Hoşgeldiniz!

Enes Alper Şarkıları

Enes Alper Tüm Şarkıları Dinle

Enes Alper - Kalbime Dokun 04:30
Enes Alper - Kalbime Dokun 5.548 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Unuttum Hatırla 3 03:37
Enes Alper - Unuttum Hatırla 3 4.158 izlenme - 2 yıl önce
Enes Alper - M4A1 02:08
Enes Alper - M4A1 17.974 izlenme - 3 yıl önce Son kez hadi biri ritimi yakalasın adamın hası benim, Asalara kadını yok ederim O kedi de biri kırar evde takılamaz acı bana parayı ver abayı yak, Kanadı kırılır arana bıçağı sokarım o karada beni yazar evine gidip önünü bir kenara çıkıp beni yapıp özelime karışıp odamı anahtarını bırak azalır aklı, Tek paralı senin o reklama lezini sokup kanabi sözünü ex Sana bi sözünü yapıp ez beni yine rap bana kalır ritimi bırakma patlar aga, Kaltak bana bak rafa kalma, saflar katafalkaka punch at, biraz haklan, Disse gidelim içeri girip paslan , Gibi takılma Barınma katlar, Seni 5 e kaptan ve'de tamdan, Beşini döverim önümü çek haplan, Hedef olma bana salak adamlar, Hep ölüyo gömüyom enes artak, Haltakları siker hemen haklan, Git burdan pis kulvardan selem olsak acıma paratlar, Ne Rhyme değiştirdim pislik beni anlamalarını bıraktım, Kan damarım arttı bırak ayrı kaldım bro yarmagüle punch atan o kanlı bıçaklı, Kaldınız ayrı bir süre king takılın, döndüm evime yüreğim yarasını vereyim sana pezevenk tamamını kullanırsan da güneşin yarılır. ~Geylemedi beybene koy bunu meğmenetsiz peyde beyni yoklayın ey seyreydin hadi flow on numara peydah oldunuz burada Time Enes gibi fethettim, kaleleri fame e keyfi sürdürün Aptallar neyle besliyonuz el emeğim bir yerlerine değdi Kesin eyleme gidin paketlemek nasıl Görürsün, Rap'de ödünsüzüm, ben flex ve flowda ölümsüzüm, Farklı hasımlarlada görüldünüz , En sonunda bu köşede dövüldünüz, bir konser çıkışı : ~Kekeleme keneveri denemede bebe neresini vere takara salak olana kadar onu dövün övün özürü kenara bırakıp arama yolun sonu paten.~ Deldim geçtim ve rap eksenine, sensin gençlikleri beylerine Rapi gösteririm eklemeni, dikkat edeceksin pelesenk değil Hep eksik manitayı kesik , Evlerine gidelim en derinine inelim ezmedim ki ben Denkleminki der el becerisi bu meskenimdi Rap değmedi geç bekle...
Enes Alper - Kanayan Cümleler 02:52
Enes Alper - Kanayan Cümleler 11.801 izlenme - 3 yıl önce SÖZLER; Cep telefonumda numaran Baş ucumda resmin Sabah uyanınca günaydın mesajın Kapı zilinde hayla adın duruyo Bunlar sadece tesadüf bir diyiceksin başkalarına biliyorum Olsun, ben aşkla bilerek ladese tutustum diyecem Ağzımda hala kanayan cümleler olacak Çünkü bana ne zaman kızsan ağzını topla beni böyle kanatamazsın derdin Oysa senin bilmediğin hep bir gerçek vardı Yaması renkli bir gülüş saçardın ki Ben bütün olumsuzlukları unutup Acıları ağrıları kemiğinden sıyırıp Nefrete kine dair ne varsa içimde Bütün kurşun askerlerimi eritirdin O yaması renkli gülüşünle... Hatırlıyor musun? Seni defalarca O durakta Sabahın 7'sinde yolcu edip Beni tanımayışını, bilmeyişini Seni nasıl sevdiğimi Nasıl kıskandıgımı delirdiğimi Ve seni otobüse kadar geçirip eve döndüğümde Seni sabah uyanır uyanmaz gördüğümde Nasılda mutlu bir gün geçirebildiğimi bir bilseydin,bir bilseydin Gitmezdin! Ama bilemedin... Çünkü; Bir gün sen telaşla otobüsü kaçırmamak için Koşarken düşmüştün, Canın acımış ve otobüsü kaçırmıştın Keşke ben de seni kaçırsaydım da Canım bu kadar acımasaydı Seni tanımasaydım,hiç dokunmasaydım,tadmasaydım Ellerin ellerimde bıraktı acıyı Bilmeseydim de Senin bende bıraktıgın o tiz korkuyu, Belki de "Hiç" Olsaydım senin için öyle Uzaktan gördüğümle yetinseydim de BiTiReBiLsEyDiM ! BiTiReBiLsEyDiN BE ! BiTiReBiLsEyDiK, Bizi, Bende ki seni, Sende ki Seni, Yani herşeyde sen varken "Hiçbirşey" de ben varım şimdi... Savaştan kalma "Harabe" bir göçebe şu kalbim şimdi Neresinden tutsan elinde kalır. Neresinden baksan yalnızlık hakim Neresinden kaçsan kaçış yok Hadi acıma bana Tekrarı olmaz hiç bir aşkın nede olsa Gel ve bitir işimi Yalanım yook, Bir adın geçti ömrümün üstünden. Esmer sesini ve üzüm gözlerini sakla Benim için Ben hazırım Son defa Dokunamamaya Sana...
