Hoşgeldiniz!

Yabancı Müzik Dinle

Demi Lovato - Warrior Türkçe Altyazılı Çeviri 03:46
Demi Lovato - Warrior Türkçe Altyazılı Çeviri 143.029 izlenme - 4 yıl önce Demi Lovato - Warrior Türkçe Altyazılı Çeviri
Martin Garrix Ft. Avicii & Lmfao - Sexy Proxy Brother 04:37
Martin Garrix Ft. Avicii & Lmfao - Sexy Proxy Brother 89.631 izlenme - 3 yıl önce Gelde oynama ! 2014 Martin Garrix vs. Avicii vs. LMFAO - Sexy Proxy Brother
Anise K - Walking On Air Ft Snoop Dogg & Bella Blue 03:48
Anise K - Walking On Air Ft Snoop Dogg & Bella Blue 141.101 izlenme - 4 yıl önce Music Video By Anise K Performing Walking On Air (ft Snoop Dogg & Bella Blue). (c) 2012 Global Vision Entertainment, Under Exclusive License To Sony Music En...
David Guetta & Showtek - Bad (Feat. Vassy) 02:50
David Guetta & Showtek - Bad (Feat. Vassy) 84.854 izlenme - 3 yıl önce Yeni yabancı şarkı 2014 David Guetta feat. Showtek - Bad ft. Vassy
Johann Sebastian Bach -Rumi 01:35
Johann Sebastian Bach -Rumi 55.380 izlenme - 1 yıl önce Johann Sebastian Bach ... I closed my mouth and spoke to you in a hundred silent ways. ~Rumi http://www.pinterest.com/meralmeri/rumi/
Inna - Inndia - Rock The Roof Istanbul 03:50
Inna - Inndia - Rock The Roof Istanbul 140.187 izlenme - 4 yıl önce INNA - INNdiA (Rock the Roof @ Istanbul)
Hareketli Yabancı 2014 Çılgın Klip 14:17
Hareketli Yabancı 2014 Çılgın Klip 104.198 izlenme - 3 yıl önce Kopmalık İşte
Akon - Chammak Challo 04:10
Akon - Chammak Challo 70.567 izlenme - 4 yıl önce Akon - Chammak Challo
Pitbull feat. Chris Brown - Fun  (Lyric) 03:23
Pitbull feat. Chris Brown - Fun (Lyric) 53.425 izlenme - 2 yıl önce Pitbull - Fun (Lyric) ft. Chris Brown şarkı sözleri "Fun" (feat. Chris Brown) [Intro:] Chris, you set it off [Chris Brown:] Oh, feeling crazy The moon is up, the night is hazy Let's get lost in the shadows Somewhere we can go And no one else can find Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Oh my mind, looking like good time Don't disguise The way you wanna love tonight Oh my mind, hook you with a brand new high Don't be shy, I just wanna in tonight F.U.N, fun [Hook:] Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Oh my mind, looking like good time Don't disguise The way you wanna love tonight Oh my mind, hook you with a brand new high Don't be shy, I just wanna in tonight F.U.N, fun [Hook:] Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Oh my mind, looking like good time Don't disguise The way you wanna love tonight Oh my mind, hook you with a brand new high Don't be shy, I just wanna in tonight F.U.N, fun [Bridge] [Hook:] Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Lose 'em everybody baby come undone Oh my mind, looking like good time Don't disguise The way you wanna love tonight Oh my mind, hook you with a brand new high Don't be shy, I just wanna in tonight F.U.N, fun
BOMBA YABANCI ŞARKILAR REMIX 2014 - Başka Yerde Yok Hepsi Kopmalık!!! 01:01:27
BOMBA YABANCI ŞARKILAR REMIX 2014 - Başka Yerde Yok Hepsi Kopmalık!!! 81.370 izlenme - 3 yıl önce DOWNLOAD FULL ALBUM: http://www.datpiff.com/pop-mixtape-download.php?id=mea1bb3d http://www.mediafire.com/download/drao7a6nqpqo6nf/Turxkish_Full_Album.rar ya...
