Hoşgeldiniz!

Tüney Videoları İzle

Ben Böyle Doğdum - Tanju Korel & Feri Cansel (1973 - 71 dk) 01:10:59
Ben Böyle Doğdum - Tanju Korel & Feri Cansel (1973 - 71 dk) 16.170 izlenme - 2 yıl önce Konusu: Kan davası üzerine geliştirilen bir öyküdür. Yönetmen : Tunç Başaran Senaryo : Tunç Başaran Yapımcı : Turgut Öcal Görüntü Yönetmeni : Rafet Şiriner Vizyona Giriş Tarihi : 01 Mayıs 1974 Tür : Dram, Duygusal, Macera Oyuncular: Tanju Korel, Feri Cansel, Necdet Yakın, Nihat Ziyalan, Süleyman Turan, Gönül Tansel, Şefik Döğen, Raik Alnıaçık, Oktay Yavuz, Sami Akbulut, Altan Günbay, Nermin Özses, Giray Alpan, Mehmet Ali Güngör, Selahattin Geçgel, Ferhat Ünal, Zeki Tüney, Ufuk Sönmez, Sönmez Yıkılmaz, Kamer Baba, Mustafa Yavuz, Timuçin Caymaz, Jeyan Mahfi Tözüm, Gülen Kıpçak, Gülen Kıpçak, Toron Karacaoğlu, Zafer Önen, Sadettin Erbil, Ünal Gürel Daha Fazlası
Tüney Köyü 03:56
Tüney Köyü 3.011 izlenme - 8 yıl önce tüney köyünden 1969-3 tertİp askere gİdenler.
Tüney Köyü 03:24
Tüney Köyü 2.874 izlenme - 8 yıl önce çankiri merkez tüney köyü
Ne Şeker Şey - Göksel Arsoy & Türkan Şoray (1962 - 88 dk) 01:27:49
Ne Şeker Şey - Göksel Arsoy & Türkan Şoray (1962 - 88 dk) 2.000 izlenme - 2 yıl önce Adanalı Milyoner Hacı Zeynel Bey'le üç kızının öyküsü... Oyuncular: Göksel Arsoy, Türkan Şoray, Öztürk Serengil, Efgan Efekan, Vahi Öz, Ahmet Tarık Tekçe, Nur İnsel, Candan Sabuncu, Suzan Avcı, Ali Şen, Mualla Sürer, Mürüvvet Sim, Zeki Tüney, Selahattin İçsel, Zeki Sezer, Faruk Panter, Orhan Aykanat, Talia Saltı, Nezihe Güler , Mustafa Dağhan, Nermin Özses, Memduh Alpar, Hulusi Kentmen, Nevin Akkaya
Turist Ömer - Sadri Alışık (1964 - 90 dk) 01:29:44
Turist Ömer - Sadri Alışık (1964 - 90 dk) 1.519 izlenme - 2 yıl önce Turist Ömer ilk kez Hulki Saner tarafından çekilen Helal Olsun Ali Abi (1963) filminde göründü. Bahsi geçen filmde bir tiyatro başrol oyuncusunun arkadaşını canlandırıyordu. Karakter izleyiciler tarafından o kadar sevildi ki, Sadri Alışık'ın başrolünü oynadığı Turist Ömer filmleri çekilmiştir. İşte izleyeceğiniz film bu serinin ilk ve en özel olanıdır. İstanbul trafiğiyle kendi has şarkısıyla girizgah yapan Turist Ömer seyircinin gönlündeki tahta oturacaktır. Turist Ömer (1964) Tür: Komedi, Macera Süre: 90 dk Yönetmen: Hulki Saner, Senaryo Yazarı: Hulki Saner, Erdoğan Tünaş Yapımcı: Hulki Saner, Müzik: Metin Bükey, Görüntü Yönetmeni: Kriton İlyadis Oyuncular: Sadri Alışık, Çolpan İlhan, Vahi Öz, Mualla Sürer, Mehmet Ali Akpınar, Nurlan San, Benan Öz, Gülbin Eray, Eşref Vural, Hakkı Kıvanç, Zeki Tüney, Haydar Karaer, Haluk Orçun, Yaşar Şener, Nuri Tuğ, Nubar Kamçılı, Bedri Çavuşoğlu, Levent Haskan, Kemal Ergüvenç (Mehmet Ali Akpınar Seslendirmesi), Ayşegül Devrim (Nurlan San Seslendirmesi), Suna Pekuysal(Benan Öz Seslendirmesi), Erdoğan Esenboğa(Zeki Tüney Seslendirmesi), Birsen Kaplangı
Kanun Benim - Ayhan Işık (1966 - 98 dk) 01:37:40