Enes Alper - Görevlerim 05:20
Enes Alper - Görevlerim 26.046 izlenme - 3 yıl önce
Enes Alper - Sana Birşey Olmasın 03:18
Enes Alper - Sana Birşey Olmasın 1.318 izlenme - 2 yıl önce
Enes Alper - Sakat Bırakırım 03:09
Enes Alper - Sakat Bırakırım 7.395 izlenme - 3 yıl önce Kelle kesilir , aklın varsa kaç velet seni bellemedim ! Alper abisine bulaşır , daha bıyıkları da terlememiş ! Makatını otoban yaptım velet, temizledim pisti yolum Bidaha diss bekleme benden ben kadavra sikmiyorum ! Ecme söyle züppeye de , *** ağzı bantlasın ! Vul-pes artık beklemezdim , tayfan *** mağarası ! Çocuk diyen velede bak sen , ağzı kulina telsizi ! Battle ' ımsa çok tehlikeli , tıpkı Domino etkisi ! Escobarda cok havladı nerde bunun tasması be ! Rastafaryan tarzı yazar , bana da şeyho cakması der ! Tek dissle hallettim casper ' dan ban dilen Adresine gittiğim adam neden arkadaşlıktan siler? Saksolanmış trosunuz be , kriz sizde *** hattı ! Rapten cok anlarmış , freebeatle diss attı ! Sıkıldım artık lan 5 bi yanımı toy sarar Patlardı parçam be , senin vörsün olmasa ! NAKARAT İcraatler çok malca , kesin prizebağlıdır Melanko beate battle giren , üçüncü gerizekalısın ! Sen kendi ortamında , ben her yerde bankoydum Benim sesim hardcore ve bu mala baya hard koydu ! Vinny pazıda çalar *** , adam olun sözüm büzer Mert parçayı kastetmedi , bilirsin götün güzel ! Görünüşe kanmayın bana sorun esco ' da var mı beyin ? Ayrılınca boyun uzadı , g.tü büyüdü Aybüke 'nin ! Eskiden ben vardım eben , küvezde denyoydu bak Tipine bakınca sorasım geldi *** bülent ersoy mu lan? Yürümene gerek yok velet bıktım lan toy enseden Sen gözümde flowartsın , seni s.ken Jokerse ben! Kefren oldu senin olmaz , kankandan Tank !! ( yov ) Raynaud dinle titanla piti Kaptandan çal ! Forumda beni sikçeklermiş anca elini yor sazan Mertlerle remus rap yapamazdı joker ve saian olmasa! Sanal oyunlara dal çocuk sen , oynadım harp misketi ! Çalma fiili sana özgü , hatırladım kalp riskini ! Hasmım yok , körlük var , gözlük tak rayban direk '' Flowları cok anlamsız '' der koray kankan bile ! NAKARAT İcraatler çok malca , kesin prizebağlıdır Melanko beate battle giren , üçüncü gerizekalısın ! Sen kendi ortamında , ben her yerde bankoydum Benim sesim hardcore ve bu mala baya hard koydu !
