Hoşgeldiniz!

Sunumu Videoları

Ankaway İş Sunumu Orjinal 06:32
Ankaway İş Sunumu Orjinal 204 izlenme - 5 ay önce Bir Banka Kurumsallığında Çalışan Türkiyenin En İyi Network Sistemi Olan Ankawaya Yatırım Yapmaya Davet Ediyorum Sizi İletişime Geçmek İçin Lütfen Bize Ulaşın. Tel: +90 543 671 06 44 Email: efeturk.hasan@gmail.com Facebook : https://www.facebook.com/Efeturk.Hasan
Seçim Şarkısı - Seçim Müziği 04:05
Seçim Şarkısı - Seçim Müziği 1.356 izlenme - 2 yıl önce isabetorganizasyon@gmail.com Tüm siyasi adayların dikkatine ! Sanatçımız; usta yorumcu ve aranjör UMUT MÜRARE ve orkestrasıyla, kitlenize hitap eden, muhteşem bir seçim şarkısı için
Sen Kimseyi Sevemezsin Solist Ece Sunumu Piyanist Solo Şarkılar Meyhane Şarkıları Pıyano Tuşları Tuş 07:06
Sen Kimseyi Sevemezsin Solist Ece Sunumu Piyanist Solo Şarkılar Meyhane Şarkıları Pıyano Tuşları Tuş 2.321 izlenme - 3 yıl önce Şarkıları Piyano Tuşlarının Sesleri ile Dinlediniz mi?. Şarkılarımızı Çok sesli (Senfoni) Form ile Acaba Sevecek misiniz? Piyanist Güneş Yakartepe, " Sen Kimseyi Sevemezsin" Şarkısını Piyano Notalarını yazdı, Senfonik Form ile Piyano çaldı ve Söyledi. Solist; ECE YILDIRIM Sesi İle Ona Vokalde Eşlik Etti. Türk Sanat Müziği Şarkıları Solo Piyano Serisi: 4 Çok sevilen Şarkılarımızı Piyano ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. Yorumlarınızı ve Eleştirilerinizi bekliyorum. Sevgi ve Saygılar... Sen kimseyi sevemezsin, sevmeyeceksin, sevmeyeceksin Rüzgârların önünde kuru bir yaprak gibi sürükleneceksin Şefkat nedir, aşk nedir, ömrünce bilmeyeceksin Rüzgarların önünde kuru bir yaprak gibi sürükleneceksin Biz Kimiz? Ne İstiyoruz?|Niçin As(T)subay?|ARSIV SITE|ARSIV SITE (ilk)|Iletisim ANA SAYFA HABERLER GURUR DUYDUKLARIMIZ GALERI ILANLAR MESAJ PANOSU FORUM Kâmuran Yarkın yazı boyutu yazı boyutunu küçült yazı boyutunu büyüt Yazdır E-posta Yorum Ekle Oy ver 1 2 3 4 5 (5 oy) Kâmuran Yarkın Sanatçı bestekâr Kâmuran Yarkın, 28 Ocak 1938’de İstanbul Fatih’te Horhor’da doğdu. Babası Yanbolu Beylerbeyi İbrahim Bey’in oğlu Şükrü Bey, annesi Miralay Cemal Bey’in kızı Fahriye Hanım’dır. Sanatçı, babasını beş aylıkken kaybetti, annesi onu sanatkâr ihtimamıyla ud ezgileri eşliğinde büyüttü. 1945’ten itibaren Şuayb Erkutlu’dan ders almaya başladı. 1951’de orduya intisap ederek Deniz Astsubayı olan sanatçı, 1954 – 1957 arasında Albay Süleyman Bey’den ve Binbaşı İlhan Bey’den tambur dersleri aldı. İlk bestesini 1951’de yaptı. 1962’den sonra Üsküdar Musiki Cemiyeti’ne giren sanatçı Kumkapı Nişancı’da Sanatkâr Âgah Dede’den nazariyat ve geçki dersleri almaya başladı. 1957 yılında Güngör Hanım’la evlendi. Sanatkârın üç oğlundan; Ferda Anıl Yarkın, Pop Müzik Sanatçısı Fahrettin Bey, radyoda Ferruh Bey ise Kültür Bakanlığı Türk Müziği Solistleri kadrosunda sanat icra etmektedir. Bestekâr Kâmuran Yarkın’ın eserlerini seslendirenler arasında Zeki Müren, Yıldırım Gürses, Mediha Şen, Ayla Büyükataman, Vedat Çetinkaya, Gönül Yazar, Ayşe Taş, Faruk Tınaz, Serap Mutlu, Safiye Filiz, İbrahim Şirin, Yasemin Kumral, Coşkun Demir, Atilla Atasoy gibi meşhur isimleri saymak mümkündür. “Ayrılık Rüzgârı” ve “Sen Kimseyi Sevemezsin” bilinen en ünlü besteleri arasındadır. Ayrılık rüzgârı gönlüme doluyor Beste : Kamuran Yarkın Güfte : Kamuran Yarkın Makam : Mâhur Usûl : Düyek Ayrılık rüzgârı gönlüme doluyor Vûslatın çiçeği açmadan soluyor Elvedâ güzelim, beni bekleme önünde kuru bir yaprak gibi sürükleneceksin Şefkat nedir, aşk nedir, ömrünce bilmeyeceksin Rüzgarların önünde kuru bir yaprak gibi sürükleneceksin Ek Bilgi ÜNVAN : Bestekar - Tamburi RÜTBE : Emekli Dz. Asb. Okunma 5183 kere Yayınlandığı yer GURUR DUYDUKLARIMIZ Etiket gurur duyduklarımız bizde varız müzik bestekar Sosyal paylaşım Bu kategorideki diğerleri: Yılmaz Pakalınlar Sadece kayıtlı kullanıcılar yorum yapabilir. Yorum yapmak için lütfen KAYIT olun veya GİRİŞ yapın... Notası Piyano solo Sen Kimseyi Sevemezsin Meyhane Şarkı Resital Senfoni Piyanist Ekşi Sözlük E-posta Gönder Blog Fon Müziği MELODİ Piyano Eser Türk Türkçe Trt Star Show Kanal Televizyon Sözleri:Osmanlıca'da yazılışı ir'â Bağış yapma iyilikte bulunma batı nedir ne demek Yeryüzündeki başlıca dört yönden güneşin battığı yön günindi garp doğu karşıtı Örnek En batıda sarı iki yüksek tepeli dağ H Ebattığı yönde olan bölge garp Güneşin battığı nokta Güneşin battığı yöndeki ülkeler bölgesi Garp Bu yönle ilgili Garbi Siyasal anlamda Avrupa Kuzey Amerika Herhangi yerde güneşin 2 Rast perdesinde karar verenler Dügah perdesinde karar verenler • Segah perdesinde karar verenler • Buselik perdesinde karar Nedir Ne Demek NND Sözlük Ana Sayfa Araçlar İçerik Ekle Bana Özel Ana Sayfa nihavend nedir nihavend ne demek nihavend PİYANO SOLO ŞARKILAR Solist ECE Sen Kimseyi Sevemezsin Meyhane Şarkı Notaları Resital Senfoni Piyanist Ekşi Sözlük E-posta Gönder Blog Fon Müziği MELODİ Piyano Eser Türk Türkçe Trt Star Show Kanal Televizyon ben kimse sevme sevmeyecek e-Posta Kategori S harfi ile başlayan klasik Türk sanat müziği şarkıları Salı 25 Ekim 2011 2008 tarihinde oluştur Gösterim isimli Türk sanat müziği şarkısının ayrıntılı bilgileri videosu sözleri notası Beste Kâmuran Yarkın Güfte Doğan Işık saçan Makamı Nihavend Usûlü Düyek usûlü Yrd. Doç. Dr. Adnan Çoban yorumu klip çekilmiş şarkıyı Yılında Albümler şarkıyı her dinle çok PİYANO SOLO ŞARKILAR Solist ECE Piyano SEN KİMSEYİ SEVEMEZSİN Meyhane Şarkı Notaları TÜRK SANAT MÜZİĞİ Resital Senfoni PİYANİST EKŞİ SÖZLÜK E-POSTA GÖNDER BLOG FON MÜZİĞİ MELODİ ESER TÜRK TÜRKÇE TRT STAR SHOW KANAL TELEVİZYON BEN KİMSE SEVME SEVMEYECEK E-POSTA KATEGORİ S HARFİ İLE BAŞLAYAN KLASİK ŞARKILARI SALI 25 EKİM 2014 2015 TARİHİNDE OLUŞTUR GÖSTERİM İSİMLİ TÜRK SANAT MÜZİĞİ ŞARKISININ AYRINTILI BİLGİLERİ VİDEOSU SÖZLERİ NOTASI BESTE KÂMURAN YARKIN GÜFTE DOĞAN IŞIK SAÇAN MAKAMI NİHAVEND USÛLÜ DÜYEK USÛLÜ YRD. DOÇ. DR. ADNAN ÇOBAN YORUMU KLİP ÇEKİLMİŞ ŞARKIYI YILINDA ALBÜMLER ŞARKIYI HER DİNLE ÇOK PİYANO SOLO ŞARKILAR Solist ECE Sen Kimseyi Sevemezsin Meyhane Şarkı Notaları Resital Senfoni Piyanist Ekşi Sözlük E-posta Gönder Blog Fon Müziği MELODİ Piyano Eser Türk Türkçe Trt Star Show Kanal Televizyon ben kimse sevme sevmeyecek e-Posta Kategori Sus 1580DVZ1 Piyano solo Sen Kimseyi Sevemezsin Meyhane Şarkı Resital Senfoni Piyanist Yetenek Çocuk Genç PIYANO Sözlük E-posta Gönder Blog Fon Müziği MELODİ Türkçe Trt Star Show Kanal Televizyon as ASK nedir nasıl nerde nerede ne zaman kimdir çal çalmak çalma oyunları, çeşitleri çalmayı öğren Tuşları Tuşu SEN KİMSEYİ SEVEMEZSİN Solist ECE Sunumu PİYANİST SOLO ŞARKILAR Meyhane Şarkıları Pıyano Tuşları piyano Tuşu Notaları Resital Senfoni Piyanist Ekşi Sözlük E-posta Gönder Blog Fon Müziği MELODİ Piyano Eser Türk Türkçe Trt Star Show Kanal Televizyon ben kimse sevme sevmeyecek e-Posta Kategori Sus SEN KİMSEYİ SEVEMEZSİN, PİYANİST Sunumu, SOLO ŞARKILAR ,Meyhane Şarkıları, Piyano Tuşları ,pıyano Tuşu Notaları Resital Senfoni Piyanist Ekşi Sözlük E-posta Gönder Blog Fon Müziği Solist MELODİ Piyano Eser Türk Türkçe Trt Star Show Kanal Televizyon ben kimse sevme sevmeyecek e-Posta Kategori Sus
Ertem Şener Maç Sunumu 01:08
Ertem Şener Maç Sunumu 1.187 izlenme - 4 yıl önce Ertem Şener Maç Sunumu (Koptu Geliyor)
Veli Toplantısı Sunumu Senebaşı 03:35
