Hoşgeldiniz!

türk müziği

Muazzez Ersoy-Alışırım (Kısmet Değilmiş Mutluluk) - Nostaljik Müzik 05:47
Muazzez Ersoy-Alışırım (Kısmet Değilmiş Mutluluk) - Nostaljik Müzik 18.919 izlenme - 7 ay önce Kısmet değilmiş mutluluk,unutmaya çalışırım... Bir sevenim olur elbet,sevmesem de alışırım...
Muazzez Abacı-Neyleyim Köşkü Neyleyim Sarayı (1997) - Nostalji Müzik 02:47
Muazzez Abacı-Neyleyim Köşkü Neyleyim Sarayı (1997) - Nostalji Müzik 6.635 izlenme - 3 ay önce Ah edip inlerim gurbet elinde Uzaktan göründü benim bağlarım Yine garip kaldım gurbet elinde Sevgilimi her gün anar ağlarım
Muazzez Ersoy-Kahır Mektubu 05:58
Muazzez Ersoy-Kahır Mektubu 17.230 izlenme - 9 ay önce
Emel Sayın-Mehtaplı Gecelerde (1997) | Nostalji Müzik 04:00
Emel Sayın-Mehtaplı Gecelerde (1997) | Nostalji Müzik 3.584 izlenme - 3 ay önce
Muazzez Ersoy-Beklerim Her Gün Bu Sahillerde 05:20
Muazzez Ersoy-Beklerim Her Gün Bu Sahillerde 10.947 izlenme - 10 ay önce Söz:Rahmi DURAN Müzik:İsmail Hakkı NEBİOĞLU Şef:Ali İhsan KISAÇ
Emel Sayın-Gücüme Gidiyor (1994) - Nostaljik Müzik 03:15
Emel Sayın-Gücüme Gidiyor (1994) - Nostaljik Müzik 2.701 izlenme - 2 ay önce Gücüme gidiyor böyle yaşamak...
Yaren Doğan - Türlü Türlü 03:29
Yaren Doğan - Türlü Türlü 1.720 izlenme - 3 ay önce Daha Fazlası İçin Abone Ol Serkan Örüç - Kaliteli Paylaşım
Efsanevi Türk Müziği Dombra_2011_süperrr 03:28
Efsanevi Türk Müziği Dombra_2011_süperrr 13.558 izlenme - 6 yıl önce
Yaren Doğan -   Hasretinle Yandı Gönlüm 04:49
Yaren Doğan - Hasretinle Yandı Gönlüm 1.066 izlenme - 3 ay önce Daha Fazlası İçin Abone Ol Serkan Örüç - Kaliteli Paylaşım
dombira - efsanevi türk müziği 03:25
dombira - efsanevi türk müziği 9.730 izlenme - 5 yıl önce
Muazzez Ersoy-Gönül Aşkınla (1999) - Nostalji Müzik 03:40
Muazzez Ersoy-Gönül Aşkınla (1999) - Nostalji Müzik 610 izlenme - 3 ay önce
Ahmet Kaya - Kum Gibi Super Piyona Türk Müziği Şarkılar Türküler Sözlük Piyanist Alt Sözlük E-posta 09:05
Ahmet Kaya - Kum Gibi Super Piyona Türk Müziği Şarkılar Türküler Sözlük Piyanist Alt Sözlük E-posta 10.991 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " Ahmet Kaya Kum Gibi Şarkısı" Eserini Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı ve Söyledi, Vokalist OYA YILDIZ Ona Sesiyle eşlik etti. Ahmet Kaya KUM GİBİ Şarkı Sözü ve Sözleri Martılar ağlardı çöplüklerde Biz seninle gülüşürdük Şehirlere bombalar yağardı her gece Biz durmadan sevişirdik Acımasız olma şimdi bu kadar Dün gibi, dün gibi çekip gitme Bırak da sarılayım ayaklarına Kum gibi, kum gibi ezip geçme Sonbahar damlardı damlarımıza Biz seninle sararırdık Aydınlansın diye şu kirli yüzler Biz durmadan savaşırdık Acımasız olma şimdi bu kadar Dün gibi, dün gibi çekip gitme Bırak da dolanayım ayaklarına Kum gibi, kum gibi ezip geçme Ahmet Kaya Artik seninle duramam.Bu Aksam cikar giderim. Hesabim kalsin Mahsere, elimi Yikar giderim. Sen zahmet etme Yerinden.Gürültü yapmam derinden. Parmaklarin üzerinden, Su gibi akar giderim. Artik sürersin bir Sefa.Ne Cismim kaldi ne Cefa. Sikayet etmem bu defa, Disimi sikar giderim. Bozar mi sandin Acilar.Belaya atlar giderim. Kursun gibiyim Ahuzer gibi, Dag gibi Patlar giderim. Bozar mi sandin Acilar.Belaya atlar giderim. Kursun gibiyim Ahuzer gibi, Dag gibi Patlar giderim.... Kaybetsem bile herseyi, bu Aski yirtar giderim. Sinsice olmaz gidisim.Kapiyi carpar giderim. AHMET KAYA (Malatya, 1957 - Paris, 16 Kasım 2000)yedinci albümü, Türkiye doksanlı yıllara adımını atmış, Ahmet Kaya gündemi ile ülke gündemi yine örtüşmüştür. Yeniden Başı, uzun şiirleri ve şarkı sözleri Ahmet Kaya müziği ile biraraya gelir. Bu arada ağırlıkla Türk Halk Müziği’nden örneklerin yer aldığı 'Resitaller 2' adlı albümü yayınlanır. Onuncu albümü 'Dokunma Yanarsın' ile birlikte hayatında bir takım değişiklikler gündeme gelir. Bu yeni süreçte de milyonluk satışlara imza atan Kaya, 1993’te onbirinci albümü 'Tedirgin'i çıkarır. Ertesi yıl çıkardığı 'Şarkılarım Dağlara'da hemen hemen tüm şarkı sözlerinin altına da imzasını atar. Albüm, 'Kum Gibi', 'Ağladıkça', 'Saza Niye Gelmedin' gibi parçalarla satış rekorları kırarak Ahmet Kaya diskografisinde ayrı bir yere sahip olur. Toplumsal-kültürel gelişmelerin getirdiği etkileri üretkenliğe çeviren Ahmet Kaya, 1995 yılında onüçüncü albümü 'Beni Bul' u çıkartır. Sesinin rengini ve olgunluğunu günün teknik imkanlarıyla yeniden deneyerek, ağırlıkla eski şarkıların yeni düzenledi. 