Hoşgeldiniz!

Chris Brown Şarkıları

Chris Brown Yeni Şarkısı

Chris Brown Tüm Şarkıları Dinle

Chris Brown - Questions 02:11
Chris Brown - Questions 332 izlenme - 5 gün önce
Chris Brown - Straight Up 03:44
Chris Brown - Straight Up 5.635 izlenme - 2 ay önce
Chris Brown - Welcome To My Life 03:47
Chris Brown - Welcome To My Life 3.338 izlenme - 2 ay önce
Chris Brown - Privacy 03:40
Chris Brown - Privacy 2.974 izlenme - 4 ay önce Professionals come on... deputy on the track... (wheew... chris brown) [Verse 1:] Thick thighs tight booty damn girl you a beast, You like prolly need a dose cause I need the release, hypnotic that's right what you doin to me, somebody call the doctor quick because I need therapy. Just like a... are yah listen to me, the way she moves around and round she was made just for me, so like a... that's my word I'll never get up and leave cause she the type that's right, give me all that I need... ... she recognize my game she dig that I'm young and I run it, run it and I ain't leavin less you leavin with me, little mama I know you with it so let's get it and leave [Chorus] You gone get it, get it, you gone get it girl [x2] I see that look in your eyes I see that lickin your lips and I can tell what's goin down how you shakin yo hips, girl get it, get it get it girl... ohh ohh [Verse 2:] See now what you doin to me got that robot type of movement as you move to the beat, stop frontin know you want it girl come go with me, and I won't tell nobody else cause it's our privacy yeah,.. I just saw you dangit girl I can't breathe, and my pulse is steady jumpim... how I feel all I need, how I feel so unreal dammit you killin me simon says turn around and just move your body
Chris Brown - Pills 04:54
Chris Brown - Pills 39 izlenme - 2 hafta önce
Chris Brown - Ft. Tyga - Remember Me 04:24
Chris Brown - Ft. Tyga - Remember Me 2.006 izlenme - 5 ay önce
Chris Brown - Kriss Kross 02:45
Chris Brown - Kriss Kross 9.038 izlenme - 10 ay önce
Chris Brown - Feat. Young Thug 04:17
Chris Brown - Feat. Young Thug 3.373 izlenme - 8 ay önce
Chris Brown - Came With 05:08
Chris Brown - Came With 32 izlenme - 3 hafta önce [Intro ‒ Chris Brown] I don't see how you can hate from outside of the club You can't even get in Hahaha, let's go! [Verse 1 ‒ Chris Brown] Yellow model chick Yellow bottle sipping Yellow Lamborghini Yellow top missing Yeah, yeah That shit look like a toupee I get what you get in 10 years, in two days Ladies love me, I'm on my Cool J If you get what I get, what would you say? She wax it all off, Mr Miyagi And them suicide doors, Hari Kari [Chorus ‒ Chris Brown] Look at me now, look at me now Oh, I'm getting paper Look at me now Oh, look at me now Yeah, fresher than a motherfucker [Verse 2 ‒ Chris Brown] Lil nigga bigger than gorilla 'Cause I'm killing every nigga that try to be on my shit Better cuff your chick if you with her, I can get her And she accidentally slip and fall on my dick Oops I said on my dick I ain't really mean to say on my dick But since we talking about my dick All of you haters say hi to it I'm done [Verse 3 ‒ Busta Rhymes] Ayo Breezy Let me show you how to keep the dice rolling When your doing that thing over there homie Let's go! 'Cause I feel like I'm running And I'm feeling like I gotta get away, get away, get away Better know that I don't and I won't ever stop 'cause you know I gotta win everyday day, day See they don't really wanna pop me Just know that you never flop me And I know that I can be a little cocky You ain't never gonna stop me Every time I come a nigga gotta set it, then I gotta go, and then I gotta get it Then I gotta blow, and then I gotta shudder any little thing that nigga think he be doing 'Cause it doesn't matter, 'cause I'm gonna dadadada Then I'm gonna murder every thing and anything a badaboom a badabing I gotta do a lot of things, to make it clearer to a couple niggas That I'm always winning and I gotta get it again, and again, and again And I be doing it to death and now I move a little foul A nigga better call a ref, and everybody knows my style And niggas know I'm the the best when it come to doing this And I be banging on my chest, and I bang in the east, and I'm banging in the west And I come to give you more and I will never give you less You will hear it in the street or you can read it in the press Do you really wanna know what's next? Let's go See the way we on and we all up in the race and you know We gotta go, don't try to keep up with the pace We struggling and hustling and sending it and getting it And always gotta take it to another place Gotta taste it and I gotta grab it And I gotta cut all through his traffic Just to be at the top of