Hoşgeldiniz!

Da Poet

DA POET ŞARKILARI

Da Poet - Selam Dünyalı - (Video Klip) 03:05
Selam Dünyalı Verse 1 ; Başımı taşa vurmaktan şaştı feleğim Söyle bileyim kim şeytan kim meleğim Benim gördüğüm dünyanın kin bilediği Bak dün kral olanlar bugün hiç bile değil Müzik benim en yakın arkadaşım Bazen soğuk bi namlu bazen gözyaşım Dört duvardan ufkunuzla vedalaşın Döner bu dünya döner başım Üstüne üstüne gelir dünya Üstüne gidince biter güya Bu rüyadan da uyanmanın vakti geldi Kalk köşe başları şeytana avukat Nerde akşam orda sabah Eğer güneş doğarsa bu gece bana da uzat Bu kargaşa kurak bu kargaşa tuzak Herkes yakın ama herkes uzak Nakarat ; Aç gözlerini bak bana (bak bana) Selam dünyalı selam dünya Bu kaos senin eserin sorgula (sorgula) Selam dünyalı selam dünya Verse 2 ; Ölümle kalım arası şafak nöbeti Kes göbek bağımı kalp bekler giyotin Herkes bi yandan çekiştirir etimi Ben bügünü dünden ayırmaya bedel ödedim Benden habersiz en yakınımda ki içimde ki okyanusun yapılamaz ki tasviri Alıp başını gitmek asprin kadar çözüm vermez Artı çaresiz yarama her bi doktrin Geri dönüş yok ki tüm gemileri yaktım Hattını müdafaa et bariz farkım Sözün altında gezer nacize anlamım Neden sabırtaşıma doğru bileylenir baltanız Kavgamı yek lyric kavramı Tek başına rap yoluna dik bayrağı Bu kaosta herkes suç ortağı O zaman yeni dünyalara kur kontağı Nakarat ; Aç gözlerini bak bana (bak bana) Selam dünyalı selam dünya Bu kaos senin eserin sorgula (sorgula) Selam dünyalı selam dünya
Da Poet - Sonbahar Yeni Parça - 2011 03:58
Sonbahar Yeni Parça
Da Poet - Taş Kağıt Makas Yeni Video Klip 2011 03:18
Taş Kağıt Makas Sahneler kaydettim satırlarım için Mürekkebim dünyayla sohbetlerim için Yazdıklarım varlığıma tanık benim gibi Bütün tümcelerim cümlenizi devirmek için Hala hatırlıyorum ilk duyduğum rapi Yıllar geçer ama hala ilk gün ki gibi Düşlerinin ritime dönüştüğü zemin Dedim kendinden emin kendini bildiğinden beri Ver 80'leri sonra masmavi 90'lar Değişti gerçekler çelişti masallar Yıkılan bloklar ve asılan suratlar Biraz daha uzaklaş çünkü telaşa mahal var Vakit nakitse yer yok telafiye Yapmak ömür alır ama yıkmak bir saniye Tanığım tarihe değişir hepsi aniden Hedeften sapanlar için sapanımda kafiye Nereye gitsem aynı kumpas Herşey bir anlık taş kağıt makas Bildiklerin yalan bilmediklerin esas Herşey bir oyun gibi taş kağıt makas Nereye kaçsam da aynı kumpas Herşey bir anlık taş kağıt makas Bildiklerin yalan bilmediklerin esas Herşey bir oyun gibi taş kağıt makas Felaket kıyametin alametiyse Kutuplar erir ademin hararetiyle Yaşamak güvenin tek maharetiyken Hangi rengin peşindesin gökyüzü griyken Renkleri tuale boyamak için müzik Atomu parçalıyor fizik sen izliyon dizi Sıraya dizil var senin de parmak izin Neden kendimizden bir başkası ırgalamaz bizi Çekip gider zaman yine günceller herşeyi Kim ya da neresi yer kürenin merkezi Geride kalacak kareler için yaşamak Bu savaşa gir ve de tanı yavaşla herkesi Nereye baksam uzaklasım kaçsam Zaman peşimdedir zaman yine aynı düşman Herşey bir oyun gibi boyun eğip susma Alnım aktır velhasıl hala tenakuzda Nereye gitsem aynı kumpas Herşey bir anlık taş kağıt makas Bildiklerin yalan bilmediklerin esas Herşey bir oyun gibi taş kağıt makas Nereye kaçsamda aynı kumpas Herşey bir anlık taş kağıt makas Bildiklerin yalan bilmediklerin esas Herşey bir oyun gibi taş kağıt makas
Da Poet Ft. Raziel 03:54