1996 tarihli 'Yıldızlar ve Yakamoz' bu arada ortaya çıkar. Bunu, 1998 yılında Yusuf Hayaloğlu ve Osman İşmen’den oluşan çekirdek kadroyla hazırladığı 'Dosta Düşmana Karşı' izler.'Gak Production' isimli bir yapım firması da kuran Kaya, Kent Ozanları isimli çağdaş halk müziği yapan bir grup ve on yıldır asistanlığını yapan Çetin Oraner’in albümlerine de yapımcı olarak imza atar. Profesyonel süreci boyunca onun müziğine çeşitli isimler bulunmuşsa da Ahmet Kaya, kendisini hep toplumcu-gerçekçi sanat kategorisinde görmüştür. Dünyada ‘protest müzik’ olarak tanımlanan bu türün ülkemizdeki önemli temsilcilerinden olan Ahmet Kaya’nın en belirgin ve ayırdedici tarafı, müziğindeki geleneksel motiflerin ve ulusal kültür değerlerinden yola çıkmasıdır. Toplumsal süreçten kopmammış, olmuştur. Türkiye’nin siyasal ve toplumsal gidişatına paralel bir müzik seyri izlemiştir. Türkiye'de her söylediği söz ve şarkısı olay olan Ahmet Kaya hakkında birçok dava açıldı ve kendi deyimiyle emniyetler onun ikinci adresi oldu. Bu baskılara rağmen Kaya, kimliğini hiçbir zaman inkar etmedi ve mücadele etti. Kaya hakkında, yurtdışında verdiği konserlerde 'vatana ihanet' suçlamasıyla 3 ayrı dava açıldı. Bu davalardan biri geçtiğimiz günlerde sonuçlandı ve Kaya'nın 3 yıl 9 ay hapis cezası kesinleşti. Diğer iki davada ise, duruşmalara katılmadığı ve ifade vermediği için Kaya hakkında gıyabi tutuklama kararı verildi. Sana Yazdigim sarkiyi, Sazimdan söker giderim. Ben Aglayamam bilirsin.Yüzümü döker giderim. Ahmet Kaya Kum Gibi Piyano Keman Çello Vokal-OYA Damar Bomba Harika Özgün Şarkı Türkü Resitali Tv Dizi Müzik Kıvanç Tatlıtuğ Kuzey Enstrüman Ekşi Sözlük Piyano Alt Yapı Yeni Klasör Resital Senfoni Piyanist Ekşi Sözlük E-posta Gönder Blog Super Son Altyapı Üzeri İki Versyion Titrek Bir Vokal Turku Enstrumantal Duygusal Vokalist Versiyon Son Piyano Sözlü yorum Vokal Ezgi Sözü Nota Piyano Ezgi Etiketler Ahmetkaya, Kum kum Gibi, resital,Ahmet Kaya Kum Gibi Vokalist: OYA Piyano Keman Çello Damar Bomba Harika Özgün Şarkı Türkü Resitali soşo piano piyanist Viyolin, viyolansel oda orkestra grup, birlikte güneydoğu anadolu kürt kürd kürdi resital, sözleri hikeyesi altyapı mp3, mp4, indir, Kıvanç Tatlıtuğ, Tv Dizi, En, piyano resital solo piyano resital solo piano solo resital viyolansel violin viyolin viyola yaylı sazlar enstrüman KEMAN, ÇELLO, PİYANO, Violin, viyolansel, oda orkestra, grup, birlikte, , resital solo resital, sözleri, hikeyesi, alt yapı, Super, Son, Altyapı, Üzeri, mp3, mp4, indir, Kıvanç Tatlıtuğ, Tv Dizi, En, piyano resital solo piyano resital solo piano solo resital Ahmet Kaya Kum Gibi Vokalist: OYA Piyano Keman Çello Damar Bomba Harika Özgün Şarkı Türkü Resitali soşo piano piyanist Viyolin, viyolansel oda orkestra grup, birlikte güneydoğu anadolu kürt kürd kürdi resital sözleri hikeye altyapı mp3 mp4 indir senfoni c1386DVZ KAYA KUM, GİBİ AHMET Kaya , Super Piyona Türk Müziği Şarkılar Türküler Son Altyapı Üzeri Keman Kıvanç Tatlıtuğ TV Dizi Kuzey Enstrüman Ekşi Sözlük Piyanist Alt Sözlük E-posta Gönder Blog Ders Tuş Çalgı
Muazzez Abacı-Olmaz Ki (1994) - Nostaljik Müzik 04:52
Muazzez Abacı-Olmaz Ki (1994) - Nostaljik Müzik 493 izlenme - 2 ay önce Vurdun gittin severken,durma yeter geri gel.. Gülerken ağlattın beni giderken...
TEKBİR Itri Segah Makamı Komalı Piyano 53 Perde İle İcra Etmek Türk Osmanlı Tasavvuf Musiki Notaları 02:32
TEKBİR Itri Segah Makamı Komalı Piyano 53 Perde İle İcra Etmek Türk Osmanlı Tasavvuf Musiki Notaları 3.514 izlenme - 1 yıl önce Son Halife’nin ‘Tekbir’i Dururken Niye Şopen? Tarihi ve Kendisini Çok Sevdiğimden Habertürk Gazetesine Okurken Gazetede İlk Baktığım Yer Murat Bardakçı Köşesi olur. Yazısına Okuduğumda Konu Her Zaman ki Gibi Yine Çok İlgimi Çekti. Daha da Öte Beni Çok Müthiş Heyacanlandırdı. Araştırmacı Murat Bardakçı Bence Bu Sefer Hedefi yine 12’ den Vurmuştu. Konu Benimde Çok İlgilendiğim , Yaşadığım Bir Konu. Hem Osmanlı hem de Müzikle ilgili idi. Tarihçi Murat Bardakçı, Cenazelerde Osmanlı Marşı Dururken Şopen'in Çalınmasını Eleştirmesine Tamamen Katıldım. İtri'nin tekbiri bence de ideal. Bende Bu araştırmasını farklı pencereden inceledim. Bende İtri Tekbir Esrerini 3 Farklı Şekilde Yorumladım. 3- Üçüncü Video Çekimi; Piyano Nota Düzenlemesi Itri Tekbir eserini Komalı Piyano ile (segah makamı perdeli) çalınması. Buhurizade Mustafa ITRI nin segah tekbirinin komalı piyano ile solo icrası Itri - Kimdir?, Hayatı, Yaşamı ITRÎ: Klâsik Türk müziğini kubbe kubbe coşturan, yücelten, ilâhî bir ses, bir nefes olup gönülleri büyüleyen büyük Türk bestekârı Itrî'yi saygıyla anmak gerek... Bayram Tekbîri ve Salât-ı Ümmiye’siyle minarelerden kandil kandil yere yağan, Na’t-ı Mevlâna'sıyla Mevlâna misali âşık olan, âşkla dolan büyük müzisyen Itrî, yarattığı şaheserlerle, daha çok kitaplarda değil, Türk Milletinin gönlünde ve dilinde yaşamıştır. Bu yüzden doğduğu yıl kesin olarak bilinemiyor. XVII. yüzyılın ortalarında, yaklaşık olarak 1640 yıllarında, İstanbul’da Yenikapı Mevlevihanesi yakınında, Yayla diye anılan semtte doğdu. Asıl adı Mustafa olup Itrî mahlasını şiirlerinde kullanmıştır. Mustafa, zengin ve kibar bir aileden gelir. Müziğe karşı büyük bir aşkı vardı. Genç yaşındayken iyi bir öğrenim görerek, zamanın konservetuarları sayılan mevlevîhanelere devam ederek mevlevî olmuş, devrin müzik ustalarından ders almıştır. Bu ustaların başında, büyük bestekâr, Tanburî Hafız Post da vardır. Itrî'nin ney üflediğine ve Galata Mevlevîhanesinde bir süre neyzenbaşılık yaptığına dair bir hikâye vardır. Tekbir nedir? Bir İslam dini kavramı olan tekbir, Allah`ın herşeyden üstün, yüce, ulu olduğunu ifade eder. Allah`dan başka güç yoktur demektir. Türkçe TEKBIR (türkçe) anlamı 