Veli Toplantısı Sunumu Senebaşı 911 izlenme - 2 yıl önce Veli Toplantısı Sunumu Senebaşı Mektebim Okulları HEMEN KAYIT OLUN 444 30 95 MEKTEBİM OKULLARI BAŞARININ ANAHTARI Kendini gerçekleştirmiş mutlu ve başarılı insanlardan oluşan toplum; öncelikli olarak çocuklarının geleceğini şansa bırakmayan başarının tesadüf olmadığını bilen toplumdur. Deneyimli eğitim - öğretim kadrosunun kazandırılacağı birikimle beslenecek olan Mektebim Okulları: anaokulundan liseye uzanan eğitim zincirinde, bu sorumluluğun bilinciyle, sürekli kişisel gilişimi ilke edinecektir. Okullarımız hem yeni kampüsleriyle hem de eğitim bilimdeki değişimlere ayak uydurarak sürekli gelişmektedir. Eğitime yapılan yatırım insana yatırımdır... İnsana yatırım, başarı ve hızlı gelişim olarak geri döner. Vizyonumuz, İçinde yaşanılan zamanın gereklerine göre değil, gelecek yüzyılların ihtiyaçlarını bilip ona göre hazırlıklarını yaparak tüm öğrencilerini Atatürk ilke ve devrimleri ışığında akademik ve sosyal yönden ulusal ve uluslararası toplumların her zaman en önde gelen bireyleri olarak yetiştirmek ve tüm dünyada örnek alınacak bir eğitim kurumu olmaktır. Misyonumuz, ana sınıfından 12. sınıfa kadar bütünlük taşıyan ve bireysel farklılıkları gözeten eğitimiyle yüksek akademik standartlara sahip, çağdaş dünyaya ayak uydurabilen, yeniliklere açık, millî ve manevi değerlere sahip, çevresiyle güzel iletişim kurabilen, dürüst, hoşgörülü bireyler yetiştirmeyi amaçlar ve bu değerler doğrultusunda Atatürk ilke ve devrimlerinden hiç bir zaman ödün vermemektir. Adını Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Millet Mektepleri'nden alan Mektebim Okulları kaliteli eğitimi ülkenin her köşesine ve toplumun tüm katmanlarına ulaştırabilmek için yola çıkmış bir kurum olarak, büyük önder Atatürk'ün çizdiği yoldan gitmeye devam edecektir... Mektebim Okulları Genel Müdürlük - Bahçelievler Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: 444 30 95 E-posta: info@mektebimokullari.com Silivri Anaokulu Silivri Anaokulu Mimar Sinan Mahallesi Özge Sokak No : 1 Silivri/İstanbul Telefon: 0212 924 75 31 - 0212 924 75 32 | Faks: - E-posta: Beykent Anaokulu Beykent Anaokulu Adnan Kahveci Mah. Sayaca Cad. No : 11, Beylikdüzü / İstanbul Telefon: 0212 924 74 81 - 0212 924 74 82 | Faks: - E-posta: Büyükçekmece Anaokulu Büyükçekmece Anaokulu Fatih Mah. Cengiz Topel Cd. Hazerfen Sk. No : 12, Büyükçekmece / İstanbul Telefon: (0212) 883 60 37 | Faks: - E-posta: Çorlu Anaokulu Çorlu Anaokulu Kazımiye Mah. Su Deposu Altı1.Sk. Çorlu / Tekirdağ Telefon: 0282 999 19 16 - 0282 999 19 17 | Faks: - E-posta: Pelican Hill Anaokulu Pelican Hill Anaokulu Pelican Hill Evleri Hadımköy Yolu Çakmaklı Mevkii, Pelican Hill Sosyal Tesisler Yanı Büyükçekmece / İstanbul Telefon: (0212) 886 49 16 | Faks: - E-posta: Tekirdağ Anaokulu Tekirdağ Anaokulu Hürriyet mah. Anadolu sok. No: 15, Tekirdağ Telefon: 0282 263 16 00 | Faks: - E-posta: Bahçelievler Anaokulu Bahçelievler Anaokulu Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: (0212) 677 16 16 - 444 30 95 | Faks: E-posta: Fatih Anaokulu Fatih Anaokulu - Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Edremit Anaokulu Edremit Anaokulu - Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Çorlu Anaokulu 2 Çorlu Anaokulu 2 Zafer Mah. Cumhuriyet Bulvarı No: 9, Armada City Plus 1. Etap - Çorlu / Tekirdağ Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Beykent İlkokulu & Ortaokulu Beykent İlkokulu & Ortaokulu Adnan Kahveci Mah. Sayaca Cad. No : 11, Beylikdüzü / İstanbul Telefon: 0212 924 74 81 - 0212 924 74 82 | Faks: - E-posta: Çorlu İlkokulu & Ortaokulu Çorlu İlkokulu & Ortaokulu Kazımiye Mah. Su Deposu Altı1.Sk. Çorlu / Tekirdağ Telefon: 0282 999 19 16 - 0282 999 19 17 | Faks: - E-posta: Silivri İlkokulu & Ortaokulu Silivri İlkokulu & Ortaokulu Mimar Sinan Mahallesi Özge Sokak Silivri / İstanbul 34570 Telefon: 0212 924 75 31 - 0212 924 75 32 | Faks: - E-posta: Tekirdağ İlkokulu Tekirdağ İlkokulu Hürriyet mah. Anadolu sok. No: 15, Tekirdağ Telefon: 0282 263 16 00 | Faks: - E-posta: Bahçelievler İlkokulu & Ortaokulu Bahçelievler İlkokulu & Ortaokulu Haznedar Mah. Heybeli Cad. Adalar Sok. No:11 Haznedar - Güngören/İstanbul Telefon: (0212) 677 16 16 - 444 30 95 | Faks: - E-posta: Fatih İlkokulu & Ortaokulu Fatih İlkokulu & Ortaokulu - Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Edremit İlkokulu & Ortaokulu Edremit İlkokulu & Ortaokulu Telefon: 444 30 95 | Faks: - E-posta: Silivri Fen Lisesi Silivri Fen Lisesi Alibey Mah. Silviya Cad. No: 111 ( Opet Yanı ) Silivri / İstanbul Telefon: 0212 924 7522 – 0212 924 7523 | Faks: (0212) 723 41 70
Akustik Piyano Ve Si Bemol Klarnet Parçaları Klasik Batı Müziği Piyano:ceren Parça Adı: Vacances Sol 03:22
Akustik Piyano Ve Si Bemol Klarnet Parçaları Klasik Batı Müziği Piyano:ceren Parça Adı: Vacances Sol 1.538 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe Si bemol klarneti ile ve Fatma Ceren Akustik Piyanosu ile Vacances eserini Birlikte çaldılar, Klarnet Nedir Tanımı Klarnetin Özellikleri Klarnetin Özellikleri, Klarnetin Tanımı Klarnet, tek kamışlı tahta nefesli çalgıdır. Orkestralarda, askeri bandolarda ve bakır nefesli çalgı topluluklarında önemli bir yeri vardır. Bunun yanı sıra solo çalgısı olarak da seçkin bir repertuvara sahiptir. Genellikle, Afrika’da yetişen koyu mor renkli sert bir ağaç olan Dalbergia melanoxylon’Am yapılır. İç çapı yaklaşık 1,5 cm olan silindirik bir boru biçimindedir; alt uca hafifçe genişleyen bir kalakla son bulu;. Metal klarnetler de vardır, ama bunlar kaliteli ses vermez. Klarnetin üflenen bölümüne bek adı verilir. Bek genellikle ebonitten yapılır; bekin ucunda bir kertik vardır; kamış bu kertiğe vidalı bir bilezikle oturtulur. (Kamış eskiden iple sarılarak beke bağlanırdı; Almanya’da bugün de çoğunlukla bu tür kamış kullanılır.) Çalınırken bek (kamış altta olmak üzere) ya dudakların ya da alt dudakla üst dişlerin arasına alınır. En çok kullanılan klarnet Si bemol tonun- dadır. Boyu yaklaşık 66 cm’dir. Çaldığı notalar, bir büyük 2li aşağıdan duyulur. (Örn. Re notası çalındığında, duyulan Do sesidir.) Bekin takıldığı gövde akustik ba­kımdan bir ucu kapalı boru gibi çalışır. Bu düzenin sağladıkları şunlardır: 1) Orta Oo’ nun altındaki Re’den (Si bemol klarnet ol­duğundan Mi olarak yazılır) yukarıya doğru tam 3,5 oktavlık geniş bir ses alam, 2) çalgı üflendiğinde boru içindeki kapalı hava sütu­nunun titreşmesiyle oluşan armoniklerin ya­pısı nedeniyle ortaya çıkan kendine özgü bir ses rengi (tınısı), 3) bir başparmak perdesi ile sağlanan tam 12li aralığına kolayca atlama yeteneği. Klarneti 17. yüzyılın sonlarında tanınmış çalgı yapımcısı Johann Christoph Denner icat etti. Daha önceleri tek kamış yalnızca orglarda ve halk müziği çalgılarında kullanılırdı. Denner klarneti, tek kamışlı bir halk çalgısı olan konik obuadan geliştirdi. Ama klarnet daha uzundu ve konik obuanın çıkarabildiği temel seslere yardımcı olmak üzere öncelikle üst ses bölgesinde çalınabiliyordu. Böylece, daha sağlam, daha berrak, trompetinkine benzer bir ses alanı (clarino) sağlanıyordu. Kaynak Linki ders zamani net klarnet- Si bemol Klarnet, etüdleri,klarnet Cor de basset (Fr.) Alto klarnet. Corno di basseto (İt.) Alto klarneti. Klarnette (Al.) Klarnet. Klarnettist (Al.) Klarnet çalıcısı.. Petite clarinette (Fr.) Küçük klarnet. Schnabel (Al.) klarnet gagası. Wood (İng.) Tahta soluklu çalgılar (obua, klarnet v.b.). Alto klarnet. Bas klarnet. Bas klarnet. Bas klarnet. Alto klarnet. Alto klarnet. Bek. klarnet ve saksofonun kamışlı bölümü. Kamış düdük , kaval, klarnetin kalaktan önceki bölümünün adı. Clarinette'in kısaltması (klarnet). Klarnet, kamışlı soluklu bir çalgı. Klarnet çalıcısı. Klarnet. Alto klarnet. Bas klarnet. Klarnet çalıcısı. Klarnet çalıcısı. Klarnet. Alto klarnet. Bas klarnet. Klarnet çalıcısı. Klarnet. Bas klarnet. Alto klarnet. Alto klarneti. Klarnet. Klarnet çalıcısı.. Küçük klarnet. klarnet gagası. Tahta soluklu çalgılar (obua, klarnet