Enes Alper - Ft. Vice - Bir Tütün Yak 2 05:29
Enes Alper - Ft. Vice - Bir Tütün Yak 2 431 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Ft. Kaptan - Mozaik 03:56
Enes Alper - Ft. Kaptan - Mozaik 402 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Neler Oldu Neler 02:09
Enes Alper - Neler Oldu Neler 349 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Cehennem Payı 03:00
Enes Alper - Cehennem Payı 3.318 izlenme - 3 yıl önce Ölüm yollarında yalın ayak yürüdüm Azrail hızlı ol çok yoruldum taşıyarak yükünü.. Sanma sakın böyle şeyleri sade ayık adam düşünür, bayık kalanlarsa yandaşını kayıramaz küçüğüm! Hayatınız bok gibiyse siniri benden çıkartamazsınız hatalarıma alıştı, taşmıyor bardak artık Güneşim söndü, hayallerim karda kaldı Çabuk kopup gidenlerse duyguları pa-zardan almış ben değil de yanına elalem yakışır e madem yakının dertlerden birader kaşınır Kafanı kopartıp yapıcam koçum semazen taşını Beni geçmek için, hepiniz beraber çalışın! Çokta zor olcağını düşünmüyom, gelsen nedensiz Hissetirmezsin ama dönmezsem betersin Biliyorum be saklama.Benim sana verdiğim de Ğerin onda birini bana versen yeterdi (madıfakı) Kan içtiğim on dindar sefalette salak borumu Tavizsizim olmiycam kehanette kalan soruyu Sabit biri sormiycak hesab et ve daral Abim gibi olmiycam merak etme baba! Kayıp yönüm falan sevil onsuz tepin sapan felaketti Götür salak yemin olsun gelip yazar nezaketli Sömür tamam sefil olduk benim salak nezaretlik Övün baba senin oğlun senin kadar cesaretli! AHH Kulağına hoş gelenin ters tarafındayım Dinle öğren önce sorgulama, gel bakalım bayım Egomu göstersem kör olursun, her kat ayıplanır Kervana yık payı, koçum sen yat ayık kalırım ben Sen 7 den tam 35 yaşına kadar yarımdın Ben 15 ten tam 19 yaşına kadar YARINDIM! Ben değildim o ilgini, isteyen karındı Bundan sonra sakinim ben, isteyen darılsın! Bi rapçinin göz yaşlarında bulursun hayatı Kudurdum bayadır evet kanka susup durmasaydım Ağzına sıçardım hata yapanın, unuttum sayardım Eskiden gidenleri sıkıldım, duruldum sanatı bulunca kullanın kullanın salak var ya karşı nızda şimdi susmadım sulh alır götürür hayallerimi başkan azalt geliri ölelim ne anlamı var? Amacın ne amına kodum boğazımda kanla bıçak Ölümü anlatıcam belki bazıları bilir ben Sinirlenmedim yoksa kaçardılar karı gibi Ben Yarın ipi çekcem dediğimde ağladın satır içi sok tum sorunun var mı gavat ? cehennemin payı gibiyim gırtlağımda ses telimin kükremesi, üzme Desin annen devam et hatana yüklemesin günah boyna, yükselesim varsa da soğudum herşeyden Bıçakla kan dökdükçe, sikimde mi süt demesi!
Enes Alper - Kendimden Bir Parça 03:43
Enes Alper - Kendimden Bir Parça 250 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Ansiklopedi 02:31
Enes Alper - Ansiklopedi 105 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Dolunay 03:29
Enes Alper - Dolunay 2.612 izlenme - 3 yıl önce
Enes Alper - Herkes Yerini Bilecek 03:15
Enes Alper - Herkes Yerini Bilecek 2.277 izlenme - 3 yıl önce Sana vurmama gerek yok, aynı beatte tokatladım zaten Oğlumu bir gece de doğuramazsın, on ay kasıpta gel Anca! Bak bu sefer göremiycek o fanların zafer 10 yaşında dinlediğine büyüyüp bok atma! sırf alem Görsün diye tek dissle silerim ;) tükeniyor mu paşam neslin? Kazandığın yarışmada ki beate girip taşak geçtim Beni de çekemeyen herkes, salakta taraf seçti Kupalarının önemi kalmaz, yaparsak haram testi Şimdi sevindim gözünden akmıyomuş rimel Sende zekisin la şimdi enesi takmıyorum dicen.. Çünkü fan kaybetmek istemiyon artı egon ezilmeye de El vermiyor demi lan ? artık onur biter. Ağza alışların başarılıydı, genç yetenek seni Bu dissten sonra dildoyla beslenerek gezin! Flowa oturmamış