Hoşgeldiniz!

soyut

İkinci Yeni'nin İlhamı - Tomris Uyar 04:00
İkinci Yeni'nin İlhamı - Tomris Uyar 1.158 izlenme - 5 ay önce Kaç kişiyi kendinize âşık edebilirsiniz? Yaşadığınız aşklar kaç şiir eder? Kim O’da bu hafta; İkinci Yeni’nin ilhamı: Tomris Uyar…
2. Sınıf Türkçe Soyut - Somut 01:19
2. Sınıf Türkçe Soyut - Somut 3.116 izlenme - 7 yıl önce soyut ve somut kelimesinin anlamını öğrencilerim açıklıyor.
OY ASİYE ASİYE AĞASARIN BALINI Damar Karadeniz Türkü Laz Asi Piano KURTLAR VADİSİ Horon Piano Dosya 08:18
OY ASİYE ASİYE AĞASARIN BALINI Damar Karadeniz Türkü Laz Asi Piano KURTLAR VADİSİ Horon Piano Dosya 1.293 izlenme - 2 yıl önce Genç Piyanist Güneş Yakartepe " OY ASİYE ASİYE - AĞASAR'IN BALINI " Eserini Piyano Armoni Notasını Yazdı, Çok Sesli Armoni ile Piyano Çaldı ve Söyledi. Solist; ECE YILDIRIM ile Ona Eşlik Etti. Türk Halk Müsikileri Solo Piyano Serisi: 6 Çok Sevilen Eserleri Piyano ile Nasıl Bulacaksınız? Kıymetli Eleştirileri ve Yorumları Merak ile Bekliyorum. Lütfen Yazarak ve Beğenerek Bana Moral Verin Ağasarın Balını (Da) Gel Salını Salını Adam Cebinde Daşır (Da) Senin Gibi Gelini Oğol Nazimim Oğol Oy Asiye Asiye Tütün Goydum Kesiye Anan Seni Verecek De Bir Bağ Pirasiya (Bir Evlek Pirasiya) Oğol Nazimim Oğol Sis Dağının Başları (Da) Kesme Kesme Daşları Adamı Öldürüyü Nazlı Yarin Gaşları Oğol Nazimim Oğol Oy Asiye Asiye Tütün Goydum Kesiye Anan Seni Verecek De Bir Bağ Pirasiya (Bir Evlek Pirasiya) Oğol Nazimim Oğol Sis Dağının Başları (Da) Küfür Küfür Esiyu Baban Bu Yıl Gurbanı (Da) Çifter Çifter Kesiyu Oğol Nazimim Oğol Oy Asiye Asiye Tütün Goydum Kesiye Anan Seni Verecek De Bir Bağ Pirasiya (Bir Evlek Pirasiya) Oğol Nazimim Oğol PİYANİST PİANO PIYANO PİYONA Özellikle çok izlenen bir dizi filmde okunmasından sonra sevildi, dilden dile dolaşmaya başladı “Ağasarın Balını” türküsü. Görele türküsü olan ürünü, TRT sanatçıları dışında söyleyenlerin tümü Görele-Giresun ağzıyla değil de Trabzon ağzıyla okuyor. Öyle ki bu yanlış söyleyiş Görele’li gençleri bile etkiliyor: Onlar da kendi türkülerini başka yöre ağzıyla söylüyorlar… Bizde salt türküde şarkı da değil; edebiyatta, sanatta, tarihte… kısacası nerdeyse her konuda kulaktan dolma bilgilerle yetinmek anlayışı en belirgin özelliklerimizden… Ağasarın Balını türküsünü yıllar önce Görele’nin önemli sanatçılarından müzik öğretmeni Nazmi Özdemir’den dinlemiş, sözlerini de yazmıştım.”Görele Türküleri” dosyasına yerleştirmiştim. Nazmi Özdemir(1937-2000) türküyü kemençe çalarak söylemişti… Ağasarın Balını üstüne söyleştik Nazmi Özdemir’le. Türkünün oluşum öyküsünü anlatmıştı çalıp söyleyerek. Bir köyden düğünden gelirken duymuştu türküyü. Bir çoban söylüyormuş. Oturup dinlemiş Nazmi Özdemir. Çok etkilenmiş. Yüreğine, beynine yerleştirmiş türküyü… Çalmış söylemiş günlerce. Sonra da öğrencisi olan TRT sanatçılarından birine vermiş okusun diye. O sanatçı okumuş türküyü: “Ağasarın balını da Gel salını salını Adam cebinde daşır Senin gibi gelini” girişinden sonra yinelenen, kavuştak olarak kullanılan üçüncü- dördüncü dizelere eklenen “Oğul