v.b.).metodları,piyano metodları,sibemol klarnet,sol karnet nedir-tanimi-klarnetin-ozellikleri Akustik Piyano ve Si bemol Klarnet Parçaları Klasik Batı Müziği Piyano:CEREN Parça Adı: Vacances Klarinet Hazırl Metodlar hazır Metod Etüd Dinleti SÖYLEŞİ Sunumu Sunu etüdler Besteciler Besteci SINAV Klasik Batı Müziği Etüt Kitabı Piano Piyanist y Bestekar Eser Oyun Klasikleri Müziği Konseri "klarnet Etütleri" Klasikler Müzikleri Si bemol klarneti ile Ezber olarak çaldı Klasik Batı Müziği Sibemol Klarnet Etüdleri Clarinet Klarinet Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları hazır Metod Etüd Dinleti SÖYLEŞİ Sunumu Sunu etüdler Piano Bestekar Eser Oyun Klasikleri Müziği Konseri "klarnet Etütleri" müzik dersi, Klarnet, konu anlatımı, piyano çalmak,enstrumantel müzik,fon müzikleri Akustik Piyano Si bemol Klarnet Parçaları Klasik Batı Müziği PiyanoParça Adı Klarinet Hazır Metodlar hazır Metod Etüd Dinleti SÖYLEŞİ Sunumu Sunu etüdler Besteciler Besteci SINAV Klasik Batı Müziği Etüt Kitabı Piano Piyanist y Bestekar Eser Oyun Klasikleri Müziği Konseri "klarnet Etütleri" Klasikler Müzikleri Si bemol klarneti ile Ezber olarak çaldıKlasik Batı Müziği Sibemol Klarnet Etüdleri Clarinet Klarinet Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları hazır Metod Etüd Dinleti SÖYLEŞİ Sunumu Sunu etüdler Piano Bestekar Eser Oyun Klasikleri Müziği Konseri klarnet Etütleri" Türkü Şarkı Eser Musiki Müzik Dini Piano Piyano Genç Piyanist İyi Süper Çok Harika Olumlu Nota Sözü En Güzel
Nusret Sunumuyla Yemek Yapmak 00:26
Nusret Sunumuyla Yemek Yapmak 109 izlenme - 7 ay önce Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
Sunumu basan kedi 00:18
Sunumu basan kedi 702 izlenme - 4 yıl önce Üniversitede ki sunumu havalandırmadan dalarak basan kedi.
Ermeni Öğrenciler Abd'de Atatürk Sunumunu Basması 01:07
Ermeni Öğrenciler Abd'de Atatürk Sunumunu Basması 42 izlenme - 2 ay önce California State University Northridge’de (CSUN) okuyan Ermeni öğrenciler, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’le ilgili yapılması planlanan dersin sunumuna engel oldu. CSUN’de ders veren Prof. Dr. George W. Gawrych’in ’Atatürk haftası’ etkinliği çerçevesinde hazırladığı ‘Liderlik Sanatı’ başlıklı ders, bir grup Ermeni öğrencinin protestosuna sahne oldu. 1915 olaylarından Türkiye’nin sorumlu olduğu iddiasıyla protestoda bulunan öğrenciler, yaşananlarla ilgili görüntüleri Armenian Youth Federation’ın (Ermeni Gençliği Federasyonu) sosyal ağ sayfasında da paylaştı. ‘Türkiye soykırım suçlusudur’, ‘Siz soykırımı inkar ediyorsunuz’ şeklinde sloganlar atan Ermeni öğrenciler, sunuma hazırlanan akademisyeni protesto etti. Sınıfa polisin çağrıldığı ve Prof. Dr. Gawrych’in salonu terkettiği kaydedildi.
Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları Hazır Metod Etüd Dinleti Hd 03:36
Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları Hazır Metod Etüd Dinleti Hd 1.318 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe Classic Etudes Faciles Etude no.12 etüdünü Si bemol klarneti ile Ezber olarak çaldı. TEK KAMIŞLI ÇALGILAR KLARNETLER Alm., Klarnette Fr., Clarinette İng., Clarinet İta., Clarinetto Bugün kullanılan dört çeşit Klarnet vardır: 1 - Küçük Klarnet : Mi b 2 - Büyük Klarnet : Si b a. Do Klarnet : Uzunluğu: 51.7 cm. b. Si b larnet : Uzunluğu: 59 cm. c. La Klarnet : Uzunluğu: 62.7 cm. 3 - Alto Klarnet : Mi b, Fa 4 - Bas Klarnet : Si b Adını; parlak, duru, aydınlık anlamlarına gelen Latince; Clarus kelimesinden alan bu soluklu çalgıyı, ilk olarak 1690 yılında Almanya'nın Nürenberg kentinde, Leipzigli çalgı yapıcısı, Johann Christoph Denner (1665-1707)' in oluşturduğu söylenir. Onsekizinci yüzyıla değin, gelişme devrelerinde bu çalgının ondan çok çeşidi yapılmış ve değişik adlar verilmiştir. Fransızlar bir sekizli ses genişliği olan bir çalgı yapmışlar ve adına Chalumeau (Şalümo) demişlerdir. Bugünkü bilinen Soprano, Alto ve Bas Klarnetler ondan esinlenerek yapılmışlardır. Hatta Fransızların, bugün Klarnetin kalın ses bölümüne Şalümo bölümü de demelerinin nedeni o çalgının niteliğini taşımasındandır. 1732 yılında Walther, Klarnet sesinin uzaktan Trompet gibi geldiğini belirtirken, Klarnet yeni yeni tutunuyor ve gelişiyordu. Ancak 1750 yılından sonra Manheim ve Paris Orkestralarında yer alabilecek duruma geldi. Mozart'ın Mi b Senfonisinde kullanılmasına, Operalarında yer verilmesine karşın Klarnetin ancak 1812 yılında 13 açkılı duruma getirilişi düşünülürse, yeterli gelişmeyi sağlayamadığı kendiliğinden ortaya çıkar. Klarnet için, Boehm dizgesinin uygulanmasını düşünen Klarnet çalıcısı ve Paris Konservatuarı öğretim üyelerinden, Korfo' lu Klenore Klose (1808 - 1880) oldu. Bu düşüncenin gerçekleşmesini de, 1843 yılında L.A. Buffet sağladı. Klarnetin 1825 yılında İstanbul'da kullanılmaya başlandığı bilinmektedir. Ancak Boehm dizgeli Klarnetler 1854 yıllarında gelmiştir. Bugün Klarnet, Orkestraların ve Armoni Muzikalarının en önemli çalgıları arasındadır. La Klarnet Orkestralarda kullanılmaktadır. Do ve Mi b Klarnetler ise, bırakılmıştır. En elverişli ve yararlı olanı; Si b Büyük Klarnettir. Dayanıklı ağaçlardan, ebonitten ve bugün için bazı öğelerin karışımı soğuk - sıcağa dayanıklı bir biçimde yapılan Klarnetlerden başka, alaşımdan yapılanları da vardır. Ancak alaşımlı olanlar, diğer nitelikte yapımlı olanların verdiği sesi vermediklerinden kullanılmazlar. Beş ekli parçadan oluşmuştur. Kamış takılıp üflenen birinci bölümüne; Bek, ikinci bölümüne; "Barille", üçüncü bölümüne; Medium (orta), dördüncü bölümüne; Şalümo ve beşinci bölümüne de; Pavillon (kalak) adı verilir. Flüt, Obua, Korangle ve Basson gibi, bu çalgının da üzerine takılmış, alaşımlı açkılarla ses deliklerini kapatıp-açarak, ses elde edilir. Çalgının kamış takılan; Bek bölümünden ağza alınarak, sol el üst ses delikleri kavrağında, sağ el alt ses delikleri kavrağında olmak üzere az eğimli bir tutuşla yere doğru tutulur. Dudakların; kusursuz, dişlerin; düzgün ve eksiksiz (ön dişler) olması aranılan nitelikler arasındadır. Bu çalgıya on yaşında başlanabilir, iyi calici niteliği taşıyabilmek için, her gün dört saat çalışmak gerekir. Klarnetler için verilen bu genel bilgilerden sonra şimdi, ilk başta belirttiğimiz çeşitlerinin ayrı ayrı, yöntem, görev ve renk incelemesine geçelim. Tek kamışlı soluklu bir çalgıdır. Notası, ikinci çizgi sol açkısı ile yazılır. Diyapazona göre duyulusu, bir büyük ikili aşağıdandır. Orkestra ve Armoni Muzikalarında; solo, birinci ve ikinci Klarnetler olmak üzere, üç bölümde kullanılır. Ses rengi, açık, tatlı, ve parlaktır. Ses dizisi genişliği: . Kalın bölüm a1) Kusurlu sesler b. Orta bölüm c. İnce bölüm Büyük Klarnetin sesini dinlemek için buraya tıklayın. Bu çalgı diğer bütün Klarnetlerin örneği olmuş, gelişmesi, yapımı, dizge ve tutuş özellikleri; Klarnetler konusunun başında verilen genel bilgilerde açıklanmıştır. a(1) de gösterilen üç ses, yararsız olup, parlak değildir. Ancak başarılı bir çalıcı ile kusursuz ve iyi olarak çıkarılması sağlanabilir. Çalgının ince bölümünde son ses olarak gösterilen Sol sesinden sonra, dizeğin üstünde beşinci ek çizginin üstündeki Do sesine değin, bu çalgıda çıkılabilir. Ancak, gerek soluk, gerek bu seslere yazılacak ezgilerin çabuk yürütülememesi ve çalıcı için güç olduğundan kullanılmazlar. Gerçekte bu seslerin, kusurlu çıkarıldıkları gibi, renkleri de iyi değildir, büyük Klarnetin dizge oluşumunun çok gelişmiş olduğunu, onun için yazılan, bağlı - bağsız, dilli, diatonik, kromatik, sıçramalı, en güç geçişlerle işlenmiş dizimler, tirillemeler, çabuk ezgilerle yüklü; beste, egzersiz ve çeşitlemeleri incelemekle daha