1. Müslümanlıkta Tanrı'nın büyüklüğünü yüceliğini anmak için söylenen ve Allahuekber sözü ile başlayan dua. TEKBIR (türkçe) anlamı 2. müslümanlıkta tanrı'nın ululuğunu anmak için söylenen ve allahu ekber sözü ile başlayan duanın adı. Tekbir hakkında bilgiler Bir İslam dini kavramı olan tekbir, Allah`ın herşeyden üstün, yüce, ulu olduğunu ifade eder. Allah`dan başka güç yoktur demektir. Allahu ekber diye söylenen tekbir İslam dininde şu ibadetlerde kullanılmaktadır: Ezanda Kamette Bayram namazında Cenaze namazında Namaza başlarken Namazın rükünlerinde Vitr namazında kunuttan önce Bayram hutbesi sırasında Namaz bitiminde tesbihte Kurban keserken Bayram günlerinde farz namazlarda Mehterde Tasavvufta Sünnet töreninde Nikahta Teşrik tekbiri, Ramazan bayramı ve Kurban Bayramı günlerinde, arefe günü sabah namazında başlar, bayramın son günü ikindi namazına kadar sürer. Teşrik tekbiri sesli olarak yapılır ve segah tekbirdir. Segah tekbiri Buhurizade Mustafa Çelebi Itri bestelemiştir: Allahu ekber, Allahu ekber, La ilahe illallahu vallahu ekber, Allahu ekber ve lillahil hamd. TEKBİR Itri Segah Makamı Komalı Piyano 53 Perde İle İcra Etmek Türk Osmanlı Tasavvuf Musiki Notaları TEKBİR,Piyano Çalmak, Klasik Türk Müziği, Osmanlı Müzikleri, Tasavvuf Musikisi, Komalı Piyano, Çaldı Koma Nedir Ne Demek Itri Segah Makamı 53 Perde İle İcra Etmek Nasıl Bilgi Türk Osmanlı Tasavvufi Musikileri Notaları Makamları Perdeli Çalınması Üçüncü Video Çekimi Nota Düzenleme Mustafa İTRİ Tekbiri Komaları Piyano Solo İcrası Eserini Koma Piano Çalgı Çal Çalmak Çalma İlahisi İlahiler Sufi İlahileri Notası Dini Müzik Allahu Ekber İtri Tam Sesler Arası Eşit Parça Yarım Sesler Arası Perde Perdesi Musiki Sesin Kulakla Çok Küçük Siyah Beyaz Tuş Tuşlar Bemol Diyez Nota Notalar Türk Müziği Itrı İtrı Çalmak Tam İkili Aralık Eşit Koma Denir Tam Ses İki Sesleri Batı Tampere Sistemi Do Gamı Aralıkları 53 Perdeleri Porte Anahtar Perdeler Türk Sanat Müziğinde Perde İsmi Solfeji Gibi Özel Adları Vardır Porte İşarete Anahtar Denilir Türk Osmanlı Tasavvuf Musikisi Rast, Dügâh, Segâh, Çargâh, Nevâ, Hüseynî, Eviç Sufi
Şehit Türküsü - Bir Askerin Annesiyim
Şehit Türküsü - Bir Askerin Annesiyim 7.874 izlenme - 4 yıl önce Söz-müzik: Erdal Altunel Müzik Yönetmeni: Bayar Şahin Kadın Ses: Selda Yazar
Muazzez Abacı-Sormadın Halimi Hiç Kalbimin Esrârı Nedir (1997) 05:23
Muazzez Abacı-Sormadın Halimi Hiç Kalbimin Esrârı Nedir (1997) 467 izlenme - 3 ay önce Tgrt Cumartesi Konserlerinden...
Piyano İle Klasik Türk Musikisi - Fikrimin İnce Gülü 05:25
Piyano İle Klasik Türk Musikisi - Fikrimin İnce Gülü 4.384 izlenme - 3 yıl önce Piyanist Güneş Yakartepe " Fikrimin İnce Gülü Klasik türk müziği " Eserinin Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı. Piyano ile icra etti ve Söyledi Vokalist BURCU Ona Sesiyle Vokal Yaptı. fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ateşli dudakların gamzeli yanakların o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ellerin ellerimde leblerin leblerimde o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni muallim ismail hakkı bey'in muhayyer-kürdî makamındaki şarkısı,şu sıralar istiklal caddesinde sema'dan duyabileceğiniz içinize eriten şarkıdır: Fikrimin İnce Gülü (roman) - Adalet Ağaoğlu'nun bir romanı Fikrimin İnce Gülü (dizi) Fikrimin İnce Gülü (Şarkı) - İsmail Hakkı Bey'in bir şarkısı FİKRİMİN İNCE GÜLÜ - KİTAP ÖZETİ KİTABIN ÖZETİ Fikrimin ince gülü Almanyalı işçi Bayram'ın bir gününün hikayesidir. Kitap da sınıfının ve konumunun bilincinde olmayan Bayram'ın ''Bayram Bey '' olma çabasının ve hayatında çok önemli bir yer taşıyan bal rengi Mercedes'i ile olan ilişkisi anlatılmaktadır. Bayram'ın küçük yaşta anne ve babası ölmüştür. Bayram amcası tarafından büyütülmektedir. Amcası da köydeki durumu iyi olmayanlardan diyebiliriz. Köyde seçim zamanıydı. Siyasetçilerden biri arabasıyla köye oy toplamaya gelmişti ve Bayram da hayatında ilk defa o zaman arabayla tanışmıştı. Siyasetçinin arabadan inişi ve köylüler tarafından bir ağa gibi karşılanması Bayramı çok etkilemiş ve kafasında sürekli şu saplantı oluşmuştu; 'bahsedecek olursak; para toplayıp Mercedes alabilmek için en yakın arkadaşını kandırarak onun yerine Almanya'ya gitmesi, sevgilisini Almanya'ya gittikten sonra hiç aramaması ve onun kendisini bekleyeceğini zannetmesi ( yani bir çiçeği susuz bırakması ) ve Mercedes'ini Almanya'daki gurbetçi komşularından ve birçok şeyden üstün tutması onu hazin sona yollamıştı. Mercedes'i ile köye vardığında hiçte umduğu gibi karşılanmamıştı. Sevgilisi bir başkasıyla evlenmişti ve hiç arayıp sormadığı amcası vefat etmişti. Bu yaşanan olaylar ise ona her şeyin bir Mercedes den ibaret olmadığını göstermişti Kitaptan çıkarttığım sonuç itibariyle kitabı değerlendirecek olursam; KİTABIN KONUSU: Bayram'ın Kapıkule sınır kapısından, köyüne gidene kadar yolda geçen zamanı anlatıyor. ANA FİKİR: Hayatta ne olursa olsun hiçbir şey en özel arkadaşlarımızın önüne geçmemeli. Eğer o şeyi yapmak istesek bile, bunu arkadaşımıza anlatmalıyız, yani kendimize bir amaç