Hoşgeldiniz!

skies

Alexander Rybak - Europe's Skies Tr Alt Yazılı 03:42
Alexander Rybak - Europe's Skies Tr Alt Yazılı 46.892 izlenme - 7 yıl önce alexander rybak - europe's skies avrupa gökleri türkçe alt yazılıdır. iyi seyirler
Alexander Rybak - Europe's Skies 03:42
Alexander Rybak - Europe's Skies 11.065 izlenme - 7 yıl önce alexander rybak - europe's skies
Falling Skies 5.Sezon 00:20
Falling Skies 5.Sezon 5.841 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5.Sezonuyla karşınızda. Timur Kaygusuz ve http://hdfilmevreni.com/falling-skies-5-sezon-full-izle.html farkıyla sizlerle olacak.. Falling Skies 5.Sezon,Falling Skies 5.Sezon izle,Falling Skies 5.Sezon Fragmanı,Falling Skies 5.Sezon 1.Bölüm,Falling Skies 5.Sezon 2.Bölüm,Falling Skies 5.Sezon Tüm Bölümleri,Falling Skies 5.Sezon trailler
Alexander Rybak Europe's Skies 03:42
Alexander Rybak Europe's Skies 7.483 izlenme - 6 yıl önce ŞARKI SÖZLERİ İngilizce Europe’s skies Now I’m home, but I cannot stay I dream of you every day Got to know every inch of you Will you make my dream come true There’s no place like home they say you’re my home, so hear me pray I don’t know you but I need more time Promise me you’ll be mine Birds are flying over Europe skies Tell me please why can’t I? Times have changed, but so have I I view my life through your eyes On the go in tourist’s shoes But I’ll stay truthful t
Karanlıktan Gelen Türkçe Altyazılı Fragman 01:32
Karanlıktan Gelen Türkçe Altyazılı Fragman 12.028 izlenme - 5 yıl önce Paranormal Activity ve Ruhlar Bölgesi yapımcısından yeni bir doğaüstü korku filmi daha; şehrin ufak mahallesinde yaşayan genç bir aile, Daniel ve Lacey Barett çifti huzurlu ve güvenli yaşamlarını bir anda tehdit eden bir dizi rahatsız edici olaylara tanık olmaya başlıyor. Tahmin edilemez derecede korkunç bir kuvvet tarafından tehdit edildiklerini anladıklarında Barret ailesi, durumu kendi yolları ile çözmeye çalışarak bu ölümcül gizemin peşine düşüyorlar.
Dark Skies Fragman 02:31
Dark Skies Fragman 4.993 izlenme - 5 yıl önce Dark Skies isimli korku filmi, 10 Mayıs 2013 tarihinde vizyona girecek.
jun and the hidden skies 02:40
jun and the hidden skies 6.091 izlenme - 8 yıl önce
Alexander Rybak - Europes Skies.. Video Klip.. 03:42
Alexander Rybak - Europes Skies.. Video Klip.. 4.000 izlenme - 7 yıl önce
alexander rybak - 03:42
alexander rybak - 3.959 izlenme - 7 yıl önce
Alexander Rybak Europe's Skies (Official Music Video) 03:42
Alexander Rybak Europe's Skies (Official Music Video) 2.014 izlenme - 6 yıl önce
Falling Skies 5. Sezon 8. Bölüm Fragmanı 00:20
Falling Skies 5. Sezon 8. Bölüm Fragmanı 945 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 8. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı:"Stalag 14th Virginia" Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
Falling Skies 5. Sezon 6. Bölüm Fragmanı 00:20
Falling Skies 5. Sezon 6. Bölüm Fragmanı 916 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 6. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı:"Respite" " Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
Lenka - Blue Skies 04:06
Lenka - Blue Skies 987 izlenme - 3 yıl önce Lenka - Blue Skies (Video Klip 2015) Şarkı Sözleri (Lyrics): We've been waiting, anticipating change coming our way You're my baby through the bad lights to the greater days I know that something good is waiting just around the corner There's a new day dawning, there's a new life for us Got to keep on holding on for just a little longer I know That it's gonna be blue skies for you and I We'll step out of the shadows and walk into the light Yeah it's gonna be blue skies for you and I But my heart beats slow as the storm carries on up high And the clouds roll by I can feel it, it's a comet, fast