Hoşgeldiniz!

Taşıtlar Videoları İzle

Çizgi Film - Dört araba ile piramit öğrenelim 03:30
Çizgi Film - Dört araba ile piramit öğrenelim 16.228 izlenme - 2 yıl önce Sevgil çocuklar okul öncesi eğitim verenler ,anneler,s,per babalar:mavi parçalardan piramit yapmaya ne dersiniz.Bebetürk olarak çocuklarınıza heer şeyi öğreteceğiz. Eğer öğretmemizi istemiyorsanız sakın abone olmayın. )))) Şaka şaka abone olun. Birgün belki yakınınızın öocuğuna bile gerekli olabilir. ihtiyacınız olduğunuzda izletirsiniz.Bu bölümde iş makineleri ile eğitimi biraz daha renklendirdik canlandırdık. Daha doğrusu vinç ve kepçe sağolsun çok işimize yarıyor. Haydi bebetürke abone olun. Sizleri çoook ama çok seviyoruz. www.youtube.com/bebeturk bu arada abonelik ücretsiz . sizi korkutmasın.))))Mısırdaki piramitlerin şifresi varsa bebeturk piramitinin şifresi yok.
Taşıtlar ve Uçaklar Çizgi Filmi 02:43
Taşıtlar ve Uçaklar Çizgi Filmi 6.875 izlenme - 2 yıl önce Haydi çocuklaar uçak çeşitlerini tanıyalım.Gökyüzünde bulutların arasında uçan uçaklar çok heyecan verici,Beraber izleyelim ve nasıl hareket ediyorlar görelim.
Eğitici çizgi film - Ekskavatör Max - Taşıtlar 02:54
Eğitici çizgi film - Ekskavatör Max - Taşıtlar 3.639 izlenme - 2 yıl önce Küçük ekskavatör Max ile bizi çocuk parkında geziyoruz. Burada çok güzel bir karusel var. Üzerinde de çeşitli taşıtların resmi var. Birlikte onların adını öğrenelim. "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..."
GTA Vice City Tüm Karayolu Araçları Sıralı Tam Liste 04:03
GTA Vice City Tüm Karayolu Araçları Sıralı Tam Liste 2.376 izlenme - 1 yıl önce GTA Vice City oyunununda tam 79 farklı aracın ismiyle beraber görüntüsünü izleyeceksiniz...
Çizgi Film - Taşıtlar - Gemiler 02:22
Çizgi Film - Taşıtlar - Gemiler 3.078 izlenme - 3 yıl önce
Oyuncaklarla oynuyoruz- Yapboz ile taşıtları tanıyoruz. 02:56
Oyuncaklarla oynuyoruz- Yapboz ile taşıtları tanıyoruz. 2.832 izlenme - 2 yıl önce Çocuklar kendi oynadığınız oyunda eğer senaryo yok ise hemen sıkıcı hale geliyor.Haydi beraber oyun senaryoları üretelim ve sonrasında oynayalım . Emin olun ki aklınızda nasıl oynayacağınıza dair fikir varsa küçük tahta parçası bile mükemmel bir oyuncak haline dönüşüyor. Bebetürk sürekli senaryo yaratmaya çalışan bir okul öncesi çocuk kanalı. Abone olun yepyeni fikirlerle tanışın.
Taşitları tanıyalım - Neşeli Anaokulu: Taksi, Otobüs, Tren, Troleybüs, Tramvay 01:52
Taşitları tanıyalım - Neşeli Anaokulu: Taksi, Otobüs, Tren, Troleybüs, Tramvay 2.434 izlenme - 2 yıl önce Bilen varmı ki toplu taşıma araçları ile seyahat etmesini. Ben on yıl seyahat ettim toplu taşıma araçlarıyla. O kadar zordur ki toplu taşıma araşlarıyla seyahat etmek. Hele öyle bir otobüs var ki tüm İstanbul da yaşayan Okan Üniversitesi öğrencileri bilir KM 28 i. Tabiki bn öğrenci değilim. sadece yaşanan sıkıntıların tanığıyım. Bu video okul öncesiçocukların sonra çekmemesi gereken sıkıntıları önceden bahsediyor.
Eğitici çizgi film - Ekskavatör Max - Taşıtlar 02:54
Eğitici çizgi film - Ekskavatör Max - Taşıtlar 1.386 izlenme - 2 yıl önce Küçük ekskavatör Max ile bizi çocuk parkında geziyoruz. Burada çok güzel bir karusel var. Üzerinde de çeşitli taşıtların resmi var. Birlikte onların adını öğrenelim. Bizimle resim yapmaya ne dersin? www.izlesene.com/mutlucocuk
İngilizce taşıtlar video ders 02:41
İngilizce taşıtlar video ders 661 izlenme - 3 yıl önce İngilizce taşıtlar video ders
Ulaşım Araçları Transportation Song Cars Planes And Trains The Singing Walrus 02:56
Ulaşım Araçları Transportation Song Cars Planes And Trains The Singing Walrus 262 izlenme - 1 yıl önce Artık şarkılarımızda İngilizce kelime öğrenmenin yanında ufaktan ufaktan cümlelere de geçiyoruz. Hem eğlen hem de öğren...
Çizgi film - Rubi ve Jojo - Havai fişekler - Türkçe dublaj 06:07
Çizgi film - Rubi ve Jojo - Havai fişekler - Türkçe dublaj 240 izlenme - 2 yıl önce Babanın Rubi'ye yine bir sürprizi var. Bir kutu dolusu havai fişekler getirmiş. Onları yakmak çok eğlenceli olacak. Vay, çok güzel görünüyor. Çufçuf arkadaşımız da geldi. Bakalım bu sefer başına ne gelecek. EKskavatör Max bize taşıtları öğretiyor: https://www.izlesene.com/video/egitici-cizgi-film-ekskavator-max-tasitlar/8951566#list:5635099b4a34e8fb1b8b457e