Kanun Benim - Ayhan Işık (1966 - 98 dk) 1.047 izlenme - 2 yıl önce ‘Charade’ (1963) için yapılan ‘Bye Bye Charlie’ (Henry Mancini). Tarık; “Senin kapına atılışım bir tesadüf değil.” Hülya; “Ya ne?” Tarık; “Ayten’le müşterek bir iş yapmışız. Sonra da ayrı ayrı kaybolmuşuz. Peşimizdekiler beni vurup öldürdüklerini sanarak bu kapının önüne attılar (‘vurup’ olmasa cümle daha güzel olacaktı). Ayten’e gözdağı vermek, bildiklerini söyletmek için. Nihayet bu gece kıstırdılar. Zorladılar, söylemedi ve öldürdüler… Karanlık bir boşluğun içindeyim. Her adımda bir ölümün, bir belanın üstüne düşüyorum. Dört tarafım duvar. Yumrukladıkça o duvarlar daha da daralıyor. Bilmeliyim, öğrenmeliyim kendimi. Ancak o zaman yeniden yaşamaya başlayabilirim.” “Gezegenlerin boşlukt a durakladıkları ve bütün kâinatın heyecandan nefesinin kesildiği anlar olur. Saniyeler bir ömür kadar uzun sürer. Ve o saniye insana dünyanın en uzun saniyesi imiş gibi gelir.” ‘The Longest Second’ın (1957) (Bill Ballinger) ilk Yeşilçam uyarlaması. Eser bizde ‘Gölgedeki Adam’ (Altın Kitaplar-1963) (Çeviri A. Semih Yazıcıoğlu) adı ile yayınlanmıştı. ‘Dr. No’daki (1962) ‘Audio Bongo’ (Monty Norman) ve ardından ‘Lawrence of Arabia’daki (1962) ‘Overture’ (Maurice Jarre). Haydarpaşa Göğüs Cerrahisi. Ameliyat masasındaki yaralının ‘vaziyeti son derece tehlikeliymiş’. Üstelik ‘çok kan kaybetmiş. Nefes borusunun parçalanmasına da ramak kalmış’. Ameliyat sırasında (nasıl oluyorsa) kâbus görüyor. Araplarla çarpışma, arkadaşının ölümü. Sırtındaki, o günlerden kalma bir süngü (romanda-sf. 35-‘şarapnel’) yarası. Bir hafta sonra kendisine geldiğinde aynı odada kalan Refik Ertürk bir şeyler söylüyor; “Akbank’ın Hasırcılar Şubesi müdürüyüm. İlerde bir şeye ihtiyacın olursa ara beni. Ne de olsa sana kan verdim. Yardıma mecburum.” Ama delikanlı adını bile anımsayamaz durumdaydı. Kahramanımız 36 yaşında bir İstanbullu. Parmak izi incelemesinde adı Tarık Mutver çıkmış. Ancak bu isim bir çağrışım yapmaz. Bir ara Afrika’daki Fransız Lejyonu’na katılmış. (Belki Turan Seyfioğlu ile karşılaşmıştır.) Doktor ile Polis Müdürü Seyfettin’in konuşmalarından ‘bıçak, kılıç veya benzeri bir şeyle boynuna vurulduğunu ve Mehmet Gönenç Sokağı, 17 numaralı evin önüne atıldığını’ anlıyoruz. Burada oturan Hülya Gözmen tarafından bulunmuş. Hayatı kurtulmuş ama ‘yediği darbe, geçirdiği şok nedeniyle’ hafızasını kaybetmiş. ‘Mesleğini, ailesini, semtini, arkadaşlarını’ hatırlamıyor. Doktora göre ‘aslında yaşaması bile bir mucize’. ‘Takıntılı’ Komiser ise delikanlının ‘numara yaptığını, bir şeyler sakladığını’ düşünüyor; “Bir insanın gece vakti sokakta gırtlağı kesilmiş olarak bulunması her zaman olacak işlerden değildir.” [The Longest Second’daki Vic Pasific, Tarık kadar şanslı değil. Bianca Hill’e ait Newton Mews Sokağı, 36 numaralı evin önüne atıldığında üzerinde pabuçlarından başka bir şey yokmuş (sf. 18). Nefes borusu tamamen kesilmiş (sf. 25). Bir kelime dahi konuşamıyor (sf. 37). Bu nedenle söyleyeceklerini bir kâğıda yazmak zorunda. İkinci Dünya Savaşı’nda Afrika’da tankçı olarak görev yapmış.] ‘Tarık’ o gece, Refik’in