Hoşgeldiniz!

Usher Şarkıları

USHER ŞARKILARI VE MÜZİKLERİ

Usher - I Don't Mind feat Juicy J 04:11
I Don't Mind Feat Juicy J
Usher - Good Kisser 05:03
Good Kisser
Usher - More 03:39
More Watch me as I dance under the spotlight- listen to the people screaming out more, and more Cos I create the feeling that keep em coming back, Yeah, I create the feeling that keep em coming back, So captivating when I get it on the floor. Know y'all bin patiently waiting, I know you need me, I can feel it, I'm a beast, I'm an animal, I'm that Monster in the mirror, The headliner, finisher, I'm the closer, winner. That's when under pressure with seconds left I show up. [CHORUS x2] If you really want more, scream it out louder, Get it on the floor, bring out the fire, And light it up, take it up higher, Gonna push it to the limit, give it more. Get 'bout both your hands, I'm in the zone, s'aite put em in the air, if you more (and) more, Cos I can't wait to feel it. I go hard, can't stop, But if I stop just know that Imma bring it back, Never quittin' don't believe in that. Know y'all bin patiently waiting, I know you need me, I can feel it, I'm a beast, I'm an animal, I'm that monster in the mirror, The headliner, finisher, I'm the closer, winner. That's when under pressure with seconds left I show up. [CHORUS x2] If you really want more, scream it out louder, Get it on the floor, bring out the fire, And light it up, take it up higher, Gotta push it to the limit, give it more. Ooooooooo.... Gotta push it to the limit, give it more.. Ooooooooo.... [CHORUS x2] If you really want more, scream it out louder, if you on the floor, bring out the fire, And light it up, take it up higher, Gotta push it to the limit, give it more. Ooooooooo.... Gotta push it to the limit, give it more.. Ooooooooo.... Gotta push it to the limit, give it more
usher & justin bieber - somebody to love 03:38
Justin Bieber - Somebody To Love
Usher - Caught Up 03:49
Caught Up
Usher & Alicia Keys - My Boo 04:34
Alicia Keys - My Boo
Usher Ft. Chris Brown - All Falls Down (2015) Yepyeni 04:10
Ft. Chris Brown - All Falls Down
Usher - Burn 04:28
Burn I don't understand why See it's burning me to hold onto this I know this is something I gotta do But that don't mean I want to What I'm trying to say is that I-love-you I just I feel like this is coming to an end And its better for me to let it go now than hold on and hurt you I gotta let it burn It's gonna burn for me to say this But it's comin from my heart It's been a long time coming But we done been fell apart Really wanna work this out But I don't think you're gonna change I do but you don't Think it's best we go our separate ways Tell me why I should stay in this relationship When I'm hurting baby, I ain't happy baby Plus theres so many other things I gotta deal with I think that you should let it burn [Nakarat] When the feelin aint the same and your body don't want to But you know you gotta let it go Cuz the party ain't jumpin' like it used to Even though this might bruise you Let it burn let it burn (gotta let it burn) Deep down you know its best we stop But you hate the thought of her being with someone else But you know that its over you know that its through let it burn let it burn (gotta let it burn) Sendin' pages I ain't supposed to Got somebody here but i want you Cause the feelin aint the same Find myself callin her.. your name Ladies tell me do you understand? Now all my fellas do you feel my pain? It's the way I feel I know I made a mistake Now it's too late I know she aint comin back What I gotta do now To get my shorty back (Ooo ooo ooo ooooh) Man i dont know what im gonna do Without my boo (ooo) She been gone for too long It's been 50 11 days Um-teen hours Imma be burnin till you return [Nakarat] I'm twisted cuz one side of me is telling me that i need to move on On the other side i Wanna break down and cry ooooh I'm twisted cuz one side of me is telling me that i need to move on on the other side i wanna break down and cry ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooooh oooh oooh (can ya feel it burnin?) ooooh oooh oooh ooh ooh ooh So many days So many hours I'm still burnin till u return [Nakarat]
Usher - Trading Places 04:28
Trading Places
Usher Ft Pitbull - Dj Got Us Falling İn Love 04:06
Ft. Pitbull - DJ Got Us Fallin' In Love

USHER KİMDİR?

Usher

Usher Şarkıları Albümleri:

Crash - Single (2016), No Limit (feat. Young Thug) - Single (2016), Hard II Love (2016), She Came to Give It to You (feat. Nicki Minaj) - Single (2014), Good Kisser - Single (2014), I Don't Mind (feat. Juicy J) - Single (2014), One Last Tour: A Live Soundtrack (2014), Scream - Single (2012), Until Now (2012), Looking 4 Myself (2012), The Great Usher (2012), Climax - Single (2012), More (Club Remixes) - EP (2011), DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull) - Single (2010), DJ Got Us Fallin' In Love (Remixes) [feat. Pitbull] - EP (2010), Raymond v Raymond (Deluxe Edition) (2010), OMG (feat. will.i.am) - Single (2010), Usher's uCast (2008), Here I Stand (2008), Confessions (2004), Confessions (2004), Confessions (2004), 8701 (2001), Live (1999), My Way (1997), Usher (1994)