Hoşgeldiniz!

Tır

Hemzemin Geçitte Tırı Biçen Tren 01:16
Hemzemin Geçitte Tırı Biçen Tren 1.201 izlenme - 1 yıl önce Amerika'da hemzemin geçitten tırı tren biçmiş. Feci kaza olay yerini çeken bir adamın kamerasına böyle yansımış.
Tır Oyunu 14:14
Tır Oyunu 14.856 izlenme - 11 yıl önce Tır Oyunu Oynayışım
Patlayan Lastiğe Rağmen Deprem Bölgesine Yardım Götüren Kardeşlere Yeni Dorse Hediye Edildi 05:24
Patlayan Lastiğe Rağmen Deprem Bölgesine Yardım Götüren Kardeşlere Yeni Dorse Hediye Edildi 1.311 izlenme - 1 yıl önce Tokat’tan depremzedelere yardım için yola çıkan ve yolculuk esnasında lastikleri patlasa da ihtiyaç malzemelerini bölgeye ulaştıran ağabey-kardeşe Konyalı sanayiciler tarafından yeni dorse hediye edildi. Kahramanmaraş merkezli depremin ardından Tokat’tan tırlarının dorsesine su, gıda, yakacak ve iş makinesi yükleyen esnaf Kaan ve Batuhan Türkiyeli kardeşler, yardım malzemelerini Adıyaman’ın Gölbaşı ilçesine ulaştırmak için yola çıktı. Depremde kara yolunun bazı kısımlarının zarar görmesi nedeniyle dorsenin 2 lastiği patladı. Tek tekerle kalan tır, jant üzerinde yaklaşık 70 kilometre yol kat etti. Tek tekerle kalan dorsenin videosu ise bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı. Kısa sürede binlerce kişinin paylaştığı görüntüler, izleyenleri duygulandırdı. Videoyu izleyen Konyalı sanayiciler Nazif Buğa ve Mustafa Türkmen, kendi iş yerlerinde üretilen "Enkaz" adlı yeni dorseyi gönüllü kardeşlere hediye etti. "Yılmadık, pes etmediki devam ettik" Depremin 2. günü iş makinelerini deprem bölgesine gönderdiklerini belirten Kaan Türkiyeli, "Adıyaman Gölbaşı’na iş makinesi ve erzak yardımı için araç lazım dediler. Araba vardı ama şoförümüz yoktu. Ben kendim kardeşimle beraber yola çıktım. Gölbaşı’na doğru yolculuğa başladık. Hekimhan’dan itibaren deprem bölgesine girdiğinizi fark ediyorsunuz. Yollarda depremden dolayı çatlaklar ve düşmeler vardı. İlk çatlağa girdiğimizde dorsemizin en arka sağ lastiği patladı. Takribi 118 kilometre vardı hedefe varmamıza. 70 kilometre kala da 2. lastiğimiz patladı. Rabbimin izniyle yardımımızı zamanında ulaştırabildik. Yoksa bu arabanın yürümesi zordu. Rabbim nasip etti, biz de yılmadık, pes etmedik, devam ettik. İndik, baktık körükler patladığı için Karayolları’nın kepçesiyle kaldırdık, dingilleri yukarıya bağladık. Hava da çok soğuktu. En son yapacak bir şey yoktu o saatten sonra. Artık araba durana kadar devam ettik. Daha sonra Konya plakasına sahip çıktı, teşekkür ediyoruz. Eski dorseyi müze yapacaklarını, bize yenisini vermek istediklerini söylediler. Onların da niyetinin Allah rızası için olduğunu anladık, kabul ettik. Kendilerine çok teşekkür ederiz" dedi. "Bir an önce ulaşmak için elimizden gelen her şeyi yaptık" Batuhan Türkiyeli, depremi duyar duymaz ’Elimizden ne gelir’ diye düşünmeye başladıklarını ifade ederek, "Şoförlerimizle beraber vinçlerimizi gönderdik. Daha sonra tır gerektiğini söylediler. Tokat Valiliğiyle birlikte çalışıyorduk. Şoför de olmadığı için ağabeyim direksiyona geçmek zorunda kaldı. Hekimhan’dan sonra yollar büyük zarar gördüğü için de aracımız bu hale geldi. Çok hassas bir durum söz konusu olduğu için lastikle ya da araçla alakalı bir kaygımız yoktu. Orada insan hayatı vardı, bir an önce ulaşmak için elimizden gelen her şeyi yaptık. Türkiye’nin her yerinden hatta yurt dışından birçok yardım telefonu aldık. Ama herhangi bir nakdi yardımı kabul etmedik. Mustafa ağabeyin de yaklaşımı ve samimiyeti çok farklı geldi bize. Biraz da emrivaki yaptı. Dorsemiz önce buraya tamir maksatlı gelmişti. Aradılar, teklif ettiler. Biz önce kabul etmedik. Ama bunun yardım maksatlı değil hediye olduğuna ve kendileri için çok büyük bir anlam ifade ettiğine samimi bir şekilde inandırdıkları için teklifi kabul ettik. Emeği geçen herkese teşekkür ederim" şeklinde konuştu. Konyalı dorse üreticisi Nazif Buğa da, "Ortağım gece beni aradı. ’Bu dorseyi bulmamız lazım’ dedi. Bazı aracılarla kendilerine ulaştık, yardımcı olmaya çalıştık. İlk etapta kabul etmediler. Daha sonra rica ettik, hediyemizi kabul ettiler. Böyle bir şeye kalkıştık ve güzel bir eser verdik. İnşallah da iyi olur" ifadelerini kullandı. Mustafa Türkmen ise, "Dorseyi televizyonda gördüğümüzde dikkatimizi çekti. Dorsenin sahiplerine ulaştık. El birliğiyle getirdik. Sahipleri ilk başta kabul etmediler yeni dorseyi. Daha sonra biraz zorlayınca ikna ettik. Şimdi de yeni dorsesini teslim ettik. Umarım böyle bir felaketi tekrar yaşamayız" diye konuştu. "Enkaz" adlı yeni dorsenin teslimine merkez Selçuklu İlçe Kaymakamı Eflatun Can Tortop ile Konya AK Parti İl Başkanı Hasan Angı da katıldı.