and fierce and wild I can see it everytime I look into those eyes Tell me is it really gonna storm again, Will the sky turn dark, will the rain begin? I wanna be with you wherever lightening strikes cause I know That it's gonna be blue skies for you and I We'll step out of the shadows and walk into the light Yeah it's gonna be blue skies for you and I But my heart beats slow as the storm carries on up high And the clouds roll by And the clouds roll by I can't stand the rain for one more day I know we can make it go away Can you feel it? Like a fever, burning till it breaks Blue skies for you and I We'll step out of the shadows and walk into the light Yeah it's gonna be blue skies for you and I But my heart beats slow as the storm carries on up high And the clouds roll by Blue skies, blue skies (and the clouds roll by) Blue skies, blue skies (and the clouds roll by) Blue skies, blue skies (and the clouds roll by) Blue skies, blue skies (and the clouds roll by) Blue, blue, blue, blue, blue, blue... __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! Lenka - Blue Skies From the forthcoming album, The Bright Side. Music video by Lenka performing Blue Skies. (C) 2015 Skipalong Records LLC and Sony/ATV Tunes LLC d/b/a Hickory Records (US)
Falling Skies 5. Sezon 2. Bölüm Fragmanı 00:19
Falling Skies 5. Sezon 2. Bölüm Fragmanı 741 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 2. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı: "Hunger Pains" Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
Falling Skies 5. Sezon 5. Bölüm Fragmanı 00:19
Falling Skies 5. Sezon 5. Bölüm Fragmanı 724 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 5. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı:"Non-Essential Personnel" Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
Borgeous & 7 Skies feat. Neon Hitch - Lost & Found 04:39
Borgeous & 7 Skies feat. Neon Hitch - Lost & Found 567 izlenme - 2 yıl önce Borgeous & 7 Skies - Lost & Found feat. Neon Hitch (Official Music Video) [Video Klip 2016] Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Destined to turn heads as one of the astounding tracks from his forthcoming ’13’ album, ‘Lost & Found’ is Borgeous’ devastating team-up with Italian wonderworker 7 Skies and gifted singer Neon Hitch. This tune is about as multifarious as it gets, exuding rhythms that could only lead to a bunch of spectacular moves on the dance floor. Şarkı Sözleri (lyrics): Found you in the dust, we fell in lust Back then it meant nothin' But you give me a rush, more than enough To keep me up in the morning. And we've made it this far You're fuel to my car I feel like I'm rollin' No need to stop coz we've only just started And I can't control it. Always, looking for something (looking for something) Looking for something Searching over, and over. Well there must be Said there must be something (there must be something) But we've found nothing So until then we are the lost and found. You give me a rush more than enough To keep me up in the morning Made it this far... We are the lost and found... Don't know what this is, but we found bliss Somewhere in the madness I don't wanna give up, let's go the distance Take me to another planet. And we've made it this far You're fuel to my car I feel like I'm rollin' No need to stop coz we've only just started And I can't control it. Always, looking for something (looking for something) Looking for something Searching over, and over. Well there must be Said there must be something (there must be something) But we've found nothing So until then we are the lost and found. You give me a rush more than enough To keep me up in the morning Made it this far... We are the lost and f... Lost and found...
