Hoşgeldiniz!

T.I. Şarkıları

T.I. Tüm Şarkıları Dinle

T.I. - Feat. Jacquees - Certified 03:58
T.I. - Feat. Jacquees - Certified 94 izlenme - 3 ay önce
T.I. - Warzone 03:50
T.I. - Warzone 14.129 izlenme - 2 yıl önce
T.I. - Feat. London Jae, Translee, Charlie Wilson, B.o.B - Us Or Else 15:10
T.I. - Feat. London Jae, Translee, Charlie Wilson, B.o.B - Us Or Else 1.646 izlenme - 1 yıl önce
T.I. - Certified Feat. Jacquees 03:10
T.I. - Certified Feat. Jacquees 20 izlenme - 5 ay önce
T.I. - Dope Ft. Marsha Ambrosius 04:35
T.I. - Dope Ft. Marsha Ambrosius 5.678 izlenme - 2 yıl önce
T.I. - We Will Not 02:51
T.I. - We Will Not 1.908 izlenme - 2 yıl önce "Fantasy" [Intro:] Let me show you boy, hah, are you ready? Fantasy (oh) it could be (oh) good and we (I was just thinkin� � about you) Wildest thing, (you have) ever dreamed (boy) (So what will it be?) [Verse:] Just lookin� at you shorty lights a flame inside (inside), I�m wondering if you can come and help put out the fire (fire), But you can get at me baby, tell me what you like Cause I can be your all boy, I can be your love toy If you ain't busy baby, I�m all yours tonight (tonight), Let imagination take us for a field in minds Travellin� in a dream (dream) we can bring something to life, That no ones ever seen yet, can I�. [Hook:] Show you what its like beyond your fantasy (oh), It could be (so) good and we.. Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy Let me show you what its like beyond your fantasy, It could be (so) good and we.. Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy [Verse:] Cause think of all the tasty things that we can try (try), The karma you can have being within Money can buy (ho ho ho ho) We ain't even gotta keep it quiet, boy all my walls are sound proof, I can scream your name boo (oh) Let me tell ya house (how), we will not disturb, I found a place our Neighbors.. you get all that you deserve, boy I got it somewhere if you can conjure up the nerve, to come see what if feels like, can I � [Hook:] Show you what its like beyond your fantasy (oh), It could be (so) good and we.. Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy Let me show you what its like beyond your fantasy, It could be (so) good and we.. Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy [Verse:] Touch it, touch it, feel it, Roll around it, and if you like, Taste it, taste it, and Embrace it again a second time, Don�t you waste it, you�ll regret it, Cause I can satisfy, any fantasy that you can come with, can I �. [Hook:] Let me Show you what its like beyond your fantasy (oh), It could be (so) good and we.. Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy Let me show you what its like beyond your fantasy, It could be (so) good and we Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy Let me show you what its like beyond your fantasy, It could be (so) good and we Might just get it hot up in the.. Wildest thang, (you have) ever dreamed boy
T.I. - I Believe 04:45
T.I. - I Believe 81 izlenme - 1 yıl önce
T.I. - Young Thug - Off-Set 03:28
T.I. - Young Thug - Off-Set 6.801 izlenme - 3 yıl önce
T.I. - No Mediocre Ft. Iggy Azalea 03:22
T.I. - No Mediocre Ft. Iggy Azalea 7.727 izlenme - 4 yıl önce
T.I. - Feat. Iggy Azalea - No Mediocre 03:27
T.I. - Feat. Iggy Azalea - No Mediocre 4.507 izlenme - 4 yıl önce
T.I. - Ft. Christina Aguilera - Castle Walls 2o1o 05:32
T.I. - Ft. Christina Aguilera - Castle Walls 2o1o 6.733 izlenme - 8 yıl önce
T.I. - Feat-rihanna-live Your Life-hq 05:36
T.I. - Feat-rihanna-live Your Life-hq 7.061 izlenme - 9 yıl önce
T.I. - Whatever You Like 04:06
T.I. - Whatever You Like 8.101 izlenme - 9 yıl önce [Chorus:] Stacks on deck Patrone on ice And we can pop bottles all night Baby you could have whatever you like I said you could have whatever you like Yeah Late night sex so wet it's so tight A gas of a jet for you tonight Baby you could go where ever you like I said you could go where ever you like Yeah [Verse 1:] Anytime you want to pick up the telephone You know it ain't nothin to drop a couple stacks on you Wanted you could get it my dear Five million dollar home, drop Bentley's I swear Yeah I want'cho body, I need yo body Long as you got me you won't need nobody You want it I got it, go get it I buy it Tellem other broke niggas be quiet [Chorus] [Verse 