Memed’im ol” dizesini, türküyü kendisine veren öğretmeni Nazmi Özdemir’e adayarak, “ Oğul Nazim’im ol" a dönüştürmüş... Türkünün notalarını İstanbul Radyosu keman sanatçısı Kemal Caba’dan rica etmiştim. Sağolsun, notanın fotokopisini gönderdi. Nazmi Özdemir’den yazdığım sözlerle, Kemal Caba’nın gönderdiği “TRT Müzik Dairesi Yayınları.2053” başlıklı notadaki sözler aynı. Nota fotokopisinde anlayamadığım, öğrenmek için ısrar ettiğim bir şey var: Yanılmıyorsam türkü notalarında; yöre adı, kimden alındığı(kaynak kişi), derleme tarihi, derleyen, notaya alan gibi bilgilerin yazılması gerekli. Örneğin, Biz Hepimiz Üç Kardaş, Görele’den O Yanı, Fındık Attım Harmana, Püsküllüdür Ala Gürgenin Dalı, Atmacayı Vurdular, Çavuşlu Diye Diye… gibi Görele türkülerinde bu kurala uyulmuş. Bu tür bilgilerin zorunluluğu “derleme yöntemiyle” ilgili. Ağasarın Balını türküsünde, bendeki fotokopiye göre bu zorunlu bilgiler yok. Salt, elyazısı, büyük harflerle: GİRESUN-GÖRELE, ÖMER AKPINAR- AĞASARIN BALINI” yazılı… Düşündürücü. Bu konuda bilgisi olanlarla tanışarak yazışabilirsek sevineceğim. Türkülerin konuları, çıkış kıvılcımları, öyküleri var. Şiirle(söz) müziğin kaynaştığı, adını ulusumuzdan alan, bizi yansıtan, kimliğimiz olan türkülerimizi öğrenmeliyiz, söylemeliyiz, baş tacı etmeliyiz. Korumalıyız onları. Türkçemizin, düşgücümüzün, beyin gücümüzün, dünya görüşümüzün, yaşantımızın, tarihimizin… ışıltılı bellekleri onlar… Solo Piyano Ağasar'ın Balını Laz Oy Asiye Asiye Piyano Somut soyut Teknikler Aşama Eleman Orkestra Koro Çalışma Profosyonel Anlam Hazır Çok Geniş Edebiyata Sahip Eğitim Bire bir Solo Piyano Ağasar'ın Balını Laz Oy Asiye Asiye Piyano Somut soyut Teknikler Aşama Eleman OY ASİYE Solo Piyano AĞASAR'IN BALINI Damar Karadeniz Türkü Laz Asi Piano KURTLAR VADİSİ Horon Kolbastı Tava Halay HİKAYE ÖYKÜ Dizi Somut Soyut Teknikler Aşama Eleman Orkestra Koro Çalışma Profosyonel Anlam Hazır FASIL MANİ ANADOLU TRT KRAL ALBÜM Çok Geniş Edebiyata Sahip Eğitim Birebir Mafya Kara Deniz piano OY ASİYE, Solo Piyano, AĞASAR'IN BALINI, Karadeniz Türküsü, Piano solo,Damar KURTLAR VADİSİ Laz Asi Horon Kolbastı Tava Halay HİKAYE ÖYKÜ Dizi Somut Soyut Teknikler Aşama Eleman Orkestra Koro Çalışma Profosyonel Anlam Hazır Çok Geniş Edebiyata Sahip Eğitim Birebir Mafya Kara Deniz Oy Asiye SENFONİK PİYANO Ağasar'ın Balını Laz Piano Somut Soyut Senfoni Teknikler Aşama Eleman Orkestra Koro Çalışma Profosyonel Anlam Hazır Çok Geniş Edebiyata Sahip Eğitim Birebir Solo Yöre Çevirisi Sözleri Doğu Batı Karadeniz Hamsi Laz Halk Oyunu Mp3 Mp4 İndir Free İzle Video İl Şehir Yöreleri Bölge Adı Üye Rica Ederiz Bayram Canım Kimn Annesi De Düştüm Zindana Türkiye Cumhuriyeti Kara Deniz Bölgesi Batı Karadeniz Bölümü Küçük İl Orman Bakımı Zengin Olan İlin Büyük Bir Kısmı Şehri Muhteşem Sular Şair kuyruklu akustikTürküde Görele ağzının yansıtıldığı, sözcük seçiminde de olay duyguya dönüştürülürken çevreyle ilgili öğelerin kullanıldığı görülüyor: “Ağasar’ın balı, cebinde taşımak, çifter çifter kurban kesmek, Sis dağı adamı öldürüyu(çok sevmek