iyi anlaşılır. Kemanlar için bile güç olan en çabuk ezgilerle işlenmiş Uvertürler, Armoni Muzikalarında Klarnetlerin varlığı sayesinde, kolaylıkla çalınabilmektedir. Orkestrada Harp' ın yaptığı ezgisel düzenleri, kolaylıkla benzeti yoluyla seslendirebilir. Armoni Muzikalarında, orkestradaki Kemanların yerini tutar. Bu nedenle çoklukla ince seslerde çalmak zorundadır. Bunun için, Solo Klarnet ve Küçük Klarneti sürekli kullanmak zorunluluğu vardır. Özellikle kalın ses bölümlerinde, Saksofonların yardımı ile başlayan bir ezgisel geçişi ince seslerde Küçük Klarnet tamamlar. Küçük Klarnet, ince seslerdeki ezgisel geçişi desteklediği gibi, Solo Klarnetin çalamayacağı incelikteki sesleri de çalarak, ezgisel geçişin bitimini sağlar. Yalnız bu geçişler güç ve uzun olursa, bu durumda sesler Klarnet çalıcılarına toplu olarak verilmez. Böyle geçişler, çalıcılara kesikleşe verilerek, hem çalıcılar toplu olarak yorulmaz, hem de ezginin gelişimi ve bitimi kusursuz olarak sağlanmış olur. Armoni Muzikalarında Si b Büyük Klarnetler üç görev bölümüne ayrılırlar: 1. Solo Klarnet: a. Orkestranın, Solo Kemanlarının yerini tutar, b. Orkestranın, Solo Klarnetinin yerini tutar. c. Bir virtüozite çalgısı olarak kullanılır. d. Bir Opera parçasında, Soprano sesini benzetide kullanılır. 2. Birinci Klarnet: a. Orta ses bölümündeki ezgilerde, Solo Klarneti destekler. b. İkinci Klarnetlere yardımcı olmak ve ikinci Klarnetlerde desteklenmesi gerekli ezgilerin çalmışına katılmakta kullanılır. 3. İkinci Klarnet: a. Orkestranın, ikinci Kemanları ile Alto çalgılarının yerini tutar. b. Solo olarak kullanılır. Genel Sonuç: 1 - Armoni Muzikalarındaki Klarnetler, toplu olarak; Orkestradaki Kemanların yerini tutarlar. 2 - Senfoni Orkestrasının, bir Klarnet solosu veya bir ezgisel geçişi, Armoni Muzikalarındaki çalgılardan; Büğlü veya Alto Saksofona, geçişin güçlüğü veya rengi bakımından verilemiyorsa, bu görev Solo Klarnete verilir. 3 - Armoni Muzikalarındaki Solo Klarnete, Orkestradaki Solo Kemanların görevi verilir. 4 - Orkestradaki Kemanlara toplu olarak verilmiş görevler; Armoni Muzikalarına aktarılmış bestelerde, toplu olarak Klarnetlere verilir. Çok önemli bir yöntemi ve yeteneği vardır. Deyi gücü, hiç bir soluklu çalgıda yoktur. Özellikle solo olarak, bütün güçlükleri başarabilecek niteliktedir. Önemli bir solo çalgısı olan Klarnetin, tartı (ritim) ve ezgi bakımından en güçlü durumlarda kolaylıkla seslenişi, hiç bir soluklu çalgıda yoktur. Geniş ses dizisinin bütün bölümlerinde ses ayırtılarını PP., ya dek kusursuz olarak kolaylıkla çıkarabilmesi, gereğinde istenildiği gibi çabuk çalabilmesi, sesinin güzel ve parlak rengi ona; soluklu çalgılar içinde çok önemli bir yer sağlar. İnce bölümündeki; parlak, orta bölümündeki; sıcak ve kalın bölümündeki; tatlı ses rengiyle tüm duyguların deyisinde başarı ile kullanılabilir. Özellikle eşlik görevlerinden uzak tutulması gereğini o, yeteneği ile tanıtlamış durumdadır. Onun için, birçok ünlü bestecilerin hazırladıkları dinleti besteleri, incelendiğinde; bu çalgının değeri, yararlılığı, yeteneği için gerekli ve gerçek yargıya varılacaktır. İnce duyguların, coşkuların, sevinçlerin yasların tüm duyguların; tatlı ve yumuşak sesli ileticisi Klarnet için, kelimelerle değil, notalarla yazmak gerekir. Çünkü onun betiminden çok daha önemli olan, onun duyguları betimleyişidir; anlatım gücüdür. Klarnet, kamışlı soluklu bir çalgı.Klarnet çalıcısı.Klarnet.Alto klarnet.Bas klarnet.Klarnet çalıcısı.Klarnet çalıcısı.Klarnet.Alto klarnet.Bas klarnet.Klarnet çalıcısı.Klarnet.Bas klarnet.Alto klarnet.Alto klarneti.Klarnet.Klarnet çalıcısı..Küçük klarnet.klarnet gagası.Tahta soluklu çalgılar (obua, klarnet v.b.). küçük minik klarnetçi nefesli çalgılar üflemeli müzik aletletleri sesli enstrumanlar, enstıraman mi si la bemol klarinet sol gırnata clarinet sibemol klarnet Clarinette Alto saksofon kamışlı Bek Kamış düdük çalıcısı Küçük Bas Tahta soluklu çalgılar obua bölümü kamışlı soluklu bir çalgı Cl.Clarinet Cilarinet player Clarinete Clarinete alto Cilarinete bajo Clarinetista küçük minik klarnetçi nefesli çalgılar üflemeli müzik aletletleri sesli enstrumanlar, ensturaman mi si la bemol klarinet sol gırnata clarinet sibemol klarnet Clarinette Alto saksofon kamışlı Bek Kamış düdük çalıcısı Küçük Bas Tahta soluklu çalgılar obua bölümü kamışlı soluklu bir çalgı Prelüt etüd etüt etud serkan çağrı ve tüm klarnetçi ustalara Pıyano pıyona pıano pıona pıana pıono piyono piyana piyona pionas pianos piyonalar piyanolar kılasik kilasik muzik muzık müzık muzik müsic sonatas sonates sonatlar bethovın kaval klarnatör klarnetçi Alto klarinette (Al.) Alto klarnet.Bass clarinet (İng.) Bas klarnet.Bass klarinette (Al.) Bas klarnet.Bass klarnette (Al.) Bas klarnet.Basset-horn (İng.) Alto klarnet.Bassetthorn (Al.) Alto klarnet.Bec (Fr.) Bek. klarnet ve saksofonun kamışlı bölümü.Chalumeau (Fr.) Kamış düdük , kaval, klarnetin kalaktan önceki bölümünün adı.Cl. Clarinette'in kısaltması (klarnet).Clarinet (İng.) Klarnet, kamışlı soluklu bir çalgı.Clarinet player (İng.) Klarnet çalıcısı.Clarinete (İsp.) Klarnet.Clarinete alto (İsp.) Alto klarnet.Clarinete bajo (İsp.) Bas klarnet.Clarinetista (İsp.) Klarnet çalıcısı.Clarinetiste (Fr.) Klarnet çalıcısı.Clarinette (Fr.) Klarnet. Clarinette alto (Fr.) Alto klarnet.Clarinette basse (Fr.) Bas klarnet.Clarinettista (İt.) Klarnet çalıcısı.Clarinetto (İt.) Klarnet.Clarone (İt.) Bas klarnet.Cor de basset (Fr.) Alto klarnet.Corno di basseto (İt.) Alto klarneti.Klarnette (Al.) Klarnet.Klarnettist (Al.) Klarnet çalıcısı..Petite clarinette (Fr.) Küçük klarnet.Schnabel (Al.) klarnet gagası.Wood (İng.) Tahta soluklu çalgılar (obua, klarnet v.b.).Alto klarnet.Bas klarnet.Bas klarnet.Bas klarnet.Alto klarnet.Alto klarnet.Bek. klarnet ve saksofonun kamışlı bölümü.Kamış düdük , kaval, klarnetin kalaktan önceki bölümünün adı.Clarinette'in kısaltması (klarnet). Klarnet etüde no 1 Kms-Etudes no.12 Faciles Etüde Ezber DELECLUSE-VINGT ETUDES FACILES ETUDE Etude HD dailymotion klarnet klarinet x Kms- Daily G_Y Classic Etudes no 16 Faciles Etüde Ezber DELECLUSE-VINGT ETUDES FACILES ETUDE Etude HD clarinet klarnet as senfonik müzik, senfoni müzik, senfonik müzikler,senfonisi, klasik türk müziği,Türk Sanat Müziği,piyano resital,Piyanist Resitali,türk müziğisaz semaisi ingilizce şarkılar,pop müzik, Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları hazır Metod Etüd Dinleti SÖYLEŞİ Sunumu Sunu etüdler Besteciler Besteci SINAV Klasik Batı Müziği Etüt Si bemol Kitabı Piyano Piyanist Czerny Bestekar Eser Oyun Klasikleri Müziği Konseri "klarnet Etütleri" Klasikler Müzikleri Si bemol klarneti ile Ezber olarak çaldı Clarinet Klarinet
Si Bemol Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Clarinet Klarinet Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları 03:35