Ft. Raziel Da Poet Verse: Hiphop dünyam Yıldızlardan hediye bana her rüyam, sen git süperstar ol lan bende hayyam Yozlaşan bu dünyanın eseri onca renkli ekran; Çünkü herkesin hayalinde vardır birer dolu cüzdan! Kürdan kılıçlarla yapıldı hep bütün savaşlar, Cüzzam oldu eridi düşümü süsleyen bütün amaçlar, Sığ beyinlerde en fazla 1 metrekare ufuklar, Sosyal depresyonu getirdi bizlere kapitalist yaratıklar... Poet mi var bir tek sussun oda izlesin, gizlesin kinini desek de acep Rapsiz neylesin? Ona da verin bir avuç umut oda ölümü beklesin, Gaflet uykusunda bırak sistemi o işleşin Dişlesin beyinleri bizler pembe düşlerken , ben en sürreal manzarayı gördüm lan TV izlerken Ve hayatı hep kralların istediği gibi sürerken, enjekte sosyobaz kültür bak bizler uyurken, Poet tek aktivitesi tv olan toplumun ferdi, Kaynananın orospu gelinimi lan bizlerin derdi, Adını eğlence koyup hadi sahiplenin namerdi, Rap Zümrüt-ü Anka oldu sizlerse Şeker Kız Candy ..! Her fert kendine yaşar bak bu dünya üstünde Sanal orgazmlar var hep zavallı beyinlerde Bendine sığmaz bu Rapse taşar özgürlük hükmünde Dejenere dünya sözüm sana ve idiot nesline!... Nakarat (2x): Düşlerimi sararım bu gece içerim, Gözlerimi kapar hayattan geçerim, Mısralara dökülür bu baki bedenim "Sığ yaşamlar sizin olsun ben savaşta askerim.." Raziel Verse: Kalıntılarında yazılı Tarih –akıla kazılı- yürekte can bulan şefkatli kollarınsa hayali, aile mefta! Toplu mezarlarında parça parça manzaran, Kaderi aldatırsa kurşun söner yaşamın o anda...!!! İnsan ol bir dakika lan çekilme sanal'a önünde Dramatüre sahneler ve mantık eler kanlı ahirim; Vaziyet orda dağda dilinde ağıt, tüfek omuzda, Konsol yaşamların doğaya sırt dönmüş dünyanda!! Amaç mı var soluklarında? Nefes alışlarında günümüz pembelikleri düşünde saklı cibinlikleri, Kendin olamamak,görememek, Yaşam=Mutluluk Para!? -Anlık orgazmlarda Hepsi!!- Sevgilinin kalçalarında kaç göz var? Partilerde kaptır ağla, harap bu dünyan, aynalar yalancı.. Pislik içine gömdüğün imajların görüngü, marjini yatırsam şurda iki satırda sen silik bir kimlik=ölü!! Nakarat (2x): Düşlerimi sararım bu gece içerim, Gözlerimi kapar hayattan geçerim, Mısralara dökülür bu baki bedenim "Sığ yaşamlar sizin olsun ben savaşta askerim.." Vurgun Verse: Dört köşenin içinden bakın dünyaya, Gözlerimi kapadım ancak hepsi bu gece rüyamda kabuslar, Gençlerin elde ettiği rezillik kokan o destanlar Hesaplar bu gece kimden acaba? Avanaklar; Uzaktan geldim bedenim barut kokar, Yokluk içinde yokluk çekenler hayata amaçsız bakanlar! Sayfalar kanatlandı, cümlelerim azapta, karargahta bu gece kargaşa var! Bakireliğiniz kimin hesabında? Ne kadar değeri var? Kimliğiniz kimin elinde? Gençler kime özenmekte? -Tükenmekte umutlar- güldürür bu korkular, Doğan güneş umut vaat eder ve kaçar...!!!
Da Poet Feat. Hayki - Darmadağın @ Hiphoplife.com. 02:34
Hayki [Da Poet] Yalanlara boğduğunuz nesilim Üstünden doyduğunuz kesim bu da son raddesi! Satıldı sokaklar bölündü caddesi! Yüreğimden kopup gelen bir çığlığın sesi bu Yalanlara boğuldukça çoğunlukla inanmadık Altı milyar köleydik biz ayakları prangasız! Aklımda hürriyetin krampları! Beni savaşa yollama dürüstlüğüne inanmadım! Hiç sevmedim seni çünkü gözün istediğini görür Politika legalleşmiş yalan söyleme türü Sansür kanser gibi yürür Yaşıtlarım prozac nation bölündükçe bölüné Görün! Cehalet yolu açıldı zehir gibi, kaçındım Tüccarlar kefenine cep dikmeye kararlı Hiç sevmedim seni ve de yandaşın değilim Rapim sonsuza dek aydınlık için üç dakika karanlık Siyaset hamaset değil paraya paralel