on the floor And I don't know what I'm in for Conversation has a time and place In the interaction of a lover and a mate, But the time of talking, using symbols, using words Can be likened to a deep sea diver who is swimming with a raincoat Come stand a little bit closer Breathe in and get a bit higher You'll never know what hit you When I get to you [chorus] Anytime I need to see your face, I just close my eyes And I am taken to a place where your crystal mind and Magenta feelings take up shelter in the base of my spine Sweet like a chic-a-cherry cola I don't need to try and explain; I just hold on tight And if it happens again, I might move so slightly To the arms and the lips and the face of the human cannonball That I need to, I want to [chorus] So can we find out?