anlamında), keseye tütün koymak, bir bağ pırasa(ya vermek)… Dil yönünden, anlatım yönünden düzgün, etkileyici Ağasar’ın Balını. İçeriğine gelince. İçeriğin biçimi oluşturduğu söylenir. Şiir katına ulaşmış, olağanüstü güzelliklere erişmiş türkülerde özle biçimin, bu öğelerle anlatımın kaynaştığı, bütünleştiği vurgulanır. Bu türkü için de geçerlidir bu yargılar. Üç kişiye odaklı bu türkü: Asiye, Nazim(Nazmi-Mehmet), Nazmi’nin(Mehmet’in) anası… Türküyü yakan Nazmi’nin anası. Oğlunun ölesiye sevdiği Asiye gelin olmuştur, başkasına verilmiştir(gitmektedir)… Türküdeki insanı saran hüzün bu ayrılıktan gelmektedir. “Bir bağa pırasiye” verilmekteki alay”ı da ekleyerek yorumlayın artık kendinize göre türküyü… Ama GÖRELE-GİRESUN AĞZIYLA söylemek koşuluyla TRT’de TRT MÜZİK DAİRESİ YAYINLARI, 2053-GİRESUN-GÖRELE, ÖMER AKPINAR-AĞASAR’IN BALINI- başlığıyla notalanan; nota içinde,notanın bitiminde sözleri(şairi) yayımlanan türkümüzle ilgili düşüncelerini, yorumlarını önceki yazılarda okuyucularıma sundum. Yazı ile ilgili değerli eleştiriler yapıldı. Olumlu, olumsuz eleştiri yaparak konuya katkı sağlayan duyarlı, konuyla ilgilenen okuyucularıma teşekkür ederim. Bu yazıyla AĞASAR’IN BALINI denemesini noktalıyorum. TÜRKÜLER; halk edebiyatı,halk,bilim,halk müziği,dilbilim ürünleridir. Bunun sonucu, öncellikle türkülere bu alanların kurallarıyla yöntemleriyle yaklaşılır. Türkülerin oluşumunda üş aşama vardır: Birincisi türkülerin YAKILIŞIDIR. Asiye’nin sayın torunlarının anlattıkları, değerli Uğur Bilgi’nin yazdıkları birinci aşamayla, türkünün yakılışıyla ilgilidir. Kaynak kişide gösterildiği için doğrudur. Halk bilim değerlemelerinde “kaynak kişi” yaşamsal önem taşır. Türkülerin ikinci aşaması Ağasar’ın Balını türküsünde iki biçim de yer almış. Türküler için kalıplaşmış kavuştak(nakarat) da bu türkümüzde dörtlükten oluşuyor. Her hanenin son iki dizesi yinelenerek, bu yineleyişe, “Ol Nazim’im ol” söyleyişi de eklenerek oluşturuluyor nakarat… Türkünün sözcük dizilişine, uyaklarına baktığımızda doğal bir söyleyiş görülüyor. Bu söyleyişte zorlama sözcükler, uyak yapmayı kolaylaştıracak doldurma dizeler yok. Bilindiği gibi manilerin çoğunda ilk iki dize asıl söylenmek istenenin aktarıldığı üçüncü dördüncü dizeyi oluşturmak için, özellikle uyağı oluşturmada yardımcı, doldurma dizelerdir. Şiir güzelliğini yakalamış, sanat katına çıkmış manilerde ilk iki dizenin doldurma olmadığı; ilk iki dizeyle son iki dize arasında alttan alta bir bağ olduğu bilinir. Ağasar’ın Balını türküsünün manilerden oluşan dörtlüklerinde de bu özellik görülmekte. Şiir tadını yakalamış türküyü yakan… Aktarmak istediği olay türküye adını veren üçüncü dörtlük, AABA biçiminde uyaklanmış. Bu uyaklanış biçimi bölgelerimizin tümü için geçerli geleneksel mani uyak biçimidir. Son dörtlük; ABCB biçiminde uyaklanmış. Bu uyaklanış, bizim yöreye, Doğu Karadeniz yöresine uygun, bu yöreye özgü mani uyaklanış biçimidir. Görele’de, Giresun’da, Trabzon’da, Rize’de; mani biçimi iki çeşittir. Biri geleneksel (klasik) biçim (AABA), öteki yöreye özgü biçim (ABCB).