pardösü, pantolon ve şapkasını giyerek kaçar. ‘From Russia With Love’daki (1963) ‘Girl Trouble’ (John Barry). ‘Bütün mazisini bıraktığı’ sokağa gelmiş. Amacı ‘kendisini maziye bağlayan zincirin son halkası olan’ genç kız ile konuşmak. Ama Hülya ‘sinema dönüşü kapısının önünde kan revan içinde bulduğu delikanlı hakkında’ bir şey bilmiyordu. ‘İyileşene, kim olduğunu öğrenene kadar orada kalmasını’ önerir. Belli ki delikanlıdan hoşlanmış. Haftalar sonra “Kapımı ilk çaldığın andan beri, seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum” diyecektir. Arkadaşı Ayten, ‘Tarık’ı görünce çok şaşırır. ‘Sanki önceden tanıyor gibiydi’. Ruj-E-Nuar’da striptiz yapıyormuş. [Romanda Bianca Hill, gümüş, bakır, mücevher çalışmaları yapan bir kuyumcu. Evin alt katında bir fırını bile var. Arkadaşı Rosemary Taylor ise Gaynor Modaevi’nde manken.] Sonraki günlerde Hülya ile şehri dolaşıyor. Kendisine ‘maziyi hatırlatacak bir bina, bir anıt, bir ses arıyor’. Güvercin dolu Yeni Cami, Unkapanı Köprüsü. Belki bir yararı olur diye gazinoda dans bile ederler. Geçmişi hatırlamasına değil ama yakınlaşmalarına faydası olur. ‘Hatari!’deki (1962) ‘The Sounds of Hatari’ (Henry Mancini) ve sonra ‘Goldfinger’daki (1964) ‘The Arrival of the Bomb and Count Down’ (John Barry). O sırada yüzünü göremediğimiz kocaman yüzüklü biri Ayten’i izliyordu. Korku içindeki genç kız yazdığı mektubu bir anahtarla ‘Tarık’ın odasına bırakır; “Adını değiştirmekle, hafıza kaybı numarasıyla ölümden kurtulamazsın. Ammar’ı gördüm. Peşimden geldi. Tarabya Oteli’nde 330 numaralı odada (kitapta Acton-Plaza’daki 944 numaralı dairede) saklanıyorum. Hissemi getir. Kaçacağım buralardan.” ‘Theme From Hatari!’ (1962) (Mancini). Vakit kaybetmeden otele gider. Ne yazık ki striptizci çoktan öldürülmüştü. Hem de aynı yöntemle, boğazı kesilerek. Kahramanımız Refik’i ziyaret ettiği bir gün üzerinde KSO 2301 (romanda KCLSK-sf. 69-) yazılı bu anahtarın neye yaradığını öğrenecektir. İş Bankası, Sirkeci Şubesi’nde Ayten’e ait 2301 numaralı kasayı açıyormuş. ‘Tarık’, Hülya’nın durumunu zorlaştırmamak için evden ayrılır. Gündüzleri Kont Otel’de geceleri ise Haliç’te kiraladığı bir yerde kalıyor. Böylece ‘kıstırılmak, baskına uğramak tehlikesi yokmuş’. Bu arada bıçak konusundaki becerisine tanık oluruz. Bıçakçılar Çarşısı’nda bilgisiyle dükkân sahibini bile hayran bırakır. Romanda İsveç, filmde halis Bursa çeliğinden bir bıçak seçiyor. Polis, Ayten’in geçmişini incelerken bir isme daha ulaşmış; ‘Orhan’. Adresi, Nişantaşı, Ihlamur Sokak, 13 numaralı apartman. ‘Death of Tilley’ (1964) (Barry). Kahramanımız burada çok önemli bir şey bulur. Arkasında kendi el yazısıyla “Salı günü saat 10’da” (romanda ‘Salı sabahı saat 10’) yazılı bir işhanı resmi. El Seyit’in çetesinden Danyal Topatan da evdeydi. Polis gelince kendisini balkondan atıp intihar ediyor. İşhanında isminin ‘Tarık’ değil ‘Orhan’ olduğu anlaşılır. ‘Yün, yapağı, kenevir ve madenler ile uğraşan dünyaca ünlü Tacir Nakliyat’ın İstanbul Şubesi