Canı Pahasına Arabasını Koruyan Adam 00:34
Canı Pahasına Arabasını Koruyan Adam 2.446 izlenme - 2 yıl önce Benzin istasyonunda yakıt alan tır sürücüsü çıkış yaparken sağ tarafındaki aracı hesaba katmamış. Arabayı kurtarmak sahibine düşmüş.
Kılavuz Egzoz Sesi Scania 01:28
Kılavuz Egzoz Sesi Scania 10.909 izlenme - 14 yıl önce izmir ege seramik sahası egzos show
TIR ile Uçak Çarpıştı 00:57
TIR ile Uçak Çarpıştı 2.858 izlenme - 2 yıl önce Almanya'da otobana acil iniş yapan tek motorlu uçak ile TIR çarpıştı. Kaza nedeniyle otoban araç trafiğine kapatıldı. Tek motorlu uçağı kullanan pilotun hafif yaralandığı, TIR şoförünün ise kazadan yara almadan kurtulduğu açıklandı.
Tırın Önünde Ani Fren Yaptığına Pişman Olan Sürücü 00:12
Tırın Önünde Ani Fren Yaptığına Pişman Olan Sürücü 2.566 izlenme - 3 yıl önce Otoyolda hızla ilerleyen araç arkasında gelen tıra aldırış etmeden ani fren yapmış. Tır fren yapsa da otomobile hızla çarpmış.
wolderman tır resimleri 09:10
wolderman tır resimleri 14.435 izlenme - 14 yıl önce dünyada kullanılan tırlar ve bizim ülkemiz türkİye’de kullanılan tır resimleri konu almışızdır yorumlarınız ve görüş,teşekkürleriniz İçin biz teŞekkür ederİz sizlere begendire bilmişsek bize ne mutlu...
tır sürücüsü uyursa 00:43
tır sürücüsü uyursa 10.183 izlenme - 14 yıl önce araçlar trafikte seyrediyor..bir tır bulunduğu şeritten aniden yoldan çıkıyor ve yanmaya başlıyor..Şoför uyuyunca neler oluyor görelim..
Kız Arkadaşı Reddetti Tır ile Eve Daldı 00:56
Kız Arkadaşı Reddetti Tır ile Eve Daldı 1.720 izlenme - 2 yıl önce İskoçya'da bir TIR şoförü kendisiyle buluşmak istemeyen kız arkadaşının evine TIR'la daldı. İki çocuk ve bir yetişkinin olduğu evde yaralanan olmadı.
Uçurumun Kenarında Asılı Kalan Tır 00:35
Uçurumun Kenarında Asılı Kalan Tır 1.845 izlenme - 2 yıl önce Çin'de bir TIR, şoför uydu navigasyonu sebebiyle girdiği dar dağ yolundan çıkamayınca uçurumda üç gün boyunca asılı kaldı.
Dönüş Yaparken Ortalığı Yıkan Tır Şoförü 00:15
Dönüş Yaparken Ortalığı Yıkan Tır Şoförü 1.923 izlenme - 3 yıl önce Yolda ilerlerken sağa dönüş yapmak isteyen tır şoförü kaldırımdaki elektrik direğini fark etmeyince ortalığı yıkıp geçmiş.
Aksaray'da Tır Kaza 03:36
Aksaray'da Tır Kaza 6.370 izlenme - 11 yıl önce Aksaray'da Tır Kaza
İğne Deliğine Tır Sokan Şoför 01:33
İğne Deliğine Tır Sokan Şoför 335 izlenme - 5 ay önce Depoya malzeme getiren tır şoförü malzemeleri indireceği daracık yere girerken şoförlüğünü konuşturmuş.
Köprüde Asılı Kalan Tır 01:50
Köprüde Asılı Kalan Tır 139 izlenme - 2 ay önce Amerika'da trafik kazası sonucu köprüde baş aşağı asılı kalan TIR’ın kadın şoförü, itfaiyenin vinç yardımıyla gerçekleştirdiği 40 dakikalık operasyonla kurtarıldı.