Si Bemol Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Clarinet Klarinet Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları 1.191 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe Classic Etudes Faciles Etude no.16 etüdünü Si bemol klarneti ile Ezber olarak çaldı. Klarinet (klarinet ya da gırnata), sert ve dayanıklı ağaçlardan genellikle de abanoz ağacından yapılan üflemeli bir çalgı türüdür. Bir çeşit sert kauçuk olan ebonitten, ayrıca metalden yapılanları da vardır. onu başlıkları 1 Tanımı 2 Klarnetin tarihçesi 3 Klarnet türleri 4 Ses genişliği 4.1 Klarinetin tınlama bölgeleri 4.2 Teknik özellikleri 5 Orkestradaki önemi 6 Ünlü Klarnetçiler 7 Ayrıca bakınızTanımıKlarnetler, beş parçanın birleşmesinden oluşur, bunlar: Kafalık (Bek) Fıçı (Barel) Üst gövde Alt gövde Kalak (Pavillon da denir) Klarinetin gövdesi silindir biçimindedir. Kalak bölümü ise obuanın kalağına oranla daha geniştir. Dikkatlice yontulup biçimlendirilen bu kamış parçası, ağızlık üzerine takılır. Çalıcının nefesi ile titreşime geçirilen kamış, boru içindeki havayı titreşime geçirerek ses elde edilmesini sağlar. Çalıcının sol eli yukarıda, sağ eli ise aşağıda olmak üzere az bir eğimle yere doğru tutulur. Flüt ve obuada olduğu gibi, klarnetin gövdesinde de ses deliklerini açmaya ve kapatmaya yarayan metal bir mekanizma vardır. 1840 sıralarında "Boehm sistemi" flüte uygulandıktan sonra, Paris konservatuarı öğretim üyesi ve klarnetçi Klosé, bu sistemin klarnete de uygun olduğunu görmüş ve Boehm sistemi klarnete uygulanmıştır. Daha sonra farklı zamanlarda farklı kişiler tarafından bu sistem geliştirilmiştir. Klarnetin tarihçesi : Klarnet tarihi 19. yüzyılda Chalumeau (Şalümo) adıyla orkestralarda icra edilen bu nefesli saz klarnetin atasıydı. Fransızcadan gelen bu isim nefesli sazların genel adıydı. Aynı yüzyılda Denner adlı çalgı yapım ustası Şalümo’yu geliştirerek bugünkü sisteme doğru ilk adımı atmıştır. 18. yüzyılda keşfedilen enstrümanın orkestraya dâhil edilmesi 1750 yılında olmuştur. 1800’lü yıllarda klarnetin oda orkestralarında yaygınlaşmasında Mozart’ın rolünün büyük olduğu bilinmektedir. 1812’de Paris Konservatuarı’nda öğretim üyesi olan Ivan Müler klarnete farklı mekanikler ekledi. Müller’in 13 tuşlu hale getirdiği enstrüman Denner’in sistemine göre daha karmaşıktı. 1840 yılında ses sistemleri için metal tuş mekanizması flüt ve obua’da olduğu gibi klarnette de kullanılmıştır. Paris Konservatuarı Klarnet bölümü öğretim üyesi Klose Boehm Sistemini klarnete uyguladıktan sonra 1860 yılına kadar enstrüman üzerinde mekanik gelişmeler devam etti. 1900- 1925 yılları arasında klarnet artık radyo ve stüdyo kayıtlarında önemli yer tutmaya başladı. Perde sistemlerinin esas amacı akustiğin daha kaliteli elde edilmesi yönünde idi. Şalümo ile 1600’lerde 1,5 oktav ses genişliğiyle yola çıkan klarnet Mozart’ın konçerto ve Quintetlerinde yumuşak ve koyu sesiyle klasik, caz ve pop orkestralarının vazgeçilmez nefesli sazı olarak bugün konservatuarlarda eğitim metotlarında ve müzik literatüründe yerini almıştır. Klarnet türleri küçük minik klarnetçi nefesli çalgılar üflemeli müzik aletletleri sesli enstrumanlar, enstıraman mi si la bemol klarinet sol gırnata clarinet sibemol klarnet Clarinette Alto saksofon kamışlı Bek Kamış düdük çalıcısı Küçük Bas Tahta soluklu çalgılar obua bölümü kamışlı soluklu bir çalgı Cl.Clarinet Cilarinet player Clarinete Clarinete alto Cilarinete bajo Clarinetista küçük minik klarnetçi nefesli çalgılar üflemeli müzik aletletleri sesli enstrumanlar, ensturaman mi si la bemol klarinet sol gırnata clarinet sibemol klarnet Clarinette Alto saksofon kamışlı Bek Kamış düdük çalıcısı Küçük Bas Tahta soluklu çalgılar obua bölümü kamışlı soluklu bir çalgı Prelüt etüd etüt etud serkan çağrı ve tüm klarnetçi ustalara Pıyano pıyona pıano pıona pıana pıono piyono piyana piyona pionas pianos piyonalar piyanolar kılasik kilasik muzik muzık müzık muzik müsic sonatas sonates sonatlar bethovın kaval klarnatör klarnetçi Klarnet türleriKlarnetlerin Çok kalabalık bir ailesi vardır.Buna benzer birçok türden oluşur.. Mi bemol küçük klarnet (yazılan notanın küçük üçlü ince sesini duyurur) Re küçük klarnet * Do klarnet (yazılan notanın aynısını duyurur) Si bemol klarnet (yazılan notanın büyük ikili kalın sesini duyurur) La klarnet (yazılan notanın küçük üçlü kalın sesini duyurur) Basset horn (Fa) (Yazılan notanın tam beşli kalın sesini duyurur) Mibemol alto klarnet (yazılı notanın büyük altılı kalın sesini dyurur) Si bemol bas klarnet (yazılan notanın büyük dokuzlu kalın sesini duyurur) La bas klarnet (yazılı notanın 1 oktav ve küçük üçlü kalın sesini duyurur) Si bemol kontrabas klarnet (yazılı sesin 2 oktav ve büyük ikili kalın sesini duyurur) No 16 Faciles Etüde Delecluse-vıngt Etudes Facıles Yetenek Videoları,Piyanist Çocuk yetenek Etude Etude Hd Clarinet Klarnet
Klasik Batı Müziği Konseri Devinim Siyah Beyaz Albümü Akustik Kuyruklu Dinleti Söyleşi Sunumu Sunu 01:36
Klasik Batı Müziği Konseri Devinim Siyah Beyaz Albümü Akustik Kuyruklu Dinleti Söyleşi Sunumu Sunu 1.183 izlenme - 3 yıl önce Genç Piyanist GÜNEŞ YAKARTEPE “Siyah Beyaz Söyleşi” Devinim parçasını Piyano ile Çaldı. Türk bestecisi Babasının askerî yargıç olması nedeniyle ilköğrenimini değişik yerlerde gören İlhan Baran, on altı yaşında Ankara Devlet Konservatuvan Kompozisyon Bölümü’ne başvurdu; ama Yaylı Çalgılar Bölümü’ ne alınarak, Fromme’nin kontrbas öğrencisi oldu. Bir yıl sonra Kompozisyon Bölümü’ne geçerek, Adnan Saygun’la çalışmaya başladı; ayrıca, Selçuk Gündemir’den piyano, Ruşen Ferit Kam’dan divan müziği, Muzaffer Sarısözen’den halk müziği dersleri aldı. Okul dışında, Kemal İlerici’yle Türk müziği armonisi çalıştı. 1960 yılında Ankara Devlet Konservatuvarı’nın İleri Devre Kompozisyon Bölümü’nü bitiren İlhan Baran, 1962 yılında devlet sınavını kazanarak Paris’e gitti. Ecole Normale de Musique’de Henri Dutilleux ve Maurice Ohana’yla beste çalıştı. Bu okulu bitirdikten (1964) sonra, bir süre Paris Radyo ve Televizyonu’ nun somut müzik kurslarına katıldı. SANAT ANLAYIŞI VE YAPITLARININ ÖZELLİKLERİ İlhan Baran, divan müziği ile halk müziği tekniklerinin geliştirilerek, evrensel çoksesli sistemler içinde eritilmesi gerektiğine ve yeni Türk müziğinin ancak böyle bir bireşimden doğabileceğine inanır. 1963-1964 yıllarında Paris’te öğrenciyken yazdığı ve gene ilk kez Paris’te seslendirilen piyano için Üç Bagatel adlı yapıtı, temelde divan ve halk müziklerinin bir soyutlamasıdır (son bagatel, horon biçiminde yazılmıştır). 1966-1967 yıllarında, yedeksubaylığı sırasında bestelediği üfleme çalgılar beşlisi için Demet’se gene halk müziği esinli, hafif, eğlenceli bir havadadır. Besteci bu parçanın akor yapısında, Kemal İlerici’nin dörtlülüğe dayanan armoni yönteminden yararlanmıştır (aynı yöntemi kullandığı yapıtlarından biri de piyano için Küçük Süit’tir). 1975te yazdığı, ilk kez 1982de seslendirilen Dönüşümler adlı, keman, piyano ve viyolonsel için oda müziği bir “fantazi”yle başlar (bu bölümde bazı beştonlu çekirdekler ve makam renkleri, buğulu bir ortamda dolaşır), sonra, bestecinin “dönüşüm” adını verdiği, yeni bir biçim gelir. Partisyonu Ankara Devlet Konservatuvarı tarafından yayımlanan Dönüşümler’i, besteci “bir çeşit psikolojik atmosfer” diye nitelemiştir. 