Hoşgeldiniz!

sorunlu

12'lerle Sorunlu Dayı - 2012 Yılını Söyleyememek 00:20
12'lerle Sorunlu Dayı - 2012 Yılını Söyleyememek 173.662 izlenme - 2 yıl önce Dayımız'ın basın açıklaması yaparken bir türlü telaffuz edemediği 2012 yılınının kendisinde derin yaralar açtığı kanaatindeyim...
Arıza Motorcu 00:24
Arıza Motorcu 749 izlenme - 5 ay önce Rahatsız eleman motora gaz verdikçe adeat orgazm oluyor... istediği olunca da keyfi yerine geliyor... iyi seyirler
psikolojik sorunlu kedi 00:13
psikolojik sorunlu kedi 8.919 izlenme - 6 yıl önce psikolojik sorunlu kedi
İnternetin Sorunlu Keçileri 01:57
İnternetin Sorunlu Keçileri 5.705 izlenme - 4 yıl önce Bu keçilerin nesi var?
Apaçi Dansı Yapan Teyze ( 32) 01:52
Apaçi Dansı Yapan Teyze ( 32) 1.869 izlenme - 2 yıl önce Eğlenmenin ne yaşı vardı ne de başı ya da söz nasılsa öyle işte. Okuldan dönen öğrenciler mahallede sevdikleri teyzeyi biraz eğlendirmek istiyorlar ve başlıyorlar apaçi marşını çalmaya. Marş çalmasıyla teyzemiz kendini yere atıp dans etmesi bir oluyor. Aslında teyzemiz biraz yaşlı ve hatta ayakta bile zor duruyor ama o enerjisiyle birlikte bastonu bile unutup ayağa kalkıp dans ediyor. Bravo teyzemize…
12'lerle Sorunlu Dayı - 2012 Yılını Söyleyememek 00:20
12'lerle Sorunlu Dayı - 2012 Yılını Söyleyememek 2.157 izlenme - 4 yıl önce Dayımız'ın basın açıklaması yaparken bir türlü telaffuz edemediği 2012 yılınının kendisinde derin yaralar açtığı kanaatindeyim...
bu öğrenci fazlasıyla sorunlu :)) 01:13
bu öğrenci fazlasıyla sorunlu :)) 2.131 izlenme - 7 yıl önce öğrencimi yoksa sirk gösterisimi yapıyo belli değil :))
Batarya Company - Sorunlu 07:23
Batarya Company - Sorunlu 608 izlenme - 2 yıl önce Şarkı Sözleri (Lyrics): Hasip Aksu: (x2)Kaybedecek neyim var Verilmiş sözüm var Sonunda bi zindan olsa da bi yemin var Lider verse: Kalk onu geceden bir o kadar zor tabi Tüm yeni denilen gerisini yutar Gündelik emelini koy bro bi kenara Küflenen anıları sal bi limana bi de Koş ve de bi plan yarınına kalmadı Kasveti yakala bi yolunu bul yine Yaşlandım baş kaldır derken yazmazdım kaç saydım şerden Geri bakmazsın yangın varken ve de ne yaparsın yel alsa defter Kaygından sana kalanla karalan Kazananın aynalarda bile paralar Yeni bulmuş gibi sevinme zaman ala Sana bir şekilde paravan Eziksen eziksin yerinde kal benim eceldi gemim ve dümende ben Her kim bakarsa sonunda gülerdi düşünmeden hep düşenlere Bu bi cendere sonuç en dibe gel en dipten bile kendini çek Girdiğin tüm savaşların zaferinin olmadığını bil kendini sev Ya da başka bir şey dene ne biliyim ben pes et filan yani Sonuç olarak varcağın her yer her günün öç alan gözü dönmüş cani Görünen köyün iyi kılavuzunu dahi yolun en başında tutmuşlar Bir yerde duydum karanlıkta gölgem bile yalnızmış dostlar! Taki verse: Alt tabanda kalk et bi kat kıkat Batarya bana göre farklı farklı tat Yer altı üretiyor hep gıdak gıdak Pancar motoru bu altı tak tı tak Havada bi Keysi ekatım cc Doldurun rap filo jetteki bc Nefsim yaşayamaz götürün PC En yakın rakibimiz kötünün iyisi Bedavaya gösterip usandı verse yeri Taki yere düşer iken bi Tanrı göğüsledi Bana bakıp ağladı tıkandı gözleri Ne bahar istedim tıkındı güz beni İntikamın gövdesine