belirlerken bu amaca ulaşmadaki izlediğimiz yola dikkat etmeliyiz. Başkalarına zarar vermeden, iyi düşünüp, iyi tartarak ve ben duygusundan uzak hareket etmeliyiz. Yani bencil olmamalıyız. Kitapta Zamanlar: Kitapta yaşanan zamanla yazarın kitabı yazdığı zaman arasında pek fark yoktur. Romanda geriye dönüşlerle Bayram'ın geçmişindeki önemli olayları neredeyse tüm vakti orada geçmektedir. Ayrıca Bayram'ın yolda durakladığı köfteci, berber, otopark, çorbacı, araba vapuru v.b. de mekanlardan bazılarıdır. Karakterler:Birinci Dereceden Karakterler: Bayram:Kitapta birinci dereceden karakter olarak bir tek Bayram`ı gösterebiliriz. Bayram otuz dört yaşında, yüzünde bir kazadan kalma yara izi olan Almanya'da çalışan bir işçi Ayrıca kitapta betimlenmeyen yardımcı karakterlerden bazılar şunlardır: Bayram'ın amcası, Remzi, İbrahim, Veli, Solmaz, Ayfer, Nuran Hanım... DİL VE ANLATIM: Yazarın dili akıcı ve anlaşılırdır. Günlük konuşma dili kullanılmıştır. Her şey olduğu gibi anlatılmıştır. İlginç benzetmelerle renklendirilmiş tasvirler kitapta sıklıkla yer almıştır Piyano, Klasik Türk Müziği, FİKRİMİN İNCE GÜLÜ, Şarkıcı, Kalbimin, Şen Bülbülü, Vokal ,Şan ,Ses, MP3 ,Piano solo, fikir ,BAŞ ,öğretmeni ,Kalp,yürek,aşk yaktın beni o gün gördüm seni çapkın ben ateşli dudak gamze yanak ellerin ellerimde lebo gün ki gördüm sen zalim Kategori,Lisans,Standart,Lisansı,Enstrümantal piyano,Senfoni,saz eseri,eski,piano solo,Fon Müzikleri,Türkü,şarkıMelodi,Kitap,Beste,makam,peşrev,fasıl,Osmanlı,sultan,muhteşem,tarihi,KTM,tarihi,eser,harika,güzel,Müziği Digital Dijital Diji Digi Türkü Resital Site Yamaha Piyanist Klavye Org peşrev Fasıl Osmanlı saray Parça Senfonisel Saz Eseri Çok Sesli Eşlik Nota yaz Piyano çaldı Araştırma Enstitüsü tayin çalışmıştı Türk Musikisi yepyeni hava canlı Fon Çok Sesli Eşlik Notası Piyano Klasik Türk Müziği FİKRİMİN İNCE GÜLÜ Şarkıcı: Burcu Kalbimin Şen Bülbül Vokal Şan Piano solo KLASİK TÜRK MUSİKİSİ Piyano FİKRİMİN İNCE GÜLÜ Şan: Burcu Kalbimin Şen Bülbül Piano Solo Sound Sol Gül
Muazzez Ersoy-Sevil De Sevme (1998) 02:22
Muazzez Ersoy-Sevil De Sevme (1998) 321 izlenme - 3 ay önce
Fikrimin İnce Gülü Vokalist-OYA Kalbimin Şen Bülbülü Piyano Resitali Çal Türk Ses Klasik Müzik Sanat 04:44
Fikrimin İnce Gülü Vokalist-OYA Kalbimin Şen Bülbülü Piyano Resitali Çal Türk Ses Klasik Müzik Sanat 4.680 izlenme - 3 yıl önce Fikrimin İnce Gülü Vokal: Oya Yıldız Kalbimin Şen Bülbülü Piyano Resitali Çal Türk Ses Klasik Müzik Güneş Yakartepe " Fikrimin ince gülü Kalbimin şen bulbulu" Parçasını Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı ve Söyledi, Vokalist Oya Yıldız Ona eşlik etti. fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ateşli dudakların gamzeli yanakların o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ellerin ellerimde leblerin leblerimde o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni muallim ismail hakkı bey'in muhayyer-kürdî makamındaki şarkısı,şu sıralar istiklal caddesinde sema'dan duyabileceğiniz içinize eriten şarkıdır: Fikrimin İnce Gülü (roman) - Adalet Ağaoğlu'nun bir romanı Fikrimin İnce Gülü (dizi) Fikrimin İnce Gülü (Şarkı) - İsmail Hakkı Bey'in bir şarkısı adalet ağaoğlu'nun 1976 tarihli romanı. kitap 1987'de tunç okan tarafından sinemaya da uyarlandı. almanya'da çöpçü olarak çalışan bayram'ın sonunda en büyük hayali olan sarı mercedesi alıp türkiye'ye dönerken başından geçenleri ve geri dönüşlerle (flashback) de almanya'ya gidiş öyküsünü anlatır. bayram'ı oynayan ilyas salman'ın bence oyunculuk açısından zirvedeki filmidi muallim ismail hakkı bey'in muhayyer-kürdî makamındaki şarkısı,şu sıralar istiklal caddesinde sema'dan duyabileceğiniz içinize eriten şarkıdır: aramalar: sema moritz fikrimin ince gülü sözleri, sema fikrimin ince gülü notaları, sema fıkremın ınce gulu sarkı sozu, şevval sam şarkıları fikrimin ince gülü, ince saz - fikrimin ince gulu sözleri, fikrimim ince gülü sözleri sema, sema moritz şarkı, müzeyyen sener fikrimin ince gülü şarkı sözü, flkrimin ince gülü şarkı sözü, müzeyyen senar fikrimin ince gülü şarkı sözleriFikrimin ince gülü Almanyalı işçi Bayram'ın bir gününün hikayesidir. Kitap da sınıfının ve konumunun bilincinde olmayan Bayram'ın ''Bayram Bey '' olma çabasının ve hayatında çok önemli bir yer taşıyan bal rengi Mercedes'i ile olan ilişkisi anlatılmaktadır. Bayram'ın küçük yaşta anne ve babası ölmüştür. Bayram amcası tarafından büyütülmektedir. Amcası da köydeki durumu iyi olmayanlardan diyebiliriz. Köyde seçim zamanıydı. Siyasetçilerden biri arabasıyla köye oy toplamaya gelmişti ve Bayram da hayatında ilk defa o zaman arabayla tanışmıştı. Siyasetçinin arabadan inişi ve köylüler tarafından bir ağa gibi karşılanması Bayramı çok etkilemiş ve kafasında sürekli şu saplantı oluşmuştu; ''benimde bir gün arabam olacak ve beni de köyde bu şekilde karşılayacaklar'' kafasında bu düşünce vardı. Otuz, otuz beş yaşına değin hep bu hayalinin peşinde koştu. Sonuçta hayalini gerçekleştirdi. Yani bir Mercedes sahibi oldu. Ama hiçbir şey umduğu gibi olmamıştı yani mutlu son yoktu! Çünkü