Hoşgeldiniz!

turgut alp

Bamsi Beyrek ve Turgut Alp İstanbul'un Fethi Şöleninde Şiir Okudu 07:47
Bamsi Beyrek ve Turgut Alp İstanbul'un Fethi Şöleninde Şiir Okudu 452 izlenme - 2 yıl önce TRT 1'de yayınlanan Diriliş Ertuğrul dizisinin oyuncuları İstanbul'un Fethi 563. yılı Şöleninde şiir okudu. Dizide Bamsi Beyrek ve Turgut Alp karekterlerini canlandıran Nurettin Sönmez ve Cengiz Coşkun şiiri Fetih Şölen'ine gelenleri çoşturdu
Erkan Oğur (Telvin) - Jazzmix Festival İstanbul (2011) 09:23
Erkan Oğur (Telvin) - Jazzmix Festival İstanbul (2011) 116 izlenme - 3 yıl önce Telvin, "renkten renge bürünmek" anlamı taşıyan bir kelimedir. Tasavvufta da "halden hale geçmek, kaptan kaba boşalmak" anlamında kullanılmıştır. Aynı zamanda Erkan OĞUR'un 95'li yıllarda kurduğu, "doğaçlama caz" diye adlandırılabilecek müzik yaptığı grubun adıdır. İlk albümleri 2006 yılında "telvin" adı altında çıkmıştır. Grubun üyeleri de en az Erkan OĞUR kadar yetenekli ve dünya çapında duyulmuş kıymetli sanatçılardır. Davulda Turgut Alp Bekoğlu, basta bu videoda alanında aşmış biri olan Ozan MUSLUOĞLU vardır ancak grubun kuruluşu sırasında İlkin DENİZ yer almaktadır. Yine bu videoda akranımız olan bir adam var ki "ben efsane olacam" diye haykırmaktadır. Sinan Cem EROĞLU. Kendisi aynı zamanda "Erkan OĞUR, Orhan Gencebay, İsmail ALTUNSARAY, Nida ATEŞ" vb. bir çok ismin bağlamalarını ustalıkla yapan Kemal EROĞLU'nun oğludur. Konservatuarı kaval üzerine okumuş, İTÜ'de Öğretim üyesi olarak da görev almıştır. "Tesadüf" adında bir de albümü vardır muhakkak dinleyin derim. Erkan OĞUR'u anlatmak haddime değil zaten. Onu bilen bilir...Ancak şunu söyleyebilirim: Perdesiz gitarı kendi mucidinden dinleyebilmek büyük bir şanstır. Kıymetini bilmek lazım. Gruba geri dönecek olursak; Grup isminin hakkını fazlasıyla verir. Müzikte halden hale nasıl geçilir ustalıkla sergilemişlerdir bizlere. Bir de 2012 yılında Okan AVCI yönetiminde Kalan Müzik'ten "Telvin-Turne Belgeseli" adı altında bir dvd'leri çıkmıştır. Burada telvin'in müzikleri yanı sıra felsefesi de anlatılmaktadır. Kısacası doğu-batı nasıl sentezlenir, halden hale nasıl geçilir bu canlı performanstan izliyoruz efendim.