beni böğür etmeli Benim dünüm bugünümün sınıf öğretmeni Doğruları söylemememi istemeyen gelip gerçekleri gören gözleri kendi kör etmeli ... Başarıyı sırtladım tuttum gönderi Çoktan anladım pusudan gölgenin Neysem oyum diyon ama senin kadar aga manyetik alanda pusulam dönmedi Bir beyin kanaması dıştan göremedin gizli bu yaramazı Sistemin cebi dolu çalıyo dokularımızı Yedi baş verdik kesemedi başımızı Toplumun bozuk idi pop mayası Kalmadı kimsenin katlanası Devianın beatinde kopmamak Alexis Texas'ı görünce kalkmaması Nakarat(x2) Leşker Asakir verse: Fahrenheit aynı level x Sürmanşet ama title text Sayfayı çevir rhyme high Tek Sci-Fi filmim dc IMAX Standartlar hep eynı lay lay Çak bi high-five şimdi bye bye Beni hiç duymadıysan eğer ordan çekmiyo demek ki Wi-Fi(Wi-Fi!) Kimler geliyor kimler geçiyor mütemadiyen Dünya dursa bile genede değişmeye devam edecek ebediyen Hayat bazen zordur yeğen ne gel diyen olur ne git diyen İki kapılı bir han bu madem biri bi gün elbet kapanır aniden Sanata sansür demek tek hoparlörden çalan bir stereo teyp Kalıpların içine tıktılar beni artık ben bir stereotype Yeri geldi mi bi punk genelde rapper bazen bir rockerım Dolu defterlerin arkalarını karalarım bu yüzden iz bırakırım Hep önde gideni geri bir ben var benden içeri kendimden deli Ademden beri saygı evren seldir sevgim göreceli Her aslan gibi gerilerine hazır edel içinde öleceği Zavallı rezil bir eziğin tek hazinesi bahanesidir! Deviasend verse: Yeri maz yedi hazneme kül ve en az iki bin kilo tuz katmalıyım mukus katmanıyım Elastik hayallerinizin ortasına topuz saplayanım Mide fesatlarına sebep,beatlerin tek patronuyum patlayanım Baltalarım ve saplarım kikimin etkisine denktir ölüm gardiyanı Bari kahve yapayım kendime nerede günah var var hikaye Beni bunalıma sürükleyen eşek aleminin önde gelenleri keşke lanet edebilsem heps ine her neyse Leşker,Allame,Taki ve Lider,Hasip Aksu ve Necip ile ben Batarya ko ca malikane Dibine düşüp yine küçül,daralırım karanlıkta alırım öcü,vanaları kapadım arafa g özümü,dar alanı yaratırım içinde bücür Biçimini bozuyorum bu müziğin a Notalara taciz bu bi zina Elinde K hizadayım imzamı orta kulaklarına basıcam Velhasıl zihnimin halka kapalı kısmındaki korsan yayın bu Ruh halimin telif hakklarını satın alanların kurdukları mayına İnançla basınçla patlatıcam vahşete az daha tat katıcam Stereotype'dan Tanrılara uzandığım buluttan atlatıcam sizi Nakarat(x2) Necip Mahfuz verse: Kalbin gezi gibi kocaman odalar dolusu paralar bi de üç beş kodaman Ahvalde ülken elbet bocalar,en sahte hocalar vasıfsız barolar Para diye yanar içi sahibin medya yardakçısı en kanlı katilin Kirli sahilin içinde karabataksın anca vatandaş olmak zor oyuna talibim Demiştin gördük tüm kolpalar hevesledi bizler elekteyiz çelik yelekteyiz Prime time'a dizi sabaha yemekteyiz Biz hep biskiriz aslında siz deriz hislenip doyar daha da isteriz Gizlenir isterik hisleri bizim için pedofili homofobi show reneezy Metro iyiydi ama gerisi gelmedi tüm yalanlarına kendin boğul Yetmedi cebinizi doldurmaya gözü kapalı verilen elli bin oğul Gırtlağa boğun tüm vergileri yoksula soru var mı vermediğin Kapattın her yanı yok kaçışımız ama bir kuvvet var hiç