1980lerde tamamlanan Töresel Çeşitlemeler, büyük orkestra için on bölümlük senfonik bir yapıttır. Geleneksel anlamda bir çeşitleme olmayan bu yapıtın bütünü, üç notalık (re; do diyez; si bemol) bir çekirdek üstüne kurulmuştur. Uzun yapıt boyunca bu çekirdek çok değişik açılımlara girer; zaman zaman atonal ya da amodal paleti içerir. Orkestra grupları daha çok birer renk ve atmosfer öğesi olarak kalır; dirençli bir ritim yapısı parçanın belkemiği gibidir.Bestecinin son çalışmalarından biri, müzik eğitimi görmemiş çocuklar için, mandolin ya da bağlama eşliğinde söylenebilen, yüz yirmi ezgilik müzik demetidir. , İlhan Baran Eserleri Yalnız solo için: Çocuk Parçaları (piyano ya da çembalo için); Küçük Süit (piyano için); Üç Soyut Dans (piyano için); Üç Bagatel (piyano için); İki Sesli Sonatına (piyano için); Bir Bölümlü Sonatına (keman için); Siyah Beyaz (piyano için); Mavi Anadolu (piyano için). İkililer: Uygulamalar, Birinci Defter (bas ve piyano için); Uygulamalar, İkinci Defter (bas ve piyano için); Dört Zeybek (bas ve piyano için); Dört Parça (iki flüt için). Oda orkestrası için: Yaylı Çalgılar Dördülü (iki keman, viyola, viyolonsel); Demet (flüt, obua, klarnet, korno, fagot); Dönüşümler (keman, piyano, viyolonsel). Büyük orkestra için: Töresel Çeşitlemeler. Koro için: Eylül Sonu; Ezgi Demeti; Şarkılar.Tuşlu çalgılar sınıfına giren piyano, ilk olarak 1711 yılında Bartolomeo Cristofori tarafından Floransa kentinde yapıldı. Çalgının adı italyanca "hafif ve güçlü" anlamlarına gelen "piano e forte" nin önce birleştirilmesinden (pianoforte) sonra da kısaltılmasından (piano) ortaya çıktı. Çalgıya bu adın verilmesinin nedeni, daha önce kullanılan tuşlu çalgıların gürlük değişimlerine olanak sağlamaması, piyanoda ise bu değişimlerin gerçekleştirilebilmesiydi. Piyanonun atası, mekanizmasıyla ve ses özellikleriyle çalgının ilkeli sayılabilecek klavikord'dur. Piyano için ilk kez 1770 yılında Muzio Clementi eser yazdı. Besteci aynı zamanda piyanonun teknik olanaklarını inceleyerek çalma ve yorumlama üzerine çalışmalar yaptı. Eğitim amaçlı alıştırmalar yazarak piyanonun çalma tekniğini ilerletti. Clementi'den sonra birçok besteci piyanonun olanaklarını geliştirici çalışmalar yapmaya devam etti. Yedi buçuk oktava yakın ses aralığı ile teknik ve yorum açısından tek kişilik bir orkestrayı andıran çalgının icadı müziğe önemli bir katkı sağlamıştır Klavsenin gelişmişi, dokunaklı bir çalgıdır. Yapım biçimi ile duvar ve kuyruklu (salon) adı verilen çeşitleri vardır. İlk Pianoforte İtalyan Cristofori' nin elinden çıktı (1711). Fransız Marius'un bu çalgıya katkısı, tokmaklı klavseni bulmak oldu. Saksonyan G. Silbermann ise, Schröter' in çekiç sistemini geliştirdi ve J.S. Bach'ın da değerli öğütlerinden yararlanarak, klavyenin tüm ses genişliğinde eşit bir otum elde etmeyi başardı. Augsburg' da org yapımcısı Johann Anderas Stein (1728-1792) "Alman" veya "Viyana" usulü denen mekanizmalı piyanolar meydana getirdi. 1789'da Stein, ayrıntıları belirtmek için kullanılmakta olan dizliklerin yerine pedal koydu. Andreas ve torunu Johann Baptist Streicher (1796-1871), piyanonun yapısını (Beethoven'in arzusu üzerine) daha sağlamlaştırdı ve ikinci bir otum kapağı ekleyerek daha dolgun bir ses sağladı. Piyano sanayinin gerçek kurucusu Alman Zumpe' dir, "kılavuzlu" denen mekanik piyanoyu gerçekleştirdi. İlk düz piyanoyu, 1789' da Piyano pedallarının kullanılması hakkında, Marmontel şöyle diyor: "Pedalları kullanmağa müsaade olunan öğrencilerin büyük bir kısmı onları usulleri saymak için kullanırlar yahut da ayaklarını pedalın üzerine basarlar ve bir daha çekmezler." Şüphesiz ki, her ikisi kusur olan bu alışkan sahip olmamak gerekir. Lavignac: "Pedal sanatı ayağın nasıl konulacağını değil, nasıl çekileceğini bilmektir" diyerek, gerekli öğüdü vermiş oluyor. İLHAN BARAN Siyah Beyaz Söyleşi Devinim GÜNEŞ YAKARTEPE Solo Piyano Türk Beste Besteci-Türk Piyano Ezgileri Ezgi Üniversitesi Devlet Konservatuarı Konser Salonu canlı Classic Kuyruklu Stand Piano alıştırma özel ders Klasik müzik,piyano çalmak,piyano solo,piyanist resitali,devinim iLHAN Baran Siyah Beyaz Albümü 1 hd 70 x Czerny Etüd no 21 op 299 Bach İki Sesli Envansiyon minör Piyano piano konser piyanist klasik müzik GÜNEŞ YAKARTEPE bach, İki sesli envansiyon ,Klasik müzik,piyano çalmak,piyano solo,piyanist resitali fa minör piyano piano konser piyanist klasik müzik hd mp4 yeni avid Klasik Batı Müziği Konseri SİYAH BEYAZ SÖYLEŞİ Akustik Kuyruklu Dinleti Sunumu Sunu Piyano Genç Piyanist Klasikler Müzikler Türk Besteciler Besteci SINAV Grand ana Piano Bestekar İlhan Baran Eser Kuyruk Konseri Büyük özel Oyun Türkçe Eseri Solo Piyano Resitali Piyanist hdPiyanosu piyanoları piano duvar konsol piyano piano piona Bethoven sonatin konçerto oratoryo senfoni konçertino mazurka polonez müzik scherzo Etki eden Bestekar ballad rondo stil asil icra etti bethoven Piyano Ünlü Besteciler Klasik dönem Mozart Beethoven’ı Baba Haydn En Güzel
Piano Etüdleri Czerny Op 299 No 21 Klasik Müziği Konseri Akustik Kuyruklu Çalışma Alıştırma Hazırlık 02:01
Piano Etüdleri Czerny Op 299 No 21 Klasik Müziği Konseri Akustik Kuyruklu Çalışma Alıştırma Hazırlık 898 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe Carl Czerny "Piyano Etütleri Op 299" etüdünü Piyano ile çaldı. Carl Czerny 1833 Carl Czerny (d. 21 Şubat 1791 - ö. 15 Haziran 1857) Avusturyalı piyanist besteci ve müzik öğretmeni. En bilinen yapıtları "Piyano Etütleri"dir. Viyana'da doğdu. İlk piyano öğretmeni babası olan Czerny Johann Nepomuk Hummel Antonio Salieri ve Ludwig van Beethoven'den ders aldı. İlk konserini 1800'de Mozart'a ait bir Piyano Konçertosu'yla verdi. Daha sonra Beethoven'in 5 No'lu Piyano Konçertosu "Emperor" adlı eserinin 1812'de Viyana'da prömiyerini yaptı. Zamanının en aranan ve kaliteli öğretmenlerinden oldu. Czerny ilk piyano etütleri yazan bestecilerdendir. Bugün bile hocaların en çok kullandığı etütler ona aittir. Bunların yanı sıra Czerny birçok Requiem (Ağıt) Senfoni Konçerto Sonat Yaylı çalgılar 4'lüsü için parçalar vb. besteledi. Bu besteleri bilinmese de "110 Kolay ve İlerletici Etüt" (110 Easy And Progressive Etudes) "Hız Okulu" (School of Velocity) gibi daha çok İngilizcesi ile bilinen eserleri vardır Piyano eğtimi için birçok kaynağa imza atmış olan Carl Czerny'nin Op. 599 no'lu etüd kitabı halen yaygın olarak Avrupa ve Türk eğitim sisteminde kullanılmaktadır. Kazanımlarınız • İlk beş parmak kullanılarak çift sol anahtarlı etütler çalıştırılır • Akor, oktav çalışmaları ve sol ve fa anahtarlarında etütler • Majör ve minör tonlarda parçalar • Hız kazanmak için teknik çalışmalar, süslemeler, farklı el pozisyonlarıyla anlatılıyor Yazar:Carl Czerny Çevirmen:Emrah Ergene Sayfa Sayısı: 60 Dili: Türkçe Yayınevi: Porte Müzik Czerny Etüd no 21 op 299 Bach İki Sesli Envansiyon minör Piyano piano konser piyanist klasik müzik GÜNEŞ YAKARTEPE Sonat Klasik piyano albüm güzel senfoni Saray Koleksiyonları Piyano Konseri Czerny Etüd Czerni Cerny cerni Etud Etüt op 740 Batı Klasik Müziği Kuyruklu Piyano çal Piyano solo piyano resitali yetenek Müze Konser Beste Anahtar Etüdü piyano Etütleri Piyano eğitimi piyano ders kurs özel yaklaşık olarak Czerny Op 599 alıştırma best Beyer Czerni Hanon yöntem kitap F yazar Metod Piano forte Pozoli Op 101 Czery 100 Etut öğe Ücret müzik nota Başlangıç konser Bach ,İki Sesli ,Envansiyon ,Czerny Etüd ,no 21 op 299 minör Piyano piano konser piyanist klasik müzik GÜNEŞ YAKARTEPE Ana sayfa Hakkımızda İçindekiler Rastgele madde Seçkin içerik Katılım Bağış yapın Deneme tahtası İş birliği projesi Köy çeşmesi Son değişiklikler Topluluk portali Yardım Yazdır dışa aktar Araçlar Diğer diller 22 00 19 80 Vitrin Sahaf Pan Yayıncılık Şiir Dergi CD DVD Çocuk Kitapları Müzik Türk Müziği Halk Müziği Klasik Müzik Güncel Müzik Tarihi Müzik Eğitimi Metotlar Genel Müzikoloji Müzik Dışı Diğer Yayınevleri CD DVD VCD Çocuk Kitapları Türk Müziği Halk Müziği Klasik Müzik Müzik Tarihi Güncel Dans Müzik Eğitimi Okul Öncesi Metotlar Genel Müzikoloji İlahiler 5 TL Tanburi Cemil Bey Türkiye Rock Tarihi A 1 BA Son yeni 108 Czerny Etüd op 740 no 16 Yakartepe Piyano Piyanist Konser Besteci Sene Sonu Anahtar Etude Etud Kuyruklu Büyük Uzun 2 Son Çerni Üstad Usta C 2 Son yeni 111 Czerny op 740 no 45 Güneş Yakartepe Piano Pianist Konser Etüde Alıştırma PROGRAM lise 2 Sene Sonu Anahtar Etude Etütler Etud Eser parça A 1 BA Son yeni 108 Czerny Etüd op 740 no 16 Yakartepe Piyano Piyanist Konser Besteci Sene Sonu Anahtar Etude Etud Kuyruklu Büyük Uzun 2 Son Çerni Üstad Usta C 2 Son yeni 111 Czerny op 740 no 45 Güneş Yakartepe Piano Pianist Konser Etüde Alıştırma PROGRAM lise 2 Sene Sonu Anahtar Etude Etütler Etud Eser parça Hız kazanmak