Violetta- León Y Vilu Cantan ¨nuestro Camino¨ Bölüm 78 01:31
Violetta- León Y Vilu Cantan ¨nuestro Camino¨ Bölüm 78 81.175 izlenme - 3 yıl önce Violetaaa
Meghan Trainor - No (New Song 2016) 03:47
Meghan Trainor - No (New Song 2016) 46.654 izlenme - 1 yıl önce "NØ" I think it's so cute and I think it's so sweet How you let your friends encourage you to try and talk to me But let me stop you there, oh, before you speak Nah to the ah to the, no, no, no My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no First you gonna say you ain't runnin' game, thinkin' I'm believing every word Call me beautiful, so original, telling me I'm not like other girls I was in my zone before you came along, now I'm thinking maybe you should go Blah, blah, blah, I be like nah to the ah to the, no, no, no All my ladies listen up If that boy ain't giving up Lick your lips and swing your hips Girl all you gotta say is... My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no Thank you in advance, I don't wanna dance (nope) I don't need your hands all over me If I want a man, then I'mma get a man But it's never my priority I was in my zone, before you came along, don't want you to take this personal Blah, blah, blah, I be like nah to the ah to the, no, no, no All my ladies listen up If that boy ain't giving up Lick your lips and swing your hips Girl all you gotta say is... My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable (Nah to the ah to the, no, no, no) I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable (Nah to the ah to the, no, no, no) All my ladies listen up If that boy ain't giving up Lick your lips and swing your hips Girl all you gotta say is... My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no My name is no My sign is no My number is no You need to let it go You need to let it go Need to let it go Nah to the ah to the, no, no, no I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable I'm feeling... Untouchable, untouchable Nah to the ah to the, no, no, no
David Guetta - She Wolf 03:57
David Guetta - She Wolf 88.176 izlenme - 5 yıl önce David Guetta - She Wolf
Balada Boa Gusttavo Lima Novo 03:23
Balada Boa Gusttavo Lima Novo 117.134 izlenme - 5 yıl önce 2012 yazının en hit ve hareketli parçalarından Gusttavo Lima Novo
Violetta & Leon - Nuestro Camino (Live @ Palapartenope - Napoli) Full Hd - 23/01/2014 03:05
Violetta & Leon - Nuestro Camino (Live @ Palapartenope - Napoli) Full Hd - 23/01/2014 92.317 izlenme - 3 yıl önce Şarkı Sözleri: Nuestro Camino Tanto tiempo caminando junto a ti Aún recuerdo el día en que te conocí El amor en mí nació, tu sonrisa me enseñó Tras las nubes siempre va a estar el sol Te confieso que sin ti no sé seguir Luz en el camino tú eres para mí Desde que mi alma te vio Tu dulzura me envolvió Si estoy contigo se detiene el reloj Lo sentimos los dos El corazón nos habló Y al oído suave nos susurró Quiero mirarte, quiero soñarte Vivir contigo cada instante Quiero abrazarte, quiero besarte Quiero tenerte junto a mí Pues amor es lo que siento Eres todo para mí Quiero mirarte, quiero soñarte Vivir contigo cada instante Quiero abrazarte, quiero besarte Quiero tenerte junto a mí Tú eres lo que necesito Pues lo que siento es amor En tus ojos veo el mundo de color En tus brazos descubrí yo el amor ¿Verá en mí ella lo mismo? ¿Querrá él estar conmigo? Dime que tú lates por mí también Lo sentimos los dos El corazón nos habló Y al oído suave nos susurró Quiero mirarte, quiero soñarte Vivir contigo cada instante Quiero abrazarte, quiero besarte Quiero tenerte junto a mí Pues amor es lo que siento Eres todo para mí Quiero mirarte, quiero soñarte Vivir contigo cada instante Quiero abrazarte, quiero besarte Quiero tenerte junto a mí Tú eres lo que necesito Pues lo que siento es amor
One Direction - Kiss You Alt Version 03:11