müdürüymüş’. Sekreteri Cevhere de korku içindeydi. Kahramanımız, sonradan öğreneceğimiz bir nedenle, paraları alıp ortadan kaybolunca ortağı Ammar, zavallı kadını işkence ile konuşturmak istemiş. Tırnaklarını sökmüşler. [Vic’in adı şimdi Howard Wainwright. Fakat bu da değişiyor. Rommel’in Kuzey Afrika ordularında görevli Albay Hans Horstman olduğunu sonradan anlayacağız.] Olayların gelişmesi çok hızlı. Refik ve Cevhere öldürülmüş. Seyfettin, şaka yollu “Sana selam verenler dahi ölüyor artık. Kendimden de korkmaya başladım” diyor. ‘Orhan’, Haliç Antrepo’da yaptığı araştırmada El Seyit çetesinin ne iş yaptığını bulur; Silah kaçakçılığı. ‘Lawrence of Arabia’daki (1962) ‘The Miracle’ (Maurice Jarre) ve ‘Goldfinger’daki (1964) “Pussy Galore’s Flying Circus” (John Barry). Banka ve kiralık kasa için yardımına yine Hülya yetişir. Ayten’in imzasını kusursuz bir şekilde atması ve mücevher dolu kasanın açılması bu melodilerle. Kasadan çıkan ‘iğrenç servet’, silah kaçakçılığından elde edilmiş. Aracıların kazancı böyleyse, üreticilerinki nasıldır acaba? Orhan geçmişini hâlâ anımsamıyor. Kendisini kötü bir insan zannediyor; “Kimbilir ne karanlık işler yaparak burdan Lejyon’a kaçmış sonra da orda ölen bir arkadaşımın ismini almışım. Araplara esir düşmüş daha sonra da Onlarla bir olmuşum. İnsan satan (romandaki ‘köle ticareti’ filmde bu iki sözcükle geçiştirilmiş), dünyanın her yerine silah kaçıran bir şebekenin İstanbul’daki adamı olmuşum. Bu servet işte o işlerin bedeli. Masum kanıyla, masum canıyla kazanılmış. Tacir Nakliyat Şirketi asıl işi örten bir paravana. Ama sonra o şirkete de kazık atmışım. Paraları mücevhere çevirmişim Ayten’le. Bulmuşlar beni, vurmuşlar palayı.” Film biterken ‘Orhan’ın aslında çok dürüst bir insan olduğunu öğreneceğiz. Şirketteki kaçakçılığı fark edince karşı çıkmış. Başına bunlar gelmiş. Bu sırada El Seyit bir çılgınlık yapıp Hülya’yı kaçırır. Serbest bırakmak için mücevherleri istiyor. ‘Lawrence of Arabia’daki (1962) “Sun’s Anvil” ve ‘Overture’ (Maurice Jarre). Şafak sökerken, ‘Orhan’ sevdiğini kurtarıp çetenin icabına bakmıştı. El Seyit’i makineli tüfekle (kitapta bıçak atarak) öldürür. Ancak ‘Vic’ pek şanslı değil. İlk yaralanmasından bir yıl sonra ikinci pala darbesiyle yaşamını yitiriyor. ‘From Russia With Love’daki (1963) ‘Girl Trouble’ (Barry) ve ‘Goldfinger’daki (1964) ‘Bond Back in Action Again’ (2.55-3.00 arası) (Barry). Köprünün, silah deposunun ve mücevherlerin peş peşe üç bomba ile uçtuğu sahne. Orhan; “Şu kâğıtlar, şu taş parçaları için binlerce masum cana kıydın. Sattığın silahlarla ölen çocukların, anaların, babaların çığlıklarını duymuyor musun? Duyamazsın! Çünkü kulakların da kalbin de sağır senin. Gözlerin kör El Seyit. Hadi avuçla ama unutma ki bu kanlı servetle gebereceksin.” Tanrı buyruklarına, kanunlara, okul, kitap ve filmlerdeki iyi niyetli öğütlere rağmen her türlü kötülüğün çığ gibi büyümesi nedendir? Yazar, 126. sayfada “Bildiğim bir şey varsa, o da her insanın, bütün insanlığın bir mahsulü olduğuydu. İnsan on bin dededen intikal ede ede bugüne kadar gelmiş bir tohumdu ve hali, faziletleri ve kötülükleri de geçmişin bir eseriydi” diyor. Acaba en başta bir aksama mı oldu? (Yazan: Murat Çelenligil) Oyuncular: Ayhan Işık, Sevda Ferdağ, Gloria Lee, Ali Şen, Nurhan Nur, Yılmaz Gruda, Hasan Ceylan, Hüseyin Zan, Zeki Tüney, Ali Ekdal