bilmediğin İman dolu göğsünü bir gün sağ omzunun üzerine yatıracaklar Adem Dünya yalanın daniskası elbet bir gün dolacak vaden Toplu mezarlar kemia maden her gün birileri eder ilave sana ithafen söylenenler kaldır kafanı bak yoksun aden Allame verse: Düşüncelerim halk beynim Çin imparatoru Tüm dertleri daha fazla tüketim ama dışı bullship zekalarına seçim maratonu Aşk popçuların gitarına konu Tinercinin evi mahallenin karakolu Çalış 12 saat yok rahat 2 çift ayakkabı al o kutuların içi para dolu Okuduğum ici bana dolu ateşi bu verimli toprakta zombi dirilişi Çocuğuna kur iletişim malı gidiyor internet bozar pis işi Dışı güzel ama bozuluyo kişiliği benim işim değil al hadi eline tebeşir Bunu kendin bi odada erit ve doğrunu seç kuralı yok gelişimin Gelecek belirsiz geçmişi parçalara ayır en iyisi Hayal için esindi yıldızları hedef al ulaşamasan da göğe yükselirsin Gör sevimsiz suratları ibret al alınmaz ecelden izin kerizin bir ışık belirsin k afanda yalnızca renkli full cap ve manita değil Sana verileni sorgula bro ta bulamadan bokun üzerine kuma ta Truman Show'dasın hemde öküz olarak kuru bi çöl burası düştü en zor adam Hizaya soktular hiç zorlamadan seni uyandın kafan zonklayarak Derdimi gör dünyaya küfret bu manzaradan nigga! Nakarat(x2)
Sorunlu Uzaktan Kumandalı Tank 04:08
Sorunlu Uzaktan Kumandalı Tank 1.487 izlenme - 7 yıl önce sorunlu uzaktan kumandalı tank. İleri gitmede problem yaşatıyor.
Gangster Eğitim Programı - Beyond Scared Straight 03:30
Gangster Eğitim Programı - Beyond Scared Straight 250 izlenme - 1 yıl önce Bu programda sorunlu çocukları hapishanedeki gönüllü mahkumlarla beraber "eğitirler". Türkiye'de de şu apaçisidir kekosudur alacan verecen bunlara al sana çözüm süreci. Alıntı-"Psikologlar tarafından seçilen bir düzine çocuk, polis gözetiminde ve hapishane içerisinden çocuklara yardım etmek isteyen gönüllü suçlularla birlikte sabahtan akşama tam 1 gün vakit geçirirler. çocuklar gün boyunca hapishane alanını içerisi ve dışarısı olmak üzere boydan boya yürüyüp kendilerini nasıl bir hayatın beklediğini görürler. ardından biraz -fiziksel olmasa da psikolojik- şiddet görürler suçlular ve hapishane görevlileri tarafından. gün sonunda ise çocuklara nasıl bir tecrübe edindiklerini sorarlar ve herkes evine geri döner. 1-2 aylık bir süreç sonrası çocuklarla yeniden iletişime geçilir ve hayatlarında ne gibi değişiklikler olduğu sorulur. kimisi tamamen iyi aile çocuğu olmuştur, kimisi ise geleceğin ganster'ı modunda hayatını sürdürmeye devam etmektedir."-Alıntı
Underground Türkçe Rap Şarkıları  Bedahşan Sorunlu Dünya Single 2012 (Hd Klipli) 03:29
Underground Türkçe Rap Şarkıları Bedahşan Sorunlu Dünya Single 2012 (Hd Klipli) 501 izlenme - 4 yıl önce Underground Türkçe Rap Şarkıları amp; Bedahşan Sorunlu Dünya Single 2012 (HD KLİPLİ)
Sultan Adnan Han (Adnan Aybaba İçerir) 02:07
Sultan Adnan Han (Adnan Aybaba İçerir) 184 izlenme - 2 yıl önce Evet arkadaşlar bilindiği üzere şekilden şekile giren insan çok sevgili yorumcumuz adnan aybaba kendini sultan sanıp gelmiş, Bu duruma kendini fazla kaptıran Adnan sultan lemi çeliğe elini öptürmeye çalıştırmasından lemi çeliğin sert tepkisine maruz kalmış. İyi seyirler..