the throne Better know I gotta have it, have it [Chorus ‒ Chris Brown] Look at me now, look at me now Oh, I'm getting paper Look at me now Oh, look at me now Yeah, fresher than a motherfucker [Verse 4 ‒ Lil Wayne] Man fuck these bitch ass niggas, how y'all doin'? I'm Lil Tunechi, I'm a nuisance, I go stupid, I go dumb like the 3 stooges I don't eat sushi, I'm the shit, no I'm pollution, no substitution Got a bitch that play in movies in my Jacuzzi, pussy juicy I never gave a fuck about a hater, got money on my radar Dress like a skater, got a big house, came with an elevator You niggas ain't eatin', fuck it, tell a waiter Marley said, "Shoot 'em", and I said, "Okay" If you wanted bullshit then I'm like olay I don't care what you say, so don't even speak Your girlfriend a freak like Cirque Du Soleil That's word to my flag, and my flag red I'm out of my head, bitch I'm outta my mind, from the bottom I climb You ain't hotter than mine, nope, not on my time and I'm not even trying What's poppin' Slime? Nothin' five, and if they trippin' fuck 'em five I ain't got no time to shuck and jive, these niggas as sweet as pumpkin pie Ciroc and sprite on a private flight, bitch I'm enticing Guiding light, and my pockets white, and my diamonds white And my mommas nice and my daddy's dead You faggots scared 'cause I'm too wild, been here for a while I was like fuck trial I put it down I'm so Young Money, if you got eyes look at me now, bitch [Chorus ‒ Chris Brown] Look at me now, look at me now Oh, I'm getting paper Look at me now Oh, look at me now Yeah, I'm fresher than a motherfucker [Outro ‒ Chris Brown] Okay, okay Is that right? I'm fresher than a motherfucker
Chris Brown - Leave Broke 02:58
Chris Brown - Leave Broke 9.258 izlenme - 1 yıl önce
Chris Brown - Ten Feet Away 03:09
Chris Brown - Ten Feet Away 79 izlenme - 1 ay önce
Chris Brown - Grass Ain't Greener 03:23
Chris Brown - Grass Ain't Greener 11.534 izlenme - 1 yıl önce
Chris Brown - Say My Name Ft. Justin Bieber 04:10
Chris Brown - Say My Name Ft. Justin Bieber 64 izlenme - 2 ay önce
Chris Brown - Autumn Leaves Ft. Kendrick Lamar 04:32
Chris Brown - Autumn Leaves Ft. Kendrick Lamar 98.959 izlenme - 3 yıl önce
Chris Brown - Ft. Kendrick Lamar - Autumn Leaves 04:32
Chris Brown - Ft. Kendrick Lamar - Autumn Leaves 86.141 izlenme - 3 yıl önce
Chris Brown - Loyal Ft. Lil Wayne, Tyga 04:30
Chris Brown - Loyal Ft. Lil Wayne, Tyga 200.481 izlenme - 3 yıl önce
Chris Brown - Ft. Michael Amaya - Girl I Need 03:40
Chris Brown - Ft. Michael Amaya - Girl I Need 104 izlenme - 2 ay önce
Chris Brown - Trippin 03:02
Chris Brown - Trippin 29 izlenme - 2 ay önce Damage.. You know.. Sometimes you don't realize what you've done, until you've seen the damage... And I looked at the damage... Whoa.. yea.. yea.. Whoa.. yea .. Look at the damage.. [Verse 1:] 3 A.M. when my phone ring, beggin' me to come by, I was right around the corner.. I know I could've said no but I ain't stop, told me "come in, the doors unlocked for you". My intuition, I should, have listened to it, my girl, yo, she'd be pissed if she knew about this visit... She had a tank top on, I took her tank top off, but should've stopped, STOP!.. [sigh] But she ain't let me, kissed me soft and gently.. she tempt me. Right then I stopped thinkin' consequences... Guess I must have lost my mind for a minute. listen. [Chorus:] Girl you know that I love. Girl I love you. With her that was lust.. Shouldn't have happened I know I messed up... One phone call started this whole thing now... look at the damage.. damage.. look at the damage.. Damage.. damage that I caused you. I know I broke your heart, 'cause I did you wrong. Look at the damage, look at the damage that I caused... [Verse 2:] The dumbest decision that I made that I ain't proud of, a few hours that meant absolutely nothing cost me your love.. I gotta live with regret, deserve to get what you give, now you won't listen to nothing that I'm saying. Rode passed your house for hours, just to feel close to ya.. no cards, no gifts, no flowers, could get me back with chu'... Your kiss, your touch, girl you know I'm missinBut you got my heart inside a prison, listen. [Chorus] [Verse 3:] I was trippin', I was dippin', with these women, in these streets. Lost my girl, lost all that. Wish I could take it back. I was trippin', I was dippin', with these women, in these streets. Wish I could, take that back... [Chorus]
Chris Brown - Feat August Alsina Jeremih - My Girl NEW SONG 03:08
Chris Brown - Feat August Alsina Jeremih - My Girl NEW SONG 4 izlenme - 2 hafta önce
Chris Brown - Ft. Nicki Minaj - Love More 04:10
Chris Brown - Ft. Nicki Minaj - Love More 85.003 izlenme - 4 yıl önce