vokal saana seste verek rezil, İzmir yeraltı bu, kabul etmez rapte tezekleri Duygu sömürüsü yap, nasıl olsa sana tapıcak piçler bak Neden amacım prim olsun? yeterli fan kitlem var! Gerizekalı, herkes haddini bilcek ve dissler punch İçerdiğinde gel kapış, ister otur ister kal Karak ye bunu, Enes Alper kaaymakta kışın Ezik teslayla esrardı rhyme anlayışın :D sizde Baymaz kapışın koçum ter dökeriz biz micta Ben bi bokta kaybetmem, siz boğunca disslike'a. Egolarınız tavanda bil ki herkesin vakti gelir Joker üstad, fakat norma laf atması da haddi değil! BENCE' farkettin mi daha demin bence dedim İzmirimde asfaltla öpüştü bak her çeteniz . Yüz yüze küfredebilenin hali harap, darplanan çok Belli Hidra doldurmuş, fan gazıyla punch atan Jok! Ben değilim :) Yoksa Normla ne alaka demi Hepsini yok etcem, savcılığa beyanatta verin! Fazla uçtun be moruk şimdi, geri gel delirdin Seni geçmeyi hayal etmem, eminem değilsin Böyle topları sahalarda ortalayak kanka sende Büyük adamlara oynama, yoksa sakatlarlar Abisi ben piyasa koşturmam gel de verelim hesap Önce stallker ' la sonra benle, bence hedefi yarak,verdim! Bu sefer sadece anlattım, gerisi merak. Ağır punchları part 9 ' a sakladım, hele bi cevap gelsin 10 senelik rapçilerle beni yuhlar kabalıktır. Herkes aynı değil önünde senin ustan var akılsız Kendini bir bok sanıpta yeni kulvardan arındın Benle yakınlaşmak için, deti kullanmamalıydın. Hani lan nerde şarkınız? barikat bende Çarkını döndürmem milleti kandırma hiphop derde yardımın olmazsa gel ve şansını dene git yerde naaşınız punchla oluşan bi selde kaldınız bitch! Bi gün cıkar gelirim olsun evde korkun götoş Sana abilerin oğuza dostu destek oldu bende Forsun esnek oldun sende öbür itin direği Sonum beddua gibi olcakmış, kötü bi diss yiceğimi biliyodum zaten :D söylemene de gerek yoktu soktuğum Sen groginin babası değilsin, Jokerin oğlusun Bu oldu mu piç? olmadıysa aynısını başkasına Yapmıcaksın, yapıyorsan, demek ki yollusun! Elin ayağın titremesin, evde kal paşaam Sanal sexe kurban olan bi götü besle kargaşaa Hepte keple dar paça giy senle farkımız var buralara tek Başıma geldim oldschooldan destek almadaan Grogi de İzmirli, akıllı olcaksın benim Free yarışmaları için satılmıyor punchım yanıma Alınmıyor yancı bu dissi sindirinde görek Götüm fazla kalkmışmış, indirinde görek!
Enes Alper - Hatırla 4 03:41
Enes Alper - Hatırla 4 1.276 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Rhyme Tone 03:58
Enes Alper - Rhyme Tone 122 izlenme - 1 yıl önce
Enes Alper - Derdimiz Özgünlük 02:49
Enes Alper - Derdimiz Özgünlük 216 izlenme - 2 yıl önce
Enes Alper - M4A2 01:33
Enes Alper - M4A2 1.823 izlenme - 3 yıl önce Biri bana beati verir kelimelerimi saydırırım ölene kadar ama bırakamam Aga panayıra gidip oyuna gir, adamına göre tavır alamam onuruma yediremem Boru mu bu rape 7 sene mi veriyorum a-ma nedeni yokken ''yargılıyorlar Beni bilen akışına bıra kıyo hızımı siz, ergenler sizi ''kandırıyorlar Görevimi yerine getirip evine gelirim, özelini bi kenara ''bırakıp özüne dön ''Kralı görünen ön safa gelir ara beni kara kedi değil ama makaveli yala derim O zaman elemanına bi sik olamayacağını dile getirip atıyor olacaksın ovv Yine bi kaç eziğin o sikten yorumlarıyla zirveyi ''homolar aldı Kutuların içi para dolu neden oluyosa bilelim ileri gidip inelim içeri piçi Sokalım hedefi görüp orayı vuralım aga çok ayı var ama tokayı takarlar anca ''Ben efsaneyim aga ne yazık ki de ''sen hep sade inanan oluyosun ama ''Enes taa rapin atasıyla vardi, ''şeref yap ezik adaam Çok ayrı dünyalardayız, hepsi de ''bok attı dünya markası ona Sokaydım sübyan tayfası kızar ama ''dolaylı ün yapmak nasıl hiç bilmiyorum kendi