İçimde harpteyim 02:27
İçimde harpteyim 235 izlenme - 7 yıl önce sorunlu adam söylüyor
psikopat :d 00:49
psikopat :d 220 izlenme - 8 yıl önce psikopat sorunlu adam
redoks sorunlu sokak 02:45
redoks sorunlu sokak 120 izlenme - 7 yıl önce
Sorunlu Dünya #1 - Minecraft - Hayatta Kalma #108 02:42:56
Sorunlu Dünya #1 - Minecraft - Hayatta Kalma #108 35 izlenme - 2 yıl önce Abone olun! Bize katılın! http://bit.ly/TJpbAl Minecraft - Hayatta Kalma oyun türü için videomuz. Her şey hazır ama ne Stronghold ne de End portalı yok.. Sorun dünya galiba.. Web sayfamızı unutmayın! http://oyunlog.net ------------------------------------------- Oyun Log Facebook http://facebook.com/OyunLog Twitter https://twitter.com/OyunLog Destekleyen tüm arkadaşlarıma teşekkürler. Videoları beğenmeniz ve yorumlamanız benim için çok önemlidir. () Minecraft, Minecraft Gameplay, Minecraft Oynanış Videosu, Minecraft Oyuniçi Görüntüler, Türkçe Minecraft, OyunLog,
Sorunlu sevgili tipi 00:06
Sorunlu sevgili tipi 40 izlenme - 3 yıl önce Sorunlu sevgili tipi
Sorunlu Protezler nasıl tedavi edilir? - Prof. Dr. Nejat Güney 02:37
Sorunlu Protezler nasıl tedavi edilir? - Prof. Dr. Nejat Güney 13 izlenme - 2 yıl önce Protezlerin ömrünü belirleyen çeşitli nedenler vardır. Bunların başında ameliyatın yapılış tekniği, protezin kalitesi ve hastanın kullanımı gelir. Ameliyat üsulüne uygun olarak yapılmamışsa, istediğiniz kadar kaliteli protez kullanın maalesef bu protezin ömrü kısa olmaktadır. Hastanın da protezi nasıl kullandığı önemli. Çok kilolu insanlar, aşırı hareketli, aşırı ağır sporla uğraşan insanlar maalesef protezin ömrünü kısaltmaktadır. Protez de bir çok sorun olabilir, bunların başında iltihaplanma vardır. İltihaplanma olduğu zaman tedavi şekli sadece antibiyotikle değildir. Bu protezlerin yerinden çıkartılması ondan sonra tedavinin tamamlanması ve ondan sonra protezin tekrar yerine uygulanması gerekmektedir. İkinci sorun da protezlerin yerinden erken gevşemesidir. Erken gevşeme olduğu durumlarda protezin yerinin tekrar belirlenmesi gerekir. Prof. Dr. Nejat Güney Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Adres: Hakkı Yeten Caddesi, no:19 Kat: 8 Unimed İş Merkezi - Fulya/İstanbul Telefon: 9 0(212) 225 20 49 - 90(532) 558 04 50 Çağrı Hattı: 0532 215 09 09 www.nejatguney.com.tr e-mail: nejat@nejatguney.com.tr
Sabıkalı ve sorunlu insanların toplumsal hizmet görevlerinde yer almadan önce incelenmesi gerekir 06:25
Sabıkalı ve sorunlu insanların toplumsal hizmet görevlerinde yer almadan önce incelenmesi gerekir 1 izlenme - 2 yıl önce Sabıkalı ve sorunlu insanların toplumsal hizmet görevlerinde yer almadan önce incelenmesi gerekir.