One Direction - Kiss You Alt Version 121.616 izlenme - 4 yıl önce One Direction - Kiss You (Alt. Version) Music video by One Direction performing Kiss You. (C) 2013 Simco Limited under exclusive licence to Sony Music Entertainment UK Limited
Rihanna - Bitch Better Have My Money (Official Video) 04:06
Rihanna - Bitch Better Have My Money (Official Video) 51.059 izlenme - 2 yıl önce Rihanna - Bitch Better Have My Money (Official Video) 2015 Yayo, yayo Moo-la-lah Yayo Bitch better have my money! Y'all should know me well enough Bitch better have my money! Please don't call me on my bluff Pay me what you owe me Ballin' bigger than LeBron Bitch, give me your money Who y'all think y'all frontin' on? Like brrap, brrap, brrap Louis XIII and it's all on me, nigga you just bought a shot Kamikaze if you think that you gon' knock me off the top Shit, your wife in the backseat of my brand new foreign car Don't act like you forgot, I call the shots, shots, shots Like brrap, brrap, brrap Pay me what you owe me, don't act like you forgot Bitch better have my money! Bitch better have my money! Pay me what you owe me Bitch better have my (bitch better have my) Bitch better have my (bitch better have my) Bitch better have my money! Turn up to Rihanna while the whole club fuckin' wasted Every time I drive by, I'm the only thing you're playin' In a drop top, doin' hundred, y'all in my rearview mirror racin' Where y'all at? Where y'all at? Where y'all at? Like brrap, brrap, brrap Louis XIII and it's all on me, nigga you just bought a shot Kamikaze if you think that you gon' knock me off the top Shit, your wife in the backseat of my brand new foreign car Don't act like you forgot, I call the shots, shots, shots Like brrap, brrap, brrap Pay me what you owe me, don't act like you forgot Bitch better have my money! Bitch better have my money! Pay me what you owe me Bitch better have my (bitch better have my) Bitch better have my (bitch better have my) Bitch better have my money! Bitch better have my money! Bitch better have my money! Pay me what you owe me Bitch better have my (bitch better have my) Bitch better have my (bitch better have my) Bitch better have my money! Bitch better have my money! Bitch better have my money! Bitch, bitch, bitch better have my money! Yo, that bitch better have my money! Hold up My money! Yo, my money! That bitch better have my money! Bitch better have my money!
Nicole Scherzinger - Whatever U Like 03:54
Nicole Scherzinger - Whatever U Like 97.382 izlenme - 4 yıl önce Music video by Nicole Scherzinger performing Whatever U Like. (C)
Ariana Grande - Side to Side ft. Nicki Minaj  03:57
Ariana Grande - Side to Side ft. Nicki Minaj 28.038 izlenme - 11 ay önce Ariana Grande - Side to Side ft. Nicki Minaj (Yepyeni Video Klip) 2016 Ariana Grande - Side to Side ft. Nicki Minaj (Official Music Video) Şarkı Sözleri (Lyrics): [Intro: Ariana Grande + (Nicki Minaj)] I've been here all night, (Ariana) I've been here all day, (Nicki Minaj) And boy, got me walkin' side to side (Let them hoes know) [Verse 1: Ariana Grande] I'm talkin' to ya See you standing over there with your body Feeling like I wanna rock with your body And we don't gotta think 'bout nothin' ('bout nothin') I'm comin' at ya Cause I know you got a bad reputation Doesn't matter, cause you give me temptation And we don't gotta think 'bout nothin' ('bout nothin') [Pre-Chorus: Ariana Grande] These friends keep talkin' way too much Saying I should give you up Can't hear them, no, cause I... [Chorus: Ariana Grande] I've been here all night I've been here all day And boy, got me walkin' side to side I've been here all night I've been here all day And boy, got me walkin' side to side (side to side) [Verse 2: Ariana Grande] Been tryna hide it Baby, what's it gonna hurt if they don't know? Makin' everybody think that we solo Just as