Drum Experiment (Bir de Benden Dinle) - Turgut Alp Bekoglu 04:23
Drum Experiment (Bir de Benden Dinle) - Turgut Alp Bekoglu 54 izlenme - 3 yıl önce Bir de Benden Dinle Drum Experiment www.birdebendendinle.com www.drumexperiment.com www.facebook.com/birdebendendinle www.twitter.com/birdebendendinl www.instagram.com/birdebendendinle 1 parça, 19 farklı davulcu, 19 farklı yorum! Dünyanın dört bir yanından 19 farklı davulcu aynı projede buluştu. “Bir de Benden Dinle” , projeye katılan davulcuların, sadece klavye ve piyanodan oluşan bir müzik parçasını, hiçbir prodüktörün etkisi ve yönlendirmesi olmadan, diğer davulcuları dinlemeden, sadece kendi hisleriyle, kendi tarzlarıyla yorumlayıp, kaydettikleri bir projedir. Projeye katılan davulcular tarz olarak caz'dan rock'a, fusion'dan death metal'e kadar uzanıyor. Bir de Benden Dinle evrensel bir projedir. Türkiye'den Japonya'ya, İtalya'dan Küba ve Amerika'ya, farklı coğrafya ve kültürden davulcuların, aynı müzik eseri altında buluşmalarının güzelliğini hep beraber izleyeceğiz. Eğlenceli bir deney olmanın yanı sıra, eğitici ve öğretici bir proje. Genç davulcu adayları, tarzlarında usta davulcuların yorumlarını inceleme fırsatı elde edecekler. Bu deney ile müzikseverler, davulcuların farklı dünyasına konuk olacaklar. “Bir Davul Deneyi” olarak tanımladığımız çalışma, 4 hafta boyunca, haftada 5 video gösterimi ile internetten yayınlanacaktır. Yorumlanan parça Yaya grubundan Ata Akdağ'ın "Yaya" adlı bestesidir. Projenin detaylarını www.birdebendendinle.comadresinden takip edebilirsiniz.
T.A.D. - Taka Tuka 03:31
T.A.D. - Taka Tuka 3 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D. - Garip Oyun Havası 04:33
T.A.D. - Garip Oyun Havası 3 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D.- Antre 04:55
T.A.D.- Antre 3 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrümantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D. - Kahkaha 04:00
T.A.D. - Kahkaha 2 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D. - Trende 04:24
T.A.D. - Trende 2 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D. - Kaçış 08:13
T.A.D. - Kaçış 1 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D. - Metruk 05:57
T.A.D. - Metruk 1 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan
T.A.D. - Kahkaha 04:00
T.A.D. - Kahkaha 0 izlenme - 6 ay önce Söz: Enstrumantal Müzik:T.A.D. T.A.D “Plansız ” Turgut Alp Bekoğlu: Davul Akın Eldes: Elektrik Gitar Demirhan Baylan: Elektrik Bas Müziğin çok fazla boyutu var. Sonsuz değil belki, bilemem. Ama çok. Tatlısı, acısı, hızlısı, yavaşı, konservesi, buğulaması… Geçen yüzyıldan miras en son moda ise kayıt teknolojisi. Uzun zamandan beri bu modanın köleleriyiz. Çok ama çok daha eski başka bir moda ise çalmaktır. Şarkı çalmak, bir kompozisyonu icra etmek değil. Sadece çalmak. Uzun süreler boyunca uyumlu, güzel veya ihtiyaca göre sesler çıkarmak. Mesela bir düğün sırasında, bir ayin sırasında veya sadece vakit geçirmek için. İşin köküne baktığınızda şarkı, kompozisyon falan yoktur. Makam vardır, mod vardır, ritm vardır. Veya sadece bir takım sesler vardır. Kısacası bir duygu ortamı. Ve elbette bu duygu ortamında uzun süreler gezinen çalgıcılar. Sanırım bu kayıtlarda yaptığımız bu iki modanın birleşimi oldu. 21. yüzyıl İstanbul’u bu müzisyenlere bunları çaldırmış demek ki. Ve kaydetmişiz. Her dinleyen kendi anlamlarını yükleyecek, içinden kendi anlayabildiği, anlamak istediği duyguları yakalayacak. Umut bu. Bu kadar serbest bir müziğin en büyük gücü dürüstlüğü olsa gerek. Güzelliği, doğruluğu, ait olduğu kültür katmanının göstergeleri ise elbette ki tartışılabilir. Dürüstlük de bir duygu ortamıdır belki. Herkesin hoşlanmayabileceği. Bu kayıtları yayınlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Umarım dinleyenler de kendilerini öyle hissederler.” Demirhan Baylan