Tüney Köyü 04:19
Tüney Köyü 1.322 izlenme - 8 yıl önce çankiri tüney köyü emrah doĞan'ın düĞünü
Tüney Köyü 03:36
Tüney Köyü 1.101 izlenme - 7 yıl önce 2010 şubat yaren
Tüney,köyü,1 02:32
Tüney,köyü,1 928 izlenme - 8 yıl önce şoray uzun yolda
Tüney Köyü 04:24
Tüney Köyü 1.102 izlenme - 8 yıl önce çankiri merkez tüney köyünde kina gecesİ
Tüney Köyü 04:53
Tüney Köyü 949 izlenme - 7 yıl önce köyden yağmur duası sonrası görüntüler
Tüney Köyü 07:53
Tüney Köyü 1.052 izlenme - 8 yıl önce köyde düğün
Barış Manço - Son Röportajı - Paparazi (1999) 12:01
Barış Manço - Son Röportajı - Paparazi (1999) 486 izlenme - 2 yıl önce Barış Manço'nun vefatından 20 saat önce Paparazi muhabirleriyle yaptığı son söyleyişi izliyoruz. Huzur içinde yatsın.
Tüney Köyü 03:25
Tüney Köyü 599 izlenme - 7 yıl önce köyde yaren gecesi
Tüney Köyü 03:47
Tüney Köyü 648 izlenme - 8 yıl önce muhtarımız mustafa sarioĞlu Şanlıurfa turunda
Tüney Köyü 03:46
Tüney Köyü 608 izlenme - 8 yıl önce çankırı tüney köyünde düğün görüntüleri
Tüney Köyü 04:32
Tüney Köyü 425 izlenme - 8 yıl önce çankiri tüney köyü
Tüney Köyü 04:54
Tüney Köyü 496 izlenme - 7 yıl önce köy odasında kış gecesi
Tüney Köyü 04:39
Tüney Köyü 603 izlenme - 9 yıl önce 1970'li yıllar
Tüney Köyü 01:42
Tüney Köyü 481 izlenme - 7 yıl önce köyden görünüm
Tüney Köyü 2 04:22
Tüney Köyü 2 562 izlenme - 9 yıl önce çankırı tüney köyü haziran 2008
Tüney 08:32
Tüney 354 izlenme - 8 yıl önce tüney köyü çankiri
Tüney Köyü 03:39
Tüney Köyü 455 izlenme - 7 yıl önce pusaklar beledİye baŞkani selçuk çetİn ve pursaklar akp İlçe baŞkani,İlçe mİllİ eĞİtİm müdürü ve halk eĞİtİm müdürünün köyümüzü zİyaretlerİ.
tüney köyü 04:51
tüney köyü 459 izlenme - 8 yıl önce köyde hasat zamanı
Tüney,köyü,şoray,1 02:32
Tüney,köyü,şoray,1 447 izlenme - 8 yıl önce
Tüney Köyü 02:24
Tüney Köyü 422 izlenme - 8 yıl önce köyümüz içmece çevresindeki hatıra ormanımız
Tüney Köyü 08:48
Tüney Köyü 382 izlenme - 8 yıl önce halay budur işte
Tüney Köyü 04:11
Tüney Köyü 399 izlenme - 8 yıl önce köylülerimiz terme çayında bent tutarken
Aslanların Ölümü (1972) 02:54
Aslanların Ölümü (1972) 261 izlenme - 2 yıl önce Baştan başa hareket ve macera, titiz bir çalışma, akla durgunluk veren sahneler; "Aslanların Ölümü" daima "Arslanların Ölümü" olarak işitilip ses çıkarılmamış yegane film... Filmin dev kadrosundan bahsediceğime kafamı kırarım diyerek "O zaman beş yaşındaydım ben, insanın kalbi aşka sevgiye bu kadar hayvanca kapalı olursa... Fenerli misin? Beşiktaşlı mı? Oda ne demek? Fazla ve manasız suallerden hoşlanmam demek!" montesini icabında sunuyorum...
Tüney Köyü 02:27
Tüney Köyü 220 izlenme - 7 yıl önce kurban bayramı ağaç dikimi