Hoşgeldiniz!

Younger

Miley Cyrus - Younger Now 04:02
Miley Cyrus - Younger Now 429 izlenme - 5 ay önce Miley Cyrus - Younger Now [Music Video Klip 2017] Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Listen to the hottest dance, house, hardstyle, techno, funk, electronic, pop and hip hop tracks from the www.izlesene.com/mplay, artists like Iggy Azalea, Gionnyscandal, INNA, Alexandra Stan, Tom Boxer, Morena, Akcent, Desaparecidos, Raige, Rihanna, Desaparecidos, Pitbull, Lanfranchi and much more! Subscribe to join one of the biggest music communities on izlesene.com! Şarkı Sözleri (lyrics): [Verse 1] Feels like I just woke up Like all this time I've been asleep Even though it's not who I am I'm not afraid of who I used to be [Chorus] No one stays the same (oh, oh) You know what goes up must come down (oh, oh) Change is a thing you can count on (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) [Verse 2] Feels like I've been living in a dream But never make it to the end My eyes open when they feel the light It's always right before I'm about to scream [Chorus] No one stays the same (oh, oh) You know what goes up must come down (oh, oh) Change is a thing you can count on (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) [Bridge] What goes up must come down What goes up must come down What goes up must come down What goes up must come down (yeah) [Chorus] No one stays the same (oh, oh) You know what goes comes back around (oh, oh) Change is a thing you can count on (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh)
Elliphant feat. Skrillex - Only Getting Younger 04:17
Elliphant feat. Skrillex - Only Getting Younger 3.320 izlenme - 3 yıl önce Elliphant feat. Skrillex - Only Getting Younger (Video Klip 2014) Lyrics Şarkı Sözleri: Wail your skin go wrinkle we only getting younger We ride into a peek we can't take this shit no longer Main our mind a lover man a body go weak I got my bloody truth I got my BAS crew with me Walk around with bloody hands I saw you lick it off We gon' keep them dirty just to prove a point Keep it dirty is for truth that my crew hunger Whoa So fuck tomorrow we only getting younger All universe implode in me Up or down in and out no matter G Now stop falling, I smell like a fox Coloring questioning a blank answer box Trip on trigger true, twist a tune, trick a dumb Fresh like a fungus, smelling shit, smelling numb We born together together we keep struggle So fuck tomorrow we only getting younger Fuck tomorrow we only getting younger You to follow we are here to rumble Grab a hand take things too long Drag shit to its fullest blow me right from wrong Stand tall, free I fall, your call, is my ball, now yours, close them doors, get blown, by a force, of truth, missing youth, fuck the shows, Skrillex, haha, loose the goose man, FUCK IT! [Chorus:] Walk around with bloody hands I saw you lick it off We gon' keep them dirty just to prove a point Main our mind a lover man a body go weak I got my bloody truth I got my BAS crew with me I got my [x3] Me and my bitches me and my dogs Dandelion war keep digging streets for gold Feeling kind of tense I need a cup of whiskey My glass is overfull be careful when you pass me We dominate this corner with my BAS family Overtake this blocker with my boom energy Born to be a rocker gotta grow with us Acting like a sucka, suck it all, suck it up [Chorus] So fuck tomorrow we only getting younger
Younger 2. Sezon 11. Bölüm Fragmanı 00:30
Younger 2. Sezon 11. Bölüm Fragmanı 880 izlenme - 2 yıl önce Younger 2. Sezon 11. Bölüm Fragmanıy Yayınlandı.Yeni bölüm adı: "Secrets & Liza" Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
Miley Cyrus - Younger Now (2017 MTV VMAs) 04:32
Miley Cyrus - Younger Now (2017 MTV VMAs) 68 izlenme - 5 ay önce Music video by Miley Cyrus performing Younger Now. (C) 2017 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment http://vevo.ly/At5N74
Elliphant - Only Getting Younger (Ft. Skrille 04:17
Elliphant - Only Getting Younger (Ft. Skrille 454 izlenme - 3 yıl önce Lyrics Şarkı Sözleri: Wail your skin go wrinkle we only getting younger We ride into a peek we can't take this shit no longer Main our mind a lover man a body go weak I got my bloody truth I got my BAS crew with me Walk around with bloody hands I saw you lick it off We gon' keep them dirty just to prove a point Keep it dirty is for truth that my crew hunger Whoa So fuck tomorrow we only getting younger All universe implode in me Up or down in and out no matter G Now stop falling, I smell like a fox Coloring questioning a blank answer box Trip on trigger true, twist a tune, trick a dumb Fresh like a fungus, smelling shit, smelling numb We born together together we keep struggle So fuck tomorrow we only getting younger Fuck tomorrow we only