için teknik çalışmalar süslemeler farklı el pozisyonlarıyla anlatılıyor avusturyalı piyanist besteci müzik öğretmeni en bilinen yapıtları piyano etütleri dir tavsiye et liszt'in müthiş tekniğinin nedenine indiğimizde bulduğumuz şahıstır piyanist için ders kitabı niteliğindeki etüdleri vardır bunlar arasında daha çok zayıf kalan sol elin çalışması için bestelenmiş 50 parçalık opus 740 etüdler en önemlileridir chopin etüdlere geçmenin önemli bir basamağıdırlar bu etüdler ayrıca çok da sempatik melodik eserlerdir Czerny OP 599 Piyano eğtimi için birçok kaynağa imza atmış olan Carl Czernynin Op 599 nolu etüd kitabı halen yaygın olarak Avrupa Türk eğitim sisteminde kullanılmaktadır Kazanımlarınız İlk beş parmak kullanılarak çift sol anahtarlı etütler çalıştırılır Akor oktav çalışmaları sol fa anahtarlarında etütler Majör minör tonla Sayfa Sayısı 60 Piano Etüdleri Czerny op 299 no 21 Klasik Müziği Konseri Akustik Kuyruklu Çalışma alıştırma Hazırlık Metodları hazır Metod Etüd Dinleti SÖYLEŞİ Sunumu Sunu Piyano Genç Piyanist Klasikler Batı Müzikler Besteciler Besteci SINAV Grand ana Albümü Piano Bestekar Eser Kuyruk Konseri Büyük özel Oyun Türkçe Eseri Solo Piyano Resitali Piyanist hd Piyanosu piyanoları piano duvar konsol piyano Klasik Batı Müziği Etüt Kitabı Piyano Piyanist Cerny çerni Czerni cerni 100 299 599 849 etüd Çalisma Alistirma YÖNTEM Pianist Eğitim Kaynak Kitabı dersi özel müzik öğretmen yapıt Genel Hız PDF Carl Czerny "Piyano Etütleri" Piyanist Güneş Yakartepe Etüde Op 299 No 16 Etüd Piano Klasik müzik Çzerny Cerny çerni Czerni cerni 100 299 599 846 etut Çalışma ALIŞTIRMA DENEME Metod Eğitim Kitabı Avusturya Ton Viyana klasik müzik, piyano çalmak, Piyano Solo, Piyanist Resitali,akustik müzik,
Si Bemol Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Clarinet Klarinet Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları 01:51
Si Bemol Klarnet Klasik Batı Müziği Etüdleri Clarinet Klarinet Çalışma Alıştırma Hazırlık Metodları 874 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe Si bemol klarneti ile Faciles Etude no.12 etüdü eserini çaldı. Klarnet Alman klarnetleri Klarinet (klarinet ya da gırnata), sert ve dayanıklı ağaçlardan genellikle de abanoz ağacından yapılan üflemeli bir çalgı türüdür. Bir çeşit sert kauçuk olan ebonitten, ayrıca metalden yapılanları da vardır.Konu başlıkları 1 Tanımı 2 Klarnetin tarihçesi 3 Klarnet türleri 4 Ses genişliği 4.1 Klarinetin tınlama bölgeleri 4.2 Teknik özellikleri 5 Orkestradaki önemi 6 Ünlü Klarnetçiler 7 Ayrıca bakınızTanımıKlarnetler, beş parçanın birleşmesinden oluşur, bunlar: Kafalık (Bek) Fıçı (Barel) Üst gövde Alt gövde Kalak (Pavillon da denir)Alman klarnetleri Klarinet (klarinet ya da gırnata), sert ve dayanıklı ağaçlardan genellikle de abanoz ağacından yapılan üflemeli bir çalgı türüdür. Bir çeşit sert kauçuk olan ebonitten, ayrıca metalden yapılanları da vardır.Konu başlıkları 1 Tanımı 2 Klarnetin tarihçesi 3 Klarnet türleri 4 Ses genişliği 4.1 Klarinetin tınlama bölgeleri 4.2 Teknik özellikleri 5 Orkestradaki önemi 6 Ünlü Klarnetçiler 7 Ayrıca bakınızTanımıKlarnetler, beş parçanın birleşmesinden oluşur, bunlar: Kafalık (Bek) Fıçı (Barel) Üst gövde Alt gövde Kalak (Pavillon da denir)Klarnet Seçimi klarneti Klarnetler Bu kararı çalmak istediğiniz müzik tarzına göre vermelisiniz, si bemol klarnet batı müziğine, sol klarnet ise türk müziğine göre daha uygundur. Si bemol klarnet yada sol klarnet olması üzerindeki delik ve mandalların sıralanışı ile ilgilidir.Klarnette, sesin kalitesini ise klarnetin yapıldığı malzeme belirlemektedir. (Sol Klarnet) Kalitesine göre kullanılan maddeler; plasik, metal, fiber, sıkıştırılmış abanoz tozu, gül ağacı ve abanozdur. En iyisi abanozdur fakat bir o kadarda pahalıdır. Si bemol klarnet ve Sol klarnet arasında ne fark vardır? Sol Klarnet (G klarnet) biraz daha uzun, Si Bemol klarnet (Bb klarnet) daha kısadır. Aralarında delik ve mandalların sıralanışı bakımından farklar bulunur. Sol Klarnet'i hiçbir perdesine basmadan üflediğinizde sol notasını, yani sol sesini vermektedir. Si Bemol (Bb) Klarnet ise aynı pozisyonda Si Bemol notasını verir. Sol Klarnet tam sesten başladığı için Türk Müziğindeki koma sesleri yani Sib 2-3-4 gibi komaları veya Uşşak, Saba, Hüzzam makanındaki komaları bulmamızı kolaylaştırır. Bu komaları bulmak Si bemol klarnette zordur ve Si bemol klarnetin sesi daha ince ve tiz olduğundan Türk Müziğine uygun düşmez. Si bemol klarnet bu nedenle yaygın olarak Batı müziğinde kullanılan bir enstrümandır. Klasik Müzik Dönemleri Rönesans (1347–1780) Romen Diyojen'in katkılarıyla Belli başlı ilk bestelerin ortaya çıktığı (teksesli müzikten çoksesli müziğe geçilen) dönemdir. Müzik, kilise çevresinde gelişmiştir. Vokal müzik yaygındır (özellikle madrigaller). Bunun yanı sıra, basit çalgı toplulukları olan konsortlar için de müzikler yazılmıştır. Dönemin ünlü bestecileri Guillaume Dufay, Johannes Ockeghem, Giovanni Pierluigi da Palestrina ve Carlo Gesualdo'dur. Barok (1600–1750) [değiştir] Barok müzik dönemi Johann Sebastian Bach, Antonio Vivaldi, Jean-Baptiste Lully, Arcangelo Corelli, Claudio Monteverdi, Jean-Philippe Rameau, Henry Purcell, George Frideric Handel ve Georg Philipp Telemann gibi bestecilerin eserlerini kapsamaktadir. Barok stilin Rönesans stilinden farkı, daha süslü bir anlatıma sahip olmasıdır. Dönemin en ünlü çalgısı klavsendir. Klavsen neredeyse her müzik çeşidinde kullanılıyordu (çoğu zaman arkaplanda olmak üzere). Dönemde vokal müziğin yanı sıra enstrümantal müzik de gelişmiştir; konçerto ve süit, bu dönemin iki yaygın orkestral beste türüdür. Barok müzik dönemi müzikteki başlıca büyük yeniliği "fonksiyonel tonalite" kavramının çok geliştirilmesindedir. Bu dönemdeki besteciler ve çalgıcılar çok daha ayrıntılı ve incelikli müziksel süsler uygulamaya başlamışlar; müziksel notasyon şeklini değiştirmişler ve müziksel çalgıları yeni teknikler kullanarak çalmaya başlamışlardır. Barok müziği döneminde müziksel çalgılarla müzik icra edilmesinin ebadı, kapsam genişliği ve karmaşıklığı artmıştır. Barok müzik dönemi opera görsel sanatının kurulup, geliştirilip ve yaygınlaştırılması dönemidir. Bugün kullanılan müzik terimleri ve kavramlarının çoğunluğu barok müzik döneminde ortaya çıkartılmış ve o zamandan beri kullanılmıştır. Klasik Dönem (1750–1820) [değiştir] Klasik stilin Barok stilden farkı, Klasik stildeki eserlerin Barok stildeki eserlerden daha sade olmasıdır. Barok dönemin kapanmasına yol açan etkenlerden biri de piyanonun icadıdır. Klasik dönemde her orkestrada klavyeli çalgı bulundurma zorunluluğu kalkmış, piyano orkestraya katıldığı zaman da mutlaka solist görevi görür olmuştur. Dönemi seçkinleştiren bir başka şeyse senfoninin yaygınlaşmasıdır. Dönemin ünlü bestecileri Joseph Haydn, Wolfgang Amadeus Mozart, Christoph Willibald Gluck ve Muzio Clementi'dir. Romantik Dönem (1820–1900) [değiştir] Müziğin kilise ve saray egemenliği altından çıkıp halka yayıldığı, kalıpların ve düzenin yıkılıp yerine daha özgür olan romantizmin geldiği dönemdir. Kendi içinde 3 döneme ayrılır: • Erken Romantik Dönem: Romantik anlatımın Klasik dönem içinde doğduğu, ilk dönemidir. Bu anlatımın öncüsü Ludwig van Beethoven olarak kabul edilir. Bu dönemin diğer ünlü bestecileri de Franz Schubert, Carl Maria von Weber ve Gioacchino Rossini'dir. • Orta Romantik Dönem: Romantizmin tüm avrupada egemen olduğu dönemdir. İlk ışığı yakan da, programlı senfonisi Symphonie fantastique ile Hector Berlioz olmuştur. Ardından Franz Liszt, Felix Mendelssohn Bartholdy, Niccolo Paganini, Robert Schumann, Frederic Chopin, Johannes Brahms