Alışveriş merkezi olsun her yer daha ne? Popüler değilse katliamdan sana ne? Hiç sevmedim seni ettiniz rapi de arabesk [Nakarat x2 - Hayki] Herkes saklanıyor Gittikçe daha dibe saplanıyor Ne dediğinin anlamı yok Hiç kimse dilinden anlamıyor Hiç sevmedim seni Hiç sevmedim seni [Hayki] Karanlığa dua edip yalanlara boğul Beni geçmişimden utandır ve ihanetle yoğur Paran varsa zaman durur, sevgi toprak gibi kurur Bugün aksesuar gurur, çünkü samimiyet çürür Vakit buldukça yaşa, doğa verdikçe bitir Canın çektikçe tüket, ömür yettikçe yitir Razı kaldıkça esir bu nesil bir çağın yetimi İnan köpek yese kudururdu insanın etini! Ben hiç sevmedim ki seni çünkü bir verip bin aldın Ancak savaş sulh içinse ben de sıkarım silahımı Bırak rap benim günahım olsun çekerim cezamı Nasılsa bir gün bu hayatla keserim selamı Hiç sevmiyorum seni hakka tetik çekti tabancan Ben nefret ettim kurallardan tüm hayatım boyunca Sen istikbali oyuncak sanınca koktu pis niyetin İstemiyorum hesap cüzdanına kayıtlı hürriyeti Omuzla sınırlarını kır kapı gibi Bildiğini gizler basın hem de sır küpü gibi Gözün aydın elde medya uyu sahnelendi oyun Ana rahmi siyaset doğurdu nur topu gibi [Nakarat x2 - Hayki] Herkes saklanıyor Gittikçe daha dibe saplanıyor Ne dediğinin anlamı yok Hiç kimse dilinden anlamıyor Hiç sevmedim seni Hiç sevmedim seni [Hayki] Dedim ki sevmedim seni her hâlin yapmacık Bol kıyafetlerini çıkartıp meslek edin kapkaçı Defter yerine taş taşı, al! Kalemle sırt kaşı Ulan rap senin makyajın it. Söz, dilin kırbacı Dert olur kel başım sana sakallı sabıkam Ya kulağını çek kapımdan ya gel müziğime bağlı kal Tok karınla kıç üstünde yazıp, çizip, küfür, savur Kotan sağolsun ki kablosuz modemle vatan savun [Da Poet] Sevmedim hiç seni, hiç samimi gelemedin Bir köpek kadar bile sadakati beceremedin Heceleme adımı ateşe verdim her şeyi Canını sıkmak istemem sadece gerçeğim Değişmedi yılan gibi derim Dostuma kurumadı ki yürekten akan nehir Sahte akıllıdan iyi gönülden olan deli İtiraf etmeliyim ki hiç sevmedim seni Çünkü; [Nakarat x2 - Hayki] Herkes saklanıyor Gittikçe daha dibe saplanıyor Ne dediğinin anlamı yok Hiç kimse dilinden anlamıyor Hiç sevmedim seni Hiç sevmedim seni
Da Poet & Ceza - Kör Düğüm 05:01
Feat. Ceza - Kördüğüm
Da Poet Ft.raziel-Yarın Yok Bügünde 03:25
Ft.raziel-yarın Yok Bügünde
Da Poet & Raziel @ 18.05.2008 - Kadıköy Acil Hipho 08:04
Raziel Da Poet: hey Nigga nöörüyon? -Beysbol sopamla cirit oynuyom! 32 gömüşmemden bugün 31de geziyom! -bubamın arabasıylan gangstacılık oynuyom! LA formamı giyip elim ilen doğu yakası yapıyom! -herkesleri oynatıyom ben gızlara bakıyom, soundglik dot goma tapıyom, Bir de beat yapıyom -olum bu gece kopuyom ben tiskolarda geziyom -glipte baksırı gösterip kool bir Mc oluyom! hass*tir.. sor bakalım acep sizdeki rap midir? alemindeki en kral Mc acaba Yoncimik midir? en kral tutarsızlık bu kadar dandirik midir? saygısızım benim kafası hariç Bosphorous Bridge'dir.. ezik bir bitch dir senin ruhunda duygular hazin bir cinayete kurban gidebilir her an gangstalar.. Nöörücen seni sararken maddiyatlı kaygılar? -istediğin bu senin evet -Kafası Hariç 16 Bar.. Raziel: Raziel'in kaç diss pisliği görülmüş abi? bu gece biraz tribal gariban Mclerde Gangstalık hayalleri çok banal ve oturalım biraz şu Rap'te kim kral? ölümün emri bak! surlarına işer bu 3 adamsa intikal edenzii argo laflarınız boş efendi! donanımsız Istanbul (y)attacklarında gecenin alemi! -Abe sopar serseri, rotasız geminin dümeni -nereye g.türiğsiz rap'i kimin enciğisiniz ki ha? -Lann bandrol hükmünde eğlencesine Rapler hemcinsleriyle Gangster , reis triplerinde Master..! -İngilizce Cahalı komorşıl beatinde neylerr ? (çik id aut çik it aut) -iki kızı atıver studyonda yatıverr.. (ohh) karanlık yönümün adı duyulmadı konuştular Sir'üm Mc'im civanım, Loop'çu Serhat'ım yol aldılar Analizin oralize hali diss sandığın bu şarkılarsa; ozaman bu verse sana Kafa Hariç 16 BAR! Mozole Mirach: Mozole ihtişami mabet, afiyet üzerlerinde aşırı samimi haşere Mc -hangi stili Serseri!? Gel beri, zarurî, nefes alışların özenti, donunu XL aldım sen Gecekondularına bakî.. Sahi , yaptığım Rap'im dilimde safi piyasalarda kaç albüm bandrol için kafî ? kim kalıcı? kim gidici? kim ÖZGÜR? kim asabi rap savaşsa almam ben Karargah'tan emri.. Olympozlaşmış underground'da Çok Tanrılı Bir Dönem! Önemle dikkat et bu teknik bulunmaz bir enlem sen bin dilenen, ben üreten, sen tüketen sömüren Artı Aşk Tracklerinde Internet'te gündem..! haftasına kalmaz hepsi , söner mumlar birer birer bu harfler SERT ve ÜNSÜZ kelimeler kimi dissler? kimi klip mekanı bar, kimininki arabalar, bu trackte kasdettiğim -Kafa Hariç 16 Bar.. Diss To Olympos Records
Da Poet - Live Band - Avcumda Ritmi Kalp Atışları @ Hiphoplife.com.tr 03:14
Avcumda Ritmin Kalp Atışları Verse 1: Kimse anlamaz gibi, kimse duymaz gibi Kapını çalmaz kimse, kimse bilmez değil mi? Gün ne kadar batsa da yine doğar bil Umutsuzluk sana göre değil tutup da kin Kim gelse gitti, kim ne dese sildin Kapıları kapattıkça sen karanlığa ittin Kendin ettin sonuçta yine tektin Etme bulma alemi, iyi niyet en güçlü iksir Şimdi sessiz elinde eski resimlerin İsimsiz silüetler ve zihninin derinleri Aslında hayat varlıkla yokluğun dengesidir Gün gelir rüzgârlar doldurur o yelkenini Onlar anlamaz yaz! Onlar kör sen bak! Çamura batan suratlara inat alnın ak Arşa doğru merdivenlerden bir kaç basamak Dolmadan zaman, ihtiyacın olan tek şey yaşamak! Nakarat: Avucumda ritmin kalp atışları, Henüz vakit var, henüz var savaşlarım Henüz güneş var ve de var amaçlarım Yeni başladı yeniden savaşlarım Avcumda ritmin kalp atışları Henüz vakit var, henüz var savaşlarım Henüz var soluklarım Yeni başladı yeniden savaşlarım Verse 2: Bi yakasından tutmaya çalıştım hayatı Gözlerimi kör etse de güneşin peşin bayadır Gömüldüğüm çukur derinleşse de Çabalarım çıkmaya kanasa da bütün tırnaklarım Zorladım darbelerle sabır taşımı Mutluluk arzusunda hala satırbaşlarım Hatırla dostları, hatırla arkadaşları Avcumda ritmin kalp atışları… Yaşamak, dünyanın hızına rağmen yavaştan Nefes alıp verip biraz uzaklaşıp telaştan Her ayrılık zaten bir kaç milyon ölüm Sonra yine başlar yine yeni baştan Şimdi kalk! Bi ayna kadar yakın gerçek bak! Gerçek sen hem gerçek ne ki gerçekten? Unut umutsuzluğu henüz onun için erken Kalbin henüz atıyor ve henüz zaman varken Nakarat: Avucumda ritmin kalp atışları, Henüz vakit var, henüz var savaşlarım Henüz güneş var ve de var amaçlarım Yeni başladı yeniden savaşlarım Avcumda ritmin kalp atışları Henüz vakit var, henüz var savaşlarım Henüz var soluklarım Yeni başladı yeniden savaşlarım Her şey başa döner, boşa döner her şey Yine başlar yine biter her şey Yine yanar yine söner, her şey Yine başlar yine biter
Da Poet - Poetika Album Release Party 1.bölüm @ Hiphoplife 14:17
Poetika Album Release Party 1.bölüm

DA POET KİMDİR?

Da Poet

Da Poet Albümleri:

Poetika (2011), A Change Gotta Come (internet Only Pre-release) (2008)