Ferhan Şensoy - Soyut Padişah 04:04
Ferhan Şensoy - Soyut Padişah 364 izlenme - 2 yıl önce Ferhan Şensoy'un 1990 yılında sahneye koyduğu oyundan bir kesiti paylaşıyorum. Ferhan Şensoy, hem Fransa'da aldığı tiyatro eğitiminden hem de burada Münir Özkul, Haldun Taner gibi ustalardan öğrendiği Orta Oyun geleneğinden etkilenerek kendi tarzını ortaya koymuştur. Ancak bunların da ötesinde bu videoda da görüleceği üzere Türkiye siyasetiyle ilgili öngörüsü ve Türkiye'deki muhafazakar sağ ideolojiyi analiz etme biçimi hayranlık uyandırıcıdır. Bir anlamda yıllar geçse bile izlenen siyaset biçimi özünde hep aynı kalıyor. Bu komik videonun trajedisi de burada yatıyor. Benim bu videoyla ilgili yorumlamam bu kadar.
Dikkat Testi ! Beyninizin Zaman Algısı 02:14
Dikkat Testi ! Beyninizin Zaman Algısı 455 izlenme - 1 yıl önce Abone olun! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=sahtearap http://www.sonbisey.com sitesini biliyor musunuz? Harika bir kaliteli içerik ve liste sitesi. SAHTE ARAP Sosyal Ağ Adresleri Facebook: https://www.facebook.com/sahtearap Twitter: https://twitter.com/sahtearap Instagram:http://instagram.com/sahtearap Herkese Sahte Arap Kanalımdan Merhabalar. Dikkatinizi toplayın.Bu testimiz insan zekasıyla ilgili.Beyninizde alarma çalabilir.videodan gelen bilgileri depolayın.Size bir kaç opsiyon verilicek.Görsel ve ses olarak.Araştırma yapmanıza gerek yok sadece iyi konsantrasyon isteyen bir video.Tan...
Pvc Soundtrack (Karaköy Şubesi) 00:45
Pvc Soundtrack (Karaköy Şubesi) 258 izlenme - 1 yıl önce Sanat, kendini icra edecek hünerli kişileri özenle kendisi seçer aslında. Yani estetik ve işlevselliği bu denli dert adinmiş bir kavram kendini en iyi ifade edeceği mecrayı şansa bırakmaz. Divrilli Kazasına bağlı "Pvc Köyü" de genetik olarak bu seçilmiş efsunlu topraklardandır. Muhtemelen hepsi amca çocukları olan (kırsalda kuzen olmaz, hala, emmi, dayı çocuğu olur.) bu sanat erleri karaköy-galata arası pancar motoru gibi çalışırken hepimizin cebimizde taşıyıp helva gibi yaptığımız paso,hüvviyet gibi belgelerimizi cillop gibi yaparlar. Bize lazım gelen soyut ve somut gereksinimlerimize ışık çakan bu güzel abilerimize selam olsung.
Ferhan Şensoy - Soyut Padişah (1990 - 144 dk) 02:24:31
Ferhan Şensoy - Soyut Padişah (1990 - 144 dk) 266 izlenme - 1 yıl önce 1988 yılında Soyut Padişah oyununu yazan Şensoy, 1989’da yönetmenliğini yaptığı bu oyunda rol almıştır. Halkının bile tanımadığı, devlet işlerindeki beceriksizliğinden ötürü sorumluluklarını hep etrafındaki yanlış kişilere devreden, savaştan anlamayan bir de bu soyut padişahın gözünden izliyoruz Osmanlı'yı; Çocuktum,ufacıktım... Hiç ilgim yok bu işlerle! Ne geldiyse başıma, hep annemin yüzünden... Münir Özkul, Erol Günaydın, Rasim öztekin, Tarık Pabuççuoğlu, Mert Baykal gibi isimlerin yer aldığı bu tiyatroda üstat, mizahi ve eleştirel yönüyle sıkılmadan izletiyor kendini. İşbu yüzden kimse bilmez bendenizi; işbu yüzden çok eksiktir, hem yanlıştır, hem tek yanlı, Okuduğunuz tarih kitapları!