getting younger You to follow we are here to rumble Grab a hand take things too long Drag shit to its fullest blow me right from wrong Stand tall, free I fall, your call, is my ball, now yours, close them doors, get blown, by a force, of truth, missing youth, fuck the shows, Skrillex, haha, loose the goose man, FUCK IT! [Chorus:] Walk around with bloody hands I saw you lick it off We gon' keep them dirty just to prove a point Main our mind a lover man a body go weak I got my bloody truth I got my BAS crew with me I got my [x3] Me and my bitches me and my dogs Dandelion war keep digging streets for gold Feeling kind of tense I need a cup of whiskey My glass is overfull be careful when you pass me We dominate this corner with my BAS family Overtake this blocker with my boom energy Born to be a rocker gotta grow with us Acting like a sucka, suck it all, suck it up [Chorus] So fuck tomorrow we only getting younger Şarkı Sözleri: While your skin got wrinkled, we Only getting younger we riding too epic, we can take this shit no longer Mine, mine no lover man, I’m bout to go in I got my blinding truth, I got my best crew wit me Walk around with bloody hands, I saw you lick it off We gon' keep em' dirty just to prove a point Keep it dirty it’s for truth that that my crew hunger What, so fuck tomorrow, we only getting younger Our Universe in bloody red up and dawn and it’s not that message Now stop fallin, I smell like a fox, call it in questioning a blank answer box, Trip a trigger to it twist a tune trickle down Fresh like a fungus smell like shit, smilin dumb Were born together, together we keep struggle So fuck tomorrow we only getting younger Tomorrow we only getting younger Yeah fella, we are in this right now Grab it now, take things to last Drag it til it’s full , it put me rock and last Spend time, free fight you don’t call is for all Now your crosting it’s for fun, gte blow by your force All truth wippin news, bout the shose screaming Fuck it, Won’t crowd with blody, once I sow you linky that We gonna get it dirty just to prove a party Might they gonna love it, might that body gonna wipe I got my base scruing me I got my, I got my, Me and the bithces, me and my boys Done like you walking to this streets for guaps Feeling kinf of strees stress I need that couple wiskey My glass is over full be careful when you pass me We dominate this corner with my base from the league Over take this drop with a boom and a G Born to be a rocker but that grow with us Acting like a asucker, suck it all, suck it all Won’t crowd with blody, once I sow you linky that We gonna get it dirty just to prove a party Might they gonna love it, might that body gonna wipe I got my base screwing me I got my, I got my, Fuck tomomorrow we only getting younger
 Miley Cyrus Performs - Younger Now 2017 VMAs MTV 04:38
Miley Cyrus Performs - Younger Now 2017 VMAs MTV 7 izlenme - 2 ay önce
Seinabo Sey - Younger 03:24
Seinabo Sey - Younger 83 izlenme - 3 yıl önce Seinabo Sey - Younger (Video Klip 2014) Şarkı Sözleri (Lyrics): There's a conclusion to my illusion I assure you this There's no end to this confusion if you let it wish you well soul to sell highest bidders, can't you tell what you're getting? There is a light to all this darkness I will tell you this there's redemption in you asking them just why it is Some answers are better left unspoken when you know you ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? Why we fight to get on loving I've been wondering How your mind will leave you hanging your heart lingering stay lost then found by whoever stays around, forgetting There is a way to be yourself, I assure you this There's a way to catch your dreams without falling asleep You might as well get it while you can, babe 'cause you know you ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? There is a light to all this darkness if only we fight against them telling us how we should be I refuse to have you break me when you know you ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Seinabo Sey - Younger Official Music Video Produced by Magnus Lidehäll Credits Director: Gustav Johansson Producer: Erik Torell & Joel Rostmark DOP: Niklas Johansson, fsf Colorist: Sofie Borup @ Company 3 Focus Puller: Tommy Sandberg Clapper Loader: Josephine Owe Assistant Director: Fredrika Andersson Stylist: Jessica Mittelton Set Designer: Susanna Karlborg Make Up: Sainabou Secka Hair: Katri Chune Production Assistant: Richard Simonsson Executive Producer: Kristina Wibom Produced at Camp David Film
10 Years Younger - Bob Hairstyle - Hair Tips 02:52
10 Years Younger - Bob Hairstyle - Hair Tips 153 izlenme - 6 yıl önce 10 years younger hair expert andrew barton shares his tips for wearing a classy bob hair style while making over amanda davies.
Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix) 05:54
Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix) 85 izlenme - 3 yıl önce Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix) (Audio) 2014 Şarkı Sözleri (Lyrics): There's a conclusion to my illusion I assure you this There's no end to this confusion if you let it wish you well soul to sell highest bidders, can't you tell what you're getting? There is a light to all this darkness I will tell you this there's redemption in you asking them just why it is Some answers are better left unspoken when you know you ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? Why we fight to get on loving I've been wondering How your mind will leave you hanging your heart lingering stay lost then found by whoever stays around, forgetting There is a way to be yourself, I assure you this There's a way to catch your dreams without falling asleep You might as well get it while you can, babe 'cause you know you ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? There is a light to all this darkness if only we fight against them telling us how we should be I refuse to have you break me when you know you ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? You ain't getting any Younger, younger, younger Are you? Younger, younger, younger Are you? __________________________________________ Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! "Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için >www.izlesene.com/mplay< kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler..." Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix) (Audio) 2014 Official Music Video
Miley Cyrus - Younger Now 04:02
Miley Cyrus - Younger Now 12 izlenme - 5 ay önce Miley Cyrus - Younger Now
Miley Cyrus - Younger Now - Official Video 04:02
Miley Cyrus - Younger Now - Official Video 11 izlenme - 5 ay önce Miley Cyrus - Younger Now - Official Video New single "Younger Now" by Miley Cyrus out now! Pre-order new album 'Younger Now' (out 9/29) to get it instantly plus 2 more tracks. iTunes: http://smarturl.it/MCYoungerNow/itune... Amazon: http://smarturl.it/MCYoungerNow/amazo... Pre-order also available on Google Play: http://smarturl.it/MCYoungerNow/googl... Stream "Younger Now" on Spotify! http://smarturl.it/StreamYoungerNow?I... Pre-save Miley's entire new album on Spotify here: http://smarturl.it/MCYoungerNow/spoti... Listen to "Younger Now" on Apple Music: http://smarturl.it/MCYoungerNow/apple... Get it on Google Play: http://smarturl.it/YoungerNowGP?IQid=yt Connect with Miley - Facebook: https://miley.lk/facebook Twitter: https://miley.lk/twitter Instagram: https://miley.lk/instagram Snapchat: http://miley.lk/SnapChat Site: http://www.mileycyrus.com Feels like I just woke up Like all this time I've been asleep Even though it's not who I am I'm not afraid of who I used to be [Chorus] No one stays the same (oh, oh) You know what goes up must come down (oh, oh) Change is a thing you can count on (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) [Verse 2] Feels like I've been living in a dream But never make it to the end My eyes open when they feel the light It's always right before I'm about to scream [Chorus] No one stays the same (oh, oh) You know what goes up must come down (oh, oh) Change is a thing you can count on (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) [Bridge] What goes up must come down What goes up must come down What goes up must come down What goes up must come down (yeah) [Chorus] No one stays the same (oh, oh) You know what goes comes back around (oh, oh) Change is a thing you can count on (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh) I feel so much younger now (oh, oh)
10 Years Younger - Hottest Footwear - Fashion Tips 02:05
10 Years Younger - Hottest Footwear - Fashion Tips 99 izlenme - 6 yıl önce top fashion director paul reed gives her fashion tips on this season's hottest footwear and shoes. plus nicky hambleton-jones shows how to disguise a flat chest.
10 Years Younger - Meet Bev 01:17
10 Years Younger - Meet Bev 85 izlenme - 6 yıl önce meet bev who has been accused of being mutton dressed as lamb.
otto 01:04
otto 98 izlenme - 7 yıl önce iyi bir hayat sürmekte olan dul bayan ginko yoshinaga sayuri tokyo'nun sakin bir banliyösünde eczane dükkanı işletmekte ve biricik kızı koharu aoi yu zengin bir doktorla evlenmek üzeredir.ancak düğün günü davetiye göndermedikleri halde ginko'nun kardeşi tetsuro da çıkagelir. başarısız bir aktör olan tetsuro tsurube shofukutei içki ve kumara düşkün bir dikili ağacı olmayan cemiyet içinde nasıl davranacağını bilmeyen türlü türlü rezaletler çıkaran biridir ve içkiyi fazla kaçırması sonucu
10 Years Younger - Big Reveal - Dee 02:59
10 Years Younger - Big Reveal - Dee 57 izlenme - 6 yıl önce younger - big reveal - dee10 years younger big reveal plus advice on wearing the gladiator sandal a big trend for spring and summer.
Miley Cyrus - Younger Now 2017 04:08
Miley Cyrus - Younger Now 2017 3 izlenme - 4 ay önce
Miley Cyrus - Younger Now 2017 04:08
Miley Cyrus - Younger Now 2017 3 izlenme - 4 ay önce Miley Cyrus - Younger Now 2017
10 Years Younger - Cleansing Routines Beauty Tips 02:57
10 Years Younger - Cleansing Routines Beauty Tips 32 izlenme - 6 yıl önce 10 years younger make up artist lisa eldridge gives advice to shoppers about their cleansing routines and shares her tips and tricks on cleansing your way to a fabulous complexion.