gelmiştir. Giuseppe Verdi ve Richard Wagner'in opera alanındaki çalışmalarıyla doruğa ulaşmıştır. • Geç Romantik Dönem: Müziğin denetiminin "Almanya-İtalya-Fransa" üçgeninden çıktığı dönemdir. Milliyetçilik akımı ile birlikte Mikhail Glinka, Aleksandr Borodin, Modest Musorgski, Nikolay Rimski-Korsakov, Peter İlyiç Çaykovski gibi Rus; Bedrich Smetana, Antonin Dvorak gibi Çek; Edvardin Griege, Jean Sibelius gibi İskandinav Klasik Batı Müziği çalgıları Yaylı çalgılar Yaylı çalgılar bir orkestranın en önemli öğesidir. Yayla sürtündüğünde titreşen tellerden oluşan tahta çalgılardır. Diğer bir adı da "keman ailesi"dir. • Keman: Yaylı çalgıların en küçüğüdür. Soprano ses verir. • Viyola: Kemandan biraz daha büyük, tınısı daha lirik bir çalgıdır. Alto ses verir. • Çello (Viyolonsel): Sesi insan sesine en yakın olan çalgı olarak da bilinir. Bir ucu yere dayanarak çalınır. Tenor ses verir. • Kontrbas (veya sadece Bas): Yaylı çalgılar arasında en büyük olanıdır (Boyu bir insan boyuna ulaşır). Bas ses verir. • Klavsen: Klavyeli bir çalgıdır barok döneminin en önemli çalgısıdır. Avrupa'da yaylı çalgılar "telli çalgılar" olarak adlandırılır ve böylece bu aileye arp (harp) da eklenir. Arp, çok sayıda tele ve pedala sahip olan bir çalgıdır ve telleri parmakla çekilerek titreştirilir. Keman ailesinin üyeleri de buna benzeyen bir biçimde çalınmaya müsaittir (pizzicato). Üflemeli çalgılar Akustik Piyano ve Si bemol Klarnet Klasik BATI Muziği Sarabande et Allegro piano Clarinet klarinet girnata clarinet kılarnet klasik muzik-konser güneş yakartepe HD duet eslik konser SARABENDE serabende sarebende İspanyol Halk Şarkısı Neşeki Akıcı Hoş GÜNEŞ YAKARTEPE klasik müzik yamaha duvar piyono piyano oda keman bethovın bethoven piano a Grovlez- Piyano Çalmak,klarnet,klasik müzik,yabancı müzik,fon müzikleri,Akustik Piyano Si bemol Klarnet Klasik BATI Muziği Sarabande et Allegro piano Clarinet klarinet girnata clarinet kılarnet klasik muzik-konser güneş yakartepe HD duet eslik konser SARABENDE serabende sarebende İspanyol Halk Şarkısı Neşeki Akıcı Hoş GÜNEŞ YAKARTEPE klasik müzik yamaha duvar piyono piyano oda keman bethovın bethoven piano a Grovlez Piyano Çalmak,klarnet,klasik müzik,yabancı müzik,fon müzikleri,Akustik Si bemol Klarnet Klasik BATI Muziği Sarabande et Allegro piano Clarinet klarinet girnata clarinet kılarnet klasik muzik konser güneş yakartepe HD duet eslik konser SARABENDE serabende sarebende İspanyol Halk Şarkısı Neşeli Akıcı Hoş GÜNEŞ YAKARTEPE klasik müzik yamaha duvar piyono piyano oda keman bethovın bethoven piano Klarnet çalıcısı.Klarnet.Alto klarnet.Bas klarnet.Klarnet çalıcısı.Klarnet.Bas klarnet.Alto klarnet.Alto klarneti.Klarnet.Klarnet çalıcısı..Küçük klarnet.klarnet gagası.Tahta soluklu çalgılar (obua, klarnet v.b.). v etud Etudes Ezber hd son Etüd sibemol ,Clarinet,kılarinet,kılarnet koncertino klasik muzik czerny çerni etud etüdler
hikayeli düğün slaytı 04:14
hikayeli düğün slaytı 150 izlenme - 10 ay önce düğün slaytı sizde profesyonel bir düğün slaytı sahibi olmak isterseniz sitemizde bir birinde bulunan birbirinden güzel şablonları görmek için buyrun http://www.dugunslayti.net 2016 da çıkan şablonlar hikayeli düğün slaytları ve daha bir çok farklı temalar için sitemizi mutlaka ziyaret edin kÜÇÜCÜK BİR DOKUNUŞLA DÜĞÜNÜN HAVASINI TAMAMEN DEĞİŞTİRİN
Türkiye Tanıtım Sunumu - Test 18:17
Türkiye Tanıtım Sunumu - Test 386 izlenme - 5 yıl önce Türkiye Tanıtım Sunumu - TEST 1
Day Of Defeat:source Tanıtım Sunumu 01:38
Day Of Defeat:source Tanıtım Sunumu 1.122 izlenme - 9 yıl önce bu slayt gösterisi am!gos clan tarafından day of defeat:source'u tanıtım amaçlıdır..
Çocuklardan Haber Sunumu 02:33
Çocuklardan Haber Sunumu 157 izlenme - 3 yıl önce Çocuklardan Eglenceli Dakikalar Sok Sok Sok :d
Kairos Teknoloji - Nasıl Para Yatırılır 06:06
Kairos Teknoloji - Nasıl Para Yatırılır 101 izlenme - 1 yıl önce http://kairosteknoloji.com/ https://www.facebook.com/kairostechnologiesturkiye
ege saraciye zincir kar zinciri ömer mercan 11:46
ege saraciye zincir kar zinciri ömer mercan 240 izlenme - 5 yıl önce ömer mercan sunumu ege saraciye
Pop Dünyasından - İzzet Öz Sunumu (1987) 02:34
Pop Dünyasından - İzzet Öz Sunumu (1987) 150 izlenme - 2 yıl önce İzzet Öz'ün hazırlayıp sunduğu programın 28.08.1987 tarihli ikinci bölümünün açılış sunumu. İzleyiniz efendim.
İslami Nişan Töreni 09:15
İslami Nişan Töreni 319 izlenme - 3 yıl önce 30 Nisan Çarşma Akşamı Bursa Gold Düğün Salonunda Gerçekleşen Nişan Törenin De Konuşma Yapan Merkez Vaiz Mehmet Kutlay Hocanın İslami Nişan Töreni Konuşması Ve İslami Nişan Sohbeti İle Nişan Töreni Konuşması Video Sunumu. İslami Nişan Törenleri Nasıl Olur ? nişan, Sadece Bir Evlenme Vaadi Ve Nikahın Başlangıcıdır. Böyle Bir Vaatten Dönmek İslami Edebe Aykırı Olduğu İçin, Ölüm Ve Son¬ra¬dan Ortaya Çıkan Bir Hastalık Gibi, Haklı Bir Sebep Yokken, Ahdi Boz¬mak Doğru Olmaz. dini Nişan Konuşması Nasıl Olmalıdır ? Dini Nişan Töreni Konuşma Metni, Nişan Törenlerinde Konuşma Nasıl Olur ? Dini Nişan Töreni Konuşması, Nişan Töreni Konuşma Örnekleri, Nişan Töreni Konuşma Metni Örneği, Nişan Töreni Konuşması Video Görüntüsü, Dini Nişan Merasimi Nasıl Olur? evlilik, Sosyal Ve İçtimai Bir Olay Olduğu Kadar Aynı Zamanda Dini Yönleri De Bulunan Bir Kavram. Dinimiz Hem Evlilik Öncesi Hem Nikah Hem De Evlilik Sonrası İçin Bazı Hükümler Getirmiştir. Bu Hükümlere Riayet Edildiği Oranda Evlilik Müessesi Sağlam Temellere Oturtulacaktır. iki Kişinin Evlenmek Niyetiyle Söz Kesmesinin, Yüzük Takmasının İslam Hukukundaki Adı “hıt-be”¬dir; Dilimizdeki İfadesiyle Nişan. Nişanın Hikmeti İse, Evlenmek İsteyen Tarafların Birbirlerini Yakından Tanıma İmkanını Temin Eder. Nişanlılar Ve Aileler Bu Vesileyle Birbirlerini Ahlak, Alışkanlık Ve Eğilim İtibariyle Tanımaya Çalışırlar. Bu Tanıma Ve Görüşme İslami Çerçeve Ve Sünnet Ölçü¬sünde Devam Eder.
düğün slaytı 81 02:00
düğün slaytı 81 72 izlenme - 10 ay önce düğün slaytı sizde profesyonel bir düğün slaytı sahibi olmak isterseniz sitemizde bir birinde bulunan birbirinden güzel şablonları görmek için buyrun http://www.dugunslayti.net 2016 da çıkan şablonlar hikayeli düğün slaytları ve daha bir çok farklı temalar için sitemizi mutlaka ziyaret edin kÜÇÜCÜK BİR DOKUNUŞLA DÜĞÜNÜN HAVASINI TAMAMEN DEĞİŞTİRİN
İzcilik Oyunları Sunumu 02:33
İzcilik Oyunları Sunumu 216 izlenme - 5 yıl önce Mehmet zeki deveci sunum
Ferdi Tayfur-Ferdifon Şirketi Reklam Sunumu 00:38
Ferdi Tayfur-Ferdifon Şirketi Reklam Sunumu 494 izlenme - 6 yıl önce ferdifon şirketi reklam slayt.firmadan çıkan gözde albümlerden bir kaçını kör talih şarkı girişiyle sunum haline getirmiş firma.sizinle paylaşmak istedim-murat acar
dini düğün slaytı 02:36
dini düğün slaytı 63 izlenme - 10 ay önce düğün slaytı sizde profesyonel bir düğün slaytı sahibi olmak isterseniz sitemizde bir birinde bulunan birbirinden güzel şablonları görmek için buyrun http://www.dugunslayti.net 2016 da çıkan şablonlar hikayeli düğün slaytları ve daha bir çok farklı temalar için sitemizi mutlaka ziyaret edin kÜÇÜCÜK BİR DOKUNUŞLA DÜĞÜNÜN HAVASINI TAMAMEN DEĞİŞTİRİN
Ömer Nakkaş Ticaret Lisesi Mezunları Pasta Sunumu 02:25
Ömer Nakkaş Ticaret Lisesi Mezunları Pasta Sunumu 171 izlenme - 3 yıl önce Umarım Bu Tür Toplantıları Bütüne Yayarak Gelenek Haline Getiririz..
Mecit Karadag-Okan Bayulgen Sunumu 00:57
Mecit Karadag-Okan Bayulgen Sunumu 309 izlenme - 7 yıl önce mecit karadag-okan bayulgen sunumu
mecit karadag-okan bayulgen sunumu 00:57
mecit karadag-okan bayulgen sunumu 447 izlenme - 7 yıl önce mecit karadag-okan bayulgen sunumu
Beypazarı 02:03
Beypazarı 243 izlenme - 7 yıl önce