long as you know you got me (you got me) And boy I got ya Cause tonight I'm making deals with the devil And I know it's gonna get me in trouble Just as long as you know you got me [Pre-Chorus: Ariana Grande] These friends keep talkin' way too much Saying I should give you up Can't hear them, no, cause I... [Chorus: Ariana Grande] I've been here all night I've been here all day And boy, got me walkin' side to side (side to side) I've been here all night (Been here all night, baby) I've been here all day (Been here all day, baby) And boy, got me walkin' side to side (side to side) [Refrain: Nicki Minaj] This the new style with the fresh type of flow Wrist icicle, ride dick bicycle Come through, get you this type of blow If you wanna Minaj, I got a tricycle [Verse 3: Nicki Minaj] All these bitches, flows is my mini-me Body smoking, so they call me Young Nicki Chimney Rappers in they feelings cause they feelin' me Uh, I-I give zero fucks and I got zero chill in me Kissing me, copped the blue box that say Tiffany Curry with the shot, just tell 'em to call me Stephanie Gun pop and I make my gum pop I'm the queen of rap, young Ariana run pop [Breakdown: Ariana Grande] These friends keep talkin' way too much Saying I should give him up Can't hear them, no, cause I... [Chorus: Ariana Grande] I've been here all night I've been here all day And boy, got me walkin' side to side (side to side) I've been here all night (Been here all night, baby) I've been here all day (Been here all day, baby) Boy, got me walkin' side to side (side to side) [Refrain: Nicki Minaj] This the new style with the fresh type of flow Wrist icicle, ride dick bicycle Come true yo, get you this type of blow If you wanna Minaj, I got a tricycle
Ricky Martin ft. Maluma - Vente Pa' Ca 04:48
Ricky Martin ft. Maluma - Vente Pa' Ca 22.706 izlenme - 10 ay önce Ricky Martin ft. Maluma - Vente Pa' Ca (Official Video) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics) [Ricky Martin] Ven te cuento De una vez Tu descanso está en la cama De mis pies Ven te cuento Un, dos, tres, Mis pasitos son descalzos Sin estrés Dime si hay Otro lugar Para dejar Mi corazón Ay Tienes razón Mejor por qué no Nos vamos los dos. [Coro] Si tu quieres nos bañamos Si tu quieres nos soplamos Pa' secarnos lo mojao' Si tu boca quiere beso Y tu cuerpo quiere de eso Arreglamos Si tu quieres un atajo y lo quieres por abajo yo te llevo bien callao' Vente pa' ca Vente pa' ca Vente pa' ca [Ricky Martin] Enamorados Que calor Nos comimos Boca a boca En el sillón Fué por hambre Fué por sed Me bebiste a fondo blanco Con tu piel Dime si hay Otro lugar Para dejar Mi corazón Ay Tienes razón Mejor porqué no Nos vamos los dos [Coro] Si tu quieres nos bañamos Si tu quieres nos soplamos Pa' secarnos lo mojao' Si tu boca quiere beso Y tu cuerpo quiere de eso Arreglamos Si tu quieres un atajo y lo quieres por abajo yo te llevo bien callao' Vente pa' ca Vente pa' ca Vente pa' ca [Maluma] Como me huele, me seduce Cuando le apagan las luces Ella se luce y yo se lo hago otra vez Llevo tanto tiempo mirando reacciona Dime que estás esperando baby no hay demora Pegate a mí Perrea pa' mí No dejes que pasen las horas Tu booty me arrebata Tu sonrisa me atrapa Quiero tenerte siempre Y no dejarte sola Esta historia no se acaba Nos vamos pa' mi cama Esta noche tú te enamoras Dime de una vez Si es que al lado tuyo yo estaré Todo lo que pidas te daré Esta noche tu te enamoras. [Coro] Si tu quieres nos bañamos Si tu quieres nos soplamos Pa' secarnos lo mojao' Si tu boca quiere beso Y tu cuerpo quiere de eso Arreglamos Si tu quieres un atajo y lo quieres por abajo yo te llevo bien callao' Vente pa' ca Vente pa' ca Vente pa' ca
Papi Chulo Şarkısının Klibi 02:58
Papi Chulo Şarkısının Klibi 311.648 izlenme - 10 yıl önce şarkı ve klip çok güzel en azından izlenmeye değer bişe.