Mercedes'e ulaşma isteği ve bu isteğe ulaşma esnasında izlediği yol yanlıştı. Her şeyin bir Mercedes'e sahip olmakla hallolacağını düşünmesi ve bu yanlış düşünceyi gerçekleştirmede izlediği yanlışlar! Bu yanlışlardan kısaca bahsedecek olursak; para toplayıp Mercedes alabilmek için en yakın arkadaşını kandırarak onun yerine Almanya'ya gitmesi, sevgilisini Almanya'ya gittikten sonra hiç aramaması ve onun kendisini bekleyeceğini zannetmesi ( yani bir çiçeği susuz bırakması ) ve Mercedes'ini Almanya'daki gurbetçi komşularından ve birçok şeyden üstün tutması onu hazin sona yollamıştı. Mercedes'i ile köye vardığında hiçte umduğu gibi karşılanmamıştı. Sevgilisi bir başkasıyla evlenmişti ve hiç arayıp sormadığı amcası vefat etmişti. Bu yaşanan olaylar ise ona her şeyin bir Mercedes den ibaret olmadığını göstermişti! Kitaptan çıkarttığım sonuç itibariyle kitabı değerlendirecek olursam;KİTABIN KONUSU:Bayram'ın Kapıkule sınır kapısından, köyüne gidene kadar yolda geçen zamanı anlatıyor. ANA FİKİR: Hayatta ne olursa olsun hiçbir şey en özel arkadaşlarımızın önüne geçmemeli. Eğer o şeyi yapmak istesek bile, bunu arkadaşımıza anlatmalıyız, yani onu kandırarak yapmamalıyız. Bir şeye ulaşmak uğruna, hırs uğruna sevdiklerimizi kırmamalı, onları unutmamalıyız. Gün gelir bakmışız ki onlar yok olmuş, ama mal mülk var. Fakat sevdiklerimiz olmadan onlar da yalan. Sonuçta kendimize bir amaç belirlerken bu amaca ulaşmadaki izlediğimiz yola dikkat etmeliyiz. Başkalarına zarar vermeden, iyi düşünüp, iyi tartarak ve ben duygusundan uzak hareket etmeliyiz. Yani bencil olmamalıyız. Kitapta Zamanlar:Kitapta yaşanan zamanla yazarın kitabı yazdığı zaman arasında pek fark yoktur. Romanda geriye dönüşlerle Bayram'ın geçmişindeki önemli olayları da öğreniyoruz. Piyano caz nedir Resitali çal tarih oyun fiyat ucuz uzman üstad uygulama bilgisayar alet ara mp3 Dinle aksesuar eğitimi kursu dersi albüm al ajans akademi çal öğren öğren öğretmeni hocası öğreniyorum öğret öğrenmek bilmek gösteri kültür merkezi salonu konser teknik dinle seyret Bul enstrümantal eğitimi okulu lise egzersiz etüd eser festival fon forom filmi gam hoca öğretmen jazz jenerik keman kaç marka metod müzikleri melodi usta master sınıf yetenek çocuk küçük piyanist çocuk parça play eser pano kiralık rock rak sesi solo satın al fiat fiyat tuş tamir tamirci taşıma terim tarihi teli şarkı şarkısı ekşi sözlük ansiklopedi kitap söz usb uzaman tv trt müzik trtmüzk kral televizyon ünlü üretici usta üzerinde virtiöz virtüöz vikipedi ney keman Profesyonel Akustik piyano vst stüdyo proje yeni başlayanlar yarışma sözleri arabesk fantezi halk sanat sanatçı vokal zeybek Rumeli türkiye oyun oyna org öğrenme online öğrenmek oyuncak video kurs beceri mp4 ses nota nerdir nerede nasıl kim öğrenme samsung radyo ritim ritm romantik resital solfej sehpa sandalye sesi nakliye liste konsol sözler satın al satışı sat al foto youtube yazılım zil sesi karaoke altyapı alt yapı wiki zor kolay süper ücret tam resital fiyatları çal dinle tarihçe indir programı oyunları ilgili aramalar dinletisi slow dersleri akordu metod başlangıç cover çalma çalgı çalan çeşit çalma çalmak yöntem eğitmen iPhone ipod ipad pad ikinci el İngilizce Türkçe türk piyano nasıl çalınır videoları tuşları şarkıları İstanbul türk turk turku beste virtüözleri fon müzikleri piyano solo piyano resital piyano fon müzikleri piyano enstrümantal oyun havası özel ders öğrenmek öğren öğrenci ölçü özel kurs master klas youtube resital solo koro topluluk orkestra alıştırma
İstanbul Tarihi Türk Müziği - Yeniçeri Marşı 01:57
İstanbul Tarihi Türk Müziği - Yeniçeri Marşı 4.098 izlenme - 5 yıl önce
Çift Kişi - 4 El Piyano Nihavend Longa Enstrumantel Piyanistler Kevser Hanım Oynak Oyun Hava Double 01:54
Çift Kişi - 4 El Piyano Nihavend Longa Enstrumantel Piyanistler Kevser Hanım Oynak Oyun Hava Double 3.164 izlenme - 3 yıl önce Çift Kişi (4 El ) Piyano NİHAVEND LONGA-Piyanistler 1-Özgür Savaş Güney 2-Güneş Yakartepe Kevser Hanım Enstrumantel Fon Nıhavent Klasik turk sanat muzigi trt bayram neşeli oyun havası dans dansöz raks göbek Oyna şen 3 VTR NİHAVEND LONGA" İki Kişi Dört El ama Pardon 3 El piyano ile Çaldı.- Besteci Kemanî Kevser Hanım Nihavend makamın da yazılmış 2/4 lük ölçüde bir eserdir. sanat müziği enstrumanlarında nihavent makamının yeri olan ve batı müziğinde karşılığı sol minör tonuna denk düşen yerden çalınır. zaman zaman geçici değiştiriciler almasına rağmen ait olduğu makamın özelliklerini tam olarak yansıtır. athena'nın da zamanında bu parçayı sikmişliği vardır.Osmanlıda bazı kadın bestekârlar Kadın bestecilerimiz konusunda muhalled bir eser neşreden besteci Turhan Taşan'ın hazırladığı "Kadın Besteciler" kitabı dün ve bugünün, şehir ve taşranın kuşatılmışlığı arasında kadın bestecilerimizin hiç azımsanmayacak derecede olduğunu gösteriyor. Burada özellikle saray çevresinde beste, güfte, saz yönüyle musikimizi önemli derecede icra etmiş bazı isimleri anmak yerinde olacaktır: Farabi (870-950) ve Ibni Sina (980-1037) 'dan sonra Türk musikisinde 200 senelik