Lil Xan - Lies Feat. Lil Skies 03:25
Lil Xan - Lies Feat. Lil Skies 8 izlenme - 7 gün önce Lil Xan aka Diego & Lil Skies - Lies (Prod Bobby Johnson) [Audio] 2018 Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Intro] (Yeah-eah) Yeah, ugh (Prrra-) Yeah, yeah You are now listening to a Bobby Johnson beat Yeah, yeah Yeah, ay [Chorus: Lil Xan] Pray to god, like Allah Please slit my throat And when you lie, I wanna die Please slit my throat You seen me high, almost died When I slit my throat They gonna cry when you die Cause that's just how it goes Pray to god like Allah Please slit my throat And when you lie, I wanna die Please slit my throat You seen me high, almost died When I slit my throat They gonna cry when you die Cause that's just how it goes [Verse 1: Lil Xan] Yeah, no more heartbreaks I made so many mistakes Like this bitch might just be the one They use me, they wanna be someone Like "Go and get yourself a job" I cannot be compared to y'all And if I do not make it, tell me mom this life is fake And I don't wanna seem to seek same ones I made when I was basic (when I was basic yeah, when I was basic yeah) Yeah I rap, but I still fly coach Yeah I'm rich, but I still don't boast Yeah I'm sad, please slit my throat Yeah I'm sad, please slit my throat (I'm sad, please slit my throat) Heartbreak soldier, caffeine, drinking soda Flip her like some yola Stuck inside my mind, I need some peace, I need a dojo Said I'm stuck inside my mind, I need some peace, I need a do-jo [Chorus: Lil Xan] Pray to god like Allah Please slit my throat And when you lie, I wanna die Please slit my throat You seen me high, almost died When I slit my throat They gonna cry when you die Cause that's just how it goes Pray to god like Allah Please slit my throat And when you lie, I wanna die Please slit my throat You seen me high, almost died When I slit my throat They gonna cry when you die Cause that's just how it goes [Verse 2: Lil Skies] Okay, so this little light of mine Tattoos all down my spine Everybody know that I'm on my grind Always at a place where the sun don't shine The media wanna make me a bad guy I don't know if I'm happy, or right I stay inside, and I pray up to Christ Hoping one day, I don't end my life Way to depressed to express how I feel Only smoke weed, sometimes on pills Just a nightmare, I don't know what's real She came back around since I got that deal I don't want friends, I want happiness She did me dirty, it's "fuck that bitch" I was so broke, but now I'm rich Still the same gang, still the same clique Xanarchy shit, tell that hoe make a wish From the touch when we kiss My hands on her hips, fell in love with her lips Make her swallow my kids The world is so evil, while we lost in the mix Tryna' make it make sense So I wanna know does it matter to you That I don't have no fucks to give? Bitch! [Chorus: Lil Xan] Pray to god like Allah Please slit my throat And when you lie, I wanna die Please slit my throat You seen me high, almost died When I slit my throat They gonna cry when you die Cause that's just how it goes Pray to god like Allah Please slit my throat And when you lie, I wanna die Please slit my throat You seen me high, almost died When I slit my throat They gonna cry when you die Cause that's just how it goes [Outro: Lil Xan] That's just how it goes, that's just how it goes Never wanna ever wanna let you go That's just how it goes, that's just how it goes That's just how it goes, that's just how it goes I ain't ever ever ever wanna let you go Yeah, ayy, oh Yeah, ayy, oh Out the booth, out the booth, out the booth- Yeah!
Linkin Park - Burning In The Skies 04:15
Linkin Park - Burning In The Skies 1.214 izlenme - 7 yıl önce linkin park burning ın the skies
Falling Skies 5. Sezon 3. Bölüm Fragmanı 00:19
Falling Skies 5. Sezon 3. Bölüm Fragmanı 464 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 3. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı:"Hatchlings" Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
toxic skies  2008 trully sinetime.com 02:02
toxic skies 2008 trully sinetime.com 874 izlenme - 8 yıl önce toxic skies 2008 trully sinetime.com
Falling Skies 5. Sezon 4. Bölüm Fragmanı 00:20
Falling Skies 5. Sezon 4. Bölüm Fragmanı 415 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 4. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı:"Pope Breaks Bad" Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
Jamiroquai - Blue Skies Flux Pavilion Remix 05:40
Jamiroquai - Blue Skies Flux Pavilion Remix 781 izlenme - 7 yıl önce flux pavilion is back with his remix of jamiroquai's latest single blue skies - available to buy november 1st from all good digital download stores. become a fan of flux pavilion www.facebook.com follow flux on twitter twitter.com www.facebook.com www.ukfmusic.com http