2:] Shawty you da hottest of the way you drop it Brain so good (good) school you went to college Hundred deposit, vacations hit the tropics Cause errbody know it ain't trickin if ya got it Ya need to never ever gotta go to yo wallet Long as I got rubberband banks in my pocket Five six, adds with rims and a pocket kit Ya ain't gotta downgrade you can get what I get My chick could have what she want And goin every store for any bag she want And know she ain't never had a man like that To buy you anything ya own desire I that Yeah I want'cho body, I need yo body Long as you got me you won't need nobody You want it I got it, go get it I buy it Tellem other broke niggas be quiet [Chorus] [Verse 3:] Rize in big boy ice Let me put this big boy in yo life Thang get so wet, ya hit so right Let me put this big boy in yo life That's right Yeah I want'cho body, I need yo body Long as you got me you won't need nobody You want it I got it, go get it I buy it Tellem other broke niggas be quiet [Chorus]
T.I. - Ft. Lil Wayne - Wit Me 05:14
T.I. - Ft. Lil Wayne - Wit Me 3.893 izlenme - 5 yıl önce
T.I. - Ft. B.o.B, Problem, Trae Tha Truth - Problems 05:06
T.I. - Ft. B.o.B, Problem, Trae Tha Truth - Problems 2.212 izlenme - 5 yıl önce
T.I. - Feat. Kanye West, Jay-z 05:36
T.I. - Feat. Kanye West, Jay-z 3.841 izlenme - 9 yıl önce
T.I. - Big Shit Poppin' - Do It 04:32
T.I. - Big Shit Poppin' - Do It 4.425 izlenme - 11 yıl önce
T.I. - No Mediocre 03:22
T.I. - No Mediocre 1.505 izlenme - 4 yıl önce
T.I. - Go Get It 03:41
T.I. - Go Get It 2.302 izlenme - 6 yıl önce Oh, Uh, Uh, Let's go, Uh, Uh [Timbaland] Hey yall, it's Timbaland with the jump off I only got forty eight hours before my plane takes off I got this girl ready to give me some face off I think I need seven just to make the playoff But I ain't gonna hit tonight, I'ma leave a good impression before I catch my flight (come on) How I'm wrong when you ain't right? When your dumbass will be right on my flight (stupid) There goes my shenanigans, laugh with me There ain't no need for panicking Chill out, you on a private plane Just lay your head back to this kirkle bang Eat some peanuts, sip on some champagne Your fly mileage go up as you give me brain This is what Thomas do, piss on my mark then I get back to you [x2] Cause I'm leaving on the next plane I don't know when I'll be back again Why don't you just call up all your friends And let's get something started [Attitude] I'm only in town for two days, two nights only I'm hoping that you wanna spend these two nights on me I like your home girls you like my homies We ain't really tryna spend these two night lonely Shawty, really ain't much I'm asking for A little conversation, a nice piece of ass to go I like penetration, how you like it fast or slow? Only a hip, nobody has to know She looking at me, weighing up her options She ready to leave, and go get it poppinWhat could be the fact that I got there Drop top Benz or that single in the top 10? I dunno but whatever it is gotta::crunk She grabbing her liquor, coming out of Prada I told her I'ma pimp it, I ain't coming out a dollar Let's go! I'm leaving gonna be out of here tomorrow [x2] Cause I'm leaving on the next plane I don't know when I'll be back again Why don't you just call up all your friends And let's get something started [Magoo] Girl you lookin' right in those jeans You been eating colligreens? That's obscene, your man don't help you make beans? You have a house, 2 kids, and he working There's rumors, he and your best friend been flirting But I ain't tryna fuck you tonight Your ass big, but your face hmmmm that look alright I tell you what, I'ma make an exception Clothes off, that's the truth Clothes on is deception Aw, yea, a macilent conception Front or the back, hit in any direction And baby you the cause of my erection Stop at Wal-Greens I'ma buy some protection Fuck that, go and put it in my face girl I really have a need to give you face girl You said you dreamed if sex with a star Make up your mind, Oo be on a jet tomorrow [x2] Cause I'm leaving on the next plane I don't know when I'll be back again Why don't you just call up all your friends And let's get something started
T.I. - Black Man Ft. Quavo, Meek Mill, Rara 04:42
T.I. - Black Man Ft. Quavo, Meek Mill, Rara 118 izlenme - 2 yıl önce