bir sessizlik olusmustur. Daha sonra Safiüddini Urmevi, Sultan Veled ve Abdülkadir Meragi gibi bestekarlar Farabi ve Ibni Sina'nin yani sira bu dönemde yasamis ve Buselik, Çargah, Hicaz, Hüseyni, Kürdi, Isfahan, Evç, Muhayyer, Neva, Nikriy, Rast, Saba, Ussak, Yengüle, Mahur, Sehnaz, Beyati, Hisar, Hümayun ve Nihavend makamlarini tertib etmislerdir. (bakınız: türk, sen, din, gül, abd, sessizlik, nev, ses, son, gibi) NIHAVEND MAKAMI: Oğlak Burcu (Yay Burcu) . Satürn, Jüpiter. Toprak- Ateş tabiatlı. Sıcak-kuru yapıdadır. Öğleden sonra (ikindi) zamanı etkisi fazladır. Sarı safra, gündüz ve erkek bağlantılıdır. Kan dolaşımı, karın bölgesi, kalça, uyluk ve bacak bölgelerine etkilidir. Kulunç, bel ağrısı ve tansiyon rahatsızlıklarına faydalıdır. Kuvvet ve barış duygusu verir. Akıl hastalıklarına etkili olduğu konusunda önemli bilgiler vardır. En eski makamlardandır. Ebu-selik kelimesinden geldiği söylenmektedir (Güzel yazma ve söyleme yeteneği) . araklandigi yer (bakınız: zaman, güzel, akıl, erkek, anı, bilgi, esin, kelime, barış, toprak) Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin. • nihavent sözlükteki anlamları Türkçe - Türkçe sözlük nihavent anlamı Türk anlamı:nihavent; türk müziğinde bir makam adı; batı müziğindeki sol minördür nihavend 1. 1. iran'ın batı yöresinde ünlü bir kent. 2. musikide bir makam. 2.İran'ın batı tarafında meşhur bir şehir adı. Osmanlı/Türk kültüründe kadının konumu ve sosyal profili, çetrefilli bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Kadının toplumun içinde olmadığı, toplumsallıktan soyutlanmış bir şekilde sarayda resmedildiği, buradan hareketle, üretim ilişkilerinde aktif rol oynayamadığı görüşlerinin aksine kadının hayatın içinde sanatla, musikiyle var olduğunu görüyoruz. Buradan hareketle, Osmanlı kadını üzerine mahrem kalmış önemli bir bahis de Osmanlı kadınının musiki ile olan ilişkisidir. Bu hususta yazılmış sınırlı sayıda makale gösteriyor ki henüz Saray dışına çıkarıp konuşamadığımız Osmanlı kadınını, musiki konusunda da konuşup tartışamıyoruz. Osmanlı kadınının mahrem tarihi gibi Osmanlı kadınının musiki tarihi de henüz çok sınırlı sayıda bilinen tarafıyla önümüzde ve perdelerinin aralanmasını bekliyor. Eldeki verilere, yazılan makalelere bakarak diyebiliriz ki Osmanlı kadını pek çok konuda olduğu gibi, musiki konusunda da kendi içinde icracıları, bestekârları, saz sanatçıları ile önemli bir mevkide bulunuyor. Türk Musikisi’nin temel kaynakları incelendiğinde bu kaynaklar genelde Osmanlı müziğinin şehirlerde icra edilen tarzını anlatmaktadır ve bu kaynaklardan elde edilen bilgiler doğrultusunda kadının müzikal kimliğinin önemi Osmanlı saray ve şehir hayatı içinde görsel ve yazılı belgelerle tespit edilmektedir. Osmanlı dönemi musiki hayatı içinde kadının müzikal rolünü belirleyen ve araştırmacılara ışık tutan kaynakların başında ise yazılı ve tasviri belgeler gelmektedir. Osmanlıda kadın ve musiki: Gözlemler, tasvirler, kaynaklar Osmanlı/Türk müzik kültürünün asıl öğelerinden ve temel kaynaklarından biri de kadınlardır. Kadınların müzik uygulamaları kent-saray muhitinde farklı, yerel-taşra muhitinde farklı karakterlerde karşımıza çıkar. Osmanlıda kadının musiki ile resmedildiği en temel sanat eserleri minyatürlerdir. Bu minyatürler sarayın içerisini ve daha çok meşk sahnelerini tasvir etmiştir. 15. yy. Fatih dönemine ait minyatürde çeng ve def çalan kadınlar, erkeklerle birlikte müzik icra etmektedir. Fatih Sultan Mehmet zamanında yaşayan Tursun Bey, Fatih’in çocuklarının sünnet düğününü anlatırken cariye muganniyelerden ve çaldıkları sazlardan bahsetmiştir. 17. yy.’da Osmanlı sarayında bulunmuş Leh asıllı Ali Ufkî sarayın harem dairesindeki musiki faaliyetlerinden bahsederken Sultanın düğününde çalgı çalan ve raks eden kadınları detaylı bir şekilde anlatmaktadır. Türetilmiş Kelimeler (bis) nihavendı, niha, nihab, nihad, nihade, nihadı, nihavendı, ilanihaye, manihaizm, nihai p2- nıhavend enstüramantal nihavend longa türk müzik beste kemanî kevser hanım makam nim sofyan İcra sazende trt muzik fasıl taksim peşrev ira (nedir ne demek). Kayıt tarihi : 1 Double
İstanbul Tarihi Türk Müziği - Mehter Marşı 02:33
İstanbul Tarihi Türk Müziği - Mehter Marşı 3.058 izlenme - 5 yıl önce
Ahmet Hoşsöyler - Gülünce Gözlerinin İçi Gülüyor- Hicaz 03:13
Ahmet Hoşsöyler - Gülünce Gözlerinin İçi Gülüyor- Hicaz 1.827 izlenme - 3 yıl önce ESKİ PLAKLARDAN (1979)
Gülümser Başak - Kimseye Etmem Şikayet 03:32
Gülümser Başak - Kimseye Etmem Şikayet 6.140 izlenme - 7 yıl önce değerli tsm sanatçısı gülümser başak'tan bir türk sanat müziği eseri olan kemanî serkis efendi 'den kimseye etmem Şikâyet yorumu kimseye etmem şikâyet kimseye etmem şikâyet, ağlarım ben hâlime titrerim mücrim gibi baktıkça istikbâlime perde-(y)i zûlmet çekilmiş korkarım ikbâlime titrerim mücrim gibi baktıkça istikbâlime
Fasl-ı Muhabbet - Hüzzam Fasıl 26:03
Fasl-ı Muhabbet - Hüzzam Fasıl 828 izlenme - 1 yıl önce En hüzünlü şarkıları içinde barındıran hüzzam makamına ait nadide şarkılardan oluşan şahane bir fasıl. Biraz da hüzünlenelim.