ella fitzgerald - blue skies 03:45
ella fitzgerald - blue skies 984 izlenme - 7 yıl önce ella fitzgerald - blue skies
Lil Skies & Yung Pinch - I Know You 03:35
Lil Skies & Yung Pinch - I Know You 17 izlenme - 1 ay önce Lil Skies & Yung Pinch - I Know You (Music Video 2018) Şarkı Sözleri / Lyrics [Intro: Yung Pinch] Beachboy in the sun, yeah, look, I know you You just wanna fuck me for the fame Wanna fuck me cause them diamonds on my chain Girl, don't you? Don't you? Yeah, oh [Chorus: Yung Pinch] Look, I know you, you just wanna fuck me for my fame Girl, don't you? You just wanna fuck me for the fame Yeah, don't you? You just wanna fuck me for the fame She wanna fuck me cause them diamonds on my chain Girl, I know you, you be out here playin' all them games Girl, don't you? Out here fuckin' with all of them lames Don't you? Don't you? I know you [Verse 1: Lil Skies] Ayy, ayy, ayy, ayy Big body, she gon' swerve it, now we went by the surface Shorty lookin' picture perfect, say she ready, never nervous I wanna know like its urgent, give her good pipe when in person You want the cars and the purses, baby girl, tell me is it worth it I'm in a spaceship, get ready for takeoff Can't fuck with lil' shorty, I know that she basic She makin' my dick soft, these niggas hatin' Said I wouldn't make it, I shine with a new floss I got his girl in a room gettin' naked, she fuck with a real boss When my gang walk in it's lit (it's lit), legit (legit) Give her the D then she dismiss (dismiss), no kiss (no kiss) You test me then you getting hit (hit), lil' bitch (lil' bitch) I take my shot and I don't miss (don't miss), my diamonds piss (piss) And girl that's funny 'cause I know you You just come around and make a name Girl, I know you, gon' tell me that you different and you changed But I know you- are everything you say you ain't You tried to take me down, I left you in the rain [Chorus: Yung Pinch] Look, I know you, you just wanna fuck me for my fame Girl, don't you? You just wanna fuck me for the fame Yeah, don't you? You just wanna fuck me for the fame She wanna fuck me cause the diamonds on my chain Girl, I know you, you be out here playin' all them games Girl, don't you? Out here fuckin' with all of them lames Don't you? Don't you? I know you [Verse 2: Yung Pinch] Look, she want the money and the fame, told her you gotta go I ain't gon' give your ass a thing, she want a pot of gold Back when I was young I had a lot of hoes I'm talkin' back before I got this dough, now I see how they rockin' I know how you roll now, ain't no need for talkin' That shit gettin' old now, left me with no option But to keep knockin' these goals down, left me with no option But to keep knockin' these hoes down (hold up, wait) Gucci down to the socks (ho yeah), that's a beach boy, baby Pull up to the party, shawty all up on me, now she wanna date me Said she wanna have my baby I ain't know that was your lady oh no I've been workin' off the clock for this shit, did a lot for this shit Please don't expect me just to give it up Shorty wanna rock with the kid I gave her cock then I dipped, told lil mama go ahead and live it up [Chorus: Yung Pinch] Look, I know you, you just wanna fuck me for my fame Girl, don't you? You just wanna fuck me for the fame Yeah, don't you? You just wanna fuck me for the fame She wanna fuck me cause the diamonds on my chain Girl, I know you, you be out here playin' all them games Girl, don't you? Out here fuckin' with all of them lames Don't you? Don't you? I know you
Alexander Rybak-Europe's Skies Offical Müsic Video 03:43
Alexander Rybak-Europe's Skies Offical Müsic Video 548 izlenme - 6 yıl önce Alexander Rybak-Europe's Skies Offical Müsic Video
Carnage - November Skies ft. Tomas Barfod and Nina Kinert 06:29
Carnage - November Skies ft. Tomas Barfod and Nina Kinert 294 izlenme - 3 yıl önce Carnage ft. Tomas Barfod and Nina Kinert - November Skies (Video Klip 2015) Şarkı Sözleri (lyrics): Lived a lifetime in the hunger .love for all the fears Never did I hear the thunder Right outside of hearing the rain! It was over when I knew it What I want it was a new way to see the light and the... And you hear... and I know you cause I can not only see the colours now I can not only see the colours now I can not only see the colours now I can do everything, everything I can not only see November Skies I can not only see November Skies I see everywhere, everywhere! Lived a life time in the whole world Lived a life that I