Üzerine Düşen Dorseden Kıl Payı Kurtulan Tamirci 00:17
Üzerine Düşen Dorseden Kıl Payı Kurtulan Tamirci 396 izlenme - 7 ay önce Bir tırın dorsesinin tamiri sırasında havası boşalan dorse inmeye başlayınca tamirci canını zor kurtarmış.
Viraja Hızlı Giren Tırın Devrilmesi 01:12
Viraja Hızlı Giren Tırın Devrilmesi 1.527 izlenme - 3 yıl önce Çift şeritli yolda sollama yapan tır sürücüsü viraja geldiğinde hızlı olduğu için tırın hakimiyetini kaybetmiş ve tırı devirmiş.
Euro Truck Simulator 2 Türkçe Multiplayer  Oyun Portalın Kazası 24:21
Euro Truck Simulator 2 Türkçe Multiplayer Oyun Portalın Kazası 10.664 izlenme - 10 yıl önce Euro Truck Simulator 2 'nin Online Modunda Oyunportal'dan Selim Abimin Değişik Olaylara Şahit Oluyorsununuz, İyi Seyirler..
Tırın Altında Kalan Adamın Mucizevi Kurtuluşu 00:33
Tırın Altında Kalan Adamın Mucizevi Kurtuluşu 1.481 izlenme - 2 yıl önce Çin'de tır sürücüsü önündeki motosikleti fark etmemiş. Tırın çarptığı motosikletten düşen adam ölümün kıyısından böyle dönmüş.
Sandviç Uğruna Kaza Yapan Kamyoncu 01:17
Sandviç Uğruna Kaza Yapan Kamyoncu 1.262 izlenme - 2 yıl önce Yolda sürüş esnasında karnı acıkan kamyoncu sandviçini yemek istemiş. Sandviçi almak isterken direksiyon hakimiyetini kaybetmiş ve kaza yapmış.
Demir Yüklü Tıra Çarpan Motosikletlinin Ölümden Döndüğü Anlar 00:36
Demir Yüklü Tıra Çarpan Motosikletlinin Ölümden Döndüğü Anlar 1.715 izlenme - 2 yıl önce Sola dönüş yapan demir yüklü tırı fark etmeyen motosiklet sürücüsü tıra çarpmış ve kaza anında inanılmaz şekilde hayatta kalmış.
farkımız olmalı 05:41
farkımız olmalı 8.278 izlenme - 14 yıl önce hazırlayan ali kaya orhangaziii.............
Teknoloji Harikası Tır - Tek Kelimeyle... - Yok Böyle Bir Şey!! 00:59
Teknoloji Harikası Tır - Tek Kelimeyle... - Yok Böyle Bir Şey!! 4.928 izlenme - 10 yıl önce Lütfen Yorum Yapın :)
tır yolculugu 01:17
tır yolculugu 7.406 izlenme - 15 yıl önce tır yolculugu
Tır Dorsesi Düzeltmek 00:59
Tır Dorsesi Düzeltmek 3.766 izlenme - 8 yıl önce Bilmediğimiz bir sebepden dolayı yan yatmaya meyillenmiş tır dorsesi-römorkunu, 3-4 abimiz rüzgar gücünüde arkasına alarak düzeltiyorlar.
meraklısana süper tırlar 05:08
meraklısana süper tırlar 7.289 izlenme - 16 yıl önce bu tırlar bir harika yorumlarınızı bekliyorum
Fransa'da Tır Şoförlüğü Yapan Türk Kadını 06:59
Fransa'da Tır Şoförlüğü Yapan Türk Kadını 1.508 izlenme - 4 yıl önce Dünyanın her yerinde yaşayan Türk vatandaşları bulunuyor. Hepsinin de farklı meslekleri var. Ancak 21 yaşındaki Gülfem Zengin Fransa'daki mesleğiyle tabuları yıkıyor.
Lastiği Patlayan Tır Arabaları Biçti 00:47
Lastiği Patlayan Tır Arabaları Biçti 2.890 izlenme - 5 yıl önce Yolda ilerlerken viraja girdiği anda lastiği patlayan tırın sürücüsü direksiyon hakimiyetini kaybedip karşı şeritten gelen arabaları deyim yerindeyse biçmiş.
Hemzemin Geçitte Geçişini Tamamladığını Sanan Tır Şoförü 00:28
Hemzemin Geçitte Geçişini Tamamladığını Sanan Tır Şoförü 965 izlenme - 2 yıl önce Tır şoförü hemzemin geçitten geçtikten sonra sola dönüş yapmak için beklemiş. Ancak şoför sandığı gibi geçişini tamamlamamış ve tren tıra çarpmış.
Sabırsız Sürücünün Tırına Tren Çarptı 00:46
Sabırsız Sürücünün Tırına Tren Çarptı 1.545 izlenme - 3 yıl önce Amerika'da hemzemin geçitte bekleyen tır sürücüsü sabırsız davranınca U dönüşü yapmak istemiş. Tır sürücüsü dönüşü yaparken tren gelmiş ve tırın dorsesini biçmiş.