1000 Yıllık Türk Müziği 04:26
1000 Yıllık Türk Müziği 776 izlenme - 2 yıl önce 1000 yıllık Türk Müziği
Nurdan Torun-Bakmıyor Çeşm-İ Siyah - Nostalji Müzik 07:31
Nurdan Torun-Bakmıyor Çeşm-İ Siyah - Nostalji Müzik 96 izlenme - 1 ay önce
Akustik solo Piyano HİCAZ SAZSEMAİSi Piano Sound Saz Eseri Semaisi Semai ESERLERİ Melodik Fon klasik 06:53
Akustik solo Piyano HİCAZ SAZSEMAİSi Piano Sound Saz Eseri Semaisi Semai ESERLERİ Melodik Fon klasik 2.104 izlenme - 3 yıl önce Saz Eserlerimizi Hiç Akustik Piyano Tuşları Sesleri ile Hiç Polifonik Dinlediniz mi?. Polifonik Çok sesli Hazırladığım Armonileri Acaba Sevecek misiniz? Eserleri Dinleyince Çok güzel ve Farklı bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Enstrümantal Türk Klasik Müziği Saz Eserleri Solo Piyano Serisi: 3 Piyanist Güneş Yakartepe, "Hicaz SazSemai Refik Talat Alpman" Müziğini Polifoni Şekilde Akustik Piyano ile Melodik form ile çaldı. REFİK TALAT ALPMAN Refik Talat Alpman 1873 yılında İstanbul'da doğdu Musikiye meraklı sanattan anlayan çağının ustalarını toplayarak evinde musiki icra ettiren Şirket i Hayriye idare meclisi üyelerinden Bekir Talat Bey'in oğludur Eskiden Udi Refik Talat Bey en çok Bebekli Refik Talat adı ile bilinen sanatkar daha sonra Alpman soyadını almıştır Öğrenimini Saint Gabriell Fransız okulunda tamamladıktan sonra Galatasaray Sultanisi'nden mezun oldu Erken yaşlarda baba mesleğine intisab ederek babasının ölümünden sonra Liman Şirketi nde memuriyete başladı Cenazesi İstanbul'a getirilerek Bebek Sahil mezarlığında toprağa verildi Sessiz sakin yaşamayı seven toplum içine girmeyen ölünceye kadar Bebek'te Ehram Yokuşu'nun üstündeki köşkünde oturan sanatını başkasının zevkine alet etmeyen sazını içinden geldiği zaman çalan sanatkardı Son derece terbiyeli nazik yaratılışta olan Refik Talat Bey evine eşine çok bağlıydı Hiç çocuğu olmamıştır Türk Musikisi'ni çok küçük yaşında evlerine gelen Rauf Yekta Bey Kanuni Hacı Arif Bey zaman zaman Tanburi Cemil Bey Cemil Bey'in kardeşi Tanburi Ahmed Bey Medeni Aziz Efendi'nin oğlu tanburi Zühdi Bey Udi Nevres Bey Reşad Erer Ahmed Irsoy Dr Suphi Ezgi gibi sanatkarları dinleyerek tanıdı Çocuktaki istidadi önce babası sezdi İlk musiki hocası Zühdi Bey'dir Sonra Kanuni Hacı Arif Bey'den makam usul dersleri aldı En sonunda Nevres Bey'den ud derslerine başladı Kısa zamanda büyük gelişme göstererek hocasının takdirini kazandi Ancak o gittikçe gelişen istidadına kendi kişiliğini sanat anlayışını katarak üstün teknik elde etmişti Kendisinden on yedi yıl ders alan Necmi Rıza Alışkan hatırasında şunlan söylüyor İstanbul Konservatuvarı icra heyetinde bulunduğum sıralarda gün mesai odasına girdiğim zaman arkadaşlarının melih yüzlü hürmet telkin eden tavırlı zatın etrafında ihtiram ile dizilmiş olduklarını gördüm Kemal Niyazi Seyhun Bey bana bu zatın Şerif Muhiddin Bey olduğunu söyledi tanıştırdı Kendileri eser okumamı arzu ettiler Okudum nezaket icabı beni taltif ettiler hocamın kim olduğunu sordular Refik Talat Bey dediğim zaman Sizi iki kerre tebrik ederim Türkiye'de Refik Bey gibi ud çalan ikinci kimse yoktur buyurdular Sözlü eserleri Bahariye Mevlevi hanesi şeyhi Hüseyin Fahreddin Dede Rauf Yekta Bey özellikle Ahmed Irsoy'dan öğrendi Çok kudretli hanende olan sanatkar hocalarından geleneksel ses icramızın bütün inceliklerini öğrenmiş bu tekniği öğrencilerine öğretmiştir Ahmed Irsoy öğrencileri arasında Refik Talat Bey'in ayrı seçkin yeri olduğunu her zaman söylermiş demiş Gerek İstanbul r saz ses icrasında ud ustalığından sık sık söz ederler Nevres Bey'in icrasından daha teknik yol izlediğini üstün başarı elde ettiğini söylerlerdi Maalesef plak doldurmamış icrasından örnek günümüze gelmemiştir Refik Talat Bey çok öğrenci yetiştirmiştir Bunlar arasında Udi Hayriye Örs Dr Cemal Kamil avukat Suat Bey özellikle saz ses icrasında büyük başarı elde etmiş Sekiz saz semaisi ile şarkısı biliniyor Türk Musikisi Tarihi kitabından alınmıştır Acemaşiran Saz Semaisi Hicaz Saz Semaisi Hüzzam Saz Semaisi Kürdilihicazkar Saz Semaisi Mahur Saz Semaisi Nihavend Saz Semaisi Suzinak Saz Semaisi Derneğimiz 11 Nisan 2013 Perşembe akşamı saat 20 30'da Selâhattin Akçiçek Konser Salonu'nda KONAK Hicaz SazSemai Refik Talat Alpman Nihavend Makam Enstrumantal Saz Eseri v2 Fon Müzikleri Karaoke Ezgi Slow Sözsüz Melodi Ezgisel Melodik Melodisel Piyano Karaoke Melodi Fon Müzikleri SENFONİK SAZ ESERLERİ Piyano HİCAZ SAZSEMAİ Refik Talat Alpman Makam Enstrumantal Saz Eseri Semaisi Semai Fon Müzikleri Musikileri Karaoke Ezgi Slow Sözsüz Melodi Ezgisel Melodik Melodisel Anasayfa Dernekler Etkinlikler Videolar Basında Duyurular İletişim Müzik Bilgileri Fasıllar Besteciler Makamlar Müzik Teorisi Türk Müziği Makaleler Dış Duyurular Türk Müziği ses eğitimi alan öğrenci Klasik Batı Müziği Gelişimi Türkçe Gelişimi Cumhuriyet Dönemi Cumhuriyet Dönemi görüşler Atatürk Müzik Sevgisi Asevdiği şarkılar notaları Nihavend derlenmiş bilgilere Makamlar Fasıllar derleme beste rüzgar polifoni polifonik Tarihi hakkında dökümanlar notaları arşivi teorik bilgileri pratik Hıcaz Sazlar Semaı Akustik solo Piyano HİCAZ SAZSEMAİSi Piano Sound Saz Eseri Semaisi Semai ESERLERİ Melodik Fon klasik türk musikileri , hicaz saz semaisi, klasik türk müziği , fon müzikleri,enstrümantal saz eserleri enstrumantal müzikler
Fikrimin İnce Gülü Vokal: Oya Yıldız Kalbimin Şen Bülbülü Piyano Resitali Çal Türk Ses Klasik Müzik 04:44