emeklerim var, aga tekledin yalana ihtiyacın var Hemşerim bana da küfür ediyosa bir terslik vardır, besledim hepsini Belirle yalanı bu kadar içi pis olan adam için am içi pis o-luyo balici kapiçi nonu bitir onu gidip ara yine polisi komini bulabilir evet o biçim on iki yaşımı görürüm orada akılı çalışan ezik enes eli gene kire bulaşıyo delirene Dilini dök herife de, beni gene perilere yakınlaştırma deli felek! Rhymeı dilenme gel gör emeklerimi famei reklama çek ''e-pey yool Katedersin, hiphop ele verdi böylelerine hiç ''deney yook Dünya hali değil arada bile olsa kötü parça ''çıkarmam ov bi de sana bakalım ayda bir, fan için track at de ki '' hey- yoo'',
Enes Alper - Enestez 04:12
Enes Alper - Enestez 4.092 izlenme - 3 yıl önce Yönünü bul ' da kendine geldin la buysa derdin elensin Bi bok anlatmayan lavuklar, hepsi bence kefensiz Gömülmeli ben bunun için savaştım abi ne dersin? O tatlı liseli kaşarlara melanko yapak seversin de Pek umrumda olmaz fanboysun, sana ne verdiler? Az kalsın müziği falan bırakıcaktım temelli bak Şarlatanın teki seslenince demicen efendim Sakat 5 ' te cok küfür olsada biliyom beğendin Ve konuştun anaya hakaret bir piç için değer mi Haklısın hatamı anlayınca kaldırdım karakterim Yüz elli bin hit alan bi şarkıdan değerli Böylece egomla yüzleştim, peki sen ne yendin? Aklına gelcek bütün tarzlar tarafımdan denendi Biraz araştırıp kendine gel sana kızsam teperdim Elimde olan şansları git nazarın var değerdi ve Flex parçalarımı görüp yalanından geberdin Lan(Pıh)mcler pateni tavaf etsinler kalemim Yardımcı olur, İzmirde rapciysen tav edip Yollarlarla yanıma seni sokaklar tanımazken Ben sultan seçmem, şerefsizler hareminden Dün Türktüm bugün çerkezim, yarında dağlıyım Bizim mahalle dooktor dolu, alırlar ağrını Bense çok sevip doldurdum, bir kadınla bağrımı O sever ikiye katlamayı, göz yaşıyla kahrımı Sıfatım abi kalır koçum, patende değilsen Emin ol piç bırak boyunu kalemlerde eğilmez Bizim tarafta. ta nerde değirmende Kurduk her yer de doğru konuş, patende fail ver Ben aramadım sen aramadın götoş, tabi ya küsün direk Benden iyi punch atamaz,ikinci yüzün bile! sinir oldun önce ki satırda, sen ol hasta Alınma lan üstüne ben, basit birine ego yapmam Biliyosunuz, anlatıyorum herkesten mertçe Sade battle değil, bahsediyorum herşeyden sertçe Gelen tekte pert hep, rap her şehre gelcek Madem adam, emanetsiz önüme erkekçe gelcek! Ta-nımadan dost dediklerine güvenme yaşarsın, güvenirsen üzenle yaşarsın İstediğin karşına gelmez, düzende kaşardır İnsan oğlu hep böyledir işte, mükemmel ararsın Yanlış işler peşinde koşma doğru ambians ver Battleda çok trip atma, gerizekalı sanki asker Oldun zaman geldi yapcam, birinizi harbi manken İzmire göz dikmeyin, sevgilinizin kalbi varken Yediğin dayak ne ki? görmedin tartağı İçimde kalanlar adlı parça yap, anlat yarrağı! ve Düz mantık punchını da anlatım tarzını da ben getirdim Geçmişinizi unutmayın, neyin kafası lan bu çağın Getirdiğini siktirtme, modern misin? amı yolu Dağıtırken kekosun lan, şimdi kapıyorum Konuları, benden diss yemeye pek bi isteklisin Hayırdır la sikilmeye bahane mi arıyodun ? Nakaratında detone fazla, bari verse ' ü betimle lan Başarılar rap hayatında, cahil özgüveninle Biz zalim öldük ezilmek ne bilmeyiz, delirmeyin ve Hiphop İzmir de yaşıyorsa, abin öncü sevinme! Burda serseriyim kalem silah bizim gör kız Adımı yazıp geçerim takmam bi punch için göt yırtanı Çok gördüm ayıkmadığımı sanıpta göz kırpanı Çok gördüm laf edipte pc 'imden söz çırpanı Boş işler peşinde koşma, çok sıkılıyosan abim Sizin gibiler için vardı çalıştığım sanayi sen Vay halime de baya iyi bi hayatım yok az adil Olsaydı kitle harcanmazdı, Kayra Farazi!