Karınca Duası - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #31 01:06
Karınca Duası - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #31 252 izlenme - 2 yıl önce Karınca Duası - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #31 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Wassily Kandinsky (1866-1944) Eserleri 03:55
Wassily Kandinsky (1866-1944) Eserleri 203 izlenme - 2 yıl önce Wassily Kandinsky (1866-1944) Müzik: Often a Bird, Wim Mertens Videodaki resimler: Mit und Gegen Gravitation Heavy Red Aufleuchten Balancement Merry Structure Milieu Accompagne Succession Transverse Line Two Black Spots Weiches Hart Upwards Horizontale Two Green Points Yellow, Red, and Blue Homage to Grohmann Batonnets d'Appui Reciprocal Agreement Black and Violet Blue Cercle Jaune Solid Green Composition IV Composition V Composition VI Composition VII Composition VIII Squares with Concentric Rings
Ses Testi ! Kulaklarınız Kaç Yaşında ? 02:33
Ses Testi ! Kulaklarınız Kaç Yaşında ? 271 izlenme - 1 yıl önce Abone olun! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=sahtearap http://www.sonbisey.com sitesini biliyor musunuz? Harika bir kaliteli içerik ve liste sitesi. SAHTE ARAP Sosyal Ağ Adresleri Facebook: https://www.facebook.com/sahtearap Twitter: https://twitter.com/sahtearap Instagram:http://instagram.com/sahtearap Herkese Sahte Arap kanalımdan Merhabalar.Fazla laf cambazlığı yapmadan direk videonun konusunu anlatayım.Tamamen kulaklarınızla ilgili.Videodan gelen verileri iyi konsantrasyon olup izleyin.aman dikkat uzun süre bu videoyu izlemek baş ve kalp ağrısı yapabilir.Ses simülasyonuna hazır olun.Dizi film keyfi tadında sahte arap kanalında iyi seyirler
Ferhan Şensoy & Rasim Öztekin - Macuncubaşı 01:48
Ferhan Şensoy & Rasim Öztekin - Macuncubaşı 146 izlenme - 2 yıl önce Soyut Padişah oyunundan...
Olayları Metaforik ve Soyut Yorumlama ve Değerlendirme Animasyonu 01:55
Olayları Metaforik ve Soyut Yorumlama ve Değerlendirme Animasyonu 67 izlenme - 2 yıl önce Otto bu animasyon için "Olayları metaforik ve soyut yorumlama ve değerlendirme animasyonu" olarak nitelendirmiş. Yorumlaması güç bir o kadarda güzel bu animasyonu sizinle paylaşıyorum.
Soyut Padişah - Milli İçici 03:11
Soyut Padişah - Milli İçici 77 izlenme - 2 yıl önce Ferhan Şensoy'un 1988'de yazmış olduğu ve 1989'da hem oynayıp hem yönettiği Soyut Padişah isimli tiyatro oyunundan büyük insan Münir Özkul'un kendini Milli İçici olarak nitelendirdiği sahneyi canlı olarak izlemek için elimizden ne gelirse yapardık. Ancak büyük insan artık evinde dinleniyordur. O yeterince yorulmuştur. Böyle de olsa onun rol aldığı bir sahneyi sizlerle paylaşmak bizim bir gururdur. (3 kişiyiz biz)
bir aşkın portresini çiziyorum 03:36
bir aşkın portresini çiziyorum 307 izlenme - 5 yıl önce bir aşkın portresi
Beynimizin Hangi Kısmını Kullanırız ? 03:21
Beynimizin Hangi Kısmını Kullanırız ? 99 izlenme - 1 yıl önce Abone olun! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=sahtearap http://www.sonbisey.com sitesini biliyor musunuz? Harika bir kaliteli içerik ve liste sitesi. SAHTE ARAP Sosyal Ağ Adresleri Facebook: https://www.facebook.com/sahtearap Herkese Sahte Arap kanalından merhabalar.Bu gün sizlerle beynimizin sağ lob mu yoksa sol lob kullanıyoruz bundan bahsedeceğim.Şu iki görsele de bir bakın bir bakın. İkisi de yana yatık ünlü pisa kulesinin fotoğrafı ama bir tanesi daha tuhaf geldi değil mi?Sağda ki kule soldakine göre biraz daha mı yatık ? Çoğu insan böyle düşünüyor.İşin tuafı iki fotoğrafında bire bir aynı olmasıi olmasi.Solda ki kulenin sağda ki kuleden farklı görünmesi , beyninizin sol ve sağ lobuyla alakalı.Nasıl mı oluyor gelin öğrenelim.Daha fazla laf cambazlığı yapmadan sizi dizi film tadında sahte arap kanalımda iyi seyirler diliyorum.bilim,fen,araştırma,hafıza.