Fikrimin İnce Gülü Vokal: Oya Yıldız Kalbimin Şen Bülbülü Piyano Resitali Çal Türk Ses Klasik Müzik 3.283 izlenme - 3 yıl önce Güneş Yakartepe " Fikrimin ince gülü Kalbimin şen bulbulu" Parçasını Senfoni Çok Sesli Eşlik Notalarını yazdı ve Dijital Piyano ile çaldı ve Söyledi, Vokalist Oya Yıldız Ona eşlik etti. fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ateşli dudakların gamzeli yanakların o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ellerin ellerimde leblerin leblerimde o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni muallim ismail hakkı bey'in muhayyer-kürdî makamındaki şarkısı,şu sıralar istiklal caddesinde sema'dan duyabileceğiniz içinize eriten şarkıdır: Fikrimin İnce Gülü (roman) - Adalet Ağaoğlu'nun bir romanı Fikrimin İnce Gülü (dizi) Fikrimin İnce Gülü (Şarkı) - İsmail Hakkı Bey'in bir şarkısı adalet ağaoğlu'nun 1976 tarihli romanı. kitap 1987'de tunç okan tarafından sinemaya da uyarlandı. almanya'da çöpçü olarak çalışan bayram'ın sonunda en büyük hayali olan sarı mercedesi alıp türkiye'ye dönerken başından geçenleri ve geri dönüşlerle (flashback) de almanya'ya gidiş öyküsünü anlatır. bayram'ı oynayan ilyas salman'ın bence oyunculuk açısından zirvedeki filmidi muallim ismail hakkı bey'in muhayyer-kürdî makamındaki şarkısı,şu sıralar istiklal caddesinde sema'dan duyabileceğiniz içinize eriten şarkıdır: aramalar: sema moritz fikrimin ince gülü sözleri, sema fikrimin ince gülü notaları, sema fıkremın ınce gulu sarkı sozu, şevval sam şarkıları fikrimin ince gülü, ince saz - fikrimin ince gulu sözleri, fikrimim ince gülü sözleri sema, sema moritz şarkı, müzeyyen sener fikrimin ince gülü şarkı sözü, flkrimin ince gülü şarkı sözü, müzeyyen senar fikrimin ince gülü şarkı sözleriFikrimin ince gülü Almanyalı işçi Bayram'ın bir gününün hikayesidir. Kitap da sınıfının ve konumunun bilincinde olmayan Bayram'ın ''Bayram Bey '' olma çabasının ve hayatında çok önemli bir yer taşıyan bal rengi Mercedes'i ile olan ilişkisi anlatılmaktadır. Bayram'ın küçük yaşta anne ve babası ölmüştür. Bayram amcası tarafından büyütülmektedir. Amcası da köydeki durumu iyi olmayanlardan diyebiliriz. Köyde seçim zamanıydı. Siyasetçilerden biri arabasıyla köye oy toplamaya gelmişti ve Bayram da hayatında ilk defa o zaman arabayla tanışmıştı. Siyasetçinin arabadan inişi ve köylüler tarafından bir ağa gibi karşılanması Bayramı çok etkilemiş ve kafasında sürekli şu saplantı oluşmuştu; ''benimde bir gün arabam olacak ve beni de köyde bu şekilde karşılayacaklar'' kafasında bu düşünce vardı. Otuz, otuz beş yaşına değin hep bu hayalinin peşinde koştu. Sonuçta hayalini gerçekleştirdi. Yani bir Mercedes sahibi oldu. Ama hiçbir şey umduğu gibi olmamıştı yani mutlu son yoktu! Çünkü Mercedes'e ulaşma isteği ve bu isteğe ulaşma esnasında izlediği yol yanlıştı. Her şeyin bir Mercedes'e sahip olmakla hallolacağını düşünmesi ve bu yanlış düşünceyi gerçekleştirmede izlediği yanlışlar! Bu yanlışlardan kısaca bahsedecek olursak; para toplayıp Mercedes alabilmek için en yakın arkadaşını kandırarak onun yerine Almanya'ya gitmesi, sevgilisini Almanya'ya gittikten sonra hiç aramaması ve onun kendisini bekleyeceğini zannetmesi ( yani bir çiçeği susuz bırakması ) ve Mercedes'ini Almanya'daki gurbetçi komşularından ve birçok şeyden üstün tutması onu hazin sona yollamıştı. Mercedes'i ile köye vardığında hiçte umduğu gibi karşılanmamıştı. Sevgilisi bir başkasıyla evlenmişti ve hiç arayıp sormadığı amcası vefat etmişti. Bu yaşanan olaylar ise ona her şeyin bir Mercedes den ibaret olmadığını göstermişti! Kitaptan çıkarttığım sonuç itibariyle kitabı değerlendirecek olursam;KİTABIN KONUSU:Bayram'ın Kapıkule sınır kapısından, köyüne gidene kadar yolda geçen zamanı anlatıyor. ANA FİKİR: Hayatta ne olursa olsun hiçbir şey en özel arkadaşlarımızın önüne geçmemeli. Eğer o şeyi yapmak istesek bile, bunu arkadaşımıza anlatmalıyız, yani onu kandırarak yapmamalıyız. Bir şeye ulaşmak uğruna, hırs uğruna sevdiklerimizi kırmamalı, onları unutmamalıyız. Gün gelir bakmışız ki onlar yok olmuş, ama mal mülk var. Fakat sevdiklerimiz olmadan onlar da yalan. Sonuçta kendimize bir amaç belirlerken bu amaca ulaşmadaki izlediğimiz yola dikkat etmeliyiz. Başkalarına zarar vermeden, iyi düşünüp, iyi tartarak ve ben duygusundan uzak hareket etmeliyiz. Yani bencil olmamalıyız. Kitapta Zamanlar:Kitapta yaşanan zamanla yazarın kitabı yazdığı zaman arasında pek fark yoktur. Romanda geriye dönüşlerle Bayram'ın geçmişindeki önemli olayları da öğreniyoruz. Piyano Resitali, piano, resital,PİYANOLAR RESİTAL Repertuar,Piyanist Resital, Resıtal,resıtali,konser, akustik kuyruklu büyük Fikrimin İnce Gülü Kalbimin Şen Bülbülü Notalar Sözleri Fikrimin ince gülü, kalbimin şen bülbülü. O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın ben. Ellerin ellerimde, leblerin leblerimde. O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın beni. Ateşli dudakların, gamzeli yanakların. O gün ki gördüm seni, yaktın ah .sarkilar notalar blog spot Acemkürdi Makamı Şarkılar Notalar Sözleri Fikrimin İnce Gülü Gönlümün Şen Bülbülü • Firkat-i yâr beni yaktı dem-â-dem âh ü zâr oldum • İntizâr-ı makdeminle reh-güzârın gözlerim • Leyl olur ki hüzn içinde her hefes bir ah olur • Rüzgar Uyumuş Ay Dalıyor Her Taraf Issız • Söyleyin nerde ... Fikrimin ince gülü, kalbimin şen bülbülü O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın ben Ellerin ellerimde, leblerin leblerimde O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın beni Ateşli dudakların, gamzeli yanakların O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın beni Beste: Muallim İsmail hakkı bey Makam: Acemkürdî Usûl: Semai Saz,Semai,Beste,Makam,Acemkürdi,Usul,Semai,acem,kurdi Saz,Eseri,Solo,Piyano,fikir,kalın,gül,kırmızı,Piyanist,Resitali,Kasik,Türk,Müziği,Digital,Dijital,Diji,Digi,Türkü,Resital,Site,Yamaha,Piyanist,Klavye,Org,Nihavent,Nihaved,Makam,Beste,Bestekar,Besteci,Semai,peşrev,,Fasıl,Osmanlı,saray,Parça,Senfonisel,Saz,Çok,Sesli,Eşlik,Nota,yaz,Piyano,çaldı,Araştırma,Enstitüsü,tayin,çalışmıştı,Türk,Musikisi,yepyeni,hava,canlı,,Güneş,Yakartepe,getiren
Muazzez Ersoy-Bir Fincan Kahve Olsam (2009) 03:42
Muazzez Ersoy-Bir Fincan Kahve Olsam (2009) 508 izlenme - 9 ay önce Şarkı Sözleri (lyrics): Dün akşam yolda gördüm, seni yıllardan sonra Bir yabancı gibiydin, dönüp bakmadın bana Bunu senden ummazdım, çok kırıldım ben sana Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı Ömrümü sana verdim, dönüp baksan ne vardı? Belki görmem bir daha, seni ömrüm boyunca Üzülüp ağlar mıydın, öldüğümü duyunca? Eline ne geçerdi, beni kabre koyunca? Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı Ömrümü sana verdim, dönüp baksan ne vardı?