could feel Never did I hear the thunder Right outside in the rain And it was. when I knew it What I wanted was some... I can not only see the colours now I can not only see the colours now I can not only see the colours now I can do everything, everything I can not only see November Skies I can not only see November Skies I see everywhere, everywhere! Oh, oh, oh Now the grass is kinda greener And the mermaids sing loud with me Did your clothes look so shiny?. Every... within the... of your bone And we... to the full light, full light I can not only see November Skies I can not only see November Skies I can not only see November Skies I can not only see November Skies I see everywhere, everywhere! I can not only see November Skies I can not only see November Skies I can not only see November Skies I can not only see November Skies I see everywhere, everywhere! I can not only see November Skies I can not only see November Skies I can not only see November Skies I can not only see November Skies I see everywhere, everywhere! I can not see November Skies I can not see November Skies I can not see November Skies I can not see November Skies Up like this, up like this... __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Carnage - November Skies ft. Tomas Barfod and Nina Kinert [OFFICIAL MUSIC VIDEO] -- VIDEO CREDITS: Written & directed by Saman Kesh Production Company - NikoFilms in association with Skunk Producers: Federico Masini Fede Muse Isaac Bauman Saman Kesh Executive Producers Federico Masini Shelly Townsend Matt Factor Cinematographer - Isaac Bauman Production Designer - Costanza Giordano Costume Designer - Vika Esquivel Assistant Director - Fabrizio Pioli Editors - Saman Kesh & Michael Heldmen Sound - Brent Kiser Post Production - Cut & Run Visual Effects - Jogger Colorist - Derek Hansen (MPC) Special Thanks: Mandy Brown Nate Tam Ed Hobbs Sascha Kesh Nathan Greene Chris Merchant The Bauman Family Michelle Thompson
Falling Skies 5. Sezon 9. Bölüm Fragmanı 00:20
Falling Skies 5. Sezon 9. Bölüm Fragmanı 260 izlenme - 3 yıl önce Falling Skies 5. Sezon 9. Bölüm Fragmanı Yayınlandı Yeni Bölüm Adı:"Reunion" Dünyanın büyük bir kısmının uzaylı istilasına uğradığı bir zamanda, ilk istilanın ardından kurtulmuş birkaç kişi biraraya gelerek istilacılara karşı savaşmaya başlarlar. Her günleri yaşam mücadelesi içinde geçen bu insanlar kendi canları kadar, sevdiklerininkileri de korumalıdırlar. Karısı ilk istilada ölen, çocuklarından biri esir alınan tarih profesörü Tom Mason, çocuğunu geri almak ve diğerlerini korumak adına tüm askeri bilgi birikimini ortaya koyarak stratejiler oluşturmaya başlar..
Aleesia - Gold Skies (Dj Army Remix) 03:41
Aleesia - Gold Skies (Dj Army Remix) 336 izlenme - 3 yıl önce Aleesia - Gold Skies (Army Club Remix) 2015 Yepyeni
Willie Nelson Blue Skies 03:39
Willie Nelson Blue Skies 538 izlenme - 7 yıl önce willie nelson blue skies
Lil Skies - Pop Star 02:20
Lil Skies - Pop Star 34 izlenme - 4 ay önce Lil Skies - Pop Star (Music Video 2018) Şarkı Sözleri / Lyrics [Intro] Know Girl, I just gotta know Know, ayy [Chorus] Girl, I just gotta know, are you in it for the dough? I'ma have to let you go, I can't trust you, little hoe Live your life like a pop star, she like to party with a rockstars I'ma let her play and pull her strings like a guitar Tatted on my face in Japanese, I got a cold heart Drivin' in that foreign, there's no keys, you gotta push to start [Verse] Yeah, pockets so heavyweight (weight), chant me like Ali the great (great) Love when she give me face, movin' in and outta state (state) What I'ma do today? Hit the store, pick up lil bae (lil bae) Shop like a holiday, these niggas can't hang with us They tried to drop a bag and we left them in the dust I got my brothers in this bitch and we don't talk too much You get to fussin' out yo lip, get hit with uppercuts We all around the map, nice cars we be swervin', I'm bossed up with a purpose And they used to think I was worthless, now they all on me like I'm perfect And she's not the type to be nervous, been gettin' money you learnin' You stuck in a shell, I'm no hermit, I want more green but no kermit, huh [Bridge] It's your life, try to live it up in one night Never let nobody change your mind Sometimes you gotta make a sacrifice [Chorus] Girl, I just gotta know, are you in it for the dough? I'ma have to let you go, I can't trust you, little hoe Live your life like a pop star, yeah, she like to party with a rockstars I'ma let her play and pull her strings like a guitar Tatted on my face in Japanese, I got a cold heart Drivin' in that foreign, there's no keys, you gotta push to start