One Direction - Kiss You ( Official ) 03:09
One Direction - Kiss You ( Official ) 93.431 izlenme - 4 yıl önce Music Video By One Direction Performing Kiss You. (c) 2013 Simco Limited Under Exclusive Licence To Sony Music Entertainment Uk Limited
Macklemore & Ryan Lewıs - Can't Hold Us Feat. Ray Dalton 07:03
Macklemore & Ryan Lewıs - Can't Hold Us Feat. Ray Dalton 111.751 izlenme - 4 yıl önce Macklemore & Ryan Lewis Present The Official Music Video For Can't Hold Us Feat. Ray Dalton
One Direction - One Way Or Another / Teenage Kicks 03:22
One Direction - One Way Or Another / Teenage Kicks 115.312 izlenme - 4 yıl önce As Well As Releasing The Red Nose Day Single, One Direction Are Fundraising By Doing Something Funny For Money...and They Want You To Join Them! Get İnvolved...sevgilerle.......
Borgore Miley Cyrus - Decisions 04:07
Borgore Miley Cyrus - Decisions 82.376 izlenme - 5 yıl önce Borgore Miley ve Cyrus'un beraber seslendirdikleri Decisions parçasının yeni video klibi Borgore Ft. Miley Cyrus - Decisions Decisions, but I want it all so I get it all I wanna eat the whole cache I’ m not sharing, I’m not sharing You should have to learn how to bake Yes I want it all so I get it all I wanna eat the hole cake I’ m not sharing, I’m not sharing You should learned bitches love cake! Decisions, but I want it all so I get it all I wanna eat the whole cache I’ m not sharing, I’m not sharing You should have to learn how to bake Yes I want it all so I get it all I wanna eat the hole cake I’ m not sharing, I’m not sharing You should learned bitches love cake! Decision, between a family or a porn star I’m alive for sports cars, live it or die, whole bar Headache for my management, gossip columns resident Your mom and dad might hate me but in 5 years I’m the president I wanna a girl, I get her And I get her friend Five girls singhing in my bedroom, start my own band They love me in my peak, But this love is fake. Everyday’s my birthday, cause bitches love cake Decisions, but I want it all so I get it all I wanna eat the whole cache I’ m not sharing, I’m not sharing You should have to learn how to bake Yes I want it all so I get it all I wanna eat the hole cake I’ m not sharing, I’m not sharing You should learned bitches love cake!