Soyut 03:45
Soyut 126 izlenme - 7 yıl önce made by me
Münir Özkul & Ferhan Şensoy - Milli İçici 06:05
Münir Özkul & Ferhan Şensoy - Milli İçici 57 izlenme - 2 yıl önce Soyut Padişah oyunundan... "Daha henüz perşembe, cumaya 12 dakika var."
Gezgin Oyunu 05:50
Gezgin Oyunu 60 izlenme - 3 yıl önce Gezgine Nazar Değmesin Herkesi Heryerde Okutuyor. Hem De Hayırına.
Soyut 01:34
Soyut 51 izlenme - 7 yıl önce
Ex - Soyut 01:50
Ex - Soyut 33 izlenme - 6 yıl önce ex - soyut.
Bitkin Ronin - Soyut Dimağlar 03:04
Bitkin Ronin - Soyut Dimağlar 51 izlenme - 5 yıl önce http//www.myspace.com/bitkinronin
Madafaka - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #4 01:28
Madafaka - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #4 33 izlenme - 2 yıl önce Madafaka - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #4 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Frontal Lob - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #29 01:47
Frontal Lob - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #29 31 izlenme - 2 yıl önce Frontal Lob - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #29 Daha fazlası için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Koltu Kaltı - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #20 01:17
Koltu Kaltı - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #20 25 izlenme - 2 yıl önce Koltu Kaltı - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #20 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Karşının Arabası - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #25 01:28
Karşının Arabası - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #25 25 izlenme - 2 yıl önce Karşının Arabası - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #25 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Kesinlikle Belki - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #27 02:26
Kesinlikle Belki - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #27 25 izlenme - 2 yıl önce Kesinlikle Belki - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #27 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Soyut Boyut - 2 | Kayıt Günlükleri 04:06
Soyut Boyut - 2 | Kayıt Günlükleri 8 izlenme - 9 ay önce Soyut Boyut Sarp Maden - gitarlar ve gitbasar / guitars and gitbasar Engin Recepoğulları - üflemeliler / wind instruments Ediz Hafızoğlu - davul ve perküsyonlar / drums and percussions Kayıt & Miks / Rercorded & Mixed by: Yılmaz Yeşilyurt at Yekare Studio Edit / Edited by: Sarp Maden Mastering : Hüseyin ''Buergermaister'' Köroğlu at Orange Box Studios / Darmstadt Video by: Erdal Kaş Ediz Hafızoğlu, Engin Recepoğulları ve Sarp Maden'den oluşan Soyut Boyut ikinci albümüyle karşınızda. 18 parçadan oluşan Soyut Boyut 2 adlı albümde kısmen yazılı olan iki parça dışındaki parçalar stüdyoda doğaçlama olarak kaydedildi. Soyut Boyut‘un müziğinde grup üyelerinin müzikal birikimlerinin bütün skalasını duymak mümkün. Folktan avangarta, akustikten elektroniğe farklı tarzların ve anlayışların izleri doğaçlama esnasında spontane olarak ortaya çıkıyor ve önceden tahmin edilemeyen bir yöne evriliyor. Çalanlar için bu müziğin temeli, alışılmış ve denenmiş alanların uzağında kalmak ve bilinmeyene doğru ilerlemek. ----------------------------- Soyut Boyut, formed by Ediz Hafızoğlu, Engin Recepoğulları and Sarp Maden, comes with the second album. The album is consisting 18 songs and all of them are recorded by improvising except 2 songs that are partially written. It is possible to hear the whole scale of musical repertoire of the band members in Soyut Boyut’s sound. Signs of different genres and approaches from Folk to Avant-Garde, from Acoustic to Electronic come out spontaneously while improvising and evolve into a totally unknown direction. For the performers, the basis of this music is to stay out of familiar and tried areas and heading toward the unknown.
Gülmemeler - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #21 01:35
Gülmemeler - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #21 18 izlenme - 2 yıl önce Gülmemeler - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #21 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Hayvansı Terlik - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #1 02:18
Hayvansı Terlik - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #1 17 izlenme - 2 yıl önce Hayvansı Terlik - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #1 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Hayvansın - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #10 03:03
Hayvansın - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #10 16 izlenme - 2 yıl önce Hayvansın - Soyut Boyut | Sarp Maden / Engin Recepoğulları / Ediz Hafızoğlu (HD Audio) #10 Daha fazla müzik ve şarkı sözleri için www.izlesene.com/linrecords kanalımıza abone olmayı unutmayın.