Hoşgeldiniz!

söğüş

Söğüş Nasıl Yapılır? 03:39
Söğüş Nasıl Yapılır? 8.086 izlenme - 7 ay önce İzmir'in ünlü yemeği söğüş nasıl yapılır izleyelim..
Canan Karatay: Söğüş yeyin hastalıktan kurtulun 01:15
Canan Karatay: Söğüş yeyin hastalıktan kurtulun 2.737 izlenme - 2 yıl önce Kış aylarında hastalanmamak ya da hastalığı kolay atlatmak için bağışıklığı güçlendirmek gerekiyor. Prof. Dr. Canan Karatay bunun için söğüş yenilmesi gerektiğini söyledi.
Cimbom Söğüş - Ramazan'ın Yeri 05:22
Cimbom Söğüş - Ramazan'ın Yeri 2.134 izlenme - 2 yıl önce Kelle söğüş'ü bir de sarı-kırmızı deneyin... Eğer hiç denemediyseniz burada başlayın...
Türkiye Sokak Lezzetleri Söğüşçü Murat - İzmir 01:32
Türkiye Sokak Lezzetleri Söğüşçü Murat - İzmir 1.064 izlenme - 2 yıl önce Türkiye'de de garip yiycekler var aslında. Kokoreç, işkembe, söğüş gibi. Ama severek yiyoruz değil m? Söğüş günün her saatinde yenen aşırı lezzetli bir yiyeceğimiz. Fakat ben göz, beyin falan karıştırmıyorum o ayrı.
İzmir - Türkiye Sokak Lezzetleri Söğüşçü Murat 01:32
İzmir - Türkiye Sokak Lezzetleri Söğüşçü Murat 1.313 izlenme - 2 yıl önce Türkiye'de de garip yiycekler var aslında. Kokoreç, işkembe, söğüş gibi. Ama severek yiyoruz değil m? Söğüş günün her saatinde yenen aşırı lezzetli bir yiyeceğimiz. Fakat ben göz, beyin falan karıştırmıyorum o ayrı.
Söğüş Kelle Foxtv 01:30
Söğüş Kelle Foxtv 326 izlenme - 2 yıl önce
Söğüş Kelle Trt Türk 06:11
Söğüş Kelle Trt Türk 295 izlenme - 2 yıl önce Söğüş Kelle
Kaleci Saçlı Adam ve İleri Söğüşleme Teknikleri 01:21
Kaleci Saçlı Adam ve İleri Söğüşleme Teknikleri 308 izlenme - 2 yıl önce Bu bölümde Kaleci Saçlımız tam bir uyanık, tam bir anasının gözü, tam bir kandırıkçı olarak karşımıza çıkmakta. Tekel Bayii açıcam hesabı manitanın menkullerini cebe indiren Kaleci Saçlı, sonra da utanmadan bu paraları gazete kağıdı üzerinde kumar oynarak yemektedir. Paranın nerden geldiğini soran kumar arkadaşlarına da''Buldum yavru gibi bi keklik, evlenicem ayağına söğüşlüyom kerizi'' diye keyifli keyifli anlatmaktadır. Not: Hiç konuşmayan ve ortada duran abimiz ise ''hakiki kaleci saçlı adam benim'' tavrıyla görsel etkisini sergilemektedir.
Söğüşçü Murat 03:54
Söğüşçü Murat 435 izlenme - 7 yıl önce söğüşçü murat,1975 yılında memleketi niğde'den İzmire gelerek,eniştesinden almış olduğu eğitim ve istekle İzmirimize has olan bu sanata ilk adımını seyyar tezgahla atmış olup,günümüz yılına kadar temizlik ve dürüstlük ilkesi içinde halen sürdürmektedir.günün her saati yiyebileceğiniz aparatif haline gelen söğüşümüzü eşsiz lezzeti ve damak tadı ile günümüz vejeteryanlarına dahil sevdirmekteyiz.siz değerli halkımızı bu eşsiz lezzeti tatması için güleryüzlü hizmet anlayışı ile alsancak 1
İsviçre Ermeydanı Dövüşleri 02:12
İsviçre Ermeydanı Dövüşleri 121 izlenme - 1 yıl önce Holiganlar çıktı meydanee, Hepsi birbirinden şahanee. Evet Dövüşe hep Döğüş derdim küçükken. Gerçi ne fark eder Döğüşüde , Kavgayıda tasvip etmiyoruz ama böyle bıçak, sopa ..vs olmadan delikanlı gibi buluşup, toplu dövüş organizasyonları düzenlenmesi konusunda daha sıcağız. Aman şiddet çok kötü şey efendim falan diyenler olacaktır. Kendilerine göre haklıda olabilirler ama burada durumun holigan abilerin sosyal etkinliği veya bir hobi gibi algılanması uyarısını yapalım. Sonuçta herkesin bir popisi var. Karşınızda Göteborg vs. Helsingborg+Copenhagen (Dur bi dakika lan bi tarafta 2 takımmı var? hee ondaaan)
Trt Belgesel Mustafa Özkaymak Söğüş Kell 02:48
Trt Belgesel Mustafa Özkaymak Söğüş Kell 86 izlenme - 2 yıl önce
07 Şubat 2015 / İzmir 1.Bölüm 33:07
07 Şubat 2015 / İzmir 1.Bölüm 124 izlenme - 2 yıl önce Lezzet Avcısı Mehmet Yaşin, İzmir ve Urla'daki lezzet duraklarını keşfediyor."İlk bilen siz olun! Türkiye ve Dünya gündemine dair CNN Türk videoları artık İzlesene'de! Hemen Abone Olmak İçin : http://izlesene.com/cnnturk"
Zaman Tüneli 2 51:54
Zaman Tüneli 2 42 izlenme - 2 yıl önce 1890 dan beri söğüş kelle
Kiçağaç Köyü 2 11:46
Kiçağaç Köyü 2 25 izlenme - 2 yıl önce
Filmim2 01:30
Filmim2 23 izlenme - 2 yıl önce
Annem 06:57
Annem 12 izlenme - 2 yıl önce 1890 dan beri söğüş kelle muammer usta