Lana Del Rey - Dark Paradise 04:02
Lana Del Rey - Dark Paradise 85.920 izlenme - 4 yıl önce Lana Del Rey / Born To Die - The Paradise Edition Şarkı Sözleri (Lyrics): Lana Del Rey "Born To Die" lyrics Feet don't fail me now Take me to the finish line All my heart, it breaks every step that I take But I'm hoping that the gates, They'll tell me that you're mine Walking through the city streets Is it by mistake or design? I feel so alone on a Friday night Can you make it feel like home, if I tell you you're mine It's like I told you honey Don't make me sad, don't make me cry Sometimes love is not enough and the road gets tough I don't know why Keep making me laugh, Let's go get high The road is long, we carry on Try to have fun in the meantime Come and take a walk on the wild side Let me kiss you hard in the pouring rain You like your girls insane Choose your last words This is the last time Cause you and I, we were born to die Lost but now I am found I can see but once I was blind I was so confused as a little child Tried to take what I could get Scared that I couldn't find All the answers, honey Don't make me sad, don't make me cry Sometimes love is not enough and the road gets tough I don't know why Keep making me laugh, Let's go get high The road is long, we carry on Try to have fun in the meantime Come and take a walk on the wild side Let me kiss you hard in the pouring rain You like your girls insane Choose your last words, This is the last time Cause you and I We were born to die We were born to die We were born to die Come and take a walk on the wild side Let me kiss you hard in the pouring rain You like your girls insane Don't make me sad, don't make me cry Sometimes love is not enough and the road gets tough I don't know why Keep making me laugh, Let's go get high The road is long, we carry on Try to have fun in the meantime Come and take a walk on the wild side Let me kiss you hard in the pouring rain You like your girls insane Choose your last words This is the last time Cause You and I We were born to die We were born to die
Faydee - Forget The World 04:41
Faydee - Forget The World 73.768 izlenme - 5 yıl önce Faydee Forget The World (FML) Official Music Video
Beyonce - Sorry 03:49
Beyonce - Sorry 35.723 izlenme - 1 yıl önce Şarkı Sözleri: Sorry, I ain't sorry Sorry, I ain't sorry I ain't sorry, nigga, nah Sorry, I ain't sorry Sorry, I ain't sorry I ain't sorry [Verse 1] He trying to roll me up, I ain't picking up Headed to the club, I ain't thinking 'bout you Me and my ladies sip my D'USSÉ cup I don't give a fuck, chucking my deuces up Suck on my balls, pause, I had enough I ain't thinking 'bout you I ain't thinking 'bout [Bridge] Middle fingers up, put them hands high Wave it in his face, tell him, boy, bye Tell him, boy, bye, middle fingers up I ain't thinking 'bout you [Hook] Sorry, I ain't sorry Sorry, I ain't sorry I ain't sorry, nigga, nah I ain't thinking 'bout you Sorry, I ain't sorry Sorry, I ain't sorry No no, hell nah [Verse 2] Now you want to say you're sorry Now you want to call me crying Now you gotta see me wilding Now I'm the one that's lying And I don't feel bad about it It's exactly what you get Stop interrupting my grinding I ain't thinking 'bout you [Hook] Sorry, I ain't sorry I ain't thinking 'bout you I ain't thinking 'bout you Sorry, I ain't sorry I ain't thinking 'bout you I ain't thinking 'bout you [Bridge] Middle fingers up, put them hands high Wave it in his face, tell him, boy, bye Tell him, boy, bye, boy, bye Middle fingers up, I ain't thinking 'bout you [Hook] Sorry, I ain't sorry Sorry, I ain't sorry I ain't sorry, nigga, nah Sorry, I ain't sorry Sorry, I ain't sorry I ain't sorry No no, hell nah [Verse 3] Looking at my watch, he shoulda been home Today I regret the night I put that ring on He always got them fucking excuses I pray to the Lord you reveal what his truth is I left a note in the hallway By the time you read it, I'll be far away I'm far away But I ain't fucking with nobody Let's have a toast to the good life Suicide before you see this tear fall down my eyes Me and my baby, we gon' be alright We gon' live a good life Big homie better grow up Me and my whoadies 'bout to stroll up I see them boppers in the corner They sneaking out the back door He only want me when I'm not there He better call Becky with the good hair He better call Becky with the good hair
Psy - Gangam Stayle 03:37
Psy - Gangam Stayle 87.309 izlenme - 4 yıl önce Psy - Gangam Stayle
Behka - Ghajini [full Hd] 05:10
Behka - Ghajini [full Hd] 62.064 izlenme - 3 yıl önce Song from movie Ghajini. Nice song enjoy the song and don't forget for SUBSCRIBE!!